Ухвала
від 02.09.2022 по справі 522/8469/22
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/8469/22

Провадження № 1-кс/522/5157/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 вересня 2022 року Слідчий суддя Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання процесуального керівника у кримінальному провадженні прокурора Київської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 42021163020000072 від 08.09.2021 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 16.09.2019 у системі для здійснення публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у формі відкритих торгів оприлюднена публічна закупівля UA-2019-09-16-000564-a за предметом: «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 », з розміром бюджетного призначення за кошторисом або очікуваною вартістю 6590100,00 з ПДВ.

Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Технічне завдання. Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 » заплановано проведення демонтажних та будівельних робіт, зокрема розбирання асфальтобетонних покриттів, ґрунту, влаштування сходів, улаштування фундаментних плит, штукатурення, перегородок з газобетон них блоків, оздоблення стін, стель, підлоги, вікон, дверей та інші роботи.

За результатом проведеної процедури закупівлі, переможцем обрано Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ціновою пропозицією в сумі 6547345,72 гривень з ПДВ.

Так, 15.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі в.о. начальника управління ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_4 укладено договір № 124-19/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти із строком виконання до 31.12.2020. Додатковою угодою №4 ціну договору зменшено до 5188379,45 грн.

У подальшому, додатковою угодою №5 від 10.11.2020 до вище вказаного договору встановлено, що у зв`язку із виконанням сторонами взятих на себе зобов`язань договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти №124-19/П від 15.10.2019 за взаємною згодою вважається виконаним, а сторони майнових та немайнових претензій одна до одної не мають.

Разом із тим встановлено, що 07.12.2020 за результатами проведення переговорної процедури між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, об`єкт: «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 2 335 500,00 грн.

Обґрунтуванням проведення переговорної процедури вказано виниклу необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника; відкоригована проектна документація; Експертний звіт № 16-1508-20 від 26.10.2020 року виданий ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в Одеській області, договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи пов`язані з основним договором від 15.10.2019 року № 124-19/П (загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).

У подальшому, додатковою угодою № 3 від 13.01.2021 до вище вказаного договору встановлено, що у зв`язку із виконанням сторонами взятих на себе зобов`язань договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти №95-20/П від 07.12.2020 за взаємною згодою вважається виконаним, а сторони майнових та немайнових претензій одна до одної не мають.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Так, за результатами виконання умов вказаних договорів на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в ІНФОРМАЦІЯ_4 повністю проведено розрахунки з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », разом із тим на теперішній час є достатні підстави вважати, що вказані в актах роботи виконані не в повному обсязі.

З метою перевірки відповідності фактичних обсягів та вартості виконаних робіт, а також факту цільового використання бюджетних коштів, отриманих під виконання вищевказаних робіт по кримінальному провадженню 23.08.2022 призначена судова будівельна-технічна експертиза, проведення якої доручено судовому експерту ОСОБА_5 , та з метою проведення всебічного дослідження та надання обґрунтованого висновку, судовим експертом заявлено клопотання щодо надання необхідних документів.

Прокурор звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів та просить розглянути клопотання без його участі та участі осіб у володінні яких знаходяться інформація та документи, так як існує реальна загроза зміни або знищення оригіналів документів.

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотання зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що міститься в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання процесуального керівника у кримінальному провадженні прокурора Київської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Зобов`язати представників (співробітників) ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , надати (забезпечити) слідчим СВ УСБУ в Одеській області ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , а також процесуальним керівникам у кримінальному провадженні прокурору Київської окружної прокуратури міста Одеси ОСОБА_2 , прокурору Болградської окружної прокуратури Одеської області ОСОБА_13 , заступнику начальника відділу нагляду за додержанням законів органами СБУ та Державної прикордонної служби Одеської обласної прокуратури ОСОБА_14 , прокурорам відділу ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , здійснити у межах кримінального провадження № 42021163020000072 від 08.09.2021 тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення (виїмки), а саме:

-Робочі проекти: «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 . Коригування» та кошторисну документацію.

-Договір № 124-19/П від 15.10.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та договір №95-20/П від 07.12.2020 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

-Акти приймання виконаних будівельних робіт, які виконувались згідно договорів № 124-19/П від 15.10.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та № 95-20/П від 07.12.2020 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Всі акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), підсумкові відомості ресурсів, платіжні доручення, дефектні акти до договорів).

-Експертний висновок щодо розгляду проектів: Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 . Коригування».

-Протокол узгодження цін Замовником на матеріальні ресурси по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , який виконувався згідно договорів, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » № 124-19/П від 15.10.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти та № 95-20/П від 07.12.2020 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти.

-Товаро-транспортні, видаткові накладні, чеки на придбання будівельних матеріалів, що використовувались для капітального ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , який виконувався згідно договорів, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » № 124-19/П від 15.10.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти та № 95-20/П від 07.12.2020 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти.

-Акти на закриття прихованих робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , який виконувався згідно договорів, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » № 124-19/П від 15.10.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти та № 95-20/П від 07.12.2020 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти.

- Договори на залучення здійснення технічного та авторського нагляду під час проведення робіт з «Капітального ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 » за договором № 124-19/П від 15.10.2019, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та «Капітального ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 . Коригування» за договором № 95-20/П від 07.12.2020, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », або накази про здійснення технічного нагляду, з усіма додатками та додатковими угодами до них, журнали авторського та технічного нагляду, посадові інструкції осіб, о здійснювали авторський та технічний нагляд, накази про їх призначення та звільнення з посади.

- Спеціальні журнали виконання окремих видів робіт (бетонних, арматурних, зварювальних, замонолічування монтажних стиків і вузлів тощо), складені під час виконання умов вказаних договорів.

- Відомість контрольних вимірів по виконаним будівельним роботам.

- Виконавчі креслення по виконаним будівельним роботам.

- Сертифікати відповідності на будівельні матеріали, конструкції та вироби, використані при виконанні будівельних робіт.

- Договори субпідряду з виконавцями робіт, які виконували будівельні роботи із усіма додатками до них (за наявністю).

- Листування у паперовому та/або електронному вигляді між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з приводу виконання вказаних договорів про закупівлю підрядних робіт за державні кошти.

- Документи, які містять інформацію щодо суми грошових коштів на яку на теперішній час профінансовано договори № 124-19/П від 15.10.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти та № 95-20/П від 07.12.2020 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

- Посадові інструкції, особові справи, накази на звільнення та призначення, трудові договори тощо працівників ІНФОРМАЦІЯ_4 - начальника виробничо-технічного ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_22 , начальника управління ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_23 , виконувача обов`язків начальника ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_3 .

Роз`яснити особам, у володінні яких знаходяться вказані документи, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, згідно з положеннями КПК, з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити строк дії ухвали протягом 2 (двох) місяців з дня її постановлення.

Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

02.09.2022

Дата ухвалення рішення02.09.2022
Оприлюднено15.05.2024
Номер документу106022339
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —522/8469/22

Ухвала від 02.02.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.01.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 02.01.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 24.10.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 03.10.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 02.09.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.07.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.07.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.07.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.07.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні