Справа № 588/196/22
№ провадження 2/588/192/22
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22.06.2022 року Тростянецький районний суд Сумської області у складі головуючої судді Щербаченко М.В., за участю секретаря судових засідань Безкоровайної А.С., позивачки ОСОБА_1 , її представника Сумцова Є.С. , представників відповідачів Кириченко Н.М., Безсмертної А.Г., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні у м.Тростянці цивільну справу за позовом СУМЦОВА Євгена Станіславовича в інтересах ОСОБА_1 до Комунального закладу дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради, Відділу освіти Тростянецької міської ради про визнання незаконним та скасування наказу про відсторонення від роботи, зобов`язання виплатити невиплачену заробітну плату за час незаконного відсторонення від роботи,
У С Т А Н О В И В:
Стислий виклад позиції позивачки
Представник позивача адвокат Сумцов Є.С. у січні 2022 року звернувся до суду з указаним позовом в інтересах ОСОБА_1 , який мотивував тим, що ОСОБА_1 з 01.12.2000 і по теперішній час працює на посаді вихователя у Комунальному закладі дошкільної освіти (яслі-садок) «Казка» Тростянецької міської ради.
Позивачці 04.11.2021 було повідомлено, що з 08 листопада 2021 року на період карантину, встановленого Урядом, щеплення проти COVID-19 нібито обов`язкове для працівників Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3, і що період відсторонення від роботи без збереження заробітної плати не увійде до страхового стажу для призначення пенсії та оплати тимчасової непрацездатності. Однак, ні в посадовій інструкції позивачки чи в будь-якому іншому документі, підписаному між сторонами, зобов`язання працівника перед роботодавцем про здійснення такого щеплення немає.
Наказом від 05.11.2021 № 88-К позивачку відсторонено від роботи, починаючи з 08 листопада 2021 року на час відсутності щеплення проти COVID-19 без збереження заробітної плати.
ОСОБА_1 вважає, що таким чином, відповідачами суттєво обмежується конституційне право позивачки на працю та на її оплату. Наказ про відсторонення від роботи є дискримінаційним. Профілактичні щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до Календаря профілактичних щеплень в Україні не включені, а відтак посилання та обґрунтування Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Тростянецької міської ради необхідності наявності доказів щеплення є незаконними. В оспорюваному наказі про відсторонення позивачки від роботи відсутні посилання на подання відповідної посадової особи державної санітарно-епідеміологічної служби, що передбачено пунктом 5 частини першої статті 7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». МОЗ на цей час не затверджено переліку інфекцій ухилення щеплення від яких може бути підставою для відсторонення.
Також представник позивачки Сумцов Є.С. у позові посилався на те, що обов`язок пройти обов`язкове щеплення за професією у ОСОБА_1 виник з 08 листопада 2021 року. При цьому у повідомленні про обов`язкове щеплення Комунальний заклад дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради запропонувало надати відповідний документ про вакцинацію або про абсолютні протипоказання до щеплення у строк до 07 листопада 2021 року. Проте оскаржуваний наказ від 05.11.2021 № 88-К, який позивачку було відсторонено від роботи, був виданий за два дні до закінчення визначеного у повідомленні строку подання документів і до набрання наказом МОЗ від 04.10.2021 № 2153 законної сили.
Ураховуючи викладене, ОСОБА_1 вважала, що наказ від 05.11.2021 року №88-К є незаконним і підлягає скасуванню. Як наслідок оскільки її право на працю порушується, заробітна плата не виплачується, тому ефективним способом захисту її прав буде зобов`язання Відділу освіти Тростянецької міської рали нарахувати та виплатити їй заробітну плату за час відсторонення.
Посилаючись на указані обставини, позивачка просить суд: 1) визнати незаконним та скасувати наказ Комунального закладу дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради від 05.11.2021 року №88-К «Про відсторонення від роботи ОСОБА_1 »; 2) зобов`язати Відділ освіти Тростянецької міської ради виплатити ОСОБА_1 невиплачену заробітну плату за час незаконного відсторонення від роботи, тобто починаючи з 08.11.2021 року по день набрання рішенням суду законної сили.
Стислий виклад позиції відповідачів
Представники відповідачів ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , заперечили проти позову ОСОБА_1 просили відмовити у його задоволенні.
Директор Комунального закладу дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради Кириченко Н.М. в обґрунтування заперечень проти позову в судовому засіданні посилалась на те, що з 04.10.2021, коли був підписаний наказ МОЗ від 04.10.2021 № 2153 серед працівників закладу проводилась роз`яснювальна робота про необхідність проходження вакцинації, оскільки заклад працює для уразливої категорії громадян 176 дітей, які відвідували заклад. Батьки дітей цікавились чи вихователі мають щеплення проти COVID-19. Позивачці, яка працює вихователем, також було доведено до відома про необхідність проходження вакцинації, її було попереджено про те, що з 08.11.2021 за відсутності документа проти показання до щеплення її буде відсторонено від роботи. На момент вручення ОСОБА_1 04.11.2021 повідомлення про необхідність до 07 листопада 2021 року надати відповідні документи стосовно вакцинації, у директора закладу ОСОБА_6 був період тимчасової непрацездатності через хворобу, тому її обов`язки виконувала вихователь-методист. Оскільки позиція ОСОБА_1 стосовно того, що вона не проходитиме вакцинацію була відома, то 05.11.2021 року був виданий наказ про її відсторонення з 08.11.2021 року.
Відділом освіти Тростянецької міської ради Сумської області було подано відзив на позовну заяву, який мотивовано тим, що не була позбавлена права на працю, оскільки залишається працівником Комунального закладу дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради. ОСОБА_1 у зв`язку з відсутністю підтверджуючого документа про щеплення проти COVID-19 тимчасово відсторонена від роботи на підставі статті 46 КЗпП України на виконання вимог пункту 46-1 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Позивачка відповідно до Переліку професій, виробництв та організацій, затвердженим Наказом Міністерства охорони здоров`я №2153 від 04.10.2021, який набув чинності 08.11.2021 підлягає обов`язковому профілактичному щепленню проти гострої респіраторної хвороби COVID-19 на період дії карантину як працівник закладу дошкільної освіти, оскільки ОСОБА_1 кожного дня взаємодіє з великою кількістю людей закладу, в якому виховується 176 дітей, а тому позивачка перебуває в зоні ризику як інфікуватися особисто, так і інфікувати оточуючих громадян.
Висновку про те, що ОСОБА_1 має абсолютні протипоказання до проведення таких профілактичних щеплень проти COVID-19 та медичного висновку про відсутність захворювання на COVID-12, позивачка роботодавцю не надала, правом на вихід у відпустку не скористалася.
Процесуальні дії у справі та заяви (клопотання) учасників
Ухвалою суду від 08.02.2022 року було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження та призначено судове засідання з викликом осіб.
Відповідачем Відділом освіти Тростянецької міської ради Сумської області 14.02.2022 подано до суду відзив на позов.
У зв`язку із уведенням в Україні Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року воєнного стану та неможливістю здійснення правосуддя з об`єктивних причин під час воєнного стану судове засідання, яке було призначене на 03.03.2022 не відбулось.
Розпорядженням Голови Верховного Суду від 22.03.2022 № 13/0/9-22 змінено територіальну підсудність справ Тростянецького районного суду Сумської області на Гадяцький районний суд Полтавської області.
З 26 травня 2022 року розпорядженням Голови Верховного Суду від 25.05.2022 №32/0/9-22 відновлено територіальну підсудність судових справ Тростянецького районного суду Сумської області.
Протокольною ухвалою суду від 22.06.2022 року було задоволено клопотання представника позивачки Сумцова Є.С. про поновлення процесуального строку для подання додаткових письмових доказів, які були отримані стороною позивача після звернення до суду.
Фактичні обставини, установлені судом та зміст спірних правовідносин
Судом установлено, що ОСОБА_1 з 01.07.2005 працює на посаді вихователя Дошкільного начального закладу «Казка» Тростянецької міської ради, який 26.06.2018 року перейменовано у Комунальний заклад дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради (а.с.7-8).
Вихователю ОСОБА_1 04.11.2021 року було складено Повідомлення про обов`язкове профілактичне щеплення від COVID-19 та запропоновано до 07.11.2021 надати Довідку про абсолютні протипоказання до проведення профілактичних щеплень або один із таких документів: документ, який підтверджує отримання повного курсу вакцинації або одну дозу дводозної вакцинації COVID-19, включеної ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях; міжнародний внутрішній або міжнародний або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою дводозної вакцини (жовтий сертифікат) або однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зелений сертифікат), які включені ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (а.с. 28).
Наказом від 05.11.2021 № 88-К ОСОБА_1 відсторонено від роботи, починаючи з 08 листопада 2021 року на час відсутності щеплення проти COVID-19 без збереження заробітної плати. Починаючи з 08 листопада 2021 року Відділом освіти Тростянецької міської ради припинено нарахування та виплату позивачу заробітної плати (а.с.29).
ОСОБА_1 відмовилась від отримання під підпис і Повідомлення про обов`язкове профілактичне щеплення від COVID-19 від 04.11.2021, і від наказу від 05.11.2021 № 88-К про її відсторонення, про що лише 08.11.2021 року було складено Акт (а.с.30).
На підставі наказу МОЗ від 25.02.2022 № 380 «Про втрату чинності розпорядчих актів щодо відсторонення від роботи невакцинованих від COVID-19 працівників» директором Комунального закладу дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради Н.Кириченко видано наказ від 01.03.2022 № 12/1-к, яким ОСОБА_1 допущено до роботи з 01.03.2022 року.
Мотиви, з яких виходить суд та застосовані норми права
Відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає, або на яку він вільно погоджується. Використання примусової праці забороняється. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення.
Відповідно до положень статті 5-1 КЗпП України, держава гарантує працездатним громадянам, які постійно проживають на території України правовий захист від необгрунтованої відмови у прийнятті на роботу і незаконного звільнення, а також сприяння у збереженні роботи.
Згідно з пункту 1 частини 1 статті 40 КЗпП України трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом лише у випадках змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.
У пунктах «а», «б» статті 10 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров`я» встановлено обов`язки громадян у сфері охорони здоров`я, зокрема, піклуватись про своє здоров`я та здоров`я дітей, не шкодити здоров`ю інших громадян; у передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення.
Відповідно до частини першої статті 46 КЗпП України відсторонення працівників від роботи власником або уповноваженим ним органом допускається в разі:
- появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп`яніння;
- відмови або ухилення від обов`язкових медичних оглядів, навчання, інструктажу і перевірки знань з охорони праці та протипожежної охорони;
- в інших випадках, передбачених законодавством.
До інших передбачених законодавством випадків належить, зокрема, відмова або ухилення від профілактичних щеплень працівників професій, виробництв та організацій, для яких таке щеплення є обов`язковим.
Відсторонення працівника від роботи слід розуміти як один із передбачених законодавством випадків призупинення трудових правовідносин, яке полягає в тимчасовому увільненні працівника від обов`язку виконувати роботу за укладеним трудовим договором і тимчасовому увільненні роботодавця від обов`язку забезпечувати працівника роботою або створювати умови для її виконання.
Тимчасове увільнення працівника від виконання його трудових обов`язків в порядку відсторонення від роботи на умовах та з підстав, встановлених законодавством, по суті не є дисциплінарним стягненням, а є особливим запобіжним заходом, який застосовується у виняткових випадках і має на меті запобігання негативним наслідкам.
Статтею 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено, що профілактичні щеплення проти дифтерії, кашлюка, кору, поліомієліту, правця, туберкульозу є обов`язковими і включаються до календаря щеплень.
Працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та (або) поширення ними інфекційних хвороб, підлягають обов`язковим профілактичним щепленням також проти інших відповідних інфекційних хвороб. У разі відмови або ухилення від обов`язкових профілактичних щеплень ці працівники у порядку, встановленому законом, відсторонюються від виконання зазначених видів робіт.
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням проти інших відповідних інфекційних хвороб, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.
Наказом Міністерства охорони здоров`я України від 04 жовтня 2021 року № 2153, який набрав чинності 08 листопада 2021 року, затверджено Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням (далі - Перелік № 2153). Відповідно до цього Переліку, обов`язковим профілактичним щепленням проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України цієї хвороби, підлягають працівники:
1) центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів;
2) місцевих державних адміністрацій та їх структурних підрозділів;
3) закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності;
4) підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади;
5) установ і закладів, що надають соціальні послуги, закладів соціального захисту для дітей, реабілітаційних закладів;
6) підприємств, установ та організацій, включених до Переліку об`єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83.
Оскільки під час відсторонення працівник тимчасово увільняється від виконання своїх трудових обов`язків та не може виконувати роботу, то за загальним правилом такому працівникові заробітна плата в період відсторонення не виплачується, якщо інше не встановлено законодавством.
Пунктом 41-6 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», який набрав чинності з 08 листопада 2021 року, керівникам державних органів (державної служби), керівникам підприємств, установ та організацій визначено забезпечити:
1) контроль за проведенням обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19 працівниками та державними службовцями, обов`язковість профілактичних щеплень яких передбачена Переліком № 2153;
2) відсторонення від роботи (виконання робіт) працівників та державних службовців, обов`язковість профілактичних щеплень проти COVID-19 яких визначена Переліком № 2153 та які відмовляються або ухиляються від проведення таких обов`язкових профілактичних щеплень проти COVID-19, відповідно до статті 46 КЗпП України, частини другої статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та частини третьої статті 5 Закону України «Про державну службу», крім тих, які мають абсолютні протипоказання до проведення таких профілактичних щеплень проти COVID-19 та надали медичний висновок про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, виданий закладом охорони здоров`я; а також
3) взяти до відома, що на час такого відсторонення оплата праці працівників та державних службовців здійснюється з урахуванням частини першої статті 94 КЗпП України, частини першої статті 1 Закону України «Про оплату праці» та частини третьої статті 5 Закону України «Про державну службу»; відсторонення працівників та державних службовців здійснюється шляхом видання наказу або розпорядження керівника державного органу (державної служби) або підприємства, установи, організації з обов`язковим доведенням його до відома осіб, які відсторонюються; строк відсторонення встановлюється до усунення причин, що його зумовили.
Відстороняючи працівника від роботи, роботодавець повинен був діяти на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством.
Повертаючись до обставин цієї справи слід зазначити, що оскаржуваний позивачкою наказ про відсторонення її від роботи №88-К був виданий 05.11.2021 року. Указаний наказ вихователь-методист Оксана Пилипець, яка тимчасово виконувала обов`язки директора Комунального закладу дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради, видала керуючись крім норм КЗпП України та Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», приписами наказу Міністерства охорони здоров`я України від 04 жовтня 2021 року № 2153 та пункту 41-6 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236.
Разом з тим, згідно з пунктом 4 наказу Міністерства охорони здоров`я України 04 жовтня 2021 року №2153 «Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» цей наказ набрав чинності 8 листопада 2021 року (через один місяць з дня його офіційного опублікування 8 жовтня 2021 року в «Офіційному віснику України» №78).
Пункт 41-6 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 також набрав законної сили 08.11.2021 року.
Таким чином, при винесенні 05.11.2021 оскаржуваного наказу про відсторонення позивачки від роботи відповідач - Комунальний заклад дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради керувався законом, який не набрав чинності.
Відтак наказ від 05.11.2021 № 88-К року порушує права позивачки та є передчасним, оскільки відповідач- Комунальний заклад дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради застосував заходи, передбачені пунктом 41-6 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236, який не набрав чинності на момент підписання такого наказу.
Вказані обставини вказують на те, що відсторонення позивачки відбулося не на підставі закону.
Крім того, відповідачами не надано доказів вручення ОСОБА_1 чи ознайомлення зі змістом Повідомлення про обов`язкове профілактичне щеплення від COVID-19 від 04.11.2021 до видання оскаржування наказу. Указаний у Повідомленні строк подання відповідних документів (до 07.11.2021) на момент видання оскаржуваного наказу (05.11.2021) ще не закінчився, на що обґрунтовано посилається представник позивачки Сумцов Є.С .
Наданий до суду Акт від 08.11.2021 вказує на те, що позивачка 08.11.2021, тобто в день фактичного відсторонення, відмовилась поставити підпис на Повідомленні про обов`язкове профілактичне щеплення від COVID-19 та відмовилась від підпису в оскаржуваному наказі про відсторонення.
Отже, вимога про визнання незаконним та скасування наказу Комунального закладу дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради від 05.11.2021 року №88-К «Про відсторонення від роботи ОСОБА_1 » є обґрунтованою і підлягає задоволенню.
Як роз`яснив Пленум Верховного Суду України у пункті 10 постанови від 24 грудня 1999 року № 13 «Про практику застосування судами законодавства про оплату праці», якщо буде встановлено, що на порушення статті 46 КЗпП України роботодавець із власної ініціативи без законних підстав відсторонив працівника від роботи із зупиненням виплати заробітної плати, суд має задовольнити позов останнього про стягнення у зв`язку з цим середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу.
Таким чином, у разі незаконного відсторонення працівника від роботи, він має право на отримання середнього заробітку за час вимушеного прогулу, а не частини невиплаченої заробітної плати.
Розраховуючи суму середнього заробітку за час вимушеного прогулу суд керується Порядком обчислення середньої заробітної плати, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 року № 100 (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 5 Порядку основою для визначення загальної суми заробітку, що підлягає виплаті за час вимушеного прогулу, є середньоденна (середньогодинна) заробітна плата працівника, яка згідно з пунктом 8 цього Порядку визначається діленням заробітної плати за фактично відпрацьовані протягом двох місяців робочі (календарні) дні на число відпрацьованих робочих днів (годин), а у випадках, передбачених чинним законодавством, календарних днів за цей період.
Після визначення середньоденної заробітної плати, як розрахункової величини для нарахування виплат, працівнику здійснюється нарахування загальної суми середнього заробітку за час вимушеного прогулу, яка обчислюється шляхом множення середньоденної заробітної плати на середньомісячне число робочих днів у розрахунковому періоді (абзац 2 пункту 8 Порядку).
Так, відповідно до довідки Відділу освіти Тростянецької міської ради від 07 лютого 2022 року середньоденна заробітна плата ОСОБА_1 , виходячи із заробітної плати за фактично відпрацьовані перед відстороненням два місяці, становить 354 грн. 52 коп. (а.с. 44).
Кількість робочих днів за період з 08 листопада 2021 року (з дня відсторонення позивачки від роботи) по 01 березня 2022 року (по день допуску до роботи) становить 78 днів (17 робочих днів за листопад 2011 року + 22 робочих днів у грудні 2022 + 19 робочих днів у січні 2022 року + 20 робочих дня у лютому 2022 року).
Отже, середній заробіток за час відсторонення, який підлягає виплаті ОСОБА_1 складає 27652,56 грн. (78 робочих днів * 354,52 грн). З указаної суми середнього заробітку мають бути утримані обов`язкові платежі при виплаті.
Висновки суду щодо розподілу судових витрат
Позивачкою при зверненні з цим позовом до суду сплачено судовий збір в розмірі 992,40 грн. 00 коп.
Відповідно до статті 141 ЦПК судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Отже, оскільки позов підлягає задоволенню, з Відділу освіти Тростянецької міської ради на користь позивачки слід стягнути суму сплаченого нею судового збору.
На підставі викладеного та керуючись вимогами статей 13, 81, 141, 259, 263-265, 268 ЦПК України, суд
У Х В А Л И В:
Позов СУМЦОВА Євгена Станіславовича в інтересах ОСОБА_1 про визнання незаконним та скасування наказу про відсторонення від роботи, зобов`язання виплатити невиплачену заробітну плату за час незаконного відсторонення від роботи - задовольнити.
Визнати незаконним та скасувати наказ Комунального закладу дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради від 05.11.2021 року №88-К «Про відсторонення від роботи ОСОБА_1 ».
Зобов`язати Відділ освіти Тростянецької міської ради вилатити ОСОБА_1 середній заробіток за час незаконного відсторонення від роботи, починаючи з 08.11.2021 року по 01.03.2022 у розмірі 27652 (двадцять сім тисяч шістсот п`ятдесят дві) грн. 56 коп. з утриманням з цієї суми податків та інших обов`язкових платежів при виплаті.
Стягнути з Відділу освіти Тростянецької міської ради на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 992 (дев`ятсот дев`яності дві) грн. 40 коп.
Рішення може бути оскаржене до Сумського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом 30 днів з дня складання повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду складено 27.06.2022 року.
Сторони
Позивачка:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1
Відповідачі:
Комунальний заклад дошкільної освіти (Ясла-садок) «Казка» Тростянецької міської ради, код 33486637, адреса: вул.Кеніга, 13 у м.Тростянець Сумської області
Відділ освіти Тростянецької міської ради, код 35157487, адреса: вул.Вознесенська, 53-В у м.Тростянець
Суддя М.В. Щербаченко
Суд | Тростянецький районний суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2022 |
Оприлюднено | 29.06.2022 |
Номер документу | 104937237 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них |
Цивільне
Тростянецький районний суд Сумської області
Щербаченко М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні