1Справа № 335/5269/21 1-кс/335/1646/2022
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 липня 2022 року м. Запоріжжя
Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні у залі суду у м. Запоріжжі клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
З наданих суду матеріалів вбачається, що СУ ГУНП в Запорізькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12021080000000104 від 19.03.2021, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що в період часу з 2016 року та по теперішній час, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 за сприянням ІНФОРМАЦІЯ_2 , зловживаючи своїм службовим становищем в інтересах суб`єктів господарської діяльності та комерційних структур, передають в оренду земельні ділянки комунальної власності м. Запоріжжя, із заниженням коефіцієнтів нормативно грошових оцінок земель, які характеризують функціональне використання земельних ділянок, чим державним інтересам завдано тяжкі наслідки.
Так, в період часу з 2016 року, та по теперішній час, профільними комісіями та депутатським корпусом були прийняті рішення про відведення в оренду суб`єктам господарської діяльності, земельних ділянок з наступними кадастровими номерами: 2310100000:06:005:0055; 2310100000:04:043:0405; 2310100000:07:040:0091; 2310100000:01:017:0075; 2310100000:02:021:0040; 2310100000:07:075:0064; 2310100000:07:039:0094; 2310100000:02:009:0289; 2310100000:01:005:0076; 2310100000:05:004:0182; 2310100000:04:024:0108; 2310100000:05:003:0083; 2310100000:05:003:0084; 2310100000:05:003:0016; 2310100000:04:043:0283; 2310100000:05:002:0426; 2310100000:05:002:0428; 2310100000:05:002:0429; 2310100000:05:002:0429; 2310100000:05:002:0431; 2310100000:07:039:0113; 2310100000:01:012:0150; 2310100000:06:011:0121; 2310100000:05:006:0219; 2310100000:06:011:0121; 2310100000:04:030:0167; 2310100000:07:070:0021; 2310100000:05:019:0090; 2310100000:02:022:0069; 2310100000:04:043:0404; 2310100000:05:005:0245; 2310100000:01:014:0180; 2310100000:04:025:0202; 2310100000:05:019:0111; 2310100000:02:017:0014; 2310100000:01:007:0184; 2310100000:07:005:0104; 2310100000:07:018:0048; 2310100000:07:065:0051; 2310100000:02:023:0090; 2310100000:02:024:0035; 2310100000:02:022:0099; 2310100000:02:019:0044; 2310100000:02:021:0041; 2310100000:02.023:0091; 2310100000:02.022:0100.
Відповідно до ст. 13 Конституції України земля є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.
Згідно ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
У відповідності до п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях міської ради.
Відповідно до ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада приймає нормативні і інші акти у формі рішень.
Так, згідно ст. 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Частиною 2 статті 123 Земельного кодексу України визначено, що особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
При цьому, у клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Рада Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею (абз. 2 ч.2 ст.123 Земельного кодексу України).
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 3 ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» затверджено порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.
В основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.
Населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, встановлюється на підставі класифікації видів цільового призначення земель.
Згідно статті 289 податкового кодексу України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до законодавства.
Підставою визначення розміру орендної плати є договір оренди такої земельної ділянки, про що зазначено в ст. 288 Податкового кодексу України який зазначає, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Також визначено, що розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Окрім цього, розмір орендної плати повинен відповідати певним межам залежно від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, та визначатись у договорі оренди.
Відповідно дост.38Закону України«Про землеустрій»встановлено,що земельно-оціночніроботи приздійсненні землеустроювиконуються зметою визначенняякісних характеристик,економічної цінностіта вартостіземель упорядку,встановленому законом. Оцінказемель проводитьсядля порівняльногоаналізу іпрогнозу ефективностівикористання земліяк природногоресурсу таосновного засобувиробництва,а такожпри здійсненніцивільно-правовихугод,для визначеннярозміру земельногоподатку. Залежно від призначення оцінки земель проводиться економічна та грошова оцінка земель за методиками, затвердженими Кабінетом Міністрів України.
Згідно наявних відомостей, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, начальником ІНФОРМАЦІЯ_1 , головою ІНФОРМАЦІЯ_3 , суб`єктами оціночної діяльності та представників фізичних (юридичних) осіб, що орендували земельні ділянки комунальної власності, розроблено протиправний механізм, який полягав у внесенні до звіту про експертну грошову оцінку земельних ділянок недостовірних відомостей у частині заниження коефіцієнтів нормативно грошової оцінки земель, яка характеризує функціональне використання земельних ділянок,як наслідок, недоотримання до місцевого бюджету м. Запоріжжя грошових коштів у особливо великих розмірах.
Таким чином, вищевказані земельні ділянки відповідно до наказу ІНФОРМАЦІЯ_4 від 25.11.2016 №489 «Про затвердження порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів», мають коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки 03.15 (Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови, коефіцієнт 0,7) замість 031.10 «Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької діяльності та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку, коефіцієнт 2,5)» або 03.07 «для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, коефіцієнт 2,5». Внаслідок вказаних правопорушень нормативно грошова оцінка та орендна плата занижена в 3,6 разів.
В ході проведення досудового слідства встановлено, ІНФОРМАЦІЯ_5 проведено державний фінансовий аудит виконання бюджетних програм ІНФОРМАЦІЯ_6 за період з 01.01.2015 по 31.08.2020, за наслідками якого складено Аудиторський звіт від 31.03.2021.
Аудиторським звітом від 31.03.2021 встановлено ряд порушень норм чинного законодавства з боку службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_7 та її структурних підрозділів, які призвели до багатомільйонних збитків місцевого бюджету м. Запоріжжя.
Зокрема Аудитом встановлено, що по численним договорам оренди землі, які укладені протягом 2016-2019 років, при оформленні проектів договорів орендарем не вирішено та ІНФОРМАЦІЯ_8 не проконтрольовано питання оновлення Витягів з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки землі.
Як наслідок, визначення в договорах розміру річної орендної плати здійснено на підставі не оновленої нормативної грошової оцінки землі, при формуванні якої застосовано вид цільового призначення земельної ділянки, який не відповідав умовам договорів оренди землі, рішенням ІНФОРМАЦІЯ_7 , відповідно до яких укладені договори.
Оскільки на підставі виду цільового призначення земельної ділянки визначається коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки, який є складовою формули розрахунку НГО землі, використання невідповідного виду цільового призначення земельної ділянки призвело до застосування хибного значення цього коефіцієнту (в усіх випадках заниженого) при формуванні нормативної грошової оцінки землі, та, як наслідок, у договорах оренди землі визначено занижений розмір орендної плати за землю.
Рішенням від 30.06.2015 №7, ІНФОРМАЦІЯ_9 було затверджено: технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Запоріжжя; базову вартість 1 м2 земель міста станом на 01.01.2013 в розмірі 239,50 грн., та з урахуванням коефіцієнта Індексації нормативної грошової оцінки земель за 2014 рік 299,14 грн.; економіко-планувальне зонування території міста; значення коефіцієнта Км2 та КМ3 згідно з додатками.
Так, всього в місті Запоріжжі виділено 371 економіко-планувальну зону, по кожній з яких затверджено коефіцієнт Км3 із значенням від 0,38 до 4,00. Також виділено 28 локальних факторів, по кожному з яких визначений коефіцієнт Км3 із значенням від 0,75 до 1,12.
Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки встановлюється відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель (далі КВЦПЗ), яка затверджена Наказом №548.
Виходячи розрахунку ІНФОРМАЦІЯ_10 , значення коефіцієнтів Км2, Км3, Кф суттєво впливають на загальне значення нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Так, чим привабливіша економіко-планувальна зона (наприклад в залежності від близькості до центру міста), чим кращі локальні фактори в межах економіко-планувальної зони (наприклад пішохідна доступність до громадських центрів, забезпеченість водовідведенням, теплопостачанням тощо), чим прибутковіша господарська діяльність, що здійснюється на земельній ділянці, тим більші значення Км2, Км3 Кф, та відповідно величина НГО ЗД, та навпаки. Так у разі, якщо значення Км2, Км3, Кф більше одиниці, вартість одного квадратного метра земель може збільшуватись більш як у 10 разів.
Також, Аудитом встановлено, що джерелом для визначення виду цільового призначення земель у Витягах, та, як наслідок, визначення значення Кф, були рішення ІНФОРМАЦІЯ_7 щодо надання в оренду земельних ділянок, проекти яких готувалися ІНФОРМАЦІЯ_8 , та погоджувалися ІНФОРМАЦІЯ_11 .
Так, ІНФОРМАЦІЯ_9 укладено ряд договорів оренди землі, предметом яких є надання в строкове платне користування земельних ділянок.
Вказані договори оренди землі були укладені відповідно до рішень ІНФОРМАЦІЯ_7 , згідно з п.п. 2.1 яких остання зобов`язала орендарів після прийняття даних рішень у чотиримісячний термін отримати витяги з технічної документації щодо ІНФОРМАЦІЯ_10 , укласти з ІНФОРМАЦІЯ_9 договори оренди землі та здійснити державну реєстрацію права користування в установленому законодавством порядку.
Разом з тим, незважаючи на п.п. 2.1 рішень ІНФОРМАЦІЯ_7 від, орендна плата у вказаних договорах оренди розрахована на підставі Витягів з технічної документації щодо ІНФОРМАЦІЯ_10 , які видані орендарям ІНФОРМАЦІЯ_12 декількома роками раніше ухваленого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_7 , у яких зазначено застаріле та, відповідно, занижене значення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки.
Як наслідок, не отримання актуальних на момент укладання договору оренду Витягів з технічної документації щодо ІНФОРМАЦІЯ_10 , як то передбачено п.п. 2.1 рішень ІНФОРМАЦІЯ_7 , призвело до заниження по договорам оренди землі, велиични нормативної грошової оцінки цих земельних ділянок, внаслідок чого у договорах оренди землі було занижено розмір орендної плати, що з урахуванням її фактичної сплати, призвело до недотримання протягом періоду бюджетом м. Запоріжжя орендної плати за землю на мільйони гривень, зокрема:
- по договору від 05.06.2019 № 201905000100095, укладеному з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » - 4690,37 тис. грн. (витяг від 27.04.2017, Кф 03.15 із значенням 0,7, замість Кф 03.07 із значенням 2.5);
- по договору від 17.07.2017 № 201707000400383, укладеному з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » - 400,60 тис. грн. (витяг від 28.01.2016, Кф із значенням 1,0, замість Кф 03.07 із значенням 2,5);
- від 17.04.2018 № 201802000100078, укладеному з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » - 139,65 тис. грн. (витяг від 08.08.2016, Кф із значенням 1.0 замість Кф 11.02 із значенням 1,2).
Поряд з цим, оскільки всі договори (з ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »), по яким встановлено заниження коефіцієнту функціонального використання земельних ділянок (Кф) є діючими, то втрати бюджету м. Запоріжжя від недоттримання орендної плати за землю протягом вересня-грудня 2020 року склали 6 670,98 тис. грн. та в подальшому (у разі не переукладання договорів) складатимуть 20 012,95 тис. грн. на рік.
З метою встановлення всіх обставин, які мають значення для проведення досудового розслідування, у слідства виникла необхідність отримати дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме усіх документів щодо відведення та надання в оренду (та поновлення оренди) ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », гр. ОСОБА_6 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », гр. ОСОБА_7 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » вищезазначених земельних ділянок; документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою, право власності на нерухоме майно, розташоване на цій земельній ділянці, копії установчих документів юридичних осіб, копії документів, що посвідчують особу фізичних осіб тощо; усіх протоколів засідання постійної комісії ІНФОРМАЦІЯ_26 з приводу розгляду питань можливості відведення та передачу в оренду земельних ділянок; висновків ІНФОРМАЦІЯ_6 та ІНФОРМАЦІЯ_27 про відведення та передачу в оренду земельних ділянок, їх містобудівних умов та обмежень на земельні ділянки; рішень та проектів рішень ІНФОРМАЦІЯ_7 із додатками про відведення та передачу в оренду земельних ділянок; документів/регуляторних актів ІНФОРМАЦІЯ_7 та її виконавчих органів, якими регулюється питання щодо відведення та передачу в оренду земельних ділянок комунальної власності юридичним особами в межах м. Запоріжжя; пропозицій, доповідних та службових записок ІНФОРМАЦІЯ_6 , які надходили до ІНФОРМАЦІЯ_7 та її виконавчих органів з приводу розгляду документації із землеустрою та інших документів щодо відведення та передачу (поновлення) в оренду земельних ділянок; інформаційних карток з приводу розгляду заяв з питань оформлення земельних ділянок; матеріалів листування; журналу вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_6 за період з 01.01.2016 по 21.02.2022; витягів з Генерального плану м. Запоріжжя та плану зонування території м.Запоріжжя щодо земельних ділянок; документів, що регламентують посадові обов`язків службових осіб, що приймали рішення про відведення та передачу в оренду земельних ділянок, із можливістю вилучення їх завірених копій, у зв`язку з чим слідчий звернулася до суду з даним клопотанням.
Слідчий підтримала подане клопотання, надавши відповідну заяву.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_6 суду подав письмові заперечення на клопотання слідчого, за змістом яких вважає клопотання необгрунтованим, у його задоволенні просить відмовити, та просить розглянути клопотання у його відсутність.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, розгляд клопотання слідчого проведено без фіксації судового процесу.
Перевіривши наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Відповідно до ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
З урахуванням викладеного, виходячи з потреб та мети досудового розслідування, слідчий суддя приходить до висновку, що слідчим у відповідності до п. 6 ч. 2 ст. 160 КПК України, доведено можливість використання як доказів документів, які, як встановлено в ході розгляду клопотання, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 , а також неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за їх допомогою.
На переконання слідчого судді, слідчим, відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 163 КПК України, надано достатньо доказів для висновку, що такі документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та слідчий суддя вважає за необхідне клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів в цій частині задовольнити, надавши дозвіл на тимчасовий доступ до них із можливістю отримання їх засвідчених копій.
Клопотання слідчого в частині надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, перебування яких у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 матеріалами клопотання, відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 163 КПК України, не доведено, є необгрунтованим, та слідчий суддя вважає за необхідне у цій частині відмовити у його задоволенні.
Крім того, клопотання в частині надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, що регламентують посадові обов`язків службових осіб, що приймали рішення про відведення та передачу в оренду земельних ділянок, на переконання слідчого судді, є необгрунтованим та передчасним, тому не підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 159-163, 369, 372 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.
Надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області майору поліції ОСОБА_3 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області майору поліції ОСОБА_10 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області майору поліції ОСОБА_11 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області капітану поліції ОСОБА_12 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю отримання їх засвідчених копій, а саме:
- договорів щодо відведення та надання в оренду (та поновлення оренди) ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », гр. ОСОБА_6 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », гр. ОСОБА_7 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » земельних ділянок з кадастровими номерами: 2310100000:06:005:0055, 2310100000:05:019:0111, 2310100000:01:012:0150, 2310100000:04:024:0108, 2310100000:02:017:0014, 2310100000:01:007:0184, 2310100000:07:070:0021, 2310100000:04:043:0405, 2310100000:04:043:0283, 2310100000:05:019:0090, 2310100000:04:030:0167, 2310100000:07:039:0113, 2310100000:05:002:0426, 2310100000:05:002:0428, 2310100000:05:002:0429, 2310100000:05:002:0431, 2310100000:05:003:0016, 2310100000:05:003:0083, 2310100000:05:003:0084, 2310100000:05:004:0182, 2310100000:02:009:0289, 2310100000:07:005:0104, 2310100000:07:018:0048, 2310100000:07:065:0051, 2310100000:02:023:0090, 2310100000:02:024:0035, 2310100000:02:022:0099, 2310100000:02:019:0044, 2310100000:02:021:0041, 2310100000:02.023:0091, 2310100000:02.022:0100;
- журналу вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_6 за період з 01.01.2016 по 21.02.2022.
В іншій частині у задоволенні клопотання відмовити.
Встановити строк дії даної ухвали до 14.08.2022 року включно.
Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
У випадку вилучення речей і документів, за відсутністю яких юридична особа позбавляється можливості здійснювати свою діяльність ухвала може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2022 |
Оприлюднено | 16.05.2024 |
Номер документу | 105317871 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Калюжна В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні