Справа № 947/9843/22
Провадження № 1-кс/947/4349/22
УХВАЛА
30.05.2022 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС відділу СУ ГУ НП в Одеській області капітана поліції ОСОБА_3 , в рамках кримінального провадження№ 42022160000000057від08.02.2022за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.5ст.191КК України, про дозвілна тимчасовийдоступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
До Київського районного суду м. Одеси звернувся старший слідчий в ОВС відділу СУ ГУ НП в Одеській області капітан поліції ОСОБА_3 з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
З клопотанняслідчого вбачається,що до Одеської обласної прокуратури надійшла заява голови громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 за фактом привласнення бюджетних коштів службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 та замовників під час виконання робіт по закупівлям, які здійснюються за бюджетні кошти.
Згідно заяви громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 », під час проведення закупівель за бюджетні кошти, перевага надається не учасникам із меншою вартістю виконання робіт, а службові особи розпорядники бюджетних коштів, зловживаючи своїм службовим становищем, віддають перевагу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , пропозиція якого є найдорожчою.
Разом з цим, як вбачається із звернення громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 » роботи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 виконуються не в повному обсязі , акти виконаних робіт підписуються відповідальними особами без фактичної перевірки обсягів та якості робіт.
Встановлено, що в 2020-2021 роках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 виконувались роботи на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Визирської сільської ради Одеського району Одеської області; Сичавської сільської ради Лиманського району Одеської області; ІНФОРМАЦІЯ_4 ; Приморської районної адміністрації ОМР; в 2018 році - КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Доброславської селищної ради Одеського району Одеської областіпід час ремонтних робіт соціальних об`єктів на території Одеської області.
Встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 ЄДРПОУ НОМЕР_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 укладено договори: №106 від 27.08.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-07-03-004994-a «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 8139000,00 гривень; №182 від 08.10.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-09-23-007360-b «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою:
АДРЕСА_1 » Коригування. Додаткові роботи» на суму 2909765, 95 гривень; №112 від 07.06.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-04-05-006601-a «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 2215999,00 гривень; №168 від 27.09.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-08-09-007140-a «Капітальний ремонт та благоустрій території ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » розташований по АДРЕСА_2 » на суму 2096147, 96 гривень; №58/С від 13.04.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-03-22-010939-c «Капітальний ремонт приміщення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за адресою АДРЕСА_3 » на суму 1397200, 00гривень, №146/С від 17.11.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-10-20-003762-a «Капітальний ремонт зовнішніх мереж та котельні для теплопостачання Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 1322652,00гривень; №41/Р від 07.04.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-04-07-002052-b «Капітальний ремонт покрівлі Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 978099, 60гривень, №173 від 29.09.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-08-25-007174-a «Реконструкція будівлі майстерні з переоснащенням на адміністративно-службове приміщення опорного закладу освіти « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою АДРЕСА_1 » на суму 6470173.20 гривень.
Розрахунки за цими договорами здійснюються за рахунок бюджетних коштів.
На виконання зазначених договорів з бюджету на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 сплачено грошові кошти на загальну суму, приблизно 25529 037 грн..
Залік авансів здійснено на підставі довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф.КБ-3) та актів виконаних робіт (ф.КБ-2В).
Разом з цим встановлено, що фактично виконані роботи на об`єкті не відповідають роботам зазначеним в наданих актах приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2В за договорами на закупівлю робіт на об`єктах.
Таким чином, є підстави вважати, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 зловживаючи своїм службовим становищем привласнили бюджеті грошові кошти в особливо великих розмірах, які в подальшому перерахували на рахунки підконтрольних підприємств.
Як вбачається з матеріалів кримінального провадження документи щодо здійснення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 ЄДРПОУ НОМЕР_2 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 .
Відомості в зазначених вище документах можливо використати як доказ, оскільки вони містять фактичні данні, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлять наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
В судове засідання слідчий не з`явився, разом з тим слідчим до клопотання було долучено заяву, в якій вона просила розгляд клопотання проводити за її відсутності.
Вказані документи знаходяться у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 ЄДРПОУ НОМЕР_2 та є можливість безповоротно їх змінити або знищити. З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення таких документів вважаю, що розгляд клопотання необхідно проводити без виклику осіб, у володінні яких знаходяться ці документи.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, зокрема ту обставину, що отримати зазначені у клопотанні документи без застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до документів не можливо, оскільки вони містять інформацію важливу для кримінального провадження та для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках кримінального провадження, зокрема для підтвердження події кримінального правопорушення та можливої причетності до його вчинення конкретних осіб, слідчий суддя приходить до переконання, що шляхом надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів може бути виконане завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням, а потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи фізичних та юридичних осіб, про який йдеться в клопотанні.
На підставі вищевикладеного, враховуючи правове обґрунтування клопотання сторони обвинувачення, ту обставину, що документи мають значення для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування зазначеного кримінального провадження, самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках даного кримінального провадження, слідчий суддя приходить до переконання про необхідність часткового задоволення клопотання сторони обвинувачення.
В той же час, слідчий суддя вважає за необхідне зазначити, що слідчим у клопотанні не було належним чином підтверджено та обґрунтовано доказами необхідність вилучення оригіналів документів. Так, слідчий у клопотанні посилається на вилучення документів для необхідності проведення експертиз, однак до клопотання не додано постанову слідчого про призначення експертиз та клопотання експерта про необхідність надання оригіналів документів у зв?язку з чим вилученню підлягають лише копії документів.
Керуючись ст.ст. 159, 163-166 КПК України,
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС відділу СУ ГУ НП в Одеській області капітана поліції ОСОБА_3 задовольнити частково.
Надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , та іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи,в тому числі слідчим: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та прокурорам у кримінальному провадженні, співробітникам оперативних підрозділів за відповідним дорученням, тимчасовий доступ із можливістю вилучення належним чином завірені копії наступних документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 ЄДРПОУ НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_4 , а саме:
- тендерної документації щодо здійснення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_4 ЄДРПОУ НОМЕР_2 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 наступних робіт за договорами:№106 від 27.08.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-07-03-004994-a «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 8139000,00 гривень; №182 від 08.10.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-09-23-007360-b «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » Коригування. Додаткові роботи» на суму 2909765, 95 гривень; №112 від 07.06.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-04-05-006601-a «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 2215999,00 гривень; №168 від 27.09.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-08-09-007140-a «Капітальний ремонт та благоустрій території ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » розташований по АДРЕСА_2 » на суму 2096147, 96 гривень; №58/С від 13.04.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-03-22-010939-c «Капітальний ремонт приміщення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за адресою АДРЕСА_3 » на суму 1397200, 00гривень, №146/С від 17.11.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-10-20-003762-a «Капітальний ремонт зовнішніх мереж та котельні для теплопостачання Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 1322652,00гривень; №41/Р від 07.04.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-04-07-002052-b «Капітальний ремонт покрівлі Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 978099, 60гривень, №173 від 29.09.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-08-25-007174-a «Реконструкція будівлі майстерні з переоснащенням на адміністративно-службове приміщення опорного закладу освіти « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою АДРЕСА_1 » на суму 6470173.20 гривень;
- протоколи тендерної комісії щодо здійснення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_4 ЄДРПОУ НОМЕР_2 наступних робіт за договорами: №106 від 27.08.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-07-03-004994-a «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 8139000,00 гривень; №182 від 08.10.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-09-23-007360-b «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » Коригування. Додаткові роботи» на суму 2909765, 95 гривень; №112 від 07.06.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-04-05-006601-a «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 2215999,00 гривень; №168 від 27.09.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-08-09-007140-a «Капітальний ремонт та благоустрій території ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » розташований по АДРЕСА_2 » на суму 2096147, 96 гривень; №58/С від 13.04.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-03-22-010939-c «Капітальний ремонт приміщення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за адресою АДРЕСА_3 » на суму 1397200, 00гривень, №146/С від 17.11.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-10-20-003762-a «Капітальний ремонт зовнішніх мереж та котельні для теплопостачання Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 1322652,00гривень; №41/Р від 07.04.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-04-07-002052-b «Капітальний ремонт покрівлі Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 978099, 60гривень, №173 від 29.09.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-08-25-007174-a «Реконструкція будівлі майстерні з переоснащенням на адміністративно-службове приміщення опорного закладу освіти « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою АДРЕСА_1 » на суму 6470173.20 гривень; розрахунок очікуваної вартості предмету закупівель; протоколи розкриття, повідомлення про намір укласти договір; документів, що стали підставою для проведення закупівель; конкурсні пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 (відомості щодо рахунків, заборгованості, повноваження учасника, довідки, проекти договорів з додатками, технічні вимоги, тендерна пропозиція, інші надані підприємством документи);
- договорів між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 : №106 від 27.08.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-07-03-004994-a «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 8139000,00 гривень; №182 від 08.10.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-09-23-007360-b «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » Коригування. Додаткові роботи» на суму 2909765, 95 гривень; №112 від 07.06.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-04-05-006601-a «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 2215999,00 гривень; №168 від 27.09.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-08-09-007140-a «Капітальний ремонт та благоустрій території ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » розташований по АДРЕСА_2 » на суму 2096147, 96 гривень; №58/С від 13.04.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-03-22-010939-c «Капітальний ремонт приміщення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за адресою АДРЕСА_3 » на суму 1397200, 00гривень, №146/С від 17.11.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-10-20-003762-a «Капітальний ремонт зовнішніх мереж та котельні для теплопостачання Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 1322652,00гривень; №41/Р від 07.04.2020 за результатами відкритих торгів UA-2020-04-07-002052-b «Капітальний ремонт покрівлі Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 978099, 60гривень, №173 від 29.09.2021 за результатами відкритих торгів UA-2021-08-25-007174-a «Реконструкція будівлі майстерні з переоснащенням на адміністративно-службове приміщення опорного закладу освіти « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою АДРЕСА_1 » на суму 6470173.20 гривеньз усіма додатковими договорами та додатками;
- первинну документацію до договорів №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021: проектно-кошторисну документацію; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти прийомки виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків між підрядником та замовником; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; товаро-транспортні накладні на використані механізми з машинозмінами; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); акти на приховані роботи в повному обсязі; журнали робіт на об`єкті; звіти, експертизи, інші;
- відомості щодо залучених субпідрядних організацій до виконання робіт за договорами №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021: договори із субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки із субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт; товаро-транспортні накладні; листування;
- відомості щодо здійснення технічного нагляду за роботами по договорам №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021 (надати належним чином завірені копії договору технагляду з додатками та додатковими угодами, розрахунки по ньому);
- листування між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 з питань укладання, виконання договорів №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021;
- акти взаємозвірок за договорами;
- належним чином завірену копію з книг реєстрації договорів, річні плани закупівель із додатками, змінами та фінансовий план за 2020-2021 роки;
- платіжні доручення, виписки по банківським рахункам про здійсненні оплати за договорами №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021;
- належним чином завірені копії положення, статуту ІНФОРМАЦІЯ_4 , наказу про призначення на посаду керівника, головного бухгалтера;
- інші наявні документи, щодо виконання робіт за договорами №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021;
- акти обстеження, оглядів територій, будівель та будинків, проведених до закупівель та відомості, документи (доповідні, службові записки, листи) щодо їх стану та необхідності ремонту.
В решті клопотання відмовити.
Визначити строк дії ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів два місяці з дня постановлення ухвали
Попередити посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 ЄДРПОУ НОМЕР_2 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала оскарженню не підлягає,набираєзаконної сили після їїпостановлення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2022 |
Оприлюднено | 23.01.2023 |
Номер документу | 104512893 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м. Одеси
Чванкін С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні