Рішення
від 29.06.2022 по справі 560/5015/22
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/5015/22

РІШЕННЯ

іменем України

30 червня 2022 рокум. ХмельницькийХмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Божук Д.А. розглянувши адміністративну справу за позовом керівника Летичівської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Служби у справах дітей Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 до Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Керівник Летичівської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Служби у справах дітей Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області звернувся в суд з позовом, в якому просить:

1. Визнати протиправною бездіяльність Меджибізької селищної ради Хмельницької області щодо не нарахування та не виплати ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , випускниці Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , випускниці Митковецької гімназії імені Демчишина Григорія Миколайовича Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , випускниці Лисогірської гімназії Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , випускнику Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , випускниці Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району, ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , випускнику Требуховецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Меджибізької селищної ради Хмельницької області, одноразової грошової допомоги, передбаченої ст. 8 Закону України «Про забезпечення організаційно- правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», у розмірі шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку з розміру, встановленого Законами України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», «Про Державний бюджет України на 2020 рік» та «Про Державний бюджет України на 2021 рік».

2. Зобов`язати Меджибізьку селищну раду Хмельницького району Хмельницької області нарахувати і виплатити ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , випускниці Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , випускниці Митковецької гімназії імені Демчишина Григорія Миколайовича Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , випускниці Лисогірської гімназії Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області одноразову грошову допомогу, передбачену ст. 8 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», у розмірі шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку з розміру, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», в сумі не менше 12 162 грн., кожному; ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , випускнику Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , випускниці Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району, у розмірі шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку з розміру, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» - у сумі не менше 13 308 грн. кожному, та ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , випускнику Требуховецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Меджибізької селищної ради Хмельницької області, у розмірі шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку з розміру, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» - у сумі не менше 14 370 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що у порушення вимог ст. 8 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Меджибізької селищної ради, Меджибізькою селищною радою, незважаючи на законодавчо встановлений обов`язок виплати зазначеним випускникам після закінчення навчального закладу коштів одноразової грошової допомоги, як випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у 2019, 2020, 2021 роках, пропозицій про виплату коштів вказаної допомоги не внесено, відповідно Меджибізькою селищною радою її не нараховано та не виплачено.

Обов`язок щодо виплати даній категорії дітей грошової допомоги покладено саме на Меджибізьку селищну раду, як розпорядника бюджетних коштів. І оскільки відділ освіти молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Меджибізької селищної ради не є юридичною особою, то відповідачем у даних спірних правовідносинах є саме Меджибізька селищна рада.

Відповідач подав відзив на позов, згідно якого просить відмовити у його задоволенні. Вказує, що діти не перебували на повному державному утриманні, а перебували під опікою (піклуванням) громадян та отримували належні їм виплати згідно чинного законодавства.

Враховуючи рішення про встановлення опіки (піклування) над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 № 226, вказує про те, що ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_4 та ОСОБА_3 не перебували на повному державному забезпеченні у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а навчались в закладах середньої освіти.

До Меджибізької селищної ради та її структурних підрозділів жодних заяв від опікунів (піклувальників) або дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, щодо отримання одноразової допомоги після закінчення закладів загальної середньої освіти не надходило. Жодних інформаційних листів щодо необхідності виплати коштів у розмірі не менше шести прожиткових мінімумів за рахунок закладів загальної середньої освіти, а не за рахунок професійно - технічних, вищих навчальних закладів, у яких діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, продовжують навчання не надходило.

Також просить врахувати позицію Міністерства освіти і науки України, викладену в листі від 08.07.2009 №10/2-490 "Щодо виплати допомоги при працевлаштуванні дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування", де зазначено, що виплата допомоги здійснюється до кінця фінансового року навчальним закладом на підставі заяви, паспорта та довідки про працевлаштування або довідки про перебування на обліку у центрі зайнятості, органів соціального захисту тощо.

Керівник Летичівської окружної прокуратури подав відповідь на відзив, в якому вказує, що Закон України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", а саме ч. 7 ст. 8 цього Закону не конкретизує, який саме навчальний заклад має закінчити дитина-сирота або дитина, позбавлена батьківського піклування, для отримання одноразової грошової допомоги, у зв`язку із чим за змістом наведеної норми - право на отримання одноразової допомоги мають випускники усіх навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а отже встановлено право на отримання одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку без обмеження будь-яких умов.

Статтею 8 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» врегульовано розмір одноразової грошової допомоги випускнику навчального закладу, незалежно від його подальшого працевлаштування або продовження навчання, а пункт 13 постанови Кабінету Міністрів України «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування» № 226 від 05.04.1994 встановлює розмір грошової допомоги, що виплачується дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, при їх вступі на навчання до професійно-технічних та вищих навчальних закладів, тобто вказані допомоги мають різну правову природу.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини.

Згідно інформації, яка міститься у листах служби у справах дітей Меджибізької селищної ради від 01.02.2022 №24, а також відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Меджибізької селищної ради від 01.02.2022 №28, у червні 2019-2021 років заклади загальної середньої освіти Меджибізької територіальної громади закінчили 6 випускників із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а саме:

1) дитина позбавлена батьківського піклування ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , закінчила у 2019 році Голосківський ліцей Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області;

2) дитина-сирота ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , закінчила у 2019 році Лисогірську гімназію Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області;

3) дитина - сирота ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_7 (у листах помилково вказано датою народження ІНФОРМАЦІЯ_2 , оскільки додані документи свідчать, що датою народження є ІНФОРМАЦІЯ_7 ) закінчила у 2019 році Митковецьку гімназію імені ОСОБА_7 Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області;

4) дитина позбавлена батьківського піклування ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , закінчив у 2020 році Голосківський ліцей Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області;

5) дитина позбавлена батьківського піклування ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , закінчила у 2020 році Голосківський ліцей Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області;

6) дитина-сирота ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , закінчив у 2021 році Требуховецьку загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Меджибізької селищної ради Хмельницької області.

На запит Летичівської окружної прокуратури службою у справах дітей Меджибізької селищної ради листом від 01.02.2022 за №24 надано документи на підтвердження наявності статусу дитини - сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування у вищезазначених осіб.

Згідно цього ж листа служби у справах дітей Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області (від 01.02.2022 №24), діти - сироти та діти, позбавлені батьківського піклування продовжили своє навчання шляхом вступу до професійно - технічних та вищих навчальних закладів, а саме: ОСОБА_1 вступив до Державного вищого навчального закладу «Кам`янець - Подільський індустріальний коледж», ОСОБА_2 - до Подільського спеціального навчально - реабілітаційного соціально-економічного коледжу, ОСОБА_6 до Державного навчального закладу «Хмельницький центр професійно - технічної освіти сфери послуг», ОСОБА_5 - до Хмельницького Вищого професійно-технічного училища №11, ОСОБА_4 - до Національного університету «Одеська юридична академія», ОСОБА_3 - до Державного навчального закладу «Деражнянський центр професійної освіти».

Відповідно до листа відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Меджибізької селищної ради від 01.02.2022 №29, листа Меджибізької селищної ради від 11.02.2022 №02-20/200, одноразова грошова допомога вищевказаним дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування - випускникам загальноосвітніх навчальних закладів Меджибізької територіальної громади у 2019, 2020 та 2021 році не виплачувалася.

У листі Меджибізької селищної ради (від 11.02.2021 №02-20/200) зазначено, що діти під час навчання не перебували на повному державному забезпеченні, а перебували та перебувають під опікою (піклуванням) громадян та отримують належні їм виплати згідно норм чинного законодавства. Окрім цього, відповідно до пунктів 12, 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 05 квітня 1994 р. №226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» випускникам закладів загальної середньої освіти Меджибізької ТГ одноразова допомога не передбачена.

Також повідомлено, що головним розпорядником бюджетних коштів є Меджибізька селищна рада.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд звертає увагу на наступне.

02.02.2005 набрав чинностіЗакон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» від 13.01.2005р. №2342-IV(далі - Закон №2342-IV), який визначає правові, організаційні, соціальні засади та гарантії державної підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа, і є складовою частиною законодавства про охорону дитинства.

Відповідно до пункту 2Прикінцевих положень цього Закону, Закони України та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

Згідно ст.1 Закону №2342-IV статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, - визначене відповідно до законодавства становище дитини, яке надає їй право на повне державне забезпечення і отримання передбачених законодавством пільг та яке підтверджується комплектом документів, що засвідчують обставини, через які дитина не має батьківського піклування

Статтею 4 Закону №2342-IVпередбачено, що державні соціальні стандарти для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа встановлюються незалежно від того, де така дитина або особа перебуває на утриманні та вихованні, на рівні, не меншому за встановлений прожитковий мінімум для осіб відповідного віку.

Державні соціальні стандарти і нормативи встановлюються щодо, зокрема, мінімального стандарту разової державної фінансової допомоги при закінченні такими дітьми виховного, навчального закладу чи при закінченні перебування таких дітей у різних формах влаштування після досягнення ними 18-річного віку.

Відповідно до ч.1 ст.8 Закону №2342-IV держава здійснює повне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа.

Отже, усі діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування незалежно від форми їх утримання та виховання, гарантовано перебувають на повному державному утриманні.

Абзацом 16 статті 1 Закону №2342-IV передбачено, що випускники закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, - особи, які перебували на повному державному забезпеченні у закладі для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, і закінчили своє перебування у зазначеному закладі у зв`язку із закінченням навчання.

Відповідно до ч.7ст.8 Закону №2342-IVвипускники навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, забезпечуються за рахунок навчального закладу або відповідної установи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, одягом і взуттям, а також одноразовою грошовою допомогою в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку.

При цьому, частина 7 статті 8 Закону №2342-IV встановлює обов`язок з виплати грошової допомоги усім випускникам навчальних закладів, не розмежовуючи їх на окремі категорії - тих, хто продовжив навчання в іншому навчальному закладі, та тих, хто працевлаштувався та інші. Отже, сам факт випуску з навчального закладу є підставою для виплати одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів, встановленої законом. Аналогічний висновок щодо застосування норм права у спірних відносинах наведений у постанові Верховного Суду від 03.10.2019 у справі №303/5849/16-а та враховується судом на підставі частини п`ятої статті 242 КАС України.

Отже, доводи відповідача про те, що діти не перебували на повному державному утриманні, суперечать закріпленим на законодавчому рівні соціально-правовим гарантіям для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, і не можуть бути підставою для відмови у виплаті передбаченоїзакономгрошової допомоги. Аналогічний висновок викладено у постановах Верховного Суду від 05 червня 2019 року по справі №158/1684/16-а та від 28 січня 2021 року по справі №169/521/16-а.

Посилання відповідача на постанову КМУ від 05.04.1994 №226 (згідно п.13 якої одноразова грошова допомога в розмірі шести прожиткових мінімумів виплачується учням з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, що навчалися або виховувалися в навчально-виховних та закладах фахової передвищої та вищої освіти і перебували на повному державному утриманні) є безпідставним, оскільки відповідно до Прикінцевих положень Закону №2342-IV закони України та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Отже, виходячи із загальних засад пріоритетності законів над іншими підзаконними нормативними актами, під час розгляду та вирішення справ зазначеної категорії застосуванню підлягає вищезазначений Закон №2342-IV. Такий висновок наведений у постанові Верховного Суду від 04.11.2020 у справі №303/5842/16-а.

Таким чином, треті особи є випускниками навчальних закладів, в зв`язку з чим мають право на отримання передбаченої частиною 7статті 8 Закону №2342-IVодноразової грошової допомоги, виплату якої здійснює відповідач, як установа, яка наділена бюджетними повноваженнями щодо розпорядження відповідними коштами.

Також суд звертає увагу на те, що обов`язок відповідача щодо нарахування та виплати випускникам навчальних закладів із числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, одноразової грошової допомоги у розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку є безумовним та не залежить від наявності звернень таких осіб про виплату зазначеної грошової допомоги. Посилання відповідача на норми, які регулюють порядок виплати допомоги при працевлаштуванні після закінчення закладів вищої освіти, є помилковими, оскільки вказані допомоги мають різну правову природу.

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлено у 2019 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення: дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2019 року - 2027 гривень, з 1 липня - 2118 гривень, з 1 грудня - 2218 гривень.

Відповідно до ст.7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» встановлено, що у 2020 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення: дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2020 року становить 2218 гривень, з 1 липня - 2318 гривень, з 1 грудня - 2395 гривень.

Згідно ст.7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» у 2021 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення: дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня - 2395 гривень, з 1 липня 2510 гривень, з 1 грудня - 2618 гривень.

Отже, ОСОБА_2 , ОСОБА_4 та ОСОБА_3 у червні 2019 року мала бути нарахована та виплачена одноразова грошова допомога у розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідно віку, тобто у сумі не менше 12162 грн. кожному. ОСОБА_1 та ОСОБА_6 у червні 2020 році - у сумі не менше 13 308 грн. кожному. ОСОБА_5 у червні 2021 року - у сумі не менше 14 370 грн.

З огляду на викладене, суд вважає за необхідне визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо ненарахування та невиплати третім особам одноразової грошової допомоги, передбаченої ст. 8 Закону №2342-IV та зобов`язати нарахувати та виплатити одноразову грошову допомогу, передбачену ст. 8 Закону №2342-IV, у розмірі, не меншому шести прожиткових мінімумів, встановлених Законом України "Про Державний бюджет України" на відповідні роки.

Таким чином, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки відповідні витрати, пов`язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз, позивачем понесені не були, судові витрати у вигляді судового збору стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов керівника Летичівської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Служби у справах дітей Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Меджибізької селищної ради Хмельницької області щодо не нарахування та не виплати ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , випускниці Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , випускниці Митковецької гімназії імені Демчишина Григорія Миколайовича Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , випускниці Лисогірської гімназії Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , випускнику Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , випускниці Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району, ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , випускнику Требуховецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Меджибізької селищної ради Хмельницької області, одноразової грошової допомоги, передбаченої ст. 8 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», у розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, встановленого Законами України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», «Про Державний бюджет України на 2020 рік» та «Про Державний бюджет України на 2021 рік».

Зобов`язати Меджибізьку селищну раду Хмельницького району Хмельницької області нарахувати і виплатити одноразову грошову допомогу, передбачену ст.8 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»:

- ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , випускниці Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , випускниці Митковецької гімназії імені Демчишина Григорія Миколайовича Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , випускниці Лисогірської гімназії Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області - у розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (у сумі не менше 12162 грн. кожному);

- ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , випускнику Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , випускниці Голосківського ліцею Меджибізької селищної ради Хмельницького району - у розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» (у сумі не менше 13308 грн. кожному);

- ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , випускнику Требуховецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Меджибізької селищної ради Хмельницької області - у розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» (у сумі не менше 14370 грн.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 30 червня 2022 року

Позивач:Керівник Летичівської окружної прокуратури (вул. Чорновола, 3,Летичів,Хмельницька область,31500 в інтересах держави в особі Служби у справах дітей Меджибізької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області (вул. Довжанська, 21а,с.Требухівці,Летичівський район, Хмельницька область,31530 , код ЄДРПОУ - 44046945) Відповідач:Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області (вул. Пушкіна, 5,Меджибіж,Хмельницький район, Хмельницька область,31530 , код ЄДРПОУ - 4404556) Треті особи:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ); ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 ); ОСОБА_6 ( АДРЕСА_2 ); ОСОБА_5 ( АДРЕСА_3 ) ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 ); ОСОБА_3 ( АДРЕСА_5

Головуючий суддя Д.А. Божук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.06.2022
Оприлюднено04.07.2022
Номер документу105022421
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —560/5015/22

Рішення від 29.06.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Божук Д.А.

Ухвала від 24.04.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Божук Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні