Рішення
від 23.06.2022 по справі 640/24270/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 червня 2022 рокуЛьвівСправа № 640/24270/21 пров. № П/857/14/22

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів (далі Суд):

головуючого судді Сеника Р.П.,

суддів: Онишкевича Т.В., Судової-Хомюк Н.М.,

за участю:

секретаря судового засідання Лутчин А.М.,

представника позивача Ган Г.П.,

представника відповідача не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Львові адміністративну справу № 640/24270/21 за позовом Міністерства юстиції України до Політичної партії «Русь Єдина» про заборону діяльності політичної партії,-

ВСТАНОВИВ:

Міністерство юстиції України звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Політичної партії «Русь Єдина» про заборону діяльності політичної партії, у якому просить:

- заборонити діяльність Політичної партії України "Русь Єдина" (реєстраційне свідоцтво від 05.06.2003 № 8-п.п., ідентифікаційний код юридичної особи 26385090);

- призначити комісію з припинення (ліквідаційну комісію) Політичної партії України "Русь Єдина", її структурних утворень, які мають статус юридичної особи.

Позовні вимоги обгрунтовує тим, що відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 21.07.2021 зареєстровано 672 структурних утворення Партії, із яких 626 зареєстровані з використанням попередніх найменувань Партії.

Частиною першою статті 21 Закону України Про політичні партії в Україні (далі - Закон №2365-ІІІ) передбачено, що у випадку порушення вимог щодо створення і діяльності політичних партій, встановлених Конституцією України, цим та іншими законами України політична партія може бути заборонена в судовому порядку за адміністративним позовом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, інших громадських формувань.

Незважаючи на зміну найменування Партії, на території України продовжують діяльність її територіальні організації із найменуваннями, які включають в себе попередні назви Партії.

Отже, Відповідачем не забезпечено виконання вимог частини дев`ятої статті , частини десятої статті 11 Закону №2365-ІІІ, а також положень Статуту.

А тому, на підставі вищенаведеного, просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

30 серпня 2021 року на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла та зареєстрована позовна заява Міністерства юстиції України.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.09.2021 адміністративну справу прийнято до провадження та постановлено розгляд адміністративної справи здійснити за правилами загального позовного провадження з проведенням підготовчого провадження та судового розгляду справи по суті у відкритому судовому засіданні. Призначено підготовче судове засідання на 08 листопада 2021 року о 10:00 год у приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1, зала судового засідання №2.

У підготовчі судові засідання 08 та 29 листопада 2021 року прибув представник Міністерства юстиції України.

Представник відповідача не з`явився, про дату час та місце проведення підготовчого судового засідання повідомлявся повісткою за адресою 03191, місто Київ, вулиця Маршала Якубовського, будинок 8, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Поштові рекомендовані відправлення з повісткою про виклик повернулись до суду з довідкою, в якій зазначено про відсутність адресата за вказаною адресою.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 листопада 2021 року закрито підготовче провадження та призначено адміністративну справу до судового розгляду по суті в судовому засіданні на 17 січня 2022 року о 09:40 год. у приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1, зала судового засідання №2.

23 листопада 2021 року на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла заява Міністерства юстиції України про надання доказів у справі.

У судові засідання 17 січня 2022 року та 22 лютого 2022 року прибув представник Міністерства юстиції України.

Представник відповідача не з`явився, про дату час та місце проведення судового засідання повідомлявся повісткою за адресою 03191, місто Київ, вулиця Маршала Якубовського, будинок 8, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Поштові рекомендовані відправлення з повісткою про виклик повернулись до суду з довідкою, в якій зазначено про відсутність адресата за вказаною адресою.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 травня 2022 року адміністративну справу № 640/24270/21 за позовом Міністерства юстиції України до Політичної партії «Русь Єдина» про заборону діяльності політичної партії передано до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 26 травня 2022 року для розгляду цієї справи визначено склад колегії суддів: Сеник Р.П. (головуючий суддя), Онишкевич Т.В., Судова-Хомюк Н.М.

Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 31 травня 2022 року прийнято до провадження справу № 640/24270/21 за позовом Міністерства юстиції України до Політичної партії «Русь Єдина» про заборону діяльності політичної партії та призначено судове засідання на 24 червня 2022 року о 10:00, яке буде проводитись у приміщенні Восьмого апеляційного адміністративного суду за адресою: м.Львів, вул. Саксаганського,13 у залі судових засідань №1, про що повідомив позивача та зобов`язав його опублікувати оголошення про призначення судового засідання в адміністративній справі в порядку, передбаченому ч.5 ст.289-3 КАС України.

20 червня 2022 року представник позивача подав заяву про відмову від позовних вимог у частині призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) політичної партії, її структурних утворень, які мають статус юридичної особи.

20 червня 2022 року представник позивача подав заяву про збільшення позовних вимог та просить:

Заборонити діяльність політичної партії «Русь Єдина» (реєстраційне свідоцтво від 05.06.2003 № 8-п.п., код ЄДРПОУ 26385090).

Передати у власність держави майно, кошти та інші активи політичної партії «Русь Єдина» (код ЄДРПОУ 26385090), її обласних, міських, районних організацій, первинних осередків.

Відповідач не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву.

Відповідач в судове засідання не з`явилися, хоч був належним чином повідомлений про розгляд справи.

Суд протокольною ухвалою від 24 червня 2022 року вирішив розглянути справу за відсутності представника відповідача у відповідності до ч.5 ст.289-3 КАС України.

Суд протокольною ухвалою від 24 червня 2022 року приєднав подані представником Міністерства юстиції України докази опублікування на офіційному сайті Міністерства юстиції України та Верховної Ради України повідомлення про розгляд даної справи.

Суд ухвалою від 24 червня 2022 року прийняв відмову позивача від частини позовних вимог та закрив провадження у цій частині.

Суд ухвалою від 24 червня 2022 року прийняв заяву про збільшення позовних вимог у адміністративній справі №640/24270/21 до розгляду та ухвалив здійснювати розгляд адміністративної справи №640/24270/21 з урахуванням таких позовних вимог:

Заборонити діяльність політичної партії «Русь Єдина» (реєстраційне свідоцтво від 05.06.2003 № 8-п.п., код ЄДРПОУ 26385090).

Передати у власність держави майно, кошти та інші активи політичної партії «Русь Єдина» (код ЄДРПОУ 26385090), її обласних, міських, районних організацій, первинних осередків.

В судовому засіданні позивач в повній мірі підтримала доводи наведені у позовній заяві та просила її задовольнити.

Суд, з`ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

Політичну партію України «РУСЬ ЄДИНА» (далі також Партія, Відповідач) зареєстровано 05.06.2003 Міністерством юстиції України, свідоцтво № 8-п.п., Співголови Партії - ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .

Установчим з`їздом Партії від 25.01.2003 та II етапом Установчого з`їзду Партії від 05.03.2003 було прийнято рішення про утворення Політичної партії «Слов`янський народно-патріотичний союз» (далі Партія-1), затвердження статуту та програми Партії-1, обрання керівних та контролюючих органів Партії-1.

05.06.2003 Мін`юстом прийнято рішення про реєстрацію Партії-1.

08.11.2005 Міністерством юстиції України взято до відома інформацію про зміну назви Партії-1 з Політичної партії «Слов`янський народно- патріотичний союз» на Політичну партію України «Партія політики ПУТІНА» (ППП) (далі також Партія-2), прийняту на підставі рішення IV З`їзду Партії-1 від 08.11.2005.

Відповідно до рішень VII З`їзду Партії від 05.12.2008 змінено назву з Партії-2 на Політичну партію України «РУСЬ ЄДИНА» (далі - Відповідач) та внесено зміни до статуту і програми Партії-2 (наказ Міністерства юстиції України від 25.02.2009 № 352/5 щодо взяття до відома змін до статуту та програми Партії-2).

На сьогодні Відповідач має назву Політична партія України «Русь Єдина».

На адресу Міністерства юстиції України надійшов лист Головного управління Служби безпеки України у м. Києві та Київській області від 17.06.2021 № 51/26-2556 н/г, а також лист Служби безпеки України від 13.07.2021 № 5/1/4-7638 щодо виявлених порушень вимог чинного законодавства Відповідачем.

Листом Державного підприємства «Національні інформаційні системи» від 21.07.2021 року №3601/14.1-11 (далі лист НАІС) проінформовано, що відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 21.07.2021 року зареєстровано 672 структурних утворення Партії.

Разом з тим на території України до цього часу 443 структурні утворення Парти зареєстровані і здійснюють свою діяльність з використанням попереднього найменування Партії «Слов`янський народно-патріотичний союз», а 183 - «Партія політики ПУТІНА».

З мотивів наведеного Міністерство юстиції України звернулося з даним позовом до суду.

При вирішенні спору суд керувався таким.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 64 Конституції України встановлено, що в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.

Відповідно до частини другої статті 102 Конституції України Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.

Частиною третьою статті 106 Конституції України Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов`язковими до виконання на території України.

Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 Про введення воєнного стану із змінами, внесеними Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/202 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, та Закону України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні у зв`язку із повномасштабним вторгненням Російської Федерації на території України запроваджено воєнний стан.

Відповідно до статті 2 Закону України Про політичні партії в Україні (далі також - Закон №2365-ІІІ) політична партія - це зареєстроване згідно з законом добровільне об`єднання громадян - прихильників певної загальнонаціональної програми суспільного розвитку, що має своєю метою сприяння формуванню і вираженню політичної волі громадян, бере участь у виборах та інших політичних заходах.

Згідно зі статтею 3 Закону №2365-ІІІ політичні партії провадять свою діяльність відповідно до Конституції України, цього Закону, а також інших законів України та згідно із партійним статутом, прийнятим у визначеному цим Законом порядку.

Відповідно до частини дев`ятої статті 9 Закону обласні, міські, районні організації, первинні осередки політичної партії та інші структурні утворення, передбачені статутом партії, використовують повне найменування політичної парти з доповненнями, які визначають їх місце в організаційній структурі політичної партії.

Відповідно до підпункту 83-13 пункту 4 про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 (далі - Положення про Мін`юст), Міністерство юстиції України (далі також Мін`юст, Позивач) є центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику, зокрема, у сфері державної реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, інших громадських формувань, здійснює відповідно до закону державну реєстрацію політичних партій.

Підпунктом 83-15 пункту 4 Положення про Мін`юст встановлено, що Міністерство юстиції України, зокрема, здійснює контроль за додержанням політичною партією вимог Конституції України та законів України, а також статуту політичної партії; вживає визначених законом заходів у разі порушення політичними партіями Конституції та законів України звертається до суду 3 поданням про анулювання реєстраційного свідоцтва політичної парти або про заборону політичної партії.

При цьому виявлення порушень Конституції та законів України у діяльності політичних партій здійснюється відповідними правоохоронними органами.

Як підтверджено матеріалами справи, на адресу Міністерства юстиції України надійшов лист Головного управління Служби безпеки України у м. Києві та Київській області від 17.06.2021 № 51/26-2556 н/г, а також лист Служби безпеки України від 13.07.2021 № 5/1/4-7638 щодо виявлених порушень вимог чинного законодавства Відповідачем.

Відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 21.07.2021 зареєстровано 672 структурних утворення Партії, із яких 626 зареєстровані з використанням попередніх найменувань Партії, що підтверджується листом Державного підприємства «Національні інформаційні системи» від 21.07.2021 року №3601/14.1-11.

Частиною першою статті 21 Закону передбачено, що у випадку порушення вимог щодо створення і діяльності політичних партій, встановлених Конституцією України, цим та іншими законами України політична партія може бути заборонена в судовому порядку за адміністративним позовом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, інших громадських формувань.

Частиною першою статті 11 Закону встановлено, що реєстрація політичних партій, їхніх обласних, міських і районних організацій, первинних осередків а о інших структурних утворень, передбачених статутом партії, здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», після перевірки поданих матеріалів.

Політичну партію України «РУСЬ ЄДИНА» (далі також Партія, Відповідач) зареєстровано 05.06.2003 Міністерством юстиції України, свідоцтво № 8-п.п., Співголови Партії - ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .

Разом з тим на території України до цього часу 443 структурні утворення Партії зареєстровані і здійснюють свою діяльність з використанням попереднього найменування Партії «Слов`янський народно-патріотичний союз», а 183 - «Партія політики ПУТІНА».

Відповідно до розділу 6 Статуту Партії, затвердженого 05.12.2008 VII З`їздом Політичної партії України «РУСЬ ЄДИНА» (далі - Статут) організаційна структура Партії утворюється відповідно до адміністративно- територіального устрою України.

Структуру Партії складають:

-парторганізації АР Крим, обласні, міст Києва і Севастополя (далі - територіальні);

-районні, міські, районні у містах партійні організації (далі - місцеві);

-первинні осередки.

Відповідно до пунктів 1.2, 1.3 Статуту повна офіційна назва Партії: Політична партія України «РУСЬ ЄДИНА». Партія поширює свою діяльність на всю територію України.

Згідно з пунктом 3.1.5 Статуту принципом організаційної побудови і діяльності Партії є обов`язкове виконання рішень партійних органів вищого рівня нижчими кожним членом партії.

Згідно з пунктом 6.3.1 Статуту територіальні та місцеві партійні організації утворюються за рішенням Установчих Зборів (не менше 5-ти чоловік) і набувають статусу партійної організації після затвердження їх рішення відповідно Політрадою (керівний орган Партії між З`їздами) та Радою територіальної партійної організації.

Таким чином, оскільки рішення про утворення та діяльність територіальних і місцевих партійних організацій затверджується керівним органом Партії, Партія володіє інформацією про найменування цих організацій.

Пунктом 6.3.7 Статуту, встановлено, що символікою та атрибутикою партійних організацій є офіційна символіка і атрибутика партії.

Крім того, пунктом 7.4.3.5 Статуту встановлено, що Політична Рада Партії координує роботу територіальних парторганізацій.

Відповідно до статті 4 Закону втручання з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування або їх посадових осіб у створення і внутрішню діяльність політичних партій та їх місцевих осередків забороняється, за винятком випадків, передбачених цим Законом.

Разом з тим, законодавством встановлено ряд обов`язків для політичних партій, які здійснюють свою діяльність на території України та зареєстровані в установленому порядку.

Так, частинами дев`ятою, десятою статті 11 Закону передбачено, що політична партія забезпечує внесення змін до відомостей про політичну партію, її обласні, міські і районні організації або інші структурні утворення, передбачені статутом партії, а також про первинні осередки політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі, в порядку, визначеному Законом У країни «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», у 10-денний строк після прийняття рішень з цих питань.

Рішення про зміни до відомостей про політичну партію, її обласні, міські і районні організації або інші структурні утворення, передбачені статутом партії, а також про первинні осередки політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі, приймаються в порядку, визначеному статутом партії, та оформляються протоколом засідання відповідного уповноваженого органу.

Крім того, структурні утворення політичних партій зобов`язані:

- дотримуватись статуту політичної партії, вимог Конституції України (статті 36, 37) та законів України (стаття 3 Закону);

- дотримуватись статуту політичної партії при здійсненні внутрішньо організаційної діяльності, внесенні змін до назви, складу керівних органів структурного утворення політичної партії, їх адреси та місцезнаходження: дотримання визначеної статутом процедури скликання і проведення засідань відповідних керівних органів, правомочності складу органу, який скликає засідання (стаття 3 Закону);

- інформувати легалізуючий орган про зміни назви, складу керівних органів партії, їх адреси та місцезнаходження у тижневий строк після прийняття рішень з цих питань (частина дванадцята статті 11 Закону).

Суд звертає увагу на те, що, незважаючи на зміну найменування Партії, на території України продовжують діяльність її територіальні організації із найменуваннями, які включають в себе попередні назви Партії.

Таким чином, Суд приходить до переконання, в матеріалах справи є достатні докази, аналіз яких проведено вище, які підтверджують, що Відповідачем не забезпечено виконання вимог частини дев`ятої статті , частини десятої статті 11 Закону, а також наведених вище положень Статуту.

Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 289-3 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) право звернутися з адміністративним позовом про заборону політичної партії має центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, інших громадських формувань.

Відповідно до частини четвертої статті 21 Закону №2365-ІІІ у разі заборони судом політичної партії майно, кошти та інші активи політичної партії, її обласних, міських, районних організацій, первинних осередків та інших структурних утворень переходять у власність держави, про що зазначається у рішенні суду. Перехід такого майна, коштів та інших активів у власність держави забезпечує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, інших громадських формувань, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Подібне передбачено пунктом 8-1 частини другої статті 245 КАС України яким встановлено, що у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про заборону політичної партії та передачу майна, коштів та інших активів політичної партії, її обласних, міських, районних організацій, первинних осередків та інших структурних утворень у власність держави.

Згідно із частинами третьою, четвертою статті 21 Закону №2365-ІІІ у разі якщо в рішенні суду про заборону діяльності політичної партії не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія) політичної партії, її структурних утворень, які мають статус юридичної особи, в рішенні про припинення політичної партії, її структурних утворень визначається як голова комісії з припинення (ліквідаційної комісії) політичної партії, її структурних утворень керівник органу управління або особа, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено рішенням суду.

У разі заборони судом політичної партії майно, кошти та інші активи політичної партії, її обласних, міських, районних організацій, первинних осередків та інших структурних утворень переходять у власність держави, про що зазначається у рішенні суду. Перехід такого майна, коштів та інших активів у власність держави забезпечує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, інших громадських формувань, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Беручи до уваги наведене та приймаючи рішення про заборону діяльності Політичної партії «Русь Єдина», Суд приходить до переконання про необхідність передачі майна, коштів та інших активів даної Партії, її обласних, міських, районних організацій, первинних осередків та інших структурних утворень у власність держави, позаяк, подібне прямо передбачено законодавчими нормами.

Аналізуючи питання обсягу дослідження доводів позивача та їх відображення у судовому рішенні, питання вичерпності висновків суду ґрунтується на висновках, що їх зробив Європейський суд з прав людини у справі Проніна проти України (Рішення ЄСПЛ від 18.07.2006).

Зокрема, ЄСПЛ у своєму рішенні зазначив, що п. 1 ст. 6 Конвенції зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи.

У даній справі суд дійшов висновку про вичерпну відповідь на всі істотні питання, що виникають при кваліфікації спірних відносин як у матеріально-правовому, так і у процесуальному аспектах з урахуванням заявлених вимог, та визначеного у зв`язку з цим предметом доказування.

Чинним законодавством України не встановлений обов`язковий досудовий порядок урегулювання спорів, що витікають з правовідносин, які становлять предмет даного позову.

Крім того, згідно висновку викладеного в рішенні Конституційного Суду України від 09.07.2002 №15-пр/2002 у справі №1-2/2002 (про досудове врегулювання спорів): обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов`язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує.

Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 КАС України апеляційному адміністративному суду в апеляційному окрузі, що включає місто Київ, як суду першої інстанції підсудні адміністративні справи про заборону політичної партії, передбачені статтею 289-3 цього Кодексу.

Водночас пунктом 4 Розділу VII Перехідні положення КАС України встановлено, що в умовах воєнного стану адміністративні справи про заборону політичної партії відповідно до статті 289-3 цього Кодексу як суду першої інстанції підсудні апеляційному адміністративному суду в апеляційному окрузі, що включає місто Львів.

Відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись статями 139, 241- 246, 255, 289-3, 295, пунктом 4 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, Восьмий апеляційний адміністративний суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Міністерства юстиції України задовольнити.

Заборонити діяльність Політичної партії «Русь Єдина» (ЄДРПОУ: 26385090, адреса : вул. Маршала Якубовського, буд. 8, м. Київ, 03191).

Передати майно, кошти та інші активи Політичної партії «Русь Єдина», її обласних, міських, районних організацій, первинних осередків та інших структурних утворень у власність держави.

Рішення Восьмого апеляційного адміністративного суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення Восьмого апеляційного адміністративного суду може бути подана до Верховного Суду протягом двадцяти днів з дня його оприлюднення на офіційних веб-сайтах Міністерства юстиції України і Верховної Ради України.

Головуючий суддя Р. П. Сеник судді Т. В. Онишкевич Н. М. Судова-Хомюк Повне судове рішення виготовлено 27.06.2022 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.06.2022
Оприлюднено02.07.2022
Номер документу104951864
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення прав на свободу об’єднання у політичні партії та громадські організації

Судовий реєстр по справі —640/24270/21

Ухвала від 18.05.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Рішення від 23.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 23.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 23.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Рішення від 23.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 23.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 23.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 30.05.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 29.11.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 09.09.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні