Рішення
від 25.07.2022 по справі 260/2544/20
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

25 липня 2022 року м. Ужгород№ 260/2544/20

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Плеханова З.Б.

при секретарі Грин-Лумей В.Г.

за участю:

позивача: Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області - представник Сатмарі Н.М.

відповідача: Державна аудиторська служба України - представник Гулявський Р.І.

третьої особи: Приватне підприємство "УЖГЕОСТАР" Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр проектів" - представник не зявився

третя особа: : ТзОВ "Центр проектів"- представник адвокат Лещинець Л.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області до Державної аудиторської служби України, треті особи: ТОВ "Центр проектів", Приватне підприємство "УЖГЕОСТАР" про визнання незаконним та скасування висновку.

В С Т А Н О В И В:

16 липня 2020 року Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної аудиторської служби України, треті особи: ТОВ " Центр проектів", Приватне підприємство "УЖГЕОСТАР" про визнання незаконним та скасування висновку.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 липня 2020 року прийнято до розгляду та відкрито загальне позовне провадження у даній адміністративній справі.

20 грудня 2021 року Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду провадження у справі №260/2544 /20 зупинено до набрання законної сили судовим рішенням по справі № 260/2863/20 за позовом Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області до Держаудитслужби України про визнання протиправним та скасування Наказу пор початок моніторингу процедури закупівель від 22.06.2020 р № 162.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 02 березня 2022 року по справі № 260/2863/20 Рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 жовтня 2021 року - скасовано, в задоволенні позову про визнання протиправним та скасування Наказу про початок моніторингу процедури закупівель від 22.06.2020 р № 162 - відмовлено.

30 березня 2022 року ухвалою ЗОАС поновлено провадження у справі за позовом Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області до Державної аудиторської служби України, треті особи: ТОВ "Центр проектів", Приватне підприємство "УЖГЕОСТАР" про визнання незаконним та скасування висновку.

Позиції сторін.

В обґрунтування позову зазначено, що Державна аудиторська служба України здійснила моніторинг процедури закупівлі в частині дотримання Позивачем законодавства у сфері публічних закупівель ІD: UA-2020-04-10-003917-b ( послуги з проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області). Підставою для прийняття рішення про початок моніторингу є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель відповідно до пункту 4 частини другої статті 7 Закону № 922.

02 липня 2022 року на офіційному сайті "Рrozorro" було оприлюднено висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 -71350000-6 "Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області)" від 02.07.2020 № 553, що оприлюднений в електронній системі закупівель 02.07.2020 р., яким за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр проектів» та ПП «УЖГЕОСТАР» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922.

Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області вважає вищезазначений висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі від 02.07.2020 року по предмету закупівлі: код ДК 021:2015-ДК021:2015-71350000-06 "Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області") необґрунтованим, протиправним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства, і підлягає скасуванню.

10 серпня 2020 року на адресу суду надійшов відзив відповідача на позов з проханням у його задоволенні відмовити повністю. Зазначає, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр проектів» та ПП «УЖГЕОСТАР» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922.

Зазначені порушення у сфері публічних закупівель зафіксовані у висновку про результати моніторингу закупівлі від 02.07.2020 № 553, що оприлюднений в електронній системі закупівель 02.07.2020.Так, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону 922 не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Центр проектів» через невідповідність кваліфікаційним критеріям, визнав його переможцем торгів та 24.06.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.

Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Ужгеостар» надано проект договору без зазначення посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, чим не дотримано вимоги підпункту 12 пункту першого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. При цьому на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Ужгеостар», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив до оцінки. Отже, відсутність підпису із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи на кожній сторінці проекту договору не є формальною помилкою відповідно до вимог тендерної документації.

З огляду на зазначене Держаудитслужба не вбачає підстав для визнання скасування висновку Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу зазначеної процедури закупівлі.

15 вересня 2020 року позивач надав відповідь на відзив, в якому вказує, що тендерна документація Замовника по предмету закупівлі за ДК 021:2015 -71350000-6 "Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області)" не містила окремих вимог щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів в усіх інженерів - землевпорядників та інженерів - геодезистів, які перебувають в трудових відносинах з Учасником. Учасником ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" повністю дотримано вимоги Закону України "Про землеустрій", Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" стосовно кількісного складу та освітньо-професійної підготовки сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів, та належним чином виконано вимогу підпункту 2.3 пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. З огляду на зазначене. Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області вважає Висновок про результати моніторингу закупівлі безпідставним і необґрунтованим, твердження, викладені у висновку про наявність або відсутність порушень законодавства хибними та передчасними.

27 травня 2022 року від представника ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" надійшли письмові пояснення по справі, в яких ТОВ «Ценгр Проектів» погоджується з доводами Позивача, що тендерна документація Замовника по предмету закупівлі за ДК021:2015-71350000-6 "Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області") не містила окремих вимог щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів в усіх інженерів - землевпорядників та інженерів - геодезистів, які перебувають в трудових відносинах з Учасником, про що було також зазначено у підпункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» нової редакції тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Головним управлінням Держгеокадастру у Закарпатській області 15 квітня 2020 року №11, а саме. «Кількісний склад та освітньо - професійна підготовка працівників учасника повинна відповідати вимогам статей 26,66 Закону України «Про землеустрій» вимогам статей 5, 5-1, Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Також зазначено, що нова редакція тендерної документації була затверджена ще до того, як Відповідачем було видано наказ від 22.06.2020 № 162, який оприлюднений в електронній системі закупівель, про початок моніторингу процедур закупівель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала з підстав, викладених у позовній заяві та просила суд такі задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечив з мотивів, наведених у відзиві на позовну заяву. Просив суд відмовити у задоволенні позову.

Представник ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" в судовому засіданні просив суд позов задовольнити з підстав, викладених письмових поясненнях по справі.

Заслухавши представників сторін, дослідивши письмові докази, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову у зв`язку з наступним.

Обставини встановлені судом.

10 квітня 2020 року Головним управлінням Держгеокадастру у Закарпатській області на офіційному сайті державних закупівель (Офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України "Рrozorro") оприлюднено інформацію про відкриті торги (тендер) з публікацією англійською мовою 591471674f614b7b835a9dlfdee530db предмет закупівлі: Послуги з проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області, 5644750 UAH, 71350000-6, ДК021, 33500 гектар.

Відповідно до наказу Держаудитслужби від 22.06.2020 № 162, який оприлюднений в електронній системі закупівель, Державною аудиторською службою України був розпочатий моніторинг процедур закупівель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області.

Згідно Протоколу №12 засідання тендерного комітету Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області з організації закупівлі послуги з проведення інвентаризації земель від 21.05.2020 року до порядку денного включено питання про розгляд тендерних пропозицій, поданих учасниками відкритих торгів по предмету закупівлі код ДК 021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (послуги з проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області) згідно оголошення від 10.04.2020 року. Тендерним комітетом прийнято рішення визнати тендерну пропозицію ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ"» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації , установленим ст.16 Закону. Тендерні пропозиції інших учасників визнані такими, що не відповідають вимогам тендерної документації і такі пропозиції відхилені на підставі ч.4 ст.30 Закону України «Про публічні торги».

22.05.2020 року ТзОВ «Київзем» (один з учасників торгів) надіслало до АМКУ скаргу щодо рішення ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Київзем» та недопущення до аукціону та рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Центр державного земельного кадастру» та недопущення його до аукціону та рішення щодо неправомірного допущення до аукціону тендерної пропозиції ПП «Ужгеостар» та тендерної пропозиції ТОВ «Центр проектів» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.05.2020 року).

Рішенням №10536-р/пк-пз від 28.05.2020 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель залишено без розгляду в частині скаргу ТОВ «Київзем» від 25.05.2020 року (щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Центр ДЗК» у зв`язку з відсутністю обґрунтувань наявності порушених прав та інтересів, внаслідок яких порушено право чи інтереси скаржника) , а в іншій частині скаргу прийнято до розгляду (щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ПП «Ужгеостар» та ТОВ «Центр проектів»).

22.06.2020 року відповідач видав наказ №162 про початок моніторингу процедур закупівель відповідно до ч.2 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», п.9 Положення про ДАСУ, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2016 року №43- у зв`язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

02 липня 2022 року на офіційному сайті "Рrozorro" було оприлюднено висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі по предмету закупівлі: код ДК 021:2015- ДК 021:2015 - 71350000-6 "Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області)", яким виявлено порушення, у констатуючій частині якого зазначено слідуюче:

"Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020) (далі - Закон), внесення змін до неї, надання роз`яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.04.2020 № 10 (зі змінами) (далі - тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Київзем" (далі - ТОВ "Київзем"), приватного підприємства "Ужгеостар" (далі - ПП "Ужгеостар"), товариства з обмеженою відповідальністю "Центр проектів" (далі-ТОВ "Центр проектів"), приватного підприємства "Кайлас-К" (далі-ПП "Кайлас-К"), державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" (далі ДП "Центр державного земельного кадастру»), товариства з обмеженою відповідальністю "Технодар-Днепр" (далі - ТОВ "Технодар-Днепр"), товариства з обмеженою відповідальністю "Моя земля" (далі - ТОВ "Моя земля "), звернення за роз`ясненнями щодо внесення відповідних змін до тендерної документації від 13.04.2020, роз`яснення Замовника від 16.04.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.05.2020, протокол засідання тендерного комітету від 23.06.2020 № 13, повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відмовленні ТОВ "Київзем" у задоволенні його скарги від 16.06.2020 №11925-р/пк-пз. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпунктів 2.1 та 2.3 пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, а також копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів -землевпорядників, та або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів). Для документального підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ "Центр проектів" надав довідку від 04.05.2020 М9 04-05/03/4 з інформацією про працівників інженерів землевпорядників та інженера-геодезиста. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ "Центр проектів" не надані копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів- землевпорядників та інженера-геодезиста (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, та або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів) на інженерів-землевпорядників ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та інженера-геодезиста ОСОБА_3 , чим не дотримано вимоги підпункту 2.3 пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. Отже Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Центр проектів" через невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визнав його переможцем торгів та 24.06.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно підпункту 12 пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції проекту договору, кожна сторінка якого має бути підписана із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, скріплює печаткою. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ПП "Ужгеостар" надано проект договору без зазначення посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, чим недотримано вимоги підпункту 12 пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації". При цьому, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП "Ужгеостар", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив до оцінки. Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.

Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Центр проектів " установлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020). За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП "Ужгеостар" установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, надання роз`яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ "Київзем", ПП "Кайлас-К", ДП "Центр державного земельного кадастру", ТОВ "Технодар- Днепр", ТОВ "Моя земля", виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження порушень не установлено.

Зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Держаудитслужба зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни торгів відповідно до законодавства та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень "

Головним управлінням Держгеокадастру у Закарпатській області 08 липня 2020 року оприлюднено через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до вищезазначеного висновку, в якому Головним управлінням заперечено наявність порушень законодавства щодо розгляду (невідхилення) тендерних пропозицій ТОВ "Центр Проектів" та ПП "УЖГЕОСТАР".

Що стосується встановлених Відповідачем порушень законодавства в частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ", слід відмітити слідуюче.

За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпунктів 2.1 та 2.3 пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, а також копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів -землевпорядииків, та або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів).

У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" надано довідку від 04.05.2020 № 04-05/03/4 з інформацією про працівників інженерів землевпорядників та інженера-геодезиста, в якій окремо, на вимогу тендерної документації, зазначено двох інженерів-землевпорядників ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , що є відповідальними за якість робіт із землеустрою та одного інженера-геодезиста ОСОБА_6 , який є відповідальним за якість топографо - геодезичних і картографічних робіт.

Також, Учасник ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" в складі тендерної пропозиції у файлі "кваліфікаційні сертифікати.pdf" надав скановані оригінали відповідних сертифікатів на зазначених двох інженерів-землевпорядників ( ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ) та одного інженера-геодезиста ( ОСОБА_6 ).

Щодо встановлених порушень законодавства в частині невідхилення тендерної пропозиції ПП "УЖГЕОСТАР" суд зазначає наступне.

При розгляді тендерної пропозиції, поданої Учасником ПП "УЖГЕОСТАР", встановлено, що проект договору про закупівлю наданий у повному обсязі в форматі РВР згідно з формою, наведеною у Додатку 3 тендерної документації. Кожна сторінка проекту договору підписана керівником ПП "УЖГЕОСТАР" та скріплена печаткою, при цьому не зазначено посаду, прізвище та ініціали підписанта.

Враховуючи вищенаведене, Замовником було прийнято рішення віднести незазначення посади та прізвища з ініціалами керівника в проекті договору до формальних (несуттєвих) помилок, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - не завірення окремого документа (документів) тендерної пропозиції підписом та/або печаткою (у разі її використання) учасника торгів, інші незначні помилки та неточності, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, у випадку, якщо вони не впливають на зміст поданої тендерної пропозиції та не змінюють її ( сторінка 8 Тендерної документації Замовника).

Мотиви та норми права застосовані судом.

Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) відповідно до Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15, є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Держгеокадастр є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснюючи свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи (пункт 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15).

Повноваження Держгеокадастру на території Закарпатської області здійснюються Головним управлінням Держгеокадастру у Закарпатській області (надалі - Головне управління).

Відповідно до Положення про Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17 листопада 2016 року № 308 (зі змінами), Головне управління є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії картографії та кадастру та йому підпорядковане. Голова місцевої державної адміністрації координує діяльність Головного управління і сприяє йому у виконанні покладених на нього завдань.

Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, дорученнями Прем`єр-міністра України, наказами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, дорученнями Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, його першого заступника та заступників, наказами Держгеокадастру, дорученнями Голови Держгеокадастру та його заступників, актами місцевої державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням.

Завданням Головного управління є реалізація повноважень Держгеокадастру на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань: розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в межах, визначених Земельним кодексом України, на території Закарпатської області; забезпечує науково-експертне, інформаційне та методичне проведення землевпорядних, землеоціночних робіт, вживає організаційних заходів щодо проведення земельних торгів; здійснює землеустрій, забезпечує проведення державної інвентаризації земель: у тому числі здійснює державний контроль за використанням та охороною земель.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регламентовано Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-УІІІ (у редакції до 19.04.2020 року, відповідно до п. 5 Перехідних положень, далі - Закон № 922- VIII), метою цього закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

У статті З Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-УІІІ закріплено, що публічні закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до положень частини третьої статті 11 Закону № 922-УІІІ тендерний комітет або уповноважена особа (особи), зокрема: проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.

Згідно із пунктом 15 частини першої статті 1 Закону № 922-УІІІ переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.

В розумінні пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922-УІІІ тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав.

Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт ЗО частина перша статті 1 Закону № 922-УІІР.

Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону № 922-УІІІ (у редакції Закону від 19.04.2020) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.

Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель врегульовано статтею 8 Закону № 922-УІІІ (у редакції Закону від 19.04.2020У

Згідно із частиною першою статті 8 Закону № 922-УІІІ моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).

Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.

Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.

Відповідно до частини другої статті 8 вказаного Закону № 922-УІІІ рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) Інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

За змістом частини третьої статті 8 Закону № 922-УІІІ повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом.

Відповідно до положень частини шостої згаданої статті Закону № 922-VI11 за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.

У висновку згідно із частиною сьомою статті 8 Закону № 922-УІІІ обов`язково зазначаються:

1)найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;

2)назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;

3)унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;

4)опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;

5)зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.

Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Згідно із частиною другою статті 22 Закону № 922-VIII (в редакції від 02.04.2020) тендерна документація повинна містити:

1.інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;

2.один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;

3.інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристика предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники: посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;

4.кількість товару та місце його поставки;

5.місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;

6.строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

7.проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов;

8.опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);

9.перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);

10.строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;

11.інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;

12.інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;

13.зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;

14.розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);

15.розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);

16.прізвище, ім`я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками;

17.у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

В частині третій статті 22 Закону № 922-УШ визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.

Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.

Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-У1ІІ визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Отже, тендерна документація включає в себе перелік обов`язкових складових, а також може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, за умови, що така інформація не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.

Частиною першою статті 16 Закону № 922-УІ11 визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Відповідно до частини другої статті 16 Закону № 922-VIII (в редакції від 02.04.2020) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

У частині третій статті 16 Закону № 922-УІІІ передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Згідно із підпунктом 1 частини першої статті 30 Закону № 922-УІІІ замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Таким чином, тендерна пропозиція повинна відповідати тендерній документації, в протилежному випадку замовник відхиляє таку тендерну пропозицію. Також пропозиція учасника відхиляється замовником у разі ненадання учасником торгів документального підтвердження його відповідності визначених замовником кваліфікаційних критеріїв.

Як встановлено судом, при встановленні вимоги у тендерній документації щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, а також надання копій кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів (або Витягів з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та/або Витягів з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів) Замовник керувався Законом України "Про землеустрій", Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" та Порядком проведення інвентаризації земель, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 05 червня 2019 року № 476.

Так, згідно з пунктом 10 Порядку проведення інвентаризації земель, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 05 червня 2019 року № 476, виконавцями державної інвентаризації земель є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів - землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою.

Також, статтею 26 Закону України "Про землеустрій" встановлено, що розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів - землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою.

Згідно зі статтею 5 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" суб`єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності в тому числі є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер -геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.

Таким чином, на підставі вищенаведеного, тендерна документація Замовника по предмету закупівлі за ДК 021:2015 - 71350000-6 "Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області)" не містила окремих вимог щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів в усіх інженерів - землевпорядників та інженерів - геодезистів, які перебувають в трудових відносинах з Учасником, про що зазначається у підпункті 2.1 пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" нової редакції тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Головним управлінням Держгеокадастру у Закарпатській області 15 квітня 2020 року а саме, "Кількісний склад та освітньо-професійна підготовка працівників учасника повинна відповідати вимогам статей 26, 66 Закону України "Про землеустрій" вимогам статей 5, 5-1, Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність". Встановлення вимоги в тендерній документації щодо надання підтверджуючих сертифікатів (інженерів - землевпорядників та інженерів - геодезистів) щодо всіх перебуваючих у трудових відносинах працівників відповідної кваліфікації Учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору закупівлі, суперечить зазначеним вище нормам чинного законодавства та порушує передбачені права та інтереси учасників закупівлі.

Отже, Учасником ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" повністю дотримано вимоги Закону України "Про землеустрій", Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" стосовно кількісного складу та освітньо-професійної підготовки сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів, та належним чином виконано вимогу підпункту 2.3 пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"" тендерної документації.

Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" повністю відповідає кваліфікаційному критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" і відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020) є неправомірним та безпідставним.

Відповідно до підпункту 12 пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"" тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції повинен розмістити (завантажити) проект договору, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації, (учасник торгів підписує кожну сторінку проекту договору із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, скріплює печаткою (за наявності).

Згідно частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020) Замовником у тендерній документації було визначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не впливають на зміст пропозиції.

При розгляді тендерної пропозиції, поданої Учасником ПП "УЖГЕОСТАР", встановлено, що проект договору про закупівлю наданий у повному обсязі в форматі РВР згідно з формою, наведеною у Додатку 3 тендерної документації. Кожна сторінка проекту договору підписана керівником ПП "УЖГЕОСТАР" та скріплена печаткою, при цьому не зазначено посаду, прізвище та ініціали підписанта.

Враховуючи вищенаведене, Замовником було прийнято рішення віднести незазначення посади та прізвища з ініціалами керівника в проекті договору до формальних (несуттєвих) помилок, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - не завірення окремого документа (документів) тендерної пропозиції підписом та/або печаткою (у разі її використання) учасника торгів, інші незначні помилки та неточності, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, у випадку, якщо вони не впливають на зміст поданої тендерної пропозиції та не змінюють її ( сторінка 8 Тендерної документації Замовника).

Таким чином, тендерна пропозиція ПП "УЖГЕОСТАР" повністю відповідає умовам тендерної документації і відхилення тендерної пропозиції ПП "УЖГЕОСТАР" на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020) є неправомірним та безпідставним.

Отже, пропозиція ПП "УЖГЕОСТАР" відповідає вимогам тендерної документації і підстави для відхилення пропозиції ПП "УЖГЕОСТАР" відсутні.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України,

Згідно із частиною третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обгрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія) під час вирішення справ, предметом яких є правомірність вимог контролюючих органів, скерованих на адресу підконтрольних суб`єктів, судам належить, виходячи із правової природи письмової вимоги контролюючого органу, враховувати чи прийнята вона на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством. З метою встановлення того, чи контролюючим органом при прийнятті спірної вимоги владні управлінські функції реалізовані у передбачений законом спосіб, суду належить надати правову оцінку змісту вимоги, як індивідуально-правового акту.

Така правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 11.09.2018 у справі № 825/1481/16.

Відповідно до вимог частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що висновок Державної аудиторської служби України про результати мониторингу закупівлі від 02.07.2020 року по предмету закупівлі: код ДК 021:2015-ДК021:2015-71350000-06 "Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області" містить необґрунтовані висновки про порушення позивачем, як замовником, вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Таким чином, оскаржуваний висновок Держаудитслужби не спрямований на досягнення легітимної мети та не є співмірним з нею, оскільки суть "виявлених порушень" жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси, а задоволення вимоги призведе до настання несприятливих наслідків, у зв`язку з чим, цей висновок не відповідає критеріям, встановленим частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України та є протиправним, а позовні вимоги - обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Враховуючи те що, відповідачем не надано суду доказів на підтвердження правомірності своїх дій, з огляду на з"ясовані обставини справи, суд дійшов висновку про задоволення позову.

В силу приписів ч. 1ст. 139 КАС України, сплачений позивачем судовий збір підлягає відшкодуванню за рахунок бюджетних відповідача.

Керуючись статтями 243, 245, 246, 255, 295 КАС України, суд

В И Р І Ш И В :

1. Позов Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області ( пл. Народна, 4, м, Ужгород, Закарпатська область, 88008, код ЄДРПОУ 39766716) до Державної аудиторської служби України (вул. Сагайдачного, 4, м. Київ, 04070,код ЄДРПОУ 40165856) , треті особи: ТОВ " Центр проектів" (вул. Київська набережна, 20, м. Ужгород, 88000, Закарпатська область, код ЄДРПОУ 38415005) , Приватне підприємство "УЖГЕОСТАР" ( вул. Шандора Петефі, 14/36, м. Ужгород, 88000, Закарпатська область, код ЄДРПОУ 36132201) про визнання незаконним та скасування висновку - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі від 02.07.2020 року по предмету закупівлі: код ДК 021:2015-ДК021:2015-71350000-06 "Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області".

3. Стягнути з Державної аудиторської служби України код ЄДРПОУ 40165856 ( м. Київ, вул. Сагайдачного,4) на користь Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області ( код ЄДРПОУ 39766716) м. Ужгород, пл. Народна,4 судовий збір в розмірі 2102 ( дві тисячі сто дві ) гривні.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його виготовлення в повному обсязі.

СуддяЗ.Б.Плеханова

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2022
Оприлюднено28.07.2022
Номер документу105417113
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —260/2544/20

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Данилевич Н.А.

Ухвала від 31.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Данилевич Н.А.

Постанова від 12.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 26.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 13.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 23.09.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Рішення від 25.07.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 17.04.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 29.03.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні