Постанова
від 08.07.2010 по справі 2а-6083/10/2/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

08.07.10 Справа №2а-6083/10/2/0170

Окружний адміністратив ний суд Автономної Республік и Крим у складі головуючого с удді Яковлєва С.В. , при секрет арі Дрягіні В.П.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Кримської респ убліканської організації «В окально-хореографічний анса мбль «Таврія» ім. Л.Д. Чернишов ої»

до Державної податкової і нспекції в м. Сімферополі АР К рим

про визнання недійсним ріш ення та спонукання до викона ння певних дій

за участю представників:

від позивача - Кривулякін а Л.П. - представник, довіре ність від 08.06.10;

від відповідача - Маслюк О.В. - представник, довіреніс ть № 71/10-0 від 04.03.10,

Суть спору: Кримська респуб ліканська організація «Вока льно-хореографічний ансамбл ь «Таврія» ім. Л.Д. Чернишової» (далі позивач) звернулась до О кружного адміністративного суду АР Крим з адміністратив ним позовом про визнання нед ійсним рішення Державної под аткової інспекції в м. Сімфер ополі АР Крим (далі - відпові дач) про відмову про включенн я позивача до Реєстру неприб уткових організацій (установ ) № 108/15-4 від 20.04.2010 року, № 17762/10/15-1 від 22.04.2010 року та зобов' язання відпо відача прийняти рішення про включення Кримської республ іканської організації «Вока льно-хореографічний ансамбл ь «Таврія» ім. Л.Д. Чернишової» до Реєстру неприбуткових ор ганізацій (установ). Позовні в имоги мотивовані тим, що відп овідач неправомірно відмови в позивачу у включенні до Реє стру неприбуткових організа цій (установ), оскільки позива ч має всі ознаки неприбутков ої організації, а саме, створе ний Радою Міністрів Українсь кої СРСР, утримується за раху нок бюджету АР Крим, не має мет и одержання прибутку, а обсяг власних надходжень від нада ння платних послуг у бюджетн им надходженням складає лише 4%.

У судовому засіданні, яке ві дбулось 08.07.2010 року, представник позивача наполягав на задов оленні позовних вимог з підс тав, наведених у адміністрат ивному позові.

Представник відповідача п роти задоволення позовних ви мог заперечував у повному об сязі з мотивів, викладених у з апереченні на позов, та поясн ив, що рішення про відмову у вк люченні до Реєстру неприбутк ових організацій (установ) по зивача було прийнято у зв' я зку з тим, основним видом діял ьності позивача є діяльність концертних та театральних з алів. Пунктами 2.4. та 4.3. Положенн я позивача передбачено здійс нення концертної, інформацій но-рекламної та видавничої д іяльності, організація гастр олей, надання послуг за цінам и, які регулюються державою, щ о є господарською діяльністю , яка передбачає отримання пр ибутку та суперечить п.п. 7.11.2, 7.11.8 , 7.11.13 п. 7.11. ст. 7 Закону України «Пр о оподаткування прибутку під приємств», тому рішення, що ос каржуються позивачем, прийня ті ДПІ в м. Сімферополі АР Кри м на підставі та в межах чинно го законодавства.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши пояснення пред ставників сторін, суд

ВСТАНОВИВ:

Виконавчим комітетом С імферопольської міської рад и АР Крим Кримську республік анську організацію «Вокальн о-хореографічний ансамбль «Т аврія» ім. Л.Д. Чернишової» 25.03.200 2 року зареєстровано у якості юридичної особи (ЄДРПОУ 02225522).

Положення позивача з атверджено Міністром культу ри і мистецтв АР Крим 24.10.2009 року та 23.11.2009 року погоджено Голово ю Фонду майна АР Крим.

Позивач 20.04.2010 року звернувся до ДПІ в м. Сімферополі АР Крим з заявою за формою 1-РН про вкл ючення його до Реєстру непри буткових організацій (устано в).

Проте, рішенням ДПІ в м. Сімф ерополі АР Крим № 108/15-4 від 20.04.2010 ро ку позивачеві було відмовлен о у його включенні до Реєстру неприбуткових організацій ( установ) з підстав, наведених у листі № 17762/10/15-1 від 22.04.2010 року, а са ме: згідно з довідкою з ЄДРПОУ № 05.3-6-06/1213 основним видом діяльно сті організації є діяльність концертних та театральних з алів; пунктами 2.4. та 4.3. Положенн я організації передбачено зд ійснення концертної, інформа ційно-рекламної та видавничо ї діяльності, організація га стролей, надання послуг за ці нами, які регулюються держав ою, що є господарською діяльн істю, яка передбачає отриман ня прибутку та суперечить п.п . 7.11.2, 7.11.8, 7.11.13 п. 7.11. ст. 7 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»; пунктами 3.6, 3.7 та 3.9 передбачено відчуження, на дання в оренду, продаж майна т а приміщень ансамблю, що є, на думку податкового органу, пі дприємницькою операцією, пов ' язаною з отримання прибутк у та такою, що не відповідає п. п. 7.11.8 п. 7.11 ст. 7 Закону України «Пр о оподаткування прибутку під приємств»; організація не ма є статусу бюджетної організа ції та спецрахунку в Держказ начействі, а фінансується зг ідно з п. 1.3 Положення за рахуно к трансфертів з бюджету АР Кр им в якості фінансової підтр имки та власних надходжень, щ о суперечить п.п. 7.11.8, 7.11.2, 7.11.1 п. 7.11. ст . 7 Закону України «Про оподатк ування прибутку підприємств ».

Відповідно до ст. 12 Закону Ук раїни «Основи законодавства України про культуру» (далі З акон) діяльністю у сфері куль тури є: створення, розповсюдж ення і популяризація творів літератури та мистецтва; збе реження та використання куль турних цінностей; естетичне виховання; організація спеці альної освіти, відпочинку і д озвілля громадян.

Суб'єктами діяльності у сфе рі культури є: професійні тво рчі працівники, професійні т ворчі колективи, працівники культури, окремі громадяни; д ержавні і приватні заклади, п ідприємства, організації і у станови, що діють у сфері куль тури; творчі спілки, націонал ьно-культурні товариства, фо нди, асоціації, інші громадсь кі об'єднання, їх підприємств а; держава в особі її органів в лади та управління.

Діяльність у сфері культур и здійснюється на професійні й чи аматорській основі у пор ядку, визначеному цими Основ ами, законодавством України про підприємства, підприємни цьку діяльність, некомерційн і організації та об'єднання, а також законодавством, що рег улює конкретні види діяльнос ті у сфері культури.

Ст. 21-1 Закону передбачено, що неприбутковими організація ми у сфері культури є юридичн і особи, які здійснюють діяль ність, визначену статтею 12 цих Основ, і відповідають критер іям неприбутковості, встанов леним цією статтею.

Неприбуткова організація у сфері культури може здійсн ювати фінансово-господарськ у діяльність відповідно до ц ілей її утворення та в межах ї ї цивільної правоздатності.

Кошти та інше майно, майнові права (у грошовому виразі), на буті неприбутковою організа цією внаслідок її фінансово- господарської діяльності, за результатами звітного періо ду не можуть більше ніж у три р ази перевищувати її надходже ння за той же період у вигляді бюджетних коштів, коштів та і ншого майна, майнових прав (у г рошовому виразі), наданих орг анізації засновником (заснов никами) організації, в тому чи слі у вигляді членських внес ків, внесків учасників, а тако ж безповоротної фінансової д опомоги чи допомоги товарами , роботами, послугами (за їх ри нковою вартістю), що надані бе зоплатно.

Обсяг майна суб'єктів підпр иємницької діяльності (часто к у їхньому майні), яке на вста новленому законом праві нале жить неприбутковій організа ції, не може більше ніж у три р ази перевищувати загальний о бсяг іншого майна, що належит ь неприбутковій організації на кінець звітного періоду. Т аке перевищення має бути усу нено протягом року, наступно го за звітним.

Майно неприбуткової орган ізації у сфері культури може бути передано суб'єктам підп риємницької діяльності лише в тимчасове користування на компенсаційній основі, за ви нятком внесення майна до ста тутного фонду господарськог о товариства чи наділення ма йном іншого суб'єкта підприє мницької діяльності.

Компенсація за користуван ня майном неприбуткової орга нізації не може бути нижчою з а звичайну ціну, крім випадкі в, коли майно надається в кори стування іншим неприбуткови м організаціям.

Законом для окремих форм не прибуткових організацій у сф ері культури та за видами їх д іяльності можуть встановлюв атися інші критерії ознак не прибутковості.

Держава здійснює політику пільгового оподаткування у сфері культури:

звільняє від сплати податк ів творчі спілки, національн о-культурні товариства, фонд и, асоціації, інші громадські об'єднання, що діють у сфері к ультури, а також заклади куль тури, які повністю чи частков о фінансуються за рахунок бю джету або коштів підприємств і профспілкових організацій ;

встановлює пільги щодо опо даткування доходу підприємс тв і організацій, окремих осі б, які частково відраховують його на потреби культури, і пе редбачає пільги щодо оподатк ування доходів інших платник ів.

Порядок оподаткування зак ладів, підприємств і організ ацій, що діють у сфері культур и, а також тих, що відраховують частину доходу на потреби ку льтури, визначається чинним законодавством (ст. 26 Закону).

Судом встановлено, що згідн о з довідкою № 90/01-08 від 06.05.2010 року, п озивач створений Радою Мініс трів Української СРСР (Поста нова «Про створення Державно го жіночого вокально-хореогр афічного ансамблю УРСР «Тавр ія» від 02.11.1971 р. № 494), Державний жін очий вокально-хореографічни й ансамбль УРСР «Таврія» рео рганізований на підставі нак азу управління культури Крим облвиконкому від 15.03.1982 року № 72 у Державний концертний фолькл орний ансамбль УССР «Таврія» , який на підставі рішення Кри моблвиконкому від 28.04.1988 року № 1 40 перейменовано у Державний в окально-хореографічний анса мбль УССР «Таврія». В свою чер гу, Державний вокально-хорео графічний ансамбль України « Таврія» на підставі постанов и Ради Міністрів АР Крим від 10 .01.2006 року № 4 та наказу Міністерс тва культури і мистецтв Авто номної Республіки Крим від 12.0 1.2006 року № 5 перейменований у Кр имську республіканську орга нізацію «Вокально-хореограф ічний ансамбль «Таврія» ім. Л .Д. Чернишової».

Згідно з п. 1.1., 1.3. Положення (у н овій редакції) позивач належ ить Автономній Республіці Кр им і перебуває у сфері управл іння Міністерства культури і мистецтв Автономної Республ іки Крим, здійснює свою діяль ність за рахунок фінансуванн я із бюджету АР Крим та власни х надходжень.

Пункти 1.4, 3.3, 4.1.1, 4.3, 6.6 Положення пе редбачають, що позивач є непр ибутковою організацію та йог о діяльність не має на меті од ержання прибутку. У пунктах 1.3 , 3.10 Положення зазначено, що фін ансування позивача здійснює ться з бюджету АР Крим.

В матеріалах справи є довід ка Міністерства культури і м истецтв Автономної Республі ки Крим № 01-09/469 від 05.05.2010 року, в які й зазначено, що Кримська респ убліканська організація «Во кально-хореографічний ансам бль «Таврія» ім. Л.Д. Чернишово ї» є комунальною організаціє ю, що входить до складу майна А втономної Республіки Крим,зн аходиться у сфері управління Міністерства культури і мис тецтв Автономної Республіки Крим та фіксується з бюджету АР Крим.

Відповідно до виписки № 01-09/1 в ід 04.01.2010 року з тимчасового розп ису бюджету АР Крим на І піврі ччя 2010 року, з загального фонду бюджету АР Крим позивачу вид ілено 1357,0 тис. грн. Тоді як згідн о з планом затвердженим пози вачу по доходах з театрально -видовищних та концертних ор ганізацій на 2009 рік сума його д оходів за 2009 рік визначена 150,0 ти с. грн.

Більш того, з наданої позива чем декларації з податку на п рибуток підприємства №306402 за 20 09 рік, яка прийнята без зауваж ень податковим органом вбача ється, що сума валових доході в від усіх видів діяльності н е перевищує суму валових вит рат, з урахуванням амортизац ійних відрахувань позивача, у зв' язку з чим сума податку за відповідний звітний пері од складає 0,00 грн.

За таких обставин суд дійшо в висновку про те, що позивач в ідповідає критеріям неприбу тковості, встановленим ст. 21-1 З акону України «Основи законо давства України про культуру ».

Відтак, посилання відповід ача на пункти 1.3, 2.4 Положення та на здійснення позивачем дія льності концертних та театра льних залів, що є основним вид ом діяльності згідно з довід кою з ЄДРПОУ, як на ознаку неві дповідності вимогам законод авства щодо неприбуткових ор ганізацій є неправомірним та необґрунтованим.

Крім того, у рішенні ДПІ в м. С імферополі АР Крим підставою для відмови позивачеві у вкл юченні до Реєстру неприбутко вих організацій (установ) заз начено невідповідність вимо гам п. 7.11 ст. 7 Закону України «Пр о оподаткування прибутку під приємств» пунктів 3.6, 3.7, 3.9, 4.3 Поло ження позивача.

Проте суд не може з цим пого дитися та вважає такі виснов ки відповідача неспроможним и з наступних підстав.

Пунктом 7.11 ст. 7 Закону Україн и «Про оподаткування прибутк у підприємств» (далі Закон), пе редбачено оподаткування неп рибуткових установ і організ ацій, в абз. «а» підпункту 7.11.1 як ої зазначено, що до неприбутк ових установ і організацій, в ідносяться, зокрема, органи д ержавної влади України, орга ни місцевого самоврядування та створені ними установи аб о організації, що утримуютьс я за рахунок коштів відповід них бюджетів.

Згідно з п.п. 7.11.2 п. 7.11 ст. 7 Закону від оподаткування звільняют ься доходи неприбуткових орг анізацій, визначених у абзац і "а" підпункту 7.11.1, отримані, зок рема, у вигляді коштів або май на, які надходять до таких неп рибуткових організацій як ко мпенсація вартості отримани х державних послуг, у тому чис лі доходів державних професі йно-технічних навчальних зак ладів, отриманих від виготов лення та реалізації товарів (виконання робіт, надання пос луг), пов'язаних з їх основною, статутною діяльністю.

Під терміном «основна діял ьність» відповідно до п.п. 7.11.13 п . 7.11. ст. 7 Закону слід розуміти ді яльність неприбуткових орга нізацій з надання благодійно ї допомоги, просвітніх, культ урних, наукових, освітніх та і нших подібних послуг для сус пільного споживання, зі ство рення систем соціального сам озабезпечення громадян (неде ржавні пенсійні фонди, креди тні спілки та інші подібні ор ганізації). До основної діяль ності також включається прод аж неприбутковою організаці єю товарів (послуг), які пропаг ують принципи та ідеї, для зах исту яких було створено таку неприбуткову організацію, т а які є тісно пов'язаними з її основною діяльністю, якщо ці на таких товарів (послуг) є ниж чою за звичайну або коли така ціна регулюється державою.

П. 7.11.10 п. 7.11 ст. 7 Закону встановл ено, що з метою оподаткування центральний податковий орга н веде реєстр всіх неприбутк ових організацій, які звільн яються від оподаткування згі дно з положеннями цієї статт і.

Державна реєстрація непри буткових організацій здійсн юється у порядку, передбачен ому відповідним законодавст вом.

Наказом Державної податко вої адміністрації України N 232 від 11.07.1997, зареєстрованим в Мін істерстві юстиції України 06.08 .1997р. за №291/2095 затверджене Положе ння про Реєстр неприбуткових організацій та установ.

Пунктом 2.1 зазначеного Поло ження передбачено, що до Реєс тру заносяться неприбуткові організації та установи, які згідно із пунктом 7.11 статті 7 З акону звільняються від сплат и податку на прибуток.

На виконання зазначеного п оложення Наказом Державної п одатковою адміністрації Укр аїни № 355 від 03.07.2000 року затвердже но Порядок визначення структ ури неприбуткових установ (о рганізацій). Відповідно до да ного порядку провадиться при своєння неприбутковим орган ізаціям коду.

Відповідно до п. 1.2 Зазначено го порядку при визначенні ст руктури ознаки неприбуткови х установ (організацій) для ус танов, організацій, створени х органами державної влади У країни, що утримуються за рах унок коштів відповідних бюдж етів, необхідно керуватися т акими нормативно-правовими а ктами: Конституцією України, Законом України «Про оподат кування прибутку підприємст в», Указом Президента Україн и від 12 березня 1996 року «Про заг альне положення про міністер ство, інший центральний орга н державної виконавчої влади », Указом Президента України від 15 грудня 1999 року N 1573 «Про змі ни у структурі центральних о рганів виконавчої влади», по становою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 1992 року N 182 « Про державні комітети та інш і підвідомчі Кабінету Мініст рів України органи державної виконавчої влади» та іншими нормативно-правовими актами .

Постановою Кабінету Мініс трів України від 05.06.1997 року № 534 в ідповідно до Основ законодав ства України про культуру за тверджений перелік платних п ослуг, які можуть надаватися закладами культури і мистец тв, заснованими на державній та комунальній формі власно сті, згідно з п.п. 4 та 8 п. 4 якого з акладами культури і мистецтв , заснованими на державній та комунальній формі власності у сфері побутових послуг мож уть надаватись послуги з про кату музичних інструментів, культурно-спортивного і тури стичного інвентаря, звуко- і в ідеотехніки, сценічних костю мів, взуття, театрального рек візиту, інструментів і побут ової техніки для технічної т ворчості, платівок, магнітоф онних і відеокасет із записа ми (класичні твори тощо), експо зиційного обладнання (вітрин и, щити, експозиційні столи то що); надання підприємствам, ус тановам і організаціям в оре нду приміщень театрів, конце ртних залів, цирків, культурн о-освітніх закладів, музеїв і заповідників для проведення мистецьких, культурно-просв ітницьких громадських заход ів, презентацій.

Таким чином, суд дійшов висн овку про відповідність пункт ів 3.6, 3.7, 3.9, 4.3 Положення позивача в имогам діючого законодавств а, зокрема, п. 7.11 ст. 7 Закону Укра їни «Про оподаткування прибу тку підприємств».

Так, п. 3.6, 3.7, 3.9 Положення передб ачено право позивача надават и а оренду майно та приміщенн я, яке відповідно до Закону Ук раїни «Основи законодавства України про культуру» та Пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни від 05.06.1997 року № 534 «Про зат вердження переліку платних п ослуг, які можуть надаватися закладами культури і мистец тв, заснованими на державній та комунальній формі власно сті» надається неприбуткови м організаціям у сфері культ ури, що відповідає вимогам п. 7 .11 ст. 7 Закону України «Про опод аткування прибутку підприєм ств». Право же на вилучення та відчуження майна Положенням позивача не передбачено, а п. 3.7. та 3.9. вказують лише на нормат ивно-правове регулювання так их операцій. Так, у п.п. 3.2, 3.3 Полож ення зазначено, що майно пози вача входить до склад майна, щ о належить АР Крим і закріпле не за нею на праві оперативно го управління для здійснення некомерційної господарсько ї діяльності.

Що стосується діяльність п озивача, передбаченої п. 4.3 Пол оження, то суд вважає, що вона не суперечить вимогам Поста нови Кабінету Міністрів Укра їни від 05.06.1997 року № 534 «Про затве рдження переліку платних пос луг, які можуть надаватися за кладами культури і мистецтв, заснованими на державній та комунальній формі власності » та відповідає положенням п .п. 7.11.13 п.7.11 ст. 7Закону України «Пр о оподаткування прибутку під приємств».

Більш того, суд вважає необх ідним визначити, що рішенням Господарського суду АР Крим від 22.01.2004 року у справі № 2-15/2836-2004, як е набрало законної сили, вста новлено, що Державний вокаль но-хореографічний ансамбль У країни «Таврія» (який у подал ьшому перейменований у Кримс ьку республіканську організ ацію «Вокально-хореографічн ий ансамбль «Таврія» ім. Л.Д. Ч ернишової») з 10.10.1997 року зареєст рований у ДПІ в Київському ра йоні м. Сімферополя в якості н еприбуткової організації, як держпідприємство з бюджетни м фінансуванням. Суд, під час р озгляду справи № 2-15/2836-2004, дійшов висновку про неправомірніст ь виключення Державного вока льно-хореографічного ансамб лю України «Таврія» з Реєстр у неприбуткових установ та о рганізацій, у зв' язку з тим, щ о його правовий статус підпа дає під визначення неприбутк ової організації.

Ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністрат ивного судочинства України п ередбачено, що обставини, вст ановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не док азуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо яко ї встановлено ці обставини.

Відповідачем в порядку ст. 7 1 КАС України не надано доказі в зміни правового статусу по зивача, надання ним послуг, як і відрізняються від тих, які б ули зазначені раніше в устав них документах Державного во кально-хореографічного анса мблю України «Таврія».

За таких обставин, аналіз ви щезазначених норм податково го та іншого законодавства, д озволяє зробити висновок, що Кримська республіканська ор ганізація «Вокально-хореогр афічний ансамбль «Таврія» ім . Л.Д. Чернишової» є неприбутко вою організацією, а її положе ння відповідає ознакам непри буткової організації, встано вленим діючим законодавство м, внаслідок чого відсутні пі дстави для відмови у включен ня позивача до реєстру непри буткових організацій, у зв' язку з чим таке рішення відпо відача не відповідає дійсним обставинам справи.

Враховуючи вищевикладене суд вважає, що позовні вимоги належить задовольнити.

Згідно ч. 1 ст. 94 КАС України, як що судове рішення ухвалене н а користь сторони, яка не є суб ' єктом владних повноважен ь, суд присуджує всі здійснен і нею документально підтверд жені судові витрати з Держав ного бюджету України.

Під час судового засідання , яке відбулось 08.07.2010р., оголошен о вступну та резолютивну час тини постанови.

Відповідно до ст. 167 КАСУ пос танову складено 15.07.2010 р.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 98, 160-163, 167 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та с касувати рішення Державної п одаткової інспекції в м. Сімф ерополі АР Крим № 108/15-4 від 20.04.2010 ро ку про відмову у включенні до Реєстру неприбуткових орган ізацій (установ) Кримської ре спубліканської організації «Вокально-хореографічний ан самбль «Таврія» ім. Л.Д. Черниш ової» (95001, АР Крим, м. Сімферопол ь, вул. Одеська, 4, ЄДРПОУ 02225522).

3.Зобов' язати Державну под аткову інспекцію в м. Сімферо полі АР Крим (95053, АР Крим, м. Сімф ерополь, вул. М. Залки, 1/9) внести до Реєстру неприбуткових ор ганізацій (установ) Кримську республіканську організаці ю «Вокально-хореографічний а нсамбль «Таврія» ім. Л.Д. Черни шової» (95001, АР Крим, м. Сімферопо ль, вул. Одеська, 4, ЄДРПОУ 02225522).

4. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Крим ської республіканської орга нізації «Вокально-хореограф ічний ансамбль «Таврія» ім. Л .Д. Чернишової» (95001, АР Крим, м. Сі мферополь, вул. Одеська, 4, ЄДРП ОУ 02225522) 3,40грн. судового збору.

У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, поста нова набирає законної сили ч ерез 10 днів з дня її проголоше ння, а в разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до статті 160 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни - з дня складення в повно му обсязі.

Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня отримання о собою копії постанови, у разі неподання нею заяви про апел яційне оскарження.

Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження, апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.

Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.

Суддя Як овлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення08.07.2010
Оприлюднено17.08.2010
Номер документу10463161
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6083/10/2/0170

Ухвала від 03.10.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Єланська Олена Едуардівна

Постанова від 08.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні