ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
23 лютого 2022 року о 13 год. 05 хв.Справа № 280/10343/21 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Чернової Ж.М.,
за участю секретаря судового засідання - Севериненко К.Р.,
представника позивача - Мажари О.О.,
представника відповідача - Сусло Л.А.,
представника відповідача - Головахи В.В.,
представника відповідача - Слободян А.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування наказу,
ВСТАНОВИВ:
29 жовтня 2021 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» (далі - позивач) до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) (далі - відповідач), в якому позивач просить суд:
визнати протиправними дії посадових осіб Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) щодо складання акту про відмову ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування за додержанням ліцензіатом ліцензійних умов господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом від 10.09.2021 №2358;
визнати протиправним та скасувати наказ Державної служби України з безпеки на транспорті від 15.09.2021 №639 "Про прийняття рішення щодо анулювання ліцензії на підставі Акта", яким анульовано ліцензію ТОВ «БАСТУР», видану згідно з наказом Укртрансбезпеки від 16.03.2017 №261 "Про прийняття рішення щодо залишення заяв здобувачів про отримання (розширення) ліцензій без розгляду, відмови у видачі (розширення) ліцензій, видачі (розширення) ліцензій, анулювання ліцензій за результатами розгляду заяв здобувачів" на право провадження господарської діляльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом з дозволеним видом робіт: внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення; внутрішні перевезення пасажирів автобусами.
Ухвалою суду від 01.11.2021 у справі відкрито загальне позовне провадження, підготовче засідання призначене на 30.11.2021.
Ухвалою суду від 01.11.2021 судом вжито заходів забезпечення позову.
Ухвалою суду від 30.11.2021 підготовче засідання відкладено на 23.12.2021.
23.12.2021 продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів, призначено наступне підготовче засідання на 20.01.2022.
20.01.2022 підготовче засідання не відбулось у зв`язку із перебуванням головуючого судді на лікарняному. Наступне засідання призначене на 03.02.2022, про що повідомлено учасників справи.
03.02.2022 закрито підготовче провадження та розпочато судовий розгляд справи по суті, в судовому засіданні оголошено перерву до 23.02.2022.
В судовому засіданні 23.02.2022 проголошено вступну та резолютивну частини рішення суду.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що у встановленому законом порядку ліцензіату (позивачу) повiдомлення про проведення планового заходу державного нагляду (контролю) (перевірки) не вручалося, дії відповідача зi складання Акту є протиправними та такими, що порушили права та законнi iнтереси позивача, та потягли за собою негативні наслідки у вигляді позбавлення позивача ліцензії та можливості займатися господарською дiяльнiстю. Просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечив. В обґрунтування заперечень зазначено, що відповідачем додержано вимоги Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» щодо повідомлення суб`єкта господарювання про проведення планового заходу. Також зазначено, що позивач приховує зміну юридичної адреси з метою уникнення відповідальності, а бездіяльність ліцензіата щодо допуску представників Укртрансбезпеки до перевірки вважається відмовою щодо проведення перевірки додержання ліцензійних умов. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
В судовому засіданні представнику позивача судом було поставлено питання щодо правових підстав користування Товариством з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» приміщення за адресою м.Запоріжжя, вул.Гребельна, буд.11. Представник позивача не змогла надати відповідь на запитання, та зазначила, що юридична адреса позивача не є предметом спору.
23.02.2022 в судовому засіданні судом було поставлено питання щодо долучення до матеріалів справи додаткових документів, а саме оригіналу поштового конверту за закінченням терміну зберігання, оригіналу фіскального чеку, що підтверджує поштове відправлення, оригіналу рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення. Представник позивача щодо долучення до матеріалів справи додаткових документів не заперечувала.
Також, в судовому засіданні 23.02.2022 представник відповідача просив суд долучити до матеріалів справи відеозйомку та фотоматеріали. Представник позивача заперечувала проти долучення до матеріалів справи додаткових доказів. Дослідивши в судовому засіданні відеозйомку та фотоматеріали, суд прийшов до висновку, що надані представником відповідача докази є не належними, оскільки не вбачається можливим ідентифікувати адресу приміщення та особу, знятих на відео, та з підстав того, що наданий суду відеозапис не є оригіналом. В задоволенні клопотання представника відповідача про долучення до матеріалів справи додаткових доказів відмовлено.
Вислухавши пояснення представника позивача, заперечення представника відповідача, розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.
Основним видом економічної діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» є 49.31 пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення.
Відповідно до Наказу Укртрансбезпеки від 16.03.2017 №261 Товариству з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, мiжнародних перевезень пасажирiв та вантажів автомобільним транспортом з дозволеним видом робіт: внутрішні перевезення пасажирiв легковими автомобілями на замовлення; внутрішні перевезення пасажирiв автобусами.
03.09.2021 на адресу місця проживання керiвника Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» засобами поштового зв`язку надійшов лист Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки від 19.08.2021 №68215/23.3/24-21, в якому зазначено про те, що з 06.09.2021 на протязі 5 робочих днів заплановано здійснення заходів державного нагляду (контролю) Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» у сфері перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, мiжнародних перевезень пасажирiв та вантажів автомобільним транспортом, що підлягає ліцензуванню.
09.09.2021 у відповідь на даний лист керiвник Товариства з обмеженою відповідальністю Довбиш Д.В. повiдомив Придніпровське міжрегіонального управлiння Укртрансбезпеки засобами електронного зв`язку про те, що з 01.09.2021 він знаходиться у відпустці і перебуває поза межами Запорізької області.
30.09.2021 на адресу позивача надійшов лист з копією Акту про відмову ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування за додержанням ліцензіатом ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобiльним транспортом, міжнародних перевезень пасажирiв та вантажів автомобільним транспортом від 10.09.2021 №2358, складений посадовими особами Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки).
05.10.2021 позивач подав до Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки заперечення на акт від 10.09.2021 №2358.
26.10.2021 позивачу стало вiдомо про те, що 15.09.2021 Державною службою України з безпеки на транспорті прийнято наказ №639 «Про прийняття рішення щодо анулювання ліцензії на підставі Акта».
Оскільки копію листа Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки від 19.08.2021 №68215/23.3/24-21, який був адресований юридичнiй особi Товариству з обмеженою відповідальністю «БАСТУР», але направлений за адресою фактичного проживання його керiвника ОСОБА_1 , та отриманий членом сім`ї керiвника юридичної особи 03.09.2021, тобто менше ніж за 10 днів до дня перевірки, позивач вважає, що у відповідача не було правових підстав для проведення перевірки, а суб`єкт господарювання мав всі законні підстави не допускати представників відповідача до перевірки.
Враховуючи, що у встановленому законом порядку ліцензіату (позивачу) повiдомлення про проведення планового заходу державного нагляду (контролю) (перевірки) не вручалося, позивач вважає дії відповідача зi складання Акту протиправними та такими, що порушили права та законнi iнтереси позивача, та потягли за собою негативні наслідки у вигляді позбавлення ліцензії, у зв`язку з чим позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини 3 статті 19 Закону України «Про лiцензування видоів господарської дiяльності», контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов здійснюють у межах своїх повноважень органи ліцензування, крім Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, яка здiйснює контроль вiдповiдно до Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", шляхом проведення планових і позапланових перевірок вiдповiдно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарськоп дiяльностi" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Для проведення перевірки органом ліцензування створюється комiсiя, до складу якої можуть входити виключно працівники такого органу та працівники його територiальних органів.
Згідно ч.4 ст.19 Закону України «Про ліцензування видів господарської дiяльностi» перевірка додержання ліцензіатом ліцензійних умов проводиться органом ліцензування залежно від предмета перевірки:
1) за місцезнаходженням ліцензіата;
2) за мiсцями провадження ліцензіатом виду господарської дiяльностi, що підлягає ліцензуванню.
Пунктом 2 статті 1 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» визначено, що Кабінет Міністрів України здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, iншi центральні органи виконавчої влади, Раду міністрів Автономної Республіки Крим та місцеві державні адміністрації, спрямовує, координує та контролює дiяльнiсть цих органів.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №103, затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті.
Вiдповiдно до пункту 1 Положення, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.
Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань:
здiйснює ліцензування господарської діяльності з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним, залізничним транспортом, міжнароднi перевезення пасажирiв та вантажів автомобільним транспортом;
здiйснює контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов.
У відповідності до пункту 8 Положення, Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територiальнi органи.
30.11.2020 Укртрансбезпекою видано наказ №471, яким затверджено річний план здiйснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з безпеки на транспорті на 2021 рік.
На виконання, затвердженого наказом Укртрансбезпеки вiд 30.11.2020 № 471 плану здійснення державного нагляду (контролю) Державної служби України з безпеки на транспорті на 2021 рік керівником Укртрансбезпеки, було видано головному спеціалісту вiддiлу державного контролю за безпекою на транспорті у Запорізькій області Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Олегу Яніцькому та старшому державному інспектору відділу державного контролю за безпекою на транспорті у Запорізькій області Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Василю Головасі посвідчення на проведення планової перевірки вiд 25.08.2021 №2358/3.4/14-21 TOB «Бастур» (41161653) щодо додержання ліцензіатом вимог законодавства у сфері провадження господарської діяльності з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, мiжнародних перевезень пасажирiв та вантажів автомобільним транспортом за переліком питань, визначених в уніфікованій формі акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) за додержанням ліцензіатом вимог законодавства у сфері провадження господарської діяльності з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, мiжнародних перевезень пасажирiв та вантажів автомобільним транспортом, затвердженого наказом Мiнiстерства інфраструктури України від 11.01.2020 № 6 та зареєстрованого в Мiнiстерстві юстиції України 24.01.2020 за № 72/34355. Перевірку здійснити в період з 06.09.2021 по 10.09.2021.
На юридичну адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» (69096, м.Запоріжжя, вул.Гребельна, буд.11) було надіслано лист Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про здійснення заходів державного нагляду (контролю) від 19.08.2021 №68215/23.3/24-21 (рекомендованим листом з повідомленням згідно штемпелю на поштовому конверті 19.08.2021), конверт повернувся на адресу Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки з довідкою «Укрпошти» про причини повернення/досилання, в якій зазначено підстави повернення кореспонденції «за закінченням терміну зберігання», про що свідчить оригінал конверта, який міститься в матеріалах справи.
Також, на особисту адресу керівника Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) було надіслано лист Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про здійснення заходів державного нагляду (контролю) від 19.08.2021 №68215/23.3/24-21 рекомендованим листом з повідомленням, про що свідчить оригінал рекомендованого повідомлення з відміткою «вручено 03.09.2021» «за довіреністю», який міститься в матеріалах справи.
06.09.2021 члени ліцензійної комісії прибули за юридичною адресою позивача вул.Гребельна, буд.11, м.Запоріжжя, та встановили факт відсутності Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» за наведеною адресою.
10.09.2021 члени ліцензійної комісії повторно прибули за юридичною адресою Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» та за результатами проведеної перевірки було складено акт вiд 10.09.2021 №2358 про відмову ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування за додержанням ліцензіатом ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.
Згідно акту вiд 10.09.2021 №2358 про відмову ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування за додержанням ліцензіатом Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, членами ліцензійної комісії посадовими особами Укртрансбезпеки: головним спеціалістом вiддiлу державного контролю за безпекою на транспорті у Запорізькій області Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Яніцьким О.О., старшим державним інспектором відділу державного контролю за безпекою на транспорті у Запорізькій області Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Головахою В.В., установлено факт недопуску уповноважених посадових осіб Укртрансбезпеки (або її територіального органу) до здійснення перевірки за місцем провадження господарської діяльності: м.Запоріжжя, вул.Гребельна, буд.11, встановлений факт відсутності ліцензіата. Також встановлено, що за вказаним адресом розташований лише магазин будівельних матеріалів «Буковина». Під час спілкування із директором вказаного магазину, останній повідомив, що оренда приміщень ТОВ «БАСТУР» припинена більше ніж 5 років потому, про що свідчить наявні в матеріалах справи копія акту та копія службової записки від 10.09.2021.
На виконання вимог пункту 8 частини 12 статті 16 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Укртрансбезпекою був виданий Наказ від 15.09.2021 № 639 про анулювання ліцензії Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР», виданої 16.03.2017 № 261 на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, мiжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом з дозволеним видом робіт: внутрішні перевезення пасажирiв легковими автомобілями на замовлення; внутрішні перевезення пасажирів автобусами.
Наказ № 639 був опублікований 22.09.2021 на веб сайтi Укртрансбезпеки.
Як вбачається з матеріалів справи, у відповідь на лист Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки від 19.08.2021, який було отримано 03.09.2021, керiвник Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» Довбиш Д.В. повiдомив Придніпровське міжрегіонального управлiння Укртрансбезпеки засобами електронного зв`язку про те, що з 01.09.2021 він знаходиться у відпустці і перебуває поза межами Запорізької області. Суд звертає увагу, що в листі Придніпровського міжрегіонального управлiння Укртрансбезпеки від 19.08.2021 зазначено, що посадові особи, які братимуть участь у перевірці, прибудуть за вищезазначеною адресою. У разі наявності пропозицій щодо зміни адреси перевірки, просимо Вас повідомити про це Управління до 06.09.2021 каналами електронної пошти.
Суд зазначає, що позовна заява не містить посилання та матеріали справи не містять доказів того, що керівник ТОВ «БАСТУР» був позбавлений можливості залучити до участі у проведенні планової перевірки уповноважених осіб ТОВ «БАСТУР», натомість матеріали справи містять докази того, що члени ліцензійної комісії посадові особи Укртрансбезпеки двічі прибували за адресою ТОВ «Бастур» (м.Запоріжжя, вул.Гребельна, буд.11), чим встановлено факт відсутності позивача за наведеною адресою.
Вiдповiдно до вимог підпункту 7.9.1. Положення про порядок контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирiв i вантажів автомобільним транспортом відповідно до видів робіт, визначених Законом України «Про автомобільний транспорт», суд вважає, що дії керівника Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» є відмовою ліцензіата у проведенні планової перевірки.
У відповідності до статті 16 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» підставою для прийняття органом ліцензування рішення про анулювання ліцензії повністю або частково є акт про відмову ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування.
Відмовою ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування важається недопуск уповноважених посадових осіб органу ліцензування для здійснення перевірки додержання ліцензіатом відповідних ліцензійних умов та відсутності передбачених для цього законних підстав (відмова в доступі посадових осіб органу ліцензування до місць провадження діяльності, що підлягає ліцензуванню, об`єктів, що використовуються ліцензіатом при провадженні діяльності, що підлягає ліцензуванню, або відсутність протягом першого дня перевірки за місцезнаходженням ліцензіата особи, уповноваженої представляти інтереси ліцензіата на час проведення перевірки).
Вiдповiдно до норм Закону України «Про ліцензування видiв господарської діяльності», ліцензіат зобов`язаний повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних, зазначених у заяві, документах та вiдомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, протягом строку, встановленого ліцензійними умовами. У разі відсутності ліцензійних умов ліцензіат зобов`язаний повiдомляти орган ліцензування про зміни даних, зазначених у заяві, документах та вiдомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, протягом одного місяця з дня, наступного за днем їх настання.
У разі порушення ліцензіатом строку повідомлення органу ліцензування про зміни даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, ліцензіат також притягується до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб`єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу.
Повідомлення повинно містити:
дату початку та дату закінчення здійснення планового заходу;
найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід;
найменування органу державного нагляду (контролю).
Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного зв`язку (у тому числі через електронний кабінет чи іншу інформаційну систему, користувачами якої є відповідний орган державного нагляду (контролю) та суб`єкт господарювання, який ним перевіряється) або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі.
Суб`єкт господарювання має право не допускати посадову особу органу державного нагляду (контролю) до здійснення планового заходу в разі неодержання повідомлення про здійснення планового заходу.
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи встановлені обставини та наявні в матеріалах справи докази повідомлення суб`єкта господарювання про проведення планового заходу, а також те, що посвідченням на проведення планової перевірки вiд 25.08.2021 №2358/3.4/14-21, виданим Державною службою України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), встановлено строк перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» з 06.09.2021 по 10.09.2021, суд дійшов до висновку, що відповідачем вжито вичерпні заходи, направлені на додержання вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» щодо повідомлення суб`єкта господарювання про проведення планового заходу, а відтак дії посадових осіб Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) щодо складання Акту про відмову ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування за додержанням ліцензіатом ліцензійних умов господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом від 10.09.2021 №2358 та наказ Державної служби України з безпеки на транспорті від 15.09.2021 №639 "Про прийняття рішення щодо анулювання ліцензії на підставі Акта" є правомірними, а підстави для скасування, відсутні.
Вiдповiдно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язанi діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частинами 1, 2 статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Приписами статті 90 КАС України встановлено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Враховуючи висновки суду про відсутність підстав для задоволення позовних вимог, розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись ст. ст. 139, 241-246 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСТУР» (69096, м.Запоріжжя, вул.Гребельна, буд.11, код ЄДРПОУ 41161653) до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) (01135, м.Київ, пр.Перемоги, буд.14, код ЄДРПОУ 39816845) про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування наказу - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Рішення у повному обсязі складено та підписано 15.06.2022.
Суддя Ж.М. Чернова
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2022 |
Оприлюднено | 23.06.2022 |
Номер документу | 104789819 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні