Рішення
від 31.05.2022 по справі 380/12981/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 червня 2022 року

справа №380/12981/21

провадження № П/380/13160/21

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючий-суддя Кедик М.В.,

секретар судового засідання Моляща Т.В.,

за участю:

представник позивача не прибув,

представник відповідача не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Львівської міської ради, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Управління земельних ресурсів Департаменту містобудування Львівської міської ради про зобов`язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 (далі позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Львівської міської територіальної громади, у якому просить суд зобов`язати Львівську міську територіальну громаду розглянути заяву про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою та прийняти рішення, згідно з яким надати ОСОБА_1 дозвіл на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка розташована на території Грядівської сільської ради Львівської міської територіальної громади, орієнтовною площею 0,10 га із цільовим призначенням - 02.01 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

Ухвалою від 09.08.2021 суддя прийняла позовну заяву та відкрила спрощене позовне провадження в адміністративній справі, без повідомлення сторін.

Ухвалою від 31.01.2022 суд ухвалив перейти із спрощеного позовного провадження до розгляду справи № 380/12981/21 за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою, постановленою в підготовчому засіданні 04.05.2022 суд залучив до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління земельних ресурсів Департаменту містобудування Львівської міської ради.

Ухвалою, постановленою в підготовчому засіданні 04.05.2022 суд уточнив назву відповідача на Львівську міську раду.

Ухвалою, постановленою в підготовчому засіданні 01.06.2022 суд закрив підготовче провадження у справі та призначив справу до судового розгляду по суті.

В обґрунтування позовних вимог позивач покликається на те, що звернувся до відповідача із заявою від 25.05.2021, в якій просив надати йому дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення позивачу земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) площею 0,10 га, яка розташована на території Грядівської сільської ради Львівської міської територіальної громади. Управлінням земельних ресурсів Департаменту містобудування Львівської міської ради 02.06.2021 надано відповідь № 2403-вих-46220 щодо земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд відповідно. У наданій відповіді не відображається жодне з можливих управлінських рішень, які приймаються уповноваженим органом відповідно до ч. 7 ст. 118 Земельного кодексу України, а саме надання дозволу на розробку документації із землеустрою або відмова у наданні такого дозволу. Натомість Управління земельних ресурсів пропонує відтермінувати розгляд порушеного питання до невідомого терміну та розглянути питання, порушене у заяві, після отримання містобудівних та землевпорядних документацій усіх громад, включених до території Львівської міської територіальної громади. Окрім того, 25.05.2021 позивач подав запит на інформацію до Львівської міської територіальної громади. Відповіді на поданий запит на інформацію Львівською міською радою надано не було.

Позивач у судове засідання не прибув, подав клопотання від 01.06.2022 (вх. № 38431) про розгляд справи без участі позивача.

Представник відповідача подав відзив на позовну заяву від 28.08.2021 (вх. № 62338), у якому зазначає, ухвалою Львівської міської ради від 29.12.2020 № 6 «Про функціонування Львівської міської територіальної громади» визначено Львівську міську територіальну громаду правонаступником всього майна прав та обов`язків територіальних громад, територія яких включена до території Львівської міської ради, а саме Брюховицької, Винниківської, Рудненської, Грибовицької (Жовківський район), Грядівської (Жовківський район), Дублянської міської ради (Жовківський район), Зашківської (Жовківський район), Малехівської (Жовківський район), Лисиничівської (Пустомитівський район), Рясне-Руської (Яворівський район) відповідно до Закону України Про місцеве самоврядування в Україні. Пунктом 1 ухвали Львівської міської ради від 29.12.2020 № 7 Про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради передбачено припинити шляхом приєднання до Львівської міської ради юридичні особи зокрема, Грядівську сільську раду Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 04371940). Пунктом 2 цієї ухвали встановлено, що Львівська міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків місцевих рад. Стверджує, що передавальні акти всіх місцевих рад міською радою не затверджено. Крім того вказав, що відповідно до ч. 7 ст. 118, ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України, невідповідність місць розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку, є підставою для відмови органом місцевого самоврядування у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Також вказав, що без отримання Львівською міською радою всієї містобудівної та землевпорядної документації, яка затверджувалась на території відповідних місцевих рад, підготовка та розгляд проектів ухвал міської ради щодо розгляду звернень фізичних та юридичних осіб стосовно розпорядження земельними ділянками на територіях, які увійшли до складу Львівської територіальної громади, є неможливим. Повідомив, що така документація Львівській міській раді не передана. Просить відмовити у задоволенні позову.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, подав клопотання від 30.05.2022 (вх. № 37605) про розгляд справи без участі представника відповідача.

Представник третьої особи в судове засідання не прибув, пояснення щодо предмета спору не подав.

Відповідно до ч. 1 ст. 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно з ч. 3 ст. 205 КАС України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що неявка представника третьої особи не перешкоджає розгляду справи по суті.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється відповідно до ч. 4 ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України у зв`язку з неявкою у судове засідання всіх учасників справи.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та пояснення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

ОСОБА_1 звернувся до відповідача із заявою від 25.05.2021, яка зареєстрована у канцелярії відповідача 27.05.2021 за № 3-П-29125-24, у якій просив надати йому дозвіл на розробку документації із землеустрою щодо відведення у власність землі за цільовим призначенням 02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), орієнтовною площею 0,10 гектара, яка розташована на території Грядівської сільської ради Львівської міської громади Львівської області. У заяві позивач також вказав, що своє право на безоплатну приватизацію земельної ділянки за вищезазначеним цільовим призначенням не використовував.

ОСОБА_1 подав на адресу відповідача запит на інформацію від 25.05.2021, яке зареєстроване канцелярією відповідача 27.05.2021 за вх. № 3-П-ЗПІ-98.7-24, у якому висловив бажання отримати землю у власність у порядку безоплатної приватизації земельної ділянки та просив надати таку інформацію: 1) чи надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою іншій фізичній чи юридичній особі (звичайно, із закриттям конфіденційних даних) та у разі, якщо такий дозвіл надано, надати належним чином завірену копію такого управлінського рішення, яким такий дозвіл надано; 2) чи на разі здійснюється процес надання в оренду вказаної земельної ділянки та підтвердити таку інформацію відповідним управлінським рішенням та наданням копії такого документу.

Відповідач листом від 02.06.2021 № 2403-вих-46220 надав відповідь позивачу на заяву від 27.05.2021 за вх. № 3-П-ЗПІ-98.7-24 щодо надання дозволу на розробку документації землеустрою щодо надання земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на території Грядівської сільської ради та запит про надання інформації щодо земельної ділянки від 27.05.2021 №3-П-ЗПУ-987-24, у якому повідомив, що згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області» Грядівська сільська рада, до якої належить пропонована до відведення земельна ділянка, увійшла до складу Львівської міської територіальної громади. Зазначив, що відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29.12.2020 № 6, від 29.12.2020 № 7 припинено шляхом приєднання до Львівської міської ради юридичні особи зокрема, Грядівської сільської ради Жовківського району Львівської області та встановлено, що Львівська міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків місцевих рад. Стверджує, що передавальні акти всіх місцевих рад міською радою не затверджено. Крім того вказав, що відповідно до ч. 7 ст. 118, ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України, невідповідність місць розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку, є підставою відмови органом місцевого самоврядування у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Також вказав, що без отримання Львівською міською радою всієї містобудівної та землевпорядної документації, яка затверджувалась на території відповідних місцевих рад, підготовка та розгляд проектів ухвал міської ради щодо розгляду звернень фізичних та юридичних осіб стосовно розпорядження земельними ділянками на територіях, які увійшли до складу Львівської територіальної громади, є неможливим. Повідомив, що така документація Львівській міській раді не передана. Також роз`яснив, що питання, порушене у зверненні позивача може розглядатись Львівською міською радою після отримання містобудівних та землевпорядних документацій усіх громад, включених до території Львівської міської територіальної громади.

Не погодившись із бездіяльністю відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Земельні відносини в Україні, відповідно до статті 3 Земельного кодексу України (далі Земельний кодекс України) регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до частини першої статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Згідно з ч. ч. 6, 7 ст. 118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Вказаними вище нормами встановлені підстави, порядок, строки передачі земельної ділянки у власність громадян та органи, уповноважені розглядати ці питання. Вони передбачають, зокрема, що для передачі земельної ділянки у власність зацікавлена особа звертається до відповідних органів із заявами для отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та для надання її у власність, за результатами розгляду яких, визначені ст. 118 Земельного кодексу України, органи приймають одне з відповідних рішень.

Згідно з частинами 1, 2 статті 123 Земельного кодексу України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки. У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Частиною першою статті 122 Земельного кодексу України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Суд встановив, що ухвалою Львівської міської ради від 29.12.2020 № 6 «Про функціонування Львівської міської територіальної громади визначено Львівську міську територіальну громаду правонаступником всього майна прав та обов`язків територіальних громад, територія яких включена до території Львівської міської ради, а саме Брюховицької, Винниківської, Рудненської, Грибовицької (Жовківський район), Грядівської (Жовківський район), Дублянської міської ради (Жовківський район), Зашківської (Жовківський район), Малехівської (Жовківський район), Лисиничівської (Пустомитівський район), Рясне-Руської (Яворівський район) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Пунктом 1 ухвали Львівської міської ради від 29.12.2020 № 7 «Про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради» припинено шляхом приєднання до Львівської міської ради юридичні особи зокрема, Грядівську сільську раду Жовківського району Львівської області (код ЄДРПОУ 22355324).

Пунктом 2 цієї ухвали встановлено, що Львівська міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків місцевих рад.

Отже, повноваження щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за цільовим призначенням 02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), орієнтовною площею 0,10 гектара, належать Львівській міській раді.

Відповідно до статті 59 закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Згідно з пунктом 34 частини першої статті 26 закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання щодо регулювання земельних відносин.

Відповідно до частини п`ятої статті 46 закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Таким чином, розгляд клопотання особи повинен здійснюватись виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради, а його результатом є рішення.

Аналогічна правова позиція вказана в постанові Верховного Суду від 23.11.2018 по справі №826/8844/16.

Однак, Львівська міська рада не розглянула заяву позивача в порядку, визначеному законом України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Отже, відповідач належним чином не вирішив питання за зверненням позивача згідно з вимогами статті 118 Земельного кодексу України та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Відповідно до ст. 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати й на його ефективність з точки зору ст. 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. У п. 145 рішення від 15.11.1996 у справі "Чахал проти Об`єднаного Королівства" Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни.

Таким чином, слід зобов`язати Львівську міську раду розглянути заяву про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка розташована на території Грядівської сільської ради Львівської міської територіальної громади, орієнтовною площею 0,10 га із цільовим призначенням - 02.01 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) та прийняти відповідне рішення з урахуванням висновків суду.

Закріплений у ч. 1 ст. 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно зі ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

У розумінні ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Матеріали справи свідчать, що відповідні критерії відповідачем не дотримані, що зумовило звернення позивача за захистом порушених прав та інтересів до суду.

З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є підставними та обґрунтованими, а тому позов підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 6, 14, 242, 243, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

вирішив:

1. Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Львівської міської ради (пл. Ринок, м. Львів, 79006,ЄДРПОУ 04055896) про зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.

2. Зобов`язати Львівську міську раду розглянути заяву ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка розташована на території Грядівської сільської ради Львівської міської територіальної громади, орієнтовною площею 0,10 га із цільовим призначенням - 02.01 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) та прийняти відповідне рішення з урахуванням висновків суду.

3. Стягнути з Львівської міської ради за рахунок бюджетних асигнувань в користь ОСОБА_1 908,00 грн судових витрат.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складений 07.06.2022.

Суддя Кедик М.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.05.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу104672805
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —380/12981/21

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 09.11.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Рішення від 31.05.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 09.08.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні