Ухвала
від 06.06.2022 по справі 464/1700/22
СИХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 464/1700/22

пр.№ 1-кс/464/616/22

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до речей і документів

06 червня 2022 року слідчий суддя Сихівського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 розглянувши клопотання слідчого відділу поліції №2 Львівського районного управління поліції №2 ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022142080000030 від 12.04.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 366 КК України,

встановив:

У клопотанні слідчого відділу поліції №2 Львівського районного управління поліції №2 ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 , погодженому з прокурором Франківської окружної прокуратури м.Львова ОСОБА_4 , ставиться питання про тимчасовий доступ до інформації та оригіналів документів з можливістю їх вилучення: Акти виконаних робіт форми КБ-3 по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Додаткові угодиз додаткамидо договору № 15/07-19-ВРвід 10.07.2019року пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Додаткові угодиз додаткамидо договору №166/06-21-ВРвід 22.06.2021року пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Акти виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3 по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Акти наприховані роботипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Акти наприховані роботипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Календарний графіквиконання робітпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Календарний графіквиконання робітпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Відомості ресурсівпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Відомості ресурсівпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Локальних кошторисівпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Локальних кошторисівпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Дефектні актипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Дефектні актипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Сертифікати наматеріали пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Сертифікати наматеріали пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Технічні паспортипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Технічні паспортипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Атестати виробництвапо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Атестати виробництвапо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Акти (звітипротоколи)по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Акти (звітипротоколи)по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Платіжні документи,які підтверджуютьфакти перерахуваннякоштів завиконані роботипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Платіжні документи,які підтверджуютьфакти перерахуваннякоштів завиконані роботипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Накази пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Накази пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Розпорядження щодозакріплення відповідальнихособі наоб`єкті проведенняробіт пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Розпорядження щодозакріплення відповідальнихособі наоб`єкті проведенняробіт пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Технічну документаціюпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Технічну документаціюпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Службова переписка з ІНФОРМАЦІЯ_2 ; Виписки із банківських рахунків за період з 01.01.2019 по теперішній час; Рахунки; Податкові накладні; Видаткові накладні;Товарно-транспортні накладні; Прихідні документи на закупівлю товарів, робіт і послуг; оригінали документів, на яких містяться взірці підпису та почерку директора ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 за період з 10.07.2019 по 31.12.2021; належним чином завірені копії статуту ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; Цивільно-правові угоди із працівниками які виконували роботи на об`єкті: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »; Цивільно-правові угоди із працівниками які виконували роботи на об`єкті: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Копії журналів авторського нагляду та ведення робіт на об`єкті: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»; Копії журналів авторського нагляду та ведення робіт на об`єкті: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 ».

В обґрунтування клопотання слідчий покликається на те, що в провадженні слідчого відділу поліції №2 ЛРУП №2 ГУНП України у Львівській області знаходяться матеріали кримінального провадження №42022142080000030 від 12.04.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366 КК України. Досудовим розслідуванням встановлено, що вивченням матеріалів ІТС ВП №2 ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області №3523 встановлено, що в діях посадових осіб ТзОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ( АДРЕСА_2 ) наявні ознаки складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366 КК України. З матеріалів кримінального провадження вбачається, що громадським діячем Львівщини ОСОБА_6 постійно проводиться моніторинг державних закупівель на предмет дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», так під час прес-кліпінгу встановлено, що на веб-сайті « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_4 розміщено інформацію про проведені процедури закупівель ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) щодо реконструкції будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . За результатами торгiв визнано переможцем ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з яким 10.07.2019 укладено договір № 15/07-19-ВР по виконанні робіт на об`єктi: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 » на суму 23 877 786,00 грн. та 22.06 2021 укладено договір № 166/06-21-ВР по виконанні робіт на об`єкт «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 29 768 000,00 грн. Вiдповiдно до тендерної документації підрядник з яким укладено договiр зобов`язався виконати роботи згідно технічного завдання та чіткої твердої договiрноi ціни, в якій зазначені перелік робіт та матеріали, які необхідно використати під час виконання вказаних робіт, однак на думку громадського діяча ОСОБА_6 підрядник застосовує не ті матеріали та не в тому об`ємi, якi вказані в локальному кошторисі, а саме кошторисом передбачено один об`єм робіт та застосування матерiалiв, однак фактично в актах виконаних робіт вказаний інший. В матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана вище інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до неї та можливість отримати її у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_3 .

На розгляд клопотання слідчий не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності та без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, до яких необхідно надати тимчасовий доступ, клопотання підтримав та просив таке задовольнити.

На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

Оглянувши матеріали клопотання, приходжу до наступного висновку.

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст. 161 цього Кодексу.

Згідно зч.5ст.163КПК Українислідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи:1)перебувають абоможуть перебуватиу володіннівідповідної фізичноїабо юридичноїособи;2)самі пособі абов сукупностіз іншимиречами ідокументами кримінальногопровадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні;3)не становлятьсобою абоне включаютьречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів (ч. 6 ст. 163 КПК України).

Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Внесене слідчим клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України.

Враховуючи те, що необхідна інформація, яка зберігається в ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_3 , хоча і містить охоронювану законом таємницю, проте має суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, відтак може сприяти розкриттю кримінального правопорушення і мати доказове значення у справі, іншими способами довести такі обставини неможливо, а тому приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 163, 164 КПК України,

п о с т а н о в и в :

Клопотання слідчого - задоволити.

Надати старшому слідчому СВ ВП №2 ЛРУП №2 ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до інформації та оригіналів документів з можливістю їх вилучення, яка зберігається в ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_3 :

1.Акти виконаних робіт форми КБ-3 по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

2.Додаткові угодиз додаткамидо договору № 15/07-19-ВРвід 10.07.2019року пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

3.Додаткові угодиз додаткамидо договору №166/06-21-ВРвід 22.06.2021року пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»

4.Акти виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3 по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

5.Акти наприховані роботипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

6.Акти наприховані роботипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

7.Календарний графіквиконання робітпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

8.Календарний графіквиконання робітпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

9.Відомості ресурсівпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

10.Відомості ресурсівпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

11.Локальних кошторисівпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

12.Локальних кошторисівпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

13.Дефектні актипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

14.Дефектні актипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

15.Сертифікати наматеріали пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

16.Сертифікати наматеріали пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

17.Технічні паспортипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

18.Технічні паспортипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

19.Атестати виробництвапо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

20.Атестати виробництвапо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

21.Акти (звітипротоколи)по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

22.Акти (звітипротоколи)по об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

23.Платіжні документи,які підтверджуютьфакти перерахуваннякоштів завиконані роботипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

24.Платіжні документи,які підтверджуютьфакти перерахуваннякоштів завиконані роботипо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

25.Накази пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

26.Накази пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

27.Розпорядження щодозакріплення відповідальнихособі наоб`єкті проведенняробіт пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

28.Розпорядження щодозакріплення відповідальнихособі наоб`єкті проведенняробіт пооб`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

29.Технічну документаціюпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

30.Технічну документаціюпо об`єкту «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

31.Службова переписка з ІНФОРМАЦІЯ_2

32.Виписки із банківських рахунків за період з 01.01.2019 по теперішній час

33.Рахунки

34.Податкові накладні

35.Видаткові накладні

36.Товарно-транспортні накладні

37.Прихідні документи на закупівлю товарів, робіт і послуг

38.оригінали документів, на яких містяться взірці підпису та почерку директора ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 за період з 10.07.2019 по 31.12.2021

39.належним чином завірені копії статуту ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »

40.Цивільно-правові угоди із працівниками які виконували роботи на об`єкті: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 »;

41.Цивільно-правові угоди із працівниками які виконували роботи на об`єкті: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

42.Копії журналів авторського нагляду та ведення робіт на об`єкті: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 . Коригування»;

43.Копії журналів авторського нагляду та ведення робіт на об`єкті: «Реконструкція будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 з добудовою приміщень для закладу дошкільної освіти на 40 місць по АДРЕСА_1 ».

Обов`язок надати тимчасовий доступ покласти на ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_3 .

Строк дії ухвали становить один місяць з дня її постановлення (ст.164 КПК України).

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Відповідно до ст.309 КПК України ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСихівський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення06.06.2022
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу104624794
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —464/1700/22

Ухвала від 24.04.2024

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Борачок М. В.

Ухвала від 24.04.2024

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Борачок М. В.

Ухвала від 13.01.2023

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Борачок М. В.

Ухвала від 22.07.2022

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Борачок М. В.

Ухвала від 06.06.2022

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Чорна С. З.

Ухвала від 06.06.2022

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Чорна С. З.

Ухвала від 02.06.2022

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Борачок М. В.

Ухвала від 02.06.2022

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Борачок М. В.

Ухвала від 06.05.2022

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Борачок М. В.

Ухвала від 06.05.2022

Кримінальне

Сихівський районний суд м.Львова

Борачок М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні