Рішення
від 10.05.2022 по справі 380/20471/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/20471/21

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 травня 2022 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Кедик М.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 до Буської міської ради Львівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, -

встановив:

ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 звернулись до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Буської міської ради Львівської області, у якому просять:

- визнати протиправною бездіяльність Буської міської ради Львівської області щодо нерозгляду клопотаннь ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність, земельної ділянки загальною площею 13,3675 га, кадастровий номер 4620683600:04:000:0191, що розташована на території колишньої Милятинської сільської ради Буського району, (цільове призначення 16.00 Землі запасу);

- зобов`язати Буську міську раду Львівської області надати ОСОБА_1 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність, земельної ділянки загальною площею 13,3675 га, кадастровий номер 4620683600:04:000:0191, що розташована на території колишньої Милятинської сільської ради Буського району;

- зобов`язати Буську міську раду Львівської області надати ОСОБА_2 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність, земельної ділянки загальною площею 13,3675 га, кадастровий номер 4620683600:04:000:0191, що розташована на території колишньої Милятинської сільської ради Буського району;

- зобов`язати Буську міську раду Львівської області надати ОСОБА_3 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність, земельної ділянки загальною площею 13,3675 га, кадастровий номер 4620683600:04:000:0191, що розташована на території колишньої Милятинської сільської ради Буського району;

- зобов`язати Буську міську раду Львівської області надати ОСОБА_4 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність, земельної ділянки загальною площею 13,3675 га, кадастровий номер 4620683600:04:000:0191, що розташована на території колишньої Милятинської сільської ради Буського району;

- зобов`язати Буську міську раду Львівської області надати ОСОБА_5 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність, земельної ділянки загальною площею 13,3675 га, кадастровий номер 4620683600:04:000:0191, що розташована на території колишньої Милятинської сільської ради Буського району;

- зобов`язати Буську міську раду Львівської області надати ОСОБА_6 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність, земельної ділянки загальною площею 13,3675 га, кадастровий номер 4620683600:04:000:0191, що розташована на території колишньої Милятинської сільської ради Буського району.

Ухвалою судді від 23.11.2021 позовну заяву залишено без руху

Ухвалою від 03.12.2021 суддя прийняла позовну заяву та відкрила спрощене позовне провадження в адміністративній справі, без повідомлення сторін.

Ухвалою від 08.04.2022 суддя ухвалила перейти із спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін до розгляду справи № 380/20471/21 за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що наказами Головного управління Держгеокадастру у Львівській області № 1314808\16-20-СГ, № 1314802\16-20-СГ, № 1314813\16-20-СГ, № 1314803\16-20-СГ, № 1314805\16-20-СГ, № 1314811М6-20-СГ від 14.12.2020 ОСОБА_1 , ОСОБА_8 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 надано дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, розташованих на території Милятинської сільської ради Буського району Львівської області, орієнтовним розміром по 2 га (місце бажаного розташування земельної ділянки визначено у викопіюванні, земельні ділянки суміжні).

В подальшому, за результатами інвентаризації земель, на території Милятинської сільської ради, сформовано нову земельну ділянку, присвоєно їй кадастровий номер 4620683600:04:000:0191 (цільове призначення 16.00 землі запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) загальною площею 13.3675 га) та передано у комунальну власність. Згідно з графічними матеріалами із місця розташування земельних ділянок, на які надано дозволи ОСОБА_1 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_9 на розробку документації із землеустрою, останні входять у новосформовану земельну ділянку кадастровий номер № 4620683600:04:000:0191, площею 13.3675 га. Отже, земельні ділянки, які позивачі фактично просили надати у власність, та на які видано дозволи на розроблення проектів землеустрою, наразі перебувають у межах нової земельної ділянки із кадастровим номером № 4620683600:04:000:0191, площею 13.3675 га. ОСОБА_1 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 у встановлені законом строки, а саме 24.06.2021 письмово повідомили Буську міську раду про те, що їм надано дозволи на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею по 2 га, що розташовані на території колишньої Милятинської сільської ради Буського району Львівської області, з подальшою передачею земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства. У зв`язку зі змінами у законодавстві, проведеною інвентаризацією та формуванням нової земельної ділянки 25.06.2021 ОСОБА_1 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 звернулись до Буської міської ради, якій належать повноваження щодо надання дозволів на розробку проектів землеустрою та їх затвердження, яким передує у даному випадку поділ новосформованої земельної ділянки, із заявами про поділ земельної ділянки, оскільки такі функції належать сільським, селищним та міським радам. Дані заяви отримано Буською міською радою 29.06.2021. Тобто місячний термін на розгляд вказаних заяв минув ще 25.07.2021, однак, заявники так і не отримали відповіді.

При цьому згідно з даними офіційного сайту Буської міської ради рішенням сесії від 08.07.2021 № 181 «Про створення громадського пасовища для випасання худоби на території Буської територіальної громади» міська рада вирішила створити громадське пасовище на території Милятинського старостинського округу за рахунок земельної ділянки комунальної власності кадастровий номер № 4620683600:04:000:0191, площею 13.3675 га. Пунктом 2 вказаного рішення затверджено Положення про громадське пасовище, а п. 3 передбачає, що розроблену документацію із землеустрою необхідно подати на розгляд сесії Буської міської ради (фактично надано дозвіл на розробку технічної документації). З вище викладеного вбачається, що відповідач здійснює фактичні дії щодо передачі вищезгаданої земельної ділянки у загальне користування та зміни класифікації виду використання земельної ділянки, при цьому заяви позивачів щодо поділу земельної ділянки міська рада залишила без розгляду. Вищевказані дії Буської міської ради, фактично призведуть до неможливості передачі у приватну власність вказаної земельної ділянки, що унеможливлять відновлення порушених прав та інтересів позивачів у разі задоволення позову. 08.10.2021 до Буської міської ради направлено колективну заяву щодо отримання інформації про стан розгляду заяв про поділ земельної ділянки із кадастровим номером № 4620683600:04:000:0191, площею 13.3675 га. Відповідь на вказану заяву не отримано. Отже, в порушення ч.7 ст.118 Земельного кодексу України Бузькою міською радою допущено протиправну бездіяльність щодо не прийняття в межах повноважень рішення про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшої передачі земельної ділянки у власність.

Відповідач у зазначений в ухвалі строк відзив на позовну заяву не подав.

Неподання відповідачем у строк встановлений судом відзиву на позов кваліфікується судом відповідно до вимог ч. 4 ст. 159 КАС України як визнання позову.

У судовому засіданні 04.05.2022 ухвалою суду, що занесена в протокол судового засідання суд ухвалив розглянути справу в порядку і строки передбачені ст. 258 та ст. 262 КАС України.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та пояснення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 14.12.2020 № 13-14808\16-20-СГ «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою» ОСОБА_1 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Милятинської сільської ради Буського району орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 14.12.2020 № 13-14811\16-20-СГ «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою» ОСОБА_3 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Милятинської сільської ради Буського району орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 14.12.2020 № 13-14802\16-20-СГ «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою» ОСОБА_8 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Милятинської сільської ради Буського району орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 14.12.2020 № 13-14813\16-20-СГ «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою» ОСОБА_4 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Милятинської сільської ради Буського району орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 14.12.2020 № 13-14803\16-20-СГ «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою» ОСОБА_5 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Милятинської сільської ради Буського району орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 14.12.2020 № 13-14805\16-20-СГ «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою» ОСОБА_6 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої на території Милятинської сільської ради Буського району орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

25.06.2021 позивачі звернулись із заявами до Буської міської ради Львівської області про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу.

На думку позивачів, відповідач допустив протиправну бездіяльність, оскільки не розглянув заяви позивачів та не прийняв рішення по суті за результатами розгляду заяв про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності, що стало підставою для звернення до суду із цим позовом.

Даючи оцінку спірним правовідносинам суд керувався таким.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Частиною 6 статті 118 ЗК України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Згідно з частиною 7 статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність особи, якій належить право власності на об`єкт нерухомості (жилий будинок, іншу будівлю, споруду), розташований на такій земельній ділянці, або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, які є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

Таким чином, обов`язковим є прийняття відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування за наслідками розгляду поданого клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою вмотивованого рішення про надання дозволу або відмову у його наданні із наведенням усіх підстав такої відмови.

При цьому, підставою для відмови у наданні дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. Зазначений перелік підстав для відмови в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства є вичерпним.

Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду від 13.11.2019 у справі № 803/1244/16.

Однак, відповідач у місячний строк не розглянув заяви позивачів від 25.06.2021 про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності та не прийняв з цього питання жодного рішення.

Водночас, згідно з пунктом 34 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання, зокрема, щодо вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно з частиною 5 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування" сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Відповідно до частин 1, 2 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Суд звертає увагу, що відповідач не вирішив питання за результатом звернень позивачів згідно з вимогами статті 118 Земельного кодексу України.

Так, за правовою позицією, висловленою Великою Палатою Верховного Суду у постанові № 800/304/17 від 27.02.2020 під протиправною бездіяльністю суб`єкта владних повноважень слід розуміти як зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу, що полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

За таких обставин, бездіяльність відповідача, що полягає у нерозгляді заяв позивачів від 25.06.2021 про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності, є протиправною.

Таким чином, суд вважає, що порушені права позивача мають бути захищені шляхом зобов`язання відповідача належним чином розглянути заяви позивачів від 25.06.2021 про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу та прийняти рішення відповідно до вимог статті 118 Земельного кодексу України та статті 59 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні".

Суд вважає, що саме такий спосіб захисту порушеного права позивача з боку відповідача є належним та достатнім в даному випадку.

Закріплений у ч. 1 ст. 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно зі ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

У розумінні ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Матеріали справи свідчать, що відповідні критерії відповідачем не дотримані, що зумовило звернення позивача за захистом порушених прав та інтересів до суду.

З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є підставними та обґрунтованими частково, а тому позов підлягає частковому задоволенню.

Розподіл судових витрат розподілити відповідно до вимог ст. 139 КАС України.

Керуючись статтями 6, 14, 242, 243, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

вирішив:

1. Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 (с. Порошково, Перечинський район, Закарпатська область, РНОКПП НОМЕР_2 ), ОСОБА_3 (с. Порошково, Перечинський район, Закарпатська область, РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_4 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_4 ), ОСОБА_5 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_5 ), ОСОБА_6 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_6 ) до Буської міської ради Львівської області (площа 900-річчя Буська, буд 1, м. Буськ, Львівська область, 80500, ЄДРПОУ 26307575) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії - задовольнити частково.

2. Визнати протиправною бездіяльність Буської міської ради Львівської області щодо нерозгляду заяв ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 від 25.06.2021 про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу.

3. Зобов`язати Буську міську раду Львівської області належним чином розглянути заяву ОСОБА_1 від 25.06.2021 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу.

4. Зобов`язати Буську міську раду Львівської області належним чином розглянути заяву ОСОБА_2 від 25.06.2021 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу.

5. Зобов`язати Буську міську раду Львівської області належним чином розглянути заяву ОСОБА_3 від 25.06.2021 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу.

6. Зобов`язати Буську міську раду Львівської області належним чином розглянути заяву ОСОБА_4 від 25.06.2021 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу.

7. Зобов`язати Буську міську раду Львівської області належним чином розглянути заяву ОСОБА_5 від 25.06.2021 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу.

8. Зобов`язати Буську міську раду Львівської області належним чином розглянути заяву ОСОБА_6 від 25.06.2021 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для подальшого відведення у приватну власність земельної ділянки державної власності загальної площею 13,3875 га, що знаходиться на території Милятинської сільської ради Буського району за кадастровим номером 4620683600:04:000:01091, цільове призначення: 16.00 Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі запасу.

9. У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

10. Стягнути з Буської міської ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань в користь ОСОБА_1 908,00 грн судових витрат.

11. Стягнути з Буської міської ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань в користь ОСОБА_2 908,00 грн судових витрат.

12. Стягнути з Буської міської ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань в користь ОСОБА_3 908,00 грн судових витрат.

13. Стягнути з Буської міської ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань в користь ОСОБА_4 908,00 грн судових витрат.

14. Стягнути з Буської міської ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань в користь ОСОБА_5 908,00 грн судових витрат.

15. Стягнути з Буської міської ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань в користь ОСОБА_6 908,00 грн судових витрат.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складений 11.05.2021.

Суддя Кедик М.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.05.2022
Оприлюднено28.06.2022
Номер документу104277265
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —380/20471/21

Рішення від 10.05.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 07.04.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 03.12.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 03.12.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні