Рішення
від 19.06.2022 по справі 904/553/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.06.2022м. ДніпроСправа № 904/553/22

За позовом Синельниківської окружної прокуратури Дніпропетровської області в інтересах держави в особі П-1 Комунального некомерційного підприємства "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"; П-2 Синельниківської міської ради; П-3 Синельниківської районної державної адміністрації

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"

про стягнення грошових коштів

Суддя Манько Г.В.

Представники: Без участі сторін.

СУТЬ СПОРУ:

Синельниківська окружна прокуратура Дніпропетровської області звернулась до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом в інтересах держави в особі П-1 Комунального некомерційного підприємства "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"; П-2 Синельниківської міської ради; П-3 Синельниківської районної державної адміністрації про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" грошових коштів 144 863 грн. 69 коп.

Відповідач надав відзив на позов у якій заперечував проти задоволення позовних вимог, просив суд у позові відмовити.

У відповідності до приписів ст. 252 Господарського процесуального кодексу України справу розглянуто в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами оскільки предметом позову є стягнення грошової суми, розмір якої не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб та характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін.

У судовому засіданні на підставі ст.ст. 232, 233 Господарського процесуального кодексу України судом прийнято рішення.

Розглянувши наявні матеріали справи, дослідивши надані докази, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Між товариством з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровськгаз збут» та комунальним підприємством «Синельниківська центральна районна лікарня «Дніпропетровської обласної ради» укладено договір №41DB497-1025-19 на постачання природного газу (далі Договір).

Постачальник зобов`язується передати у власність Споживачу у 2019 році природний газ (згідно з ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (09123000-7«Природний газ» (Газ природній) (далі - газ), а Споживач зобов`язується прийняти та оплатити вартість газу у розмірах, строки та порядку, що визначені Договором (п. 1.1 Договору).

Річний плановий обсяг постачання газу-до 109 256 куб. м (п. 1.2 Договору).

Передача газу за цим Договором здійснюється на межах балансової належності об`єктів Споживача відповідно до актів розмежування ділянок обслуговування (далі - пункти призначення) (п. 1.4 Договору).

Якість газу, який передається Споживачеві в пунктах призначення, має відповідати вимогам, установленим державними стандартами та технічним умовами щодо його якості (п. 2.1 Договору).

Обсяг споживання природного газу Споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу в розмірі ± 10 % від підтвердженого обсягу природного газу у відповідну газову добу (п. 2.5.1 Договору).

Ціна 1 тис.куб.м. газу без урахування податку на додану вартість становить 4 750,00 гривень, крім того компенсація вартості послуги доступу до потужності становить 157,19 гривень. Ціна 1 тис.куб.м. природного газу з урахуванням компенсації вартості послуги доступу до шості складає 4 907,19 гривень, крім того ПДВ становить 981,44 гривень. Всього ціна природного газу за 1 тис. куб.м. становить 5 888,63 гривень (п. 3.2 Договору).

Сторони домовились, що ціна газу, розрахована відповідно до пункту 3.2. цього Договору, застосовується Сторонами при складанні актів приймання-передачі газу та розрахунках за цим Договором (п. 3.3 Договору).

Місячна вартість газу визначається як добуток ціни газу та загального обсягу фактично поставленого (спожитого) газу, визначеного згідно з розділом II цього Договору (п. 3.4 Договору).

Загальна сума Договору складається із місячних сум вартості газу поставленого Споживачеві за даним Договором і становить 643 368,16 грн., у т. ч. ПДВ - 20% 107 228,03 грн. (п. 3.5 Договору).

Розрахунковий період за Договором становить один календарний місяць (п. 4.1 Договору).

Цей Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 31 грудня 2019 року, а в частині проведення розрахунків - до їх повного здійснення (п. 10.1 Договору).

Усі зміни та доповнення до Договору оформлюються письмово, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються їх печатками (за наявності) (п. 10.5 Договору).

Згідно тексту листа Дніпропетровської ОДА за №35-5154/0/2-21 від 03.11.2021р., у 2019 році Комунальне підприємство "Синельниківська центральна районна лікарня" Синельниківської міської ради" фінансувалась Синельниківською районною державною адміністрацією, оплата за договором на постачання природного газу №4ШВ497-1025-19 від 12.12.2019 здійснювалась з місцевого бюджету.

Згідно зі Статуту КП «Синельниківська центральна районна лікарня» ДОР», затвердженого рішенням Дніпропетровської обласної ради №492-17/VII від 16.08.2019, підприємство створене за рішенням Дніпропетровської обласної ради від 19.10.2018 №388-14/VII відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення КЗ «Синельниківська центральна районна лікарня» ДОР у КП «Синельниківська центральна районна лікарня» ДОР» (п. 1.2 Статуту). Підприємство є правонаступником усіх майнових і немайнових прав та обов`язків КЗ «Синельниківська центральна районна лікарня» (п. 1.3 Статуту). Рішенням Синельниківської міської ради №897-46/VII від 18.12.2019 затверджена нова редакція Статуту КНП «Синельниківська центральна міська лікарня» Синельниківської міської ради». Відповідно до п.1.3 Статуту підприємство є правонаступником усіх майнових і немайнових прав та обов`язків КП «Синельниківська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради». Відповідно до п. 1.5. Статуту, власником та органом управління майном Підприємства є територіальна громада м.Синельникове. Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Власнику. Відповідно до п.7.3.5. Статуту Власник здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є власністю територіальної громади міста Синельникове та закріплене за Підприємством на праві оперативного управління.

На час прийняття рішення у справі с КНП «Синельниківська центральна міська лікарня» СМР» підзвітне та підконтрольне Синельниківській міській раді та повноваження щодо внутрішнього контролю за використанням коштів місцевого бюджету належать міській раді.

Відповідно до ст.ст.2, 10, 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міськими радам. Виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються в установленому законом порядку питань щодо управління об`єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, що перебувають в управлінні районних і обласних рад; призначення і звільнення їх керівників, крім випадків, передбачених частиною другою статті 21 Закону України «Про культуру».

Синельниківська районна державна адміністрація є органом, уповноваженим державою на здійснення відповідних функцій у спірних правовідносинах.

Органом, уповноваженим на здійснення відповідних функцій у спірних правовідносинах, є також Синельниківська міська рада.

ВСтановлено, що Синельниківською окружною прокуратурою направлено на адресу КП "Синельниківська центральна районна лікарня" Синельниківської міської ради" листи за №04/65-2278вих-21 від 08.10.2021, за №04/65-2440вих-21 від 28.10.2021, за №04/65-2926вих-21 від 15.12.2021, за №04/65-2933вих-21 від 16.12.2021 та за №04/65-2993вих-21 від 20.12.2021 у яких детально описувалися порушення інтересів держави, спричинені надмірною та безпідставною сплатою коштів на користь постачальника, а також витребувано інформацію щодо вжитих заходів, спрямованих на застосування наслідків нікчемних додаткових угод та повернення безпідставно сплачених коштів. На вказані листи КНП "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради" надано відповіді №896 від 12.10.2021, №987 від 03.11.2021, №1192 від 20.12.2021, №1204 від 22.12.2021, №21 від 11.01.2022 згідно яких встановлено, що заходи, спрямовані на повернення коштів та розірвання додаткових угод №2-5,9 не вживались, позовні заяви до суду не подавались.

Опрацюванням інформації з веб-порталу публічних закупівель «Prozorro» (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-18-003236-Ь) встановлено, що КП «Синельниківська центральна районна лікарня» ДОР» (далі - Замовник) в 2019 році проведено відкриті торги по закупівлі (UA-2019-10-18-003236-b) товарів ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо. За результатами Замовником (Споживачем) з переможцем відкритих торгів ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» код ЄДРПОУ 39572642 (Постачальником) укладено договір №41DB497-1025-19 від 12.12.2019 (далі по тексту - Договір) про закупівлю вищевказаного товару на суму 643 368,16 грн. зПДВ. Відповідно до п.1.2. Договору, річний плановий обсяг постачання газу -до 109 256 куб. м. Згідно з п.3.2 Договору, ціна за 1000 кубічних метрів газу на момент укладення даного Договору становила 5888,63 грн. з ПДВ.

Додатковою угодою №2 від 17.12.2019 до Договору Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме зменшено обсяг постачання природного газу до 100,213 тис.куб. м та підвищено ціну за 1000 кубічних метрів газу до 6420 грн. з ПДВ. Додатковою угодою №3 від 18.12.2019 до Договору Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме зменшено обсяг постачання природного газу до 92,43795 тис. куб. м та підвищено ціну за 1000 кубічних метрів газу до 6960 грн. з ПДВ. Додатковою угодою №4 від 19.12.2019 до Договору Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме зменшено обсяг постачання природного газу до 85,1016 тис.куб. м та підвищено ціну за 1000 кубічних метрів газу до 7560 грн. з ПДВ. Додатковою угодою №5 від 20.12.2019 до Договору Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме зменшено обсяг постачання природного газу до 78,57041тис.куб. м та підвищено ціну за 1000 кубічних метрів газу до 8188,428 грн. з ПДВ. Додатковою угодою №6 від 26.12.2019 до Договору, сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 212 651,16 грн. та викласти пункт 3.6 Договору у наступній редакції: « 3.6. Загальна сума Договору складається із місячних сум вартості газу поставленого Споживачеві за даним Договором і становить 430 716,55 грн., у тому числі ПДВ-20%. Крім того, сторони дійшли згоди викласти пункт 1.2 Договору у наступній редакції: «Річний плановий обсяг постачання газу - до 52 600,64 куб.м». Додатковою угодою №7 від 15.01.2020 до Договору керуючись положеннями ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.10.2. Договору сторони домовилися продовжити строк дії Договору та виконання зобов`язань до 31 січня 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у п.3.6. Договору. Додатковою угодою №8 від 08.01.2020 до Договору, сторони домовилися викласти преамбулу Договору в частині, що стосується в найменування Споживача в наступній редакції: «Комунальне некомерційне підприємство «Синельниківська центральна міська лікарня» Синельниківської міської ради». Додатковою угодою №9 від 15.01.2020 до Договору, ' відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №3013 від 24.12.2019 «Про встановлення тарифів для ТОВ «Оператор ГТС України» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020- 2024 роки», Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме встановити ! ціну за 1000 кубічних метрів газу у розмірі 8148,792 грн. з ПДВ. Додатковою угодою №10 від 16.01.2020 до Договору, Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме встановити обсяг постачання газу на січень 2020 року у розмірі 10571,298 куб.м., та дійшли згоди продовжити строк дії Договору, достатній для проведення продовження процедури закупівлі природного газу на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми цього Договору, а саме 86143,31 грн., а загальну суму Договору встановити у розмірі 516859,86 грн.

Господарський суд погоджується з прокурором, що вищевказані додаткові угоди № 2-5, 9 до Договору укладені в порушення вимог чинного законодавства України про публічні закупівлі та є нікчемними.

Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Згідно ст.3 Закону (в редакції, яка діяла на час укладення договору та оспорюваних додаткових угод до договору) закупівлі здійснюються, у тому числі, за принципами максимальної економії та ефективності.

Сторони у випадку коливання цін на ринку наділені правом вносити зміни до договору щодо ціни товару декілька разів, але не більше, ніж на 10% від ціни за одиницю товару, і такі зміни сторони вносять з урахуванням вже внесених попередніх змін. Тобто, кожна зміна до договору має містити окреме документальне підтвердження.

Витребувані прокурором докази не можуть бути належними, допустимими та достатніми доказами на підтвердження коливання цін на ринку, а отже не можуть слугувати достатньою підставою для зміни істотної умови за договором №41DB497-1025-19 від 12.12.2019 в частині підвищення ціни за одиницю товару. Наявні довідки не містять жодних посилань на коливання ціни на предмет закупівлі за договором №41DB497-1025-19 від 12.12.2019, або обґрунтування коливання ціни на такі товари упродовж періодів між укладеним договором та додатковими угодами та не можуть бути використані для підтвердження коливання цін на ринку товарів.

Господарський суд погоджується з доводами прокурора, що під час проведення процедури закупівлі, відповідач при поданні остаточної пропозиції, свідомо занизив ціни на продукцію з метою отримання перемоги та створення несприятливих умов для учасників торгів, їх дискримінації, непрозорості, спотворення добросовісної конкуренції тощо. ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕA3 ЗБУТ» від початку участі у відкритих торгах пропонувало замовнику значно нижчу ціну природного газу за 1000 м. куб., ніж та, яка склалася на ринку товарів, а також, яку пропонували інші учасники закупівлі та яку очікував витратити Замовник. Посадові особи Відповідача, пропонуючи значно нижчу ціну, усвідомлювали усі ризики щодо ефективності своєї підприємницької діяльності на весь період дії договору та не могли з самого початку орієнтуватися виключно на негайну можливість зміни ціни закупівлі у бік її збільшення. Уклавши договір поставки від 12.12.2019 із КП «Синельниківська центральна районна лікарня» ДОР», ТОВ «ДШПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» прийняло на себе зобов`язання постачати предмет поставки (природний газ) протягом усього періоду договору, тобто - до 31.01.2020 та підприємство усвідомлювало всі фінансові ризики такої підприємницької діяльності. Рішення переможця про підписання договору є його добровільне волевиявлення, про те, що він згідний на умови договору, в тому числі ціну за одиницю товару на день підписання договору. Майже відразу після укладення договору від 12.12.2019, Відповідач почав ініціювати питання щодо збільшення закупівельної ціни з підстав коливання ціни на ринку товарів. Указане свідчить про наявність мети переможця закупівлі не виконувати умови договору про закупівлю товарів згідно наданої пропозиції.

Вказані дії відповідача та КНП «Синельниківська центральна міська лікарня» СМР» порушують принципи закупівель, встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», такі як: принцип максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

За таких обставин, умови оспорюваних додаткових угод до Договору суперечать вимогам ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».

Згідно вимог ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

Відповідно до ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей.

Згідно вимог ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом. Зміна ціни в договорі після його виконання не допускається. Якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору.

Згідно ст. 5 Цивільного кодексу України акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ними чинності. Акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом`якшує або скасовує цивільну відповідальність особи. Якщо цивільні відносини виникли раніше і регулювалися актом цивільного законодавства, який втратив чинність, новий акт цивільного законодавства застосовується до прав та обов`язків, що виникли з моменту набрання ним чинності.

Згідно ст. 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.

Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції з 01.12.2019р. по 08.02.2020р. договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1)зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.

Відповідно до ст.37 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції з 01.12.2019р. по 08.02.2020р. договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.

Нікчемність спірних додаткових угод визначена Законом, а саме приписами ст.37 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції з 01.12.2019р. по 08.02.2020р.

Відповідно до ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції з 07.05.22р. договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1)зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.

Відповідно до ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції з 07.05.22р. договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п`ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.

На час прийняття рішення у справі пункт 2 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» було змінено, порівняно з редакцією закону в редакції з 01.12.2019р. по 08.02.2020р., термін у який укладено Договір та спірні додаткові угоди.

У даному випадку не можна застосовувати п. 2 ст. 5 Цивільного кодексу України щодо скасування відповідальності.

Відповідно до вимог ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Наявні у справі докази, надані сторонами, є достатніми для задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Згідно вимог ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на сторони пропорційно задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 123, 129, 232, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ :

Позов задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» (49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Поля, буд. 2, літ. А-2, ідентифікаційний код 39572642) на користь Комунального некомерційного підприємства «Синельниківська центральна міська лікарня» Синельниківської міської ради» (52500, Дніпропетровська область, м. Синельникове, вул. Миру, буд 52, ідентифікаційний код01989160) грошові кошти у розмірі 144 863,69 грн.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ» (49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Поля, буд. 2, літ. А-2, ідентифікаційний код 39572642) на користь Дніпропетровської обласної прокуратури (реквізити отримувача: 49044, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 38, МФО 820172, р/р UA228201720343160001000000291 в ДКСУ в м. Київ, код ЄДРПОУ 02909938, код класифікації видатків бюджету - 2800) судовий збір у сумі 2481 грн..

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили у відповідності до приписів ст. 241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржена в порядку та строк, передбачений ст. ст. 254, 256 Господарського процесуального кодексу України .

Повне рішення складено 22.06.2022

Суддя Г.В. Манько

Дата ухвалення рішення19.06.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу104870328
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг енергоносіїв

Судовий реєстр по справі —904/553/22

Постанова від 06.12.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 16.10.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 17.07.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 20.02.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 12.12.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 15.11.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 20.07.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Рішення від 19.06.2022

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 11.04.2022

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 17.02.2022

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні