Рішення
від 08.08.2022 по справі 160/7988/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 серпня 2022 року Справа № 160/7988/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Захарчук-Борисенко Н. В.

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

07.06.2022 року ОСОБА_1 звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, в якому просить:

- визнати дії Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області щодо не внесення індивідуальних відомостей до системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо ОСОБА_1 за період роботи за квітень 2011 року, та з вересня 2011 року по травень 2017 року включно у КЗО "Маломихайлівський НВК Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний, навчальний заклад" імені І.Г. Скакуна" Маломихайлівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області протиправними;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області внести зміни до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо ОСОБА_1 , включивши дані про страховий стаж ОСОБА_1 за період роботи за квітень 2011 року, та з вересня 2011 року по травень 2017 року включно у КЗО "Маломихайлівський НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» імені І.Г. Скакуна" Маломихайлівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області.

В обгрунтування позовної заяви позивач вказує, що відповідачем протиправно та безпідставно не внесено відомості до обліку реєстру застрахованих осіб період роботи за квітень 2011 року та з вересня 2011 по травень 2017 року включно.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.06.2022 року прийнято зазначену вище позовну заяву до розгляду та відкрито провадження по справі №160/7988/22 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Згідно ст.126 Кодексу адміністративного судочинства України сторони були належним чином повідомлені про розгляд справи № 160/7988/22 у спрощеному провадженні.

Суд в ухвалі від 09.06.2022 року встановив відповідачу строк для подання відзиву на позов в порядку ч. 1 ст. 261 Кодексу адміністративного судочинства України протягом 15-ти днів з моменту отримання відповідачем ухвали суду від 09.06.2022 року.

11.07.2022 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач заперечує проти задоволення позовних вимог, так як у трудовій книжці відсутні відомості щодо припинення існування закладу освіти, а лише зазначено: дату перейменування (21.04.2008 року); реорганізацію у комунальний заклад освіти (14.07.2011 року); передачу із спільної власності територіальних громади (30.03.2017 року) у комунальну власність (23.06.2017 року). Із відомостей на сайті opendatabot.ua Відділ освіти, молоді і спорту Покровської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02142514) не припинено (не ліквідовано), а лише перебуває у стані припинення.

19.07.2022 року позивачем подано відповідь на відзив, в якому підтримано доводи, зазначені у позовній заяві.

Дослідивши матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини справи.

У період з 25.01.1993 року по теперішній час, згідно записів трудової книжки НОМЕР_1 , яка наявна у матеріалах справи, ОСОБА_1 працює вчителем у Комунальному закладі освіти «Маломихайліський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад» імені І.Г. Скакуна» Маломихайлівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області (на даний час Маломихайлівський ліцей імені І.Г. Скакуна Маломихайлівської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області).

Відповідно до індивідуальних відомостей про застраховану особу, ОСОБА_1 , відсутня інформація про внесення страхових внесків за квітень 2011 року та з вересня 2011 року по грудень 2011 року включно та з січня 2011 року по травень 2017 року. У матеріалах справи відсутня інформація щодо внесення страхових внесків з 2012 року по 2016 рік включно, проте сторонами не заперечується факт відсутності зазначення про страхові внески у вказаний період.

Згідно з архівною довідкою №І-23-21 від 19.08.2021 року, виданої виконавчим комітетом Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області на ім`я позивача, у оскаржувані періоди, а саме: квітень 2011 року, вересень 2011 року травень 2017 року включно, сплачувалися страхові внески.

Синельниківська районна державна адміністрація Дніпропетровської області листом №30-1645/0/114-21 від 25.10.2021 року повідомляється наступне: відповідно до Положення про Архівне управління Синельниківської районної державної адміністрації до повноважень Архівного управління не входять функції коригування або подання виправлених звітів до органів ДПС або до реєстру застрахованих осіб ГУ ПФУ; для запобігання втрати страхового стажу, перевірки паспортних даних у поданій звітності на відповідність первинним документам та для подання виправленої звітності до органів ДПС України треба звертатися у відповідні представницькі органи ГУ Пенсійного фонду України та ДПС в Дніпропетровській області, та голови комісії з припинення юридичної особи - Відділ освіти, молоді та спорту Покровської РДА Дніпропетровської області.

Пенсійний орган листом від 01.04.2022 року №9449-3918/І-01/8-0400/22 надав відповідь на звернення позивача від 29.01.2022 року та повідомив, що для вирішення питання щодо виправлення серії та номеру паспорту в звітах з вересня 2011 року по травень 2017 року включно, рекомендується звернутись до роботодавця, з яким з 1991 року по теперішній час перебуваєте у трудових відносинах або до його вищестоящої організації, в разі припинення діяльності страхувальником до його правонаступника; внести зміни можливо виключно у разі надання страхувальником відповідних звітних документів до органу ДПСУ або, у разі ліквідації страхувальника без визначення правонаступника, за рішенням суду.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування визначені Законом України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 №1058-IV (далі Закон №1058-IV).

За змістом ст. 1 Закону №1058-IV застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування; страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески; страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.

У відповідності до пп. 4, 5 ч. 1 ст. 16 Закону №1058-IV застрахована особа має право: отримувати безоплатно відомості, внесені до її персональної облікової картки з системи персоніфікованого обліку та Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, у тому числі інформацію, що відображає обсяг пенсійних коштів на її накопичувальному пенсійному рахунку в Накопичувальному фонді або індивідуальному пенсійному рахунку в недержавному пенсійному фонді - суб`єкті другого рівня системи пенсійного забезпечення, якщо застрахована особа обрала такий недержавний пенсійний фонд, та стан здійснення пенсійних виплат за формою, встановленою правлінням Пенсійного фонду, та в порядку, визначеному цим Законом; звертатися із заявою до територіального органу Пенсійного фонду про уточнення відомостей, внесених до персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно з ч. 2 ст. 21 Закону№1058-IV на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, якій присвоюється унікальний номер електронної облікової картки. Унікальний номер електронної облікової картки формується автоматично шляхом додавання одиниці до останнього наявного унікального номера електронної облікової картки. Порядок та строки впровадження унікальних номерів електронних облікових карток застрахованих осіб, порядок ведення персональних електронних облікових карток визначаються Пенсійним фондом.

Відповідно до чч. 1, 2, 4 ст. 24 Закону№1058-IV страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.

Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності зазначеним Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.

Судом встановлено, що страхувальником за спірний період у звітах персоніфікованого обліку допущено зазначення невірних паспортних даних позивача, що не заперечується сторонами.

Постановою правління Пенсійного Фонду України від 05.11.2009 року №26-1, зареєстровано в Міністерстві юстиції 24.11.2009 за №1136/17152 «Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України» визнано такою, що втратила чинність, постанову правління Пенсійного фонду України від 10.06.2004 № 7-6 "Про Порядок формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування", зареєстровану в Міністерстві юстиції України 10.08.2004 за №1000/9599.

Постановою правління Пенсійного Фонду України від 08.10.2010 року №22-2, зареєстровано в Міністерстві юстиції 01.11.2010 року за №1014/18309 «Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» визнано такою, що втратила чинність, постанову правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009 року № 26-1 "Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України", зареєстровану в Міністерстві юстиції України 24.11.2009 року за № 1136/17152.

Постановою правління Пенсійного фонду України від 03.12.2013 року за №25-2, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 18.12.2013 року за №2141/24673, визнано такою, що втратила чинність, постанову правління Пенсійного фонду України від 08.10.2010 №22-2 "Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", зареєстровану в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 року за № 1014/18309.

Одночасно, пунктом 3 постанови правління Пенсійного Фонду України від 08.10.2010 року №22-2 та пунктом 2 постанови правління Пенсійного фонду України від 03.12.2013 року за №25-2 установлено, що: облік застрахованих осіб, звіти щодо сум нарахованих внесків та сум нарахованих внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування за періоди до 01.01.2011 року ведуться відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 10.06.2004 року №7-6 "Про затвердження Порядку формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10.08.2004 року за № 1000/9599, та постанови правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009 року №26-1 "Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2009 року за № 1136/17152; відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України за період до 01 січня 2011 року подаються лише за результатами перевірки, здійсненої за заявою платника.

Відповідно до підпункту 5 пункту 1.3 статті 1 Постанови правління Пенсійного фонду України від 10.06.2004 №7-6 "Про затвердження Порядку формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування", (яка втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду №26-1 від 05.11.2009) визначено, що у разі виявлення недостовірних відомостей, які подані та/або накопичені в електронних базах даних персоніфікованого обліку, страхувальник подає до відповідного територіального органу Пенсійного фонду необхідні коригуючі або скасовуючі документи щодо виявлених недостовірних звітів про застраховану особу. На підставі поданого документа з позначкою "коригуюча" у системі персоніфікованого обліку відбувається технологічна заміна попередньо накопичених відомостей в обліковій картці особи на актуальні відомості, що подані страхувальником у документі з позначкою "коригуюча". На підставі поданого документа з позначкою "скасовуюча" недостовірні відомості облікової картки вилучаються із переліку актуальних для використання, але залишаються у електронному архіві для збереження історії звітування. Скасування відомостей здійснюється, якщо некоректними виявились такі ключові реквізити первинного звіту, як код страхувальника, звітний рік, номер облікової картки застрахованої особи, код категорії застрахованої особи, код підстави для спеціального стажу. Коригування або скасовування відомостей облікової картки застрахованої особи здійснюється за будь-які роки функціонування системи персоніфікованого обліку тільки на підставі наданих у встановленому порядку документів страхувальника.

Відповідно до п.2.17 Постанови Пенсійного фонду №26-1 від 05.11.2009, яка втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду № 22-2 від 08.10.2010 коригуючі (коригуючий або скасовуючий документ) дані до системи персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб надаються також у таких випадках: якщо страхувальником було допущено помилку в прізвищі, імені або по батькові застрахованої особи, подаються коригуючі відомості, зазначені в таблиці 5 додатка 4 ( za136-09 ) до цього Порядку, з позначкою "коригуюча", які є підставою для заміни значень реквізитів відповідної таблиці, що попередньо була подана до органів Пенсійного фонду. На підставі поданої таблиці 5 додатка 4 до цього Порядку з позначкою "коригуюча" проводиться технологічна заміна попередньо накопичених даних в обліковій картці особи на актуальні дані, що подані страхувальником у таблиці з позначкою "коригуюча".

Якщо страхувальником було допущено помилку в коді страхувальника, звітному місяці, номері облікової картки застрахованої особи (ідентифікаційний номер за довідкою ДПА або серія та номер свідоцтва про загальнообов`язкове державне соціальне страхування), коді підстави для обчислення стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства (спеціальний стаж), подаються: таблиці 5, 6, 7 або 8 додатка 4 до цього Порядку з позначкою "скасовуюча" за ті звітні періоди, в яких дані були подані з невірними вищезазначеними реквізитами; таблиці 5, 6, 7 або 8 додатка 4 до цього Порядку з позначкою "початкова" з правильними вищезазначеними реквізитами за ті звітні періоди, у даних яких було допущено помилку. Зміни в сумах нарахованого заробітку, грошового забезпечення або доходу та сумах страхових внесків за звітний місяць при формуванні та поданні такої звітності не допускаються.

На підставі поданих документів з позначкою "скасовуюча" недостовірні дані облікової картки вилучаються із переліку чинних для використання, але залишаються в електронному архіві для збереження звітування.

Пунктом 2 частини першої статті 14-1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» визначено, що Пенсійний фонд та його територіальні органи зобов`язані забезпечувати своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру та здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру.

Відповідно до статті 16 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» Державний реєстр створюється для забезпечення: ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації; накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Державний реєстр складається з реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб.

Ведення реєстру страхувальників Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Відповідно до пунктів 3, 4 розділу IV Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27.03.2018 року № 8-1) відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. У разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником.

У разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.

Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду.

Таким чином, оцінюючи в сукупності наявні в справі докази, суд дійшов до висновку, що відповідач має повноваження внести зміни до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо ОСОБА_1 шляхом внесення відомостей до Реєстру застрахованих осіб стосовно позивача, включивши дані про страховий стаж за період роботи за квітень 2011 року та за вересень 2011 року по травень 2017 року включно у Маломихайлівському ліцеї імені І.Г.Скакуна, шляхом внесення відомостей щодо страхового стажу за квітень 2011 року та за вересень 2011 року по травень 2017 року включно у Маломихайлівському ліцеї імені І.Г.Скакуна та перерахування останнім до органів Пенсійного фонду України єдиного соціального внеску із заробітної плати позивача за цей період, до індивідуальних відомостей про застраховану особу -позивача, оскільки на момент розгляду справи наявні відомості визначені у пункті 4 розділу IV Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27.03.2018 № 8-1) а саме, у разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником, у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Отже, з урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку про задоволення позовних вимог.

Оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню, суд вважає за необхідне судовий збір у розмірі 992,40 грн стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача у відповідності до ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 291 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26, код ЄДРПОУ 21910427) про визнання дій та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати дії Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області щодо не внесення індивідуальних відомостей до системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо ОСОБА_1 за період роботи за квітень 2011 року, та з вересня 2011 року по травень 2017 року включно у КЗО "Маломихайлівський НВК Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний, навчальний заклад" імені І.Г. Скакуна" Маломихайлівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області протиправними;

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області внести зміни до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо ОСОБА_1 , включивши дані про страховий стаж ОСОБА_1 за період роботи за квітень 2011 року, та з вересня 2011 року по травень 2017 року включно у КЗО "Маломихайлівський НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» імені І.Г. Скакуна" Маломихайлівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області судові витрати у вигляду судового збору у розмірі 992,40грн на користь позивача.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.В. Захарчук-Борисенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.08.2022
Оприлюднено01.09.2022
Номер документу105965604
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —160/7988/22

Ухвала від 02.02.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 24.01.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Постанова від 09.12.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Ухвала від 10.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Рішення від 08.08.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 08.06.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні