ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 червня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/18062/21
Полтавський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Довгопол М.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнайтед Трейд Індастрі" про стягнення штрафу, -
В С Т А Н О В И В:
І. ІСТОРІЯ СПРАВИ
1. Стислий зміст позовних вимог
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області (далі - ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області/позивач) звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнайтед Трейд Індастрі" (далі - ТОВ "Юнайдед Трейд Індастрі"/відповідач) про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнайтед Трейд Індастрі" до Державного бюджету України (код ЄДРПОУ 37959255, ГУК у Полтавській обл./тг м. Полтава р/р UA 768999980313010106000016712, код 21081100, одержувач платежу ГУК у Полтавській обл./тг м. Полтава/21081100 призначення платежу - адміністративні штрафи та інші санкції) штраф у розмірі 170 000,00 грн.
В якості підстави для звернення до суду позивач вказує на факт несплати відповідачем у добровільному порядку суму штрафу, застосованого за створення перешкод шляхом недопущення до проведення перевірок характеристик продукції та невиконання встановлених Законом вимог посадових осіб, які здійснюють ринковий нагляд, відповідно до пункту 6 частини 4 статті 44 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції".
2. Стислий зміст заперечень відповідача
Відповідач відзив на позовну заяву до суду не надав, конверт з ухвалою про прийняття позовної заяви та відкриття провадження в адміністративній справі від 14.01.2022 повернувся до суду з відміткою "адресат відсутній за вказаною адресою" /а.с. 87/.
Пунктом 5 частини шостої статті 251 КАС України визначено, що днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, що зареєстровані у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.
Відповідно до частини другої статті 44 КАС України учасники справи зобов`язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов`язки.
Водночас до повноважень адміністративних судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, повернуті органами зв`язку з позначками "за закінченням терміну зберігання", "адресат вибув", "адресат відсутній" і т. п., з врахуванням конкретних обставин справи можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов`язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.
Аналогічна правова позиція викладена в ухвалах Верховного Суду 22.04.2021 у справі № 0840/3762/18, від 12.08.2020 у справі № 520/1066/2020.
3. Процесуальні дії по справі
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 28.12.2021 позовну заяву залишено без руху.
12.01.2022 позивач усунув недоліки позовної заяви.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 14.01.2022 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України.
ІІ. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ
Дослідивши докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив такі обставини справи та відповідні правовідносини.
Згідно з Актом перевірки характеристики продукції від 07.09.2020 № 4722/242, складеним Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві, за результатами перевірки продукції, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , магазин ІНФОРМАЦІЯ_1", фізична особа - підприємець ОСОБА_1 , встановлено невідповідність вимогам "Технічного регламенту безпечності іграшок", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2018 №151, "Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні", затвердженого Постановою КМУ від 10.03.2017 № 139 /а.с. 65-68/.
Згідно з видатковими накладними від 29.10.2019 № 285, та від 07.02.2020 № 216 /а.с. 62/ постачальником даної продукції є ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ", код ЕДРПОУ 39522654, юридична адреса: 36020, м. Полтава, вул. Котляревського, буд. 1/27, оф.20.
Листами Держпродспоживслужби від 17.05.2021 № 15.1-6/10983 /а.с. 26/, № 15.1-6/11019 /а.с. 25/, № 15.1-6/11067 /а.с. 23/, № 15.1-6/11028 /а.с. 27/, № 15.1-6/11068 /а.с. 24/ та відповідно до даних Національної інформаційної системи ринкового нагляду, повідомлень Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві від 12.03.2021 №Р-2315-2021, №Р- 2316-2021, №Р-2317-2021, № Р-2318-2021, № Р-2319-2021, № Р-2320-2021, № Р- 2321-2021, № Р-2322-2021, №Р-2324-2021, №Р-2296-2021, №Р-2297-2021 та №Р-2298- 2021 доручено ГУ Держпродспоживслужбі в Полтавській області здійснити за ланцюгом постачання позапланову перевірку характеристик продукції, зазначених у повідомленні, відповідно до вимог абзацу п`ятого пункту 5 розділу IV Методики щодо порядку планування та звітування про результати державного ринкового нагляду, затвердженої наказом Держпродспоживслужби від 21.08.2017 № 731 (зі змінами).
ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області листом від 26.05.2021 вих. № 01-27/05.1/3349 /а.с. 30/ звернулося до директора ТОВ "ЕРА 17 БІС" з запитом щодо оренди (володіння на підставі іншого права - користування) приміщення за адресою: м. Полтава, вул. Котляревського, буд. З (колишня - Котляревського, буд. 1/27) ТОВ «ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ» з метою провадження господарської діяльності; та за наявності такої інформації повідомити теперішнє місце перебування ТОВ «ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ» код ЕДРПОУ 39522654, який направлено листом на адресу, що підтверджується чеком поштового відправлення за № 3602104643036 /а.с. 31/.
Відповідно до наказу "Про проведення позапланової перевірки" від 31.05.2021 року № 2475-ОД /а.с. 32/ та направлення на проведення перевірки від 31.05.2021 № 2537-ОД /а.с. 33/ ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області доручено провести позапланову невиїзну перевірку характеристик продукції за ланцюгом постачання у ТОВ "Юнайтед Трейд Індастрі" код ЄДРПОУ 39522654, з питань перевірки характеристик продукції.
ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області звернулося до відповідача з вимогою від 02.06.2021 № вих.01-27/05.1/3705 /а.с. 34-35/ про надання документів, а саме: завірені належним чином копії наступних документі: витяг або виписку з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців; договір з постачальником зазначеної вище продукції (за наявності); накладну або інші первинні документи на отримання від постачальників продукції, котра є предметом перевірки; накладні або інші первинні документи на поставку вказаної продукції контрагентам; супровідної документації, яка має додаватися до цієї продукції зокрема інструкція з користування продукцією), етикетки, маркування, інших позначок, якщо це встановлено технічними регламентами; декларації про відповідність на продукцію, що є предметом перевірки.
Зазначена вимога направлена на адресу відповідача, що підтверджується чеком поштового відправлення за №3602104641661 від 03.06.2021 /а.с. 36/. Поштовий конверт повернувся з відміткою "адресат відсутній за вказаною адресою" /а.с. 98/.
Також позивач листом від 03.06.2021 року № вих.01-27/05.1/3838 /а.с. 37/ звернувся до Головного управління Національної поліції у Полтавській області щодо встановлення місця провадження господарської діяльності ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРЇ" для вжиття органом ринкового нагляду обмежувальних (корегувальних) заходів.
Листом від 03.06.2021 № вих-01-27/05.1/3833 /а.с. 38/ ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області звернулося до Головного управління Державної податкової служби у Полтавській області щодо здійснення господарської діяльності ТОВ «ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ», зокрема, можливих місць реалізації продукції або фактичного місцезнаходження.
Головне управління Державної податкової служби у Полтавській області листом за №10204/5/16-31-18-04-18 від 30.06.2021 року /а.с. 39/ повідомило що, станом на 24.06.2020 за даними інформаційного ресурсу ДПС України наявна наступна інформація стосовно ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ" податковий номер 39522654, місцезнаходження - Україна, 36020, Полтавська область, м. Полтава, Київський район, вул. Котляревського, буд. 1/27, кв. (офіс) 20; дата взяття на облік - 03.12.2014; номер взяття на облік -265014155747; найменування та код ДПІ за основним місцем обліку - Головне управління ДПС у Полтавській області, Державна податкова інспекція у м. Полтаві.
Відповідно до наказу ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області "Про проведення позапланової перевірки" від 15.06.2021 року №2644-ОД /а.с. 41/, за направленням на проведення перевірки від 15.06.2021 № 2695 /а.с. 42/ доручено провести позапланову невиїзну перевірку характеристик продукції за ланцюгом постачання ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ", з питань перевірки характеристики продукції.
Позивач звернувся до відповідача з вимогою від 17.06.2021 № вих.01-27/05.1/4121 /а.с. 43-44/ надати особисто або надіслати поштою у термін до 20.07.2021 Управлінню захисту споживачів за адресою: м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7, завірені належним чином копії наступних документів: витяг або виписку з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців; договір з постачальником зазначеної вище продукції (за наявності); накладну або інші первинні документи на отримання від постачальників продукції, котра є предметом перевірки; накладні або інші первинні документи на поставку вказаної продукції контрагентам; супровідної документації, яка має додаватися до цієї продукції (зокрема інструкція з користування продукцією), етикетки, маркування, інших позначок, якщо це встановлено технічними регламентами; декларації про відповідність на продукцію, що є предметом перевірки (за наявності).
Зазначена вимога направлена на адресу ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ", що підтверджується чеком поштового відправлення за №3600400774313 від 22.06.2021 /а.с. 45/. Поштовий конверт повернувся з відміткою "неправильно зазначена (відсутня) адреса" /а.с. 98/.
Відповідно до наказу ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 26.07.2021 року №3003-ОД "Про проведення позапланової перевірки" /а.с. 46/, за направленням на проведення перевірки від 26.07.2021 № 3002 /а.с. 47/ доручено провести позапланову невиїзну перевірку характеристик продукції за ланцюгом постачання ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ", з питань перевірки характеристики продукції.
Позивач звернувся до відповідача з вимогою від 28.07.2021 № вих.01-27/05.1/4877 /а.с. 48-49/, яка направлена на адресу відповідача, що підтверджується чеком поштового відправлення за №3602201941149 /а.с. 50/, надати особисто або надіслати поштою у термін до 28.08.2021 Управлінню захисту споживачів за адресою: м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7, завірені належним чином копії наступних документів: витяг або виписку з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців; договір з постачальником зазначеної вище продукції (за наявності); накладну або інші первинні документи на отримання від постачальників продукції, котра є предметом перевірки; накладні або інші первинні документи на поставку вказаної продукції контрагентам; супровідної документації, яка має додаватися до цієї продукції (зокрема інструкція з користування продукцією), етикетки, маркування, інших позначок, якщо це встановлено технічними регламентами; декларації про відповідність на продукцію, що є предметом перевірки (за наявності).
Протоколом № 000004 від 28.08.2021 про виявлене(і) порушення вимог Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" та Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" /а.с. 51-53/ зафіксовано, що суб`єктом господарювання створено перешкоди у проведенні перевірки характеристик продукції шляхом невиконання встановлених вимог посадових осіб, які здійснюють ринковий нагляд, передбачених п. 3 ч. 1 ст. 15 Закону України "Про ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", чим порушено вимоги ч. 5 ст. 8 Закону України "Про ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції".
Відповідно до акту перевірки характеристик продукції від 28.08.2021 № 000026, /а.с. 53-55/ місце розміщення продукції: м. Полтава, вул. Котляревського, буд. 1/27, офіс 20, ТОВ «ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ». Предмет перевірки: Іграшка дитяча «Автомобіль, виробник: Jiа Yа Тоу Тгade, Китай, LTD, арт. 869-20В, дата виготовлення 2018 рік; Іграшка «Набір Солдатів», 923-4, виробник: Jiа Yа Тоу Тгade, Китай, дата виготовлення 2020 рік; Іграшка Гусінь, артикул та дата виготовлення не відомі; Іграшка Кульки, item NoV-21-1А; Машинка на р/к, виробник: Шантоу Джігксінг Пластік Ко Лтд., Китай item №8823, дата виготовлення 07.2019 р. Зазначено, що суб`єктом господарювання створено перешкоди у проведенні перевірки характеристик продукції шляхом невиконання встановлених вимог посадових осіб, які здійснюють ринковий нагляд, передбачених п. 3 ч. 1 ст. 15 Закону України "Про ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", чим порушено вимоги ч. 5 ст. 8 Закону України "Про ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції".
Акт перевірки характеристик продукції від 28.08.2021 № 000026 та Протокол № 000004 від 28.08.2021 про виявлене(і) порушення вимог Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" та Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" направлені на адресу ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРЕЙД ІНДАСТРІ" листом від 01.09.2021 /а.с. 56/, що підтверджується чеком поштового відправлення за 3602201988978 від 01.09.2021 /а.с. 57/.
07.09.2021 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області винесено постанову про накладення штрафу № 12, якою за порушення вимог пункту 6 частини 4 статті 44 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" на ТОВ "Юнайтед Трейд Індастрі" накладено штраф у розмірі 10000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у сумі 17000,00 грн /а.с. 58/.
Позивач листом від 13.09.2021 за №01-27/07/5563 /а.с. 59-60/ направив відповідачу постанову про накладення штрафу від 07.09.2021 №12, що підтверджується чеком поштового відправлення за № 3600400835614 від 14.09.2021 /а.с. 61/. Поштовий конверт повернувся з відміткою "за закінченням терміну зберігання" /а.с. 95/.
Посилаючись на те, що відповідач штраф у добровільному порядку у строк визначений законом не сплатив, позивач звернувся до суду з цим позовом.
ІІІ. ДЖЕРЕЛА ПРАВА
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
Правові та організаційні засади здійснення державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції визначено Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" № 2735-VI від 02.12.2010 (далі - Закон № 2735-VI).
Дія Закону № 2735-VI, відповідно до частини 1 статті 2, поширюється на відносини щодо здійснення ринкового нагляду за продукцією, що охоплюється встановленими вимогами, крім видів продукції, зазначених у частині п`ятій цієї статті; здійснення контролю всієї продукції, крім видів продукції, зазначених у частині п`ятій цієї статті.
Якщо технічними регламентами встановлено спеціальні вимоги щодо здійснення ринкового нагляду стосовно конкретних видів продукції, спрямовані на досягнення тих самих цілей, що й положення цього Закону, положення цього Закону застосовуються лише до тих аспектів ринкового нагляду, що не охоплюються такими спеціальними вимогами. Якщо законами України та виданими відповідно до них нормативно-правовими актами встановлено спеціальні вимоги щодо контролю продукції, положення цього Закону застосовуються лише до тих аспектів контролю продукції, які не охоплюються зазначеними спеціальними вимогами (частина 2 статті 2 Закону № 2735-VI).
Законодавство України про державний ринковий нагляд і контроль продукції складається з цього Закону, Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері, у тому числі технічних регламентів (частина 1 статті 3 Закону № 2735-VI).
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 11 Закону № 2735-VI, з метою здійснення ринкового нагляду органи ринкового нагляду в межах сфер їх відповідальності проводять перевірки характеристик продукції, в тому числі відбирають зразки продукції та забезпечують проведення їх експертизи (випробування).
Згідно з частиною 5 статті 10 Закону № 2735-VI повноваження та порядок діяльності органів ринкового нагляду, права та обов`язки їх посадових осіб, які здійснюють ринковий нагляд, встановлюються цим Законом та Законом України "Про загальну безпечність нехарчової продукції".
Пунктом 1 частини 5 статті 8 цього Закону визначено, що суб`єкти господарювання зобов`язані надавати на запит органів ринкового нагляду документацію, що дає змогу ідентифікувати суб`єкта господарювання, який поставив їм продукцію.
Статтею 44 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону.
Відповідно до пункту 6 частини 4 статті 44 Закону № 2735-VI до суб`єкта господарювання застосовуються адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу в разі: створення перешкод шляхом недопущення до проведення перевірок характеристик продукції та невиконання встановлених цим Законом вимог посадових осіб, які здійснюють ринковий нагляд, - у розмірі десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до частини шостої статті 44 Закону № 2735-VI, відповідальність за порушення інших вимог цього Закону встановлюється згідно із законом.
Справи про накладення штрафів за порушення, визначені цією статтею, розглядаються керівниками органів ринкового нагляду або їх заступниками відповідно до їх компетенції.
Суми штрафів, що накладаються органами ринкового нагляду, зараховуються до Державного бюджету України.
Про вчинення порушень, зазначених у цій статті, посадові особи органів ринкового нагляду, що виявили правопорушення, складають протокол на підставі документів, що містять інформацію про походження продукції та її обіг.
Протокол складається у двох примірниках, які підписуються посадовими особами органу ринкового нагляду та фізичною особою, у тому числі фізичною особою - підприємцем, чи керівником юридичної особи або уповноваженою ним особою.
У разі відмови фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, чи керівника юридичної особи або уповноваженої ним особи підписати протокол посадова особа органу ринкового нагляду вносить до такого протоколу відповідний запис.
Один примірник протоколу вручається фізичній особі, у тому числі фізичній особі - підприємцю, чи керівнику юридичної особи або уповноваженій ним особі, а другий - зберігається в органі ринкового нагляду.
Протокол разом з актом перевірки, поясненнями фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, чи керівника юридичної особи або уповноваженої ним особи (у разі їх наявності) та документами, що стосуються справи, не пізніше наступного робочого дня за днем його складання передається керівнику чи заступнику керівника органу ринкового нагляду, які розглядають справу протягом 15 календарних днів з дня отримання протоколу та відповідних документів і приймають рішення про накладення штрафу. Кожний штраф оформляється окремою постановою.
Постанова надсилається суб`єкту господарювання не пізніше наступного робочого дня за днем її оформлення.
Суб`єкт господарювання має сплатити штраф у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання постанови про його накладення.
У разі несплати штрафу в зазначений строк він стягується в судовому порядку.
Суб`єкт господарювання має право оскаржити рішення органу ринкового нагляду про накладення штрафу до керівника органу ринкового нагляду, а також у судовому порядку. У разі оскарження рішення у суді суб`єкт господарювання сплачує штраф після прийняття відповідного рішення керівником органу ринкового нагляду або судом.
ІV. ВИСНОВКИ СУДУ
У ході судового розгляду справи встановлено, що на відповідача за порушення вимог законодавства про державний ринковий нагляд і контроль продукції накладено штраф постановою від 07.09.2021 №12 в сумі 170000,00 грн.
Судом встановлено, що примірник постанови про накладення штрафу направлено позивачем на адресу відповідача /а.с. 59-61/. Однак, у встановлений Законом № 2735-VI строк накладений штраф відповідачем не сплачено. Доказів оскарження постанови про накладення штрафу до суду не надано.
Отже враховуючи вищенаведене та зважаючи на те, що нормами Закону № 2735-VI визначено обов`язок суб`єкта господарювання сплатити накладений на нього штраф у п`ятнадцятиденний строк, що відповідачем зроблено не було, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо стягнення штрафних санкцій у судовому порядку.
Таким чином позовні вимоги підлягають задоволенню.
V. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ
Відповідно до статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Згідно із частиною другою статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Відтак, витрати позивача - суб`єкта владних повноважень зі сплати судового збору за звернення до суду із даним позовом із відповідача не стягуються.
На підставі викладеного та керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
В И Р І Ш И В:
Позов Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області (вул. Воскресенський узвіз, 7, м. Полтава, 36020, код ЄДРПОУ 40358617) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнайтед Трейд Індастрі" (вул. Котляревського, 1/27, офіс 20, м. Полтава, 39522654) про стягнення штрафу - задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнайтед Трейд Індастрі" до Державного бюджету України (код ЄДРПОУ 37959255, ГУК у Полтавській обл./тг м. Полтава р/р UA 768999980313010106000016712, код 21081100, одержувач платежу ГУК у Полтавській обл./тг м. Полтава/21081100 призначення платежу - адміністративні штрафи та інші санкції) штраф у розмірі 170 000,00 грн (сто сімдесят тисяч гривень).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя М.В. Довгопол
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.06.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104774407 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
М.В. Довгопол
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні