Постанова
від 30.05.2022 по справі 947/9843/22
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/9843/22

Провадження № 1-кс/947/4351/22

УХВАЛА

30.05.2022 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС відділу СУ ГУ НП в Одеській області капітана поліції ОСОБА_3 , в рамках кримінального провадження№ 42022160000000057 від08.02.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191

КК України, про дозвілна тимчасовийдоступ до речей і документів,

ВСТАНОВИВ:

До Київського районного суду м. Одеси звернувся старший слідчий в ОВС відділу СУ ГУ НП в Одеській області капітан поліції ОСОБА_3 з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

З клопотанняслідчого вбачається,що до Одеської обласної прокуратури надійшла заява голови громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 за фактом привласнення бюджетних коштів службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 та замовників під час виконання робіт по закупівлям, які здійснюються за бюджетні кошти.

Згідно заяви громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 », під час проведення закупівель за бюджетні кошти, перевага надається не учасникам із меншою вартістю виконання робіт, а службові особи розпорядники бюджетних коштів, зловживаючи своїм службовим становищем, віддають перевагу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , пропозиція якого є найдорожчою.

Разом з цим, як вбачається із звернення громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 » роботи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 виконуються не в повному обсязі , акти виконаних робіт підписуються відповідальними особами без фактичної перевірки обсягів та якості робіт.

Встановлено, що в 2020-2021 роках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 виконувались роботи на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Визирської сільської ради Одеського району Одеської області; Сичавської сільської ради Лиманського району Одеської області; ІНФОРМАЦІЯ_4 ; Приморської районної адміністрації ОМР; в 2018 році - КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Доброславської селищної ради Одеського району Одеської областіпід час ремонтних робіт соціальних об`єктів на території Одеської області.

Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 укладено наступні договори:з ІНФОРМАЦІЯ_3 : №78 від 01.04.2020 за результатом торгів UA-2020-04-01-000435-b «Будівництво ділянки мережі водопостачання житлового масиву, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , 78 гривень; 2) з ІНФОРМАЦІЯ_6 : №216 від 29.06.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-04-08-007914-a «Будівництво госпобутової каналізації та каналізаційних очисних споруд в селі Визирка, Лиманського району, Одеської області`на суму 106677000, 00 гривень; №262 від 11.08.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-04-12-005336-c «Капітальний ремонт будинку культури за адресою: АДРЕСА_2 »на суму 9193400, 00 гривень; №32 від 19.03.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-03-19-003326-b «Капітальний ремонт фасаду будинку культури по АДРЕСА_2 суму 1465432, 25 гривень; №247 від 26.07.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-07-01-007142-c «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сільського будинку культури по АДРЕСА_3 суму 1418800,44 гривень; №246 від 26.07.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-07-01-007246-c «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сільського клубу по АДРЕСА_4 суму 604981,62 гривень; 3) з ІНФОРМАЦІЯ_7 : №08/2020 від 03.04.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-04-03-001257-c «Будівництво насосної станції підвищення тиску води за адресою село Сичавка Лиманського району Одеської області`на суму 1343897, 08 гривень; 4) з КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області: №105/10 від 26.10.2018 2020 за результатом торгів UA-2018-10-26-000639-c «Капітальний ремонт будівлі: даху та частини фасаду з заміною віконних блоків адмінкорпусу, неврологічного відділення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » АДРЕСА_5 »на суму 1469830, 42 гривень; 5) з ІНФОРМАЦІЯ_4 : №106 від 27.08.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-07-03-004994-a «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »на суму 8139000, 00 гривень; №182 від 08.10.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-09-23-007360-b «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 » Коригування. Додаткові роботи`на суму 2909765, 95 гривень; №112 від 07.06.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-04-05-006601-a «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »на суму 2215999, 00 гривень; №168 від 27.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-08-09-007140-a «Капітальний ремонт та благоустрій території ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_10 » розташований по АДРЕСА_6 суму 2096147, 96 гривень; №58/С від 13.04.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-03-22-010939-c «Капітальний ремонт приміщення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » за адресою АДРЕСА_7 суму 1397200, 00 гривень; №146/С від 17.11.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-10-20-003762-a «Капітальний ремонт зовнішніх мереж та котельні для теплопостачання Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »на суму 1322652, 00 гривень; №41/Р від 07.04.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-04-07-002052-b «Капітальний ремонт покрівлі Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »на суму 978099, 60 гривень; №173 від 29.09.20212020 за результатом торгів UA-2021-08-25-007174-a «Реконструкція будівлі майстерні з переоснащенням на адміністративно-службове приміщення опорного закладу освіти « ІНФОРМАЦІЯ_12 » за адресою АДРЕСА_2 » на суму 6470173.20 гривень; 6) з ІНФОРМАЦІЯ_13 : № 73 від 01.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-08-13-006168-a «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_8 » на суму986063,58 гривень; №97 від 22.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-09-06-000866-a «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_9 »на суму 587988,00 гривень; № 99 від 22.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-09-06-004134-c «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_8 »на суму 421999, 20 гривень; № 69 від 01.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-08-13-001993-b «Капітальний ремонт вимощення житлового будинку за адресою: АДРЕСА_10 »на суму 309016,90 гривень; №56 від 16.04.20202020 за результатом торгів UA-2020-04-17-004985-b «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_11 »на суму 303975, 60 гривень; 7) договору №22-20/П від 04.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_14 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 2020 за результатом торгів UA-2020-04-07-001567-a «Капітальний ремонт спортивної зали будівлі ІНФОРМАЦІЯ_15 , розташованої за адресою: АДРЕСА_12 » на суму 1465500,00 гривень.

Розрахунки за цими договорами здійснюються за рахунок бюджетних коштів.

На виконання зазначених договорів з бюджету на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 сплачено грошові кошти на загальну суму, приблизно 152164 886 грн..

Залік авансів здійснено на підставі довідок про вартість виконаних будівельних робітта витрати (ф.КБ-3) та актів виконаних робіт (ф.КБ-2В).

Разом з цим встановлено, що фактично виконані роботи на об`єкті не відповідають роботам зазначеним в наданих актах приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2В за договорами на закупівлю робіт на об`єктах.

Таким чином, є підстави вважати, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 зловживаючи своїм службовим становищем привласнили бюджеті грошові кошти в особливо великих розмірах, які в подальшому перерахували на рахунки підконтрольних підприємств.

Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, документи щодо здійснення закупівель, підрядником в яких виступило ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , по виконанню наступних робіт:

- за договором №78 від 01.04.2020 за результатом торгів UA-2020-04-01-000435-b «Будівництво ділянки мережі водопостачання житлового масиву, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , 78 гривень;

- за договором №216 від 29.06.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-04-08-007914-a «Будівництво госпобутової каналізації та каналізаційних очисних споруд в селі Визирка, Лиманського району, Одеської області» на суму 106677000, 00 гривень;

- за договором №262 від 11.08.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-04-12-005336-c «Капітальний ремонт будинку культури за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 9193400, 00 гривень;

- за договором №32 від 19.03.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-03-19-003326-b «Капітальний ремонт фасаду будинку культури по АДРЕСА_2 суму 1465432, 25 гривень;

- за договором №247 від 26.07.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-07-01-007142-c «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сільського будинку культури по АДРЕСА_3 суму 1418800,44 гривень;

- за договором №246 від 26.07.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-07-01-007246-c «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сільського клубу по АДРЕСА_4 » на суму 604981,62 гривень;

- за договором №08/2020 від 03.04.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-04-03-001257-c «Будівництво насосної станції підвищення тиску води за адресою село Сичавка Лиманського району Одеської області» на суму 1343897, 08 гривень;

- за договором №105/10 від 26.10.2018 2020 за результатом торгів UA-2018-10-26-000639-c «Капітальний ремонт будівлі: даху та частини фасаду з заміною віконних блоків адмінкорпусу, неврологічного відділення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » АДРЕСА_5 » на суму 1469830, 42 гривень;

- за договором №106 від 27.08.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-07-03-004994-a «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »на суму 8139000, 00 гривень;

- за договором №182 від 08.10.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-09-23-007360-b «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 » Коригування. Додаткові роботи» на суму 2909765, 95 гривень;

- за договором №112 від 07.06.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-04-05-006601-a «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою:

АДРЕСА_2 »на суму 2215999, 00 гривень;

- за договором №168 від 27.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-08-09-007140-a «Капітальний ремонт та благоустрій території ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_10 » розташований по АДРЕСА_6 суму 2096147, 96 гривень;

- за договором №58/С від 13.04.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-03-22-010939-c «Капітальний ремонт приміщення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » за адресою АДРЕСА_7 суму 1397200, 00 гривень;

- за договором №146/С від 17.11.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-10-20-003762-a «Капітальний ремонт зовнішніх мереж та котельні для теплопостачання Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »на суму 1322652, 00 гривень;

- за договором №41/Р від 07.04.2020 2020 за результатом торгів UA-2020-04-07-002052-b «Капітальний ремонт покрівлі Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »на суму 978099, 60 гривень;

- за договором №173 від 29.09.20212020 за результатом торгів UA-2021-08-25-007174-a «Реконструкція будівлі майстерні з переоснащенням на адміністративно-службове приміщення опорного закладу освіти « ІНФОРМАЦІЯ_12 » за адресою АДРЕСА_2 » на суму 6470173.20 гривень;

- за договором № 73 від 01.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-08-13-006168-a «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_8 » на суму 986063,58 гривень;

- за договором №97 від 22.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-09-06-000866-a «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_9 » на суму 587988,00 гривень;

- за договором № 99 від 22.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-09-06-004134-c «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_8 »на суму 421999, 20 гривень;

- за договором № 69 від 01.09.2021 2020 за результатом торгів UA-2021-08-13-001993-b «Капітальний ремонт вимощення житлового будинку за адресою: АДРЕСА_10 » на суму 309016,90 гривень;

- за договором №56 від 16.04.20202020 за результатом торгів UA-2020-04-17-004985-b «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_11 » на суму 303975, 60 гривень;

- за договором №22-20/П від 04.04.2020 за результатом торгів UA-2020-04-07-001567-a «Капітальний ремонт спортивної зали будівлі ІНФОРМАЦІЯ_15 , розташованої за адресою: АДРЕСА_12 » на суму 1465500,00 гривень, містять відомості щодо вчинення кримінального правопорушення, якими на сьогоднішній день слідство не володіє та які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, встановленню осіб, причетних до скоєння злочину, є речовими доказами по кримінальному провадженню, необхідні для проведення судової будівельно-технічної, судової почеркознавчої експертиз.

В ході досудового розслідування на запит до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , копії документів для долучення до матеріалів кримінального провадження, надані не були.

Відомості в зазначених вище документах можливо використати як доказ, оскільки вони містять фактичні данні, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлять наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

В судове засідання слідчий не з`явився, разом з тим слідчим до клопотання було долучено заяву, в якій вона просила розгляд клопотання проводити за її відсутності.

Вказані документи знаходяться у володінні посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_13 ) та є можливість безповоротно їх змінити або знищити. З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення таких документів вважаю, що розгляд клопотання необхідно проводити без виклику осіб, у володінні яких знаходяться ці документи.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Враховуючи викладене, зокрема ту обставину, що отримати зазначені у клопотанні документи без застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до документів не можливо, оскільки вони містять інформацію важливу для кримінального провадження та для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках кримінального провадження, зокрема для підтвердження події кримінального правопорушення та можливої причетності до його вчинення конкретних осіб, слідчий суддя приходить до переконання, що шляхом надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів може бути виконане завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням, а потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи фізичних та юридичних осіб, про який йдеться в клопотанні.

На підставі вищевикладеного, враховуючи правове обґрунтування клопотання сторони обвинувачення, ту обставину, що документи мають значення для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування зазначеного кримінального провадження, самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в рамках даного кримінального провадження, слідчий суддя приходить до переконання про необхідність часткового задоволення клопотання сторони обвинувачення.

В той же час, слідчий суддя вважає за необхідне зазначити, що слідчим у клопотанні не було належним чином підтверджено та обґрунтовано доказами необхідність вилучення оригіналів документів. Так, слідчий у клопотанні посилається на вилучення документів для необхідності проведення експертиз, однак до клопотання не додано постанову слідчого про призначення експертиз та клопотання експерта про необхідність надання оригіналів документів у зв?язку з чим вилученню підлягають лише копії документів.

Керуючись ст.ст. 159, 163-166 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого в ОВС відділу СУ ГУ НП в Одеській області капітана поліції ОСОБА_3 задовольнити частково.

Надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , та іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи,в тому числі слідчим: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та прокурорам у кримінальному провадженні, співробітникам оперативних підрозділів за відповідним дорученням, тимчасовий доступ із можливістю вилучення належним чином завірених копій наступних документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_13 ), а саме:

- договорів між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 : №78 від 01.04.2020 за закупівлею UA-2020-04-01-000435-b«Будівництво ділянки мережі водопостачання житлового масиву, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 »; 2) договорів між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 : №216 від 29.06.2021 за закупівлею UA-2021-04-08-007914-a «Будівництво госпобутової каналізації та каналізаційних очисних споруд в селі Визирка, Лиманського району, Одеської області»; №262 від 11.08.2021 за закупівлею UA-2021-04-12-005336-c «Капітальний ремонт будинку культури за адресою: АДРЕСА_2 »; №32 від 19.03.2020 за закупівлею UA-2020-03-19-003326-b «Капітальний ремонт фасаду будинку культури по АДРЕСА_2 »; №247 від 26.07.2021 за закупівлею UA-2021-07-01-007142-c «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сільського будинку культури по АДРЕСА_3 »; №246 від 26.07.2021 за закупівлею UA-2021-07-01-007246-c «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сільського клубу по АДРЕСА_4 »;

3) договору між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 : №08/2020 від 03.04.2020 за закупівлею UA-2020-04-03-001257-c «Будівництво насосної станції підвищення тиску води за адресою село Сичавка Лиманського району Одеської області»; 4) договору між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 : №105/10 від 26.10.2018 за закупівлею UA-2018-10-26-000639-c «Капітальний ремонт будівлі: даху та частини фасаду з заміною віконних блоків адмінкорпусу, неврологічного відділення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » АДРЕСА_5 »; 5) договорів між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 : №106 від 27.08.2020 за закупівлею UA-2020-07-03-004994-a «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »; №182 від 08.10.2021 за закупівлею UA-2021-09-23-007360-b «Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 » Коригування. Додаткові роботи»; №112 від 07.06.2021 за закупівлею UA-2021-04-05-006601-a «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 »; №168 від 27.09.2021 за закупівлею UA-2021-08-09-007140-a «Капітальний ремонт та благоустрій території ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_10 » розташований по АДРЕСА_6 »; №58/С від 13.04.2021 за закупівлею UA-2021-03-22-010939-c «Капітальний ремонт приміщення КУ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » за адресою АДРЕСА_7 », №146/С від 17.11.2020 за закупівлею UA-2020-10-20-003762-a «Капітальний ремонт зовнішніх мереж та котельні для теплопостачання Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 », №41/Р від 07.04.2020 за закупівлею UA-2020-04-07-002052-b «Капітальний ремонт покрівлі Першотравневого навчально-виховного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за адресою: АДРЕСА_2 », №173 від 29.09.2021 за закупівлею UA-2021-08-25-007174-a «Реконструкція будівлі майстерні з переоснащенням на адміністративно-службове приміщення опорного закладу освіти « ІНФОРМАЦІЯ_12 » за адресою АДРЕСА_2 »; 6) договорів між ІНФОРМАЦІЯ_13 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 : № 73 від 01.09.2021 за закупівлею UA-2021-08-13-006168-a «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_8 »; №97 від 22.09.2021 за закупівлею UA-2021-09-06-000866-a «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_9 »; № 99 від 22.09.2021 за закупівлею UA-2021-09-06-004134-c «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_8 »; № 69 від 01.09.2021 за закупівлею UA-2021-08-13-001993-b «Капітальний ремонт вимощення житлового будинку за адресою:

АДРЕСА_10 »; №56 від 16.04.2020за закупівлею UA-2020-04-17-004985-b «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_11 »; 7) договору №22-20/П від 04.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_14 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 за закупівлею UA-2020-04-07-001567-a «Капітальний ремонт спортивної зали будівлі ІНФОРМАЦІЯ_15 , розташованої за адресою: АДРЕСА_12 » з усіма додатковими договорами та додатками;

- первинну документацію до договору №78 від 01.04.2020; договорів №216 від 29.06.2021; №262 від 11.08.2021; №32 від 19.03.2020; №247 від 26.07.2021; №246 від 26.07.2021; №08/2020 від 03.04.2020; договору №105/10 від 26.10.2018; договорів №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021; договорів № 73 від 01.09.2021, №97 від 22.09.2021, № 99 від 22.09.2021, № 69 від 01.09.2021, №56 від 16.04.2020; договору № 22-20/П від 04.04.2020: проектно-кошторисну документацію; дефектні акти; договірні ціни; пояснювальні записки; локальні кошториси; звідні кошториси розрахунки вартості робіт; відомості ресурсів; акти прийомки виконаних робіт (за формою КБ-2в); довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3); підсумкові відомості ресурсів; акти звірення взаємних розрахунків між підрядником та замовником; рахунки на застосовувані будівельні матеріали; товаро-транспортні накладні на використані механізми з машинозмінами; акти списання будівельних матеріалів (форма М-29); акти на приховані роботи в повному обсязі; журнали робіт на об`єкті; звіти, експертизи, інші;

- відомості щодо залучених субпідрядних організацій до виконання робіт за договором №78 від 01.04.2020; договорами №216 від 29.06.2021; №262 від 11.08.2021; №32 від 19.03.2020; №247 від 26.07.2021; №246 від 26.07.2021; №08/2020 від 03.04.2020; договором №105/10 від 26.10.2018; договорами №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021; договорами № 73 від 01.09.2021, №97 від 22.09.2021, № 99 від 22.09.2021, № 69 від 01.09.2021, №56 від 16.04.2020; договором № 22-20/П від 04.04.2020: договори із субпідрядними організаціями з додатками та додатковими угодами; розрахунки із субпідрядними організаціями; акти взаємозвірок; акти виконаних робіт; товаро-транспортні накладні; листування;

- відомості щодо здійснення технічного нагляду за роботами за договором №78 від 01.04.2020; договорами №216 від 29.06.2021; №262 від 11.08.2021; №32 від 19.03.2020; №247 від 26.07.2021; №246 від 26.07.2021; №08/2020 від 03.04.2020; договором №105/10 від 26.10.2018; договорами №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021; договорами № 73 від 01.09.2021, №97 від 22.09.2021, № 99 від 22.09.2021, № 69 від 01.09.2021, №56 від 16.04.2020; договором № 22-20/П від 04.04.2020 (надати належним чином завірені копії договору технагляду з додатками та додатковими угодами, розрахунки по ньому);

- листування між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ІНФОРМАЦІЯ_3 ; ІНФОРМАЦІЯ_6 ; ІНФОРМАЦІЯ_7 ; КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області; ІНФОРМАЦІЯ_4 ; ІНФОРМАЦІЯ_13 ; ІНФОРМАЦІЯ_14 щодо укладання та виконання відповідних договорів;

- акти взаємозвірок за договорами;

- належним чином завірені копії з книг реєстрації договорів за 2018, 2020, 2021 роки;

- платіжні доручення, виписки по банківським рахункам про здійсненні оплати за договором №78 від 01.04.2020; договорами №216 від 29.06.2021; №262 від 11.08.2021; №32 від 19.03.2020; №247 від 26.07.2021; №246 від 26.07.2021; №08/2020 від 03.04.2020; договором №105/10

від 26.10.2018; договорами №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112

від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021; договорами № 73 від 01.09.2021, №97 від 22.09.2021, № 99 від 22.09.2021, № 69 від 01.09.2021, №56 від 16.04.2020; договором № 22-20/П від 04.04.2020;

- штатний розклад ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 за 2018, 2020, 2021 роки із зазначенням посад та анкетних даних осіб, їх спеціалізацію, документи, що підтверджують відповідний кваліфікаційний рівень, накази про призначення на посади цих осіб;

- трудові договори у разі їх укладання із зазначенням посад та анкетних даних осіб, їх спеціалізацію, документи, що підтверджують відповідний кваліфікаційний рівень, накази про призначення на посади цих осіб;

- інші наявні документи, щодо виконання робіт за договором №78 від 01.04.2020; договорами №216 від 29.06.2021; №262 від 11.08.2021; №32 від 19.03.2020; №247 від 26.07.2021; №246 від 26.07.2021; №08/2020 від 03.04.2020; договором №105/10 від 26.10.2018; договорами №106 від 27.08.2020, №182 від 08.10.2021, №112 від 07.06.2021, №168 від 27.09.2021, №58/С від 13.04.2021, №146/С від 17.11.2020, №41/Р від 07.04.2020, №173 від 29.09.2021; договорами № 73 від 01.09.2021, №97 від 22.09.2021, № 99 від 22.09.2021, № 69 від 01.09.2021, №56 від 16.04.2020; договором № 22-20/П від 04.04.2020;

- належним чином завірене рішення зборів засновників, статут; статутні документи, зміни до статуту, свідоцтво про державну реєстрацію, накази про призначення на посаду директора та головного бухгалтера

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , посадові обов`язки, надані дозволи та ліцензії.

В решті клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів два місяці з дня постановлення ухвали

Попередити посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_13 ), що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає,набираєзаконної сили після їїпостановлення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення30.05.2022
Оприлюднено23.01.2023
Номер документу104512896
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —947/9843/22

Постанова від 17.08.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 17.08.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 17.08.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 30.05.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 30.05.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 30.05.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 30.05.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 30.05.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

Постанова від 25.05.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні