ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 квітня 2022 року Справа № 160/2772/22
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Кучми К.С., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін у письмовому провадженні адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Акард» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, вимоги та рішення про опис майна у податкову заставу, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить: визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.10.2021 року №0146131813 та скасувати податкову вимогу від 09.12.2021 року за №0130557-1308-0484 та рішення №0130557-1308-0484 від 09.12.2021 року про опис майна у податкову заставу.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем було проведено камеральну перевірку, за результатами якої було встановлено порушення ПК України. На підставі акту перевірки №8409/04-36-18-13/39993036 від 20.05.2021 року прийнято спірне податкове повідомлення-рішення від 06.10.2021 року №0146131813. Проте, рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.01.2022 р. по справі №160/18958/21 позов ТОВ «Акард» до Головного управління ДПС у Дніпропетровської області про скасування податкових повідомлень-рішень було задоволено, а саме визнано протиправними та скасовані податкові повідомлення-рішення від 30.06.2021 року №0096561813 та №0096511813, які винесені на підставі того ж акту камеральної перевірки №8409/04-36-18-13/39993036 від 20.05.2021 р. З винесеними податковим повідомленням-рішенням від 06.10.2021 року №0146131813, податковою вимогою від 09.12.2021 року №0130557-1308-0484 та рішенням №0130557-1308-0484 про опис майна у податкову заставу позивач також не погоджується, вважає їх протиправними та просить скасувати в судовому порядку.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11.02.2022 року було відкрито провадження по даній справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
До суду 19.04.2022 року від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області проведено камеральну перевірку ТОВ «Акард» з питання перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість за березень 2021 року. Відповідачем під час перевірки встановлено відхилення між даними ТОВ «Акард», задекларованими в податковій звітності та базою даних Єдиного реєстру податкових накладних. За результатами перевірки складено акт №8409/04-36-18-13/39993036 від 20.05.2021 року на підставі якого контролюючим органом були прийняті податкові повідомлення-рішення від 30.06.2021 р. №0096511813 про завищення суми від`ємного значення ПДВ у розмірі 5 247 грн. та №0096561813 про збільшення грошового зобов`язання з ПДВ на 13 874 грн. за основним платежем та на 3468,50 грн. за штрафними санкціями. Податковий борг виник у результаті несплати у граничний термін узгоджених в адміністративному порядку грошових зобов`язань, визначених у податковому повідомлені-рішенні від 06.10.2021 року №0146131813. Тому, у зв`язку з наявністю в ІКП боргу з податку на додану вартість у сумі 15527,39 грн., фіскальним органом сформовано і направлено платнику податків податкову вимогу від 09.12.2021 року №0130557-1308-0484 та прийнято рішення №0130557-1308-0484 від 09.12.2021 року про опис майна у податкову заставу. Зважаючи на викладене, відповідач просив суд у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.
Дослідивши матеріали справи, враховуючи позицію позивача викладену у позовній заяві, враховуючи позицію відповідача викладену у відзиві на позовну заяву, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному та об`єктивному розгляді обставин справи, суд встановив наступні обставини справи.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Акард» (код ЄДРПОУ 39993036) зареєстроване як юридична особа 04.09.2015 року та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області.
Основними видами діяльності ТОВ «Акард» за КВЕД є: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний); 43.11 Знесення; 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устаткування; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування; 71.11 Діяльність у сфері архітектури; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення; 41.10 Організація будівництва будівель.
Судом також встановлено, що головним державним ревізор-інспектором Криворізького південного відділу камеральних перевірок управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено камеральну перевірку ТОВ «Акард» з питання достовірності даних задекларованих в декларації з податку на додану вартість за звітний податковий період березень 2021 року.
За результатами проведеної камеральної перевірки складено акт №8409/04-36-18-13/39993036 від 20.05.2021 року на підставі якого відповідачем були прийняте:
- податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 30.06.2021 року №0096561813, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 17342,50 грн., в тому числі за податковими зобов`язаннями 13 874 грн. та за штрафними санкціями 3 468,50 грн.;
- податкове повідомлення-рішення форми «В4» від 30.06.2021 року №0096511813, яким встановлено завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду в сумі 5 247 грн.
Зазначені податкові повідомлення-рішення оскаржені позивачем у судовому порядку.
Так, рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.01.2022 року у справі №160/18958/21 позов ТОВ «Акард» до Головного управління ДПС у Дніпропетровської області про скасування податкових повідомлень-рішень задоволено, а саме:
- визнано протиправними та скасовані податкові повідомлення-рішення від 30.06.2021 року №0096561813 та від 30.06.2021 року №0096511813;
- вирішено питання щодо розподілу судових витрат.
Відповідно до даних комп`ютерної програми "Діловодство спеціалізованого суду", вказане судове рішенням сторонами не оскаржувалось в апеляційному порядку та 17.02.2022 року набрало законної сили.
Судом встановлено, що 06.10.2021 року контролюючим органом було прийняте податкове повідомлення-рішення №0146131813, на підставі акту №8409/04-36-18-13/39993036 від 20.05.2021 року.
Встановлено порушення п.187.1 ст.187 розділу V ПК України та застосовано штрафні (фінансові) санкції (нараховано пеню) на підставі п.123.1 п.123.2 ст.123 глави 11 розділу ІІ ПК України. Згідно з підпунктом 54.3.2. пункту 54.3 статті 54 та п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 ПК України, збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 15 261,40 грн., в тому числі за податковими зобов`язаннями 13 874 грн. та за штрафними санкціями 1 387,40 грн.
Звернувшись до ДПС України зі скаргою про скасування спірного податкового повідомлення-рішення від 06.10.2021 року №0146131813, позивач отримав рішення №1225/6/99-00-06-01-05-06 від 21.01.2021 року про залишення скарги без розгляду.
В подальшому, Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області винесено податкову вимогу від 09.12.2021 року №0130557-1308-0484 відповідно до якої, станом на 08.12.2021 року сума податкового боргу становить 15 227,39 грн., в тому числі за податковими зобов`язаннями 13 839,99 грн. та за штрафними санкціями 1 387,40 грн.
Криворізьким відділом по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0130557-1308-0484 від 09.12.2021 року прийняте рішення про опис майна у податкову заставу.
Не погодившись з даними рішенням, ТОВ «Акард» подало до ДПС України скаргу на податкову вимогу №0130557-1308-0484 від 09.12.2021 року та рішення про опис майна у податкову заставу №0130557-1308-0484 від 09.12.2021 року.
Але, рішенням ДПС України про результати розгляду скарги від 26.01.2022 року №1576/6/99-00-13-05-06 податкова вимога та рішення про опис майна у податкову заставу залишені без змін, а скарга без задоволення.
Правомірність винесення податкового повідомлення рішення від 06.10.2021 року №0146131813, податкової вимоги від 09.12.2021 року №0130557-1308-0484 та рішення №0130557-1308-0484 про опис майна у податкову заставу, є предметом розгляду даної справи.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює ПК України №2755-VI від 02 грудня 2010 року.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Підпунктом 192.1.1 пункту 192.1 статті 192 ПК України передбачено, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Постачальник має право зменшити суму податкових зобов`язань лише після реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування до податкової накладної.
Таким чином, у випадку помилкового складання податкової накладної на операцію з постачання товарів/послуг, виявленого після завершення процедури реєстрації такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, та з метою виправлення допущеної помилки платник податків має право згідно з пунктом 192.1 ст.192 ПК України скласти розрахунок коригування до помилково виписаної податкової накладної.
Відповідно до пункту 201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з положеннями статті 201 ПК України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає в електронному вигляді у текстовому форматі квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/ розрахунку коригування (пункт 6 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12 грудня 2019 року).
З системного аналізу наведених норм вбачається, що за платником податків закріплено право надання додаткових документів та/чи пояснень на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, у разі зупинення контролюючим органом процесу реєстрації податкової накладної.
В свою чергу, виходячи з логічного тлумачення вказаних вище норм права слідує, що у випадку якщо податкова накладна виписана помилково та фактично господарська операція не відбулася, у випадку зупинення реєстрації накладної для відновлення реєстрації платник податків не має можливості надати будь-які додаткові документи чи пояснення на підтвердження правомірності формування такої податкової накладної, тому відповідно не може і не зобов`язаний вчиняти дії для її розблокування.
Відповідно до пункту 44.1 ст.44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Порядок заповнення і подання податкової звітності з ПДВ затверджено наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. № 21 (далі - Порядок), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 р. зa № 159/28289.
Так, в акті перевірки №8409/04-36-18-13/39993036 від 20.05.2021 року зазначено, що дані камеральної перевірки свідчать про заниження податку на додану вартість за результатами поданої декларації з ПДВ за березень 2021 року на загальну суму ПДВ 13 874 грн. Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період. Платник податків мав можливість дотриматися норм чинного законодавства, зокрема мав можливість та повинен був відобразити у декларації з ПДВ за березень 2021 року в ряд.1.1 кол.А обсяги продажу без ПДВ - 95 604 грн., ряд.1.1 кол.Б сума ПДВ - 19 121 грн., відповідно до відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних, щодо податкових накладних та розрахунків коригування, згідно з наданими платником електронними документами, сума ПДВ складає 19 121 грн.
Як було зазначено вище, рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.01.2022 року у справі №160/18958/21, яке набрало законної сили, встановлено протиправність податкових повідомлень-рішень від 30.06.2021 року №0096561813 та №0096511813, які винесені на підставі того ж акту камеральної перевірки №8409/04-36-18-13/39993036 від 20.05.2021 р. В судовому рішенні зазначено, що контролюючий орган, діяв не у спосіб, передбачений ПК України проводячи камеральну перевірку позивача. Суд звернув увагу на те, що відповідно до п.201.10 ст.201 ПК Українивиявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
Згідно з ч.4 ст.78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Оскільки оскаржуване податкове повідомлення-рішення винесено на підставі того ж акту перевірки №8409/04-36-18-13/39993036 від 20.05.2021 року, враховуючи встановлені обставини у рішенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.01.2022 року у справі №160/18958/21, суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення№0146131813 від 06.10.2021 року, прийняте Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області.
Щодо спірної податкової вимоги та оскаржуваного рішення Криворізького відділу по роботі з податковим боргом про опис майна у податкову заставу, суд вважає за необхідне зазначити на таке.
Згідно з п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.
Відповідно до вимог п.59.3 ст.59 ПК України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.
Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов`язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов`язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Крім того, розділом II Порядку направлення контролюючими органами податкових вимог платникам податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України №610 від 30.06.2017 року, визначено, що податкова вимога платнику податків, у якого виник податковий борг, формується контролюючим органом, на який згідно з Кодексом покладається виконання такої функції. Податкова вимога формується у разі, якщо платник податків не сплатив у встановлені Кодексом строки суму: узгодженого грошового зобов`язання; непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному Кодексом.
Враховуючи вказане та виходячи з аналізу вищенаведених норм, підставою для формування та направлення контролюючим органом податкової вимоги платнику податків є встановлення відповідної обставини, зокрема, платником податків не сплачено узгодженої суми грошового зобов`язання, визначеної в податковому повідомленні-рішенні, у встановлені законом строки.
За приписами пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Згідно з положеннями п.56.15 ст.56 ПК України скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов`язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.
Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов`язання, що оскаржується, вважається неузгодженою.
Грошове зобов`язання, визначене Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області у податковому повідомленні-рішенні від 06.10.2021 року №0146131813 не може вважатись узгодженим, у зв`язку із оскарженням позивачем вказаного рішення у адміністративному порядку.
Позивач скористався правом на адміністративне оскарження спірного податкового повідомлення-рішення від 06.10.2021 року №0146131813, тому у відповідача відсутні правові підстави для винесення податкової вимоги від 09.12.2021 року №0130557-1308-0484 та рішення №0130557-1308-0484 від 09.12.2021 року про опис майна у податкову заставу.
Таким чином, суд приходить до висновку, що відповідачем правомірність своїх дій не доведена, податкова вимога Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 09.12.2021 року №0130557-1308-0484 та рішення Криворізького відділу по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0130557-1308-0484 від 09.12.2021 року про опис майна у податкову заставу є протиправними, у зв`язку з чим також підлягають скасуванню.
Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах "Салов проти України" (заява № 65518/01; пункт 89), "Проніна проти України" (заява №63566/00; пункт 23) та "Серявін та інші проти України" (заява № 4909/04; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) серія A. 303-A; пункт 29).
Частиною 2 статті 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України визначено, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з частинами 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В силу ч.3 ст.90 КАС України, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що позовну заяву слід задовольнити з викладених вище підстав.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат між сторонами, суд виходить з наступного.
Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи, що позов задоволено, слід повернути позивачу судові витрати по справі в розмірі 2481 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.8, 9, 72, 77, 132, 139, 241 - 246, 250, 262 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0146131813 від 06.10.2021 року, прийняте Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області.
Визнати протиправною та скасувати податкову вимогу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 09.12.2021 року №0130557-1308-0484.
Визнати протиправним та скасувати рішення Криворізького відділу по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №0130557-1308-0484 від 09.12.2021 року про опис майна у податкову заставу.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (вул.Сімферопольська, 17А, м.Дніпро, 49005, код ЄДРПОУ ВП 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Акард» (вул.Тбіліська, 4, м.Кривий Ріг, 50005, код ЄДРПОУ 39993036) судові витрати по справі у розмірі 2 481 грн.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 КАС України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 КАС України.
Суддя К.С. Кучма
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104624073 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні