Справа №: 398/2477/22
провадження №: 1-кс/398/642/22
УХВАЛА
Іменем України
"09" серпня 2022 р. Слідчий суддя Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого, погоджене прокурором, про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022121060000538 від 04 травня 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 3 статті 191 КК України
В С Т А Н О В И В:
До суду надійшло клопотання слідчого про надання тимчасового доступу до речей і документів, що містяться в матеріалах кримінального провадження №12021121060000527 від 15 травня 2021 року, що знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , в повному обсязі, з можливістю їх копіювання та вилучення до матеріалів кримінального провадження № 12022121060000538 від 04 травня 2022 року.
Слідчий ОСОБА_3 належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду клопотання, в судове засіданні не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі та просив його задовольнити.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду клопотання, в судове засіданні не з`явився,
Відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали слідчий суддя приходить до наступних висновків.
За змістом глави 15 розділу ІІ КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.
Відповідно до ст.159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Слідчим суддею встановлено, що 04 травня 2022 року внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022121060000538 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, на підставі рапорту старшого слідчого СВ Олександрійського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_4 про виявлення ознак кримінального правопорушення, передбаченого частиною 3 статті 191 КК України, у ході проведення досудового розслідування в кримінальному провадженні № 12021121060000527 від 15 травня 2021 року за частиною 2 статті 191 КК України.
В ході даного досудового розслідування встановлено, що за результатами державної закупівлі проведеної ІНФОРМАЦІЯ_2 в 2019 році, через електронну систему закупівель, що перебуває за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3 на суму 8339595 гривень 00 копійок, переможцем визнано учасника - ПП « ОСОБА_5 », з пропозицією виконання робіт на суму 8 285 477 гривень 40 копійок.
24.09.2019 р. між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника ОСОБА_6 та ПП « ОСОБА_5 » в особі директора ОСОБА_7 укладено договір підряду №57/19 по будівництву сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 . Сума робіт склала 8 285 477 гривень 40 копійок (п. 5.1 договору). Виконання робіт здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації (п.1.1. договору). Роботи повинні бути виконанні відповідно діючим нормативним вимогам Державним будівельним нормам і Державним стандартам України (п.4.1 договору). Виплати здійснюються на підставі актів КБ-2В та довідок КБ-3 (п.6.1. договору). Строк виконання умов договору визначений період 2019-2020 років відповідно календарного графіку робіт (п.7.1 договору).
30.09.2019 р., 18.12.2019 р., 26.03.2020 р., 14.04.2010 р. між тими ж, сторонами укладено додаткові угоди до договору підряду №57/19 від 24.09.2019 р., якими обумовлено здійснення авансової оплати робіт в розмірі 30 % від суми договору (додаткова угода №57/19/64 від 30.09.2019 р.); змінено джерела фінансування робіт (додаткова угода №57/19/104 від 18.12.2019 р.); змінено особу, що є представником ІНФОРМАЦІЯ_2 , як сторони договору підряду №57/19 від 24.09.2019 р., яким з 26.03.2020 р. став тимчасово виконуючий обов`язки начальника ОСОБА_8 (додаткова угода №57/19/02 від 26.03.2020 р.); змінено джерела фінансування робіт (додаткова угода №57/19/14 від 14.04.2020 р.).
Так, відповідно умов договору ПП « ОСОБА_9 », як підрядник, зобов`язалося виконати роботи по будівництву сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 , відповідно до проектно-кошторисної документації, а ІНФОРМАЦІЯ_4 , прийняти належним чином виконану роботу та оплатити її (п.1.1. розділ 1 договору). Ціна договору склала 8285 477 гривень 40 копійок (п.5.1. розділ 5 договору). Визначено договором і порядок оплати робіт, а саме: розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на банківський рахунок підрядника - ПП « ОСОБА_9 ». Підставою для здійснення розрахунків з ПП « ОСОБА_9 » є підписані сторонами акти прийняття виконаних підрядних робіт (типової форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма КБ-3), які складались ПП « ОСОБА_9 », як підрядником (п. 6.5. розділ 6 договору).
Всупереч цьому, встановлені усі підстави вважати, що ОСОБА_7 , обіймаючи посаду директора ПП « ОСОБА_9 », тобто товариства підрядника за договору-підряду №57/19 від 24.09.2019, будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими і адміністративно-господарчими функціями, маючи і реалізуючи умисел на протиправне заволодіння чужим майном бюджетними коштами, у продовж періоду з 24.09.2019 року по 11.09.2020 року, зловживаючи своїм службовим становищем керівника товариства підрядника, склав та підписав від імені підрядника, тобто ПП « ОСОБА_9 », та надав до замовника, тобто ІНФОРМАЦІЯ_4 , для отримання бюджетних коштів в рахунок оплати, акти приймання форми «КБ-2В» виконаних будівельних робіт по будівництву сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: акт №1 від 11.10.2019 р. за жовтень 2019 року на суму 793199 гривень 77 копійок; акт №2 від 01.11.2019 р. за листопад 2019 року на суму 408843 гривень 32 копійок; акт №3 від 08.11.2019 р. за листопад 2019 року на суму 1510 476 гривень 61 копійок; акт №4 від 18.11.2019 за листопад 2019 року на суму 819440 гривень 11 копійок; акт №5 від 25.11.2019 за листопад 2019 року на суму 312 910 гривень 69 копійок; акт №6 від 04.12.2019 за грудень 2019 року на суму 380 845 гривень 41 копійок; акт №7 від 13.12.2019 за грудень 2019 року на суму 563466 гривень 53 копійок; акт №8 від 18.12.2019 за грудень 2019 року на суму 788540 гривень 07 копійок; акт №8 від 18.12.2019 за грудень 2019 року на суму 192 910 гривень 00 копійок; акт №9 від 20.01.2020 за січень 2020 року на суму 1337 гривень 82 копійок; акт №10 від 15.05.2020 за травень 2020 року на суму 491802 гривень 88 копійок; акт №11 від 15.05.2020 за травень 2020 року на суму 766463 гривень 27 копійок; акт №12 від 22.07.2020 за липень 2020 року на суму 512883 гривень 72 копійок; акт №12А від 22.07.2020 за липень 2020 року на суму 2416 гривень 58 копійок; акт №13 від 05.08.2020 за серпень 2020 року на суму 183201 гривень 88 копійок; акт №14 від 07.08.2020 за серпень 2020 року на суму 94 977 гривень 66 копійок; акт №14А від 07.08.2020 за серпень 2020 року на суму 21 900 гривень 00 копійок; акт №15 від 11.09.2020 за вересень 2020 року на суму 142 430 гривень 42 копійок; акт №15А від 11.09.2020 за вересень 2020 року на суму 11 287 гривень 51 копійок.
На підставі вищевказаних документів (актів виконаних робіт), які були отримані від ПП « ОСОБА_9 », службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 , у період часу з 22.10.2020 року по 24.12.2020 року виконання умов п.6.2. розділу 2 договору підряду №57/19 від 24.09.2019 року, склавши офіційні документи у вигляді платіжних доручень, на підставі яких, через ІНФОРМАЦІЯ_5 перерахували, шляхом безготівкового перерахування, на банківський рахунок підрядника ПП « ОСОБА_9 » відкритого в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за № НОМЕР_1 , грошові кошти, а саме: 06.10.2019 на підставі платіжного доручення №393 від 04.10.2019 415591 гривень 25 копійок;06.10.2019 на підставі платіжного доручення №392 від 04.10.2019 699940 гривень 29 копійок; 06.10.2019 на підставі платіжного доручення №391 від 04.10.2019 1161889 гривень 23 копійок; 17.10.2019 на підставі платіжного доручення №405 від 04.10.2019 793199 гривень 77 копійок (акт №1) 05.11.2019 на підставі платіжного доручення №447 від 01.11.2019 175121 гривень 00 копійок (акт №2); 12.11.2019 на підставі платіжного доручення №509 від 14.11.2019 242675 гривень 58 копійок (акт №3) 22.11.2019 на підставі платіжного доручення №550 від 20.11.2019 149680 гривень 81 копійок (акт №4); 28.11.2019 на підставі платіжного доручення №575 від 25.11.2019 206772 гривень 46 копійок (акт №5); 06.12.2019 на підставі платіжного доручення №592 від 04.12.2019 380845 гривень 99 копійок (акт №6); 16.12.2019 на підставі платіжного доручення №662 від 16.12.2019 563 466 гривень 53 копійок (акт №7); 18.12.2019 на підставі платіжного доручення №667 від 18.12.2019 231492 гривень 00 копійок (акт №8); 18.12.2019 на підставі платіжного доручення №666 від 18.12.2019 778540 гривень 07 копійок (акт №8); 15.05.2020 на підставі платіжного доручення №36 від 15.05.2020 437704 гривень 56 копійок (акт №10) 27.05.2020 на підставі платіжного доручення №37 від 15.05.2020 54 098гривень 32 копійок (акт №10); 06.07.2020 на підставі платіжного доручення №96 від 02.07.2020 78 300гривень 00 копійок (акт №11); 06.07.2020 на підставі платіжного доручення №95 від 02.07.2020 688 163гривень 27 копійок (акт №11); 24.07.2020 на підставі платіжного доручення №141 від 22.07.2020 10871гривень 27 копійок (акт №11); 24.07.2020 на підставі платіжного доручення від 02.07.2020 28 022гривень 68 копійок (акт №12); 24.07.2020 на підставі платіжного доручення №138 від 22.07.2020 484861гривень 04 копійок (акт №12); 06.08.2020 на підставі платіжного доручення №176 від 05.08.2020 183201 гривень 88 копійок (акт №13); 11.08.2020 на підставі платіжного доручення №186 від 07.08.2020 131400 гривень 00 копійок (акт №14А); 11.08.2020 на підставі платіжного доручення №185 від 07.08.2020 94977 гривень 66 копійок (акт №14); 17.09.2020 на підставі платіжного доручення №269 від 14.09.2020 148 600 гривень 90 копійок (акт №15А); 17.09.2020 на підставі платіжного доручення №268 від 14.09.2020 142430 гривень 42 копійок (акт №15); 27.10.2020 на підставі платіжного дорученням № 3 від 26.10.2020 - 292684 гривень 55 копійок (акт №2 від 26.10.2020); 16.11.2020 на підставі платіжного дорученням № 5 від 13.11.2020 - 399 846 гривень 40 копійок (акт №3 від 13.11.2020); 15.12.2020 на підставі платіжного доручення №7 від 14.12.2020 отримав кошти у сумі 209982 гривень 33 копійок (акт №4 від 03.12.2020); 24.12.2020 платіжним дорученням №10 від 23.12.2020 отримав кошти у сумі 2 525 гривень 94 копійок (акт №5 від 21.12.2020), тим самим ІНФОРМАЦІЯ_4 в повному обсязі виконав умови договору-підряду №57/19 від 24.09.2019 року, в частині оплати виконаних робіт по будівництву сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 .
Проте, відповідно висновку експертів судової будівельно-технічної експертизи №СЕ-19/112-21/6664-БТ від 30.09.2021 р., у період з 24.09.2019 року по 11.09.2020 року ПП « ОСОБА_9 » частково не виконало роботи по акту №1 від 11.10.2019 за жовтень 2019 року; акту №5 від 25.11.2019 за листопад 2019 року; акту №8 від 20.12.2019 за грудень 2019 року; акту №9 від 20.01.2020 за січень 2020 року; акту №10 від 15.05.2020 за травень 2020 року; акту №11 від 15.05.2020 за травень 2020 року; акту №13 від 05.08.2020 за серпень 2020 року, таким чином загальна вартість фактично не виконаних робіт (завищенню) по об`єкту « Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 » по договору-підряду №57/19 від 24.09.2019 року становить 80 988 гривень 27 копійок.
Одночасно, відповідно довідки ІНФОРМАЦІЯ_7 від 11.02.2022 вартість завищених ПП « ОСОБА_9 » робіт по виконання договору підряду №57/19 від 24.09.2019 року, склало 107375 гривень 40 копійок. Дані висновки у довідці щодо суми завищених робіт, з урахуванням висновку експерту №СЕ-19/112-21/6664-БТ від 30.09.2021, підтверджено висновком судово-економічної експертизи №СЕ-19/112-22/1332-ЕК лише на суму 97185 гривень 93 копійки.
Проте, в ході вивчення спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_7 питання щодо дотримання ПП « ОСОБА_9 » вимог чинного законодавства при виконанні умов договору підряду №57/19 від 24.09.2019 щодо будівництва сільської лікарської амбулаторії в смт. Пантаївка, Олександрійського району, Кіровоградської області» порівняно роботи, включені підрядником ПП « ОСОБА_5 » до актів КБ-2в за жовтень 2019 року по вересень 2020року, з видом та переліком робіт кошторисної документації (локальними кошторисами на будівельні роботи), та порівнянням встановлено факт включення до актів КБ-2 в робіт, що не передбачені кошторисною документацією, що є не тільки порушенням вимог ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV, ст. 875, ст. 877 Цивільного кодексу України (зі змінами) від 16.01.2003 №435-IV та договірних умов п.4.2. договору підряду від 24.09.2019 №57/19, до актів виконаних робіт включено вартість будівельних робіт не передбачених кошторисною документацією, також, дане порушення призвело до завищення вартості виконаних робіт на суму 282092 гривень 76 копійок.
Враховуючи викладене, у зв`язку з наявністю ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України в діях службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 (якзамовника),ПП « ОСОБА_9 »(якпідрядника), ПП « ОСОБА_10 »(якавторського надзору),старшого інспекторатехнічно- ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_11 (яктехнічного надзору) за договором підряду №57/19 від 24.09.2019, пропоную внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відповідні відомості та розпочати по даному факту досудове розслідування.
На даний час, у сторони обвинувачення виникла необхідність у встановленні обставин, що мають значення для кримінального провадження №12022121060000538 від 04 травня 2022 року за частиною 3 статті 191 КК України, для визначення кола відповідальних за роботи осіб державного органу та коло їх прав і обов`язків щодо здійснення контролю за зазначеним будівництвом, стороні обвинувачення необхідно здійснити тимчасовий доступ до матеріалів кримінального провадження №12021121060000527 від 15 травня 2021 року, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Отже, в матеріалах кримінального провадження №12021121060000527 від 15 травня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, містяться речі та документи, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні № 12022121060000538 від 04 травня 2022 року за частиною 3 статті 191 КК України.
Кримінальне провадження №12021121060000527 від 15 травня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 .
За таких обставин, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
З урахування викладеного, клопотання в частині надання дозволу на вилучення вказаних документів не підлягає задоволенню, оскільки слідчим не доведено наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163, 164, 166, 372 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання слідчого СВ Олександрійського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022121060000538 від 04 травня 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 3 статті 191 КК України, задовольнити частково.
Надати слідчому СВ Олександрійського РВП ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , та знаходяться в матеріалах кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за№ 12021121060000527 від 15 травня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
В іншій частині клопотання відмовити.
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення.
Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2022 |
Оприлюднено | 15.05.2024 |
Номер документу | 105652986 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дубровська Н. М.
Кримінальне
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дубровська Н. М.
Кримінальне
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дубровська Н. М.
Кримінальне
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дубровська Н. М.
Кримінальне
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дубровська Н. М.
Кримінальне
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Стручкова Л. І.
Кримінальне
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дубровська Н. М.
Кримінальне
Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дубровська Н. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні