Рішення
від 29.06.2022 по справі 620/349/22
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 червня 2022 року м. Чернігів Справа № 620/349/22

Чернігівський окружний адміністративний суд під головуванням судді Тихоненко О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Дочірнього підприємства Пассервіс ВАТ Чернігівавтосервіс до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання незаконними та скасування постанов,

У С Т А Н О В И В:

Дочірнє підприємство Пассервіс ВАТ Чернігівавтосервіс (далі - позивач) звернулося до суду з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання незаконними та скасування постанов про застосування адміністративно-господарського штрафу від 14.12.2021 № 318862, № 318863, № 318864, № 318865, № 318866, № 318867.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що оскаржувані постанови винесені передчасно і необґрунтовано, оскільки на час проведення посадовими особами відповідача перевірки у водіїв транспортних засобів були в наявності обов`язкові документи, передбачені статтею 39 Закону України Про автомобільний транспорт.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 16.02.2022 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами. Ухвалою суду надано термін для подачі відзиву на позовну заяву, відповіді на відзив та заперечень.

Відповідач подав відзив на позов, в якому просить відмовити позивачу у задоволенні позову повністю та зазначає, що 24.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки РУТА 19, державний номерний знак НОМЕР_1 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по маршруту загального користування №43, однак серед них була відсутня індивідуальна контрольна книжка водія, в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 24.11.2021 №322239; 12.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 17, державний номерний знак НОМЕР_2 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по приміському маршруту «Гущин-Киселівка» в режимі маршрутного таксі, однак на момент проведення перевірки у водія була відсутня належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія. В наданій водієм індивідуальній контрольній книжці водія показники одометра не відповідали дійсності, а також в графі «Маршрут руху» зазначено « 160», а згідно наданих документів маршрут «Гущин-Киселівка», в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 12.11.2021 №322137; 12.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 20, державний номерний знак НОМЕР_3 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по приміському маршруту «Гущин-Киселівка» в режимі маршрутного таксі, однак на момент проведення перевірки у водія була відсутня належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія. В наданій водієм індивідуальній контрольній книжці водія не зазначені показники одометра, а також в графі «Маршрут руху» зазначено « 160», а згідно наданих документів маршрут «Гущин-Киселівка», в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 12.11.2021 №322136; 10.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 20, державний номерний знак НОМЕР_4 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по маршруту «Гущин- Киселівка», однак на момент проведення перевірки у водія були відсутні належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія, таблиця вартості проїзду, а також трафарет на передньому вітровому склі не відповідав маршруту «Гущин-Киселівка», в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 10.11.2021 №322098; 12.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 20, державний номерний знак НОМЕР_5 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по приміському маршруту «Гущин-Киселівка» в режимі маршрутного таксі, однак на момент проведення перевірки у водія була відсутня належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія. В наданій водієм індивідуальній контрольній книжці водія зазначені показники одометра не відповідали дійсності, а також в графі «Маршрут руху» зазначено « 160», а згідно наданих документів маршрут «Гущин-Киселівка», в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 12.11.2021 №322175 та 10.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 20, державний номерний знак НОМЕР_6 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по маршруту загального користування «Гущин-Киселівка», однак на момент проведення перевірки у водія були відсутні належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія, таблиця вартості проїзду, а також трафарет на передньому вітровому склі не відповідав маршруту «Гущин-Киселівка», в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 10.11.2021 №322151. За результатами розгляду порушень у вказаних вище актах на позивача правомірно винесено спірні постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу.

Позивачем подано відповідь на відзив, в якій зазначені аналогічні обставини викладені в позові.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено таке.

На підставі щотижневого графіку проведення рейдових перевірок з 08.11.2021 по 14.11.2021, з 22.11.2021 по 28.11.2021, направлення на рейдову перевірку від 04.11.2021 № 006928 та від 19.11.2021 № 006930 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведено ряд рейдових перевірок (а.с.88-89, 102-103).

Так, 24.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки РУТА 19, державний номерний знак НОМЕР_1 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по маршруту загального користування №43, однак серед них була відсутня індивідуальна контрольна книжка водія, чим порушено вимоги наказу Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 № 340, в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 24.11.2021 №322239 (а.с.90).

12.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 17, державний номерний знак НОМЕР_2 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по приміському маршруту «Гущин-Киселівка» в режимі маршрутного таксі, однак на момент проведення перевірки у водія була відсутня належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія. В наданій водієм індивідуальній контрольній книжці водія показники одометра не відповідали дійсності, а також в графі «Маршрут руху» зазначено « 160», а згідно наданих документів маршрут «Гущин-Киселівка», чим порушено вимоги наказу Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 № 340, в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 12.11.2021 №322137 (а.с.95).

12.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 20, державний номерний знак НОМЕР_3 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по приміському маршруту «Гущин-Киселівка» в режимі маршрутного таксі, однак на момент проведення перевірки у водія була відсутня належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія. В наданій водієм індивідуальній контрольній книжці водія не зазначені показники одометра, а також в графі «Маршрут руху» зазначено « 160», а згідно наданих документів маршрут «Гущин-Киселівка», чим порушено вимоги наказу Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 № 340, в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 12.11.2021 №322136 (а.с.100).

10.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 20, державний номерний знак НОМЕР_4 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по маршруту «Гущин- Киселівка», однак на момент проведення перевірки у водія були відсутні належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія, таблиця вартості проїзду, а також трафарет на передньому вітровому склі не відповідав маршруту «Гущин-Киселівка», чим порушено вимоги наказу Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 № 340, п.27 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 18.02.1997 № 176, в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 10.11.2021 №322098 (а.с.104).

12.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 20, державний номерний знак НОМЕР_5 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по приміському маршруту «Гущин-Киселівка» в режимі маршрутного таксі, однак на момент проведення перевірки у водія була відсутня належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія. В наданій водієм індивідуальній контрольній книжці водія зазначені показники одометра не відповідали дійсності, а також в графі «Маршрут руху» зазначено « 160», а згідно наданих документів маршрут «Гущин-Киселівка», чим порушено вимоги наказу Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 № 340, в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 12.11.2021 №322175 (а.с.113).

10.11.2021 посадовими особами Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проведена рейдова перевірка транспортного засобу марки СПВ РУТА 20, державний номерний знак НОМЕР_6 . Водій транспортного засобу перевіряючим особам надав документи, на підставі яких ним здійснювалося перевезення пасажирів по маршруту загального користування «Гущин-Киселівка», однак на момент проведення перевірки у водія були відсутні належним чином оформлена індивідуальна контрольна книжка водія, таблиця вартості проїзду, а також трафарет на передньому вітровому склі не відповідав маршруту «Гущин-Киселівка», чим порушено вимоги наказу Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 № 340, п.27 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 18.02.1997 № 176, в зв`язку з чим, державними інспекторами складено Акт додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 10.11.2021 №322151 (а.с.119).

Листом відповідача позивач був повідомлений про розгляд 14.12.2021 справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт (а.с.121).

За результатами розгляду порушень вказаних в акті №322239 від 24.11.2021 на позивача винесено постанову про застосування адміністративно - господарського штрафу від 14.12.2021 №318862 на суму 17000 грн (а.с.91).

За результатами розгляду порушень вказаних в акті №322137 від 12.11.2021 на позивача винесено постанову про застосування адміністративно - господарського штрафу від 14.12.2021 №318863 на суму 17000 грн (а.с.96).

За результатами розгляду порушень вказаних в акті №322136 від 12.11.2021 на позивача винесено постанову про застосування адміністративно - господарського штрафу від 14.12.2021 №318864 на суму 17000 грн (а.с.101).

За результатами розгляду порушень вказаних в акті №322098 від 10.11.2021 на позивача винесено постанову про застосування адміністративно - господарського штрафу від 14.12.2021 №318865 на суму 17000 грн (а.с.105).

За результатами розгляду порушень вказаних в акті №322175 від 12.11.2021 на позивача винесено постанову про застосування адміністративно - господарського штрафу від 14.12.2021 №318866 на суму 17000 грн (а.с.114).

За результатами розгляду порушень вказаних в акті №322151 від 10.11.2021 на позивача винесено постанову про застосування адміністративно - господарського штрафу від 14.12.2021 №318867 на суму 17000 грн (а.с.120).

Вважаючи вказані постанови незаконними, та такими, що підлягають скасуванню, позивач звернувся до суду з даним позовом за захистом своїх прав та інтересів.

Даючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103 (далі - Положення) Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

Згідно підпункту 1 пункту 4 Положення основними завданнями Укртрансбезпеки є: реалізація державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному транспорті.

Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань: здійснює контроль за додержанням перевізниками вимог режиму праці та відпочинку, що здійснюють перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом (підпункт 19 пункту 5 Положення).

Відтак, саме на Укртрансбезпеку покладені повноваження щодо реалізації державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування.

Відповідно до абзаців другого, десятого пункту 15 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567 (далі Порядок № 1567), під час проведення рейдової перевірки перевіряється виключно: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання водієм режиму праці та відпочинку.

Рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об`єктах, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту (пункт 14 Порядку № 1567).

Пункт 21 Порядку № 1567 передбачає, що у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

У відповідності до вимог частин першої-третьої статті 39 Закону України Про автомобільний транспорт автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення. Документи для регулярних пасажирських перевезень: для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України.

Абзацами 2-3 частини другої статті 40 Закону України Про автомобільний транспорт визначено, що водій автобуса зобов`язаний: виконувати правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту загального користування і технічної експлуатації автобуса; мати з собою і пред`являти для перевірки уповноваженим посадовим особам документи, передбачені законодавством.

Наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 № 340, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.09.2010 за № 811/18106, затверджено Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів (далі Положення про робочий час і час відпочинку водіїв), яке встановлює особливості регулювання робочого часу та часу відпочинку водіїв колісних транспортних засобів та порядок його обліку.

Згідно пунктів 1.1, 1.2 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв це положення розроблено відповідно до Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року N 153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті, Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР), Кодексу законів про працю України та Законів України Про автомобільний транспорт, Про дорожній рух. Це Положення встановлює особливості регулювання робочого часу та часу відпочинку водіїв колісних транспортних засобів (далі - водії) та порядок його обліку.

Пунктом 1.3 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв передбачено, що вимоги цього Положення поширюються на автомобільних перевізників та водіїв, які здійснюють внутрішні перевезення пасажирів чи/та вантажів колісними транспортними засобами.

Згідно пункту 6.1 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автобуси, що використовуються для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень, для регулярних пасажирських перевезень на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км, вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонн повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами.

Водії зберігають записи щодо режиму праці та відпочинку протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення.

Згідно п. 6.2 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв облік робочого часу водіїв здійснюється на основі табеля обліку використання робочого часу. Перевізник, який використовує водіїв за наймом, щомісяця складає графік змінності водіїв, веде відомість обліку робочого часу та відпочинку водія (додаток 2), у якій щодо кожної робочої зміни зазначаються планові та фактичні дані щодо маршруту, початок та кінець робочої зміни.

Пунктом 6.3 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв передбачено, що водій, що керує ТЗ, який не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку водія або повинен мати копію графіка змінності водіїв.

Графік змінності водіїв, відомість обліку робочого часу та відпочинку водіїв зберігаються у перевізника (п. 6.4 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв).

За порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (абзац третій частини першої статті 60 Закону України Про автомобільний транспорт).

Аналізуючи вказані норми законодавства, суд зазначає, що наказ Міністерства транспорту та зв`язку України №340 від 07.06.2010 «Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів» дає можливість альтернативного документування перевезень.

Так, зокрема, вказаний нормативний документ дає право водію мати або індивідуальну контрольну книжку водія або графік змінності. При наявності хоча б одного з названих документів вважається, що водій виконав вимоги транспортного законодавства.

Крім того, суд зазначає, що помилки, неточності чи технічні помилки в документах, наданих водієм транспортного засобу не свідчать про той факт, що документи визначені в оскаржених актах були відсутні на момент проведення перевірки.

Як встановлено судом та слідує з наданих позивачем доказів у водіїв автобусів Рута 19 номерний знак НОМЕР_1 та СПВ Рута 20, номерний знак НОМЕР_6 замість індивідуальної контрольної книжки були копії графіка змінності водіїв за листопад 2021 року, що відповідає вимогам п.6.3 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв. У водіїв автобусів СПВ Рута 17, номерний знак НОМЕР_2 , СПВ Рута 20, номерний знак НОМЕР_3 , СПВ Рута 20, номерний знак НОМЕР_4 , СПВ Рута 20, номерний знак НОМЕР_5 разом з індивідуальною контрольною книжкою водія були і копії графіка змінності водіїв за листопад 2021 року, що відповідає вимогам п.6.3 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв (а.с.22-27).

Також матеріалами справи підтверджено факт наявності на час перевірки 10.11.2021 у водіїв ОСОБА_1 в автобусі НОМЕР_4 та ОСОБА_2 в автобусі НОМЕР_6 паспорту автобусного маршруту регулярних перевезень приміського сполучення Гущин-Киселівка, в якому і була таблиця вартості проїзду (а.с.34-38).

Також суд вважає за необхідне зазначити, що посадовими особами відповідача не заперечується факт наявності у водіїв позивача на момент проведення перевірки індивідуальної контрольної книжки.

При цьому, неточності, помилки у заповненні індивідуальної контрольної книжки не утворює складу правопорушення в розумінні абз. 3 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», на момент проведення перевірки вказаний документ знаходився в транспортному засобі.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що оскільки на час перевірки позивача документи, обов`язкова наявність яких передбачена ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт» були у водіїв в транспортних засобах, як наслідок спірні постанови є протиправними.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, приходить до висновку, що позов необхідно задовольнити повністю.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягає стягненню сплачений ним при поданні позовної заяви судовий збір в розмірі 14886,00 грн.

Керуючись ст. ст.139, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Дочірнього підприємства Пассервіс ВАТ Чернігівавтосервіс до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання незаконними та скасування постанов задовольнити повністю.

Визнати незаконними та скасувати постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу від 14.12.2021 № 318862, № 318863, № 318864, № 318865, № 318866, № 318867.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті на користь Дочірнього підприємства Пассервіс ВАТ Чернігівавтосервіс судовий збір в розмірі 14886,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Дочірнє підприємство Пассервіс ВАТ Чернігівавтосервіс (вул. Громадська, 39, м. Чернігів, 14037, код ЄДРПОУ 30504925).

Відповідач: Державна служба України з безпеки на транспорті (просп. Перемоги, буд. 14, м. Київ, 01135, код ЄДРПОУ 39816845) в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (вул. П`ятницька, 39, м. Чернігів, 14000).

Повне судове рішення складено 30.06.2022.

Суддя О.М. Тихоненко

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.06.2022
Оприлюднено04.07.2022
Номер документу105022706
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —620/349/22

Ухвала від 04.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 12.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Загороднюк А.Г.

Постанова від 01.02.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 28.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 28.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 01.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 10.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Рішення від 29.06.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

Ухвала від 16.02.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Тихоненко О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні