КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 червня 2022 року м. Київ№ 320/3451/20
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панової Г.В., розглянув у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовом Головного управління Державної податкової служби у Київській області
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Агробудсервіс»
про стягнення податкового боргу,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління Державної податкової служби у Київській області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Агробудсервіс», в якому просить суд стягнути з рахунків ТОВ «Компанія Агробудсервіс» (код ЄДРПОУ 37867924), у банках, що обслуговують боржника - 174277,19 грн., в рахунок погашення боргу з ПДВ.
Позовні вимоги мотивовані наявністю у відповідача податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 174277,19 грн., який добровільно не було сплачено, у зв`язку з чим контролюючий орган просить стягнути заборгованість у примусовому порядку.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.04.2020 відкрито провадження у справі, вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Відповідач про відкриття провадження у справі був проінформований належним чином рекомендованою кореспонденцією, яка була надіслана на юридичну адресу позивача: 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, площа Шевченка, буд. 1. До суду повернуто поштовий конверт.
Згідно з пунктом 8 частини шостої статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.
Частиною одинадцятою вказаної статті передбачено, що у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Відповідно до приписів частини п`ятої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Суд має встановити такий строк подання відзиву, який дасть змогу відповідачу підготувати його та відповідні докази, а іншим учасникам справи - отримати відзив до початку першого підготовчого засідання у справі.
Приписами частини першої другої статті 175 Кодексу адміністративного судочинства України обумовлено що, у строк, встановлений судом в ухвалі про відкриття провадження у справі, відповідач має право надіслати: 1) суду - відзив на позовну заяву і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду), висновки експертів і заяви свідків, що підтверджують заперечення проти позову; 2) позивачу, іншим відповідачам, третім особам - копію відзиву та доданих до нього документів.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Відповідач своїм правом про надання письмового відзиву не скористався, будь-яких заяв чи клопотань по суті спору не надав.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 31.07.2020 суд прийняв до розгляду заяву Головного управління ДПС у Київській області про зменшення позовних вимог від 23.07.2020 б/н, в якій позивачем заявлено вимоги про стягнення з рахунків ТОВ «Компанія Агробудсервіс» (код ЄДРПОУ 37867924) у банках, що обслуговують боржника 173 292,19 грн., в рахунок погашення податкового боргу.
Також суд вдруге запропонував відповідачу у десятиденний строку з дня отримання копії ухвали суду надати до суду докази сплати податкового боргу.
Вказана ухвала була надіслана на юридичну адресу відповідача. Поштовий конверт повернуто до суду.
Відповідач не скористався наданим йому правом на надання письмових пояснень щодо заяви про зменшення позовних вимог Головного управління ДПС у Київській області.
Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Агробудсервіс» (ідентифікаційний код: 37867924; місцезнаходження: 07300, Київська обл., місто Вишгород, площа Шевченка, будинок 1) зареєстровано в якості юридичної особи, номер запису: 13341020000003681, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявний у матеріалах справи.
З матеріалів справи вбачається, що відповідачем подано до контролюючого органу: податкову декларацію з податку на додану вартість за травень 2019 року від 20.06.2019 на суму 919,00 грн; податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2019 року від 17.07.2019 на суму 2915,00 грн; податкову декларацію з податку на додану вартість за липень 2019 року від 18.08.2019 на суму 1106,00 грн; податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2019 року від 19.09.2019 на суму 2121,00 грн; податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2019 року від 18.11.2019 на суму 1827,00 грн; податкову декларацію з податку на додану вартість за листопад 2019 року від 19.12.2019 на суму 980,00 грн; податкову декларацію з податку на додану вартість за грудень 2019 року від 16.01.2020 на суму 250,00 грн; податкову декларацію з податку на додану вартість за січень 2020 року від 15.02.2020 на суму 59,00 грн.
Також судом встановлено, що посадовими особами ГУ ДФС у Київській області, було проведено камеральну перевірку даних у податковій звітності, своєчасності подання податкової звітності, своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з податку на додану вартість, своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН за результатами якої оформлено акт № 001084/10-36-53-05/37867924 від 18.04.2019.
Згідно висновків акта перевірки від 18.04.2019 № 001084/10-36-53-05/37867924 в ході камеральної перевірки з питання виявлення помилок (порушень) у податковій декларації з податку на додану вартість за лютий 2019 року платника ТОВ «Компанія Агробудсервіс» (код ЄДРПОУ 37867924) встановлено порушення вимог пункту 198.6 статті 198 та пункту 201.10 статті 201 Кодексу.
На підставі висновків вказаного акта перевірки, ГУ ДФС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 27.05.2019 №0025105305 на загальну суму 155 000,00 грн, у тому числі яким збільшено податкове зобов`язання на суму 124 000,00 грн та нараховано штрафних санкцій на суму 31 000,00 грн.
Крім того, у зв`язку із виявленням заниження бази оподаткування, згідно висновків акта від 18.04.2019, на підставі ст.129 ПК України, було здійснено нарахування пені за весь період заниження у розмірі - 5 210,04 грн.
Вказане податкове повідомлення-рішення було направлене на адресу ТОВ «Компанія Агробудсервіс», внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (податкова адреса відповідача), проте рекомендоване поштове повідомлення було повернуто на адресу контролюючого органу з відміткою «за закінченням встановленого терміну зберігання».
Також, посадовими особами ГУ ДФС у Київській області було проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності, своєчасності подання податкової звітності, своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов`язання податку на додану вартість, своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН ТОВ «Компанія Агробудсервіс» за результатами якої складено Акт від 18.04.2019 року № 000758/10-36-53-05/37867924.
Згідно висновків акта перевірки від 18.04.2019 року № 000758/10-36-53-05/37867924 в ході камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН за червень 2018 року, липень 2018 року ТОВ «Компанія Агробудсервіс» (код ЄДРПОУ 37867924) встановлено порушення вимог пункту 201.10 статті 201 Кодексу.
На підставі вказаного акта перевірки винесено податкове повідомлення-рішення форми «Н» від 28.05.2019 року № 0025515305 на загальну суму штрафу 19 491,83 грн.
При цьому, вказане податкове повідомлення-рішення було направлене на адресу ТОВ «Компанія Агробудсервіс», внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (податкова адреса відповідача: м. Вишгород, пл. Шевченка, б.1), проте рекомендоване поштове повідомлення було повернуто на адресу контролюючого органу з відміткою «вибули».
В серпні 2018 посадовими особами ГУ ДФС у Київській області, було проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності, своєчасності подання податкової звітності, своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з податку на додану вартість, своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН за результатами якої оформлено акт від 20.08.2019 року № 002126/10-36-53- 05/37867924. За висновками вказаного акта в порушення пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платником податку несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового зобов`язання ппр від 27.05.2019 №0025105305 та ппр від 27.05.2019 №0025105305.
На підставі вказаного акта перевірки контролюючим органом винесено податкові повідомлення-рішення: від 25.09.2019 № 0043925305 яким визначено суму грошового зобов`язання на суму 583,00 грн; від 25.09.2019 № 0043915305 яким визначено грошове зобов`язання на суму 91,90 грн.
Вказані податкові повідомлення-рішення були направлені на адресу ТОВ «Компанія Агробудсервіс», внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (податкова адреса відповідача), проте рекомендоване поштове повідомлення було повернуто на адресу контролюючого органу з відміткою «за закінченням встановленого терміну зберігання».
В рахунок вказаних фінансових зобов`язань відповідачем сплачено - 17180,74 грн. (в тому числі за рахунок переплати - 4 759,84 грн, а також поточних сплат - 12 420,90 грн).
Згідно відомостей інтегрованої картки платника податків ТОВ «Компанія Агробусервіс» з податку на додану вартість станом на 31.03.2020, сума податкового боргу з податку на додану вартість становить 174 277,19 грн.
12.06.2019 Головним управлінням ДФС у Київській області була виставлена відповідачеві вимога форми «Ю» № 86271-53 про сплату боргу у сумі 174 942,03 грн., яка була направлена на податкову адресу відповідача (07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, пл. Шевченка, буд.1), однак рекомендоване поштове повідомлення було повернуто на адресу контролюючого органу з відміткою «за закінченням встановленого терміну зберігання».
Вказані обставини стали підставою для звернення позивача до суду з вимогою про стягнення податкового боргу у примусовому порядку.
Водночас, в ході судового розгляду справи судом було встановлено, що ТОВ «Компанія Агробудсервіс» здійснено часткову сплату податкового боргу в сумах 740 грн згідно платіжного доручення № 857 від 28.04.2020; 113 грн згідно платіжного доручення № 863 від 05.05.2020; 132 грн., згідно платіжного доручення № 873 від 23.06.2020, відтак сума податкового боргу становить 173 292,19 грн.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
При вирішенні спору щодо стягнення з відповідача податкового боргу суд виходить з того, що порядок визначення суми податкових зобов`язань та погашення податкового боргу платників податків регулюється Податковим кодексом України (надалі - ПК України).
Підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України передбачено, що платник податків зобов`язаний, зокрема, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
За приписами пункту 9.1 статті 9 ПК України до загальнодержавних податків належать: 9.1.1. податок на прибуток підприємств; 9.1.2. податок на доходи фізичних осіб; 9.1.3. податок на додану вартість; 9.1.4. акцизний податок; 9.1.5. екологічний податок; 9.1.6. рентна плата; 9.1.7. мито.
Згідно із нормами пункту 54.1 статті 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
За приписами пункту 54.3 статті 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо:
54.3.1. платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених) ліцензій на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством;
54.3.2. дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, або завищення суми податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках;
54.3.3. згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, застосування штрафних (фінансових) санкцій та нарахування пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган;
54.3.5. дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом;
54.3.6. результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов`язань, визначених платником податків у митних деклараціях.
Пунктом 57.3 статті 57 ПК України обумовлено, що у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 робочих днів, наступних за днем такого узгодження.
Пунктом 56.1 статті 56 ПК України визначено, що рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Матеріали справи не містять доказів оскарження відповідачем податкових повідомлень-рішень від 27.05.2019 №0025105305, від 28.05.2019 року № 0025515305, від 25.09.2019 № 0043925305, від 25.09.2019 № 0043915305 в адміністративному або судовому порядку.
Враховуючи вказане, нараховані на підставі зазначених податкових повідомлень-рішень грошові зобов`язання є узгодженими.
За визначеннями, наданими у пп.14.1.39, 14.1.156, 14.1.175, 14.1.152 п.14.1 статті 14 ПК України:
- податкове зобов`язання - це сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк);
- грошове зобов`язанням - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності;
- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом;
- погашення податкового боргу - зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом.
Згідно з п. 87.1 ст. 87 ПК України, джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.
Джерелом самостійної сплати грошових зобов`язань з податку на додану вартість є суми коштів, джерела яких зазначені в абзаці першому цього пункту та обліковуються в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. У разі сплати податкових зобов`язань, що виникли до 1 липня 2015 року, та/або погашення податкового боргу за податковими зобов`язаннями, що виникли до 1 липня 2015 року, перерахування коштів до бюджету здійснюється безпосередньо з поточних рахунків платника податків, відкритих у банках.
Відповідно до п. 87.9 ст.87 ПК України, у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.
Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов`язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Матеріалами справи підтверджено, що податковий борг відповідача з податку на додану вартість становить 173 292,19 грн.
Доказів погашення цього податкового боргу суду не надано.
Відповідно до п. 59.1 ст. 59 ПК України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.
Пунктом 59.3 статті 59 ПК України передбачено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.
Згідно з п.59.5 ст.59 ПК України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Головним управлінням ДФС у Київській області у зв`язку з виникненням у відповідача податкового боргу винесено податкову вимогу форми «Ю» №86271-53 від 12.06.2019 року на суму 174 942,03 грн, яка направлена відповідачу у встановленому порядку. Вказана податкова вимога на даний час не відкликана, сума податкового боргу не погашена.
Згідно з пунктами 95.1, 95.2, 95.3 статті 95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Підпунктами 20.1.19, 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до приписів статті 9 ПК України, податок на додану вартість належить до загальнодержавних податків. Приписами пункту 9.3 статті 9 ПК України визначено, що зарахування загальнодержавних податків та зборів до державного і місцевих бюджетів здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Під час розгляду справи відповідачем не було надано доказів сплати у добровільному порядку суми узгодженого грошового зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 173 292,19 грн.
Зважаючи на доведеність у ході судового розгляду справи позовних вимог, позов про стягнення з відповідача податкового боргу у розмірі 173 292,19 грн слід задовольнити та стягнути вказану суму в дохід державного бюджету.
Відповідно до частини 2 статті 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також враховуючи відсутність витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з рахунків у банках, що обслуговують Товариство з обмеженою відповідальністю «Агробудсервіс» (код ЄДРПОУ 37867924; місцезнаходження: 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, площа Шевченка, буд. 1 ) на користь Державного бюджету 173 292,19 грн. в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Панова Г. В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.06.2022 |
Оприлюднено | 04.07.2022 |
Номер документу | 105043719 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панова Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні