ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
вул. Шолуденка, буд. 1, літера А, м. Київ, 04116, (044) 230-06-58 inbox@anec.court.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"05" вересня 2022 р. Справа №910/22059/21
Північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого: Зубець Л.П.
суддів: Ткаченка Б.О.
Гаврилюка О.М.
без повідомлення (виклику) учасників справи
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу
Приватного підприємства "ВКФ Альянс"
на рішення Господарського суду міста Києва
від 05.05.2022
у справі №910/22059/21 (суддя - Котков О.В.)
за позовом Державної служби України з безпеки на транспорті в особі
Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки
до Приватного підприємства "ВКФ Альянс"
про відшкодування шкоди
В С Т А Н О В И В:
Державна служба України з безпеки на транспорті в особі Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (далі - Укртрансбезпека) звернулася до Господарського суду міста Києва з позовом про стягнення з Приватного підприємства "ВКФ Альянс" (далі - Підприємство) грошових коштів у розмірі 12 209,04 грн.
В обґрунтування позовних вимог Укртрансбезпека посилається на те, що за результатами проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів встановлено, що відповідач здійснював перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених пунктом 22.5 Правил дорожнього руху України.
Рішенням Господарського суду міста Києва від 05.05.2022 у справі №910/22059/21 позовні вимоги задоволено повністю.
Присуджено до стягнення з відповідача на користь Державного бюджету України плату за проїзд автомобільними дорогами у розмірі 12 209,04 грн. та судовий збір у розмірі 2 270,00 грн.
Не погоджуючись із прийнятим рішенням, Підприємство звернулося до Північного апеляційного господарського суду із апеляційною скаргою, у якій просить скасувати рішення Господарського суду міста Києва від 05.05.2022 у справі №910/22059/21 та ухвалити нове, яким провадження по справі закрити. Розгляд апеляційної скарги просить проводити з викликом сторін.
Апеляційна скарга обґрунтована тим, що місцевим господарським судом при ухваленні оскаржуваного рішення не були з`ясовані всі обставини справи, апелянт не мав змоги подати відзив на позовну заяву та долучити відповідні докази, а тому таке рішення є незаконним та необґрунтованим і підлягає скасуванню.
Так, в апеляційній скарзі відповідач зазначає, що позивач звернувся до суду передчасно та не перевірив наявність зарахування на розрахунковий рахунок НОМЕР_1 оплати за проїзд автомобільними дорогами від Підприємства у розмірі 12 024,49 грн., згідно з розрахунком від 13.05.2021. Також, 23.05.2022 апелянтом перераховано на вищенаведений розрахунковий рахунок доплату за проїзд автомобільними дорогами в сумі 184,55 грн.
Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 26.05.2022 апеляційну скаргу Підприємства передано на розгляд колегії суддів у складі: головуючої судді (судді-доповідача) - Зубець Л.П., суддів: Ткаченко Б.О., Гаврилюк О.М.
Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 20.06.2022 відкладено вирішення питання щодо подальшого руху апеляційної скарги Підприємства на рішення Господарського суду міста Києва від 05.05.2022 у справі №910/22059/21 до надходження матеріалів справи до Північного апеляційного господарського суду.
27.06.2022 через управління автоматизованого документообігу та моніторингу виконання документів Північного апеляційного господарського суду на виконання вимог ухвали Північного апеляційного господарського суду від 20.06.2022 надійшли матеріали справи №910/22059/21.
Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 01.07.2022 відкрито апеляційне провадження у справі №910/22059/21 за апеляційною скаргою Підприємства на рішення Господарського суду міста Києва від 05.05.2022.
Відповідно до частини 3 статті 270 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), розгляд справ у суді апеляційної інстанції здійснюється у судовому засіданні з повідомленням учасників справи, крім випадків, передбачених частиною 10 цієї статті та частиною 2 статті 271 цього Кодексу.
Частиною 10 статті 270 ГПК України визначено, що апеляційні скарги на рішення господарського суду у справах з ціною позову менше ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, крім тих, які не підлягають розгляду в порядку спрощеного позовного провадження, розглядаються судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи.
Згідно з частиною 13 статті 8 ГПК України, розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.
Відповідно до пунктів 4, 5 частини 3 статті 247 ГПК України при вирішенні питання про розгляд справи в порядку спрощеного або загального позовного провадження суд враховує категорію та складність справи, обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначити експертизу, викликати свідків тощо.
З огляду на викладене, розгляд апеляційної скарги Підприємства на рішення Господарського суду міста Києва від 05.05.2022 у справі №910/22059/21 вирішено здійснювати у порядку письмового провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
Роз`яснено учасникам справи право та встановлено строк для подання відзиву на апеляційну скаргу, пояснень, заяв та клопотань до суду апеляційної інстанції.
Відмовлено Підприємству у задоволенні клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) учасників справи.
Позивач у порядку статті 263 ГПК України скориставшись своїм правом, подав до Північного апеляційного господарського суду відзив на апеляційну скаргу на рішення Господарського суду міста Києва від 05.05.2022, в якому просить скаргу Підприємства залишити без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.
Зокрема, позивач у своєму відзиві зазначає, що Господарським судом міста Києва було правильно вирішено спір по суті та правомірно прийнято оскаржуване рішення. Твердження відповідача про те, що позивач звернувся до суду передчасно не відповідають дійсності, оскільки станом на дату подання Укртрансбезпекою позову до Господарського суду міста Києва відповідач не повідомив відповідний територіальний орган позивача про здійснення в повному обсязі оплати за проїзд великовагового транспортного засобу автомобільними дорогами загального користування.
02.09.2022 через загальний відділ канцелярії та документального забезпечення суду надійшла відповідь Підприємства на відзив, в якому останнє заперечило проти доводів позивача, викладених у відзиві.
Відповідно до статті 269, частини 1 статті 270 ГПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. У суді апеляційної інстанції справи переглядаються за правилами розгляду справ у порядку спрощеного позовного провадження з урахуванням особливостей, передбачених при перегляді справ в порядку апеляційного провадження.
Розглянувши наявні у справі матеріали, давши належну оцінку доводам та запереченням, які містяться в апеляційній скарзі, відзиві на неї, колегія суддів Північного апеляційного господарського суду дійшла наступного висновку.
Як встановлено судом першої інстанції та перевірено судом апеляційної інстанції, посадовими особами Укртрансбезпеки 13.05.2021 під час проведення рейдової перевірки транспортних засобів на окремо визначених ділянках дороги, які знаходяться в Київської області, проведено габаритно-ваговий контроль транспортного засобу - Камаз 6920, державний реєстраційний номер НОМЕР_2 , під керуванням водія ОСОБА_1 , який належить на праві приватної власності Підприємства, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_3 .
Вищевказаний автомобіль здійснював перевезення вантажу з міста Обухів Київської області до міста Київ. Відстань пройденого маршруту склала 45 км.
За результатами перевірки складено акт від 13.05.2021 №045430 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів та розрахунок від 13.05.2021 №045430 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, згідно яких відповідач здійснював перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених пунктом 22.5 Правил дорожнього руху України.
Враховуючи викладене, Укртрансбезпекою на підставі формули, визначеної Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879, нараховано плату за проїзд в розмірі 364,50 євро.
Обґрунтовуючи свої вимоги позивач зазначає, оскільки відповідач здійснював перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених пунктом 22.5 Правил дорожнього руху України, з останнього підлягає стягненню плата за проїзд автомобільним дорогами транспортним засобом, вагові параметри яких перевищують нормативні у розмірі 12 209,04 грн.
Згідно з частиною 2 статті 29 Закону України "Про дорожній рух" з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів.
Приписами статті 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначено, що центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті; габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.
Пунктом 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567, державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Статтею 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються вантажні перевезення. У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.
Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" передбачено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 (далі - Порядок №879).
За приписами підпункту 4 пункту 2 Порядку №879, габаритно-ваговий контроль - це контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.
Відповідно до пункту 6 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів.
За результатами проведеного габаритно-вагового контролю 13.05.2021 складено акт №045430 про перевищення транспортним засобом відповідача нормативних вагових параметрів, яким зафіксовано, що відповідач здійснював перевезення (маршрут - місто Обухів Київської області - місто Київ, відстань - 45 км) вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених пунктом 22.5 Правил дорожнього руху України.
До вказаного акту проведений розрахунок від 13.05.2021 №045430 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, згідно з яким за перевищення нормативних параметрів нараховано до сплати 364,50 євро.
Розрахунок проведений відповідно до затвердженої формули (з урахуванням норм пункту 31-1 Порядку №879, а саме: П = (Рзм + Рнв + Рг) х В х К, де (П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів; К - коефіцієнт збільшення плати за проїзд (у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі). Обрахований таким чином розмір плати за проїзд становить П = 1,62 х 45 х 5 = 364,50 євро.
Згідно з пунктом 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30 (далі - Правила №30), транспортний засіб з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.
У свою чергу положенням пункту 22.5 Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 року №1306, визначено, що за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 тонн (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь -11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т, здвоєнні осі - 18 т, строєні - 24 т), або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
Згідно з частиною 3 статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом (окрім зазначених у частині 2 даної статті) є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.
Відповідно до пункту 16 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198 перевезення небезпечних, великогабаритних і великовагових вантажів автомобільним транспортом по дорожніх об`єктах допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що визначені окремими актами законодавства.
За приписами пункту 4 Правил №30 рух великовагових великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, видані перевізникові Державтоінспекцією, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.
У разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування. Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України (пункт 21 Порядку №879).
Пунктом 27 Порядку №879 передбачено, що плата за проїзд справляється з транспортних засобів вітчизняних та іноземних власників в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.
Здійснення державного контролю на автомобільному транспорті плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками, виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень (пункт 28 Порядку №879).
Статтею 1 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначено, що автомобільний перевізник - це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення вантажів чи (та) пасажирів транспортними засобами.
Відповідно до статті 48 цього ж Закону документом для здійснення перевезень вантажів, зокрема для автомобільного перевізника, є документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах та інші документи, передбачені законодавством. Водій зобов`язаний пред`явити посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортні накладні або інший визначений законодавством документ на вантаж.
Пунктом 30 Порядку №879 встановлено, що плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів. Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між зближеними (суміжними) осями не перевищує 2,5 метра.
За приписами пункту 31-1 Порядку №879 якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням.
Враховуючи що перевищення вагового параметру складає понад 40 відсотків відповідачу здійснено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування у п`ятикратному розмірі, що становить 364,50 євро.
Відповідно до офіційного курсу, встановленого Національним банком України станом на 13.05.2021, курс гривні до євро складав 33,4953 грн. Отже, загальний розмір плати за проїзд, нарахованої Підприємству, становить 12 209,04 грн.
Згідно з пунктом 26 Порядку №879 кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету.
Як зазначалося вище, рішенням Господарського суду міста Києва 05.05.2022 у справі №910/22059/21 позовні вимоги задоволено повністю. Стягнуто з відповідача на користь Державного бюджету України плату за проїзд автомобільними дорогами у розмірі 12 209,04 грн. та судовий збір у розмірі 2 270,00 грн.
Водночас, колегія суддів не погоджується з висновками місцевого господарського суду щодо задоволення позовних вимог Укртрансбезпеки в повному обсязі з огляду на наступне.
З матеріалів справи вбачається, що 11.06.2021, до подання Укртрансбезпекою до Господарського суду міста Києва позовної заяви у цій справі (позов датований 20.12.2021), Підприємство платіжним дорученням №355 перерахувало на рахунок UA178999980313141216000026011 плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні у розмірі 12 024,49 грн. Належним чином засвідчена копія платіжного доручення від 11.06.2021 №355 наявна у матеріалах справи.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 07.02.2022 порушено провадження у даній справі. Розгляд справи вирішено здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Отже, оскільки заявлена до стягнення сума боргу частково сплачена відповідачем у розмірі 12 024,49 грн. до відкриття провадження у даній справі (07.02.2022 згідно з ухвалою Господарського суду міста Києва) наведені обставини зумовлюють відмову у позові, а відтак висновок суду першої інстанції щодо наявності правових підстав для задоволення позову у даній справі, є необґрунтованим.
Посилання позивача про направлення відповідачу листа про необхідність сплати грошових коштів не береться колегією суддів до уваги, оскільки у матеріалах справи відсутні докази направлення відповідачу наведеного листа. Також, позивачем не надано доказів про відсутність зарахованих коштів з оплати за проїзд автомобільними дорогами від Підприємства.
Крім того, колегією суддів встановлено, що 23.05.2022 відповідач платіжним дорученням №229 перерахував на рахунок UA178999980313141216000026011 плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні у розмірі 184,55 грн.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 231 ГПК України господарський суд закриває провадження у справі, якщо відсутній предмет спору.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку про закриття провадження у справі, в частині позову на суму 184,55 грн. на підставі пункту 2 частини 1 статті 231 ГПК України.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 275 ГПК України, суд апеляційної інстанції, за результатами розгляду апеляційної скарги, має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове рішення у відповідній частині або змінити рішення.
Підставами для скасування судового рішення повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни судового рішення, відповідно до статті 277 ГПК України, є: нез`ясування обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, встановленим обставинам справи; порушення норм процесуального права або неправильне застосування норм матеріального права.
Відповідно до частини 1 статті 278 ГПК України судове рішення першої інстанції, яким закінчено розгляд справи, підлягає скасуванню повністю або частково в апеляційному порядку, з залишенням позову без розгляду або закриттям провадження у справі у відповідній частині з підстав, передбачених статтями 226 та 231 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку про задоволення апеляційної скарги та скасування рішення Господарського суду міста Києва від 05.05.2022 у справі №910/22059/21.
Відповідно до статті 129 ГПК України витрати по оплаті судового збору покладаються на позивача.
Керуючись статтями 267-271, 273, 275, 277, 278, 281-284 Господарського процесуального кодексу України, Північний апеляційний господарський суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Апеляційну скаргу Приватного підприємства "ВКФ Альянс" на рішення Господарського суду міста Києва від 05.05.2022 у справі №910/22059/21 задовольнити частково.
2. Рішення Господарського суду міста Києва від 05.05.2022 у справі №910/22059/21 скасувати, прийнявши нове рішення, яким відмовити у задоволенні в частині позовних вимог про стягнення з Приватного підприємства "ВКФ Альянс" плати за проїзд автомобільними дорогами в сумі 12 024,49 грн.
3. Закрити провадження в частині позовних вимог про стягнення з Приватного підприємства "ВКФ Альянс" плати за проїзд автомобільними дорогами в сумі 184,55 грн.
4. Стягнути з Державної служби України з безпеки на транспорті (03135, місто Київ, проспект Перемоги, будинок 14; ідентифікаційний код 39816845) на користь Приватного підприємства "ВКФ Альянс" (03150, місто Київ, вулиця Тельмана, будинок 5; ідентифікаційний код 25279316) 3 353 (три тисячі триста п`ятдесят три) грн. 53 коп. витрат по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги.
5. Видачу відповідного наказу доручити Господарському суду міста Києва.
6. Матеріали справи №910/22059/21 повернути до Господарського суду міста Києва.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених статтею 287 Господарського процесуального кодексу та у строки, встановлені статтею 288 Господарського процесуального кодексу України.
Головуючий суддя Л.П. Зубець
Судді Б.О. Ткаченко
О.М. Гаврилюк
Суд | Північний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 04.09.2022 |
Оприлюднено | 07.09.2022 |
Номер документу | 106074736 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань про відшкодування шкоди |
Господарське
Північний апеляційний господарський суд
Зубець Л.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні