Справа № 344/18572/21
Провадження № 3/344/342/22
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 липня 2022 року м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Ковалюк І.П., за участі представника Івано-Франківської митниці ДМС Тирського В.В., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , керівника ПП «ФОРЕКС-7», за ч.1 ст.483 Митного кодексу України,-
В С Т А Н О В И Л А:
ОСОБА_1 вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю та з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, кількості, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, за наступних обставин.
Так, 17.09.2021 Приватним підприємством «ФОРЕКС-7» (Україна, Чернівецька область, с.Чудей, вул. Карпатська 207,) до відділу митного оформлення №1 митного поста «Прикарпаття» Івано-Франківської митниці Державної митної служби України було подано документи та митну декларацію згідно яких митному оформленню вивезення за межі України до Румунії на адресу фірми «SC ESCORPION 707 IMPEX SRL» (STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR 22 ROMANIA) транспортним засобом з реєстраційним номером SV25CDD/SV21CDD, підлягав товар: «Частини пакування і тари: 1). кришки 1200*3000мм 140шт. 2). кришки 1200*2200мм 70шт., 3). кришки 1200*1800мм 105шт. 4). кришки 1200*1600мм 35шт., 5). кришки 1200*1000мм 35шт., 6). кришки 1000*2200мм 70шт., 7). кришки 1000*2000мм 70шт., 8). кришки 1000*1600мм 70шт., 9). кришки 1000*1400мм 140шт., 10). кришки 980*800мм 245шт., 11). кришки 1000*800мм 105шт.» код згідно УКТЗЕД 4415101000. Подана митна декларація була зареєстрована митним органом за №UA206020/2021/006432 від 17.09.2021. Разом з іншими документами, як підставу для митного оформлення та переміщення товару через митний кордон України митному органу було подано, рахунок-фактуру (Commtrcial Invoice) № 11 від 17.09.2021, CMR б/н від 17.09.2021 виписані керівником ПП «ФОРЕКС-7» ОСОБА_1 та контракт від 10.08.2020р. №01 підписаний керівником ПП «ФОРЕКС-7» ОСОБА_1 , у яких зазначено, що переміщенню через митний кордон України до Румунії на адресу фірми «SC ESCORPION 707 IMPEX SRL» (STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR 22 ROMANIA) підлягає товар: «Частини пакування і тари: 1). кришки 1200*3000мм 140шт., 2). кришки 1200*2200мм 70шт., 3). кришки 1200*1800мм 105шт., 4). кришки 1200*1600мм 35шт., 5). кришки 1200*1000мм 35шт., 6). кришки 1000*2200мм 70шт., 7). кришки 1000*2000мм 70шт., 8). кришки 1000*1600мм 70шт., 9). кришки 1000*1400мм 140шт., 10). кришки 980*800мм 245шт., 11). кришки 1000*800мм 105шт.» код згідно УКТЗЕД 4415101000. Під час здійснення митного контролю та митного огляду товару з його ідентифікацією в зоні митного контролю митного поста «Прикарпаття» Івано-Франківської митниці (Акт про проведення огляду товарів № UA206020/2021/006432 від 22.09.21) в присутності головного інженера ДП «Івано-Франківський лісгосп» було встановлено, що в транспортному засобі з реєстраційним номерним знаком SV25CDD/SV21CDD, який завантажений ПП «ФОРЕКС-7» товаром для переміщення через митний кордон України, фактично знаходиться товар «пилопродукція з хвойних (ялина європейська, ялина біла) порід деревини без ознак чистової обробки (не профільовані, не шліфовані) без торцевих з`єднань без виробки шпунтів гребенів не торцьованих в розмір, складених в щити та скріплені між основою та поперечними кріпильними елементами, що не забезпечують цілісності та стійкості даного виробу» (висновок спеціаліста - ДП «Івано-Франківське лісове господарство» від 21.09.2021 № 05-382). Загальний об`єм згідно висновку обрізних пиломатеріалів хвойних порід деревини (ялина європейська, ялиця біла) складає 36,1547 м. куб.
Згідно з положеннями ст.9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до змісту вимог ст.245 КУпАП, завданням судді при розгляді справи про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Вимогами ст.280 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст.23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Судом встановлено, що вина ОСОБА_1 у вчиненому доводиться даними з протоколу про порушення митних правил №0019/20600/21 від 23.09.21, електронною митною декларацією № UA206020/2021/006432 від 17.09.2021, рахунок-фактурою (Commtrcial Invoice) №11 від 17.09.2021, CMR б/н від 17.09.2021, актом про проведення митного огляду товарів №UA206020/2021/006432 від 20.09.21, поясненням декларанта ОСОБА_2 від 22.09.2021 року, поясненням керівником ПП «ФОРЕКС-7» ОСОБА_1 від 22.09.2021 року, контрактом від 10.08.2020р. №01, листом УСБУ в Івано-Франківській області №60/14/4-1643 від 20.09.2021 року, класифікаційним рішенням КТ-UA206000-0013-2021 від 22.09.2021, висновком спеціаліста - ДП «Івано-Франківське лісове господарство» від 21.09.2021 №05-382, висновком експерта СЛЕД Держмитслужби товарознавчої експертизи від 20.10.2021 № 1420003301-0818, поясненнями наданими учасниками справи в судовому засіданні, іншими матеріалами справи в їх сукупності.
У судовому засіданні ОСОБА_1 , якому роз`яснено вимоги ст.268 КУпАП, вину у вчиненому правопорушенні не визнав. 30.11.2021 року подав письмові пояснення. Просив провадження в справі закрити у зв`язку із відсутністю події і складу адміністративного правопорушення
Представник Івано-Франківської митниці Тирський В.В. в судовому засіданні підтримав викладені у протоколі обставини.
Заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши та оцінивши надані письмові докази, з`ясувавши всі фактичні обставини справи, вважаю наступне.
Як вбачається із протоколу про порушення митних правил № 0019/20600/21 від 23.09.2021 року, 17.09.2021 Приватним підприємством «ФОРЕКС-7» (Україна, Чернівецька область, с.Чудей, вул. Карпатська 207,) до відділу митного оформлення №1 митного поста «Прикарпаття» Івано-Франківської митниці Державної митної служби України було подано документи та митну декларацію згідно яких митному оформленню вивезення за межі України до Румунії на адресу фірми «SC ESCORPION 707 IMPEX SRL» (STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR 22 ROMANIA) транспортним засобом з реєстраційним номером SV25CDD/SV21CDD, підлягав товар: «Частини пакування і тари: 1). кришки 1200*3000мм 140шт. 2). кришки 1200*2200мм 70шт., 3). кришки 1200*1800мм 105шт. 4). кришки 1200*1600мм 35шт., 5). кришки 1200*1000мм 35шт., 6). кришки 1000*2200мм 70шт., 7). кришки 1000*2000мм 70шт., 8). кришки 1000*1600мм 70шт., 9). кришки 1000*1400мм 140шт., 10). кришки 980*800мм 245шт., 11). кришки 1000*800мм 105шт.» код згідно УКТЗЕД 4415101000.
Подана митна декларація була зареєстрована митним органом за №UA206020/2021/006432 від 17.09.2021.
Разом з іншими документами, як підставу для митного оформлення та переміщення товару через митний кордон України митному органу було подано, рахунок-фактуру (Commtrcial Invoice) № 11 від 17.09.2021, CMR б/н від 17.09.2021 виписані керівником ПП «ФОРЕКС-7» ОСОБА_1 та контракт від 10.08.2020р. №01 підписаний керівником ПП «ФОРЕКС-7» ОСОБА_1 , у яких зазначено, що переміщенню через митний кордон України до Румунії на адресу фірми «SC ESCORPION 707 IMPEX SRL» (STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR 22 ROMANIA) підлягає товар: «Частини пакування і тари: 1). кришки 1200*3000мм 140шт., 2). кришки 1200*2200мм 70шт., 3). кришки 1200*1800мм 105шт., 4). кришки 1200*1600мм 35шт., 5). кришки 1200*1000мм 35шт., 6). кришки 1000*2200мм 70шт., 7). кришки 1000*2000мм 70шт., 8). кришки 1000*1600мм 70шт., 9). кришки 1000*1400мм 140шт., 10). кришки 980*800мм 245шт., 11). кришки 1000*800мм 105шт.» код згідно УКТЗЕД 4415101000.
Під час здійснення митного контролю та митного огляду товару з його ідентифікацією в зоні митного контролю митного поста «Прикарпаття» Івано-Франківської митниці (Акт про проведення огляду товарів № UA206020/2021/006432 від 22.09.21) в присутності головного інженера ДП «Івано-Франківський лісгосп» було встановлено, що в транспортному засобі з реєстраційним номерним знаком SV25CDD/SV21CDD, який завантажений ПП «ФОРЕКС-7» товаром для переміщення через митний кордон України, фактично знаходиться товар «пилопродукція з хвойних (ялина європейська, ялина біла) порід деревини без ознак чистової обробки (не профільовані, не шліфовані) без торцевих з`єднань без виробки шпунтів гребенів не торцьованих в розмір, складених в щити та скріплені між основою та поперечними кріпильними елементами, що не забезпечують цілісності та стійкості даного виробу» (висновок спеціаліста - ДП «Івано-Франківське лісове господарство» від 21.09.2021 № 05-382). Загальний об`єм згідно висновку обрізних пиломатеріалів хвойних порід деревини (ялина європейська, ялиця біла) складає 36,1547 м. куб.
З УСБУ в Івано-Франківській області у Івано-Франківську митницю Держмитслужби надійшов лист №60/14/4-1643 від 20.09.2021 року, щодо можливих порушень вимог діючого законодавства з боку ПП «ФОРЕКС-7» (ЄДРПОУ 36755298), яке має намір перемістити через митний кордон України лісоматеріали з неправдивими відомостями в документах щодо кількості, ваги, номенклатури, характеристик та вартості товару.
Під час здійснення митних формальностей на підставі ч.2, ч.4 статті 69, ч.1 статті 327 управлінням боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил до митного контролю було залучено Управління адміністрування митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Івано-Франківської митниці Держмитслужби.
Спеціалізованим підрозділом Івано-Франківської митниці (управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД) з врахуванням висновка спеціаліста - ДП «Івано-Франківське лісове господарство» від 21.09.2021 № 05-382) 22.09.2021 винесено класифікаційне рішення КТ-UA206000-0013-2021 в якому вказано, що товар являє собою «пиломатеріали обрізні хвойних порід (ялина, ялиця біла) без ознак чистової обробки, не профільовані, не шліфовані, без торцьових з`єднань, без виборки шпунтів-гребенів, не торцьовані в розмір, складені у щити та скріплені між основою та поперечинами кріпильними елементами (металічними скобками), які не забезпечують цілісності та стійкості щиту. Розміри пиломатеріалів: 19х1200х3000мм 140шт 9,576кбм, 19х1200х2200мм 70шт 3,5112кбм, 19х1200х1800мм 105шт 4,3092кбм, 19х1200х1600мм 35шт 1,2768кбм, 19х1200х1000 35шт 0,798кбм, 19х1000х2200мм 70шт -2,926кбм, 19х1000х2000мм 70шт 2,66кбм, 19х1000х1600мм 70- 2,128кбм, 19х1000х1400 140шт 3,724кбм, 19х980х800 245шт 3,6495кбм, 19х800х1000 105шт 1,596кбм. Загальний об`єм пиломатеріалів 36,1547кбм., код згідно УКТЗЕД 4407129000.
Відповідно до Закону України від 08.09.2005 №2860 «Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» (зі змінами і доповненнями) реалізація за межі митної території України в митному режимі експорту суб`єктами підприємницької діяльності лісоматеріалів та виготовлення з них пиломатеріалів допускається за наявності сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених із них пиломатеріалів. Згідно зі ст. 1 даного Закону такі вимоги поширюються на пиломатеріали, які класифікуються згідно розділу ІХ, групи 44, коду 4407 УКТ ЗЕД. Перелік лісоматеріалів та пиломатеріалів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України, наведено в додатку 3 до постанови КМУ від 21.05.2012 №436 «Про затвердження переліків товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України» (зі змінами і доповненнями).
У відповідності до ст. 3 Закону України від 08.09.2005 № 2860-IV Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісу, право експорту певної партії товару лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів має суб`єкт підприємницької діяльності, що отримав сертифікат про походження на партію лісоматеріалів, зазначену у виданому сертифікаті. Митні органи здійснюють митне оформлення експорту лісо- та пиломатеріалів, за умови подання експортером сертифіката про їх походження.
Отже, на товар «пилопродукція з хвойних (ялина європейська, ялина біла) порід деревини без ознак чистової обробки (не профільовані, не шліфовані) без торцевих з`єднань без виробки шпунтів гребенів не торцьованих в розмір, складених в щити та скріплені між основою та поперечними кріпильними елементами, що не забезпечують цілісності та стійкості даного виробу», об`ємом 36,1547 м.куб., у ПП «ФОРЕКС-7» відсутній дозвіл на здійснення експортної операції, передбачений ЗУ від 08.09.05р. №2860-IV Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів та ПКМУ від 21.12.05р. №1260 Про затвердження Тимчасового порядку видачі сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій. Обов`язковість подання Сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій митному органу для здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, передбачено ст.3 ЗУ від 08.09.05р. №2860-IV Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів та ПКМУ від 21.12.05р. №1260 Про затвердження Тимчасового порядку видачі сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій.
Керівником ПП «ФОРЕКС-7», ОСОБА_1 також порушено вимоги та умови, необхідні для поміщення товарів у митний режим експорту відповідно до ст. 83 Митного кодексу України. Зокрема, не виконані вимоги щодо застосування передбачених законом заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, що відповідно до частини четвертої даної статті Митного кодексу повинні бути дотримані на момент поміщення товару (код УКТ ЗЕД 4407) у митний режим експорту.
Таким чином, керівником Приватного підприємства "ФОРЕКС-7" (код ЄДРПОУ 36755298), громадянином України ОСОБА_1 , вчинено дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю товару «Частини пакування і тари: 1). кришки 1200*3000мм 140шт., 2). кришки 1200*2200мм 70шт., 3). кришки 1200*1800мм 105шт., 4). кришки 1200*1600мм 35шт., 5). кришки 1200*1000мм 35шт., 6). кришки 1000*2200мм 70шт., 7). кришки 1000*2000мм 70шт., 8). кришки 1000*1600мм 70шт., 9). кришки 1000*1400мм 140шт., 10). кришки 980*800мм 245шт., 11). кришки 1000*800мм 105шт., шляхом подання митному органу, як підстави для здійснення митних формальностей та переміщення товарів документів що містять неправдиві відомості щодо назви товару, кількості та відомостей необхідних для визначення УКТ ЗЕД товару.
Пиломатеріали хвойних порід деревини (ялина європейська, ялиця біла) без ознак чистої обробки, без торцьових з`єднань, об`ємом 36,1547 м.куб, що є безпосередніми предметами правопорушення, вилучені на підставі ст.511 МК України та передані на склад митниці (вул.Польова 6, м.Івано-Франківськ).
Згідно пояснення декларанта ОСОБА_2 від 22.09.2021року зазначено, що 17.09.2021року йому на електронну скриньку від керівника ПП «ФОРЕКС-7» ОСОБА_1 надіслано документи, а саме фактуру, дані по перевізнику, CMR, для подальшого декларування вантажу в режимі експорт. Зазначає, що ідентифікаційний огляд ним не проводився.
Керівник ПП «ФОРЕКС-7» ОСОБА_1 у своєму поясненні від 22.09.2021 вказав, що з метою незалежного визначення приналежності товарів до конкретної товарної групи та підгрупи ним було здійснено замовлення проведення експертизи в Івано-Франківській Торгово-промисловій палаті. Згідно висновку експерта Винника І. Івано-Франківської Торгово-промислової палати №В-561 від 22.09.2021року товари, що задекларовані відповідають коду 4421 інші вироби з дерева, що підтвердило приналежність товарів до даної групи товарів.
За клопотанням ОСОБА_1 та його захисника Комерзана З.Д. постановою Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області від 08.12.2021 року в справі призначено товарознавчу експертизу, проведення якої доручено експерту Івано-Франківського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України (м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова,23а).
Згідно Висновку №2714/21-28 від 17.06.2022 за результатими провдення судової товарознавчої експертизи, код товару згідно Українського класифікатора товарів зовнішньої економічної діяльності, товарів що зазначені в СMR выд 17.09.2021 року та які переміщувалися через митний кордон України «частинами пакування і тари» в кількості 1085 шт., вагою 21950 кг і відображені в протоколі Державної митної служби України про порушення митних правил від 23.09.2021 року № 0019/20600/21 визначено 4415101000.
Таким чином, керівником Приватного підприємства "ФОРЕКС-7" (код ЄДРПОУ 36755298), громадянином України ОСОБА_1 , вчинено дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю товару «Частини пакування і тари: 1). кришки 1200*3000мм 140шт., 2). кришки 1200*2200мм 70шт., 3). кришки 1200*1800мм 105шт., 4). кришки 1200*1600мм 35шт., 5). кришки 1200*1000мм 35шт., 6). кришки 1000*2200мм 70шт., 7). кришки 1000*2000мм 70шт., 8). кришки 1000*1600мм 70шт., 9). кришки 1000*1400мм 140шт., 10). кришки 980*800мм 245шт., 11). кришки 1000*800мм 105шт., шляхом подання митному органу, як підстави для здійснення митних формальностей та переміщення товарів документів що містять неправдиві відомості щодо назви товару, кількості та відомостей необхідних для визначення УКТ ЗЕД товару.
Відповідно до ч.2 ст.459 Митного кодексу України, суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств. Посадові особи підприємств керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому Законом порядку (п.43 ч.1 ст.4 Митного кодексу України).
Згідно з пунктом 6 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 № 8 (зі змінами), судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів». При цьому, згідно з абзацом 4 цього пункту даної Постанови, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Відповідно до диспозиції ч.1 ст.483 Митного кодексу України, переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
07.10.2021р. Івано-Франківською митницею відповідно до ст.ст.508,515,516 МК України винесено постанову, для призначення експертизи вилученого товару та направлено до Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Держмитслужби.
20.10.2021 Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень Держмитслужби проведено товарознавчу експертизу вилученого товару, за результатами якої складено висновок від 20.10.2021 № 1420003301-0818.
Загальна вартість вилучених товарів згідно із висновком експерта СЛЕД Держмитслужби за результатами проведення товарознавчої експертизи від 20.10.2021 № 1420003301-0818 становить 81 510,77 грн. ( вісімдесят одна тисяча п`ятсот десять гривень 77 коп.).
Таким чином, дії ОСОБА_1 слід кваліфікувати за ч.1 ст.483 Митного кодексу України як дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю та з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, кількості, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, та накласти на нього адміністративне стягнення в межах санкції ч.1 ст.483 МК України.
За таких обставин, встановлюючи наявність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, вважаю, що вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 Митного кодексу України, повністю доводиться дослідженими в судовому засіданні доказами.
Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан та відсутність обставин, що обтяжують відповідальність, вважаю, що до нього слід застосувати адміністративне стягнення у виді накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товару - безпосереднього предмету порушення митних правил, а також конфіскацію товару - безпосереднього предмету порушення митних правил через митний кордон України.
Відповідно до ч.1 ст.520 Митного кодексу України, витрати у справі про порушення митних правил відшкодовуються особою, щодо якої винесено постанову про накладення адміністративного стягнення.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 40-1, 283-287, 294 КУпАП, ст.ст.483, 520, 541 Митного кодексу України,-
П О С Т А Н О В И Л А :
ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 Митного кодексу України, та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товару - безпосереднього предмету порушення митних правил, що становить 81 510 грн 77 коп з конфіскацією товару - пиломатеріалів обрізних хвойних порід в кількості 36,154 м/куб.
Стягнути з ОСОБА_1 витрати за проведення по справі експертизи в сумі 5491 гривень 32 копійок.
Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір у сумі 496 гривень 20 копійок.
Апеляційна скарга на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подана до Івано-Франківського апеляційного суду через Івано-Франківський міський суд протягом 10 днів з дня винесення постанови.
Суддя Іванна КОВАЛЮК
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 21.07.2022 |
Оприлюднено | 28.07.2022 |
Номер документу | 105436525 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Ковалюк І. П.
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Ковалюк І. П.
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Ковалюк І. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні