КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 липня 2022 року м. Кропивницький Справа №340/1467/21
провадження № 2-ап/340/36/21
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Момонт Г.М., розглянув у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження у м. Кропивницькому адміністративну справу
за позовом: Головного управління ДПС у Кіровоградській області
до відповідача: Державного реєстратора Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Лариси Володимирівни,
треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача:
- Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації,
- Знам`янська районна державна адміністрація Кіровоградської області,
- Олефірова Наталія Іванівна,
про визнання протиправним, скасування запису та поновлення юридичної особи,
за участю:
секретаря судового засідання Михалкович М.І.,
відповідача Нестеренко Л.В.,
третьої особи Олефіренко Н.І.
представників:
позивача Цоток І.Б.,
третьої особи Департаменту соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації Безуглої С.Л.,
третьої особи Знам`янської РДА не з`явився.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області звернулось з позовом до державного реєстратора Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Лариси Володимирівни про:
- визнання протиправним та скасування запису №1004431110021000509 від 25.01.2021 р. в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України та громадських формувань внесений державним реєстратором Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Ларисою Володимирівною про припинення юридичної особи Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району (код за ЄДРПОУ 22226222);
- поновлення юридичної особи Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району (код за ЄДРПОУ 22226222) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України та громадських формувань.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що з 29.02.1996 р. Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району перебуває на обліку Знам`янської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області. Розпорядженням голови Знам`янської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 30 жовтня 2020 року №239-р «Про припинення діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району» розпочата процедура ліквідації установи. 03.11.2020 р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №11004431100020000509 про прийняття рішення про припинення за рішенням засновників (учасників) або уповноваженого органу. Директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району Наталія Олефірова листом від 02.11.2020 р. №495 «Про ліквідацію установи», який надійшов до контролюючого органу 03.11.2020 р. за №25947/10, звернулася з проханням здійснити документальну перевірку підприємства. ГУ ДПС у Кіровоградській області на підставі наказу від 16.12.2020 р. №1652 та відповідних направлень на перевірку №408, 409, 410 від 16.12.2020 р. проведена документальна позапланова виїзна перевірка Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2017 р. по 31.12.2019 р., валютного законодавства за період з 01.01.2017 р. по 31.12.2019 р. з питань правильності нарахування, обчислення, з питань правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2019 р. (акт від 31.12.2020 р. №103/11-28-07-13/22226222). На підставі зазначеного акта документальної позапланової виїзної перевірки від 31.12.2020 р. винесені вимога про сплату боргу (недоїмки) №00001850710 від 22.01.2021 р. на суму 64 870,45 грн та рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску №00001870710 від 22.01.2021 р. на суму 32 435,22 грн. Зазначені Вимога та Рішення направлені поштою 22.01.2021 р. та повернулися до Головного управління ДПС у Кіровоградській області, як не вручені 12.02.2021 р. Підприємство незважаючи на те, що при отримані акта перевірки 05.01.2021 р., йому достеменно було відомо про порушення вимог Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. №2464-VІ (із змінами та доповненнями), та і перевірку розпочато саме за ініціативою Підприємства у відповідності до вимог п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, звернулося до державного реєстратора завідомо сповістивши про неправдиву інформацію стосовно донарахованих сум за результатами проведеної перевірки, а відповідно про наявність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. 25.01.2021 р. державним реєстратором Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Л.В. внесено до ЄДР запис №1004431110021000509 про державну реєстрацію припинення юридичної особи Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району в результаті її ліквідації (підстава рішення щодо припинення). Всупереч вимогам п.11 ст.28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» державний реєстратор Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Л.В. здійснив запис №1004431110021000509 від 25.01.2021 р. про припинення Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. На думку позивача, дії Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району були спрямовані на ухилення від сплати грошових зобов`язань, а запис №1004431110021000509 від 25.01.2021 р. про припинення Підприємства, внесений державним реєстратором Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Л.В. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сприяв протиправним діям боржника.
Відповідачем подано відзив на позовну заяву відповідно до якого позовні вимоги не визнаються у повному обсязі (а.с.44-46, Т.2). Відповідач вказує, що станом на 25 січня 2021 року відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування щодо Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, до державного реєстратора не надходили ані в паперовій формі, ані в відомостях, які отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у відповідних вкладках Єдиного державного реєстру. У зв`язку із відсутністю підстав для зупинення розгляду документів (стаття 27 Закону) або відмови в проведенні державної реєстрації (стаття 28 Закону) державна реєстрація припинення в результаті ліквідації Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району (код ЄРПОУ 22226222) проведена 25 січня 2021 року про що до ЄДР внесено запис №1004431110021000509. Код доступу до результату адміністративної послуги 5620932000.
Третьою особою ОСОБА_1 подано пояснення у яких зазначено, що відповідно до розпорядження голови Знам`янської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 30 жовтня 2020 року №239-р «Про припинення діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району» було розпочато процедуру ліквідації територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району з 30 жовтня 2020 року. Зазначеним розпорядженням утворено ліквідаційну комісію та встановлено двомісячний строк для заявлення кредиторами своїх вимог. ОСОБА_1 , як головою ліквідаційної комісії, було надано державному реєстратору вищезазначене розпорядження, відповідно до якого 03 листопада 2020 року внесено запис про припинення територіального центру до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань і разом з цим визначено кінцеву дату для заявлення кредиторами своїх вимог 04 січня 2021 року. Всім працівникам територіального центру застрахованим особам, за період з січня 2013 року по грудень 2020 року зараховано страхові виплати Пенсійним фондом України відповідно до відпрацьованих днів роботи та сум нарахованої заробітної плати, за які територіальним центром було сплачено страхові внески. Зазначені питання перевірялися, за заявою територіального центру у зв`язку з ліквідацією установи, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Кіровоградській області. Перевірка проводилася за період з 01.09.2012 року по 31.10.2020 року, за результатами якої складено акт від 03.12.2020 року №69. Даним актом підтверджено повну відповідність даних обліку страхувальника про суми нарахованої заробітної плати та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. №2464-VІ. Підтвердженням того, що звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за вересень 2013 року врахований, є отримання територіальним центром Квитанції №2 від 14.10.2013 р. з кодом квитанції « 00», що є підтвердженням подачі Звіту без помилок. Також третя особа зазначає, що вона ніколи не отримувала ні особисто, ні поштовим чи електронним листом, ні через третіх осіб акт документальної позапланової перевірки від 31.12.2020 р. №103/11-28-07-13/ НОМЕР_1 . 25.01.2021 р. ОСОБА_1 звернулася до державного реєстратора із заявою про державну реєстрацію припинення юридичної особи у результаті її ліквідації та довідкою архівної установи про прийняття документів з питанням завершення процедури припинення територіального центру. Державний реєстратор повідомила про відсутність підстав для зупинення розгляду документів про припинення та внесла до Єдиного державного реєстру запис про проведення реєстрації припинення юридичної особи шляхом ліквідації, і видала повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (а.с.91-94, Т.1).
Третьою особою Департаментом соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації подано пояснення у яких зазначено, що робота територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району була регламентована Положенням про територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого розпорядженням голови Знам`янської районної державної адміністрації від 12 грудня 2019 року №299-р, розробленим згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування». Територіальний центр є бюджетною установою, рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації якої приймає Знам`янська районна державна адміністрація. Департамент здійснює координаційне та методологічне забезпечення діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), контролює дотримання стандартів і нормативів, визначеними нормативно-правовими актами щодо якості соціальних послуг, які надаються за рахунок бюджетних коштів комунальними установами, закладами, службами та недержавними організаціями та не є засновником Територіального центру (а.с.24-26, Т.2).
Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду Сагуна А.В. від 06.04.2021 р. відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін; залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації, Знам`янську районну державну адміністрацію Кіровоградської області, ОСОБА_1 (а.с.52-53, Т.1).
Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31.05.2021 р. витребувано докази (а.с.145-146, Т.1).
Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14.06.2021 р. стягнуто зі Знам`янської районної державної адміністрації Кіровоградської області штраф (а.с.160-161, Т.1).
Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 23.06.2021 р. закрито провадження у справі (а.с.172-173, Т.1).
Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 25.10.2021 р. скасовано ухвалу Кіровоградського окружного адміністративного суду від 23.06.2021 р. у справі №340/1467/21, а справу направлено для продовження розгляду до суду першої інстанції (а.с.248-250, Т.1).
В результаті автоматичного розподілу справи, у відповідності до вимог ст.31КАС України передано на розгляд судді Момонт Г.М. (а.с.2, Т.2).
Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 26.11.2021 р. адміністративну справу прийнято до свого провадження, справу призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження (а.с.3-4, Т.2).
16.12.2021 р. підготовче засідання відкладено у зв`язку з неявкою третьої особи Знам`янської районної державної адміністрації Кіровоградської області щодо якої відсутні відомості належного повідомлення про дату, час і місце розгляду справи (а.с.59-60, Т.2).
Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 20.01.2022 р. закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду у судовому засіданні (а.с.70, Т.2).
Судове засідання 24.02.2022 р. відкладено у зв`язку з неявкою сторін (а.с.76, Т.2).
У судовому засіданні 08.06.2022 р. представником позивача, відповідачем та третіми особами надано пояснення, у судовому засіданні оголошено перерву (а.с.81-82, Т.2).
На підставі ч.3 ст.243 КАС України в судовому засіданні 04.07.2022 р. проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Виготовлення повного рішення відкладено у строк до 14.07.2022 р., про що повідомлено під час проголошення вступної та резолютивної частини.
Дослідивши подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача. Відповідача і третіх осіб, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд,
ВСТАНОВИВ:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, код ЄДРПОУ 22226222, 27.12.2002 р. зареєстрований як юридична особа про що 17.01.2006 р. №14281200000000158 (а.с.7-14, Т.1).
Розпорядженням голови Знам`янської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 30.10.2020 р №239-р «Про припинення діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району» припинено шляхом ліквідації юридичну особу публічного права територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг Знам`янського району (код ЄДРПОУ 22226222), що знаходиться за адресою: 27453. Кіровоградська область, с. Мошорине, вулиця Молодіжна, будинок 7а. Утворено ліквідаційну комісію з припинення територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району у складі згідно з додатком. Встановлено двомісячний строк для пред`явлення вимог кредиторів з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи публічного права, зазначеної у пункті 1 цього розпорядження (а.с.16-17, 78-79, Т.1, а.с.51-53, Т.2).
03.11.2020 р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань державним реєстратором Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Л.В. внесено запис №1004431100020000509 про внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (а.с.7-14, Т.1).
25.01.2021 р. державному реєстратору Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Л.В. подано заяву щодо державної реєстрації припинення юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) (Форма 2) про державну реєстрацію припинення юридичної особи Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, код ЄДРПОУ 22226222 (а.с.68, 80, Т.1, а.с.48-49, Т.2). Одночасно із заявою подано довідку Архівного відділу Знам`янської районної державної адміністрації Кіровоградської області №90/01-23 від 13.01.2021 р. (а.с.69, 81, Т.1, а.с.47, Т.2).
25.01.2021 р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань державним реєстратором Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Л.В. внесено запис №1004431110021000509 про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (а.с.7-14, Т.1).
Позивач не погоджується із державною реєстрацією припинення Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, код ЄДРПОУ 22226222, з огляду на наявність в останнього податкового боргу, що зумовило звернення з даним позовом.
Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п.67.2 ст.67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців; скасування державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.
Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців урегульовані Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 р. №755-IV (далі за текстом Закон №755).
На підставі ч.2 ст.6 Закону №755 державний реєстратор: 1) приймає документи; 11) встановлює черговість розгляду поданих документів для державної реєстрації; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 31) під час проведення реєстраційних дій у випадках, передбачених цим Законом, обов`язково використовує відомості реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи, а також використовує відомості, отримані у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; 32) перевіряє дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, за допомогою Єдиного реєстру довіреностей; 33) перевіряє використання спеціальних бланків нотаріальних документів, на яких викладені документи, що подаються для здійснення реєстраційних дій, за допомогою Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 61) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Згідно з ч.13 ст.17 Закону №755 для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов`язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Відповідно до абз.8 п.11 ч.1 ст.28 Закону №755 підстави для відмови у державній реєстрації: документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані: щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутні відомості про узгодження плану реорганізації юридичної особи.
З огляду на п.3 ч.1 ст.9 Закону №755 відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу-підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.
Згідно з п.42 ч.2 ст.9 Закону №755 в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.
Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.13 Закону №755 інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється за допомогою електронних комунікацій в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.
Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем: центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, відомостей про проведення такої реєстраційної дії.
Згідно з абз.8 ч.6 ст.13 Закону №755 центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру таких відомостей: про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування протягом 30 календарних днів з дати отримання відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Зазначені норми Закону №755 кореспондуються з приписами розділу ХІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. №1588 (далі за текстом Порядок №1588).
З огляду на пункт 11.8 розділу ХІ Порядку №1588 за результатами проведення відповідних заходів у зв`язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків, але не пізніше дня закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог відповідальні працівники таких підрозділів (органів) вносять до Єдиного банку даних юридичних осіб або підтверджують інформацію щодо наявності/відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів.
Відповідно до пункту 11.10 розділу ХІ Порядку №1588 до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог (у разі наявності грошових зобов`язань та/або заборгованості зі сплати податків і зборів), а також у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації контролюючий орган передає до Єдиного державного реєстру у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу відомості: про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою №30-ОПП; про узгодження плану реорганізації юридичної особи за формою №31-ОПП у разі наявності податкового боргу при реорганізації юридичної особи.
Таким чином, інформація про наявність у юридичної особи заборгованості відображається у Єдиному державному реєстрі у порядку інформаційної взаємодії.
Відповідачем до матеріалів справи надано роздруківку скріншоту екрану на сторінці Єдиного держаного реєстру стосовно Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, код ЄДРПОУ 22226222, з огляду на яку встановлено, що станом на 25.01.2021 р. розділ «Повідомлення ОВ» в частині ДФС та ПФУ не містить записів із запереченнями (а.с.70, 82, Т.1, а.с.55, Т.2).
Також із роздруківки скріншоту екрану на сторінці Єдиного держаного реєстру стосовно Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, код ЄДРПОУ 22226222 встановлено, що станом на 25.01.2021 р. відсутні відкриті виконавчі провадження (а.с.71, 83, Т.1, а.с.56, Т.2).
Натомість позивачем не доведено відображення у Єдиному державному реєстрі інформації про заборгованість Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, код ЄДРПОУ 22226222.
Викладене свідчить про відсутність у державного реєстратора Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Л.В., на час внесення запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, відомостей наявність заборгованості у Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, код ЄДРПОУ 22226222.
Отже, у державного реєстратора Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Л.В. не було правових підстав для відмови у державній реєстрації припинення юридичної особи Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Знам`янського району, код ЄДРПОУ 22226222, а тому під час вчинення реєстраційних дій відповідач діяв правомірно та з дотриманням вимог Закону №755.
Натомість, не вчинення посадовими особами податкового органу дій спрямованих на відображення відомостей про наявність у юридичної особи заборгованості, не може розцінюватися як підстава для скасування запису про припинення такої юридичної особи та її поновлення.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС у Кіровоградській області задоволенню не підлягають.
Беручи до уваги, що у задоволенні позову відмовлено, то відповідно до ст.139 КАС України відсутні підстави для розподілу судових витрат понесених позивачем. Натомість відповідачем не надано доказів понесення судових витрат у даній справі.
Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Головного управління ДПС у Кіровоградській області (м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, код ЄДРПОУ ВП 43995486) до державного реєстратора Виконавчого комітету Знам`янської міської ради Нестеренко Лариси Володимирівни (м. Знам`янка, Кіровоградська область, вул. Михайла Грушевського, 19, РНОКПП НОМЕР_2 ), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації (м. Кропивницький, вул. В`ячеслава Чорновола, 38, код ЄДРПОУ 03197612); Знам`янська районна державна адміністрація Кіровоградської області (м. Знам`янка, Кіровоградська область, вул. Михайла Грушевського, 17, код ЄДРПОУ 04055050); ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_3 ) про визнання протиправним, скасування запису та поновлення юридичної особи відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.
Дата складання повного рішення суду 11 липня 2022 року.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Г.М. Момонт
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.07.2022 |
Оприлюднено | 13.07.2022 |
Номер документу | 105174070 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки) |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.М. Момонт
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні