Ухвала
від 16.06.2022 по справі 463/3711/22
ЛИЧАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №463/3711/22

Провадження №1-кс/463/2928/22

У Х В А Л А

16 червня 2022 року слідчий суддя Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , з участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши ввідкритому судовомузасіданні клопотаннястаршого слідчогоПершого слідчоговідділу (здислокацією ум.Львові)Територіального управлінняДержавного бюророзслідувань,розташованого умісті Львові, ОСОБА_3 ,що погодженепрокурором Львівськоїобласної прокуратури ОСОБА_4 ,у кримінальномупровадженні,що внесенедо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№62022140010000069від 11лютого 2022року про арешт майна, -

ВСТАНОВИВ:

слідчий звернувся з клопотанням про накладення арешту на майно, речі та предмети, які виявлені та вилучені під час обшуку приміщення ГУ ДПС у Львівській області, що знаходяться за адресою: вул. Стрийська, 35 м. Львів та приміщення, у яких здійснює свою діяльність ПП «Либідь», що знаходяться за адресою: Львівська область, м. Жовква, вул. Дорошенка, 9Д.

Клопотання мотивує тим, що органом досудового розслідування здійснюється розслідування кримінального провадження №62022140010000069 від 11 лютого 2022 року за ч.3 ст.191 КК України. Слідчим було проведено обшуки у приміщеннях ГУ ДПС у Львівській області та ПП «Либідь», під час якого виявлено та вилучено документацію щодо об`єктів будівництва. Враховуючи те, що вищевказані речі відповідають вимогам ч.1 ст.98 КПК України, та можуть бути використані як докази факту і обставин вчинення кримінального правопорушення, з метою забезпечення їх збереження, просить накласти арешт на таке.

Слідчий в засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином. А тому, з врахуванням поданого слідчим клопотання про розгляд справи без його участі, вважаю за можливе здійснити розгляд клопотання без його участі на підставі наявних доказів.

Власники майна в судове засідання не з`явились, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлялись належним чином, клопотання про відкладення розгляду справи не подали. А тому, вважаю за можливе здійснити розгляд клопотання без їх участі.

У відповідності до вимог ч.4 ст.107 КПК України, у зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування кримінального провадження за допомогою технічних засобів в суді не здійснюється.

Оглянувши представлені матеріали клопотання, приходжу до наступного.

З матеріалів клопотання вбачається, що в провадженні слідчих органів перебуває кримінальне проводження, внесене до Єдиного реєстру досудового розслідування №62022140010000069 від 11 лютого 2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Як вбачається із матеріалів провадження, слідство перевіряє дані щодо того, що службові особи ГУ ДФС України у Львівській області та ГУ ДПС України у Львівській області, зловживаючи службовим становищем, за попередньою змовою із службовими особами ТзОВ «Підгаєцька будівельна компанія», ПП "Либідь", та ТзОВ «Термопласт Буд», здійснили привласнення бюджетних коштів у великих розмірах, шляхом внесення недостовірних даних про фактично виконані роботи у акти виконаних будівельно-монтажних робіт форми КБ-2В та КБ-3 по об`єктах: «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35)», де замовником виступає ТзОВ «Підгаєцька Будівельна Компанія» (ЄДРПОУ 36084965), з яким укладено договір на виконання робіт на суму 7 263 400,80 грн.; «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції нижчого рівня адмінбудинку ГУ ДФС у Львівській області, м. Львів, вул. Стрийська, 35», де замовником виступало Головне управління ДФС у Львівській області (ЄДРПОУ 39462700), а переможцем торгів ТзОВ «Підгаєцька Будівельна Компанія» (ЄДРПОУ 36084965), з яким укладено договір на виконання робіт на суму 29 047 206, 92 грн.; «Капітальний ремонт даху адмінбудівлі Червоноградської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області (м. Червоноград, пл. Соборна, 3), де переможцем торгів визначено ПП "Либідь", ЄДРПОУ 22402868, з яким укладено договір на виконання робіт на суму 1 399 642,80 грн.; «Капітальний ремонт (заміна вікон) Дрогобицької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області, м. Дрогобич, вул. Шевченка, 9», «Заміна дверей», «Капітальний ремонт (заміна вікон) в адміністративній будівлі за адресою: м. Трускавець, пл. Чорновола, 2», де замовником виступає Головне управління ДПС у Львівській області (ЄДРПОУ 43143039), а переможцем торгів ТзОВ «Термопласт Буд» (ЄДРПОУ 41457417), з яким укладено договори на загальну суму - 1 659 858 грн.

В ході проведення 08.06.2022, на підставі ухвали слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 від 24.05.2022 (провадження №1-кс/463/2494/22, справа №463/3711/22), обшуку в приміщення ГУ ДПС у Львівській області, що знаходяться за адресою: вул. Стрийська, 35 м. Львів, вилучено наступне:

- Документи, що стосуються об`єкту «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35)», а саме: Договір №3132/1 на виготовлення проектної документації від 15.04.2021, на 7 арк.; Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) від 16.07.2021 б/н на 1 арк.; Робочий проект. (Том 1. Загальна пояснювальна записка. Том 2. Генеральний план. Архітектурно-будівельні рішення Том 3. Організація поверхневого водовідведення. Том 4. Проект організації будівництва. Том 5. Кошторисна документація) на 155 арк.; Протокол №1 від 05.11.2021 на 5 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 16.07.2021 №1861 на 1 арк.; Договір №14-0280/01-21 (14-2256-18) від 04.06.2021 (Екпертиза ПКД) з додатком на 3 арк.; Акт приймання-передачі виконаних робіт від 13.07.2021 (експертиза кошторисної документації); Експертний звіт від 12.07.2021 №14-0280/01-21 на 5 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 13.07.2022 №1829 на 1 арк.; Договір №3132/6 від 20.09.2021 з додатками та додатковими угодами (здійснення технічного нагляду) на 16 арк.; Акт №1 приймання виконаних робіт від 19.11.2021 на 1 арк.; Акт №2 приймання виконаних робіт від 07.12.2021 на 1 арк.; Акт №3 приймання виконаних робіт від 20.12.2021 на 1 арк.; Акт №4 приймання виконаних робіт від 28.12.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 19.11.2021 №3399 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 07.12.2021 №3857 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 20.12.2021 №4111 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 28.12.2021 №4781 на 1 арк.; Договір №3132/7 на здійснення авторського нагляду від 21.09.2021 з додатками на 6 арк.; Акт від 16.12.2021 № 1/1 на 1 арк.; Акт від 28.12.2021 № 2 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 16.12.2021 №4051 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 28.12.2021 №4773 на 1 арк.; Договір №3132/5 від 20.09.2021 з додатками на 53 арк.; Довідка за листопад про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 19.11.2021 форми КБ-3 на 1 арк.; Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 від 19.11.2021 форми КБ-2в на 17 арк.; Довідка за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 07.12.2021 форми КБ-3 на 1 арк.; Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 від 07.12.2021 форми КБ-2в на 8 арк.; Довідка за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20.12.2021 форми КБ-3 на 1 арк.; Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 від 20.12.2021 форми КБ-2в на 17 арк.; Довідка за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 28.12.2021 форми КБ-3; Акт №4 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 від 28.12.2021 форми КБ-2в на 21 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 19.11.2021 №3400 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 07.12.2021 №3853 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 20.12.2021 №4110 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 28.12.2021 №4780 на 1 арк.

- Документи, що стосуються об`єкту Капітальний ремонт даху адмінбудівлі Червоноградської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області (м. Червоноград, пл. Соборна, 3), а саме: Договір №3132/2 на виготовлення проектної документації від 16.06.2021 з додатками на 12 арк.; АКТ б/н здачі-приймання надання послуг від 05.08.2021 по договору №3132/2 від 16.06.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 05.08.2021 №2044 на 1 арк.; Робочий проект на 118 арк.; Протокол №1 від 15.11.2021 на 2 арк.; Додаток №1 до Протоколу (дефектний акт) на 1 арк.; Додаток №2 до Протоколу (дефектний акт) на 1 арк.; Експертний звіт №539.5661.21 від 05.08.2021 з додатком на 4 арк.; Договір №8 від 31.08.2021 з додатками (виконання робіт) на 40 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 13.12.2021 №3986 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 20.12.2021 №4076 на 1 арк.; Довідка за грудень 2021 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 на 1 арк.; Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року від13.12.2021 КБ2в на 14 арк.; Довідка за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 від 20.12.2021 на 1 арк.; Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року від 20.12.2021 КБ2 в на 10 арк.; Договір №4065-1 про надання послуг (експертиза ПКД) від 02.08.2021 на 1 арк.; АКТ здачі-приймання надання послуг від 05.08.2021 по договору №4065-1 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 05.08.2021 №2046 на 1 арк.; Договір №3132/4 на здійснення авторського нагляду від 31.08.2021 на 6 арк.; АКТ№1здачі-приймання робіт (надання послуг) від 16.12.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 16.12.2021 №4050 на 1 арк.; Договір 804-2021 про здійснення технічного нагляду від 31.08.2021 з додатками на 10 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 29.12.2021 №4788 на 1 арк.; АКТ №23-2021 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 28.12.2021 на 1 арк.

- Документи, що стосуються об`єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон) Дрогобицької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області, м. Дрогобич, вул. Шевченка, 9», «Заміна дверей», а саме: Договір підряду №3132/9 на виконання проектних робіт від 01.10.2021 на 8 арк.; Акт здачі-приймання робіт №1 від 13.10.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 25.10.2021 №2682 на 1 арк.; Робочий проект том 1. Проект організації будівництва на 24 арк.; Робочий проект том 2. Кошторисна документація на 27 арк.; Робочий проект том1. Пояснювальна записка на 32 арк.; Робочий проект том1. Архітектурно-будівельні рішення на 22 арк.; Договір №14-0833/01-21 на виконання експертизи проекту будівництва від 11.10.2021 з додатками на 3 арк.; Акт приймання-передачі виконаних робіт від 13.10.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 25.10.2021 №2681 на 1 арк.; Експертний звіт від 18.10.2021 №14-0833/01-21 на 1 арк.; Договір №3132/12 про закупівлю від 19.11.2021 з додаткамина 31 арк.; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2021року від 01.12.2021 КБ-3 на 1 арк.; Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року від 01.12.2021 на 7 арк.; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021року від 21.12.2021 КБ-3 на 1 арк.; Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року від 21.12.2021 на 12 арк.; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021року від 22.12.2021 КБ-3 на 1 арк.; Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року від 22.12.2021 на 8 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 01.12.2021 №3698 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 21.12.2021 №4273 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 22.12.2021 №4378 на 1 арк.; Копія видаткової накладної № 231103 від 23.11.2021 року на 1 арк.; Договір №3132/15 про здійснення технічного нагляду від 24 листопада 2021 з додатками на 7 арк.; Акт від 03.12.2021 про надання послуг на здійснення технічного нагляду б/н на 1 арк.; Акт від 22.12.2021 про надання послуг на здійснення технічного нагляду б/н на 1 арк.; Акт від 28.12.2021 про надання послуг на здійснення технічного нагляду б/н на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 03.12.2021 №3793 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 28.12.2021 №4783 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 22.12.2021 №4379 на 1 арк.; Договір на здійснення авторського нагляду №3132/14 від 24.11.2021 на 5 арк.; Акт наданих послуг б/н від 23.12.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 23.12.2021 №4526 на 1 арк.

- Документи, що стосуються об`єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон) в адміністративній будівлі за адресою: м. Трускавець, пл. Чорновола, 2», а також документи, щодо придбання дверей, а саме: Договір №3132/10 на виготовлення ПКД від 13.10.2021 на 2 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 04.11.2021 №16 на 1 арк.; Акт приймання передачі виконаних робіт б/н від 04.11.2021 на 1 арк.; Дефектний акт від 22.10.2021 на 1 арк.; Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 22.10.2021, з копією рішення Трускавецької міської ради №1196 та програмою з додатками, всього на 17 арк.; Договір №3132/13 про закупівлю від 26.11.2021 з додатками на 10 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 07.12.2021 №22 на 1 арк.; Довідка за грудень 2021 про вартість виконаних будівельних робіт від 07.12.2021 форми КБ-3, на 1 арк.; Акт приймання виконаних будівельних робіт від 07.12.2021 форми КБ-2в з розрахунком та підсумковою відомістю, всього на 9 арк.; Дефектний акт, локальний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат всього на 10 арк.; копія звіту про результати проведення процедури закупівель на 1 арк.; копія Наказу ДПС від 22.10.2021 на 1 арк.; копія рішення Трускавецької міської ради №1196 з програмою на 3 арк.; Договір №23.11-1 від 30.11.2021 про здійснення технічного нагляду з додатками на 7 арк.; Акт наданих послуг від 09.12.2021 б/н (технагляд); ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 09.12.2021 №23 на 1 арк.; Договір №2210/33 від 17.12.2021 з додатковою угодою №1, всього на 6 арк.; Видаткова накладна №РН-0000023 від 21.12.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ №4529 від 23.12.2021 на 1 арк.

- Документи, в яких містяться відомості, щодо обов`язків, призначення відповідальних та уповноважених осіб на приймання виконаних робіт (положення, накази, функціональні та посадові обов`язки, тощо), а саме: копія наказу ДФС «Про затвердження у новій редакції положення про податкові територіальні органи ДФС» від 27.03.2018 №202 та копія положення про Головене управління ДФС у Львівській області, всього на 24 арк.; копія наказу ДПС «Про затвердження положення про територіальні органи ДПС» від 12.07.2019 №14 та копія положення про Головене управління ДПС у Львівській області, всього на 16 арк.; копія наказу ДПС «Про затвердження положення про Головні управління ДПС в областях та м.Києві у новій редакції» від 12.02.2020 №81 та копія положення про Головене управління ДПС у Львівській області, всього на 15 арк.; копія наказу ДПС «Про затвердження положення про територіальні органи ДПС» від 12.11.2020 №643 та копія положення про Головене управління ДПС у Львівській області, всього на 17 арк.; копія наказу ДПС «Про внесення змін до наказу ДПС від 12.11.2020 №643» від 26.03.2022 №172 на 1 арк.; копія наказу ГУ ДФС у Львівській області від 11.04.2018 №2195 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДФС у Львівській області» на 4 арк.; копія наказу ГУ ДФС у Львівській області від 29.08.2018 №4898 «Про внесення змін у розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДФС у Львівській області» на 2 арк.; копія наказу ГУ ДФС у Львівській області від 26.10.2018 №6230 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДФС у Львівській області» на 3 арк.; копія наказу ГУ ДФС у Львівській області від 29.10.2018 №6296 «Про внесення змін у розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДФС у Львівській області» на 3 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 19.09.2019 №414 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 2 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 12.12.2019 №2902 «Про внесення тимчасових змін у розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 2 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 27.05.2021 №911 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 3 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 02.06.2021 №837 «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 3 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 16.06.2021 №857 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 2 арк. та розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області на 21 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 09.08.2021 №941 «Про внесення змін до наказу ГУ ДПС у Львівській області від 16.06.2021 №857» на 1 арк.; копія наказу ГУДФС у Львівській області від 05.10.2018 №5691 та копія положення про управління фінасування, бухгалетрського обліку та звітності ГУ ДФС у Львівській області, всього на 21 арк.; копія наказу ГУДФС у Львівській області від 09.10.2018 №5721 та копія положення про управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури ГУ ДФС у Львівській області, всього на 19 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 22.08.2019 №5 та копія тимчасового положення про управління фінансово-бухгалтерського забезпечення ГУ ДПС у Львівській області, всього на 20 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 06.09.2019 №49 та копія положення про управління матеріально-технічного забезпечення ГУ ДПС у Львівській області, всього на 19 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 10.09.2019 №108 та копія положення про управління фінансово-бухгалтерського забезпечення ГУ ДПС у Львівській області, всього на 20 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 03.04.2020 №20 та копія положення про управління матеріально-технічного забезпечення ГУ ДПС у Львівській області, всього на 18 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 25.09.2020 №3635 та копія положення про управління інфраструктури та бухгалтерського обліку ГУ ДПС у Львівській області, всього на 25 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 16.12.2020 №4 та копія положення про управління інфраструктури та бухгалтерського обліку ГУ ДПС у Львівській області, всього на 30 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 19.05.2021 №776 та копія положення про управління інфраструктури та бухгалтерського обліку ГУ ДПС у Львівській області, всього на 30 арк.; копія посадової інструкції державного службовця на посаді начальника ГУ ДПС у Львівській області затвердженої 10.12.2020 на 3 арк.; копія посадової інструкції державного службовця на посаді начальника ГУ ДПС у Львівській області затвердженої 28.07.2020 на 2 арк.; копія посадової інструкції державного службовця на посаді начальника управління головного бухгалтера ГУ ДПС у Львівській області затвердженої 16.12.2020 на 3 арк.; копія посадової інструкції державного службовця на посаді заступника начальника управління начальника відділу матеріально-технічного забезпечення ГУ ДПС у Львівській області затвердженої 16.12.2020 на 3 арк.;

В ході проведення 08.06.2022, на підставі ухвали слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 від 24.05.2022 (провадження №1-кс/463/2496/22, справа №463/3711/22), обшуку в приміщення у яких здійснює свою діяльність ПП «Либідь», що знаходяться за адресою: Львівська область, м.Жовква вул. Дорошенка, 9Д, вилучено наступне: договір №8 від 30.08.2021 з додатком на 14 арк.; додаткова угода №1 за договором №8 з додатками на 2 арк.; платіжні доручення №4076 та №3986 на 2 арк.; довідка про вартість виконаних робіт (КБ-3) на 1 арк.; акт приймання виконаних робіт (КБ-2в) на 5 арк.; підсумкова відомість ресурсів на 5 арк.; довідка про вартість виконаних робіт (КБ-3) на 1 арк.; копія акту приймання виконаних робіт (КБ-2в) на 7 арк. ; копія підсумкової відомості ресурсів на 7 арк.; наказ №23-в від 01.09.2021 на 1 арк.; копія робочого проекту №3132/2-Б3 на 21 арк.; копія робочого проекту №3132/2-АБ на 16 арк.; копія робочого проекту №3132/2-В8Н на 9 арк.; протокол №1 на зміну складу та обсягів по об`єкту з додатками на 4 арк.; видаткові накладні №1 від 22.01.2022, №752 від 09.11.2021, №555 від 09.11.2021, №РН-0000601 від 22.10.2021, №РН-0000824 від 22.12.2021, №РН-0000823 від 21.12.2021, №739 від 14.12.2021, №732 від 21.12.2021, №010921 від 01.12.2021, №0111221 від 01.12.2021, №778 від 29.12.2021, №53 від 19.11.2021 на 12 арк.; договір поставки №1201 від 12.01.2021 на 4 арк.; копія свідоцтва про реєстрацію ТЗ на 3 арк.;

Також вбачається, що слідчим 10.06.2022 винесено постанову, якою вилучені документи визнано речовими доказами.

Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Відповідно до ч.3 ст.170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу (речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення).

Слідчий суддя приходить до переконання, що є підстави вважати, що вилучена документація є матеріальними об`єктами, які зберегли на собі сліди злочину або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, така має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, є необхідною для проведення у подальшому ряду судових експертиз.

А тому, з метою збереження вилученого майна, яке має значення речового доказу для кримінального провадження, могло зберегти на собі його сліди, та є необхідними для встановлення всіх обставин вчинення злочину, які мають суттєве значення для повного, всебічного здійснення досудового розслідування, є необхідними для проведення експертиз, клопотання слід задоволити та накласти арешт вказане майно.

Керуючись вимогамист.ст. 117, 170-173, 309, 395 КПК України, -

УХВАЛИВ:

клопотання задоволити.

Накласти арешт у кримінальному провадженні, що внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №62022140010000069 від 11 лютого 2022 року на тимчасово вилучене майно (документи), а саме:

- Документи, що стосуються об`єкту «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35)», а саме: Договір №3132/1 на виготовлення проектної документації від 15.04.2021, на 7 арк.; Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) від 16.07.2021 б/н на 1 арк.; Робочий проект. (Том 1. Загальна пояснювальна записка. Том 2. Генеральний план. Архітектурно-будівельні рішення Том 3. Організація поверхневого водовідведення. Том 4. Проект організації будівництва. Том 5. Кошторисна документація) на 155 арк.; Протокол №1 від 05.11.2021 на 5 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 16.07.2021 №1861 на 1 арк.; Договір №14-0280/01-21 (14-2256-18) від 04.06.2021 (Екпертиза ПКД) з додатком на 3 арк.; Акт приймання-передачі виконаних робіт від 13.07.2021 (експертиза кошторисної документації); Експертний звіт від 12.07.2021 №14-0280/01-21 на 5 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 13.07.2022 №1829 на 1 арк.; Договір №3132/6 від 20.09.2021 з додатками та додатковими угодами (здійснення технічного нагляду) на 16 арк.; Акт №1 приймання виконаних робіт від 19.11.2021 на 1 арк.; Акт №2 приймання виконаних робіт від 07.12.2021 на 1 арк.; Акт №3 приймання виконаних робіт від 20.12.2021 на 1 арк.; Акт №4 приймання виконаних робіт від 28.12.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 19.11.2021 №3399 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 07.12.2021 №3857 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 20.12.2021 №4111 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 28.12.2021 №4781 на 1 арк.; Договір №3132/7 на здійснення авторського нагляду від 21.09.2021 з додатками на 6 арк.; Акт від 16.12.2021 № 1/1 на 1 арк.; Акт від 28.12.2021 № 2 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 16.12.2021 №4051 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 28.12.2021 №4773 на 1 арк.; Договір №3132/5 від 20.09.2021 з додатками на 53 арк.; Довідка за листопад про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 19.11.2021 форми КБ-3 на 1 арк.; Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 від 19.11.2021 форми КБ-2в на 17 арк.; Довідка за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 07.12.2021 форми КБ-3 на 1 арк.; Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 від 07.12.2021 форми КБ-2в на 8 арк.; Довідка за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20.12.2021 форми КБ-3 на 1 арк.; Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 від 20.12.2021 форми КБ-2в на 17 арк.; Довідка за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 28.12.2021 форми КБ-3; Акт №4 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 від 28.12.2021 форми КБ-2в на 21 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 19.11.2021 №3400 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 07.12.2021 №3853 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 20.12.2021 №4110 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 28.12.2021 №4780 на 1 арк.

- Документи, що стосуються об`єкту Капітальний ремонт даху адмінбудівлі Червоноградської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області (м. Червоноград, пл. Соборна, 3), а саме: Договір №3132/2 на виготовлення проектної документації від 16.06.2021 з додатками на 12 арк.; АКТ б/н здачі-приймання надання послуг від 05.08.2021 по договору №3132/2 від 16.06.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 05.08.2021 №2044 на 1 арк.; Робочий проект на 118 арк.; Протокол №1 від 15.11.2021 на 2 арк.; Додаток №1 до Протоколу (дефектний акт) на 1 арк.; Додаток №2 до Протоколу (дефектний акт) на 1 арк.; Експертний звіт №539.5661.21 від 05.08.2021 з додатком на 4 арк.; Договір №8 від 31.08.2021 з додатками (виконання робіт) на 40 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 13.12.2021 №3986 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 20.12.2021 №4076 на 1 арк.; Довідка за грудень 2021 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 на 1 арк.; Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року від13.12.2021 КБ2в на 14 арк.; Довідка за грудень про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 від 20.12.2021 на 1 арк.; Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року від 20.12.2021 КБ2 в на 10 арк.; Договір №4065-1 про надання послуг (експертиза ПКД) від 02.08.2021 на 1 арк.; АКТ здачі-приймання надання послуг від 05.08.2021 по договору №4065-1 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 05.08.2021 №2046 на 1 арк.; Договір №3132/4 на здійснення авторського нагляду від 31.08.2021 на 6 арк.; АКТ№1здачі-приймання робіт (надання послуг) від 16.12.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 16.12.2021 №4050 на 1 арк.; Договір 804-2021 про здійснення технічного нагляду від 31.08.2021 з додатками на 10 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 29.12.2021 №4788 на 1 арк.; АКТ №23-2021 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 28.12.2021 на 1 арк.

- Документи, що стосуються об`єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон) Дрогобицької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області, м. Дрогобич, вул. Шевченка, 9», «Заміна дверей», а саме: Договір підряду №3132/9 на виконання проектних робіт від 01.10.2021 на 8 арк.; Акт здачі-приймання робіт №1 від 13.10.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 25.10.2021 №2682 на 1 арк.; Робочий проект том 1. Проект організації будівництва на 24 арк.; Робочий проект том 2. Кошторисна документація на 27 арк.; Робочий проект том1. Пояснювальна записка на 32 арк.; Робочий проект том1. Архітектурно-будівельні рішення на 22 арк.; Договір №14-0833/01-21 на виконання експертизи проекту будівництва від 11.10.2021 з додатками на 3 арк.; Акт приймання-передачі виконаних робіт від 13.10.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 25.10.2021 №2681 на 1 арк.; Експертний звіт від 18.10.2021 №14-0833/01-21 на 1 арк.; Договір №3132/12 про закупівлю від 19.11.2021 з додаткамина 31 арк.; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2021року від 01.12.2021 КБ-3 на 1 арк.; Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року від 01.12.2021 на 7 арк.; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021року від 21.12.2021 КБ-3 на 1 арк.; Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року від 21.12.2021 на 12 арк.; Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021року від 22.12.2021 КБ-3 на 1 арк.; Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року від 22.12.2021 на 8 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 01.12.2021 №3698 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 21.12.2021 №4273 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 22.12.2021 №4378 на 1 арк.; Копія видаткової накладної № 231103 від 23.11.2021 року на 1 арк.; Договір №3132/15 про здійснення технічного нагляду від 24 листопада 2021 з додатками на 7 арк.; Акт від 03.12.2021 про надання послуг на здійснення технічного нагляду б/н на 1 арк.; Акт від 22.12.2021 про надання послуг на здійснення технічного нагляду б/н на 1 арк.; Акт від 28.12.2021 про надання послуг на здійснення технічного нагляду б/н на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 03.12.2021 №3793 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 28.12.2021 №4783 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 22.12.2021 №4379 на 1 арк.; Договір на здійснення авторського нагляду №3132/14 від 24.11.2021 на 5 арк.; Акт наданих послуг б/н від 23.12.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 23.12.2021 №4526 на 1 арк.

- Документи, що стосуються об`єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон) в адміністративній будівлі за адресою: м. Трускавець, пл. Чорновола, 2», а також документи, щодо придбання дверей, а саме: Договір №3132/10 на виготовлення ПКД від 13.10.2021 на 2 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 04.11.2021 №16 на 1 арк.; Акт приймання передачі виконаних робіт б/н від 04.11.2021 на 1 арк.; Дефектний акт від 22.10.2021 на 1 арк.; Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 22.10.2021, з копією рішення Трускавецької міської ради №1196 та програмою з додатками, всього на 17 арк.; Договір №3132/13 про закупівлю від 26.11.2021 з додатками на 10 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 07.12.2021 №22 на 1 арк.; Довідка за грудень 2021 про вартість виконаних будівельних робіт від 07.12.2021 форми КБ-3, на 1 арк.; Акт приймання виконаних будівельних робіт від 07.12.2021 форми КБ-2в з розрахунком та підсумковою відомістю, всього на 9 арк.; Дефектний акт, локальний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат всього на 10 арк.; копія звіту про результати проведення процедури закупівель на 1 арк.; копія Наказу ДПС від 22.10.2021 на 1 арк.; копія рішення Трускавецької міської ради №1196 з програмою на 3 арк.; Договір №23.11-1 від 30.11.2021 про здійснення технічного нагляду з додатками на 7 арк.; Акт наданих послуг від 09.12.2021 б/н (технагляд); ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ від 09.12.2021 №23 на 1 арк.; Договір №2210/33 від 17.12.2021 з додатковою угодою №1, всього на 6 арк.; Видаткова накладна №РН-0000023 від 21.12.2021 на 1 арк.; ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ №4529 від 23.12.2021 на 1 арк.

- Документи, в яких містяться відомості, щодо обов`язків, призначення відповідальних та уповноважених осіб на приймання виконаних робіт (положення, накази, функціональні та посадові обов`язки, тощо), а саме: копія наказу ДФС «Про затвердження у новій редакції положення про податкові територіальні органи ДФС» від 27.03.2018 №202 та копія положення про Головене управління ДФС у Львівській області, всього на 24 арк.; копія наказу ДПС «Про затвердження положення про територіальні органи ДПС» від 12.07.2019 №14 та копія положення про Головене управління ДПС у Львівській області, всього на 16 арк.; копія наказу ДПС «Про затвердження положення про Головні управління ДПС в областях та м.Києві у новій редакції» від 12.02.2020 №81 та копія положення про Головене управління ДПС у Львівській області, всього на 15 арк.; копія наказу ДПС «Про затвердження положення про територіальні органи ДПС» від 12.11.2020 №643 та копія положення про Головене управління ДПС у Львівській області, всього на 17 арк.; копія наказу ДПС «Про внесення змін до наказу ДПС від 12.11.2020 №643» від 26.03.2022 №172 на 1 арк.; копія наказу ГУ ДФС у Львівській області від 11.04.2018 №2195 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДФС у Львівській області» на 4 арк.; копія наказу ГУ ДФС у Львівській області від 29.08.2018 №4898 «Про внесення змін у розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДФС у Львівській області» на 2 арк.; копія наказу ГУ ДФС у Львівській області від 26.10.2018 №6230 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДФС у Львівській області» на 3 арк.; копія наказу ГУ ДФС у Львівській області від 29.10.2018 №6296 «Про внесення змін у розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДФС у Львівській області» на 3 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 19.09.2019 №414 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 2 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 12.12.2019 №2902 «Про внесення тимчасових змін у розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 2 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 27.05.2021 №911 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 3 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 02.06.2021 №837 «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 3 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 16.06.2021 №857 «Про розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області» на 2 арк. та розподіл обов`язків між керівництвом ГУ ДПС у Львівській області на 21 арк.; копія наказу ГУ ДПС у Львівській області від 09.08.2021 №941 «Про внесення змін до наказу ГУ ДПС у Львівській області від 16.06.2021 №857» на 1 арк.; копія наказу ГУДФС у Львівській області від 05.10.2018 №5691 та копія положення про управління фінасування, бухгалетрського обліку та звітності ГУ ДФС у Львівській області, всього на 21 арк.; копія наказу ГУДФС у Львівській області від 09.10.2018 №5721 та копія положення про управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури ГУ ДФС у Львівській області, всього на 19 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 22.08.2019 №5 та копія тимчасового положення про управління фінансово-бухгалтерського забезпечення ГУ ДПС у Львівській області, всього на 20 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 06.09.2019 №49 та копія положення про управління матеріально-технічного забезпечення ГУ ДПС у Львівській області, всього на 19 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 10.09.2019 №108 та копія положення про управління фінансово-бухгалтерського забезпечення ГУ ДПС у Львівській області, всього на 20 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 03.04.2020 №20 та копія положення про управління матеріально-технічного забезпечення ГУ ДПС у Львівській області, всього на 18 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 25.09.2020 №3635 та копія положення про управління інфраструктури та бухгалтерського обліку ГУ ДПС у Львівській області, всього на 25 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 16.12.2020 №4 та копія положення про управління інфраструктури та бухгалтерського обліку ГУ ДПС у Львівській області, всього на 30 арк.; копія наказу ГУДПС у Львівській області від 19.05.2021 №776 та копія положення про управління інфраструктури та бухгалтерського обліку ГУ ДПС у Львівській області, всього на 30 арк.; копія посадової інструкції державного службовця на посаді начальника ГУ ДПС у Львівській області затвердженої 10.12.2020 на 3 арк.; копія посадової інструкції державного службовця на посаді начальника ГУ ДПС у Львівській області затвердженої 28.07.2020 на 2 арк.; копія посадової інструкції державного службовця на посаді начальника управління головного бухгалтера ГУ ДПС у Львівській області затвердженої 16.12.2020 на 3 арк.; копія посадової інструкції державного службовця на посаді заступника начальника управління начальника відділу матеріально-технічного забезпечення ГУ ДПС у Львівській області затвердженої 16.12.2020 на 3 арк.;

- Документи по об`єкту «Капітальний ремонт даху адмінбудівлі Червоноградської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області (м.Червоноград, пл. Соборна, 3), що вилучену у ПП «Либідь», а саме: договір №8 від 30.08.2021 з додатком на 14 арк.; додаткова угода №1 за договором №8 з додатками на 2 арк.; платіжні доручення №4076 та №3986 на 2 арк.; довідка про вартість виконаних робіт (КБ-3) на 1 арк.; акт приймання виконаних робіт (КБ-2в) на 5 арк.; підсумкова відомість ресурсів на 5 арк.; довідка про вартість виконаних робіт (КБ-3) на 1 арк.; копія акту приймання виконаних робіт (КБ-2в) на 7 арк. ; копія підсумкової відомості ресурсів на 7 арк.; наказ №23-в від 01.09.2021 на 1 арк.; копія робочого проекту №3132/2-Б3 на 21 арк.; копія робочого проекту №3132/2-АБ на 16 арк.; копія робочого проекту №3132/2-В8Н на 9 арк.; протокол №1 на зміну складу та обсягів по об`єкту з додатками на 4 арк.; видаткові накладні №1 від 22.01.2022, №752 від 09.11.2021, №555 від 09.11.2021, №РН-0000601 від 22.10.2021, №РН-0000824 від 22.12.2021, №РН-0000823 від 21.12.2021, №739 від 14.12.2021, №732 від 21.12.2021, №010921 від 01.12.2021, №0111221 від 01.12.2021, №778 від 29.12.2021, №53 від 19.11.2021 на 12 арк.; договір поставки №1201 від 12.01.2021 на 4 арк.; копія свідоцтва про реєстрацію ТЗ на 3 арк.

Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена безпосередньо до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Згідно положень ч.2 ст.2 Закону України «Про доступ до судових рішень» ухвала про арешт майна у кримінальному провадженні підлягає оприлюдненню не раніше дня її звернення до виконання.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудЛичаківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення16.06.2022
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу104798811
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —463/3711/22

Ухвала від 18.10.2023

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 26.07.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 16.06.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 16.06.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 16.06.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 16.06.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 24.05.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 24.05.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 24.05.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

Ухвала від 24.05.2022

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Гирич С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні