Ухвала
від 02.02.2023 по справі 522/8469/22
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/8469/22

Провадження № 1-кс/522/625/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 лютого 2023 року Слідчий суддя Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання процесуального керівника у кримінальному провадженні прокурора Київської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 42021163020000072 від 08.09.2021 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3, 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 16.09.2019 у системі для здійснення публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у формі відкритих торгів оприлюднена публічна закупівля UA-2019-09-16-000564-a за предметом: «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 », з розміром бюджетного призначення за кошторисом або очікуваною вартістю 6590100,00 з ПДВ.

Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Технічне завдання. Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 » заплановано проведення демонтажних та будівельних робіт, зокрема розбирання асфальтобетонних покриттів, ґрунту, влаштування сходів, улаштування фундаментних плит, штукатурення, перегородок з газобетон них блоків, оздоблення стін, стель, підлоги, вікон, дверей та інші роботи.

За результатом проведеної процедури закупівлі, переможцем обрано Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ціновою пропозицією в сумі 6547345,72 гривень з ПДВ.

Так, 15.10.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі в.о. начальника управління ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_4 укладено договір № 124-19/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти із строком виконання до 31.12.2020. Додатковою угодою №4 ціну договору зменшено до 5188379,45 грн.

У подальшому, додатковою угодою № 5 від 10.11.2020 до вище вказаного договору встановлено, що у зв`язку із виконанням сторонами взятих на себе зобов`язань договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти №124-19/П від 15.10.2019 за взаємною згодою вважається виконаним, а сторони майнових та немайнових претензій одна до одної не мають.

Разом із тим встановлено, що 07.12.2020 за результатами проведення переговорної процедури між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, об`єкт: «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 2 335 500,00 грн.

Обґрунтуванням проведення переговорної процедури вказано виниклу необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника; відкоригована проектна документація; Експертний звіт № 16-1508-20 від 26.10.2020 року виданий ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в Одеській області, договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи пов`язані з основним договором від 15.10.2019 року № 124-19/П (загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).

У подальшому, додатковою угодою № 3 від 13.01.2021 до вище вказаного договору встановлено, що у зв`язку із виконанням сторонами взятих на себе зобов`язань договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти №95-20/П від 07.12.2020 за взаємною згодою вважається виконаним, а сторони майнових та немайнових претензій одна до одної не мають.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Так, за результатами виконання умов вказаних договорів на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в УКБ ОМР повністю проведено розрахунки з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », разом із тим на теперішній час є достатні підстави вважати, що вказані в актах роботи виконані не в повному обсязі.

З метою перевірки відповідності фактичних обсягів та вартості виконаних робіт, а також факту цільового використання бюджетних коштів, отриманих під виконання вищевказаних робіт по кримінальному провадженню 23.08.2022 призначена судова будівельна-технічна експертиза, проведення якої доручено судовому експерту ОСОБА_5 .

На підставі ухвал слідчого судді за участі судового експерта проведено огляди підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 . Під час оглядів встановлено явну не відповідність фактично виконані роботам та роботам зазначеним в актах КБ-2в.

За результатами проведеної будівельно-технічної експертизи 21.12.2022 отримано висновок № 161 від 08.12.2022, згідно з яким встановлено, що об`єм фактично виконаних будівельних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором № 124-19/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 15.10.2019 не відповідає в повному обсязі об`єму виконаних будівельних робіт, який вказаний в актах приймання виконаних будівельних робіт №2; №3; №4; №5.

Вартість фактично виконаних будівельних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором №124-19/П від 15.10.2019 не відповідає вартості виконаних будівельних робіт, яка вказана в актах №2; №3; №4; №5 приймання виконаних будівельних робіт та акті №1 здачі змонтованого устаткування (до акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за квітень), що виконувалися згідно договору №124-19/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 15.10.2019.

Згідно актів №1; №2; №3; №4; №5, актів здачі змонтованого обладнання та договором №124-19/П від 15.10.2019, загальна вартість виконаних будівельних робіт складає 5 188 379,45 грн.

Вартість фактично виконаних будівельних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором №124-19/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 15.10.2019 складає 4 847 584,81 грн.

Таким чином розмір втрачених активів (збитків) внаслідок завищення фактичної вартості виконаних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором №124-19/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 15.10.2019, попередньо становить 340794,64 грн.

Перелік фактично виконаних будівельних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором №95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 07.12.2020 з додатковими угодами не відповідає в повній мірі переліку виконаних будівельних робіт, що вказані в акті №1 за грудень 2020 року (роботи по улаштуванню каркасу підвісних стель і укладання плит стельових в каркас стелі (поз. 15; 16) прийнята в акті №5 за вересень 2020 року, які виконувались відповідно до договору №124-19/П від 15.10.2019)

Об`єм фактично виконаних будівельних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором №95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 07.12.2020 з додатковими угодами не відповідає в повному обсязі об`єму виконаних будівельних робіт, який вказаний в актах приймання виконаних будівельних робіт №1; 2 та акті №2 змонтованого обладнання.

Вартість фактично виконаних будівельних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором №95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 07.12.2020 з додатковими угодами не відповідає вартості виконаних будівельних робіт, яка вказана в актах №1; №2, акті №2 змонтованого обладнання та вартості, що вказана в договорі №95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 07.12.2020.

Вартість фактично виконаних будівельних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором №95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 07.12.2020 з додатковими угодами та складає 2 012 702,55 грн.

Згідно актів №1; №2, актів здачі змонтованого обладнання №1 та №2, а також згідно договору №95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 07.12.2020, загальна вартість виконаних будівельних робіт складає: 2279 948,64 грн.

Таким чином розмір втрачених активів (збитків) внаслідок завищення фактичної вартості виконаних робіт по капітальному ремонту підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , які виконувалися за договором № 95-20/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 07.12.2020, попередньо становить 267 246,09 грн.

Враховуючи вище викладене, загальна сума завданих збитків внаслідок завищення фактичної вартості виконаних робіт по договорам №124-19/П від 15.10.2019 та № 95-20/П від 07.12.2020, попередньо становить 608040,73 грн.

Так, вивченням матеріалів даного кримінального провадження встановлено, що технічний нагляд за відповідністю якості об`ємів виконаних робіт проектно-кошторисній документації, будівельним нормам і правилам, а матеріалів, виробів і конструкцій, державним стандартам і технічним умовам, під час виконання робіт за вказаними вище договорами, здійснював головний спеціаліст сектору кошторисних норм та ціноутворення (спецфонд) ІНФОРМАЦІЯ_4 (з 16.09.2020 заступник головного інженера (спецфонд) ІНФОРМАЦІЯ_4 ) ОСОБА_6 .

Відповідно до п.п. 2.2.14. Положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 (нова редакція), затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 № 384-VI від 28.02.2011, Управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює технічний нагляд за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом об`єктів, які фінансуються за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством та контроль за відповідністю обсягу і якості виконаних робіт згідно з проектами, технічними умовами, стандартами та іншими нормативними актами, що діють на території України.

Так, у графі «замовник» в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в №2 за квітень 2020 року, №3 за травень 2020 року, № 4 за жовтень 2020 року, № 5 за вересень 2020 року до договору № 124-19П від 15.10.2019, а також № 1 за грудень 2020 року, № 2 за грудень 2020 року до договору №95-20/П від 07.12.2020, виконані підписи від імені ОСОБА_6 .

У графі «замовник» в акті №1 здачі змонтованого устаткування до акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2020 року до договору №124-19П від 15.10.2019, наявні підписи, можливо виконані від імені начальника виробничо-технічного відділу ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_7 та головного інженера ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_8 .

У графі«генпідрядник (підрядник)»в актахприймання виконанихбудівельних робітформи КБ-2в№2за квітень2020року,№3за травень2020року, та акті здачі змонтованого устаткування до акту №2 за квітень 2020 року до договору № 124-19П від 15.10.2019, виконані підписи від імені директора ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_4 .

У графі «генпідрядник (підрядник)» в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в № 4 за жовтень 2020 року, № 5 за вересень 2020 року до договору № 124-19П від 15.10.2019, а також № 1 за грудень 2020 року, № 2 за грудень 2020 року, акті здачі змонтованого устаткування №2 до договору №95-20/П від 07.12.2020, виконані підписи від імені директора ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 .

Наразі, у ході досудового розслідування виникла обґрунтована необхідність у проведенні судової почеркознавчої експертизи підпису ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та з цією метою експертові необхідно надати оригінали зразків підписів вказаних осіб.

Так, 26.01.2023 призначено проведення ряд судових почеркознавчих експертиз, проведення яких доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Згідно п.п. 1.1 п. 1 Розділу 1 Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, основним завданням почеркознавчої експертизи є ідентифікація виконавця рукописного тексту, обмежених за обсягом рукописних записів (буквених та цифрових) і підпису. Цією експертизою вирішуються і деякі неідентифікаційні завдання (установлення факту виконання рукопису під впливом будь-яких (природних, штучних) збиваючих факторів; у незвичних умовах або в незвичайному стані виконавця, навмисно зміненим почерком, з наслідуванням почерку іншої особи; визначення статі виконавця, а також належності його до певної групи за віком тощо). Для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.

Відповідно до 1.3. вказаних рекомендацій, для проведення досліджень орган, який призначив експертизу, повинен надати експерту вільні, умовно-вільні та експериментальні зразки почерку (цифрових записів, підпису) особи, яка підлягає ідентифікації.

Таким чином викладене свідчить про можливість досягнення мети застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до речей та документів, так як проведення в рамках даного кримінального провадження, зокрема, судової почеркознавчої експертизи є необхідним, зокрема, для встановлення події можливого вчинення кримінального правопорушення, та, у випадку її встановлення, належної кваліфікації скоєного кримінального правопорушення.

Прокурор звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів та просить розглянути клопотання без його участі та участі осіб у володінні яких знаходяться інформація та документи, так як існує реальна загроза зміни або знищення оригіналів документів.

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотання зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що міститься в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання процесуального керівника у кримінальному провадженні прокурора Київської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.

Зобов`язати представників (співробітників) ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , надати (забезпечити) слідчим СВ УСБУ в Одеській області ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , а також процесуальним керівникам у кримінальному провадженні прокурору Київської окружної прокуратури міста Одеси ОСОБА_2 , прокурору Болградської окружної прокуратури Одеської області ОСОБА_17 , заступнику начальника відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_18 , прокурорам відділу ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , здійснити у межах кримінального провадження №42021163020000072 від 08.09.2021 тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення (виїмки) оргигіналів, а саме:

-Наказ про призначення відповідального за здійснення технічного нагляду на об`єкті: «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 ».

-Наказ про призначення відповідального за здійснення технічного нагляду на об`єкті: «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі за адресою: АДРЕСА_1 . Коригування».

-Посадові інструкції головного спеціаліста сектору кошторисних норм та ціноутворення (спецфонд) ІНФОРМАЦІЯ_4 (з 16.09.2020 заступник головного інженера (спецфонд) ІНФОРМАЦІЯ_4 ) ОСОБА_6 .

-Накази про призначення, переведення, звільнення з посади ОСОБА_6 .

-Особова справа ОСОБА_6 .

-Особова справа ОСОБА_7 .

-Особова справа ОСОБА_8 .

-Посадову інструкцію головного інженера ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_8

-Посадову інструкцію начальника виробничо-технічного відділу ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_7 .

-Накази про призначення на посаду/переведення/звільнення з посади ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у період з 2019 року по 2021 рік включно.

-Документи в кількості 20 штук, які містять підписи, виконані від імені ОСОБА_6 , складені в період 2020 року.

-Документи в кількості 20 штук, які містять підписи, виконані від імені ОСОБА_7 , складені в період 2020 року.

-Документи в кількості 20 штук, які містять підписи, виконані від імені ОСОБА_8 , складені в період 2020 року.

-Документи, що підтверджують всі факти перебування ОСОБА_6 у період 2020 року на лікарняному, у відпустці, тощо.

Роз`яснити особам у володіння яких знаходяться вказані документи, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити строк дії ухвали протягом 2 (двох) місяців з дня її постановлення.

Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

02.02.2023

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення02.02.2023
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу108737337
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —522/8469/22

Ухвала від 02.02.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.01.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 02.01.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 24.10.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 03.10.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 02.09.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.07.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.07.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.07.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 13.07.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні