Справа № 361/2337/22
Провадження № 1-кс/361/726/22
10.08.2022
У Х В А Л А
10 серпня 2022 року м. Бровари
Слідчий суддя Броварського міськрайонного суду Київської ОСОБА_1 із участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду клопотання прокурора Баришівського відділу Броварської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022112130000019 від 26 січня 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 191, частиною 1 статті 366 Кримінального кодексу України, про тимчасовий доступ до речей та документів та їх вилучення,
в с т а н о в и в:
Прокурор звернувся до суду з клопотанням, про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю їх вилучення, а саме до інформації, які зберігаються у підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: ( АДРЕСА_1 ).
В провадженні слідчого відділу Броварського РУП ГУНП в Київській області перебувають матеріали кримінального провадження за № 42022112130000019 від 26.01.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, ч. 1 ст. 366 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що у 2021 році замовником ІНФОРМАЦІЯ_2 проведено переговорну процедуру із закупівлі робіт - реконструкції комплексу гідротехнічних споруд осушувально зволожувальної системи р. Трубіж з метою захисту від підтоплення та затоплення територій і сількогосподарських угідь Баришівського району UA-2021-05-19-011396-b.
За результатами відкритих торгів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договір №22/06/2021 від 22.06.2021 на суму 2 518 884,95 грн. Джерелом фінансування робіт з будівництва є місцевий бюджет. Договір вже виконаний, в електронній системі « ІНФОРМАЦІЯ_3 » наявний звіт про виконання договору.
Встановлено, що згідно договору необхідно було провести реконструкції комплексу гідротехнічних споруд осушувально зволожувальної системи р. Трубіж з метою захисту від підтоплення та затоплення територій і сількогосподарських угідь Баришівського району.
Встановлено, що 20.08.2021 та 21.09.2021 Замовником за виконання робіт згідно договору перераховано грошові кошти відповідно довідки про вартість виконаних робіт у повному розмірі, що в свою чергу підтверджується платіжними документами (вивчено дані порталу «Е-дата»).
Проте, вказані роботи виконані не в повному обсязі.
З метоюз`ясування обставин,що маютьзначення длякримінального провадження, необхідні спеціальнізнання.
У зв`язку з чим, прокурором Баришівського відділу Броварської окружної прокуратури 07.02.2022 винесено постанову про призначення будівельно-технічної експертизи для проведення якої залучено експертів ІНФОРМАЦІЯ_4 , експертиза на даний час триває.
Крім того, під час досудового розслідування встановлено, що на підставі наказу від 16.08.2021 №470 ІНФОРМАЦІЯ_5 прийнято рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-05-19-011396-b, здійсненої ІНФОРМАЦІЯ_2 , висновок про результати якого оприлюднений в інформаційно-телемунікаційні системі ІНФОРМАЦІЯ_6 в установлені законодавством строки.
За результатами вказаного моніторингу встановлено порушення вимог законодавства у сфері закупівель.
Проте, у визначені статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», строки Замовником не усунуто викладені у висновку порушення.
Так, Броварською окружною прокуратурою на адресу ІНФОРМАЦІЯ_7 скеровано лист щодо проведення перевірки закупівлі UA: 2021-05-19-011396-b, яка була проведена ІНФОРМАЦІЯ_2 ( НОМЕР_1 ), а саме у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі.
При цьому, ІНФОРМАЦІЯ_5 здійснюється робота по формуванню переліку проведених моніторингів, за результатами яких Замовником не усунуто виявлені порушення, для подальшої організації перевірок закупівель, під час якого буде враховано звернення Броварської окружної прокуратури щодо проведення перевірки.
Так, під час проведення перевірки ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо законності проведення закупівлі «Реконструкція комплексу гідротехнічних споруд осушувально зволожувальної системи р. Трубіж з метою захисту від підтоплення та затоплення територій і сільськогосподарських угідь ІНФОРМАЦІЯ_8 », а також для перевірки виконання фактично виконаних робіт під час вищезазначених робіт, які будуть надаватись на експертизи необхідно отримати у підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме:
1.Завірені копії Свідоцтва про державну реєстрацію, Довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), Довідки платника ПДВ, на підставі яких Підрядник протягом ревізійного періоду року здійснював фінансово-господарську діяльність;
2.Ліцензію (з додатком до неї) та дозволи, видані Підряднику на право здійснення будівельного монтажних робіт за ревізійний період.
3.Проектно-кошторисна документація на об`єкт, яка затверджена замовником та отримала позитивний висновок державної експертизи.
4.Договори та додаткові угоди до них з додатками (договірні ціни, локальні кошториси, тощо), укладені між Підрядником та Замовником на виконання будівельно-монтажних робіт протягом ревізійного періоду;
5.Довідки про вартість виконаних підрядних робіт ф. КБ-3 та Акти приймання передачі виконаних підрядних робіт ф. КБ-2в з відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат до них, складені Підрядником по виконаних роботах протягом ревізійного періоду року на замовлення Замовника;
6.Розрахунок загальновиробничих витрат, розрахований розрахунково-аналітичним методом, на підставі понесених витрат Підприємством за минулий період (2020-2021);
7.Документи, які підтверджують фактичне використання машин та механізмів, включених в акти ви конаних підрядних робіт ф. КБ-2в, а саме:
-шляхові листи, наряди завдання на автомобілі та механізми;
у разі використання орендованих машин та механізмів:
-договори на оренду машин та механізмів;
-платіжні доручення, які б підтверджували оплату машин та механізмів орендодавцю;
8.Документи, які підтверджують фактичне придбання матеріалів та їх доставку, включені в акти виконаних підрядних робіт ф. КБ-2в (накладні на придбання матеріалів з податковими накладними до них, шляхові листи, які б підтверджували доставку матеріалів, договори на оренду транспорту та їх виконання, у разі доставки матеріалів орендованим транспортом);
9.Звіти про використання основних матеріалів на будівництві ф. М-29, відповідальних осіб за виконання будівельно-монтажних робіт по об`єктах, замовником яких виступав Замовник протягом ревізійного періоду;
10.Звіт про рух матеріальних цінностей (форма М-19) матеріально-відповідальних осіб за виконання будівельно-монтажних робіт по об`єктах, замовником яких виступав Замовник протягом ревізійного періоду;
11.Оборотно-сальдову відомість по рахунку 20 «Матеріали на складі» в розрізі оприбуткування та списання матеріалів на об`єкти, замовником яких виступав Замовник протягом ревізійного періоду;
12.Калькуляції на виготовлення матеріалів та виробів власними силами (у разі наявності);
13.Документи, які підтверджують фактично понесені витрати Підрядником на сплату єдиного внеску з нарахованої заробітної плати робітникам, задіяним на виконанні робіт на об`єктах, замовником виконання яких виступав Замовник протягом ревізійного періоду року, в розрізі періодів та об`єктів (у разі нарахування вказаних витрат пооб`єктно);
14.Документи, які підтверджують якість матеріалів, їх походження та придатність до використання;
15.Акти на приховані роботи, що включені до актів ф. КБ-2в;
16.Журнали робіт/прихованих робіт;
17.У разі залучення для виконання вищевказаних робіт субпідрядних організацій (підприємств): договори, укладені Підрядником з субпідрядними організаціями, довідки про вартість виконаних робіт ф.КБ-3, акти приймання виконаних підрядних робіт ф.КБ-2в, які безпосередньо складалися субпідрядними організаціями з відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат, бухгалтерську довідку про стан взаєморозрахунків з субпідрядними організаціями за виконані будівельно-монтажні роботи та оборотно-сальдову відомість по рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками».
Ініціатор клопотання зазначає, що тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю їх вилучення, які зберігаються у підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: ( АДРЕСА_1 ), має суттєве значення для встановлення істини у даному кримінальному провадженні, встановлення осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, а також може бути використана як доказ та не може буди здобута іншим шляхом.
Крім того зазначав, що одержати в інший спосіб, без рішення суду, зазначені документи та в подальшому вилучити їх неможливо, оскільки при отриманні причетними до вчинення вказаних кримінальних правопорушень інформації про те, що органи досудового розслідування мають намір їх вилучити, є ризик втрати важливих оригіналів документів, які містять оригінали підписів осіб і відтиски печаток, а також є ризик перешкоджання встановленню істини у кримінальному провадженні, притягненню винних осіб до відповідальності, з метою недопущення втрати та знищення важливих речових доказів, що може призвести до тяганини досудового розслідування кримінального провадження, унеможливить проведення ряду судових експертиз, проведення перевірок та потягне за собою втрату доказів винності осіб, причетних до вчинення вказаних кримінальних правопорушень, оскільки їх завчасне повідомлення про намір вилучення таких речей і документів, може призвести до знищення чи підміни даних документів та речей.
Прокурор подав до суду заяву в якій просить проводити судове засідання без його участі, подане клопотання підтримав, з підстав зазначених у клопотанні та просив про його задовольнити.
З огляду на положення частини 2 статті 163 КПК України, клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів розглядалось слідчим суддею без виклику уповноваженого представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Згідно частини 4 статті 107 КПК України фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів кримінального провадження, не здійснювалось, у зв`язку з неприбуттям у судове засідання осіб, які беруть участь у судовому провадженні.
Ознайомившись із клопотанням та доданими до нього документами, слідчим суддею встановлено наступне.
Слідчим відділом Броварського РУП ГУНП в Київській області здійснюється досудове розслідування кримінального за № 42022112130000019 від 26.01.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, ч. 1 ст. 366 КК України.
Відповідно до частини 1 статті 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до статті 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до пунктів 1, 2 частини 5 статті 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Вивчивши зміст клопотання та додані до нього документи, оцінивши потреби досудового розслідування, які виправдовують такий ступінь втручання у права та свободи ІНФОРМАЦІЯ_9 , слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого підлягає задоволенню, при цьому вилучення вказаних документів не призведе до порушення прав та охоронюваних законом інтересів третіх осіб.
Слідчий суддя вважає, що тимчасовий доступ до документів особи, що знаходяться у володінні такої особи не тягне негативних наслідків, передбачених пунктом 10 частини 1 статті 309 КПК України, відповідатиме завданням кримінального провадження визначених статтею 2 КПК України, при цьому копії вказаних документів самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відомості, що містяться в цих документах можуть бути використані як докази та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів неможливо.
На підставі викладеного, керуючись статтями 131, 132, 159, 160, 163, 164, 165, 166, 309, 370-372, 376, 395 КПК України,
п о с т а н о в и в:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні - прокурорам Баришівського відділу Броварської окружної прокуратури ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, які зберігаються у підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( АДРЕСА_1 ), а саме:
1. Завірені копії Свідоцтва про державну реєстрацію, Довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), Довідки платника ПДВ, на підставі яких Підрядник протягом ревізійного періоду року здійснював фінансово-господарську діяльність;
2. Ліцензію (з додатком до неї) та дозволи, видані Підряднику на право здійснення будівельного монтажних робіт за ревізійний період.
3. Проектно-кошторисна документація на об`єкт, яка затверджена замовником та отримала позитивний висновок державної експертизи.
4. Договори та додаткові угоди до них з додатками (договірні ціни, локальні кошториси, тощо), укладені між Підрядником та Замовником на виконання будівельно-монтажних робіт протягом ревізійного періоду;
5. Довідки про вартість виконаних підрядних робіт ф. КБ-3 та Акти приймання передачі виконаних підрядних робіт ф. КБ-2в з відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат до них, складені Підрядником по виконаних роботах протягом ревізійного періоду року на замовлення Замовника;
6. Розрахунок загальновиробничих витрат, розрахований розрахунково-аналітичним методом, на підставі понесених витрат Підприємством за минулий період (2020-2021);
7. Документи, які підтверджують фактичне використання машин та механізмів, включених в акти виконаних підрядних робіт ф. КБ-2в, а саме:
- шляхові листи, наряди завдання на автомобілі та механізми;
у разі використання орендованих машин та механізмів:
- договори на оренду машин та механізмів;
- платіжні доручення, які б підтверджували оплату машин та механізмів орендодавцю;
8. Документи, які підтверджують фактичне придбання матеріалів та їх доставку, включені в акти виконаних підрядних робіт ф. КБ-2в (накладні на придбання матеріалів з податковими накладними до них, шляхові листи, які б підтверджували доставку матеріалів, договори на оренду транспорту та їх виконання, у разі доставки матеріалів орендованим транспортом);
9. Звіти про використання основних матеріалів на будівництві ф. М-29, відповідальних осіб за виконання будівельно-монтажних робіт по об`єктах, замовником яких виступав Замовник протягом ревізійного періоду;
10. Звіт про рух матеріальних цінностей (форма М-19) матеріально-відповідальних осіб за виконання будівельно-монтажних робіт по об`єктах, замовником яких виступав Замовник протягом ревізійного періоду;
11. Оборотно-сальдову відомість по рахунку 20 «Матеріали на складі» в розрізі оприбуткування та списання матеріалів на об`єкти, замовником яких виступав Замовник протягом ревізійного періоду;
12. Калькуляції на виготовлення матеріалів та виробів власними силами (у разі наявності);
13. Документи, які підтверджують фактично понесені витрати Підрядником на сплату єдиного внеску з нарахованої заробітної плати робітникам, задіяним на виконанні робіт на об`єктах, замовником виконання яких виступав Замовник протягом ревізійного періоду року, в розрізі періодів та об`єктів (у разі нарахування вказаних витрат пооб`єктно);
14. Документи, які підтверджують якість матеріалів, їх походження та придатність до використання;
15. Акти на приховані роботи, що включені до актів ф. КБ-2в;
16. Журнали робіт/прихованих робіт;
17. У разі залучення для виконання вищевказаних робіт субпідрядних організацій (підприємств): договори, укладені Підрядником з субпідрядними організаціями, довідки про вартість виконаних робіт ф.КБ-3, акти приймання виконаних підрядних робіт ф.КБ-2в, які безпосередньо складалися субпідрядними організаціями з відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат, бухгалтерську довідку про стан взаєморозрахунків з субпідрядними організаціями за виконані будівельно-монтажні роботи та оборотно-сальдову відомість по рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками».
Строк дії ухвали 2 (два) місяці, починаючи з 10 серпня 2022 року по 10 жовтня 2022 року включно.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямКримінально-процесуальногокодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів (частина 1 статті 166 КПК України).
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Броварський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2022 |
Оприлюднено | 15.05.2024 |
Номер документу | 105720644 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Броварський міськрайонний суд Київської області
Сердинський В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні