Рішення
від 30.05.2022 по справі 260/4776/21
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

31 травня 2022 року м. Ужгород№ 260/4776/21 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Гебеш С.А.

при секретарі судових засідань - Романець Е.М.

та осіб, які беруть участь у судовому засіданні:

представника позивача - не з`явився;

представник відповідача - Василиндра В.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Кооп Трейдінг" до Відокремленого підрозділу Головне управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, - -

В С Т А Н О В И В:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Кооп Трейдінг" звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Відокремленого підрозділу Головне управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії, а саме:

1. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Відокремленого підрозділу Головного управління Державної податкової служби України у Закарпатській області від 25.05.2021 року № 2685093/43254310 про відмову у реєстрації податкової накладної від 12.04.2021 № 15 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих ТОВ "Кооп Трейдінг".

3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстру податкових накладних, податкову накладку від 12.04.2021 № 15, подану ТОВ "Кооп Трейдінг", за датою фактичного подання.

3. Стягнути з бюджетних асигнувань відокремленого підрозділу Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кооп - Трейдінг" судові витрати.

Позовні вимоги мотивовані тим, що на підставі абз. 1 п. 201.10 ст. 201 ПК позивачем сформовано податкову накладну № 15 від 12.04.2021 року та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно отриманої квитанції № 9101495472 від 27.04.2021 року реєстрацію даної податкової накладної зупинено, у зв`язку з тим, що коди "УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 74111 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції". Для розблокування податкової накладної позивачем направлено повідомлення від 19.05.2021 року № 3 разом з усіма документами, що підтверджують придбання товарів з кодом УКТЗЕД 7411. Однак, рішенням комісії від 25.05.2021 року № 2685093/43254310 було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 15 від 12.04.2021 року, у зв`язку ненаданням платником податку копій документів щодо розрахункових документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових та галузевої специфіки, накладних. На вказане рішення було подано скаргу з поясненнями та копіями документів на підтвердження реальності здійснення операцій, обсягу придбання такого товару та обсягу його постачання. Зазначає, що 10.06.2021 року ними отримано рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, згідно якого залишено скаргу без задоволення, з підставою ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахування наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладинх. Вважає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2021 року відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання.

25 жовтня 2021 року представником ГУ ДПС у Закарпатській області (відокремдений підрозділ ДПС України) - М. Токар подано відзив на позовну заяву. З поданого відзив вбачається, що представник відповідача просить суд залишити даний позов без розгляду, так як позивачем пропущено строк звернення до суду.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2021 року дану позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків, після відкриття провадження.

16 листопада 2021 року представником позивача, на виконання вимог ухвали суду від 09 листопада 2021 року, подано заяву про поновлення строку звернення до суду.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2021 року у задоволенні клопотання відповідача про залишення позовної заяви відмовлено та продовжено судовий розгляд справи.

10 січня 2022 року представником відповідачів подано доповнення до відзиву, з яких вбачається, що такі просять суд відмовити у задоволенні позовних вимог. Заперечуючи проти позову представник відповідачів вказує на те, що у випадку зупинення реєстрації податкової накладної платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній. Зазначає, що позивачем подано на реєстрацію податкову накладку № 15 від 12.04.2021 року, виписану на ТОВ "Скай-Каепітал БУД". В електронному вигляді до ГУ ДПС у Закарпатській області надано пакет документів. Під час аналізу вищевказаних документів, комісією встановлено, що вони не можуть підтверджувати інформацію про господарську операцію, щодо якої виставлено податкову накладку з мотивів ненадання видаткової накладної щодо придбання ТМЦ. Таким чином, комісія ГУ ДПС у Закарпатській області правомірно відмовила в реєстрації податкової накладної № 15 від 12.04.2021 року, оскільки наданим пакетом документів позивач не підтвердив зазначену ним в податковій накладній операцію.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 13 січня 2022 року закрито підготовче провадження у даній справі та призначено таку до судового розгляду на 08 лютого 2021 року.

Будучи належним чином повідомленим про день, час та місце судового розгляду даної справи, представник позивача у судове засідання не з`явився, однак 24 травня 2022 подав клопотання про розгляд справи без його участі.

У судовому засіданні представник відповідачів проти позову заперечила та просила суд відмовити у задоволенні позовних вимог, з мотивів наведених у доповненні до відзиву.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали справи, заслухавши пояснення представника відповідачів, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що у відповідності до абзацу 1 пункту 201.10. статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) ТОВ «Кооп Трейдінг» було оформлено податкову накладну за № 15 від 12 квітня 2021 року та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно отриманої квитанції за № 9101495472 від 27 квітня 2021 року реєстрацію даної податкової накладної зупинено, у зв`язку з тим, що «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7411 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

Відповідно до пункту 6 Порядку № 520, для розблокування податкової накладної позивач направив до Державної податкової служби повідомлення від 19 травня 2021 року № 3 разом з усіма документами, що підтверджують придбання товарів з Кодом УКТЗЕД 7411, а саме:

1) договір купівлі-продажу з ТОВ "СКАЙ-КЕПІТАЛ" б/н від 12 квітня 2021 року;

2) видаткова накладна ТОВ "СКАЙ-КЕПІТАЛ" № 2459 від 12 квітня 2021 року;

3) платіжне доручення ТОВ "СКАЙ-КЕПІТАЛ" № 71 від 12 квітня 2021 року;

4) обігово-сальдова відомість по рахунку 361;

5) договір оренди складського приміщення з ТОВ "ВІКОМ" б/н від 01.11.2019 року;

6) договір на вантажно-розвантажувальні роботи з ТОВ "ВІКОМ" б/н від 01.11.2019 року;

7) договір на транспортне обслуговування з ТОВ "СЕРВІС ЦЕНТР ТК" б/н від 21.01.2021 року;

8) видаткова накладна ТОВ "СЕРВІС ЦЕНТР ТК" № 25 від 12.04.2021 року;

9) платіжне доручення ТОВ "СЕРВІС ЦЕНТР ТК" №000842 від 05.05.2021 року;

10) обігово-сальдова відомість по рахунку 631;

11) пояснення.

Натомість, рішенням комісії Державної податкової служби від 25 травня 2021 року №2685093/43254310 було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 15 від 12.04.2021 року, у зв`язку з ненаданням платнику копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інврйсів, актів приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових та галузевої специфіки, накладних.

Судом встановлено, що позивач не погодившись із даним рішенням Державної податкової служби, в порядку п.56.23. ст.56 ПК України подав скаргу із поясненнями та копіями документів та підтвердження реальності здійснення операцій, обсягу придбання такого товару та обсягу його постачання, а саме:

1) Скарга б/н від 03.06.2021 p.;

2) квитанція № 1 від 29.04.2021 року з реєстраційним номером №9101495472;

3) Рішення комісії ДПС від 25.05.2021 року № 2685093/43254310;

4) Договір купівлі-продажу з ТОВ "СКАЙ-КЕПІТАЛ БУД" б/н від 12.04.2021 року;

5) видаткова накладна ТОВ "СКАЙ-КЕПІТАЛ БУД" № 259 від 12.04.2021 року;

6) Платіжне доручення ТОВ "СКАЙ-КЕПІТАЛ БУД" № 71 від 12.04.2021 року;

7) обліково-сальдова відомість по рахунку 361;

8) договір оренди складського приміщення з ТОВ "ВІКОМ" б/н від 01.11.2019 року;

9) договір на вантажно-розвантажувальні роботи з ТОВ «ВІКОМ» б/п від 01.11.2019 p.;

10) договір поставки з ТОВ «СЕРВІС ЦЕНТР ТК» б/н від 21.01.2019 p.;

11) видаткова накладна ТОВ "СЕРВІС ЦЕНТР ТК" № 25 від 12.04.2021 року;

12) платіжне доручення ТОВ "СЕРВІС ЦЕНТР ТК" № 000842 від 05.05.2021 року;

13) обліково-сальдова відомість по рахунку 631;

14) пояснення до скарги;

15) податкова накладна №15 від 12.04.2021 року.

Як вбачається із матеріалів даної адміністративної справи, 10 червня 2021 року позивачем отримано Рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної у єдиному реєстрі податкових накладних №26925/432543102/2, згідно якого залишено скаргу без задоволення, з підставою ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання придбання товарів, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів з урахування наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кооп Трейдінг» є юридичною особою приватного права, що була створена 27 вересня 2019 року. Одним з видів діяльності підприємства є неспеціалізована оптова торгівля. Постачальником в даному випадку виступає ТОВ «СЕРВІС ЦЕНТР ТК».

01 листопада 2019 pоку між ТОВ «СЕРВІС ЦЕНТР ТК» (Продавець) та ТОВ «Кооп-Трейдінг» (Покупець) було укладено договір купівлі-продажу.

Умовами договору визначено наступне: Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти і оплатити на умовах, передбачених даних Договором, обладнання.

Найменування, кількість і ціна Товару, включаючи ПДВ, визначається сторонами в рахунках.

Постачальник гарантує, що товар належить йому на праві власності, що не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави або іншим способом забезпечення виконання зобов`язань перед фізичними або юридичними особами; державними органами і державою

Поставка товару здійснюється одноразово або партіями на підставі письмової Заявки Покупця, яка передається Постачальнику через факсимільний зв`язок або електронною поштою.

Прийняття (підтвердження) заявки на поставку Товару Постачальником здійснюється шляхом виставлення (надсилання) Покупцю рахунку-фактури/рахунку.

Датою поставки Товару вважається дата фактичного приймання - передачі Товару, що вказується у видатковій накладній.

Строк поставки протягом 4-6 тижнів від дати виставлення рахунку.

Зобов`язання Постачальника з поставки Товару (кожної окремої партії Товару) вважається виконаним з моменту фактичної передачі Покупцю Товару та підписання Сторонами оформленої належним чином видаткової накладної.

Постачальник зобов`язаний забезпечити Товар комплектом наступних товарно-супровідних документів: оригінал рахунку/рахунку-фактури; оригінал видаткової накладної; технічна докуметація на Товар; гарнтійний документ (талон); інші додаткові документи, узгоджені сторонами.

Якість товару, що поставляється підтверджується сертифікатом якості/сертифікатом відповідності заводу виробника у разі встановлення чинним законодавством України обов`язкової вимоги наявності таких документів.

Якість товару, що поставляється, повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості Товару, що поставляється до Договору.

На поставлений Товар (партію товарів) діє гарантійний термін, що вказується в гарантійному документі (талоні). Гарантійний термін обчислюється з дати підписання Сторонами видаткової накладної.

Покупець має право відмовитися від прийняття Товару у разі невідповідності його якості, технічного стану і комплектації.

Умови та сфера дії гарантійного терміну на поставлений Товар зазначається в гарантійному документі (талоні), який оформляється Постачальником.

Під гарантією Сторони розуміють обов`язки Постачальника щодо усунення недоліків у Товарі, а у випадку неможливості усунення таких недоліків - проведення гарантійної заміни неякісного товару або товару, який перестав відповідати технічним параметрам заводу-виробника не з вини Покупця.

У випадку виявлення Покупцем у період гарантійного строку експлуатації дефектів (у тому числі прихованих), недоліків, які не могли бути поміченими при прийманні Товару, Покупець оформляє акт виявлених недоліків, про що письмово повідомляє Постачальника, прийнявши усі необхідні заходи щодо недопущення погіршення стану Товару.

Закінчення строку дії даного Договору не припиняє дії гарантійних строків на товар.

Товар повинен бути переданий Постачальником Покупцю у тарі та (або) упаковці способом, який забезпечує схоронність Товару (недопущення його псування, втрати зовнішнього вигляду, забруднення, псування маркування та (або) знищення) за звичайних умов зберігання, вантажно-розвантажувальних робіт і транспорутування. тара та упаковка повинні відповідати вимогам чинного законодавства України. Тара та упаковка одноразового використання поверненню Постачальнику не підлягають.

Товар повинен пройти перепродажну перепідготовку, яка здійснюється Постачальником бути в справному стані, що забезпечує вільне в технічному й інших відношеннях використання його по визначеному призначенню (відносно характеристик Товару).

Поставка товару здійснюється за цінами, вказаними в рахунках та видаткових накладних. Ціна на поставлений Товар не підлягає перегляду.

Загальна сума договору визначається загальною вартістю партій товару Товару, що поставляються в період терміну дії Догорову, визначених у видаткових накладних.

Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.

Покупець оплачує товар, який поставляється згідно з даним Договором, шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника грошових коштів таким чином: попередня оплата в розмірі 100% від загальної вартості партії Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку/рахунку-фактури.

Днем здійснення оплати вважається день, в який сума, що підлягає сплаті, зараховується на поточний рахунок Постачальника.

Умови оплати можуть змінені за згодою Сторін. Змінення Сторонами умов оплати після підписання даного Договору в межах терміну його дії відбувається за їх згодою та можуть бути вказані як в відповідній Додатковій угоді до даного Договору.

Постачальник зобов`язаний скласти та зареєструвати податкову накладну, розрахунок коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронній формі відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України та відправити ПН, РКПН Покупцю, з використанням програмного забезпечення, за допомогою якого можливо отримувати та надавати електронні ПН, РКНП.

На виконання вищевказаного договору ТОВ "Кооп Трейдінг" було придбано товари вказані у видатковій накладній №15від 12.04.2021 року.

Договором купівлі-продажу від 12.04.2021 року укладеного між ТОВ «КООП ТРЕЙДІНГ» (Продавець) та ТОВ «СКАЙ-КЕПІТАЛ БУД» (Покупець) визначено наступні умови:

Продавець зобов`язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов`язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, прийняти та оплатити товар наявного асортименту Продавця.

Ціни на Товар обумовлюється специфікацією, рахунок-фактура або накладною.

Найменування та кількість Товару, який Продавець поставляє Покупцю, вказується у видатковій накладній.

Якість товару, що поставляється Продавцем, повинна відповідати технічним умовам фірм-виробників і підтверджуватися, в разі необхідності, сертифікатами відповідності України та гігієнічними висновками.

Товар, який поставляється згідно з цим Договором, повинен відповідати взаємоузгодженими сторонами зразкам та має бути допущений до вільного обігу та вжитку в Україні згідно з чинним законодавством України.

Якість товару по зовнішньому вигляду продукції, яка не упакована, а також емальована продукція перевіряються при прийомі. В разі виявлення дефектів Покупець складає акт у присутності Представника Продавця.

Продавець підтверджує замовлення на протязі 3 днів та реалізує підтверджене замовлення відповідно до пункту 4.2. даного договору, з моменту отримання замовлення від Покупця.

Покупець зобов`язаний прийняти товар і здійснити його оплату в строки й порядку, передбачені цим Договором.

Продавець гарантує, що поставлений ним товар вільний від будь-яких прав та домагань з боку третіх осіб.

Відвантаження товару здійснюється на підставі замовлення від Покупця, яке останній направляє Продавцю поштою, факсом, електронною поштою. Продавець підтверджує прийняття замовлення на протязі трьох діб.

Строк поставки замовлених Товарів складає: для Товарів, які на момент замовлення знаходяться в наявності (в достатній кількості) на складі Продавця - протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту зарахування оплати Покупця на розрахунковий рахунок Продавця; для Товарів, які на момент замовлення не знаходяться в наявності (поставка під замовлення) на складі Продавця - протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту зарахування оплати Покупця на розрахунковий рахунок Продавця.

Під час оформлення замовлення Покупцю надається інформація про наявність обраного Товару в достатній кількості на складі Продавця або про можливість його поставки під замовлення.

Продавець може здійснювати часткову або додаткову поставку товарів, за умови, що така поставка була заздалегідь обумовлена в замовленні.

Датою поставки вважається дата, вказана на товарно-транспортних накладних, або видаткових накладних.

Здача-приймання товару проводиться уповноваженими представниками Продавця і Покупця. Перехід права власності на товар відбуваються в момент підписання Покупцем видаткової накладної.

Продавець має право відмовити у відвантажені товару Покупцеві, у випадку наявності простроченої заборгованості, яка виникла у Покупця, як на підставі даного договору, так і на підставі інших договорів, заключних між Продавцем і Покупця.

Оплата за Договором виконується Покупцем у національній валюті України на підставі виставлених рахунків або накладних на товар у відповідності з діючими для Покупця умовами поставок та платежу. Датою оплати рахується дата надходження коштів на рахунок Продавця.

Датою оплати продукції вважається дата зарахування коштів, сплачених Покупцем за поставлений Товар, на розрахунковий рахунок Постачальника.

Усі платежі, які поступають від Покупця на рахунок Продавця в рахунок оплати товару, приймаються в рахунок оплати заборгованості Покупця, що хронологічно виникли раніше.

Оплата за Товар здійснюється на умовах 100 % предоплати або з відтермінуванням платежу згідно домовленості Сторін по кожному замовленні.

На виконання умов Договору від 12.04.2021 р. ТОВ «КООП ТРЕЙДІНГ» було продано наступні товари:

1) Відведення АSС 110 50х90°х90° назад у кількості 10 одиниць;

2) Відвід 110/90 з виходом на 50 вправо у кількості 30 одиниць;

3) З`єднувач РРSU Рress двосторонній з прес-кільцем 20*20 у кількості 50 одиниць;

4) З`єднувач РРSU Рress двухсторонній редукційний з прес-кільцем 26x3/20x2 у кількості 4 одиниці;

5) З`єднувач Рress з прес-кільцем з внутрішньою різьбою 26хG1" у кількості 3 одиниці;

6) З`єднувач Рressз прес-кільцем з зовнішньою різьбою 26хG1 у кількості 50 одиниць;

7) Заглушка АSG НТR 110 у кількості 80 одиниць;

8) Заглушка АSG НТR 40 у кількості 20 одиниць;

9) Заглушка АSG НТR 50 у кількості 20 одиниць;

10) Коліно 90° рress 35x35 у кількості 34 одиниці;

11) Коліно 90° рress 42x42 у кількості 15 одиниць;

12) Коліно PPSU Press є прес-кільцем 20x2 у кількості 80 одиниць;

13) Коліно 45°d40 у кількості 28 одиниць;

14) Коліно 45°d50 у кількості 10 одиниць;

15) Коліно 90° рress 28x28 у кількості 60 одиниць;

16) Коліно 90° рress 54x54 у кількості 24 одиниці;

17) Rоліно 90°d40 у кількості 82 одиниці;

18) Коліно 90°d50 у кількості 10 одиниць;

19) Коліно АSG НТR 110x15° у кількості 20 одиниць;

20) Коліно АSG НТR 110x30° у кількості 20 одиниць;

21) КоліноАSG НТR 110x67,5° у кількості 118 одиниць;

22) Коліно АSG HTR 110x87,5° у кількості 63 одиниці;

23) Коліно ASG НТR 50x15° у кількості 116 одиниць;

24) Коліно АSG НТR 50x45° у кількості 250 одиниць;

25) Коліно АSG НТR 50x67,5° у кількості 25 одиниць;

26) Коліно АSG НТR 50x87,5° у кількості 180 одиниць;

27) Коліно PPSU Рrеss з прес-кільцем 26x3 у кількості 20 одиниць;

28) Коліно 26x3 з різьбою зовнішньою GІ" у кількості 10 одиниць;

29) Коліно Рress з кронштейном 16x2 Lmin=210 мм у кількості 20 одиниць;

30) Труба КАN-thern Blue Floor RE-RT P з антидиф.захис.-для підл.опал. (6 бар, Тmах 31) 16x2 бух. 200 м у кількості 2400 одиниць;

32) Труба stabi glass PN 16 d25 у кількості 60 одиниць;

33) Труба багатошарова РЕ-КТ/АІ/РЕ-КТ Multi Universal (типоряд РN2) з робочим тиском 1,0МПа 26x3 у кількості 200 одиниць;

34) Труба ASG HTR 50x750 у кількості 30 одиниць;

35) Труба ASG HTR 50x500 у кількості 90 одиниць;

36) Труба ASG HTR 50x250 у кількості 60 одиниць;

37) Труба ASG HTR 50x2000 у кількості 53 одиниці;

38) Труба ASG HTR 50x1500 у кількості 30 одиниць;

39) Труба ASG HTR 50x150 у кількості 40 одиниць;

40) Труба ASG HTR 50x1000 у кількості 63 одиниць;

41) Труба ASG HTR 40x1000 у кількості 2 одиниці;

42) Труба ASG HTR 32x250 у кількості 30 одиниць;

43) Труба ASG HTR 110x750 у кількості 55 одиниць;

44) Труба ASG HTR 110x3000 у кількості 96 одиниць;

45) Труба ASG HTR 110x250 у кількості 70 одиниць;

46) Труба ASG HTR 110x1000 у кількості 23 одиниць;

47) Трійник press 28x28x28 у кількості 150 одиниць;

48) Трійник press 28x28x28 у кількості 25 одиниць;

49) Трійник ASG HTR 50x50x45° у кількості 79 одиниць;

50) Трійник ASG HTR 50x50x87,5° у кількості 45 одиниць;

51) Редукція ASG НТR 110x50 у кількості 85 одиниць;

55) Муфта редукційна d25/20 у кількості 88 одиниць;

56) Муфта з зовнішньою різьбою 625-3/4" у кількості 90 одиниць;

57) Муфта з зовнішньою різьбою 620-1/2" у кількості 100 одиниць;

58) Муфта ASG HTR 50 у кількості 61 одиниця;

59) Муфта АSG НТR 40 у кількості 13 одиниць;

60) Муфта АSG НТR 110 у кількості 28 одиниць.

Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, в тому числі, стосовно реєстрації податкової накладної, регулюються нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI (далі ПК України).

Відповідно до абз. 1 п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Абз. 5 п. 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

П. 201.16 ст. 201 ПК України (в редакції, чинній на момент подання податкової накладної для реєстрації) визначено, що реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до норм п. 74.2 ст. 74 ПК України (в редакції, чинній на момент подання податкової накладної для реєстрації), в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Нормами п. 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (в редакції, чинній на момент подання податкової накладної для реєстрації) визначено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, в тому числі, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування Критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі Критерії).

Згідно п. 17 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) у разі відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення реєстрації таких податкових накладних та/або розрахунків коригування відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу, формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, в якій зазначаються відомості та перелік документів, визначених підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Зазначене узгоджується також з нормами ПК України. Так, відповідно до абз. 10 п. 201.10 ст. 201 ПК України, якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Перелік відомостей, що зазначається в квитанції зупинення про реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, визначено нормами пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України (в редакції, чинній на момент подання податкової накладної для реєстрації). Так, у такій зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Отже, контролюючий орган у квитанції зобов`язаний чітко вказати конкретний вид критерію, який встановлений п. 6 Критеріїв, що безпосередньо впливає на можливість надання в подальшому платником податків відповідних документів, перелік яких визначений Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567 "Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".

Відповідно до Квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних, повідомивши позивача про зупинення реєстрації таких, контролюючий орган не зазначив, яким саме критеріям оцінки ступеня ризиків (відповідного підпункту пункту шостого) оцінки ступеня ризиків відповідає така, а також не зазначено перелік документів, подання яких буде достатнім для прийняття рішення про реєстрацію.

Дані обставини свідчать про те, що такі рішення відповідача не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості, що перешкоджає платнику податків своєчасно та в повній мірі виконати обов`язки та скористатись правами, передбаченими чинним податковим законодавством, яким врегульовано порядок реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд зауважує, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення контролюючим органом конкретних підстав (фактичних і юридичних) та переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття.

Як вбачається з матеріалів справи, спірні правовідносини виникли з приводу відмови контролюючого органу зареєструвати податкову накладну з мотивів неподання ТОВ «Кооп Трейдінг» документів в достатньому обсязі для прийняття такого рішення.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) затверджено Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, до яких відносяться:

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З вищенаведених законодавчих норм вбачається, що вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, не конкретизовано, які саме документи подаються платниками податків, а тільки визначено їх загальний перелік для всіх можливих випадків.

Суд вважає, що не повідомивши позивача про те, які документи йому необхідно подати для здійснення реєстрації податкових накладних, а в подальшому відмовивши у проведенні таких з мотивів неподання достатнього обсягу таких, відповідач порушив принцип правової визначеності, який гарантує забезпечення легкості з`ясування змісту права і можливість скористатися цим правом у разі необхідності.

Суд вважає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання контролюючим органом загального посилання на пункт шостий Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 23 жовтня 2018 року у справі № 822/1817/18.

Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Відповідно до пп. 2 п. 31 Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році" від 07 грудня 2017 року №2245-VIII, змінено редакцію п. 201.16 ст. 201 Кодексу. Згідно з такими змінами реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пп. 1 п. 56 Закону України від 07 грудня 2017 року №2245 розділ XX Перехідні положення ПК України доповнено п. 57.1, згідно з яким податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до п. 201.16 ст. 201 Кодексу, реєструються з урахуванням вимог п.п. 2001.3 та 2001.9 ст. 2001 та п. 201.10 ст. 201 Кодексу, крім:

- податкових накладних/розрахунків коригування, щодо яких станом на 1 грудня 2017 року не подані пояснення і копії документів відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

- податкових накладних/розрахунків коригування, щодо яких прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних, по яких станом на 1 грудня 2017 року не розпочинали процедуру оскарження в адміністративному або судовому порядку.

Податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу з 1 грудня 2017 року до дня набрання чинності Законом №2245-VIII та щодо яких платником податку після 1 грудня 2017 року подані пояснення і копії документів відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу, реєструються у Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, що діяв до набрання чинності Законом №2245-VIII щодо зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі якщо протягом п`яти робочих днів з дня подання пояснень і копій документів не прийнято та/або не надіслано платнику податку рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрація таких податкових накладних/розрахунків коригування здійснюється на наступний робочий день за днем закінчення строку розгляду пояснень і копій документів платника податку.

Абз. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" (далі - Постанова) передбачено, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Виключними підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу (а саме, пропозиції щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних);

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Суд вважає, що подані позивачем документи у повній мірі розкривали зміст господарських операцій та давали можливість встановити реальність їх здійснення, а тому у відповідача в особі відповідної комісії були відсутні підстави для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд зазначає, що рішення відповідача в особі Комісії про відмову в реєстрації податкової накладної прийняте всупереч нормам законодавства, що регулюють спірні правовідносини, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 12 квітня 2021 року № 15 подану позивачем за датою фактичного подання, то варто звернути увагу на таке.

Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної №15 від 12 квітня 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно до частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами суд дійшов висновку зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 15 від 12квітня 2021 року датою фактичного подання.

Окрім наведеного, частиною 2 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Закон України Про судоустрій і статус суддів встановлює, що правосуддя в Україні здійснюється на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів та спрямоване на забезпечення права кожного на справедливий суд.

Відповідно до статті 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

Так, Європейський суд з прав людини у рішенні в справі Рисовський проти України (№ 29979/04) визнав низку порушень пункту 1 статті 6 Конвенції, статті 1 Першого протоколу до Конвенції та статті 13 Конвенції у справі, пов`язаній із земельними правовідносинами; в ній також викладено окремі стандарти діяльності суб`єктів владних повноважень, зокрема, розкрито елементи змісту принципу доброго врядування.

Цей принцип, зокрема, передбачає, що у разі якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і послідовний спосіб.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відтак, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єктів владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій, та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що за наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду сплачено судовий збір в сумі 2270,00 грн., сплаченого відповідно до платіжного доручення № 001797 від 01 вересня 2021 року, оригінал якого знаходиться у матеріалах справи, а відтак зазначена сума підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі наведеного та керуючись ст. ст. 72-73, 76-77, 143, 243-246, 255 КАС України суд, -

В И Р І Ш И В :

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Кооп Трейдінг" до Відокремленого підрозділу Головне управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задоволити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби України у Закарпатській області № 2685093/43254310 від 25 травня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної від 12 квітня 2021 року № 15 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданої товариством з обмеженою відповідальністю "Кооп Трейдінг".

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ - 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладу від 12 квітня 2021 року № 15, подану товариством з обмеженою відповідальністю "Кооп Трейдінг" датою фактичного подання.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, код ЄДРПОУ ВП 44106694) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кооп Трейдінг" (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Гоголя Миколи, буд. 24, код ЄДРПОУ - 43254310) судовий збір у розмірі 2270,00 (дві тисячі двісті сімдесят гривень 00 коп.) що сплачений згідно платіжного доручення № 001797 від 01 вересня 2021 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги на рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 10 червня 2022 року.

СуддяС.А. Гебеш

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу104716581
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —260/4776/21

Ухвала від 10.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 12.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 08.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 22.11.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 12.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Рішення від 30.05.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 13.01.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні