Постанова
від 22.08.2022 по справі 200/16042/21
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 серпня 2022 року справа №200/16042/21

м. Дніпро

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого Блохіна А.А., суддів Гаврищук Т.Г., Сіваченко І.В. розглянув в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21 січня 2022 р. у справі № 200/16042/21 (головуючий І інстанції Христофоров А.Б.) за позовом Державної служби геології та надр України до Комунального підприємства "Компанія "Вода Донбасу" за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Донецької обласної державної адміністрації, обласної військово-цивільної адміністрації про анулювання спеціального дозволу на користування надрами, -

У С Т А Н О В И В:

17 листопада 2021 року Державна служба геології та надр України звернулась до суду з позовом до Комунального підприємства "Компанія "Вода Донбасу" за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Донецької обласної державної адміністрації, обласної військово-цивільної адміністрації про анулювання спеціального дозволу на користування надрами, в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, позивач просить суд: - припинити право на користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5959 від 08.07.2014 року наданого Комунальному підприємству "Компанія "Вода Донбасу".

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачу надано спеціальний дозвіл на користування надрами №5959 з метою видобування питних підземних вод для централізованого водопостачання. З моменту отримання Дозволу №5959 у Надрокористувача виникли права та обов`язки, передбачені Кодексом України про надра та Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами. Затвердженого постановою КМУ від 30.05.2011 року №615, який регулює питання надання Держгеонадрами спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін. Як додаток до спеціальних дозволів укладено Угоду №5959 про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин, яка є невід`ємною частиною Дозволу №5959.

03.07.2020 року на адресу Держгеонадр надійшов лист №9261/02/07-20 ДНВП "Геоінформ України" в якому надали перелік суб`єктів господарювання, власників спеціальних дозволів на користування надрами, які станом на 03.07.2020 року не направили до ДНВП "Геоінформ України" щорічну статистичну звітність за формою 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2019 рік. У зв`язку з чим, наказом Держгеонадр №346 від 14.08.2020 року було надано 30 календарних днів на усунення порушень, про що повідомлено відповідача листом №12989/01/07-20 від 26.08.2020 року, який отримано уповноваженим представником 02.09.2020 року.

ДНВП "Геоінформ України" направило лист №10173/02/02-21 від 16.06.2021 року щодо надання інформації про перелік надрокористувачів, які не подали звітні баланси запасів корисних копалин за формами 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2020 рік.

На підставі зазначеного Держгеонадра видало наказ №468 від 18.06.2021 року "про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами та внесення змін до наказів" чим внесено зміни до пункту 38 додатка 1 наказу № 346 від 14.08.2020 року в частині доповнення підстав зупинення дії дозволу. Відповідача було повідомлено листом Держгеонадр №10604/01/02-21 від 30.06.2021 року, який отримано уповноваженим представником 20.07.2021 року.

Спеціальний дозвіл на користування надрами містить Особливі умови відповідно до п.12 Порядку 615 дотримання яких є обов`язковим. Вважають, що наявні підстави для анулювання дозволу, законом презюмується, що саме судовий порядок є додатковою гарантією ефективного захисту прав надрокористувача, для забезпечення чого позивач звернувся до суду. Просив задовольнити позов.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 21 січня 2022 р. у справі № 200/16042/21 у задоволенні позову - відмовлено.

Позивач не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати оскаржене судове рішення та прийняти нове рішення про задоволення позову.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що надрокористувач наділений не правом, а обов`язком вчасно усунути виявлені порушення. Неусунення у встановлений строк порушень є виключною виною відповідача, при тому що Держгеонадра надали значний термін для здійснення дій направлених на усунення порушень.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження у відповідності до ст. 311 КАС України.

Відповідно до вимог ч. 1,2 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Колегія суддів заслухала доповідь судді-доповідача, перевірила матеріали справи, вивчила доводи апеляційної скарги, і дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що Комунальне підприємство "Компанія "Вода Донбасу" код ЄДРПОУ 00191678 є юридичною особою, зареєстроване за адресою: Україна, 87547, Донецька область, м. Маріуполь, вул. К. Лібкнехта, буд. 177а.

Державна служба геології та надр України є центральним органом виконавчої влади, який наділений функціями для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1174.

Відповідно до пункту 4 зазначеного Положення Державна служба геології та надр України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема: - видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); - зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.

08 липня 2014 року об`єкту ліцензування Центральна ділянка Амвросіївського родовища (свердловини №№14/1-А, 3-А, 4-А, 5-А, 8-А) видано ліцензію (спеціальний дозвіл) на користування надрами № 2929 з метою видобування питних підземних вод для централізованого водопостачання, власником ліцензії визначено Комунальне підприємство "Компанія "Вода Донбасу", код ЄДРПОУ 00191678, місцезнаходження: 83001, Донецька область, м. Донецьк, вул. Артема, буд. 85 (а. с. 6 - 6 з. б.).

Як додаток до спеціальних дозволів укладено Угоду №5959 від 08 липня 2014 року про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин, яка є невід`ємною частиною Дозволу №5959 (а. с. 7-11).

Державним науково-виробничим підприємством "Державний інформаційний геологічний фонд України" на адресу Голови державної геології та надр за вих.№03/303-1826 03.07.2020 року надіслано інформацію про суб`єктів господарювання, власників спеціальних дозволів на користування надрами, які станом на 03.07.2020 не направили до ДНВП "Геоінформ України" щорічну статистичну звітність за формою 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2019 рік та додано перелік таких надрокористувачів, в якому міститься Комунальне підприємство "Компанія "Вода Донбасу" (а. с. 13-15).

14 серпня 2020 позивачем прийнято наказ №346, яким зупинено дію спеціальних дозволів на користування надрами, згідно з переліком, наведеним у додатку 1 до цього наказу; встановлено надрокористувачам терміни на усунення порушень законодавства про надра, згідно з переліком, наведеним у додатку 2 до цього наказу (а. с. 16).

Згідно з витягу з переліку спеціальних дозволів на користування надрами, дію яких зупинено в додатку 1 до наказу Держгеонадр від 14.08.2020 №346 за реєстраційним номером " 5959" зазначено 191678 Комунальне підприємство "Компанія "Вода Донбасу", надано 30 календарних днів на усунення порушень (а. с. 16 з. б.).

26.08.2020 року на адресу відповідача позивачем надіслано лист з повідомленням про те, що наказ Держгеонадр (з додатками) розміщений на офіційному веб-сайті Державної служби геології та надр України. Зазначено, що інформацію на виконання наказу Держгеонадр необхідно надати до Держгеонадр. У разі ненадання інформації у визначений термін буде розглянуто питання щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами у встановленому законодавством порядку (а. с. 17).

Державним науково-виробничим підприємством "Державний інформаційний геологічний фонд України" на адресу Голови державної геології та надр за вих.№03/303-1826 03.07.2020 року надіслано інформацію про суб`єктів господарювання, власників спеціальних дозволів на користування надрами, які станом на 03.07.2020 не направили до ДНВП "Геоінформ України" щорічну статистичну звітність за формою 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2019 рік та додано перелік таких надрокористувачів, в якому міститься Комунальне підприємство "Компанія "Вода Донбасу" (а. с. 13-15).

18 червня 2021 року позивачем прийнято наказ № 468, яким зупинено дію спеціальних дозволів на користування надрами, згідно з переліком, наведеним у додатку 1 до цього наказу; встановлено надрокористувачам терміни на усунення порушень законодавства про надра, згідно з переліком, наведеним у додатку 2 до цього наказу (а. с. 21).

Згідно витягу з переліку спеціальних дозволів на користування надрами, внесено зміни до п. 38 додатка 1 до наказу від 18.06.2021 року № 468 в частині доповнення підстав зупинення дії дозволу до наказу Держгеонадр від 18.06.2021 року №468 за реєстраційним номером " 5959" зазначено 00191678 Комунальне підприємство "Компанія "Вода Донбасу", надано 30 календарних днів на усунення порушень (а. с. 21 з. б.).

18.08.2021 року на адресу відповідача позивачем надіслано лист у якому позивач просив відповідача у 15 денний строк надати до Держгеонадр власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, згідно з спеціальними дозволами на користування надрами (а. с. 23-24).

Листом ДРГП "Донецькгеологія" від 03.12.2018 року № 02/2-1563 було надано наступні вказівки: "Підприємства і організації всіх форм власності, які здійснюють забір підземних вод на підставі дозволу на спеціальне водокористування зобов`язані щорічно, до 20 січня, заповнювати і надавати форму № 7-ГР (підземні води) до Державної служби геології та надр України (03057, Україна, м. Київ, вул. Ежена Потьє, 16, e-mail: geonadra@geomail.kiev.ua) та регіонального геологічного підприємства (а. с. 59).

Листом ДРГП "Донецькгеологія" від 29.12.2019 року № 02/2-1522 було надано наступні вказівки: "Підприємства і організації всіх форм власності, які здійснюють забір підземних вод на підставі дозволу на спеціальне водокористування зобов`язані щорічно, до 20 січня наступного за звітнім року, в паперовому та електроному вигляді, надавати форму № 7-ГР (підземні води) в ДРГП "Донецькекологія" (84500, Донецька область, м. Бахмут, вул. Сибірцева, 17, e-mail: dongeo@ukr.net) для узагальнення і подальшої передачі ДНВП "Геоінформ" (а. с. 60).

Листом від 04.09.2020 року № 0.05.01/вх1-253-20, реєстрація вхідної кореспонденції позивача - від 04.09.2020 року № 11458/02/07-20, було направлено форми 7-гр за 2019 рік по відокремленим підрозділам КП "Компанія "Вода Донбасу", в тому числі і по Амвросіївському ВУВКГ (а. с. 61).

Листом від 04.01.2021 року № 0.05.01/вх.4-1011-20 повідомлено Державну службу геології та надр України про те, що форми 7-гр було вже надіслано раніше листом від 04.09.2020 № 0.05.01/вх.4-1011-20 (а. с. 62-63).

Листом від 26.01.2021 року № 0.05.01/118 відповідач повідомив Державну службу геології та надр України про те, що в доповнення до листа від 04.01.2021 року №0.05.01/вх4-1011-20 надіслано звітні баланси використання підземних вод за 2019 рік по формі №7-гр на електронну адресу e-mail: geonadra@geomail.kiev.ua та на поштову адресу 03057. М. Київ, вул. Антона Цедіка, 16 (а. с. 64-65).

Листом від 25.05.2021 року № 0.05/вх.1-135-21 повідомлено Державну службу геології та надр України про те, що на лист від 13.05.2021 року № 7455/01/07-21 було повторно направлено всі затребувані форми 7-гр за 2020 рік, у тому числі і Амвросіївського ВУВКГ (а. с. 66).

Листом від 31.08.2021 року № 9/1068 повідомлено Державну службу геології та надр України про те, що на лист позивача від 18.08.2021 року № 14639/01-1/02-21 повторно направлено звітність відокремлених підрозділів за формою 7-гр взагалі за 2016-2020 роки. Крім того, у даному листі також було зазначено, що копії форм було також надано на електронну адресу ДНВП "Геоінформ України" e-mail: geonadra@geomail.kiev.ua (а. с. 67).

Також, від відповідача та позивача до суду надішли докази направлення та отримання звітних балансів запасів корисних копалин за формою 7-гр за 2019 та 2020 роки (а. с. 83-84, 94).

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частина 1 статті 19 Кодексу України про надра встановлює, що надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр.

Повноваження Держгеонадра України у спірних правовідносинах визначаються, зокрема, Кодексом України про надра, Положенням про Державну службу геології та надр України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1174 (далі - Положення №1174), Порядком № 615.

Статтею 15 Кодексу України про надра встановлено, що надра надаються у постійне або тимчасове користування. Постійним визнається користування надрами без заздалегідь встановленого строку. Тимчасове користування надрами може бути короткостроковим (до 5 років) і довгостроковим (до 50 років). У разі необхідності строки тимчасового користування надрами може бути продовжено.

Надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу (частина перша статті 19 Кодексу України про надра).

Зі змісту частини другої статті 24 Кодексу України про надра вбачається, що користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Статтею 60 Кодексу України про надра встановлено, що державний контроль і нагляд за веденням робіт по геологічному вивченню надр, їх використанням та охороною спрямовані на забезпечення додержання всіма державними органами, підприємствами, установами, організаціями та громадянами встановленого порядку користування надрами, виконання інших обов`язків щодо охорони надр, встановлених законодавством України.

Згідно з положеннями частини першою статті 61 Кодексу України про надра державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним використанням надр України здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Відповідно до підпункту 12 пункту 4 Положення №1174 Державна служба геології та надр України, згідно із покладеними на неї завданнями, здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр та раціональним і ефективним використанням надр України.

Пунктом 22 Порядку №615 встановлено, що дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів державної фіскальної служби, зокрема, у разі порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр.

Після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов`язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом.

При цьому, зупинення дії дозволу не звільняє надрокористувача від обов`язку проводити на ділянці надр роботи, пов`язані із запобіганням виникненню аварійної ситуації або усуненням її наслідків. Також, зупинення дії дозволу не є підставою і для переривання строку його дії.

Дія дозволу поновлюється органом з питань надання дозволу після усунення надрокористувачем причин, що призвели до зупинення його дії.

Зі змісту наведених правових норм вбачається, що однією з підстав зупинення дії дозволу на спеціальне використання надр є порушення надрокористувачем умов та порядку користування надрами, невиконання обов`язків, визначених статтею 24 Кодексу України про надра.

Згідно з ч. 2 ст. 26 Кодексу України про надра, право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку.

Відповідно до підпункту 1.8 Порядку обліку робіт і досліджень, пов`язаних із геологічним вивченням надр, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів від 14.06.2013 р. № 262, інформаційно-технічне забезпечення, інформаційно-аналітичне супроводження робіт з обліку результатів завершених робіт і досліджень, пов`язаних із геологічним вивченням надр та веденням електронної бази, здійснюється ДНВП "Геоінформ України". Тобто, ДНВП "Геоінформ України" є державним підприємством, відповідальним за збір та облік статистичної інформації у сфері спеціального користування надрами, який володіє інформацією щодо подання надрокористувачами відповідних звітів.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що анулювання раніше зупиненого спеціального дозволу в судовому порядку можливе, зокрема, у разі, якщо надрокористувачем не виконуються зобов`язання, за угодою про умови користування надрами.

Верховним Судом у постановах від 03.05.2018 року у справі № 812/1074/17, від 18.10.2018 року у справі № 812/1735/17, від 22.01.2019 року у справі № 810/3865/17, від 12.08.2020 року у справі № 813/2441/16 вже висловлювалась правова позиція з приводу застосування положень частини першої статті 26 Кодексу України про надра, яка полягає в тому, що суд може припинити право користування надрами лише у разі незгоди користувачів в указаних вище випадках.

Таким чином, судовий порядок вирішення питання припинення права користування надрами передбачений у разі незгоди користувача з анулюванням спеціального дозволу на користування надрами, тобто у разі наявності спору з цього приводу.

Судом встановлено, що відповідач виконав вимоги угоди про умови користування надрам, зокрема, 04.09.2020 року та 25.05.2021 року КП "Компанія "Вода Донбасу" направило на електронну адресу Державної служби геології та надр України geonadra@geomail.kiev.ua звітні баланси корисних копалин за 2019 та 2020 роки за формою 7-гр.

В матеріалах справи наявний супровідний лист КП "Компанія "Вода Донбасу" від 08.09.2021 року № 563/06 відповідно до якого підприємством надіслано на адресу ДНВП "Геоінформ України" виправлені форми звітності 7-гр за 2016-2020 роки, вхідний № 4977 від 09.09.2021.

Державна служба геології та надр України звернулася до суду із позовом про анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 5959 - 12.11.2021 року.

Відповідач додав до матеріалів справи докази належного виконання покладеного на нього обов`язку щодо подання до ДНВП "Геоінформ України" щорічних звітів відповідно до форми державної статистичної звітності 7-гр до моменту звернення із адміністративним позовом позивача.

Аналогічна позиція висловлена у постановах Верховного Суду від 17.10.2018 у справі №812/1761/17, від 14.05.2020 у справі №805/1765/18-а, від 23.12.2020 у справі № 812/972/18, від 25.02.2021 року у справі № 812/1105/17 і суд не вбачає підстав для відступу від неї.

Також, судом встановлено, що в особливій умові № 8 до Спеціального дозволу не передбачено обов`язок відповідача звітувати за формою 5-гр та 6-гр (а. с. 6 з. б.).

З урахуванням викладеного, та встановивши, що КП "Компанія "Вода Донбасу" належно виконано покладені на неї обов`язки щодо подання до ДНВП "Геоінформ України" щорічних звітів відповідно до форми державної статистичної звітності 7-гр за 2019 та 2020 роки, суд першої інстанції дійшов до висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про відмову у задоволенні позову.

Статтею 316 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Ураховуючи наведене, колегія суддів не знаходить правових підстав для задоволення апеляційної скарги і відповідно для скасування оскаржуваного судового рішення, оскільки судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального і процесуального права, правові висновки суду першої інстанції скаржником не спростовані.

Керуючись 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21 січня 2022 р. у справі № 200/16042/21 - залишити без задоволення.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21 січня 2022 р. у справі № 200/16042/21 - залишити без змін.

Повне судове рішення складено 23 серпня 2022 року.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя А.А. Блохін

Судді Т.Г. Гаврищук

І.В. Сіваченко

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2022
Оприлюднено25.08.2022
Номер документу105868434
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —200/16042/21

Постанова від 22.08.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 21.01.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 18.01.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні