ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,
e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,
код ЄДРПОУ 03499916
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"23" серпня 2022 р. м. Житомир Справа № 906/269/22
Господарський суд Житомирської області у складі:
судді Шніт А.В.
секретар судового засідання Шмойлова Л.А.
за участю представників сторін:
від позивача: Довгалюк Р.О. - адвокат, довіреність №007-130-1221 від 06.12.202;
від відповідача: не з`явився;
розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі справу
за позовом Акціонерного товариства "Оператор газорозподільних систем "Житомиргаз"
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Металіст ОЗЕФ"
про стягнення 1 798 222,65грн
Акціонерне товариство "Оператор газорозподільних систем "Житомиргаз" звернулося з позовом до суду про стягнення з ТОВ "Металіст ОЗЕФ" 1 798 222,65 грн вартості необлікованого (донарахованого) обсягу природного газу.
Підставами позовних вимог зазначено, що 17.11.2021 та 24.01.2022 представники АТ "Житомиргаз" у присутності представника споживача на ТОВ "Металіст ОЗЕФ" зафіксували різницю в показах на лічильнику та на обчислювачі вузла обліку газу, що стало підставою для проведення позачергової повірки елементів вузла обліку газу. За результатами позачергової повірки встановлено, що лічильник газу GМS-G25-32-0,6-У3.1-HЧ заводський №061577 непридатний до експлуатації, внаслідок чого споживання природного газу обліковувалося некоректно, про що складено акт про порушення №ZT003161 від 28.01.2022, в якому вказано про порушення підпункту 1 пункту 3 глави 2 розділу ХІ Кодексу ГРМ. На засіданні комісії з розгляду актів про порушення, внаслідок яких здійснюється перерахунок (донарахування) або зміна режиму нарахування об`ємів природного газу 14.02.2022 прийнято рішення про здійснення донарахування необлікованого обсягу природного газу з посиланням на п.4 гл. 4 розділу ХІ Кодексу ГРМ.
Ухвалою від 09.05.2022 суд відкрив провадження та ухвалив здійснювати розгляд за правилами загального позовного провадження, призначив підготовче засідання.
Ухвалою суду від 12.07.2022 постановлено закрити підготовче провадження та призначити справу №906/269/22 до судового розгляду по суті; призначити судове засідання на 23.08.2022 о 12:00.
Представник позивача в судовому засіданні 23.08.2022 позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, зазначених у позовній заяві. Пояснив, що вважає за можливе розглядати справу за відсутності представника відповідача.
Представник відповідача в судове засідання 23.08.2022 не з`явився. 22.08.2022 до суду повернулася копія ухвали суду від 12.07.2022, яка надсилалася відповідачу за адресою: 11001, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Гетьмана Виговського, 36 з відміткою поштового зв`язку: "адресат відсутній за вказаною адресою" (а.с. 115-116).
Відповідно до ч.7 ст.120 Господарського процесуального кодексу України учасники судового процесу зобов`язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи.
У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.
Відповідачем не повідомлено суд про зміну місцезнаходження та не забезпечено внесення відповідних змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
При цьому, суд враховує, що відповідно до ст.2 Закону України "Про доступ до судових рішень", кожен має право на доступ до судових рішень у порядку, визначеному цим Законом. Усі судові рішення є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі.
Всі ухвали Господарського суду Житомирської області у справі №906/269/22 були оприлюднені в Єдиному державному реєстрі судових рішень (http://reyestr.court.gov.ua), а тому учасники справи могли ознайомитися з їх текстом, оскільки були обізнані з судовим розглядом справи, що вбачається з доданих матеріалів.
Крім того, у матеріалах справи міститься роздруківка з офіційного сайту суду про розміщення оголошення про виклик ТОВ Металіст ОЗЕФ" до суду 23.08.2022 о 12:00 (а.с.117).
Враховуючи, що явка представника відповідача в судове засідання обов`язковою не визнавалася, суд вважає, що неявка представника останнього, не перешкоджає розгляду справи по суті.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, господарський суд
ВСТАНОВИВ:
Фактичні обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.
01.01.2016 між Акціонерним товариством "Оператор газорозподільних систем "Житомиргаз" (оператор ГРМ, позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Металіст ОЗЕФ" (споживач, відповідач) укладено Типовий договір розподілу природного газу, який затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) №2498 від 30.09.2015 (далі - Типовий договір розподілу природного газу), шляхом підписання останнім заяви-приєднання №09420YF6NFCP016 до умов договору розподілу природного газу (для споживачів, що не є побутовими) (а.с. 21).
Відповідно до п. 5.2 Типового договору розподілу природного газу, визначення об`єму розподілу та споживання природного газу по Споживачу здійснюється на межі балансової належності між Оператором ГРМ та Споживачем на підставі даних комерційного вузла обліку (лічильника газу), визначеного в заяві-приєднанні, та з урахуванням регламентних процедур, передбачених Кодексом газорозподільних систем та цим Договором.
17.11.2021 представниками позивача за участі представника відповідача складено акт обстеження №92199 б, у п.5 якого зафіксовано, що показники лічильника: 040561,04м.куб.; показники ЛГ в обчислювачі: 37379м.куб.
При цьому, в даному акті відповідачеві здійснено припис: "Споживачеві необхідно провести позачергову (позаштатну) повірку ЗВТ на ВОГ, а саме: лічильник газу та обчислювач "Універсал-02" (а.с. 23).
Також, у матеріалах справи міститься Акт про порушення №ZТ 001672 від 17.11.2021, у якому зазначено про порушення, а саме: пп.1, п.3 глави 2 розділу XI кодексу (пошкодження ЗВТ (лічильника газу) або робота комерційного ВОГ чи його складових у позаштатному режимі, внаслідок чого витрата (споживання) природного газу комерційним ВОГ не обліковується або обліковується некоректно (а.с. 24-25).
Відповідачем вищевказаний припис позивача щодо проведення повірки засобів вимірювальної техніки, викладений в акті обстеження №92199 б від 17.11.2021, виконано не було.
12.01.2022 представниками позивача за участі представника відповідача складено акт обстеження №201307 б, в якому зафіксовано аналогічні порушення - різниця показів на лічильнику та обчислювачі вузла обліку газу, а також повторно вказано на необхідність проведення позачергової повірки зазначених приладів (а.с. 26).
Також, складено акт про порушення №ZТ001706 від 12.01.2022 на підставі того ж порушення, що і 17.11.2021, а саме - пп.1, п.3 глави 2 розділу XI Кодексу газорозподільних систем (а.с. 27-28).
Крім того, 24.01.2022 позивачем за участі представника відповідача складено акт обстеження №201332 б, яким підтверджено роботу вузла обліку газу ТОВ Металіст ОЗЕФ" у позаштатному режимі роботи за тим же критерієм - різниця показів лічильника та обчислювача газу (а.с. 29).
У зв`язку з цим, посадовими особами позивача складено протокол №201332 від 24.01.2022 щодо направлення засобів вимірювальної техніки на позачергову повірку (а.с. 30-31). При цьому, відповідальною стороною за доставку лічильника газу на позачергову повірку визначено саме відповідача.
Також, 24.01.2022 складено акт про порушення від №ZТ001707 із зазначенням того ж порушення, що і у відповідних актах від 17.11.2021 та 12.01.2022 (а.с. 32-33).
28.01.2022 Державним підприємством "Всеукраїнський державний науково-виробничий центр старндартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів" проведено позачергову повірку належного відповідачу лічильника газу GMS-G25-32-0,6-У3.1-НЧ, зав.№061577, за результатами якої, видано довідку №39-2-6/0023 від 28.01.2022 про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Підставою такого визнання вказано: "Похибка лічильника перевищує максимально допустимі значення" (а.с. 35).
28.01.2022 представниками позивача в присутності представника відповідача складено акт обстеження №201353 б, яким зафіксовано факт непридатності лічильника газу GMS-G25-32-0,6-У3.1-НЧ, зав.№061577 (а.с. 44).
28.01.2022 представниками позивача складено акт про порушення №ZT003161, в якому вказано про порушення пп.1 п.3 гл.2 розділу XI Кодексу ГРМ (а.с. 45-46).
14.02.2022 на засіданні комісії з розгляду актів про порушення, внаслідок яких здійснюється перерахунок (донарахування) або зміна режиму нарахування об`ємів природного газу, було прийнято рішення, оформлене протоколом №14/02-22, про задоволення вищевказаних актів про порушення та здійснення донарахування необлікованого обсягу природного газу та його вартості в розмірі 1 798 222,65грн (а.с. 50).
14.02.2022 позивачем направлено відповідачу супровідний лист №100-СЛ-3656-0222 разом з актами-розрахунків та рахунками на вказану вище суму (а.с. 51-57).
Проте, не зважаючи на вказані обставини, зокрема, встановлене порушення Кодексу ГРС та прийняте рішення комісією позивача, відповідач не здійснив розрахунків з позивачем, внаслідок чого останній звернувся з відповідним позовом до господарського суду.
Норми права, застосовані судом, оцінка доказів, аргументів, наведених учасником справи, та висновки щодо порушення, не визнання або оспорення прав чи інтересів, за захистом яких мало місце звернення до суду.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 глави 1 розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг №2494 від 30.09.2015 (з відповідними змінами) (далі - Кодекс ГРС) порядок комерційного обліку природного газу (визначення його об`ємів і обсягів) по об`єктах споживачів, у тому числі побутових споживачів, здійснюється згідно з договором розподілу природного газу, укладеним між споживачем та Оператором ГРМ, та з урахуванням вимог цього Кодексу. Порядок укладання договору розподілу природного газу визначений розділом VІ цього Кодексу.
Згідно з абзацом першим пункту 3 глави 1 розділу ІХ Кодексу ГРС фактичний об`єм надходження природного газу до/з ГРМ (у тому числі по об`єктах споживачів) за певний період визначається в точках комерційного обліку (на межі балансової належності) на підставі даних комерційних вузлів обліку, встановлених в точках вимірювання, та інших регламентованих процедур у передбачених цим Кодексом випадках.
Визначення об`єму споживання (розподілу) природного газу по об`єкту споживача, що не є побутовим, здійснюється на межі балансової належності між Оператором ГРМ і споживачем на підставі даних комерційних ВОГ, визначених договором розподілу природного газу між Оператором ГРМ і споживачем, та з урахуванням вимог цього Кодексу та договору, що передбачено абзацом 1 пункту 1 глави 3 розділу ІХ Кодексу ГРС.
Варто зазначити, що вузол обліку природного газу/вузол обліку/ВОГ, за змістом пункту 4 глави 1 розділу І Кодексу ГРС, визначається як сукупність засобів вимірювальної техніки, зокрема лічильник газу або звужуючий пристрій, та допоміжних засобів, призначених для вимірювання, реєстрації результатів вимірювання та розрахунків об`єму природного газу, зведених до стандартних умов, визначених законодавством.
Абзацами 1, 3 пункту 2 глави 6 розділу Х Кодексу ГРС передбачено, що протягом експлуатації комерційного ВОГ та його складових Оператор ГРМ та споживач (суміжний суб`єкт ринку природного газу) проводять контрольне зняття показань ЗВТ (лічильника газу); перевірку комерційного ВОГ та його складових відповідно до вимог цього Кодексу, зокрема контрольний огляд вузла обліку; монтаж/демонтаж ЗВТ на повірку (періодичну, позачергову, експертну), експертизу та/або ремонт. Контрольний огляд вузла обліку здійснюється Оператором ГРМ за необхідності, але не рідше ніж один раз на шість місяців.
Згідно з пунктом 6 глави 9 розділу Х Кодексу ГРС за підсумками перевірки комерційного ВОГ та за умови відсутності зауважень представник Оператора ГРМ на місці перевірки повинен скласти відповідний акт обстеження/акт контрольного огляду вузла обліку (по одному екземпляру для кожної сторони), що має бути підписаний споживачем (суміжним суб`єктом ринку природного газу).
Якщо під час перевірки комерційного ВОГ (за умови відсутності ознак порушень, передбачених розділом XI цього Кодексу) між сторонами виникає сумнів щодо результатів вимірювання об`єму природного газу та/або метрологічних характеристик комерційного ВОГ чи його складових, за домовленістю сторін або за ініціативою однієї зі сторін - Оператора ГРМ чи споживача (суміжного суб`єкта ринку природного газу) може бути ініційована їх позачергова чи експертна повірка у порядку, визначеному цим розділом. При цьому, в акті обстеження / акті контрольного огляду вузла обліку (або в акті про порушення) Оператор ГРМ має зазначити про проведення певних дій щодо позачергової чи експертної повірки комерційного ВОГ чи його складових.
Якщо за результатами позачергової чи експертної повірки комерційного ВОГ (ЗВТ) не буде підтверджено факт його невідповідності нормативним документам у сфері метрології, у всіх випадках за відсутності дублюючого чи підмінного ВОГ (ЗВТ) або припинення газопостачання об`єм розподіленого в точці вимірювання природного газу за період відсутності комерційного ВОГ (ЗВТ) розраховується за середньодобовими (для неповної доби за середньогодинними) значеннями за попередні три аналогічних періоди споживання природного газу. При цьому витрати, пов`язані з проведенням позачергової чи експертної повірки, мають бути компенсовані їх ініціатором.
Якщо за результатами позачергової чи експертної повірки комерційного ВОГ (ЗВТ) буде підтверджена його невідповідність нормативним документам у сфері метрології та/або факт несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ, у всіх випадках за відсутності дублюючого чи підмінного ВОГ (ЗВТ) або припинення газопостачання об`єм розподіленого в точці вимірювання природного газу за період порушення та відсутності комерційного ВОГ (ЗВТ) розраховується у порядку, визначеному розділом XI цього Кодексу, зі складанням акта про порушення. При цьому витрати, пов`язані з позачерговою чи експертною повіркою, компенсуються власником комерційного ВОГ/ЗВТ (крім факту несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ). Крім того, власник впродовж двомісячного строку здійснює заходи щодо приведення комерційного ВОГ (ЗВТ) в точці вимірювання у відповідність до вимог розділу X цього Кодексу, за винятком лічильників газу побутових споживачів.
Пунктом 6 глави 6 розділу Х Кодексу ГРС визначено, що у разі виявлення позаштатного режиму роботи комерційного ВОГ чи його складових, пошкодження ЗВТ або пошкодження пломб чи захисних елементів власник (користувач), на території або у приміщенні якого встановлений комерційний ВОГ чи його складові, має терміново поінформувати про це Оператора ГРМ та за потреби вжити заходів для недопущення аварійної ситуації з урахуванням техніки безпеки.
Позаштатний режим роботи комерційного ВОГ, зокрема, включає: 1) витоки газу з елементів та конструкції комерційного ВОГ, у тому числі імпульсних ліній манометрів, датчиків тиску і температури тощо; 2) відсутність зміни показань лічильника газу (обчислювача або коректора об`єму газу), загальмованість або рух з ривками зчитувального механізму при фактичній витраті (споживанні) природного газу; 3) наявність сторонніх шумів та нехарактерних звуків при роботі лічильника газу чи іншого ЗВТ; 4) індикація або наявність повідомлень про порушення в роботі ЗВТ, в тому числі про необхідність зміни елементів живлення; 5) забруднення або відкладання осадів, потрапляння сторонніх предметів до внутрішньої порожнини вимірювального трубопроводу або лічильника газу чи на робочі поверхні первинних перетворювачів; 6) інші ознаки порушень вимог щодо експлуатації ЗВТ, які можуть вплинути на результати вимірювання.
Якщо внаслідок позаштатного режиму роботи комерційного ВОГ чи його складових буде підтверджено факт необлікованого чи облікованого частково об`єму розподіленого (спожитого, переданого) природного газу, розрахунок необлікованих (облікованих частково) об`ємів природного газу за період несправності комерційного ВОГ чи його складових здійснюється відповідно до вимог цього Кодексу.
Виходячи з системного аналізу пункту 6 глави 6 розділу X Кодексу газорозподільних систем, суд зазначає, що зміст визначення "позаштатний режим роботи" характеризується переліком ознак, які самостійно або в своїй сукупності створюють його юридичне наповнення.
При цьому, для цілей визначення необлікованих об`ємів природного газу та зміни їх режиму нарахування споживачу (несанкціонованому споживачу), що не є побутовим, Кодекс ГРС розмежовує несправність лічильника, що сталася:
1) внаслідок його пошкодження;
2) внаслідок позаштатного режиму роботи.
Так, вказаним положенням підпунктах 1, 2 пункту 4 глави 4 розділу ХІ Кодексу ГРС визначено, що у разі виявлення Оператором ГРМ пропущення строку періодичної повірки лічильника газу або звужуючого пристрою з вини споживача, несправності лічильника газу або звужуючого пристрою (перетворювача різниці тиску), що сталася внаслідок його пошкодження або позаштатного режиму роботи, за умови відсутності несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ перерахунок об`єму розподіленого (спожитого) природного газу проводиться з урахуванням такого:
1) при визначенні лічильника газу або звужуючого пристрою (перетворювача різниці тиску) непридатними до застосування за результатами позачергової або експертної повірки, а також при пропущенні строку періодичної повірки лічильника газу або звужуючого пристрою з вини споживача об`єм переданого (прийнятого) газу розраховується за номінальною потужністю неопломбованого газоспоживаючого обладнання - перерахунок проводиться за період з дати виходу з ладу ЗВТ (з дати початку прострочення періодичної повірки) до моменту встановлення та опломбування справного та повіреного ЗВТ. У разі якщо дату виходу з ладу ЗВТ неможливо достовірно визначити, перерахунок проводять з початку розрахункового періоду до дати встановлення та опломбування справного та повіреного ЗВТ;
2) у разі якщо при вимірюванні лічильником газу або звужуючим пристроєм та/або датчиком різниці тиску перевищується діапазон вимірювання або вони працюють в позаштатному режимі, про що є зареєстровані та зафіксовані у звітах обчислювача чи коректора об`єму газу повідомлення про наявні аварійні/діагностичні ситуації (несправність), об`єм розподіленого (спожитого) природного газу розраховується за номінальною потужністю неопломбованого газоспоживаючого обладнання - перерахунки проводяться за фактичний час тривалості аварійної/позаштатної ситуації.
Такий підхід дозволяє кваліфікувати пошкодження ЗВТ (лічильника газу) або роботу комерційного ВОГ чи його складових в позаштатному режимі, внаслідок чого витрата (споживання) природного газу комерційним ВОГ не обліковується або обліковується некоректно, як порушення "не з вини споживача", оскільки хоча споживач у цих випадках не здійснював несанкціонованого втручання, водночас міг виявити пошкодження ЗВТ/лічильника газу (механічне пошкодження цілісності конструкції комерційного ВОГ та/або його складових, зокрема корпусу, скла, кріплення, захисних елементів, ліній з`єднання) або позаштатний режим роботи, що за пунктом 6 глави 6 розділу Х Кодексу ГРС охоплює ситуації, які споживач може виявити.
При цьому, згідно п.8 гл.4 розд. ХІ Кодексу ГРС у разі своєчасного (до виявлення порушення представником оператора ГРМ) письмового повідомлення споживачем оператора ГРМ про пошкодження ЗВТ/лічильника газу або пломби (крім її відсутності) та за умови відсутності пошкодження пломби з прихованими заходами чи несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ/лічильника газу процедура, передбачена цією главою, не застосовується (крім періоду відсутності пошкодженого ЗВТ/лічильника газу, що був направлений на експертизу та/або позачергову чи експертну повірку).
Отже, процедура перерахунку (донарахування) або зміни режиму нарахування об`ємів природного газу у разі виявлення порушень вимог цього Кодексу не застосовується, якщо: 1) споживач своєчасно (до виявлення порушення представником оператора ГРМ) письмово повідомив оператора ГРМ про пошкодження ЗВТ/лічильника газу або пломби (крім її відсутності); 2) відсутні пошкодження пломби з прихованими заходами чи несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ/лічильника газу.
Водночас, відповідачем про роботу лічильника газу GMS-G25-32-0,6-У3.1-НЧ, зав.№061577, в позаштатному режимі позивача своєчасно попереджено не було, і такі докази в матеріалах справи відсутні.
Таким чином, суд дійшов висновку про правомірне здійснення відповідачем перерахунку об`єму розподіленого (спожитого) природного газу саме на підставі п.4 гл.4 розд. ХІ Кодексу ГРС.
Згідно ч.2, 3 ст.13 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом.
Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.
Відповідно до ч.1 ст.73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
За приписами ч.1 ст.74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Відтак, сторони звертаючись до суду повинні враховувати те, що визначення та наповнення доказової бази переданого на розгляд суду спору покладаються саме на сторони, а не на суд.
Суд вирішує спір на підставі поданих та витребуваних в порядку ст. 81 ГПК України сторонами доказів.
Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Відповідно до ч.1 ст.77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
За приписами ч.1 ст.86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Висновки суду.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Акціонерного товариства "Оператор газорозподільних систем "Житомиргаз" про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Металіст ОЗЕФ" 1 798 222,65грн вартості необлікованого (донарахованого) обсягу природного газу підлягають задоволенню.
Розподіл судових витрат за результатами розгляду справи.
Відповідно до ч.1 ст.123 Господарського процесуального кодексу України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Пунктом 2 частини 1 статті 129 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Зважаючи на вищевикладене, зокрема, задоволення позову, судовий збір покладається на відповідача.
Керуючись статтями 123, 129, 233, 236 - 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Металіст ОЗЕФ" (11001, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Гетьмана Виговського, буд. 36; ідентифікаційний код 34546843) на користь Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Житомиргаз" (10002, м.Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, буд. 35; ідентифікаційний код 03344071):
- 1 798 222,65грн вартості необлікованого (донарахованого) обсягу природного газу.
- 26 973,34грн судового збору.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складено: 01.09.22
Суддя Шніт А.В.
Віддрукувати:
1 - у справу
2 - позивачу на електронну пошту: office@ztgas.com.ua; ІНФОРМАЦІЯ_1
3 - відповідачу (рек.)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2022 |
Оприлюднено | 02.09.2022 |
Номер документу | 106006174 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг енергоносіїв |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Шніт А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні