Постанова
від 19.07.2010 по справі 2а-4712/10/1870
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 липня 2010 р. Справа № 2а-4712/10/1870

Сумський окружний адм іністративний суд у складі:

головуючого судді - Соколо ва В.М.

за участю секретаря судового засідання- шаповал Є.А.,

представника позива ча - Груздо Т.С.,

представника відпов ідача - Нагорної Л.Т.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду в м. Суми адміністрат ивну справу за позовом Сумс ького обласного відділення Ф онду соціального захисту інв алідів до приватного виробн ичого комерційного підприєм ства "Золушка" про стягнення фінансових санкцій ,-

В С Т А Н О В И В:

Сумське обласне відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів (далі по тексту - позивач, СОВ Фонду соціально го захисту інвалідів) зверну лося до суду з позовом, в якому просить стягнути з приватно го виробничого комерційного підприємства "Золушка" (далі по тексту - відповідач, ПВКП "З олушка" ) 1195грн. 00коп. адміністра тивно-господарських санкцій , пеню в розмірі 1грн. 44коп. Свої вимоги мотивує тим, що відпов ідач, всупереч вимог ст. 20 Зако ну України “Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні”(далі по тексту - З акон), маючи середньообліков у чисельність працюючих інва лідів менше ніж встановлено нормативом, передбаченим ст. 19 даного Закону, не сплатив у п ередбаченому Законом розмір і до 16.04.2009року 1195грн. 00коп. адмініс тративно-господарських санк цій. За порушення строків спл ати адміністративно-господа рських санкцій була нарахова на пеня в розмірі 1грн. 44коп. На момент звернення з позовом д о суду заборгованість відпов ідачем сплаченою не була.

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги з підстав, викладених у поз ові, підтримав, пояснив, що заб оргованість на момент розгля ду справи відповідачем не по гашена, просив стягнути її в с удовому порядку.

Представник відповідача п роти позову заперечував.

Заслухавши повнова жних представників сторін, п еревіривши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукуп ності, суд вважає за необхідн е позов задовольнити, виходя чи з наступного.

Заслухавши повноважного представника позивача та ві дповідача, перевіривши матер іали справи та оцінивши дока зи в їх сукупності, суд вважає за необхідне позов задоволь нити частково, виходячи з нас тупного.

Відповідно до ст. 4 Закону ді яльність держави щодо інвалі дів виявляється у створенні правових, економічних, соціа льно-побутових і соціальне-п сихологічних умов для задово лення їх потреб у відновленн і здоров'я, матеріальному заб езпеченні, посильній трудові й та громадській діяльності.

Статтею 18 Закону передбачен о обов' язок підприємств, ус танов, організацій, фізичних осіб, які використовують най ману працю, (до них відноситьс я і відповідач - ПВКП "Золушк а") виділяти та створювати роб очі місця для працевлаштуван ня інвалідів, у тому числі спе ціальні робочі місця, створю вати для них умови праці з ура хуванням індивідуальних про грам реабілітації і забезпеч увати інші соціально-економі чні гарантії, передбачені чи нним законодавством, надават и державній службі зайнятост і інформацію, необхідну для о рганізації працевлаштуванн я інвалідів, і звітувати Фонд у соціального захисту інвалі дів про зайнятість та працев лаштування інвалідів у поряд ку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Статтею 19 Закону для підпри ємств установ, організацій, у тому числі підприємств, орга нізацій громадських організ ацій інвалідів, фізичних осі б, які використовують найман у працю, установлюється норм атив робочих місць для праце влаштування інвалідів у розм ірі чотирьох відсотків серед ньооблікової чисельності шт атних працівників обліковог о складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одн ого робочого місця. Підприєм ства, установи, організації, у тому числі підприємства, орг анізації громадських органі зацій інвалідів, фізичні осо би, які використовують найма ну працю, самостійно розрахо вують кількість робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів відповідно до нормативу , встановленого частиною пер шою цієї статті, і забезпечую ть працевлаштування інвалід ів. При розрахунках кількіст ь робочих місць округлюється до цілого значення.

Як встановлено в судовому з асіданні та вбачається з под аного відповідачем звіту про зайнятість та працевлаштува ння інвалідів за 2009 рік (а.с.5), се редньооблікова чисельність штатних працівників обліков ого складу підприємства у 2008 р оці становила 8 осіб.

Таким чином, відповідно до с т.19 Закону, норматив числа роб очих місць для працевлаштува ння інвалідів для відповідач а, повинна становити одне роб оче місце.

Однак, фактично у 2009 році, як в становлено в судовому засіда нні та підтверджується дослі дженими матеріалами справи ( а.с.5), на підприємстві відпові дача не працювала жодна особ а, якій відповідно до чинного законодавства встановлено і нвалідность.

Згідно ч.ч.1,4 ст. 20 Закону підпр иємства, установи, організац ії, фізичні особи, які викорис товують найману працю, де сер едньооблікова чисельність п рацюючих інвалідів менше ніж установлена нормативами заз наченими вище, щороку сплачу ють відповідним відділенням Фонду соціального захисту і нвалідів адміністративно-го сподарській санкції, сума як их визначається в розмірі се редньої річної заробітної пл ати на відповідному підприєм стві, установі, організації з а кожне робоче місце, признач ене для працевлаштування інв аліда і не зайняте інвалідом . Адміністративно-господарсь кі санкції розраховуються та сплачуються підприємствами , установами, організаціями, у тому числі підприємствами, о рганізаціями громадських ор ганізацій інвалідів, фізични ми особами, зазначеними в час тині першій цієї статті, само стійно в строк до 15 квітня рок у, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормати ву, встановленого частиною п ершою статті 19 цього Закону.

В судовому засіданні встан овлено, що в 2009 році звіти до це нтру зайнятості відповідаче м не подавались - це, на перек онання суду, свідчить про не в життя усіх необхідних заході в, визначених ст. 18 Закону, для н едопущення господарського п равопорушення, а тому за 1 робо че місце, призначене для прац евлушування інвалідів і не з айняте інвалідами, відповіда ч повинен був самостійно спл атити адміністративно-госпо дарські санкції в розмірі 1195г рн. 00коп., однак, як вбачається і з встановлених в судовому за сіданні обставин, зазначені кошти сплаченими не були.

Згідно ст. 20 Закону, порушенн я термінів сплати адміністра тивно-господарських санкцій тягне за собою нарахування п ені. Пеня обчислюється виход ячи з 120 відсотків річних облі кової ставки Національного б анку України, що діяла на моме нт сплати, нарахованої на пов ну суму недоїмки за весь її ст рок.

В судовому засіданні встан овлено, що за порушення термі нів сплати адміністративно-г осподарських санкцій, з врах уванням вищезазначених вимо г, відповідачу була нарахова на пеня в розмірі 1грн. 44коп. (а.с .4).

Враховуючи, що відповідаче м сума адміністративно-госпо дарських санкцій в розмірі 1195 грн. 00коп. та пеня в розмірі 1грн . 44коп., в порушення вимог Закон у станом на момент розгляду с прави, не погашені, суд, зважаю чи на норми ст.19,20 Закону, прихо дить до висновку, що вимоги по зивача в частині стягнення а дміністративно-господарськ их санкцій та пені є обґрунто ваними та такими, що підлягаю ть задоволенню.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98 , 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позо в Сумського обласного відді лення Фонду соціального захи сту інвалідів до приватного виробничого комерційного пі дприємства "Золушка" приват ного виробничого комерційно го підприємства "Золушка" - з адовольнити в повному обсязі .

Стягнути з приватного виро бничого комерційного підпри ємства "Золушка" (код ЄДРПОУ 225 94678) на користь Сумського облас ного відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів 1195грн . 00коп. адміністративно-господ арських санкцій, 1грн. 44коп. пен і за порушення термінів спла ти адміністративно-господар ських санкцій, разом стягнут и 1196грн. 44коп.

Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Сумський окружний ад міністративний суд шляхом по дачі заяви про апеляційне ос карження постанови суду в де сятиденний строк з дня склад ення постанови в повному обс язі та подання після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення. Якщо постанову було про голошено у відсутності особи , яка бере участь у справі, то с трок подання заяви про апеля ційне оскарження обчислюєть ся з дня отримання нею копії п останови.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у вста новлений строк, постанова на бирає законної сили після за кінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.

Суддя В.М. Соколов

Повний текст пост анови складено 23.07.2010 року.

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.07.2010
Оприлюднено02.08.2010
Номер документу10542687
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4712/10/1870

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.О. Осіпова

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.О. Осіпова

Постанова від 19.07.2010

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.М. Соколов

Постанова від 19.07.2010

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.М. Соколов

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні