Постанова
від 27.07.2022 по справі 420/21260/21
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 липня 2022 р.м.ОдесаСправа № 420/21260/21Головуючий в 1 інстанції: Потоцька Н.В.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді-доповідача Скрипченка В.О.,

суддів Косцової І.П. та Осіпова Ю.В.,

за участю секретаря судового засідання Цандура М.Р.,

представника позивача Гєрбєя Д.А.,

розглянувши у відкритому судовому засідання в місті Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 6 червня 2022 року (суддя Потоцька Н.В., м. Одеса, повний текст рішення складений 06.06.2022) по справі за адміністративним Товариства з обмеженою відповідальністю "СДКАПІТАЛ" до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И В:

5 листопада 2021 року ТОВ "СДКАПІТАЛ" звернулося до адміністративного суду з позовом до ГУ ДПС в Одеській області, в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 26.10.2021 року №26418/15-32-07-02 форми "В4", яким ТОВ "СДКАПІТАЛ" зменшено (встановлено завищення) від`ємне значення суми податку на додану вартість, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на суму 2569689 грн. за липень 2021 року.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 6 червня 2022 року адміністративний позов товариства задоволено повністю.

Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням ГУ ДПС в Одеській області подано апеляційну скаргу, у якій, посилаючись на неправильне з`ясування обставин справи та порушення норм матеріального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог ТОВ "СДКАПІТАЛ" у повному обсязі.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначається, що суд першої інстанції не надав належної оцінки доводам податкового органу про те, що позивачем не вказано, яким чином отримані послуги оренди приміщень та компенсаційних витрат по утриманню приміщень на загальну суму 2390729,17 грн.; телекомунікаційні послуги мобільного зв`язку на загальну суму 89146,71 грн.; кур`єрські послуги, клінінгові послуги, послуги з обслуговування обладнання на загальну суму 127102,84 грн.; проживання, сніданки, послуги хостінгу, рекламні послуги на загальну суму 20738,91 грн.; послуги з створення і впровадження комплексної PR-програми на загальну суму 378000 грн.; виконання першого та другого етапу комплексу консультаційних послуг з пошуку та підбору персоналу за посадою Керівник проекту на загальну суму 55866 грн.; придбання канцелярських товарів на суму 180194,5 грн.; придбання води, кави, чаю на загальну суму 194509 грн., заправка картриджу (39 шт. на 63365,21 грн.), миючі засоби (в кількості 74 штуки на суму 34132,15 грн.); придбання ПММ (в кількості 337 л на суму 190349,94 грн.), мийка машин (на суму 6044,5 грн.), запчастини та супутні товари (на суму 51429,3 грн.), в обсягах, а також отриманих послуг з оренди приміщення для розміщення персоналу (відповідно до штатного розкладу 8 працівників розміщувалось в офісі площею 94,8 кв.м. за адресою: м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17 та 4 працівника в офісі площею 326,60 кв.м. у будівлі за адресою м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 100) стосуються його господарської діяльності. Також позивачем не надано доказів, які б підтверджували реальність здійснених операцій та факт використання отриманих товарів та послуг у власній господарській діяльності. Крім того, не надано доказів забезпечення виконавців всією інформацією та документацією, необхідною для виконання ними своїх зобов`язань за укладеними договорами.

Позивач надіслав до апеляційного суду відзив на апеляційну скаргу, у якому зазначив про законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Справа розглянута судом першої інстанції за правилами загального позовного провадження.

Заслухавши суддю-доповідача, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, пояснення представника позивача Гєрбєя Д.А., вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах поданої скарги, апеляційний суд дійшов таких висновків.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ТОВ "СДКАПІТАЛ" як юридичну особу зареєстровано 29 червня 2016 року. Товариство є платником ПДВ та здійснює наступні види діяльності: основний: 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування. Інші: 77.40 Лізинг інтелектуальної власності та подібних продуктів, крім творів, захищених авторськими правами; 82.11 Надання комбінованих офісних адміністративних послуг; 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг н.в.і.у.; 63.99 Надання інших інформаційних послуг н.в.і.у.; 64.20 Діяльність холдингових компаній; 69.10 Діяльність у сфері права; 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування; 70.10 Діяльність головних управлінь (хед-офісів); 70.21 Діяльність у сфері зв`язків із громадськістю; 73.20 Дослідження кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.

Відповідно до наказу ГУ ДПС в Одеській області від 20.08.2021 року №6192-п та на підставі направлень від 30.08.2021 року №11654/15-32-07-02 та №11655/15-32-07-02 посадовими особами ГУДПС проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "СДКАПІТАЛ" щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за червень 2021 року від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн.

За результатами перевірки складено акт від 14.09.2021 року №19921/15-32-07-02-09/40598281, за висновками якого встановлено наступні обставини.

За період з 01.12.2016 по 30.06.2021 ТОВ "СДКАПІТАЛ" задекларовано податкових зобов`язань з податку на додану вартість у сумі 1207608 грн.

1) Перевіркою достовірності відображених показників у поданих податкових деклараціях з податку на додану вартість (рядки 1.1 - 7) за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 встановлено:

Проведеною перевіркою відображених у рядку 1.1 колонка Б, Декларацій "Операції на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, крім ввезення товарів на митну територію України: операції, що оподатковуються за основною ставкою" показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 у загальній сумі 673612 грн. встановлено, що на формування цих показників мало вплив здійснення діяльності з реалізації консультаційних послуг резидентам, консультування з питань комерційної діяльності й керування, надання приміщення в суборенду та списання в результаті псування.

Перевіркою відображеного показника на підставі таких документів: договорів з покупцями, оборотно-сальдових відомостей за період з 01.12.2016 - 30.06.2021, картки рахунків/субрахунків, 641 "Розрахунки по ПДВ", 643 "Податкові зобов`язання", 361 "Розрахунки з вітчизняними покупцями", 311 "Поточний рахунок в національній валюті", видаткових та виданих податкових накладних, банківських виписок, даних ЄРПН, декларацій з ПДВ не встановлено заниження або завищення задекларованого ТОВ "СДКАПІТАЛ" показника у рядку 1.1 Декларацій "Операції на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою 7 %, крім ввезення товарів на митну територію України: операції, що оподатковуються за основною ставкою".

2) Перевіркою відображених у рядку 4.1 Декларацій "Нараховано податкових зобов`язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Кодексу за операціями, що оподатковуються за основною ставкою" ТОВ "СДКАПІТАЛ" за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 не формувало зазначених показників.

Проведеною перевіркою відображеного показника на підставі таких документів: договорів з покупцями, оборотно-сальдових відомостей за період з 01.12.2016 - 30.06.2021, картки рахунків/субрахунків, 641 "Розрахунки по ПДВ", 643 "Податкові зобов`язання", 361 "Розрахунки з вітчизняними покупцями", 311 "Поточний рахунок в національній валютних, видаткових та виданих податкових накладних, банківських виписок, даних ЄРПН. декларацій з ПДВ встановлено заниження задекларованого ТОВ "СДКАПІТАЛ" показника у рядку 4.1 Декларацій "Нараховано податкових зобов`язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Кодексу за операціями, що оподатковуються за основною ставкою" всього в сумі 2569689 грн.

В ході перевірки встановлено наступне:

ТОВ "СДКАПІТАЛ" за період формування від`ємного значення з податку на додану вартість, з урахуванням положень статті 102 ПК України, здійснювало діяльність з реалізації консультаційних послуг резидентам, надання послуг суборенди приміщень, реалізація на (у зв`язку з псуванням) та в якості податкового агента щодо отриманих послуг від нерезидентів (розроблення проектів інвестувань), відповідно до наданих до перевірки договорів, а саме:

З ТОВ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН", договір про надання консультаційних послуг з розробки фінансової бізнес моделі від 01.12.2018, заключний в м. Одесі, предметом якого є визначення умов та положень розробки консультантом "Фінансової моделі розвитку" клієнта. Строк надання послуг до 30.04.2019 року. Період виконання, приблизно 23-26 робочих днів. Консультаційний гонорар: гривневий еквівалент 38600 євро (враховуючи ПДВ).

З КАЛАБАСА ХОЛДІНГ ЛІМІТЕД, компанією з обмеженою відповідальністю договір про надання послуг від 17.11.2020, заключний в м. Києві, предметом якого є забезпечення надання послуг на території Нідерландів, підготовка та систематизація реєстру директорів та акціонерів материнської компанії ТОВ "М.В.КАРГО", забезпечення підготовки фінансової та податкові звітності та інше. Вартість послуг фіксована у розмірі 50000,00 доларів США. Термін дії з дати набуття чинності та діє до повного виконання сторонами своїх зобов`язань (акт надання послуг №1 від 29.12.2020 року).

ТОВ "МЕТАМІ ЛАЙФ" договір суборенди приміщення за період з 01 по 30 червня 2021 року за адресою: 65026 м. Одеса, вул. Грецька, буд.17.

ТОВ "СДКАПІТАЛ" в перевіреному періоді формування від`ємного значення з ПДВ, відносив до складу податкового кредиту поточного звітного періоду суми податку на додану вартість, по податковим накладним, які зареєстровані в ЄРПН. у т.ч. але не виключно, щомісяця:

послуги оренди приміщень та компенсаційних витрат по утриманню даних приміщень на загальну суму 2390729,17 грн.,

телекомунікаційні послуги мобільного зв`язку на загальну суму 89146,71 грн.,

кур`єрські послуги, клінінгові послуги, послуги з обслуговування обладнання на загальну суму 127102,84 грн.,

проживання, сніданки, послуги хостінгу, рекламні послуги на загальну суму 20738,91 грн.,

послуги з створення і впровадження комплексної PR-програми на загальну суму 378000 грн.,

виконання першого та другого етапу комплексу консультаційних послуг з пошуку та підбору персоналу за посадою Керівник проекту на загальну суму 55866 грн.,

придбано канцелярських товарів (папки, конверти, ручки, папір, біндери, блокноти та інші) в кількості 1234 шт. на суму 180194,5 грн.),

придбано води, кави, чаю на загальну суму 194509 грн., заправка картриджу (39 шт. на 63365,21 грн.), миючі засоби (в кількості 74 штуки на суму 34132,15 грн.),

придбано ПММ (в кількості 337 л на суму 190349,94 грн.), мийка машин (на суму 6044,5 грн.), запчастини та супутні товари (на суму 51429,3 грн.), в обсягах, які в значно перевищують обсяги податкових зобов`язань з податку на додану вартість.

Відповідно до описаного вище, встановлено, що період виконання умов договорів з надання послуг контрагентам-покупцям, обумовлені в часі та в використані кваліфікованих працівників, не підтверджують фактичного використання товарів та отриманих послуг, віднесених до податкового кредиту звітних періодів, без будь - якої інформації за якими саме господарськими операціями та в яких цілях відбувалось придбання витратних матеріалів (картриджи, господарські товари, ПММ, мийка, ремонт автомобіля та інші) в тій кількості, в якій придбано. Також вплив на господарську діяльність підприємства, отриманих послуг з оренди приміщення для розміщення персоналу (відповідно до штатного розкладу 8 працівників розміщувалось в офісі площею 94.8 кв.м. за адресою: м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17 та 4 працівника в офісі площею 326.60 кв.м. у будівлі за адресою м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 100).

У зв`язку з цим неможливо пов`язати використані товари та послуги, саме з моментом виникнення податкових зобов`язань та формування податкового кредиту.

Для формування податкового кредиту за операціями з отримання вищенаведених товарів та послуг необхідною умовою, яка надає таке право платнику податків, є доведення безпосереднього зв`язку таких операцій з його господарською діяльністю та підтвердження їх належними первинними документами та іншими документами, які б засвідчували факт здійснення господарської операції.

Платником податків не вказано, яким чином отримані послуги стосуються його господарської діяльності та не надано доказів, які б підтверджували реальність здійснених операцій та факт використання отриманих товарів та послуг у власній господарській діяльності, крім того не надано доказів забезпечення виконавців всією інформацією та документацією, необхідною для виконання ними своїх зобов`язань за укладеними договорами.

Таким чином перевіряючи дійшли висновку, що в порушення підпункту "г" пункту 198.5 статті 198 ПК України, виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, встановлено заниження податкових зобов`язань, у зв`язку з не нарахуванням податкових зобов`язань по операціям, які не пов`язані з господарською діяльністю у періодах виникнення/ віднесення до податкового кредиту всього на загальну суму 2569689 грн.

В ході проведення перевірки на наданий запит від 01.09.2021 щодо надання пояснень та документального підтвердження ТОВ "СДКАПІТАЛ" надано документи за місцезнаходженням суб`єкта господарювання: 65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, але пояснення щодо відсутності зв`язку між придбанням товарів/послуг, необоротних активів платником податків з його господарською діяльністю не надавались.

Враховуючи вищевикладене, встановлено, що платник податків мав можливість для дотримання правил та норм, встановлених ПК України, проте не вжив достатніх заходів для їх дотримання. Інформацію щодо наявності пом`якшуючих обставин (стаття 112 Кодексу) або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності платника податку (пункт 112.8 статті 112 Кодексу) не підтверджено.

3) Перевіркою відображених у рядку 6 колонка Б Декларацій "Послуги, отримані від нерезидента, місце постачання яких визначено на митній території України" показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 у загальній сумі 533996 гри. встановлено, що на формування цього показнику мало вплив здійснення операцій з отримання: консультаційних послуг від нерезидентів.

Проведеною перевіркою відображеного показника на підставі таких документів: договорів з покупцями, оборотно-сальдових відомостей за період з 01.12.2016 - 30.06.2021, картки рахунків 71/субрахунки, 641 "Розрахунки по ПДВ", 643 "Податкові зобов`язання", 632 "Розрахунки з іноземними постачальниками", 311 "Поточний рахунок в національній валюті", видаткових та виданих податкових накладних, банківських виписок, даних ЄРПН, не встановлено завищення або заниження задекларованого ТОВ "СДКАПІТАЛ" показника у рядку 6 Декларацій "Послуги, отримані від нерезидента, місце постачання яких визначено на митній території України".

4) Перевіркою відображених у рядку 7 колонка Б Декларацій "Коригування податкових зобов`язань" показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 у загальній сумі 0 грн.

Проведеною перевіркою відображеного показника на підставі таких документів: договорів з покупцями, оборотно-сальдових відомостей за період з 01.12.2016 - 30.06.2021, картки рахунків 70/субрахунки, 641 "Розрахунки по ПДВ", 643 "Податкові зобов`язання", 361 "Розрахунки з вітчизняними покупцями", 311 "Поточний рахунок в національній валюті", видаткових та виданих податкових накладних, банківських виписок, даних ЄРПН, не встановлено завищення або заниження задекларованого ТОВ "СДКАПІТАЛ" показника у рядку 7 декларацій "Коригування податкових зобов`язань".

Відносно результатів перевірки визначення податкового кредиту ТОВ "СДКАПІТАЛ" перевіркою достовірності відображених показників у поданих податкових деклараціях з податку на додану вартість (рядки 10.1 - 16) за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 встановлено:

1) У рядку 10.1 Декларацій з податку на додану вартість "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України: з основною ставкою" відображених показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 ТОВ "СДКАПІТАЛ" у загальній сумі 6508147 грн. встановлено, що підприємство здійснювало операції з придбання послуг оренди приміщень та компенсаційних витрат по утриманню даних приміщень, придбання телекомунікаційних послуг мобільного зв`язку, послуг телекомунікаційних. кур`єрських послуг, клінінгових послуг, послуги з обслуговування обладнання. проживання, сніданки, послуги хостінгу. рекламні послуги, послуги з створення і впровадження комплексної PR-програми. Виконання першого та другого етапу комплексу консультаційних послуг з пошуку та підбору персоналу за посадою Керівник проекту, канцелярія, вода, заправка картриджу. миючі засоби, кабелі, ПММ, мийка машин, запчастини та супутні товари та інше.

Проведеною перевіркою відображених показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 в сумі 6508147 грн. на підставі таких документів: договорів (контрактів) з постачальниками, оборотно-сальдових відомостей та аналізів рахунків 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками і підрядниками", 20 "Виробничі запаси", 28 "Товари", 311 "Поточний рахунок в національній валюті", 641 "Розрахунки по ПДВ", 92 "Адміністративні витрати", 93 "Витрати на збут", 94 "Інших витрат операційної діяльності" (регістри бухгалтерського обліку, оборотно-сальдові відомості, картки обліку, видаткових накладних, актів надання послуг, банківських виписок , декларації з ПДВ, дані ЄРПН та інших документів, не встановлено завищення або заниження задекларованих ТОВ "СДКАПІТАЛ" показників у рядку 10.1 Декларацій "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України: з основною ставкою".

2) Перевіркою відображених у рядку 10.2 Декларацій з податку на додану вартість "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України: за ставкою 7 %" показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 ТОВ "СДКАПІТАЛ" у загальній сумі 1936 грн., встановлено, що підприємство здійснювало операції з придбання медикаментів в асортименті.

Проведеною перевіркою відображених показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 в сумі 1936 грн. на підставі таких документів: договорів (контрактів) з постачальниками, оборотно-сальдових відомостей та аналізів рахунків 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками і підрядниками", 20 "Виробничі запаси", 311 "Поточний рахунок в національній валюті", 641 "Розрахунки по ПДВ", 92 "Адміністративні витрати", 93 "Витрати на збут", 94 "Інших витрат операційної діяльності" (регістри бухгалтерського обліку, оборотно-сальдові відомості, картки обліку, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг), банківських виписок, декларації з ПДВ, дані ЄРПН та інших документів, не встановлено завищення або заниження задекларованих ТОВ "СДКАПІТАЛ" показників у рядку 10.2 Декларацій "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України: за ставкою 7 %".

3) Перевіркою відображених у рядку 13 Декларацій з податку на додану вартість "Послуги, отримані від нерезидента, місце постачання яких знаходиться на митній території України" показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 ТОВ "СДКАПІТАЛ" у загальній сумі 481237 грн. встановлено, що підприємство здійснювало операції з придбання консультаційних послуг, послуг участі в форумах та інших рекламних заходах, участь у конференціях у контрагентів - постачальників /нерезидентів).

Проведеною перевіркою відображених показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 в сумі 481237 грн. на підставі таких документів: договорів (контрактів) з постачальниками, оборотно-сальдових відомостей та аналізів рахунків 632 "Розрахунки з іноземними постачальниками", 311 "Поточний рахунок в національній валюті", 641 "Розрахунки по ПДВ", 92 "Адміністративні витрати", 93 "Витрати на збут", 94 "Інших витрат операційної діяльності" (регістри бухгалтерського обліку, оборотно-сальдові відомості, картки обліку, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг), банківських виписок, декларації з ПДВ, дані ЄРПН та інших документів, не встановлено завищення або заниження задекларованих ТОВ "СДКАПІТАЛ" показників у рядку 13 Декларацій з податку на додану вартість "Послуги, отримані від нерезидента, місце постачання яких знаходиться на митній території України".

4) Перевіркою відображених у рядку 14 Декларацій з податку на додану вартість "Коригування податкового кредиту" показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 ТОВ "СДКАПІТАЛ" у загальній сумі "-" 14312 грн. встановлено, що підприємство здійснювало операції з коригування вартісних та кількісних показників.

Проведеною перевіркою відображених показників за період з 01.12.2016 по 30.06.2021 в сумі "-" 14312 грн. на підставі таких документів: договорів (контрактів) з постачальниками, оборотно-сальдових відомостей та аналізів рахунків 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками і підрядниками", 20 "Виробничі запаси", 28 "Товари", 311 "Поточний рахунок в національній валюті", 641 "Розрахунки по ПДВ", 92 "Адміністративні витрати", 93 "Витрати на збут", 94 "Інших витрат операційної діяльності" (регістри бухгалтерського обліку, оборотно-сальдові відомості, картки обліку, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг), банківських виписок , декларації з ПДВ, дані ЄРПН та інших документів, не встановлено завищення або заниження задекларованих ТОВ "СДКАПІТАЛ" показників у рядку 14 Декларацій з податку на додану вартість "Коригування податкового кредиту".

5) Перевіркою відображених у рядку 16 Декларацій з податку на додану вартість "Від`ємне значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду" показників станом на 30.06.2021 року ТОВ "СДКАПІТАЛ", у загальній сумі 5822159 грн. встановлено, що підприємство здійснювало операції перенесення від`ємного значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду.

Проведеною перевіркою відображених показників станом на 30.06.2021 року в сумі 5822159 грн. на підставі таких документів: договорів (контрактів) з постачальниками, оборотно-сальдових відомостей та аналізів рахунків 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками і підрядниками", 20 "Виробничі запаси", 28 "Товари", 311 "Поточний рахунок в національній валюті", 641 "Розрахунки по ПДВ", 92 "Адміністративні витрати", 93 "Витрати на збут", 94 "Інших витрат операційної діяльності" (регістри бухгалтерського обліку, оборотно-сальдові відомості, картки обліку, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг), банківських виписок, декларації з ПДВ, дані ЄРПН та інших документів, встановлено завищення задекларованих ТОВ "СДКАПІТАЛ" показників у рядку 16 Декларацій з податку на додану вартість "Від`ємне значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду" станом на 30.06.2021 року на загальну суму 2569689 грн.

Таким чином перевіркою від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн., з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах ТОВ "СДКАПІТАЛ" встановлено завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду всього на суму 2569689 грн.

29 вересня 2021 року ТОВ "СДКАПІТАЛ" подано заперечення на акт перевірки з переліком документів на 2270 аркушах, на яке отримало лист-відповідь від 20.10.2021 року про відмову у задоволенні заперечень.

На підставі висновків акту перевірки від 14.09.2021 року №19921/15-32-07-02-09/40598281", ГУ ДПС в Одеській області винесено оспорюване у даній справі податкове повідомлення-рішення від 26.10.2021 року №26418/15-32-07-02 форми "В4", яким ТОВ "СДКАПІТАЛ" зменшено (встановлено завищення) від`ємне значення суми податку на додану вартість, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на суму 2569689 грн. за липень 2021 року.

Задовольняючи позовні вимоги товариства та скасовуючи спірне ППР суд першої інстанції погодився з доводами позивача про його протиправність, оскільки первинні документи бухгалтерського обліку та податкової звітності ТОВ "СДКАПІТАЛ" підтверджують правомірність формування ним податкового кредиту та суми податку на додану вартість за результатами здійснених господарських операцій, обсяг яких є достатнім для висновку про те, що рух товарів, робіт і послуг дійсно мав місце. Крім того, суд виходив з наявності ділової мети та зв`язку вищеперерахованих витрат з здійсненням господарської діяльності позивачем.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.

Так, частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі ПК України).

Згідно пункту 44.1 статті 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, реєстрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Підпунктом 134.1.1. пункту 134.1. статті 134 ПК України передбачено, що об`єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу.

Відповідно до пункту 198.1 статті 198 ПК України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Абзацом 1 пункту 198.2 статті 198 ПК України передбачено, що датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

дата отримання платником податку товарів/послуг.

Згідно пункту 198.3 статті 198 ПК України кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.

Нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до підпункту "г" пункту 198.5 статті 198 ПК України платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього Кодексу).

У разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи в подальшому починають використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, у тому числі переведення невиробничих необоротних активів до складу виробничих необоротних активів, платник податку може зменшити суму податкових зобов`язань, що були нараховані відповідно до цього пункту, на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, зазначеної в абзаці першому цього пункту, зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Положення наведеної норми дають підстави для висновку, що у разі якщо товари придбаваються з метою використання або починають використовуватися в операціях, які не є господарською діяльністю платника податку, то останній зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання з податку на додану вартість.

Під терміном "господарська діяльність" з метою застосування норм ПК України розуміється діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами (підпункт 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 ПК України).

Мета отримання доходу як кваліфікуюча ознака господарської діяльності кореспондує з вимогою щодо наявності розумної економічної причини (ділової мети) підчас здійснення господарської діяльності. Оскільки господарська діяльність складається із сукупності господарських операцій платника податку (які є формою здійснення господарської діяльності), то розумна економічна причина має бути наявною в кожній господарській операції. Лише в такому разі та чи інша операція може вважатися вчиненою в межах господарської діяльності платника податків. І лише за таких умов платник податків має право на врахування у податковому обліку наслідків відповідних господарських операцій. Таким чином, лише господарські операції, здійснені за наявності розумних економічних причин (ділової мети) є такими, що вчинені в межах господарської діяльності.

Аналогічна позиція щодо застосування пункту 198.5 статті 198 ПК України викладена в постанові Верховного Суду від 19 червня 2020 року у справі №160/1446/19.

Як вбачається висновки акту перевірки від 26.10.2021 року №26418/15-32-07-02 про завищення позивачем від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на суму 2569689 грн. за липень 2021 року, ґрунтуються на тому, що ТОВ "СДКАПІТАЛ" не вказано, яким чином отримані послуги (оренди приміщень та компенсаційних витрат по утриманню даних приміщень на загальну суму 2390729,17 грн.; телекомунікаційні послуги мобільного зв`язку на загальну суму 89146,71 грн.; кур`єрські послуги, клінінгові послуги, послуги з обслуговування обладнання на загальну суму 127102,84 грн.; проживання, сніданки, послуги хостінгу, рекламні послуги на загальну суму 20738,91 грн.; послуги з створення і впровадження комплексної PR-програми на загальну суму 378000 грн.; виконання першого та другого етапу комплексу консультаційних послуг з пошуку та підбору персоналу за посадою Керівник проекту на загальну суму 55866 грн.; придбано канцелярських товарів на суму 180194,5 грн.; придбано води, кави, чаю на загальну суму 194509 грн., заправка картриджу (39 шт. на 63365,21 грн.), миючі засоби (в кількості 74 штуки на суму 34132,15 грн.); придбано ПММ (в кількості 337 л на суму 190349,94 грн.), мийка машин (на суму 6044,5 грн.), запчастини та супутні товари (на суму 51429,3 грн.), в обсягах, а також отриманих послуг з оренди приміщення для розміщення персоналу (відповідно до штатного розкладу 8 працівників розміщувалось в офісі площею 94,8 кв.м. за адресою: м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17 та 4 працівника в офісі площею 326,60 кв.м. у будівлі за адресою м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 100), стосуються його господарської діяльності та не надано доказів, які б підтверджували реальність здійснених операцій та факт використання отриманих товарів та послуг у власній господарській діяльності.

Крім того ТОВ "СДКАПІТАЛ" не надано доказів забезпечення виконавців всією інформацією та документацією, необхідною для виконання ними своїх зобов`язань за укладеними договорами, виникнення/віднесення до податкового кредиту, та у зв`язку з відсутністю здійснення господарської діяльності в вищезазначених періодах, результати якої повинні відображатися у податковій звітності підприємства, для підтвердження зв`язку між придбаними товарами та отриманими послугами з здійсненою господарською діяльністю, встановлено завищення від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн., з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду всього на суму 2569689 грн., у т.ч. за періоди: липень 2018 року 80725,73 грн., серпень 2018 97868,35 грн.4 вересень 2018 року 96692,56 грн., жовтень 2018 року 112644,49 грн., січень 2019 року 100450,82 грн., лютий 2019 року 104193,82 грн., квітень 2019 року 123586,29 грн., травень 2019 року 102531,70 грн., червень 2019 року 100049,91 грн., липень 2019 року 105414,39 грн., серпень 2019 року 81593,36 грн., вересень 2019 року 89259,90 грн., жовтень 2019 року 86189,87 грн., грудень 2019 року 105932,60 грн., січень 2020 року 84139,44 грн., лютий 2020 року 93657,49 грн., березень 2020 року 83364,64 грн., квітень 2020 року 86795,71 грн., травень 2020 року 91774,78 грн., червень 2020 року 95573,15 грн., липень 2020 року 88495,33 грн., серпень 2020 року 92305,10 грн., вересень 2020 року 89354,74 грн., жовтень 2020 року 92730,49 грн., січень 2021 року 89586,68 грн., лютий 2021 року 94766,99 грн., квітень 2021 року 100010,93 грн.

За усталеною судовою практикою аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.

При вирішенні спорів щодо правомірності формування платниками податків даних податкового обліку, зокрема, якщо предметом спору є достовірність первинних документів та підтвердження інших обставин реальності відображених у податковому обліку господарських операцій, суди повинні врахувати, що відповідно до вимог статті 77 КАС обов`язок доведення відповідних обставин у спорах між особою та суб`єктом владних повноважень покладається на суб`єкта владних повноважень, якщо він заперечує проти позову.

У разі надання контролюючим органом доказів, які в сукупності з іншими доказами у справі свідчать, що документи, на підставі яких платник податків задекларував суми витрат та/або податкового кредиту, містять інформацію, що не відповідає дійсності, платник податків має спростовувати ці доводи. Наведене випливає зі змісту частини першої статті 71 КАС, згідно з якою кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Як вірно установлено судом першої інстанції та не спростовується доводами апеляційної скарги, у вищезазначених в Акті перевірки періодах (з липня 2018 року по квітень 2021 року) ТОВ "СДКАПІТАЛ" мало взаєморозрахунки із постачальниками, провадило господарські операції, що підтверджені первинними документами, які повністю відображені та перераховані у рішенні суду першої інстанції (арк. Рішення 5-59, Т. 11 арк. 98-152).

Зауваження щодо оформлення первинних документів у податкового органу відсутні, про що свідчить, зокрема і акт перевірки.

Доводи апеляційної скарги ГУДПС про не надання позивачем доказів, які б підтверджували реальність здійснених операцій, спростовуються матеріалами справи.

Щодо використання отриманих товарів та послуг у власній господарській діяльності, то як вірно установлено судом першої інстанції, діяльністю позивача є: 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування; 77.40 Лізинг інтелектуальної власності та подібних продуктів, крім творів, захищених авторськими правами; 82.11 Надання комбінованих офісних адміністративних послуг; 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг н.в.і.у.; 63.99 Надання інших інформаційних послуг н.в.і.у.; 64.20 Діяльність холдингових компаній; 69.10 Діяльність у сфері права; 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування; 70.10 Діяльність головних управлінь (хед-офісів); 70.21 Діяльність у сфері зв`язків із громадськістю; 73.20 Дослідження кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.

Господарська діяльність позивач здійснюється в офісах в м. Одеса та м. Київ, відповідно до:

- Договору оренди нежитлового приміщення від 01.08.2017 р. №б/н з фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 на обслуговування нежитлового приміщення магазину розташованого в Торгівельно-житловому комплексі за адресою: АДРЕСА_1 на тимчасове платне користування (оренду) частини нежитлового приміщення - частини складу загальною площею 94,8 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 . Сума орендної плати за червень місяць складає 3 377,96 грн. Термін оренди з 01.08.2017 р. по 31.12.2017 р., з пролонгацією.

- Договору суборенди від 06.12.2016 року з ТОВ "ТК Проперті Менеджмент" (Орендодавець) на оренду приміщення, що складається з частини приміщення №7, приміщень №№8-19 та частини приміщення ММЗК IX та МХК Ч групи приміщень №26 X поверху загальною корисною площею 326,60 кв.м. у будівлі за адресою м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 100, діє з 06.12.2016 року по 06.12.2017 року, з подальшими пролонгаціями. Акт приймання - передачі (повернення) приміщення з оренди від 13.12.2018 року на виконання умов Договору про припинення від 13.12.2018 року договору суборенди від 06.12.2016 року №1988.

- Договору оренди від 14.12.2018 року №06/2018 з АТ "Альфа-Банк" (Орендодавець-Власник) на оренду нежитлові офісні приміщення загальною площею 326,6 кв.м., що розташовані на 10 поверсі Будівлі за адресою м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 100, діє з 14.12.2018 року по дату підписання акту перевірки.

Послуги оренди приміщень та компенсаційних витрат по їх утриманню на загальну суму 2390729,17 грн. зумовлюються метою надання працівникам підприємства відповідного робочого місця, а також наявності необхідного приміщення для проведення ділових зустрічей, місця для надання консультаційних послуг та інше.

Підтвердження використання орендованих приміщень та факт знаходження в них працівників підприємства підтверджуються:

повідомленням (форма №20-ОПП) про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність від 13.12.2016 року (стосовно офісного приміщення, що орендується за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд.100), приміщення за якою є складає предмет договору оренди, за який сплачується орендна плата на компенсуються комунальні платежі;

даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до яких місцезнаходженням ТОВ "СДКАПІТАЛ" є: м. Одеса, вул. Грецька, буд.17, приміщення яке є предметом договору оренди, за який сплачується орендна плата на компенсуються комунальні платежі.

Також використання означених приміщень у господарській діяльності позивача підтверджується умовами:

- Договору суборенди №17/11/16/2 від 17.11.2016р. (припинений 30.06.2017р.), Договору суборенди від 06.12.2016р. №1988 та Договору оренди №06/2018-1 від 14.12.2018р., пунктами 1.2 яких передбачено, що орендодавець надає Орендарю (на працівникам, гостям та клієнтам Орендаря) право використовувати, відповідно до умов, викладених у цьому Договору, Приміщення як офісні приміщення протягом строку' Оренди.;

- Договору суборенди №17/11/16/2 від 17.11.2016р. (припинений 30.06.2017р.), Договору суборенди від 06.12.2016р. №1988 та Договору оренди №06/2018-1 від 14.12.2018р., пунктами 4.1 яких передбачено, що орендар не повинен використовувати та не повинен дозволяти використовувати Приміщення для інших цілей, ніж зазначені у пункту 1.2 цього Договору. Приміщення повинне використовуватися лише для розміщення офісу;

- Договору оренди нежитлового приміщення від 01.10.2018р., пунктом 1.1 якого передбачено, що предмет оренди передається "для здійснення підприємницької діяльності, а саме: розміщення офісного приміщення". В той же час, пунктом 4.1. встановлено зобов`язання позивача використовувати орендоване Майно відповідно до його призначення та умов цього Договору.

Телекомунікаційні послуги мобільного зв`язку на загальну суму 89146,71грн. зумовлюються метою встановлення та підтримання відповідного зв`язку як з клієнтами позивача так і з потенційними клієнтами, що безсумнівно потребує наявності зв`язку, для чого й були укладені відповідні договори із наданні підприємству послуг телекомунікаційного зв`язку.

Кур`єрські послуги, клінінгові послуги, послуги з обслуговування обладнання на загальну суму 127102,84 грн., зумовлюються метою надіслання та отримання кореспонденції з клієнтами (в т.ч. потенційними) підприємства (щодо кур`єрських послуг); підтримання в належному та репрезентативному вигляді орендованих офісних приміщень (щодо клінінгових послуг); утримання офісного обладнання (принтерів, сканерів та інш.) використовуваних підприємством в цілях здійснення господарської діяльності.

Послуги з створення і впровадження комплексної PR-програми на загальну суму 378000грн., зумовлюються метою рекламування послуг підприємства з метою залучення нових клієнтів, що безумовно зумовлено намірами збільшення господарської діяльності та отримання прибутку.

Придбання канцелярських товарів (папки, конверти, ручки, папір, біндери, блокноти, та інші) в кількості 1234 шт. на суму 180194,5 грн., зумовлюється метою здійснення діловодства, обміну кореспонденцією з контрагентами та потенційними клієнтами позивача, що неможливо без наявності канцелярського приладдя.

Придбання води, кави, чаю на загальну суму 194509 грн., заправка картриджу (39 шт на 63365,21грн.), миючі засоби (в кількості 74 штуки на суму 34132,15 грн.), зумовлюються метою забезпечення такими товарами при проведенні підприємством ділових зустрічей.

Придбання ПММ (в кількості 337 л на суму 190349,94 грн.), мийка машин (на суму 6044,5 грн.), запчастини та супутні товари (на суму 51429,3 грн.), зумовлюються метою утримання автомобілів підприємства, що орендуються: за договором б/н від 06.03.2018р.; за договором б/н від 22.12.2019р.

В свою чергу оренда автомобілів зумовлена необхідністю їх використання у власній господарській діяльності підприємства в цілях переміщення для відповідних ділових зустрічей та інших поточних цілей діяльності підприємства.

Натомість відповідачем не обґрунтовано та не надано жодних доказів того, що вказані вище товари використовувалися позивачем не для ведення господарської діяльності та без мети отримання прибутку.

За таких обставин, висновки контролюючого органу про завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного періоду, завищення бюджетного відшкодування податку на додану вартість за липень 2021 року є необґрунтованими та спростовуються наявними в матеріалах справи доказами.

Таким чином колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог ТОВ "СДКАПІТАЛ" та скасування податкового повідомлення-рішення від 26.10.2021 року №26418/15-32-07-02.

В підтвердження протиправності зазначеного ППР також свідчить те, що з акту перевірки від 14.09.2021 року №19921/15-32-07-02-09/40598281 вбачається , що висновки податкового органу про завищення позивачем від`ємного значення з ПДВ мало місце лише по тим періодам, в яких він не нараховував податкові зобов`язання з ПДВ, що трактувалось податковим органом як "декларування відсутності господарської діяльності у відповідних періодах". Разом з цим, ГУДПС не встановлювало завищення від`ємного значення з ПДВ по тим періодам, і по тим же операціям, по яким в інших періодах позивач отримував дохід. Тобто, фактично, в супереч положень пункту 198.5 статті 198 ПК України, не використання у господарській діяльності ТОВ "СДКАПІТАЛ" зазначених в Акті товарів/робіт/послуг пов`язано не із фактом встановлення їх не використання у господарській діяльності, а з відсутністю оподатковуваних операцій у певних періодах.

Підсумовуючи наведене колегія суддів дійшла висновку, що доводи, викладені в апеляційній скарзі, не знайшли свого підтвердження, суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, оскаржуване рішення прийняте відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для задоволення апеляційної скарги відсутні.

Згідно з пунктом першим частини першої статті 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відтак, апеляційна скарга відповідача задоволенню не підлягає.

Керуючись статтями 292, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, апеляційний суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 6 червня 2022 року без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення апеляційного суду, або з дня вручення учаснику справи повного судового рішення.

Головуючий суддя-доповідачВ.О.Скрипченко

СуддяІ.П.Косцова

СуддяЮ.В.Осіпов

Повне судове рішення складено 27 липня 2022 року.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.07.2022
Оприлюднено29.07.2022
Номер документу105443246
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/21260/21

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 01.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 21.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 24.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 24.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 30.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 08.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 27.07.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 13.07.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні