Постанова
від 26.07.2022 по справі 600/4699/21-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 600/4699/21-а

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Боднарюк О.В.

Суддя-доповідач - Залімський І. Г.

26 липня 2022 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Залімського І. Г.

суддів: Сушка О.О. Мацького Є.М. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Чернівецькій області на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 02 травня 2022 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Свік» до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних,

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Свік» звернулось до Чернівецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, Державної податкової служби України в якому просило суд:

- визнати протиправними та скасувати прийняті Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Чернівецькій області рішення: №2477539/42713266 від 17 березня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 29 липня 2020 року, №2477540/42713266 від 17 березня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 31 серпня 2020 року, №2477535/42713266 від 17 березня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 26 лютого 2021 року, №2550232/42713266 від 08 квітня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 07 квітня 2020 року, №2550233/42713266 від 08 квітня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 16 квітня 2020 року.

- зобов`язати Державну податкову службу зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія Свік" податкові накладні: №2 від 29 липня 2020 року; №5 від 31 серпня 2020 року; №10 від 26 лютого 2021 року; №4 від 07 квітня 2020 року; №5 від 16 квітня 2020 року датою їх подання.

Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 02.05.2022 позов задоволено.

Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 02.05.2022 скасувати, прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, невідповідність висновків суду обставинам справи, що призвело до неповного з`ясування обставин справи і, як наслідок, невірного вирішення справи та прийняття необґрунтованого рішення.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що спірні рішення законні та обґрунтовані, адже прийняті у зв`язку з ненаданням позивачем копій первинних документів. Також відповідач зауважив, що квитанція це лише електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами ідентифікації, обробки електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа.

Позивач подав відзив на апеляційну скаргу відповідача в якому вказав на законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, а також на безпідставність доводів апеляційної скарги. Зауважив, що відповідачем не виконано законодавчо встановлених вимог щодо обґрунтованості та вмотивованості оскаржуваних рішень.

ДПС України не подано відзиву або письмових пояснень на апеляційну скаргу.

Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 27.05.2022, з урахуванням п.7 ч.1 ст.306, ст.307, 311 КАС України, суд вирішив розглядати дану справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, ТОВ "Компанія Свік", код ЄДРПОУ 42713266, є юридичною особою, з грудня 2018 року по теперішній час здійснює господарську діяльність за КВЕД: 28.25 виробництво промислового холодильного та вентиляційного устаткування (основний), з 01.03.2019 зареєстроване платником податку на додану вартість.

27 липня 2020 року між ТОВ "Компанія Свік" та ТОВ "Городенський сирзавод" було укладено договір на виконання монтажних робіт №27/07/2020-1. Відповідно до умов вищезазначеного договору ТОВ "Компанія Свік" здійснило монтажні роботи, які передбачені п.1.1. вищезазначеного договору, а саме - монтаж холодильного обладнання в холодильних камерах для зберігання продукції на об`єкті замовника у м. Городенка Івано-Франківської області.

До договору додавався локальний кошторис на будівельні роботи, а за наслідком виконання монтажних робіт було складено Акт приймання виконаних робіт за серпень 2020 року від 31.08.2021р. та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт від 31 серпня 2020 року на загальну суму 262842 грн.

На підставі рахунків ТОВ "Компанія Свік" №15 та №16 від 27.07.2020 року контрагентом ТОВ "Городенський Сирзавод" були сплачені грошові кошти в сумі 262842 грн. відповідно до платіжних доручень №5532 від 29.07.2020р. на суму 52568,40 грн., №124 від 27.08.2020р. на суму 50 000 грн., №5936 від 01.09.2020р. на суму 50 000 грн., №5987 від 03.09.2020р. на суму 50 000 грн., №6042 від 08.09.2020р. на суму 30 000 грн., №6087 від 11.09.2020р. на суму 30 273,60 грн.

29 липня 2020 року ТОВ "Компанія Свік" складено та направлено до ГУ ДПС у Чернівецькій області через електронний кабінет платника податків для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 на загальну суму 52 568,40 грн., в т.ч. ПДВ 8 761,40 грн. та 31 серпня 2020 року ТОВ "Компанія Свік" було складено та направлено до ГУ ДПС у Чернівецькій області для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 на загальну суму 160 273,57 грн., в т.ч. ПДВ 26 712,26 грн.

Згідно із квитанцією про реєстрацію податкової накладної від 15 серпня 2020 року №9202654707, податкова накладна №2 від 29 липня 2020 року прийнята, але її реєстрація зупинена, відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України з підстав відповідності платника податку п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Також запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно із квитанцією про реєстрацію податкової накладної від 28 вересня 2020 року №9244619452, податкова накладна №5 від 31 серпня 2020 року прийнята, але її реєстрація зупинена, відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України з підстав відповідності платника податку п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Також запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

16.03.2021 року позивачем подано через електронний кабінет платника податків письмові пояснення №52 разом із додатковими документами, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій, за наслідком вчинення яких складено податкові накладні №2 від 29 липня 2020 року та №5 від 31 серпня 2020 року, реєстрацію яких було зупинено. Зміст пояснень містить відомості про те, що товариство засноване в грудні 2018 року, свою господарську діяльність розпочало в лютому 2019 року. Серед основних видів діяльності товариства - поставка, монтаж та сервісне обслуговування холодильного обладнання. Підприємство закуповує вузли та агрегати холодильного обладнання для подальшого монтажу на об`єкті кінцевого споживача. В липні 2020 року було укладено договір з ТОВ "ГОРОДЕНКІВСЬКИЙ СИРЗАВОД", відповідно до рахунку №15 від 27.07.2020 року було отримано аванс від Замовника, після чого закуплено холодильне обладнання в ТОВ "Компанія Холод". 31.08.2020р. було виконано всі роботи та підписано закриваючі документи.

Разом із письмовими поясненнями надано ГУ ДПС у Чернівецькій області вищевказані документи, а саме: договір на виконання монтажних робіт №27/07/2020-1 від 27 липня 2020 року; локальний кошторис на будівельні роботи №2- 1-1; акт приймання виконаних робіт за серпень 2020 року; довідку про вартість виконаних будівельних робіт від 31 серпня 2020 року; рахунок на аванс №15 від 27 липня 2020 року; платіжне доручення №5532 від 29 липня 2020 року; рахунок №16 від 27 липня 2020 року; платіжне доручення №124 від 27 серпня 2020 року; платіжне доручення №5936 від 01 вересня 2020 року; платіжне доручення №5987 від 03 вересня 2020 року; платіжне доручення №6042 від 08 вересня 2020 року; платіжне доручення №6087 від 11 вересня 2020 року; рахунок на оплату ТОВ "КОМПАНІЯ ХОЛОД" №798 від 30 липня 2020 року; платіжне доручення №81 від 30 липня 2020 року на суму 11519,01 грн.; платіжне доручення №86 від 03 серпня 2020 року на суму 40 000 грн.; платіжне доручення №89 від 07 серпня 2020 року на суму 40 000 грн.; платіжне доручення №92 від 11 серпня 2020 року на суму ЗО 000 грн., видаткову накладну ТОВ "КОМПАНІЯ ХОЛОД" №674 від 14 серпня 2020 року.

Згідно рішень комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №2477539/42713266 від 17 березня 2021 року та №2477540/42713266 від 17 березня 2021 року - відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 29 липня 2020 року та податкової накладної №5 від 31 серпня 2020 року.

Підставою для відмови в обох випадках вказано: ненадання платником податку документів, а саме - договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження /розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунків-фактури, актів приймання-передачі з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Додатково зазначено, що не надано договір з постачальником, первинні документи щодо транспортування товару від постачальника та акт виконаних робіт згідно п. 7.1 договору.

10 лютого 2021 року між ТОВ "КОМПАНІЯ СВІК" (Постачальник) та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 укладено Договір поставки № б/н від 10 лютого 2021 року. Відповідно до умов вищезазначеного договору, ТОВ "КОМПАНІЯ СВІК" здійснювало поставки ФОП ОСОБА_1 відповідно до його замовлень, що оформлювалось видатковими накладними.

Зокрема, відповідно до рахунку на оплату №1 від 25.02.2021 ФОП ОСОБА_1 оплатив замовлений ним товар на суму 146736 грн., що підтверджується платіжним дорученням №2122 від 26;02.2021.

Згідно видаткової накладної №2 від 01.03.2021 року, ФОП ОСОБА_1 поставлено мідну трубу, хомути та вентиль магістральний на загальну суму 146736 грн.

26.02.2021 позивачем складено та направлено через електронний кабінет платника податків до ГУ ДПС у Чернівецькій області для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 на загальну суму 146 736,00 грн, в т.ч. ПДВ 24 456,00 грн.

Згідно квитанції про реєстрацію податкової накладної від 15 березня 2021 року №9053250363, зазначена податкова накладна прийнята, але її реєстрація зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України з наступних підстав: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7411 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Також, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (а.с.121-122, т.1)

16.03.2021 позивачем подано через електронний кабінет платника податків письмові пояснення №53 від 16.03.2021 разом із додатковими документами, що підтверджують здійснення господарської операції, за наслідком якої ТОВ "КОМПАНІЯ СВІК" було складено податкову накладну №10 від 26 лютого 2021 року, реєстрацію якої було зупинено.

Зокрема, зі змісту пояснень встановлено, що в лютому - березні 2021 року позивачем закуплено мідну трубу різних діаметрів у різних контрагентів, що підтверджується також видатковими накладними, рахунками-фактурами та платіжними дорученнями. В подальшому цей товар був реалізований ФОП ОСОБА_1 .

Разом із письмовими поясненнями надано ГУ ДПС у Чернівецькій області наступні документи, а саме: договір поставки від 10 лютого 2021 року, укладений з ОСОБА_1 ; видаткову накладну №2 від 01 березня 2021 року; рахунок на оплату №1 від 25 лютого 2021року; платіжне доручення №2122 від 26 лютого 2021 року; видаткову накладну ТОВ "КЛІМАТКЛУБ УКРАЇНА" №46 від 12 лютого 2021 року; рахунок на оплату №57 від 10 лютого 2021 року; платіжне доручення №136 від 10 лютого 2021 року; платіжне доручення №146, від 15 лютого 2021 року; видаткову накладну №0п-00006573 від 01 березня 2021 року; платіжне доручення №157 від 01 березня 2021 року; видаткову накладну №65 від 01 березня 2021 року; рахунок на оплату №87 від 01 березня 2021 року; платіжне доручення №158 від 01 березня 2021 року; платіжне доручення №161 від 02 березня 2021 року.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №2477535/42713266 від 17 березня 2021 року - відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 26 лютого 2021 року.

Підставою для відмови в обох випадках вказано: ненадання платником податку документів, а саме - договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження /розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунків-фактури, актів приймання-передачі з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Додатково зазначено, що не надано договір з постачальником і покупцем товару та первинні документи щодо транспортування товару від постачальника.

06.04.2020 між ТОВ "КОМПАНІЯ СВІК" та ТОВ "ЄВРОТРАНСЛОГІСТИК-ЖТ" (Покупець) укладено Договір поставки металопластикових конструкцій №б/н.

Відповідно до умов вказаного Договору від 06.04.2020 ТОВ "КОМПАНІЯ СВІК" здійснило поставку металопластикових конструкцій, які передбачені п.1.1. вищезазначеного Договору, що підтверджується видатковою накладною №7 від 21 квітня 2020 року. Поставка на загальну суму 115866 грн. оплачена ТОВ "ЄВРОТРАНСЛОГІСТИК-ЖТ", згідно платіжних доручень №23 від 07 квітня 2020 року та №45 від 16 квітня 2020 року.

07 квітня 2020 року позивачем складено та направлено до ГУ ДПС у Чернівецькій області для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 на загальну суму 57 933,00 грн., в т.ч. ПДВ 9 655,50 грн.

Також, позивачем 16 квітня 2020 року складено та направлено до ГУ ДПС у Чернівецькій області для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 на загальну суму 57 933,00 грн., в т.ч. ПДВ 9 655,50 грн.

Згідно з квитанціями про реєстрацію податкових накладних від 14 травня 2020 року за №9105666590 та №9105648530, податкова накладна №4 від 07 квітня 2020 року та податкова накладна №5 від 16 квітня 2020 року прийняті, але їх реєстрація зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України з підстав відповідності платника податку п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Також у квитанціях було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

06.04.2022 року позивачем подано через електронний кабінет платника податків письмові пояснення №54 разом із додатковими документами, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій, за наслідком вчинення яких ТОВ "КОМПАНІЯ СВІК" було складено податкові накладні №4 від 07 квітня 2020 року та №5 від 16 квітня 2020 року, реєстрацію яких було зупинено. Зі змісту пояснень встановлено, що згідно договору поставки металопластикових конструкцій Замовником ТОВ "ЄВРОТРАНСЛОГІСТИК-ЖТ" перераховано аванс двома платіжними дорученнями, після чого 21.04.2020р. мала місце сама поставка металопластикових конструкцій. Дані конструкції ТОВ "КОМПАНІЯ СВІК" закупила у ТОВ "Тервікнопласт" згідно договору, що підтверджується також рахунками - фактурами та платіжними дорученнями. Транспортування товару зі складу виробника до місця поставки здійснено власним вантажно-пасажирським автомобілем FORD Transit.

Разом із письмовими поясненнями надано ГУ ДПС у Чернівецькій області вищевказані документи, а саме: договір поставки металопластикових конструкцій № б/н від 06 квітня 2020 року з додатками; видаткову накладну №7 від 21 квітня 2020 року; платіжне доручення №23 від 07 квітня 2020 року; платіжне доручення №45 від 16 квітня 2020 року; договір поставки із ТОВ "Тервікнопласт" №876 від 27 листопада 2019 року; видаткову накладну №6586 від 14 квітня 2020 року; рахунок-фактуру №6477 від 06 квітня 2020 року; платіжне доручення №16 від 07 квітня 2020 року; видаткову накладну №6587 від 14 квітня 2020 року; рахунок-фактуру №6478 від 06 квітня 2020 року; платіжні доручення №17 від 07 квітня 2020 року та платіжне доручення №18 від 09 квітня 2020 року.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №2550232/42713266 від 08.04.2021 відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 07 квітня 2020 року.

Також рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №2550233/42713266 від 08 квітня 2021 року відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 16 квітня 2020 року.

Підставою для відмови в обох випадках вказано: ненадання платником податку документів, а саме - договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження /розвантаження продукції, складських документів, у т.ч. рахунків-фактури, актів приймання-передачі з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Додатково зазначено, що не надано договір з постачальником, первинні документи щодо транспортування товару.

Не погоджуючись з вказаними рішеннями №2477539/42713266 від 17 березня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 29 липня 2020 року, №2477540/42713266 від 17 березня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 31 серпня 2020 року, №2477535/42713266 від 17 березня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 26 лютого 2021 року, №2550232/42713266 від 08 квітня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 07 квітня 2020 року, №2550233/42713266 від 08 квітня 2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 16 квітня 2020 року, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних №2 від 29 липня 2020 року, №5 від 31 серпня 2020 року, №10 від 26 лютого 2021 року, №4 від 07 квітня 2020 року, №5 від 16 квітня 2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Колегія суддів погоджується із вказаним висновком суду першої інстанції та враховує наступне.

Відповідно до частини другої статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Згідно з частиною першої статті 17 Закону України Про виконання рішення та застосування практики Європейського Суду з прав людини суди України застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основних свобод та протоколи до неї і практику Європейського суду, як джерела права.

Європейський суд з прав людини у своєму рішенні від 20.10.2011 у справі Рисовський проти України (заява №29979/04) підкреслив особливу важливість принципу належного урядування, який передбачає, що в разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб.

Також Європейський суд з прав людини у справі Лелас проти Хорватії зазначив, що державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати своєчасного виконання своїх обов`язків.

Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються (рішення у справі Пінкова та Пінк проти Чеської Республіки, Ґаші проти Хорватії, Трґо проти Хорватії).

Згідно п.201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пункт 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29 грудня 2010 року №1246 (Порядок №1246), визначає, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Пунктом 2 Порядку з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 визначено, зокрема, що автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної / розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації; критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної / розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній / розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

В пункті 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.

Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктами 6, 7, 10, 11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Встановлено, що реєстрації податкової накладної від 26.02.2021 №10 була зупинена з посиланням на те, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7411, відсутні в таблицях даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються ), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 "Критерії ризиковості здійснення операцій".

Пунктом 1 Додатку 3 до Порядку №1165 до ознак ризиковості здійснення операцій віднесено наступні: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Таким чином, пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 Критеріїв ризиковості здійснення операцій містить одну із можливих ознак ризиковості здійснення операцій, якою є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки, мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, що вимагає пункт 11 Порядку №1165. Проте відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.

У даному випадку квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної №10 від 26.02.2021 не відповідає вимогам, що встановлені до неї пунктом 11 Порядку №1165, в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Крім того, у квитанції не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам, передбаченим пунктом 11 Порядку №1165.

Встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних від 29.07.2020 №2, від 31.08.2020 №5, від 07.04.2020 №4 та від 16.04.2020 №5 слугувало те, що на думку відповідача позивач відповідає вимогам пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Відповідно до п. 8 Додатку 1 до Порядку № 1165 Критерії ризиковості платника податку на додану вартість критерієм ризиковості є наявність у контролюючих органах податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Необхідно зазначити, що п.8 Критеріїв є загальним та неконкретизованим, оскільки не містить чітко визначених підстав для зупинення реєстрації податкових накладних, а вживання слів - "наявна податкова інформація" є неконкретизованим та незрозумілим. Посилання відповідачем у квитанції на п. 8 Критеріїв без зазначення конкретної податкової інформації прямо впливає на можливість надання у подальшому платником податків відповідних документів, оскільки незрозуміло у чому полягає ризиковість здійснення господарської операції.

Разом з цим, відповідачем не вказано, яка саме податкова інформація стала підставою для застосування до позивача критерію ризиковості та не визначено чіткого переліку документів, які необхідно було подати позивачеві для здійснення реєстрації поданих податкових накладних.

Згідно пункту 6 Порядку №1165 питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 25 Порядку №1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У додатку 4 до Порядку №1165 зазначено, що рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Разом з цим, відповідачем не надано доказів прийняття рішення про відповідність позивача Критеріям ризиковості платника податку, у тому числі пункту 8 таких Критеріїв. Посилання відповідачем у квитанціях на п. 8 Критеріїв без зазначення конкретної податкової інформації прямо впливає на можливість надання у подальшому платником податків відповідних документів, оскільки незрозуміло у чому полягає ризиковість здійснення господарської операції.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає необґрунтованим посилання контролюючого органу на п.8 Критеріїв ризиковості платника податку як на підставу зупинення реєстрації вказаних податкових накладних.

Отже, відповідачами не доведено, а судом не встановлено наявності підстав для зупинення реєстрації вказаних податкових накладних.

При цьому, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкової накладної.

Верховним Судом у постановах від 22.07.2019 у справі №815/2985/18, від 10.04.2020 у справі № 819/330/18 висловлено правову позицію згідно якої недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.

Таким чином, встановлена судом незаконність зупинення вказаних податкових накладних свідчить про протиправність оскаржуваних рішень.

Згідно з пунктом 2 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 (Порядок №520), прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та "Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами", затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку №520).

Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Апеляційний суд зазначає, що у ході розгляду даної справи судом не встановлено наявності дефектів форми чи змісту вказаних документів, поданих позивачем для підтвердження наявності підстав для реєстрації податкових накладних податкових накладних №2 від 29 липня 2020 року; №5 від 31 серпня 2020 року; №10 від 26 лютого 2021 року; №4 від 07 квітня 2020 року; №5 від 16 квітня 2020 року.

При цьому, наявні у матеріалах справи документи у повній мірі підтверджують факт здійснення господарських операцій за якими складено податкові накладні №2 від 29 липня 2020 року; №5 від 31 серпня 2020 року; №10 від 26 лютого 2021 року; №4 від 07 квітня 2020 року; №5 від 16 квітня 2020 року.

Згідно положень частин третьої-четвертої 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відповідно до пункту 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Таким чином, нормами Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Пунктом 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, встановлено, що у разі надходження до ДФС України рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Враховуючи, що судом встановлено відсутність у відповідача правових підстав для відмови у реєстрації податкових накладних податкових накладних №2 від 29 липня 2020 року; №5 від 31 серпня 2020 року; №10 від 26 лютого 2021 року; №4 від 07 квітня 2020 року; №5 від 16 квітня 2020 року шляхом прийняття спірних рішень, суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного прав позивача є зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних податкові накладні №2 від 29 липня 2020 року; №5 від 31 серпня 2020 року; №10 від 26 лютого 2021 року; №4 від 07 квітня 2020 року; №5 від 16 квітня 2020 року, датами їх фактичного надходження.

На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанціїправильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права і прийшов до обґрунтованого висновку про задоволення позовних вимог, а доводи апеляційної скарги не спростовують висновки суду першої інстанції.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 315 та статті 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Чернівецькій області залишити без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 02 травня 2022 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з моменту прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків передбачених пп. "а"-"г" п.2 ч.5 ст. 328 КАС України.

Головуючий Залімський І. Г. Судді Сушко О.О. Мацький Є.М.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.07.2022
Оприлюднено29.07.2022
Номер документу105443827
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —600/4699/21-а

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

Ухвала від 24.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 26.07.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Постанова від 26.07.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 26.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 26.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 26.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 26.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні