Ухвала
від 30.06.2022 по справі 480/14382/21
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залучення третіх осіб

01 липня 2022 року Справа № 480/14382/21

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Діски А.Б., розглянувши в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Державної екологічної інспекції у Сумській області до Дочірнього підприємства "Екосервіс" Комунального підприємства Тростянецької міської ради "Тростянецькомунсервіс" про застосування заходів реагування,

В С Т А Н О В И В:

Державна екологічна інспекція у Сумській області звернулась до Сумського окружного адміністративного суду з позовом до Дочірнього підприємства "Екосервіс" Комунального підприємства Тростянецької міської ради "Тростянецькомунсервіс", в якому просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Дочірнього підприємства "Екосервіс" Комунального підприємства Тростянецької міської ради "Тростянецькомунсервіс" у вигляді повного зупинення виконання робіт зі зберігання, оброблення, перероблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів на Полігоні твердих побутових відходів розташованого за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Леніна, до моменту повного виконання пунктів 3,4,5,6 припису Державної екологічної інспекції у Сумській області № 229/03 від 03.09.2021.

Ухвалою суду від 30.12.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд ухвалено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

09.02.2022 від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог та зазначає, що значну роботу по усуненню недоліків, зазначених в приписі відповідачем було виконано. Крім того, під полігоном ТПВ відповідачем був замовлений та виготовлений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування. Присвоєний кадастровий номер ділянки 5925010100:00:027:0444. Також відповідач зазначає, що при винесенні припису деякі його вимоги є некоректними для зауваження та їх фізичного виконання, оскільки будь яке подібне будівництво передбачає сприятливі погодні умови у літньо-осінній період, що і передбачається робити у відповідності до бюджетних асигнувань 2022 року, які наявні в плані соціального розвитку Тростянецької міської територіальної громади на 2022-2024 роки.

Дослідивши матеріали справи та враховуючи доводи відзиву, суд зазначає наступне.

Тростянецька міська рада є органом місцевого самоврядування, що здійснює повноваження у галузях житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку, щодо управління комунальною власністю на території Тростянецької міської територіальної громади згідно зі статтями 29, 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". Для виконання своїх повноважень орган місцевого самоврядування створює виконавчі органи, підприємства, установи та організації комунальної форми власності, відповідно до пункту 30 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні". Засновником Комунального підприємства Тростянецької міської ради "Тростянецькомунсервіс" є Тростянецька міська рада. Полігон твердих побутових відходів розташованого за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Леніна, про зупинення виконання робіт на якому ставить вимогу позивач, було передано для експлуатації та в оперативне управління ДП "Екосервіс" КП Тростянецької міської ради "Тростянецькомунсервіс" рішенням 11 сесії 6 скликання Тростянецької міської ради № 316 від 28.07.2011. З доводів відповідача, викладених у відзиві, суд дійшов висновку, що виконання припису відповідачем залежить, крім іншого, від бюджетних асигнувань Тростянецькї міської територіальної громади.

Відповідно до ч. 2 ст. 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

З огляду на викладене, суд вважає, що рішення по справі може вплинути на права та обов`язки Тростянецької міської ради, а тому вважає за необхідне залучити Тростянецьку міську раду до участі в даній справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача.

Керуючись ст. ст. 12, 49, 248, 256, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

1. Залучити до участі у справі № 480/14382/21 за позовом Державної екологічної інспекції у Сумській області до Дочірнього підприємства "Екосервіс" Комунального підприємства Тростянецької міської ради "Тростянецькомунсервіс" про застосування заходів реагування, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - Тростянецьку міську раду (вул. Миру, 2, м. Тростянець, Охтирський р-н., Сумська обл., 42600, код ЄДРПОУ 24006361).

2. Копію цієї ухвали направити учасникам справи.

3. Копію позовної заяви направити Тростянецькій міській раді.

4. Надати Тростянецькій міській раді термін протягом десяти днів з моменту отримання копії даної ухвали для надання пояснень по суті позовних вимог.

5. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя А.Б. Діска

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.06.2022
Оприлюднено04.07.2022
Номер документу105045163
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —480/14382/21

Ухвала від 25.01.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 11.01.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 03.08.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 03.08.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 22.07.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 30.06.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні