Ухвала
від 21.04.2022 по справі 686/21587/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/21587/21

Провадження № 1-кс/686/3413/22

УХВАЛА

ІМенем України

21 квітня 2022 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого ВРЗПЖЗО СВ ХРУП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_3 погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні №12021243000001706 від 08.09.2021 року,

ВСТАНОВИВ:

21.04.2022 року слідчий ВРЗПЖЗО СВ ХРУП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області з клопотанням, погодженим з прокурором окружної прокуратури м. Хмельницького ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .

В обґрунтування даного клопотання слідчим зазначено, що 08.09.2021 року до Хмельницького РУП ГУНП в Хмельницькій області надійшло повідомлення про те, що по АДРЕСА_2 в наслідок порушення санітарних правил і норм отруїлись учні.

У зв`язку із чим на даний час для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищевказаного кримінального провадження, зокрема, для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, у тому числі проведення експертизи безпеки життєдіяльності та охорони праці, виникла необхідність у вилученні документів, які знаходяться у володінні в ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою: що по АДРЕСА_1 а саме:

-відомості щодо ознайомлення під розпис працівників, у тому числі кухні (їдальні, харчоблоку тощо) з «Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти» (затверджений наказом міністерства охорони здоровя України від 25.09.2020 №2205, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 за №1111/35394) (далі Санітарний регламент);

- наказ на призначення відповідальних осіб щодо щоденного контролю за дотримання Санітарного регламенту та способу відображення щоденного контролю;

- відомості щодо виду застосованого під час розфасування та прийняття їжі посуду (із підтверджуючими матеріалами);

- відомості щодо норм належності в забезпеченості приміщення кухні (їдальні, харчоблоку тощо) миючими засобами, серветками, рушниками дозволеними до використання (із підтверджуючими матеріалами);

- перелік працівників які підлягають профілактичним медичним оглядам ( Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559);

- журнал реєстрації особистих медичних книжок працівників (із зазначенням номеру, серії, дати видачі книжки, імя та по батькові її власника);

- відомості щодо порядку зберігання особистих медичних крижок працівників;

- посадову інструкцію медичного працівника відповідального за щоденний та періодичний огляд працівників кухні (їдальні, буфету, тощо), працівників, що контактують (мають контактувати) з учнями;

- завірені належним чином відомості щодо періодичності та останньої перевірки, відповідною установою державної санітарно-епідеміологічної служби м. Хмельницького під час здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду перевіряють своєчасність проходження обов`язкового медичного огляду та наявність особистих медичних книжок у працівників, які підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам.

- відомості щодо дотримання гігієни, учнями в приміщенні їдальні (буфету), наявності/відсутності умивальників, їх кількість, наявності/відсутності диспансерів з рідким милом та паперовими рушниками (або електрорушники), їх кількості;

- план-схему (із зазначенням відстаней, позначенням предметів, будівельних конструкцій, тощо) розміщення обідніх столів і роздачею чи вікном (дверима) для прийому брудного посуду повинна; між рядами обідніх столів; між обідніми столами і стіною;

- відомості щодо санітарно-гігієнічного прибирання обідніх столів (із підтверджуючими матеріалами, розхідними відомостями щодо кількісного використання кальцинованої соди, мило, інших миючих засобів, вологих та чистих серветок, тощо);

- технологічну карту (технологічний регламент, фотографію технологічного процесу, тощо) санітарно-гігієнічних заходів щодо недопущення інфекційного захворювання під час приймання сировини та продуктів, напівфабрикатів, їх зберігання, приготування готових страв, зберігання готових страв, їх сервірування та роздачу на вживання у готовому виді, утилізація залишків, тощо;

- перелік харчових продуктів, які заборонено реалізовувати у НВО №1 « ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- завірені належним чином відомо мості щодо забезпечення працівників кухні (їдальні, харчоблоків, буфетів тощо) санітарним одягом і спеціальним одягом, із конкретним зазначенням ( наприклад до санітарного одягу відносяться: халати, фартухи з тканини для отримання та видачі їжі, хустки, ковпаки, фартух із полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального-халати темного кольору, гумові рукавички, гумове взуття) отриманого санітарного та спеціального одягу, термінів використання, кількості, підписів працівників про отримання, акти списання, що оформленні належним чином із наданням підтверджуючих матеріалів (наказів на призначення осіб відповідальних, відомостей видачі та списання, тощо);

- щодо забезпечення керівником ІНФОРМАЦІЯ_3 , необхідних умов працівниками кухні (їдальні, харчоблоків, буфетів тощо) дотримання правил особистої гігієни;

- завірені належним чином відомості щодо прийнятого та запровадженого у закладі виявлення осіб з ознаками інфекційних захворювань, гнійничковими ураженнями шкіри та/або з будь-якими іншими гострими проявами порушення стану здоровя, які мали працювати у кухні (їдальні, харчоблоку, буфету тощо) НВО №1 «Школа-дитячий садок»;

- Завіреного належним чином договору між ІНФОРМАЦІЯ_3 з суб`єктами господарювання, який надає послуги з видалення харчових відходів із зазначенням періодичності вивезення відходів, а також випадків, коли таке вивезення здійснюється негайно;

- Завірених належним чином відомостей щодо вивчення з відповідними працівниками ІНФОРМАЦІЯ_3 , -«Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти» (затверджений наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 №2352 від 03.12.2020, зареєстрованих в МЮ України 22.12.2020 за №1275/35558);

- завірені належним чином відомості щодо запровадженого у закладі порядку повідомлення медичного працівника закладу загальної середньої освіти або іншу відповідальну особу закладу загальної освіти про наявності ознак простудного захворювання або кишкової дисфункції, а також нагноєння, порізів, опіків тощо, із підтверджуючими матеріалами.

Слідчий в судове засідання не з`явився, проте зазначив про розгляд клопотання за його відсутності, вимоги підтримав.

Вивчивши надані матеріали, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Слідчим наведено підстави, передбачені ч.2, 5 ст.163 КПК України, зокрема, що документи, доступ до яких просить надати слідчий, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ в кримінальному провадженні, існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання слідчого без виклику представників осіб, у володінні яких знаходяться документи.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки іншими способами встановити та довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.

Керуючись ст.ст.160, 163, 164 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Надати слідчим, уповноваженим на здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12021243000001706 від 08.09.2021 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: до

відомостей щодо ознайомлення під розпис працівників, у тому числі кухні (їдальні, харчоблоку тощо) з «Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти» (затверджений наказом міністерства охорони здоровя України від 25.09.2020 №2205, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 за №1111/35394) (далі Санітарний регламент);

- наказ на призначення відповідальних осіб щодо щоденного контролю за дотримання Санітарного регламенту та способу відображення щоденного контролю;

- відомості щодо виду застосованого під час розфасування та прийняття їжі посуду (із підтверджуючими матеріалами);

- відомості щодо норм належності в забезпеченості приміщення кухні (їдальні, харчоблоку тощо) миючими засобами, серветками, рушниками дозволеними до використання (із підтверджуючими матеріалами);

- перелік працівників які підлягають профілактичним медичним оглядам ( Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559);

- журнал реєстрації особистих медичних книжок працівників (із зазначенням номеру, серії, дати видачі книжки, імя та по батькові її власника);

- відомості щодо порядку зберігання особистих медичних крижок працівників;

- посадову інструкцію медичного працівника відповідального за щоденний та періодичний огляд працівників кухні (їдальні, буфету, тощо), працівників, що контактують (мають контактувати) з учнями;

- завірені належним чином відомості щодо періодичності та останньої перевірки, відповідною установою державної санітарно-епідеміологічної служби м. Хмельницького під час здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду перевіряють своєчасність проходження обов`язкового медичного огляду та наявність особистих медичних книжок у працівників, які підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам.

- відомості щодо дотримання гігієни, учнями в приміщенні їдальні (буфету), наявності/відсутності умивальників, їх кількість, наявності/відсутності диспансерів з рідким милом та паперовими рушниками (або електрорушники), їх кількості;

- план-схему (із зазначенням відстаней, позначенням предметів, будівельних конструкцій, тощо) розміщення обідніх столів і роздачею чи вікном (дверима) для прийому брудного посуду повинна; між рядами обідніх столів; між обідніми столами і стіною;

- відомості щодо санітарно-гігієнічного прибирання обідніх столів (із підтверджуючими матеріалами, розхідними відомостями щодо кількісного використання кальцинованої соди, мило, інших миючих засобів, вологих та чистих серветок, тощо);

- технологічну карту (технологічний регламент, фотографію технологічного процесу, тощо) санітарно-гігієнічних заходів щодо недопущення інфекційного захворювання під час приймання сировини та продуктів, напівфабрикатів, їх зберігання, приготування готових страв, зберігання готових страв, їх сервірування та роздачу на вживання у готовому виді, утилізація залишків, тощо;

- перелік харчових продуктів, які заборонено реалізовувати у НВО №1 « ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- завірені належним чином відомо мості щодо забезпечення працівників кухні (їдальні, харчоблоків, буфетів тощо) санітарним одягом і спеціальним одягом, із конкретним зазначенням ( наприклад до санітарного одягу відносяться: халати, фартухи з тканини для отримання та видачі їжі, хустки, ковпаки, фартух із полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального-халати темного кольору, гумові рукавички, гумове взуття) отриманого санітарного та спеціального одягу, термінів використання, кількості, підписів працівників про отримання, акти списання, що оформленні належним чином із наданням підтверджуючих матеріалів (наказів на призначення осіб відповідальних, відомостей видачі та списання, тощо);

- щодо забезпечення керівником ІНФОРМАЦІЯ_3 , необхідних умов працівниками кухні (їдальні, харчоблоків, буфетів тощо) дотримання правил особистої гігієни;

- завірені належним чином відомості щодо прийнятого та запровадженого у закладі виявлення осіб з ознаками інфекційних захворювань, гнійничковими ураженнями шкіри та/або з будь-якими іншими гострими проявами порушення стану здоровя, які мали працювати у кухні (їдальні, харчоблоку, буфету тощо) НВО №1 «Школа-дитячий садок»;

- Завіреного належним чином договору між ІНФОРМАЦІЯ_3 з суб`єктами господарювання, який надає послуги з видалення харчових відходів із зазначенням періодичності вивезення відходів, а також випадків, коли таке вивезення здійснюється негайно;

- Завірених належним чином відомостей щодо вивчення з відповідними працівниками ІНФОРМАЦІЯ_3 , -«Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти» (затверджений наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 №2352 від 03.12.2020, зареєстрованих в МЮ України 22.12.2020 за №1275/35558);

- завірені належним чином відомості щодо запровадженого у закладі порядку повідомлення медичного працівника закладу загальної середньої освіти або іншу відповідальну особу закладу загальної освіти про наявності ознак простудного захворювання або кишкової дисфункції, а також нагноєння, порізів, опіків тощо, із підтверджуючими матеріалами, відомості у яких можуть бути використані, як докази.

Службовим та посадовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 забезпечити доступ до вищевказаної інформації з можливістю її вилучення.

Ухвала діє по 21.06.2022 року.

Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення21.04.2022
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу104447431
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —686/21587/21

Ухвала від 21.04.2022

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 09.11.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 18.11.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 28.09.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 23.10.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Дзюбак О. В.

Ухвала від 21.10.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 11.10.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Баєв С. М.

Ухвала від 11.10.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Баєв С. М.

Ухвала від 01.10.2021

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні