Рішення
від 17.05.2022 по справі 302/285/21
МІЖГІРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 302/285/21

2/302/14/22

Номер рядка звіту 7

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

(в повному обсязі)

18.05.2022 смт.Міжгір`я

Міжгірський районний суд Закарпатської області

в особі головуючого судді Кривка В. П

з участю: секретар судового засідання Царь О.В.,

позивач ОСОБА_1 ,

представник ОСОБА_1 - адвокат Лукачко І.Й.,

представник відповідача ОСОБА_2 - адвокат Рішко С.І.,

представник відповідача ГУ Держгеокадастру в Закарпатській області - Беля Л.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт Міжгір`ї справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , ГУ Держгеокадастру в Закарпатській області, третя особа Міжгірська селищна рада про скасування права власності ОСОБА_2 на земельну ділянку кадастровий номер 212248600:02:001:0083 і за зустрічним позовом ОСОБА_2 до ОСОБА_1 та Міжгірської селищної ради про визнання недійсним і скасування державного акту на право приватної власності на землю серія І-ЗК № 040755, реєстровий № 2163 № 425, виданий ОСОБА_1 21.01.2004 Репинською сільською радою,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду 22.03.2021 із зазначеними позовними вимогами з таким обґрунтуванням.

ОСОБА_1 володіє на праві власності трьома земельними ділянками загальною площею 0, 5025 га в АДРЕСА_1 згідно з державним актом на право приватної власності на землю І-ЗК № 040755 від 21.01.2004, який було зареєстровано в Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 2163/425.

Позивач зазначив, що цією земельною ділянкою користується більше 20 років, вона має дерев`яну огорожу, він сплачує земельний податок.

Позивач уклав договір з ТОВ «Експерт» про виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення особистого селянського господарства площею 0, 4226 га за межами населеного пункту АДРЕСА_3 площею 0,0616 га, в АДРЕСА_4 площею 0, 3610 га. Після виготовлення технічної документації позивач звернувся до відділу у Міжгірському районі ГУ Держгеокадастру в Закарпатській області для внесення відомостей в Державний земельний кадастр про земельні ділянки. 23.02.2021 позивачу видано рішення № РВ-2100540652021 про відмову у зв`язку із встановлення перетину ділянок з ділянкою кадастровий номер 2122486000:02:001:0083 з площею спів падіння 14, 1644%, що становить 0,0513 га. Позивач отримав інформацію, що зазначеною земельною ділянкою володіє відповідач ОСОБА_2 і цю земельну ділянку їй передано у власність рішенням відповідача ГУ Держгеокадастру в Закарпатській області згідно з наказом від 30.07.2015 № 681-с/г «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» площею 0,20 га для ведення особистого селянського господарства і наказу № 2568-сг від 15.06.2020 про передачу зазначеної земельної ділянки у власність ОСОБА_2 .

Позивач вважає, що земельну ділянку ОСОБА_2 передано з порушенням вимог земельного законодавства, тобто без погодження із суміжним землевласником , без закріплення межових знаків у натурі, без повідомлення про проведення цих робіт. В документації із землеустрою відповідачами не зазначено позивача як суміжного землевласника, межі земельної ділянки не погоджені Репинською сільською радою як суміжним землевласником. Відповідач ГУ Держгеокадастру відмовив позивачу в реєстрації сформованої земельної ділянки.

З огляду на викладене позивач просить задовольнити його вимоги і захистити його права землевласника, покликаючись на застосування положень Конституції України, норми цивільного і земельного закону.

12.05.2021 ОСОБА_2 , тобто відповідач за позовом ОСОБА_4 , звернулася до суду із зустрічним позовом до ОСОБА_1 , Міжгірської селищної ради про визнання недійсним і скасування державного акту на право приватної власності на землю (повні реквізити зазначені у вступній частині рішення). Ці позовні вимоги обґрунтовано таким.

Земельна ділянка, яка надана у власність ОСОБА_2 , розташована за межами населеного пункту с. Репинне і станом на 21.01.2004 ця територія відносилась до земель державної власності, а тому Репинська сільська рада неправомірно розпорядилась земельною ділянкою в АДРЕСА_7. Державний акт, виданий ОСОБА_1 має форму, яка затверджена постановою Верховної Ради України № 2201-ХІІ від 13.03.1992. Натомість ця постанова втратила чинність відповідно до закону № 1377-ІУ від 11.12.2003, який набрав чинності 08.01.2004. Окрім цього, з 01.01.2002 набрав чинності новий Земельний кодекс і постановою КМУ № 449 від 02.04.2002 було затверджено нову форму державного акта на право власності на земельну ділянку. З 02.07.2003 було затверджено Тимчасовий порядок ведення державного реєстру України по земельних ресурсах № 174 і виключено можливість складання , видачі та реєстрації державних актів на право приватної власності на землю. ОСОБА_2 також посилається на те, що другий примірник державного акта, виданого ОСОБА_1 відсутній у відділі Міжгірського району ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області, а також відсутня інформація про реєстрацію цього документа. ОСОБА_2 також посилається на те, що рішення Репинської сільської ради про передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_1 не містить конкретизації місця розташування земельних ділянок, має місце розбіжність у площі на 25 кв.м, тому це рішення також не відповідає вимогам закону.

Винесені судом процесуальні рішення в справі.

Згідно з ухвалою судді Міжгірського районного суду Закарпатської області від 23.03.2021 прийнято позовну заяву ОСОБА_1 до розгляду, відкрито провадження в справі і призначено підготовче провадження.

Згідно з ухвалою цього ж судді від 14.05.2021 прийнято зустрічний позові ОСОБА_2 до ОСОБА_1 , відкрито провадження в справі за цим позовом і об`єднано провадження за позовами ОСОБА_1 і ОСОБА_2 ).

Згідно з хвалою суду від 18.10.2021 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Позиції сторін і їх представників за змістом процесуальних заяв у справі та судових засіданнях.

ОСОБА_1 і його представник підтримали заявлені ними позовні вимоги і заперечили позовні вимоги ОСОБА_2 за зустрічним позовом. Ці доводи ґрунтуються на тому, що ОСОБА_1 звернувся із заявою про передачу земельної ділянки у власність до компетентного органу місцевого самоврядування, отримав документи на право власності на земельну ділянку від цього органу тривалий час використовує земельну ділянку за цільовим призначенням межі ділянки мають дерев`яну огорожу. Орган, який надавав у власність земельну ділянку ОСОБА_2 не узгодив з ОСОБА_1 як з суміжним землевласником місце розташування земельної ділянки і площі, що спричинило перетин земельних ділянок (накладання).

Представник відповідача-позивача ОСОБА_2 - адвокат Рішко С.І. заперечив позов ОСОБА_1 та підтримав зустрічні позовні вимоги на обґрунтуваннях у відзиві на позов ОСОБА_1 та зустрічному позові.

Відповідач ГУ Держгеокадастру в Закарпатській області позов ОСОБА_1 заперечив повністю на основі такого обґрунтування.

Зазначений орган Держгеокадастру задовольнив заяву ОСОБА_2 і відмовив у задоволенні заяви ОСОБА_1 , реалізуючи повноваження, передбачені земельним законодавством, зокрема у зв`язку із встановленням знаходження земельної ділянки, яку просив (передбачав) зареєструвати ОСОБА_1 , в межах земельної ділянки (її частини), яка належить і зареєстрована в Державному земельному кадастрі та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно ОСОБА_2 , тобто у зв`язку із встановленням перетину (накладання) з площею спів падіння 14,1644 %, з посиланням на статтю 24 закону «Про Державний земельний кадастр». Цей відповідач вважає обґрунтування позивача ОСОБА_1 надуманими.

Міжгірська селищна рада (третя особа за позовними вимогами ОСОБА_1 та відповідач за позовними вимогами ОСОБА_2 ) як розпорядник земель комунальної власності за межами населеного пункту с. Репинне Хустського району Закарпатської області не надала письмових пояснень та позиції по суті спору, не забезпечило участі в справі представника, будучи належно і неодноразово повідомленою про судові засідання.

Встановлені судом обставини.

Рішенням Репинської сільської ради Міжгірського району Закарпатської області від 26.12.1999 № 9 12 сесії 22 скликання ОСОБА_1 передано у приватну власність земельну ділянку загальною площею 0, 50 га, яка була у постійному користуванні згідно земельно-облікових документів для ведення особистого селянського господарства та обслуговування житлового будинку. Згідно з державним актом на право приватної власності на землю серія І-ЗК № 040755 , виданого 21.01.2004 і зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 2163№ 425, ОСОБА_1 передано земельну ділянку на території Репинської сільської ради у власність в натурі загальною площею 0,5025 га , в тому числі земельні ділянки площами : 0,0793 га в АДРЕСА_5 для обслуговування ; 0,0616 га в АДРЕСА_6; 0,3610 га в АДРЕСА_7. Позивач замовив у 2020 році в ТОВ «Експерт» виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж зазначених земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення особистого селянського господарства. 22.02.2021 державний кадастровий реєстратор відділу в Міжгірському районі ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області виніс рішення № РВ-2100540652021 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру з підстави виявлення перетину ділянок з ділянкою 2122486000:02:001:0083 з площею спів падіння 14,1644%, що становить площу 0,0513 га.

30.07.2015 ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області видано наказ № 681-с/г про надання дозволу ОСОБА_2 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 0,20 га із земель сільського господарського призначення для ведення особистого селянського господарства, розташованої за межами населеного пункту на території Репинської сільської ради Міжгірського району Закарпатської області.

15.06.2020 ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області видано наказ № 3568-сг про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_2 (попереднє прізвище ОСОБА_2 ) у власність площею 0,20 га сіножатих для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів в АДРЕСА_7 на території Реписнької сільської ради Міжгірського району Закарпатської області з присвоєнням кадастрового номеру 2122486000:02:001:0083. Зазначена земельна ділянка внесена державним реєстратором 17.08.2020 в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно з реєстрацією права власності за ОСОБА_2 номер запису 37828175 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2149716521224.

Станом на час розгляду справи і винесення судового рішення земельна ділянка, на яку претендує позивач ОСОБА_1 і яка зареєстрована за власником ОСОБА_2 на праві власності (спірна земельна ділянка площею 0. 0513га в АДРЕСА_7 ) знаходиться на території Міжгірської селищної ради Хустського району Закарпатської області за межами села Репинне у зв`язку з об`єднанням територіальних громад і здійсненням в Україні адміністративно-територіальної реформи (входженням Репинської сільської ради до Міжгірської селищної ради, віднесення Міжгірського району до території Хустського району Закарпатської області).

Оцінивши встановлені обставини, зміст позовних вимог, подані в справу докази, доводи і обґрунтування сторін і їх представників, суд дійшов такого висновку.

Нормативне обґрунтування висновків суду.

Згідно з статтею 116 ЗК України громадяни набувають право власності на земельні ділянки із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначних цим Кодексом, зокрема шляхом безоплатної передачі земельних ділянок у разі приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначеної цим Кодексом.

Частиною 5 статті 116 ЗК України також передбачено: земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами передбачений статтею 118 ЗК України.

Зазначена норма земельного закону окремо регламентує отримання громадянами земельних ділянок у власність у порядку безоплатної приватизації у межах норм, а саме: які перебувають у користуванні громадян (клопотання оформляється на підставі розроблення відповідно до положень закону «Про землеустрій» технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки у натрі (на місцевості) на замовлення громадянина без надання дозволу на її розроблення; і які не перебувають у користуванні (клопотання оформляється зацікавленим громадянином на підставі подання графічних матеріалів із зазначенням бажаного місця розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) у порядку розгляду такого клопотання уповноваженим відповідним органом у місячний строк з наданням дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надання таким органом мотивованої відмови у наданні.

Пунктом 7 розділу Х Перехідних Положень Земельного кодексу України в редакції закону и № 2768-ІІІ від 25.10.2001 передбачено, що громадяни, що одержали у власність земельні ділянки у розмірах, що були передбачені раніше діючим законодавством, зберігають права на ці земельні ділянки. Пунктом 1 цього ж розділу установлено , що рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок , прийняті органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету КМУ від 26.12.1992 «Про приватизацію земельних ділянок», є підставою для реєстрації права власності на земельні ділянки цих громадян або їх спадкоємців відповідно до закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Державна реєстрація таких земельних ділянок здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

Прикінцевими та Перехідними Положеннями закону «Про Державний земельний кадастр» (Розділ VІІ, пунктами 2, 4) передбачено :

- Земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності) або особи, яка подала заяву про визнання спадщини відумерлою, якщо така справа прийнята до провадження судом, або органу місцевого самоврядування, що затвердив комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, детальний план території. Заява також може подаватися особою, якій на підставі рішення Кабінету Міністрів України та відповідного договору було передано у господарське відання об`єкт державної власності, що використовується у процесі провадження діяльності з передачі електричної енергії і транспортування та/або зберігання природного газу, і на замовлення якої була розроблена технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з метою передачі земельної ділянки, на якій розміщений такий об`єкт, у постійне користування зазначеній особі. Внесення інших змін до відомостей про ці земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок. У разі якщо кадастрові номери земельних ділянок були визначені (в тому числі на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку), але не присвоєні до 1 січня 2013 року, такі кадастрові номери вважаються присвоєними, а земельні ділянки - зареєстрованими у Державному земельному кадастрі з моменту письмового звернення замовника документації із землеустрою, на підставі якої було визначено кадастровий номер земельної ділянки, без подання електронного документа та стягнення плати за державну реєстрацію земельної ділянки, у разі якщо така документація із землеустрою була затверджена до 1 січня 2013 року в порядку, встановленому законом.

У разі якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання в користування, у тому числі на умовах оренди, а відомості про таку земельну ділянку не внесені до Державного реєстру земель, державна реєстрація такої земельної ділянки здійснюється на підставі зазначеної технічної документації із землеустрою в порядку, встановленому законом.

- У разі якщо земельні ділянки, обмеження (обтяження) у їх використанні зареєстровані до набрання чинності цим Законом у Державному реєстрі земель, відомості про такі земельні ділянки, обмеження (обтяження) підлягають перенесенню до Державного земельного кадастру в автоматизованому порядку, без подання заяв про це їх власниками, користувачами та без стягнення плати за таке перенесення.

Відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, що містяться в документації із землеустрою та оцінки земель, затвердженої та переданої до Державного фонду документації із землеустрою до 1 січня 2013 року, підлягають перенесенню до Державного земельного кадастру на безоплатній основі центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, та його територіальними органами відповідно до їх повноважень.

У разі якщо після перенесення інформації про земельні ділянки з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру виявлені помилки у визначенні площ та/або меж земельних ділянок (розташування в межах земельної ділянки частини іншої земельної ділянки; невідповідність меж земельної ділянки, вказаних у Державному реєстрі земель, її дійсним межам; невідповідність площі земельної ділянки, вказаної у Державному реєстрі земель, її дійсній площі у зв`язку із зміною методів підрахунку (округлення); присвоєння декільком земельним ділянкам однакових кадастрових номерів), такі помилки за згодою власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності можуть бути виправлені на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або за матеріалами інвентаризації земель. Зміна меж земельної ділянки при виправленні вказаних помилок допускається за письмовим погодженням з особами, яким належить право власності (а щодо земель державної та комунальної власності - право користування) на суміжні земельні ділянки. Відсутність згоди власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на виправлення вказаних помилок не є підставою для відмови у перенесенні відомостей про відповідну земельну ділянку до Державного земельного кадастру, надання відомостей про земельну ділянку з Державного земельного кадастру. Про виявлені помилки центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, письмово безоплатно повідомляє власників (користувачів) земельних ділянок.

З обставин справи видно, що ОСОБА_1 отримав у власність земельні ділянки за рішенням Репинської сільської ради як постійний користувач зазначених земельних ділянок ще в 1999 році, тобто на підставах і в порядку, які були визначені в Земельному кодексі в редакції закону 1991 року.

ОСОБА_1 оформив право власності на підставі виданого йому державного акту на право приватної власності на землю у січні 2004 року в порядку, передбаченому вищезазначеним Земельним кодексом. Цей державний акт зареєстровано в Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю. Земельні ділянки визначені в натурі (на місцевості) із зазначенням площ, місця розташування, меж земельних ділянок із суміжними землевласниками та землекористувачами. Отже, земельні ділянки були сформовані як об`єкт цивільних прав у відповідності до чинного на той час законодавства. Відомості про ці земельні ділянки відповідно до положень вищезазначених норм закону «Про державний земельний кадастр» мали бути внесені до Державного земельного кадастру в порядку інвентаризації земельних ділянок за технічними документаціями із землеустрою та виданими державними актами. Держателями і розпорядниками цієї інформації відповідно до завдань та повноважень , визначених земельним законодавством, є органи Державного земельного кадастру відповідач ГУ Держгеокадастру в Закарпатській області, зокрема).

Колишнє право користування спірною земельною ділянкою , оформлення права власності на цю земельні ділянку підтверджено також актом і довідкою комісії Репинської сільської ради, складеними в 2020 році, записами в поземельній книзі.

Із змісту записів у документах проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_2 видно , що одним із суміжних землекористувачів цієї земельної ділянки зазначено землі Репинської сільської ради. Однак акти встановлення межових знаків та погодження меж земельної ділянки із суміжними землевласниками (землекористувачами) , перенесення меж в натуру (на місцевість) представником Репинської сільської ради не підписаний. В цих актах записи про такого суміжного землевласника відсутні взагалі. Натомість у державному акті про право приватної власності, виданому ОСОБА_1 значно раніше, також суміжними землекористувачами зазначені: автодорога, дорога загального користування , пасовище .

Отже, відповідач орган Державного земельного кадастру, який був розпорядником земельної ділянки і здійснював погодження проекту землеустрою та надавав відповідні висновки, не звернув увагу на те, що розробник проекту землеустрою за замовленням ОСОБА_2 не зазначив належного суміжного землевласника ( землекористувача) в особі ОСОБА_1 , Репинської сільської ради.

Це призвело до порушення прав землевласника ОСОБА_1 , а саме фактично до перетину земельних ділянок (накладанню земельних ділянок за документами і рішенням державного кадастрового земельного реєстратора частково площею 0,0513 га).

Суд вважає, що має місце порушення вимог статей 19.20, п. «а» ч.1 ст.22 закону «Про землеустрій», не виконання положень пунктів 2.8, 3.12 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками.

Стаття 152 ЗК України передбачає :

- держава забезпечує громадянам рівні умови захисту прав власності на землю;

- власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю , навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків;

- захист прав громадян на земельні ділянки здійснюється ,зокрема шляхом визнання прав, відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав , і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав, визнання недійсним рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

Згідно з статтею 155 ч.1 ЗК України у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою ,такий акт визнається недійсним.

Статтею 24 закону «Про державний земельний кадастр» передбачено скасування державної реєстрації земельної ділянки і речових прав на земельну ділянку на підставі рішення суду.

Суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 довів свої вимоги належними, достатніми та достовірними доказами і спростував зустрічні позовні вимоги ОСОБА_2 та заперечення позову ГУ Держгеокадастру в Закарпатській області. Отже, право власності ОСОБА_1 підлягає захисту.

Судові витрати у виді судового збору , відповідно до положень статті 141 ч.1 ЦПК України підлягають стягненню і поверненню з відповідачів у користь позивача.

Керуючись статтями 263-265,268,273 ЦПК України , суд,-

У Х В А Л И В:

Позов ОСОБА_1 задовольнити.

Визнати неправомірним і скасувати наказ начальника ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області № 3568-сг від 15.06.2020 про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу у власність ОСОБА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 , мешканці АДРЕСА_2 .

Скасувати реєстрацію права власності ОСОБА_2 на земельну ділянку кадастровий номер 2122486000:02:001:0083 площею 0,20 га в АДРЕСА_7 за межами села Репинне Міжгірського (на даний час Хустського) району Закарпатської області, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2149716521224, номер запису про право власності 37828175 - в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

У задоволенні позову ОСОБА_2 до ОСОБА_1 про визнання недійсним і скасування державного акту на право приватної власності на землю, серія І-ЗК № 040755, зареєстрований в книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 2163 № 425, виданого 21.01.2004 Репинською сільською радою, - відмовити повністю.

Судові витрати у виді судового збору стягнути в користь ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , мешканця АДРЕСА_1 :

- з ОСОБА_2 , РОНКПП НОМЕР_1 - 908 грн.;

- з ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області, код ЄДРПОУ 39766716, м. Ужгород, площа Народна,4 - 908 грн.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано в Закарпатський апеляційний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення через Міжгірський районний суд Закарпатської області, відповідно до положень п.15.5 розділу УІІ «Перехідні положення ЦПК України.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну і резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи , зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду, - якщо апеляційна скарга подана протягом 30 днів з дня вручення й ому повного рішення суду.

Рішення набирає законної сили згідно з статтею 273 ЦПК України.

Повне рішення буде складено 30.05.2022

Копію рішення надіслати в Міжгірську селищну раду.

Суддя: В. П. Кривка

СудМіжгірський районний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення17.05.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104624198
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: спори про припинення права власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —302/285/21

Ухвала від 25.04.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Пророк Віктор Васильович

Постанова від 30.01.2023

Цивільне

Закарпатський апеляційний суд

Готра Т. Ю.

Ухвала від 10.08.2022

Цивільне

Закарпатський апеляційний суд

Готра Т. Ю.

Ухвала від 15.07.2022

Цивільне

Закарпатський апеляційний суд

Готра Т. Ю.

Рішення від 17.05.2022

Цивільне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Рішення від 17.05.2022

Цивільне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Ухвала від 18.10.2021

Цивільне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Ухвала від 18.10.2021

Цивільне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Ухвала від 14.05.2021

Цивільне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Ухвала від 23.03.2021

Цивільне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні