Рішення
від 11.05.2022 по справі 120/17450/21-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

12 травня 2022 р. Справа № 120/17450/21

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шаповалової Т.М., розглянувши в письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Браїлівської гімназії Жмеринської міської територіальної громади до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області про визнання незаконною та скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

У грудні 2021 Браїлівська гімназія Жмеринської міської територіальної громади (далі позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області (далі відповідач 1), у якому просило суд:

визнати незаконною постанову № 7 від 22.10.2021 року, головного державного інспектора, ОСОБА_1 , Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, про притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 19 частини 1 ст. 65 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, оператора ринку - юридичну особу Браїлівську гімназію Жмеринської міської територіальної громади, код ЄДРПОУ 26242508, та накладення на оператора ринку юридичну особу Браїлівську гімназію Жмеринської міської територіальної громади, код ЄДРПОУ 26242508. штрафу у розмірі восьми мінімальних заробітних плат, що складає 48 000,00 гри. (сорок вісім тисяч грн 00 коп).

Позовні вимоги мотивовані протиправністю постанови №7 від 22 жовтня 2021 року Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, про притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 19 частини 1 ст. 65 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, оператора ринку - юридичну особу Браїлівську гімназію Жмеринської міської територіальної громади, а тому позивач звернувся до суду.

Ухвалою суду від 06.12.2021 року, прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) в порядку статті 262 КАС України, а також встановлено відповідачу строк на подання відзиву на позовну заяву.

У встановлений судом строк відповідач відзив на позовну заяву до суду не подав. Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Ухвалою суду від 19.04.2022 у відповідача витребувано акт позапланового заходу державного контролю від 19.03.2021 року № 000008; припис про усунення порушень вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин від 22.03.2021 року №198/21.2/21; акт позапланового заходу державного контролю від 22.09.2021 року №000023; докази, що Браїлівська гімназія Жмеринської міської територіальної громади (код ЄДРПОУ 26242508, місцезнаходження: 23130, Вінницька область, Жмеринський район, селище міського типу Браїлів, вул. Островського, 2) є оператором ринку на час проведення перевірки 19.03.2021, винесення припису від 22.03.2021 року №198/21.2/21 та постановлення постанови № 7 від 22.10.2021 року, головного державного інспектора, ОСОБА_1 , Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області про притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 19 частини 1 ст. 65 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин».

25.04.2022 до суду надійшли витребувані докази.

Ухвалою суду від 27.04.2022 витребувано у позивача докази та пояснення щодо правонаступництва Браїлівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів та Браїлівської гімназії Жмеринської міської територіальної громади.

09.05.2022 до суду надійшли витребувані у позивача докази.

Дата постановлення судового рішення у цій справі обумовлена перебуванням головуючого судді (судді-доповідача) відповідно до наказу Вінницького окружного адміністративного суду № 027-в/к від 09.023.2022 року у відпустці в період з 09.03.2022 по 25.03.2022 включно, згідно наказу № 034-в/к від 21.03.2022 року суддя відкликана з відпустки з 21.03.2022 по 25.03.2022, відповідно до наказу № 038-в/к від 01.04.2022 року суддя перебувала у відпустці з 04.04.2022 по 06.04.2022.

Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).

Дослідивши матеріали справи та оцінивши інші докази в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.

Браїлівська гімназія Жмеринської територіальної громади, належить до комунальної власності Жмеринської міської територіальної громади, є закладом середньої освіти II ступення, що забезпечує профільну середню освіту.

Браїлівська гімназія Жмеринської міської територіальної громади є правонаступником Браїлівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, що підтверджується рішеннями Жмеринської міської ради від 24.12.2020 №70 «Про прийняття в комунальну власність Жмеринської міської територіальної громади бюджетних установ-закладів освіти та рухомого майна зазначених закладів» та від 28.12.2020 № 92 «Про перейменування бюджетних закладів (установ) освіти прийнятих у комунальну власність Жмеринської міської ТГ, припинення та створення закладів освіти, затвердження Статутів та Положень в новій редакції».

Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основним видом господарської діяльності Браїлівської гімназії Жмеринської міської територіальної громади є 85.31 Загальна середня освіта.

Відповідно до п. 1.7. Статуту Браїлівської гімназії Жмеринської територіальної громади засновником (власником) цієї гімназії є Жмеринська міська рада Вінницької області, уповноваженим органом - управління освіти Жмеринської міської ради.

Відповідно до п. 1.9. Статуту Браїлівської гімназії Жмеринської територіальної громади метою функціонування закладу загальної середньої освіти з забезпечення всебічного розвитку, навчання, виховання, виявлення обдарувань, соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і здобуття освіти упродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадської активності, дбайливого ставлення до родини, своєї країни, довкілля, спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству; формування в учнів компетентностей, визначених Законом України Про освіту, Про повну загальну середню освіту та державними стандартами.

Відповідно до наказу Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 12.03.2021 року №1113-А Про проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) наказано провести з 19.03.2021 по 22.03.2021 позапланове інспектування Браїлівської гімназії на предмет відповідності вимогам законодавства про харчові продукти.

Згідно із актом від 19.03.2021 №000008 за результатами заходу державного контролю виявлено ряд порушень.

На підставі зазначено акту головним управлінням Держпродспоживслужби у Вінницькій області 22.03.2021 року винесено припис про усунення порушень вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, у якому зазначено про необхідність усунення виявлених порушень до 15.09. 2021 року.

22.09.2021 року державним інспектором Жмеринського управління Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області Пустовим Р.В. проведено позапланове інспектування стаціонарної потужності - харчоблоку Браїлівської гімназії. Предмет інспектування - перевірка виконання вимог припису від 22.03.2021 року №198/21.2/21.

В ході позапланового заходу державного контролю виявлено факт невиконання законних вимог посадової особи компетентного органу, викладених у приписі, що і відображено в акті від 22 вересня 2021 року № 000023 та зафіксовано у протоколі від 07.10.2021 року №4404, а також підтверджується матеріалами відеофіксації від 22.09.2021 року (камера 050, ПМТТМС86065, інвентарний номер 1113100903).

Станом на 22.09.2021 року, в ході позапланового інспектування встановлено, що оператором ринку:

-систему простежуваності не забезпечено: виявлено харчові продукти, на які відсутні товарно-транспортні накладні, зокрема: на молоко пастеризоване, сир кисломолочний, сметану, сир твердий, масло вершкове, сік яблучно- виноградний, сіль йодовану, олію соняшникову, макарони, крупу гречану, крупу горохову, крупу пшеничну, крупу рисову, цукор, овочі (буряк, моркву, картоплю, цибулю, капусту, гарбуз), мариновані огірки;

-вимоги до обігу об`єктів санітарних заходів не дотримуються, зокрема: при перевірці маркування харчових продуктів виявлено 7 упаковок непридатного для споживання молока, термін придатності якого закінчився З дні тому. Також виявлено немарковані харчові продукти: курятину, крупу горохову.

Також встановлено, що система вентиляції в гарячому цеху не функціонує. Виявлено пошкоджені поверхні, що контактують з харчовими продуктами, які важко чистяться та дезінфікуються та виготовлені з непридатних до миття (пористих) матеріалів: дошки для нарізки хліба виготовлена з ДСП, ламінат на якому протерто до основи. Для приготування чаю використовується пощерблена емальована ємність на 40 літрів. Для миття поверхонь, що контактують з харчовими продуктами та тих, що не контактують з харчовими продуктами, використовується один і той самий інвентар. Каліброване обладнання для контролю температури в холодильниках, а також мірний посуд для визначення кількості дезінфікуючих речовин відсутнє. Персоналом не пройдено навчання з питань гігієни персоналу. Персоналом не пройдено навчання щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів. Первинна продукція не утримується в умовах, що запобігають їх псуванню, зокрема: в коморі де зберігаються борошно-круп`яні вироби, цукор, сіль, не контролюється вологість (прилад для визначення вологості є в наявності, але ним не користуються). Харчові продукти не захищено від будь- якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу: рукомийник в побутовій кімнаті не працює, спецодяг для персоналу зберігається поза побутовою кімнатою на стіні, спецодягу недостатня кількість. В гарячому цеху для обробки готових і сирих харчових продуктів використовується один стіл. Ножі що використовуються для обробки харчових продуктів непридатні для використання. Не розроблено заходи щодо попередження проникнення шкідників та гризунів в приміщення комори та харчоблоку. В не працюючій вентиляційній системі багато відкритих отворів. Прилади для контролю температурного режиму харчових продуктів, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів, протягом усього технологічного процесу відсутні. Відсутня інформація про деякі харчові продукти, зокрема відсутнє маркування на курятину, овочі, крупу горохову. Дотримання вимог законодавства щодо надання інформації про харчові продукти не забезпечено та не перевіряється. Обов`язкову інформацію про харчові продукти оператором ринку в межах його діяльності не надано. Постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не розроблено.

Таким чином, перевіркою встановлено порушення ст.22, ч.ч.1, 2 ст.37, п.3 ч.1 ст.41, п.5 ч.1 ст.42, ч.2 ст.45, п.п.1, 2 ч.1 ст.48, п.п.1, 3, 4, 5 ст.49 , ч.1 ст.21 Закону України №771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі-Закон №771) та ч.ч.1, 4, 6 ст. 5, ст.ст.6,9 Закону України № 2639 «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Головний державним інспектором Сидорук Григорієм Павловичем, враховуючи матеріали справи про порушення законодавства про харчові продукти, а саме: наказ Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 12.03.2021 року №1113-А Про проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю), посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 12.03.2021 року №735, акт позапланового заходу державного контролю від 19.03.2021 року № 000008, припис про усунення порушень вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин від 22.03.2021 року №198/21.2/21, наказ Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 20.09.2021 року №4529-А Про проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю), посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 20.09.2021 року №2935, акт позапланового заходу державного контролю від 22.09.2021 року №000023, матеріали відео фіксації від 22.09.2021 року (камера 050, ОМТ1МС86065, інвентарний номер 1113100903), протокол про порушення Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, законодавства про харчові продукти та корми від 07.10.2021 року №4404 щодо оператора ринку Браїлівської гімназії Жмеринської міської територіальної громади, виявлено підстави для притягнення оператора ринку до відповідальності.

Керуючись ст.65, 66 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, головним державним інспектором Сидоруком Г.П., Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, винесено постанову № 7 від 22.10.2021 року, відповідно до якої притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене п. 19 ч.1 ст. 65 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, оператора ринку - юридичну особу Браїлівську гімназію Жмеринської міської територіальної громади та накладено на оператора ринку юридичну особу Браїлівську гімназію Жмеринської міської територіальної громади, штраф у розмірі восьми мінімальних заробітних плат, що складає 48 000,00 грн. (сорок вісім тисяч грн 00 коп).

Постановою встановлено бездіяльність оператора ринку, що полягає у невиконанні законних вимог (припису) від 22.03.2021 року №198/21.2/21 посадової особи компетентного органу, що є правопорушенням, відповідальність за яке передбачена п. 19 ч. 1 ст. 65 Закону №2042-VІІІ (в редакції, що застосовується на день розгляду справи), а саме: накладення штрафу у розмірі п`яти мінімальних заробітних плат на фізичних осіб-підприємців та восьми мінімальних заробітних плат на юридичних осіб. Відповідно до ст.8 Закону України Про Державний бюджет України на 2021 рік (зі змінами) установлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі - 6 000,00 грн.

Позивач вважає, що оскаржувана постанова є протиправною, а тому звернувся з цим позовом до суду.

У позовній заяві як підстави протиправності оскаржуваної постанови позивачем зазначено про те, що позивач є освітнім закладом та не є оператором ринку відповідно до п.24 ч.1 ст.1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин», а також те, що п.19 ч.1 ст.65 вказаного закону передбачає відповідальність за надання недостовірної інформації під час реєстрації ветеринарного препарату.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, встановленим обставинам справи та підставам позову суд керується такими мотивами.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 4 статті 42 Конституції України держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.

У відповідності з частиною першою статті 2 Закону від 05.04.2007 № 877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон № 877) дія цього Закону поширюється на відносини, пов`язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Частиною шостою статті 2 Закону № 877 передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини, його територіальні органи зобов`язані забезпечити дотримання з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", виключно вимог частин першої, четвертої, шостої - сьомої, абзацу другого частини десятої, частин дванадцятої - чотирнадцятої статті 4, частин першої (крім вимоги щодо отримання погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного контролю, або відповідного державного колегіального органу на проведення позапланового заходу) та третьої статті 6, частин першої - четвертої, шостої, восьмої - десятої статті 7, частин першої та другої статті 12, статей 13-18, 20, 21 цього Закону.

Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" № 771 (далі - Закон №771) регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.

За змістом пункту 55 частини першої статті 1 Закону №771, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб`єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об`єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об`єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.

Згідно частини першої статті 20 Закону № 771 оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють.

Правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров`я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України визначено Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" від 18.05.2017 № 2042-VIII (далі - Закон №2042-VIII).

Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" державний контроль - діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров`я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог.

Відповідно до п. 19 ч. 1 ст. 65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" оператори ринку несуть відповідальність за такі правопорушення:

невиконання, несвоєчасне виконання законних вимог (приписів) посадової особи компетентного органу, його територіального органу щодо усунення порушень цього Закону, законодавства про харчові продукти та корми -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі восьми мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі п`яти мінімальних заробітних плат.

Згідно п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" оператор ринку оператор ринку харчових продуктів, оператор ринку кормів, оператор потужностей.

Надаючи оцінку зазначеним позивачем підставам позову, суд вказує наступне.

Щодо доводів про те, що позивач не є оператором ринку відповідно до п.24 ч.1 ст.1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин», то такі спростовуються наданим витягом з реєстру потужностей відповідно до якого Браїлівська гімназія зареєстрована оператором ринку 25.03.2021: 210 стаціонарна потужність (ресторан, бар, кафе, піцерія тощо).

Також судом встановлено, що 01.08.2016 оператором ринку зареєстровано Браїлівська ЗОШ І-ІІ ступенів: 210 стаціонарна потужність (ресторан, бар, кафе, піцерія тощо).

В свою чергу Браїлівська гімназія Жмеринської міської територіальної громади є правонаступником Браїлівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, що підтверджується рішеннями Жмеринської міської ради від 24.12.2020 №70 «Про прийняття в комунальну власність Жмеринської міської територіальної громади бюджетних установ-закладів освіти та рухомого майна зазначених закладів» та від 28.12.2020 № 92 «Про перейменування бюджетних закладів (установ) освіти прийнятих у комунальну власність Жмеринської міської ТГ, припинення та створення закладів освіти, затвердження Статутів та Положень в новій редакції».

Таким чином позивач є оператором ринку як на час проведення заходу контролю 19.03.2021, винесення припису від 22.03.2021, так і проведення заходу контролю 22.09.2021.

Що стосується змісту п.19 ч.1 ст. 65 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин», то твердження позивача про те, що даний пункт передбачає відповідальність за надання недостовірної інформації під час реєстрації ветеринарного препарату, то такі не відповідають дійсності, адже вказаною нормою передбачена відповідальність за невиконання, несвоєчасне виконання законних вимог (приписів) посадової особи компетентного органу, його територіального органу щодо усунення порушень цього Закону, законодавства про харчові продукти та корми.

Враховуючи наведене, доводи позивача щодо протиправності постанови №7 від 22.10.2021 не знайшли свого підтвердження під час розгляду даної справи, а тому у задоволенні позову необхідно відмовити.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

В силу приписів ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Судові витрати відповідно до ст. 139 КАС України відшкодуванню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Браїлівської гімназії Жмеринської міської територіальної громади до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області про визнання незаконною та скасування постанови - відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

позивач: Браїлівська гімназія Жмеринської міської територіальної громади (код ЄДРПОУ 26242508, вул. Островського, 2, смт. Браїлів, Жмеринський район, Вінницька область, 23130)

відповідач: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області (код ЄДРПОУ: 40310643, вул. Максимовича, 19, м. Вінниця, 21036)

Повне судове рішення складено та підписано суддею: 12.05.2022 року.

Суддя Шаповалова Тетяна Михайлівна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу104276093
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —120/17450/21-а

Рішення від 11.05.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 26.04.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 18.04.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні