Рішення
від 24.05.2022 по справі 460/2258/22
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

25 травня 2022 року м. Рівне№460/2258/22Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Комшелюк Т.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Рівненської міської ради, третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Департамент інфраструктури та благоустрою виконавчого комітету Рівненської міської ради, Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі позивач) звернулася до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі - відповідач), третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Департамент інфраструктури та благоустрою виконавчого комітету Рівненської міської ради; Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі треті особи), в якому просить суд визнати незаконним та скасувати рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради від 14.12.2021 № 123 "Про звільнення території міста Рівного від незаконно встановлених тимчасових споруд" в частині пункту 4 Додатку 2 до рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради від 14.12.2021 № 123 "Про звільнення території міста Рівного від незаконно встановлених тимчасових споруд", щодо демонтажу тимчасової споруди з продажу їжі швидкого приготування по АДРЕСА_1 (біля будівлі № 10). Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуваним рішенням вирішено звільнити територію міста Рівного він незаконно встановлених тимчасових спору, шляхом демонтажу, зокрема приміщення кіоска № 5, який належить позивачу на підставі договору оренди нежитлового приміщення, що зазначений у п. 4 додатку 2 до вказаного рішення. Вважає, що відповідачем при прийнятті оскаржуваного рішення не дотримані вимоги чинного законодавства, оскільки ніЗаконом України «Про місцеве самоврядування», ні іншими законами виконавчим комітетам місцевих рад не надано права знесення тимчасових споруд. Крім того, позивачу невідомо чи приймався акт обстеження споруди та не вручався припис щодо самостійного демонтажу кіоска. Просить позов задовольнити.

Відповідач подав відзив на позовну заяву в якому заперечує проти позовних вимог. Свої заперечення аргументує тим, що спірне рішення прийняте відповідачем на підставі наданих повноважень та у відповідності до чинного законодавства. Просить у задоволенні прозову відмовити.

Третя особа Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради надала суду пояснення в яких зазначає, що тимчасова спору, яку використовує позивач була встановлена без дозвільних документів ще у 2021 році. При цьому, за отриманням документів позивач звернувся лише 07.02.2022 в день подання позовної заяви до суду. Крім того, згідно спірного рішення (п. 5), Департаменту доручалося організувати роботу з демонтажу тимчасових споруд та визначення місць їх зберігання. Однак, демонтаж тимчасової споруди з продажу їжі швидкого приготування на вул. Київській (біля будівлі № 10) Департаментом не здійснювався. Вказана тимчасова споруда 11.02.2022 демонтована особою, якою вона встановлена. Крім того, третя особа повідомляє, що частина тимчасової споруди, яка передана позивачу в оренду ТзОВ «РІЙ КОМЕРЦІАЛ», розміщена на земельній ділянці, яка знаходиться в оренді третіх осіб. В той же час, договір оренди не містить жодних положень, на підставі яких документів позивачу передано частину нежитлового приміщення. Просить у задоволенні позову відмовити повністю.

Третя особа подала пояснення Департамент інфраструктури та благоустрою виконавчого комітету Рівненської міської ради надала суду аналогічні пояснення, що й Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради.

Ухвалою суду від 11.02.2022 відмовлено у забезпеченні позову.

Ухвалою суду від 14.02.2022 відкрито провадження у даній справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

18.04.2022 ухвалою суду зобов`язано відповідача надати додаткові докази.

З`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, судом встановлено наступне.

01.08.2021 між ТОВ «РІЙ КОМЕРЦІАЛ» та ФОП ОСОБА_1 укладений договір оренди нежитлового приміщення № 24.

Предметом вказаного договору є частина торгової площі для розташування кіоску № 5 загальною площею 8кв.м., яке розташоване за адресою: АДРЕСА_2 .

01.08.2021, згідно акту приймання-передачі нежитлового приміщення № 24 від 01.08.2021, ТОВ «РІЙ КОМЕРЦІАЛ» передало, а ФОП ОСОБА_1 прийняла частину нежитлового приміщення для розташування кіоску № 5 загальною площею 8кв.м., яке розташоване в АДРЕСА_1 , площею 8кв.м.

14.12.2021 Виконавчим комітетом Рівненської міської ради прийнято рішення № 123 «Про звільнення території міста Рівного від незаконно встановлених тимчасових споруд».

Пунктом 1 вказаного рішення вирішено звільнити територію міста Рівного від незаконно встановлених тимчасових споруд (гаражів) шляхом демонтажу, згідно з додатком 2.

У п. 4 Додатку 2 зазначена тимчасова споруда з продажу їжі швидкого приготування на вул. Київській (біля будівлі № 10), належна позивачу.

03.12.2021 Управлінням містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради складений акт, яким особі, що встановила тимчасову споруду, наданий строк до 13.12.2021 для виконання робіт з демонтажу незаконно встановленої тимчасової споруди з продажу їжі швидкого приготування («дядько DONER») на вул. Київській (біля будинку № 10). Також вказаний актом попереджено особу, що встановила цю тимчасову споруду про те, що у разі невиконання демонтажу в добровільному порядку у визначені терміни, матеріали по цій споруді будуть розглянуті комісією з питань звільнення території міста Рівного від незаконно встановлених тимчасових споруд, створеної розпорядженням міського голови від 04.06.2013 № 403-р «Про створення комісії» відповідно до рішення Рівненської міської ради від 02.04.2013 № 2873 «Про затвердження порядку демонтажу незаконно встановлених тимчасових споруд на території міста Рівного». Питання щодо самочинно встановленої тимчасової споруди, відповідно до порядку, буде винесено на розгляд виконавчого комітету Рівненської міської ради.

Наведений акт був наклеєний на вказану тимчасову споруду, що підтверджується фотофіксацією.

29.12.2021 Виконавчим комітетом Рівненської міської ради винесено попередження № 01-22/551, яким повторно запропоновано особі, що встановила тимчасову споруду, в строк до 12.01.2022 демонтувати цю споруду.

07.02.2022, позивачем подано до Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради заяву щодо оформлення паспорта прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

Із викладеного слідує, що позивач був обізнаний із попередженням про демонтаж вказаної споруди.

Також, як встановлено судом, наведена вище заява подана до третьої особи без самостійних вимог щодо предмету спору одночасно із поданням цієї позовної заяви до суду.

22.02.2022 Управлінням містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради надано відмову № 01-20/68 у видачі позивачу паспорта прив`язки тимчасової споруди.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Обставина, що споруда з продажу їжі швидкого приготування, розташована за адресою м. Рівне по вул. Київській (біля будинку № 10), є саме тимчасовою спорудою, визнається всіма учасниками справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 78 КАС України, обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.

Частиною третьоюстатті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"передбачено, що розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно доЗакону України "Про благоустрій населених пунктів".

Відповідно достатті 1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів"благоустрій населених пунктів - це комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Статтею 2 Закону України "Про благоустрій населених пунктів"визначено, що благоустрій населених пунктів передбачає: 1) розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об`єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об`єктів; 2) організацію належного утримання та раціонального використання територій, будівель, інженерних споруд та об`єктів рекреаційного, природоохоронного, оздоровчого, історико-культурного та іншого призначення; 3) створення умов для реалізації прав та виконання обов`язків суб`єктами у сфері благоустрою населених пунктів.

Статтею 5 цього Законувстановлено, що Управління у сфері благоустрою населених пунктів здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші органи влади в межах їх повноважень.

Згідно частини першої статті 10 Закону України «Про благоустрій територій» до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: 1) затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів; 2) затвердження правил благоустрою територій населених пунктів; 3) створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб`єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб); 4) визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об`єктів благоустрою.

Відповідно до підпунктів 1, 5 частини другої статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів",до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить: забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо;

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 13 цього Закону, до об`єктів благоустрою населених пунктів належать: 1) території загального користування: а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам`ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; б) пам`ятки культурної та історичної спадщини; в) майдани, площі, бульвари , проспекти; г) вулиці, дороги, провулки, узвози , проїзди , пішохідні та велосипедні доріжки; ґ) пляжі; д) кладовища; е) інші території загального користування.

Частиною четвертою статті 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" встановлено, що рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов`язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України "Про благоустрій населених пунктів"правила благоустрою території населеного пункту (далі - Правила) - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.

Підпунктами 42, 44 частини першоїстатті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"встановлено, що до виключної компетенції сільських селищних, міських рад відноситься затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації, а також встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.

Підпунктом7 пункту "а" частини першоїстатті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»встановлено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку належать:власні (самоврядні) повноваження, а саме: організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян;

Статтею 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»визначено, що тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.

Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно доЗакону України "Про благоустрій населених пунктів".

Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності визначено Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21.10.2011 № 244 (далі - Порядок № 244).

Відповідно до пункту 1.3. Порядку № 244 тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Згідно з пунктами 2.20, 2.23 Порядку № 244 встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив`язки.

Після розміщення ТС замовник подає до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або відповідної районної державної адміністрації письмову заяву за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив`язки.

Рішенням Рівненської міської ради № 512 від 28.04.2011 "Про затвердження Правил благоустрою міста Рівного" затверджено відповідні Правила на підставі яких установлено порядок благоустрою та утримання територій об`єктів благоустрою міста Рівного, визначають права та обов`язки учасників правовідносин у сфері благоустрою на території міста, здійснюються благоустрій на території м. Рівного (далі - Правила). Вказане рішення розміщене на офіційному сайті Рівненської міської ради.

Відповідно доп. 17.1 Правил, на території Рівненської міської територіальної громади заборонено здійснювати розміщення будь-яких малих архітектурних форм без дозвільних документів.

Згідно із п. 17.3 Правил, розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, літніх та всесезонних торговельних майданчиків здійснюється на підставі отриманого паспорту прив`язки у відповідності до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244.

За змістом п. 17.5 Правил, порядок демонтажу та повернення демонтованих тимчасових споруд здійснюється в порядку, визначеному рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради № 105 від 14.07.2015 «Про звільнення території міста Рівного від незаконно встановлених тимчасових споруд».

02.04.2013 Рівненською міською радою прийнято рішенням № 2873 «Про затвердження Порядку демонтажу незаконно встановлених тимчасових споруд на території міста Рівного» (далі Порядок). Вказане рішення також розміщене на офіційному сайті Рівненської міської ради.

Згідно з п. 2.1 Порядку, демонтажу (знесенню) підлягають незаконно встановлені ТС, а відповідна земельна ділянка поверненню та приведенню в попередній стан, у разі:

1) відсутності паспорта прив`язки ТС, інших дозвільних документів;

2) анулювання паспорта прив`язки ТС, закінчення терміну його дії;

3) самовільного розміщення ТС;

4) невідповідності розташування ТС паспорту прив`язки ТС, будівельним нормам;

5) відсутності документа, що посвідчує право на земельну ділянку;

6) коли є рішення судових органів або подання інших органів державної влади;

7) в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

Пунктом 2.2 Порядку встановлено, що при виявленні тимчасових споруд, які використовуються з порушенням чинного законодавства та цього Порядку, представниками Управління містобудування та архітектури, Управління житлово-комунального господарства та Управління торгівлі, громадського харчування і побутового обслуговування виконавчого комітету Рівненської міської ради складається та підписується відповідний акт, який надсилається власнику (користувачу), щоб він добровільно демонтував незаконно встановлену тимчасову споруду.

У разі відмови добровільно, у визначений в акті термін, демонтувати тимчасову споруду комісія з питань звільнення території міста Рівного від незаконно встановлених тимчасових споруд (далі Комісія), склад якої затверджується розпорядженням міського голови, розглядає матеріали, що підтверджують факти порушення вимог чинного законодавства України, які Комісії надаються Управлінням містобудування та архітектури, Управлінням житлово-комунального господарства та Управлінням торгівлі, громадського харчування і побутового обслуговування виконавчого комітету Рівненської міської ради, а також підприємствами, установами, організаціями, суб`єктами господарювання або громадянами.

За наявності підстав для демонтажу (знесення) ТС, передбачених пунктом 2.1 цього Порядку, Комісія приймає протокольне рішення.

На підставі протокольного рішення Комісії Управління архітектури та містобудування виконавчого комітету Рівненської міської ради в 15-денний термін готує і подає на розгляд виконавчому комітетові Рівненської міської ради проект рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради про звільнення території міста Рівного від ТС, які встановлені з порушенням вимог чинного законодавства України, з переліком ТС, що підлягають знесенню (демонтажу).

Після прийняття рішення про демонтаж тимчасових споруд у разі невиконання власником (користувачем) вимоги щодо усунення порушень та приведення території в попередній стан установлюється 15-денний термін для виконання рішення.

Відповідно до п. 2.4 Порядку, на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради про звільнення території міста Рівного від незаконно встановлених тимчасових споруд Управлінням містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради готується попередження з посиланням на відповідне рішення виконавчого комітету і наклеюється на ТС з проведенням фотофіксації. В попередженні визначається термін усунення порушень вимог чинного законодавства України та приведення території в попередній стан.

Так, підставою для винесення відповідачем оскаржуваного рішення є те, що, тимчасова споруда, належна позивачу, експлуатується без відповідних дозвільних документів.

Суд погоджується із даним твердженням відповідача, виходячи із наступного.

Зазначеними вище нормативними актами чітко визначено, що таке тимчасова споруда та порядок її розміщення на території відповідного населеного пункту.

За своєю структурою торговий кіоск на вул. Київській (біля будинку № 10) в м. Рівне, що належить позивачу, відноситься до тимчасової споруди, а відтак на нього поширюються відповідні положення щодо їх розміщення та функціонування визначеними Порядком та Правилами благоустрою.

Отже, підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив`язки.

Як встановлено судом, позивачем паспорт прив`язки на тимчасову споруду не оформлявся. Наведений факт не заперечується і самим позивачем, оскільки в день подання цієї позовної заяви до суду, ним подано і заяву до третьої особи про надання паспорту прив`язки на тимчасову споруду за наведеною вище адресою.

Отже, враховуючи відсутність у позивача паспорту прив`язки, інших дозвільних документів, функціонування тимчасової торгівельної споруди згідно Порядку, Правил благоустрою, є неможливим, вона вважається самовільною забудовою та підлягає демонтажу.

Аналіз нормЗакону України «Про благоустрій населених пунктів»,Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»таЗакону України «Про регулювання містобудівної діяльності»дає суду підстави для висновку, що органам місцевого самоврядування надані відповідні повноваження щодо регулювання питань благоустрою на території відповідної ради та прийняття відповідно до цього відповідних актів, якими вони регулюються.

Питання пов`язані з демонтажем тимчасових споруд деталізовані безпосередньо в Порядку, Правилах благоустрою та Порядку демонтажу незаконно встановлених тимчасових споруд на території міста Рівного.

Виходячи із характеру спірних правовідносин, законодавчого їх регулювання та функцій, покладених на виконавчі комітети місцевих рад в сфері благоустрою, суд констатує, що саме виконавчі комітети наділені повноваженнями щодо прийняття відповідних рішень про демонтаж тимчасових споруд.

Тому, враховуючи вищезазначені обставини, Виконавчим комітетом Рівненської міської ради прийнято оскаржуване рішення про демонтаж тимчасової споруди позивача.

Суд вважає, що вказане рішення в частині п. 4 Додатку 2, прийнято у відповідності до статей30,31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей2,5,10,13,20 Закону України «Про благоустрій населених пунктів»,статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку № 244, Правил благоустрою, Порядку демонтажу незаконно встановлених тимчасових споруд на території міста Рівного.

При цьому, варто зазначити, що рішення Рівненської міської ради № 2873 «Про затвердження Порядку демонтажу незаконно встановлених тимчасових споруд на території міста Рівного» від 02.04.2013, на підставі якого було прийняте оскаржуване рішення № 123 від 14.12.2021, в судовому порядку протиправним та нечинним не визнавалось, отже є чинним.

Крім того, суд звертає увагу на те, що демонтаж тимчасової споруди за адресою АДРЕСА_1 ), здійснений в добровільному порядку безпосередньо позивачем, а не відповідачем.

Підсумовуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що оскаржуване рішення в частині п. 4 Додатку 2, прийняте відповідачем на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені законодавством України, з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішень.

Відповідно достатті 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Згідно з частинами першою, другоюстатті 77 КАС Україникожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд уважає, що відповідач довів правомірність прийнятого ним рішення в частині п. 4 Додатку 2, а тому позовні вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Правові підстави для відшкодування судових витрат у порядку ст. 139 КАС України, відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

В задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Рівненської міської ради, третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Департамент інфраструктури та благоустрою виконавчого комітету Рівненської міської ради, Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення, відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасники справи:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач - Виконавчий комітет Рівненської міської ради (вул. Соборна, 12а, м. Рівне, 33000, ЄДРПОУ/РНОКПП 04057758)

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Департамент інфраструктури та благоустрою виконавчого комітету Рівненської міської ради (вул. Шевченка, 45, м. Рівне, Рівненська обл., 33013, код ЄДРПОУ 44250562); Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради Адреса: (вул. Лермонтова, 6, м. Рівне, Рівненська обл., код ЄДРПОУ 02499015).

Повний текст рішення складений 25 травня 2022 року.

Суддя Т.О. Комшелюк

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.05.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу104460744
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —460/2258/22

Рішення від 24.05.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Т.О. Комшелюк

Ухвала від 17.04.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Т.О. Комшелюк

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Т.О. Комшелюк

Ухвала від 11.02.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Т.О. Комшелюк

Ухвала від 08.02.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Т.О. Комшелюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні