Рішення
від 15.06.2022 по справі 260/888/22
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

16 червня 2022 року м. Ужгород№ 260/888/22 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дору Ю.Ю., розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Рем-Інтертранс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання протиправною та скасування постанови, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Рем-Інтертранс" (далі - позивач, ТОВ «Рем-Інтертранс») звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки у якому просить: визнати протиправними та скасувати постанови від 23.12.2021 АО № 323953, № 323954 Західного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що під час здійснення перевірки посадовими особами Укртрапсбезпеки було посадовими особами Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки 10.11.2021 проведено габаритний контроль транспортного засобу марки Renault (номерний знак НОМЕР_1 , серія і помер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_2 ) та виявлено факт перевезення вантажу із перевищенням габаритних обмежень, встановлених ПДР, за наслідками якої встановлено фактичну ширину 4.15 м при допустимій 2,6 м. Також, проведено габаритний контроль транспортного засобу марки DAF (номерний знак НОМЕР_3 , Серія і помер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_4 ), під час якої було встановлено факт перевезення вантажу із перевищенням габаритних обмежень, встановлених ПДР, за наслідками якої встановлено фактичну ширину 3.90 м при допустимій 2.6 м. Постановами Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Західного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки (далі - відповідач) від 23.12.2021 АО №323953-323954 про застосування адміністративно-господарського штрафу на загальну суму 102 000 гривень. Разом з тим, позивач вказує, що висновки відповідача є безпідставними, оскільки перевезення вантажу здійснювались на підставі дозволу від 05.11.2021 № 2021-13850001-17138 НГ на участь у дорожньому русі транспортного засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні та від 05.11.2021 № 2021-13850001-17141 НГ на участь у дорожньому русі транспортного засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні. Відтак вказує, що постанови від 23.12.2021 АО № 323953, № 323954 Західного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки є протиправними та просить її скасувати.

Відповідачем надано відзив на позовну заяву згідно якого, не погоджується із заявленими позовними вимогами, зазначає, що Укртрансбезпека в оскаржуваних правовідносинах діяла відповідно до приписів Закону України «Про автомобільний транспорт», Порядку № 1567, Порядку № 879, твердження Позивача е безпідставними та необгрунтованими. Вказує що, перевірка дотримання габаритно- вагових стандартів проводилась вимірювальною рулеткою Торех 28С413. Просить у задоволенні позову відмовити.

Згідно ч. 5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Як встановлено судом, посадовими особами Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки 10.11.2021 року на підставі напралення на перевірку від 08.11.2021 № 014609 у м. Маріуполь, вул. Новосибірська, проведено габаритний контроль транспортного засобу марки Renault (номерний знак НОМЕР_1 , серія і помер евідоцтва про реєстрацію НОМЕР_2 ) та виявлено факт перевезення вантажу із перевищенням габаритних обмежень, встановлених ПДР, за наслідками якої встановлено фактичну ширину 4.15 м при допустимій 2,6 м. Також, проведено габаритний контроль транспортного засобу марки DAF (номерний знак НОМЕР_3 , Серія і помер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_4 ), під час якої було встановлено факт перевезення вантажу із перевищенням габаритних обмежень, встановлених ПДР, за наслідками якої встановлено фактичну ширину 3.90 м при допустимій 2.6 м

Вказані порушення зафіксовані в актах проведения перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезення, пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 10.11.2021 № 284817 та від 10.11.2021 № 323109. довідках про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 10.11.2021 № 0066506 та від 10.11.2021 № 0066618, актах про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів від 10.11.2021 № 002724, від 10.11.2021 № 0002547.

Листами від 17.12.2021 № 106472/4.2/24-21 та від 17.12.2021 № 106460/4.2/24-21 позивача було повідомлено про розгляд справи щодо порушення законодавства про автомобільний транспорт, призначене на 23.12.2021 о 09:30.

Станом на 23.12,2021 заступником начальника Західного міжрегіонального управління був ОСОБА_1

23 грудня 2021 року, за результатами розгляду справи, постановами про застосування адміністратпвно-господарського штрафу № 323953 та № 323954 за порушення абзацу 17 частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» на позивача накладено штрафи у загальній сумі 102000,00 грн.

Не погоджуючись із вказаними постановами та вважаючи їх протиправними, позивач звернувся з цим адміністративним позовом до суду.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходить із наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини між автомобільними перевізниками, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень регулюються Законом України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 року №2344-ІІІ (далі - Закон №2344-ІІІ).

За змістом ч. 7 ст. 6 названого Закону центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, поміж іншого, державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті. Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 103 (далі - Положення № 103), Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

Згідно з п. 4 Положення № 103 основним завданням Укртрансбезпеки, зокрема, є реалізація, державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування (далі - автомобільний транспорт), міському електричному, залізничному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті.

Підпунктами 2, 19, 29 п. 5 названого Положення визначено, що Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань: здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті; здійснює контроль за додержанням перевізниками вимог режиму праці та відпочинку, що здійснюють перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом; у випадках, передбачених законом, складає протоколи про адміністративні правопорушення і накладає адміністративні стягнення.

Абзацом 1 п. 8 Положення № 103 визначено, що Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи. Так, пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 року № 592 "Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті" утворені територіальні органи Укртрансбезпеки як структурні підрозділи апарату Служби за переліком згідно з додатком №3, в тому числі відповідач по справі.

Аналіз наведених норм свідчить на користь висновку про те, що посадові особи відповідача вправі застосовувати до порушників вимог автомобільного законодавства адміністративно-господарські санкції.

Відповідно до ч. 14 ст. 6 цього Закону № 2344-ІІІ, державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

Згідно ч. ч. 17 та 18 ст. 6 Закону № 2344-ІІІ, рейдові перевірки дотримання вимог законодавств про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Процедура здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб`єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом визначена Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року № 1567 (далі - Порядок № 1567).

Відповідно до п. п. 2, 3, 14 Порядку № 1567 державному контролю підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних суб`єктів господарювання (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Органами державного контролю на автомобільному транспорті (далі - органи державного контролю) є Укртрансбезпека, її територіальні органи. Державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю в тому числі, шляхом проведення рейдових перевірок. Рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об`єктах, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.

Частиною 18 ст. 6 Закону № 2344-ІІІ передбачено, що у разі проведення позапланових і рейдових перевірок автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується.

Згідно п. п. 15, 16, 17 Порядку № 1567, під час проведення рейдової перевірки перевіряється: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР); відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів або перевезення організованих груп дітей за маршрутом, який виходить за межі населеного пункту та має протяжність понад 250 кілометрів; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів. Рейдова перевірка проводиться групою посадових осіб у кількості не менш як дві особи. Рейдова перевірка проводиться із зупиненням транспортних засобів або без їх зупинення. Зупинення транспортних засобів здійснюється відповідно до вимог п. 15 Правил дорожнього руху та Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Укртрансінспекції.

Системний аналіз наведених норм дає підстави стверджувати, що державному контролю на автомобільному транспорті підлягають усі транспортні засоби, що здійснюють автомобільні перевезення, зокрема, вантажів на території України. Контроль може здійснюватися територіальними органами Укртрансбезпеки, шляхом проведення рейдових перевірок в будь-який час без попереднього інформування об`єкта перевірки.

Під час проведення рейдової перевірки перевіряється, зокрема наявність визначених статтями 39 і 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом.

Як вже встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, посадовими особами Західного міжрегіонального управління Укртраисбезнеки 10.11.2021 на підставі напралення на перевірку від 08.11.2021 № 014609 у м. Маріуполь, вул. Новосибірська, проведено габаритний контроль транспортного засобу марки Renault (номерний знак НОМЕР_1 , серія і помер евідоцтва про реєстрацію НОМЕР_2 ) та габаритний контроль транспортного засобу марки DAF (номерний знак НОМЕР_3 , Серія і номер свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_4 ).

Враховуючи викладене суд зазначає, що посадова особа Управління Укртрансбезпеки при здійсненні державного автомобільного контролю на транспорті, шляхом проведення рейдової перевірки позивача на предмет дотримання ним вимог законодавства про автомобільний транспорт, діяла у межах повноважень, визначених Законом № 2344-ІІІ та Порядком №1567.

Оформлення результатів перевірки та застосування адміністративно-господарських штрафів, передбачені пунктами 20-30 цього Порядку. Так, виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму. У разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3. Про результати перевірки транспортного засобу (відсутність порушення або зазначення номера складеного акта) посадова особа робить запис у дорожньому листі (за наявності такого) із зазначенням дати, часу, місця перевірки, свого прізвища, місця роботи і посади, номера службового посвідчення та ставить свій підпис, а у разі проведення перевірки виконання Європейської угоди ставить відповідний відбиток печатки на реєстраційному листку режиму праці та відпочинку водіїв (у разі наявності). У разі відмови уповноваженої особи суб`єкта господарювання або водія від підписання акта перевірки суб`єкта господарювання або акта перевірки транспортного засобу посадові особи, що провели перевірку, роблять про це запис (пункти 20-22 Порядку № 1567).

Як вбачається із матеріалів справи, виявлене при перевірці порушення зафіксоване в актах проведения перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезення, пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 10.11.2021 № 284817 та від 10.11.2021 № 323109. довідках про результати здійснення габаритно-вагового контролю віл 10.11.2021 № 0066506 та від 10.11.2021 № 0066618, актах про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів від 10.11.2021 № 002724, від 10.11.2021 № 0002547.

Відтак, з огляду на встановлені обставини, суд зауважує на тому, що результати рейдової перевірки оформлені належним чином, з дотриманням приписів Порядку №1567. Акт перевірки складений за формою, що відповідає додатку №3 до зазначеного Порядку.

Відповідно до п. 25 Порядку № 1567 справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.

Пунктами 26-27 Порядку № 1567 передбачено, що справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням. У разі неявки уповноваженої особи суб`єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Варто зазначити, що листами від 17.12.2021 № 106472/4.2/24-21 та від 17.12.2021 № 106460/4.2/24-21 позивача було повідомлено про розгляд справи щодо порушення законодавства про автомобільний транспорт, призначене на 23.12.2021 о 09:30.

Відповідно до пункту 27 Порядку № 1567,за наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарсьських штрафів.

Судом встановлено, що станом на 23.12.2021 р. заступником начальника Західного міжрегіонального управління був Сергій Кейс, а отже, він мав повноваження щодо винесення постанови про застосування адміністративною осподарсілсого штрафу.

23 грудня 2021 року, за результатами розгляду справи, постановами про застосування адміністративно-господарського штрафу № 323953 та № 323954 за порушення абзацу 17 частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» на позивача накладено штрафи у загальній сумі102000,00 грн.

Перевіряючи обґрунтованість позовних вимог та відповідність оскарженої позивачем постанови чинному законодавству, суд керувався наступним.

За змістом ч. 2 ст. 48 Закону "Про автомобільний транспорт" документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є: для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.

Частина 4 статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначає, що у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентним уповноваженими органами або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.

Дозвіл оформлюється підрозділами Державтоінспекції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв`язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів.

Допускається перевищення вагових параметрів порівняно з визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та внесення плати за проїзд.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 р. № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - Порядок № 879).

Відповідно до пункту 3 Порядку № 879, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.

Габаритно-ваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів (п. 6 Порядку № 879).

За результатами габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка про здійснення габаритно- вагового контролю із зазначенням часу і місця його здійснення. У разі пред`явлення водієм транспортного засобу міжнародного сертифіката зважування габаритно- ваговий контроль у частині зважування не здійснюється (п. 18 Порядку № 879).

Відповідно до довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 10.11.2021 № 0066506 та акту про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів від 10.11.2021 № 0002547 ширина транспортного засобу становлять 3,9 метрів.

Разом з тим, судом всановлено, що перевезення вантажу здійснювались на підставі дозволу від 05.11.2021 № 2021-13850001-17138 НГ на участь у дорожньому русі транспортного засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

Згідно дозволу автомобілем DAF НОМЕР_3 дозволено перевозити вантаж у наступних параметрах: Довжина в м: 18,00; Ширина в м: 4,20; Висота в м: 4,49; Загальна вага 25:00.

Відповідно до довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 10.11.2021 № 0066618 та акту про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів від 10.11.2021 № 0002724 ширина транспортного засобу становлять 4,15 метрів.

Разом з тим, судом всановлено, що перевезення вантажу здійснювались на підставі дозволу від 05.11.2021 № 2021-13850001-17141 НГ на участь у дорожньому русі транспортного засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

Згідно дозволу автомобілем DAF НОМЕР_3 дозволено перевозити вантаж у наступних параметрах: Довжина в м: 18,00; Ширина в м: 4,00; Висота в м: 3,50; Загальна вага 22,40.

Таким чином, відповідач у даному випадку діяв без врахування всіх обставин, що мають значення для прийняття оскарженої постанови - без урахування вищевказаних дозволів.

Враховуючи вищевказане, суд приходить до висновку, що прийняті відповідачем постанови від 23.12.2021 АО № 323953, № 323954 є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Відповідно до ч. ч. 1 та 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу; в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі викладеного вище, враховуючи приписи ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про недоведеність відповідачем правомірності спірних постанова, як наслідок, постанови Західного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки від 23.12.2021 АО № 323953, № 323954 є протиправними та підлягають скасуванню, а адміністративний позов - задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Таким чином, у відповідності до ст. 139 КАС України необхідно стягнути на користь позивача судові витрати у розмірі 2481,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 72-77, 94, 192-193, 242-246, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Рем-Інтертранс" (вул. Миру, буд. 95,с. Чомонин,Мукачівський район, Закарпатська область,89652, код ЄДРПОУ 42970511) до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (вул. Перемоги буд. 14,м. Київ 135,01135, код ЄДРПОУ 39816845) про визнання протиправною та скасування постанови.

Визнати протиправною та скасувати постанову Західного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки про застосування адміністративно-господарського штрафу від 23.12.2021 року АО № 323953.

Визнати протиправною та скасувати постанову Західного міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки про застосування адміністративно-господарського штрафу від 23.12.2021 року АО № 323954.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті (вул. Перемоги буд. 14,м. Київ 135,01135, код ЄДРПОУ 39816845) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Рем-Інтертранс" (вул. Миру, буд. 95,с. Чомонин,Мукачівський район, Закарпатська область,89652, код ЄДРПОУ 42970511) понесені судові витрати у вигляді сплати судового збору в сумі 2481,00 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна гривня 00 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяЮ.Ю.Дору

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.06.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104789773
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —260/888/22

Постанова від 23.08.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 12.07.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Рішення від 15.06.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 23.02.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні