Рішення
від 09.05.2022 по справі 328/788/21
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

10 травня 2022 року Справа № 328/788/21 СН/280/60/21 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Чернової Ж.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Токмацької міської ради, Токмацької міської територіальної громади в особі Токмацької міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління у Пологівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі позивач) до Виконавчого комітету Токмацької міської ради (далі відповідач 1), в якій просить суд:

визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не затвердження проєкту землеустрою;

зобов`язати відповідача розглянути та затвердити проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність для ведення особистого селянського господарства площею 2 га кадастровий номер 2325282400:13:001:0089, яка розташована на території Токмацької міської територіальної громади.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 05.07.2021 провадження у справі закрито.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 21.10.2021, ухвалу Запорізького окружного адміністративного суду від 05.07.2021 скасовано та направлено справу для продовження розгляду.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 12.11.2021 адміністративну справу прийнято до провадження та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 03.12.2021 залучено до участі у справі другого відповідача - Токмацьку міську територіальну громаду, третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління у Пологівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області. Витребувано від Управління у Пологівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області відомості відносно земельної ділянки із кадастровим номером 2325282400:13:001:0089.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач звернувся до відповідача з заявою про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність для ведення особистого селянського господарства площею 2 га кадастровий номер 2325282400:13:001:0089, яка розташована на території Токмацької міської територіальної громади. Позивачем було отримано відповідь у вигляді листа, в якій зазначено, що земельна ділянка знаходиться за межами населених пунктів та не є комунальною власністю. Позивач вважає таку відмову безпідставною та протиправною, у зв`язку з чим просить задовольнити позовні вимоги.

Відповідач 1, у встановлений судом строк, надав відзив на адміністративний позов, в якому просив відмовити у задоволенні позову, оскільки відповідач діяв в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

Відповідач 2, у встановлений судом строк, надав відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що органом місцевого самоврядування, що представляє Токмацьку міську територіальну громаду є Токмацька міська рада. В обґрунтування заперечень зазначено, що земельна ділянка із кадастровим номером 2325282400:13:001:0089 не є комунальною власністю Токмацької міської ради, враховуючи вимоги земельного законодавства України, Токмацька міська рада не має повноважень та законних підстав для затвердження проєкту землеустрою щодо передачі земельної ділянки у власність. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

У відповіді на відзив позивач заперечує проти доводів відповідача, вважає їх безпідставними, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

На виконання рішення 55 сесії 7 скликання Новенської сільської ради Токмацького району Запорізької області від 20.10.2020 №13 позивачем було замовлено розробку проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, розробник документації із землеустрою ФОП ОСОБА_2

09.02.2021 за результатами розгляду проєкту землеустрою видано витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-2308696442021.

Згідно з витягом з Державного земельного кадастру земельна ділянка має кадастровий номер 2325282400:13:001:0089.

10.02.2021 до відповідача було подано заяву про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність для ведення особистого селянського господарства, до якої додано проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

За результатами розгляду вказаної заяви, позивач отримав відповідь у вигляді листа від 24.02.2021, відповідно до якої позивачу відмовлено в затвердженні проєкту землеустрою, у зв`язку з чим позивач звернувся до суду з вказаною позовною заявою.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 05.07.2021 провадження у справі закрито у зв`язку з тим, що спір не може бути вирішено в порядку адміністративного судочинства, оскільки адміністративний суд позбавлений правових (законодавчих) можливостей установлювати (визнавати) належність права власності на земельні ділянки.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 21.10.2021, ухвалу Запорізького окружного адміністративного суду від 05.07.2021 скасовано та направлено справу для продовження розгляду. Суд апеляційної інстанції зазначив, що висновок суду першої інстанції про наявність спору про право відносно запитуваної позивачем земельної ділянки є необґрунтованим.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 12.11.2021 адміністративну справу прийнято до провадження та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

Суд звертає увагу, що відповідач по справі Токмацька міська рада, навмисно вказувала, що спірна земельна ділянка не є комунальною власністю та відповідно міська рада не має повноважень та законних підстав для затвердження проєкту землеустрою.

Враховуючи доводи відповідача, суд був змушений залучити до участі у справі розпорядника спірної земельної ділянки, зазначеного у відповіді ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області Токмацьку міську територіальну громаду.

Також, ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 03.12.2021 залучено до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління у Пологівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області. Витребувано від Управління у Пологівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області відомості відносно земельної ділянки із кадастровим номером 2325282400:13:001:0089.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до положень статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.

Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара (пункт б частини 1 статті 121 ЗК України).

Частиною 1 статті 122 ЗК України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Частиною шостою статті 118 ЗК України передбачено, що громадяни, які зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

Згідно з частиною сьомою статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення документації із землеустрою або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення документації із землеустрою без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Згідно з вимогами статті 50 Закону України "Про землеустрій" №858-IV від 22.05.2003 проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється у разі формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання) або зміни цільового призначення земельної ділянки.

Проєкти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України.

Проєкти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають: завдання на розроблення проєкту землеустрою; пояснювальну записку; копію клопотання (заяви) про надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі формування та/або зміни цільового призначення земельної ділянки за рахунок земель державної чи комунальної власності); рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у випадках, передбачених законом); письмову згоду землевласника (землекористувача), засвідчену нотаріально (у разі викупу (вилучення) земельної ділянки в порядку, встановленому законодавством), або рішення суду; довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями; матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проєктування (у разі формування земельної ділянки); відомості про обчислення площі земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); копії правовстановлюючих документів на об`єкти нерухомого майна для об`єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками, які розташовані на земельній ділянці; розрахунок розміру втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом); розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом); акт приймання-передачі межових знаків на зберігання (у разі формування земельної ділянки); акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності (у разі формування земельної ділянки); перелік обмежень у використанні земельних ділянок; викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); кадастровий план земельної ділянки; матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість) (у разі формування земельної ділянки); матеріали погодження проєкту землеустрою.

Відповідно до частини 8 статті 118 ЗК України (в редакції до 27.05.2021) проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Проєкти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу (в редакції до 27.05.2021), і затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу (частина 6 статті 186 ЗК України (в редакції до 27.05.2021)).

Згідно зі статтею 186-1 ЗК України (в редакції до 27.05.2021) проєкт землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності (крім земельних ділянок зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи) підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті, за місцем розташування земельної ділянки оригінал проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проєкту, а щодо земельної ділянки зони відчуження або зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, розробник подає оригінал проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на погодження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а до органів, зазначених у частині третій цієї статті, - завірені ним копії проєкту. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проєкту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері.

Підставою для відмови у погодженні проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

Частина 9 статті 118 ЗК України (в редакції до 27.05.2021) встановлювала, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

При цьому, відповідно до частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин.

Згідно з частинами першою та другою статті 59 зазначеного Закону рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Таким чином, питання безоплатної передачі земельних ділянок комунальної власності у власність громадян є виключною компетенцією органу місцевого самоврядування, яким в даному випадку є Токмацька міська рада.

Щодо твердження відповідачів, що земельна ділянка з кадастровим номером 2325282400:13:001:0089 не є комунальною власністю Токмацької міської ради, так як знаходиться за межами населеного пункту відповідно до картографічного матеріалу, та є нерозподіленою земельною ділянкою колективної форми власності членів колишнього КСП, суд зазначає наступне:

відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-2308696442021, місце розташування: Запорізька область, Токмацький район, Новенська сільська рада;

відповідно до Інформації щодо земельної ділянки, яка розташована в межах 2325282400:13:001, що надається Державним кадастровим реєстратором і територіальним органом нижчого рівня територіальному органу, форма власності на землю: комунальна власність;

відповідно до висновку про розгляд документації із землеустрою №19555/82-20 від 02.12.2020 ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області, місце розташування: Новенська сільська рада, Токмацький район, Запорізька область, форма власності на момент складання документації із землеустрою: комунальна;

відповідно до архівної довідки №01-32/Г-2183 від 27.08.2021, виданої Державним архівом Запорізької області «… Згідно з Указом Президента України від 03 грудня 1999 р. №1529/99 «Про невідкладні заходи щодо прискорення реформування аграрного сектора економіки» проведена розпайовка КСП «Чистопілля» та його самоліквідація.»;

на виконання ухвали Запорізького оружного адміністративного суду від 03.12.2021, Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області повідомило, що за інформацією відділу №2 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, земельна ділянка із кадастровим номером 2325282400:13:001:0089 розташована на території Токмацької міської ради Пологівського (колишнього Токмацького) району Запорізької області та відноситься до земель комунальної власності.

У свою чергу, пунктом 21 Розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України установлено, що з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні" землі колективних сільськогосподарських підприємств, що припинені (крім земельних ділянок, які на день набрання чинності зазначеним Законом перебували у приватній власності), вважаються власністю територіальних громад, на території яких вони розташовані. Зазначений Закон є підставою для державної реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки, сформовані за рахунок земель, які в силу зазначеного Закону переходять до комунальної власності.

Закон України N 2498-VIII, 10.07.2018 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» набрав чинності з 01.01.2019.

Таким чином, землі КСП «Чистопілля», крім тих, що були передані у власність внаслідок розпаювання, вважаються власністю територіальних громад та переходять до комунальної власності, оскільки КСП «Чистопілля» є припиненим.

Таким чином, КСП «Чистопілля» - ліквідоване, землі КСП «Чистопілля» були розпайовані, що підтверджується вищевказаною архівною довідкою. При цьому, запитувана позивачем земельна ділянка не була виділена колишнім членам КСП «Чистопілля», що вбачається з листа відповідача.

Враховуючи викладене, а також те, що органом місцевого самоврядування, що представляє Токмацьку міську територіальну громаду є Токмацька міська рада, суд обираючи ефективний спосіб захисту, керуючись ст. 245 КАС України, вважає за необхідне задовольнити частково позовну заяву шляхом визнання протиправною відмову Виконавчого комітету Токмацької міської ради щодо не затвердження проєкту землеустрою щодо передачі земельної ділянки у власність та зобов`язати Токмацьку міську раду повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства та передачу земельної ділянки кадастровий номер 2325282400:13:001:0089 в приватну власність гр. ОСОБА_1 , з урахуванням правової оцінки, наданої судом.

При цьому зобов`язання судом відповідача прийняти конкретне рішення, як і будь-які інші способи захисту застосовується лише за наявності необхідних підстав, з урахуванням фактичних обставин справи. Суд не уповноважений здійснювати перевірку наявності чи відсутності усіх підстав, у випадку, якщо відповідач цього не здійснив, оскільки у такому разі це не входить до предмету судової перевірки. А прийняття судом рішення про зобов`язання відповідача надати у власність земельну ділянку, без перевірки наявності чи відсутності усіх названих підстав для відмови у затвердженні проєкту землеустрою, може бути необґрунтованим та призвести до надання у власність земельної ділянки з порушенням закону.

За таких обставин, суд на цьому етапі позбавлений процесуальної можливості приймати рішення за умови не перевірки, не надання оцінки та не встановлення певних обставин суб`єктом владних повноважень з цього питання, а тому позовні вимоги про зобов`язання затвердити проєкт землеустрою за наявності встановлених вище обставин, є передчасними та не підлягають задоволенню.

Вказані висновки узгоджуються з позицією, висловленою у постанові Верховного Суду у постанові від 10.10.2019 у справі №814/1959/17.

Відповідно до частин першої - другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із статтею 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності свого рішення та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, адміністративний позов належить задовольнити частково.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до положень ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 6, 72-77, 139, 241, 243-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_1 ) до Виконавчого комітету Токмацької міської ради (71701, Запорізька область, м.Токмак, вул.Центральна, 45, код ЄДРПОУ 02140828), Токмацької міської територіальної громади в особі Токмацької міської ради (71700, Запорізька область, м.Токмак, вул.Центральна, 45, код ЄДРПОУ 20520724), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління у Пологівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (71701, Запорізька область, м.Токмак, вул.Центральна, 55 б) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Виконавчого комітету Токмацької міської ради щодо не затвердження проєкту землеустрою щодо передачі земельної ділянки у власність.

Зобов`язати Токмацьку міську раду повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства та передачу земельної ділянки кадастровий номер 2325282400:13:001:0089 в приватну власність гр. ОСОБА_1 , з урахуванням правової оцінки, наданої судом.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_1 ) судові витрати в розмірі 454,00 грн. (чотириста п`ятдесят чотири гривні 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Токмацької міської ради (71700, Запорізька область, м.Токмак, вул.Центральна, 45, код ЄДРПОУ 20520724).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі в 30-денний строк з дня його проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя Ж.М. Чернова

Дата ухвалення рішення09.05.2022
Оприлюднено25.06.2022
Номер документу104522002
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —328/788/21

Рішення від 09.05.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Чернова Жанна Миколаївна

Ухвала від 03.12.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Чернова Жанна Миколаївна

Ухвала від 12.11.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Чернова Жанна Миколаївна

Постанова від 21.10.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 24.09.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 24.09.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 01.09.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 05.07.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 18.05.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 27.04.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні