Постанова
від 21.07.2010 по справі 2а-2287/10/2370
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

№ 2а-2287/10/2370

21.07.2010 р. м. Черкаси

12 год. 30 хв.

Черкаський окружний адмі ністративний суд в складі:

головуючого - судді Кульчи цького С.О.,

при секретарі - Руденко Ю.В .,

за участю:

прокурора - Максимової В.В . (за посвідченням),

представника позивача - Герасевич О.А. (за довіреніс тю),

представника відповідача - Василенка А.С. (за довір еністю),

третьої особи - Линника В.Я. (особисто),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом Смілянського м іжрайонного прокурора Черка ської області в інтересах де ржави в особі управління Пен сійного фонду України в м. Смі ла Черкаської області до під приємства «Відродження»Смі лянської міжрайонної спілки інвалідів «Відродження», тр етя особа, що не заявляє самос тійні вимоги на предмет спор у на стороні відповідача - г олова Смілянської міжрайонн ої спілки інвалідів «Відродж ення»Линник В.Я. про стягн ення заборгованості зі сплат и страхових внесків, штрафно ї санкції та пені,

ВСТАНОВИВ:

Смілянський міжрайонний п рокурор Черкаської області з вернувся до суду в інтересах держави в особі управління П енсійного фонду України в м. С міла Черкаської області з ад міністративним позовом до пі дприємства «Відродження»См ілянської міжрайонної спілк и інвалідів «Відродження»пр о стягнення заборгованості п о сплаті страхових внесків, ш трафної санкції та пені в сум і 11565 грн. 20 коп.

Обґрунтовуючи позовні вим оги, позивач зазначає, що від повідач, відповідно до Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування»від 09.07.2003р. № 1058 та Інст рукції про порядок обчисленн я і сплати страхувальниками та застрахованими особами вн есків на загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання до Пенсійного фонду Укр аїни, затвердженої постаново ю правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003р. за № 21-1 та заре єстрованої в Міністерстві юс тиції України від 16.01.2004р. за № 64/8663 зобов' язаний вчасно та в по вному обсязі здійснювати спл ату страхових внесків.

Ухвалою суду від 21 червня 2010 р оку до участі в справі залуче но в якості третьої особи, що н е заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні в ідповідача голову Смілянськ ої міжрайонної спілки інвалі дів «Відродження»- Линника В.Я.

Прокурор та представник по зивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали, п озов просили задовольнити по вністю з підстав викладених у позовній заяві.

Представник відповідача т а третя особа в судовому засі данні проти задоволення позо ву заперечували з підстав, за значених у запереченнях на а дміністративний позов, проси ли суд відмовити в задоволен ні позовних вимог повністю.

Заслухавши пояснення прок урора, представників сторін та третю особу, розглянувши п одані документи і матеріали, оцінивши належність, допуст имість, достовірність кожног о доказу окремо, а також доста тність і взаємний зв'язок док азів у їх сукупності, суд вста новив.

Підприємство «Відродження »Смілянської міжрайонної сп ілки інвалідів «Відродження »зареєстроване як юридична о соба виконавчим комітетом См ілянської міської ради Черка ської області 15.03.2001 року та є пл атником страхових внесків на загальнообов'язкове державн е пенсійне страхування, а том у відповідно до підпункту 6 пу нкту 2 ст. 17 Закону України "Про загальнообов'язкове державн е пенсійне страхування" стра хувальник зобов'язаний нарах овувати, обчислювати і сплач увати в установлені строки т а в повному обсязі страхові в нески.

Згідно узгодженого розрах унку суми страхових внесків на загальнообов'язкове держа вне пенсійне страхування від повідачем за грудень 2009 року н араховано страхові внески в сумі 44 грн. 64 коп., за лютий 2010 року - в сумі 52 грн. 14 коп., строки спла ти яких настали відповідно 20 ч исла наступного за вказаним в розрахунку місяця. Загальн а сума становить 96 грн. 78 коп. (44 г рн. 64 коп. + 52 грн. 14 коп.).

28.12.2009 року управлінням Пенсій ного фонду України в м. Сміла Ч еркаської області на підстав і ст.64 Закону України «Про заг альнообов'язкове державне пе нсійне страхування»була про ведена позапланова перевірк а відповідача, за результата ми якої складено акт №52 від 28.12.20 09 року.

Згідно зазначеного акту пі дставою для проведення перев ірки стало виявлення та підт вердження недостовірних дан их, заявлених у документах об ов' язкової звітності, подан их суб' єктом господарюванн я, а саму перевірку проведено без присутності керівника п ідприємства «Відродження» С мілянської міжрайонної спіл ки інвалідів «Відродження»а бо інших посадових осіб, у зв' язку із вчиненням дій, які пер ешкоджають представникам ор гану Пенсійного фонду в пров еденні перевірки.

Перевіркою правильності н арахування та сплати страхов их внесків встановлено, що в п орушення п.п.1 п.8 розділу XV Прик інцевих положень Закону Укра їни «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван ня», п.1 ст.4 Закону України «Про збір на загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння», п.4.1 та п.4.2 розділу 4 Інстру кції про порядок обчислення та сплати страхувальниками т а застрахованими особами вне сків на загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння до Пенсійного фонду Укра їни на робітників відповідач а не інвалідів нараховувалос ь 4% замість 33,2%, в результаті чог о відповідачу донараховано с трахові внески за період з сі чня 2005 року по грудень 2008 року на суму 3580 грн. 81 коп., у тому числі 33 ,2 % - «+»в сумі 4084 грн. 32 коп. та 4% - «-»503 грн. 51 коп.

Акт про результати позапла нової перевірки відповідача №52 від 28.12.2009 року було одержано в ідповідачем 31.12.2009 року, що підтв ерджується копією поштового повідомлення №744843.

У зв'язку із порушенням відп овідачем платіжної дисциплі ни позивачем, на підставі час тини 3 статті 106 Закону № 1058-IV, напр авлялась вимога про сплату б оргу № Ю-445 від 06.04.2010 року, що, відпо відно до копії поштового пов ідомлення № 888039 була отримана в ідповідачем 08.04.2010 року.

Зазначена вимога оплачена відповідачем частково, у пер едбаченому законодавством п орядку оскаржена не була.

Таким чином, загальна сума б оргу відповідача по сплаті с трахових внесків з урахуванн ям часткової сплати, згідно к артки особового рахунку стра хувальника становить 3340 грн. 48 коп. (96 грн. 78 коп. + 3580 грн. 81 коп. - 337 г рн. 11 коп.).

На підставі п.4 ч.9 ст.106 Закону України «Про загальнообов'яз кове державне пенсійне страх ування»управлінням Пенсійн ого фонду України було прийн ято рішення про застосування фінансових санкцій за донар ахування органом Пенсійного фонду України або страхувал ьником сум своєчасно не обчи слених та не сплачених страх ових внесків № 28 від 27.01.2010 року, з гідно якого застосовано до в ідповідача фінансові санкці ї в розмірі 8209 грн. 83 коп.

Згідно копії поштового пов ідомлення № 800263 вказане рішенн я було одержано відповідачем 30.01.2010 року.

На підставі п.2 ч.9 ст.106 Закону України «Про загальнообов'яз кове державне пенсійне страх ування»управлінням Пенсійн ого фонду України було прийн ято рішення про застосування фінансових санкцій та нарах ування пені за несплату (непе рерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерах ування) страхувальниками стр ахових внесків, у тому числі д онарахованих страхувальник ами або органом Пенсійного ф онду №70 від 05.03.2010 року, згідно яко го до відповідача застосован о у вигляді стягнення суми шт рафу в розмірі 13 грн. 92 коп. та на рахування пені в розмірі 0 грн . 97 коп. за період з 18.01.2010 року по 25.01 .2010 року.

Загальна сума боргу відпов ідача по сплаті фінансових с анкцій з урахуванням частков ої сплати становить 8223 грн. 75 ко п. (8209 грн. 83 коп. + 13 грн. 92 коп.).

Таким чином, загальна сума б оргу відповідача становить 11565 грн. 20 коп. (3340 грн. 48 коп. + 8223 грн. 75 к оп. + 0 грн. 97 коп.).

Частиною першою статті 67 Ко нституції України (№ 254к/96-ВР) за кріплено обов'язок кожного с плачувати податки і збори в п орядку і розмірах, встановле них законом.

Відповідно до статті треть ої Закону України «Про збір н а обов'язкове державне пенсі йне страхування»від 26.06.97 р. № 400/97 -ВР (надалі за текстом - "Закон № 400/97-ВР"), збір на обов'язкове дер жавне пенсійне страхування п латники збору сплачують до П енсійного фонду України в по рядку визначеному законодав ством України.

Частиною 1 статті 1 Закону № 40 0/97-ВР визначено, що платниками збору на обов'язкове державн е пенсійне страхування є суб 'єкти підприємницької діяльн ості незалежно від форм влас ності, їх об'єднання, бюджетні , громадські та інші установи та організації, об'єднання гр омадян та інші юридичні особ и, а також фізичні особи - суб'є кти підприємницької діяльно сті, які використовують прац ю найманих працівників.

Спеціальним законом, який в изначає принципи, засади і ме ханізми функціонування сист еми загальнообов'язкового де ржавного пенсійного страхув ання, призначення, перерахун ку і виплати пенсій, надання с оціальних послуг з коштів Пе нсійного фонду, що формуютьс я за рахунок страхових внеск ів роботодавців, бюджетних т а інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює п орядок формування Накопичув ального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату до говорів страхування довічни х пенсій або одноразових вип лат застрахованим особам, чл енам їхніх сімей та іншим осо бам, є Закон України «Про зага льнообов'язкове державне пен сійне страхування»від 9 липн я 2003 року № 1058-IV (далі за текстом - "З акон № 1058-IV").

Статтею 1 Закону № 1058-IV визначе но, що страхувальниками є роб отодавці та інші особи, які ві дповідно до цього Закону спл ачують страхові внески на за гальнообов'язкове державне п енсійне страхування.

Статтею 14 Закону № 1058-IV встано влено, що страхувальниками, в ідповідно до цього Закону, є р оботодавці: підприємства, ус танови і організації, створе ні відповідно до законодавст ва України, незалежно від фор ми власності, виду діяльност і та господарювання, об'єднан ня громадян, профспілки, полі тичні партії (у тому числі філ ії, представництва, відділен ня та інші відокремлені підр озділи зазначених підприємс тв, установ, організацій, об'єд нань громадян, профспілок, по літичних партій, які мають ок ремий баланс і самостійно ве дуть розрахунки із застрахов аними особами), фізичні особи - суб'єкти підприємницької ді яльності та інші особи (включ аючи юридичних та фізичних о сіб - суб'єктів підприємницьк ої діяльності, які обрали осо бливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний п одаток, фіксований сільськог осподарський податок, придба ли спеціальний торговий пате нт), які використовують працю фізичних осіб на умовах труд ового договору (контракту) аб о на інших умовах, передбачен их законодавством, або за дог оворами цивільно-правового х арактеру.

Відповідно до статті 15 Зако ну № 1058-IV платниками страхових внесків до солідарної систем и є страхувальники, зазначен і в статті 14 цього Закону.

Згідно частини 6 статті 17 Зак ону № 1058-IV страхувальник зобов' язаний нараховувати, обчислю вати і сплачувати в установл ені строки та в повному обсяз і страхові внески. Частиною д ругою статті 20 зазначеного За кону встановлено, що обчисле ння страхових внесків застра хованих осіб здійснюється ст рахувальником на підставі бу хгалтерських та інших докуме нтів, відповідно до яких пров одиться нарахування (обчисле ння) або які підтверджують на рахування (обчислення) зароб ітної плати, на які відповідн о до цього Закону нараховуют ься страхові внески.

Пунктом 6 статті 20 Закону № 1058- IV передбачено, що страхувальн ики зобов'язані сплачувати с трахові внески, нараховані з а відповідний базовий звітни й період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня зак інчення цього періоду незале жно від виплати заробітної п лати (доходу), на суми яких нар аховуються страхові внески. Для страхувальників, що мают ь найманих працівників, базо вим звітним періодом є кален дарний місяць. Згідно частин и 12 статті 20 вищезазначеного З акону страхові внески підляг ають сплаті незалежно від фі нансового стану платника стр ахових внесків.

Згідно із ч. 4 ст. 18 Закону № 1058-IV с трахові внески не включаютьс я до складу податків, інших об ов'язкових платежів, що склад ають систему оподаткування.

Статтею 20 цього Закону визн ачено, що якщо страхувальник и несвоєчасно або не в повном у обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуютьс я фінансові санкції, передба чені цим Законом.

Відповідно до п. 2 ч. 9 ст. 106 Зако ну № 1058-IV, за несплату (неперера хування) або несвоєчасну спл ату (несвоєчасне перерахуван ня) страхувальниками страхов их внесків, у тому числі донар ахованих страхувальниками а бо територіальними органами Пенсійного фонду, накладаєт ься штраф у розмірі 10 відсоткі в своєчасно не сплачених сум .

Одночасно на суми своєчасн о не сплачених (не перерахова них) страхових внесків і фіна нсових санкцій нараховуєтьс я пеня в розмірі 0,1 відсотка за значених сум коштів, розрахо вана за кожний день простроч ення платежу.

Пунктом 4 частини 9 статті 106 З акону № 1058-IV передбачено, що за д онарахування територіальни м органом Пенсійного фонду а бо страхувальником сум своєч асно не обчислених та не спла чених страхових внесків накл адається штраф у розмірі 5 від сотків зазначених сум за кож ний повний або неповний міся ць, за який донараховано ці су ми.

Для розрахунку зазначеног о штрафу кількість місяців р озраховується починаючи з мі сяця, на який припадає термін подання звітності за період , за який донараховано (обчисл ено) суми внесків, та закінчую чи місяцем, на який припадає о тримання таким страхувальни ком акта перевірки від орган у Пенсійного фонду або в яком у він подав звітність, де зазн ачено такі донараховані суми (підпункт 9.3.4 пункту 9.3 Інструкц ії).

Частиною 5 статті 106 Закону № 1058 передбачено, що за рахунок с ум, що надходять від страхува льника або від державної вик онавчої служби в рахунок спл ати недоїмки, погашаються су ми недоїмки, пені та фінансов их санкцій у порядку календа рної черговості їх виникненн я. У разі, коли страхувальник м ає несплачену недоїмку, пеню та фінансові санкції і здійс нює сплату поточних сум стра хових внесків, ці суми зарахо вуються в рахунок сплати нед оїмки, пені та фінансових сан кцій.

Щодо посилання відповідач а та третьої особи на неправо мірність донарахування пози вачем відповідачу сум страхо вих внесків суд зазначає.

Відповідно до підпункту 1 пу нкту 8 Прикінцевих положень З акону № 1058-IV до набрання чиннос ті закону про спрямування ча стини страхових внесків до Н акопичувального фонду страх ові внески страхувальниками та застрахованими особами с плачуються у розмірах, перед бачених Законом України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування».

Згідно статті 4 Закону Украї ни «Про збір на обов'язкове де ржавне пенсійне страхування »для підприємств, установ і о рганізацій, де працюють інва ліди, збір на обов'язкове держ авне пенсійне страхування ви значається окремо за ставкою 4 відсотки від об'єкта оподатк ування для працюючих інвалід ів та за ставкою 33,2 відсотка ві д об'єкта оподаткування для і нших працівників такого підп риємства.

Підставою для застосуванн я ставки у розмірі 4 відсотків згідно з пунктом 4.2 Інструкці ї про порядок обчислення і сп лати страхувальниками та зас трахованими особами внесків на загальнообов'язкове держ авне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, за твердженої постановою правл іння Пенсійного фонду Україн и від 19 грудня 2003 року N 21-1 та заре єстрованої в Міністерстві юс тиції України 16 січня 2004 року з а N 64/8663 (із змінами), є завірена ко пія виписки з акта огляду в ме дико-соціальній експертній к омісії про встановлення груп и інвалідності.

Заперечуючи проти стягнен ня донарахованих страхових в несків згідно акту перевірки № 52 від 28.12.2009 року представник ві дповідача та третя особа нап олягали, що відповідач належ ить до підприємств всеукраїн ських громадських організац ій інвалідів та має права на к ористування пільгою, передба ченою абз. 6 п.1 ст. 4 Закону Украї ни «Про збір на обов'язкове де ржавне пенсійне страхування ».

Згідно із абзацом 6 п. 1 ст. 4 Зак ону України «Про збір на зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування»для під приємств всеукраїнських гро мадських організацій інвалі дів, де кількість інвалідів с тановить не менше 50 відсотків загальної чисельності працю ючих, збір на обов' язкове де ржавне пенсійне страхування визначається за ставкою 4 % ві д об' єкта оподаткування для всіх працівників цих підпри ємств.

Також, абзацом 3 п. 4.2 ст. 4 Інстр укції про порядок нарахуванн я та сплати страхувальниками та застрахованими особами в несків на загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання до Пенсійного фонду Ук раїни, встановлено, що для під приємств всеукраїнських орг анізацій інвалідів де кількі сть інвалідів становить не м енше 50 відсотків загальної чи сельності працюючих, внески на загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування в изначаються ставкою 4 % від сум и фактичних витрат на оплату праці (грошового забезпечен ня) працівників.

Таким чином, із системного а налізу норм чинного законода вства суд приходить до висно вку, що для визначення розмір у збору на обов'язкове держав не пенсійне страхування за с тавкою 4 відсотки від об'єкта о податкування для всіх праців ників цього підприємства, пі дприємство має бути створено всеукраїнською громадською організацією інвалідів.

Відповідно до ст.9 Закону Ук раїни «Про об' єднання грома дян»до всеукраїнських об'єдн ань громадян належать об'єдн ання, діяльність яких поширю ється на територію всієї Укр аїни і які мають місцеві осер едки у більшості її областей .

Зі статуту підприємства «В ідродження»Смілянської між районної спілки інвалідів «В ідродження»вбачається, що йо го засновником є Смілянська міжрайонна спілка інвалідів «Відродження».

Згідно свідоцтва про реєст рацію об' єднання громадян в ід 25.05.2000 року №242, судом встановле но, що громадська організаці я Смілянська міжрайонна спіл ка інвалідів «Відродження»є місцевою громадською органі зацією.

Доказів того, що Смілянська міжрайонна спілка інвалідів «Відродження»є всеукраїнсь кою громадською організаціє ю інвалідів суду надано не бу ло.

Крім того, суд зазначає, що п ід час судового розгляду спр ави сторони визнали, що згідн о із дозволом №9 регіональної комісії з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій інв алідів у Черкаській області відповідачу надано право кор истування пільгами тільки з оподаткування згідно із п. п. 7 .12.1 п. 7.12 ст. 7 Закону України «Про оподаткування прибутку підп риємств»з 01.09.2009 року по 01.09.2010 року .

Згідно ч.3 ст.72 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни обставини, які визнають ся сторонами, можуть не доказ уватися перед судом, якщо про ти цього не заперечують стор они і в суду не виникає сумнів у щодо достовірності цих обс тавин та добровільності їх в изнання.

Таким чином, суд приходить д о висновку про правомірність донарахування відповідачу с ум страхових внесків.

Безпідставними є також і до води відповідача та третьої особи про неправомірність пр оведеної на підприємстві пер евірки.

Підпунктом 2.3.2 пункту 2.3. статт і 2 Положення про управління П енсійного фонду України в ра йонах, містах, районах у міста х, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду У країни від 30.04.2002 р. № 8-2 та зареєст рованого в Міністерстві юсти ції України 21 травня 2002 р. за N 442/6730 , надано право управлінню Пен сійного фонду України в м. Смі ла Черкаської області провод ити планові, а також у передба чених законодавством випадк ах позапланові перевірки на будь-яких підприємствах, уст ановах, організаціях та фізи чних осіб - суб'єктів підприєм ницької діяльності книг, зві тів, кошторисів та інших доку ментів, пов'язаних із нарахув анням, обчисленням та сплато ю страхових внесків, отримув ати необхідні пояснення, дов ідки та відомості з питань, як і виникають під час таких пер евірок та застосовувати фіна нсові санкції, передбачені з аконом.

Судом встановлено, що приво дом для проведеної позаплано вої перевірки стало виявленн я та підтвердження недостові рних даних, заявлених у докум ентах обов' язкової звітнос ті, поданих суб' єктом госпо дарювання.

З метою виявлення загально ї кількості осіб, що працювал и на підприємстві, під час про ведення перевірки були викор истані довідки відділів з пр изначення пенсій управління Пенсійного фонду України в м . Сміла та управління Пенсійн ого фонду України у Смілянсь кому районі, копії пенсійних посвідчень та відомості із с истеми персоніфікованого об ліку, в яких зазначено всіх пр ацівників, які працювали на п ідприємстві за період з 01.012005 ро ку по 31.12.2008 року та періоди їх ро боти окремо по кожному праці внику.

Щодо посилань відповідача на безпідставність висуненн я позовних вимог у зв' язку і з підписанням акту звірки мі ж позивачем та відповідачем, згідно якого станом на 01.01.2010 ро ку у відповідача відсутня за боргованість перед позиваче м, суд зазначає.

За результатами перевірки 28.12.2009 року відповідачу було дон араховано страхових внескі в на суму 3580 грн. 81 коп. Відповіда чем було одержано примірник акту про результати позаплан ової перевірки №52 від 28.12.2009 року та вимогу про сплату боргу, що підтверджується копіями пош тових повідомлень №744843та № 888039, в ідповідно.

Частиною 3 статті 106 Закону №1 058-IV визначено, що вимога про сп лату недоїмки є виконавчим д окументом. Протягом десяти р обочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки с трахувальник зобов'язаний сп латити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.

Суд погоджується із твердж енням позивача, що сума донар ахованих страхових внесків в розмірі 3580 грн. 81 коп. була узгод жена по сплину десятиденного строку, наданого для сплати з а вимогою, а тому актом звірки між управлінням Пенсійного фонду України в м. Сміла та під приємством «Відродження»См ілянської міжрайонної спілк и інвалідів «Відродження»ві д 01.01.2010 року не виявлено жодних розбіжностей.

Беручи до уваги те, що узгод жену суму боргу до Пенсійног о фонду України у розмірі 11565 гр н. 20 коп. відповідач у встановл ені законодавством строки не сплатив; доказів погашення в ідповідачем зазначеної забо ргованості станом на день ро згляду цього спору не надава в, тому суд приходить до висн овку про обґрунтованість поз овних вимог та вважає їх таки ми, що підлягають задоволенн ю у повному обсязі.

Щодо посилань відповідача на пропущення позивачем стр оку давності відповідно до с т.ст. ст. 99, 100 Кодексу адміністра тивного судочинства України , що є підставою згідно ст.100 КАС України для відмови в задово ленні позовних вимог, суд заз начає.

Статтею 99 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и передбачено, що адміністра тивний позов може бути подан о в межах строку звернення до адміністративного суду, вст ановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернен ня до адміністративного суду за захистом прав, свобод та ін тересів особи встановлюєтьс я річний строк, який, якщо не в становлено інше, обчислюєтьс я з дня, коли особа дізналася а бо повинна була дізнатися пр о порушення своїх прав, свобо д чи інтересів. Для захисту пр ав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими закон ами можуть встановлюватися і нші строки для звернення до а дміністративного суду, які, я кщо не встановлено інше, обчи слюються з дня, коли особа діз налася або повинна була дізн атися про порушення своїх пр ав, свобод чи інтересів.

Разом з тим, відповідно до ч . 15 ст. 106 Закону України «Про заг альнообов'язкове державне пе нсійне страхування»строк да вності щодо стягнення недоїм ки, пені та штрафів не застосо вується.

Отже, твердження відповіда ча щодо спливу строку позовн ої давності за заявленими до стягнення сумами недоїмки з і збору на обов'язкове держав не пенсійне страхування є бе зпідставним.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України, кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го кодексу.

Інших доказів сторони суд у не назвали та не надали.

Відповідно до частини чет вертої статті 94 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни судові витрати, здійсн ені позивачем - суб'єктом влад них повноважень, з відповіда ча не стягуються.

Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 99, 100, ст.с т. 158-159, 161-163 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов за довольнити повністю.

Стягнути з підприємства «В ідродження»Смілянської між районної спілки інвалідів «В ідродження» (20700, Черкаська обл асть, м. Сміла, вул. 60 років СРСР , 58, ідентифікаційний код 31432857) на користь управління Пенсійн ого фонду України в м. Сміла Че ркаської області (20700, Черкаськ а область, м. Сміла, вул. Леніна , 35, код ЄДРПОУ 21366449) заборгованіс ть по сплаті страхових внеск ів в сумі 3340 грн. 48 коп., 8223 грн. 75 коп . штрафних санкцій та 0 грн. 97 ко п. пені, усього на загальну су му 11565 (одинадцять тисяч п' ятс от шістдесят п' ять) грн. 20 коп .

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає зако нної сили після закінчення с троку подання заяви про апел яційне оскарження, встановле ного цим Кодексом, якщо таку з аяву не було подано.

Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову було п роголошено у відсутності осо би, яка бере участь у справі, т о строк подання заяви про апе ляційне оскарження обчислює ться з дня отримання нею копі ї постанови. Апеляційна скар га на постанову суду першої і нстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарж ення.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Повний текст постанови виготовлений 22 липня 2010 року.

Головуючий С.О. К ульчицький

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.07.2010
Оприлюднено27.07.2010
Номер документу10482071
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2287/10/2370

Постанова від 21.07.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

Ухвала від 21.07.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні