Справа № 420/2691/22
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 вересня 2022 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді ТанцюриК.О., розглянувши у порядку письмового провадження у м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН до Головного управління Державної податкової служби у м.Києві, Державної податкової служби України, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН до Головного управління Державної податкової служби у м.Києві, Державної податкової служби України, про: визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних при Головному управлінні ДПС у м. Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від №124949 від 07.10.2021 та №153672 від 13.12.2021р.; зобов`язання Головне управління ДПС у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; визнання протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №3265284/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 17.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; визнання протиправним та скасування рішення від 05.11.2021 р. №51174/43908753/2 та зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 6 від 17.09.2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання; визнання протиправним та скасування рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №3262774/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 21.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; визнання протиправним та скасувати рішення від 05.11.2021 р. №51212/43908753/2 та зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 21.09.2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання; визнання протиправним та скасування рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №3262773/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 27.09.2021 р. загальна сума в Єдиному реєстрі податкових накладних; визнання протиправним та скасувати рішення від 05.11.2021 р.№51213/43908753/2 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 8 від 27.09 2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання; визнання протиправним та скасування рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №3262772/43908753 від 21.10.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 30.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; визнання протиправним та скасувати рішення від 05.11.2021 р. №51183/43908753/2 та зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 10 від 30.09.2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання; визнання протиправним та скасування рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №3262771/43908753 від 21.10.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 30.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; визнання протиправним та скасування рішення від 05.11.2021 р. №51214/43908753/2 та зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 11 від 30.09.2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 14.07.2022р. відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
В обґрунтування позовних вимог позивач у позовній заяві зазначив, що рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних при Головному управлінні ДПС у м. Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від №124949 від 07.10.2021 та №153672 від 13.12.2021р. є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки прийнято без будь - якої розшифровки та обґрунтування. Позивач вказав, що не погоджується із прийняттям оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, оскільки у силу положень Порядку №1165 саме по собі скасування у судовому порядку рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості є безумовною підставою для виключення комісією регіонального рівня платника податку з переляку платників, які відповідають критеріям ризиковості
Відповідачі повідомлялись про розгляд справи, відзиви на позовну заяву до суду не надходили.
Дослідивши письмові докази по справі, судом встановлено наступне.
01.04.2021р. між ТОВ «МЕТТАУН» та ТОВ «КОМПАНІЯ «МЕТАЛ ІНВЕСТ» укладено договір поставки №010421 від 01.04.2021р., згідно п.1.1 якого постачальник бере на себе зобов`язання поставляти покупцю металопрокат у порядку, передбаченому умовами цього договору(а.с.106-108 т.1).
ТОВ «МЕТТАУН» складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №6 від 17.09.2021р.(а.с.93), за результатами обробки якої документ доставлено до ДПС України, реєстрація зупинена із зазначенням підстави відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким надано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На пропозицію відповідача ТОВ «МЕТТАУН» подало до контролюючого органу, щодо податкової накладної №6 від 17.09.2021р., повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №1 від 14.10.2021р.(а.с.96 т.1); пояснення №1 від 14.10.2021р.(а.с.99-100 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна.
27.07.2021р. між ТОВ «МЕТТАУН» та ТОВ «Торговий Дім «Профільні Технології» укладено договір поставки №270721, згідно п.1.1. якого постачальник бере на себе зобов`язання поставляти покупцю металопрокат у порядку, передбаченому умовами цього договору(а.с.134-136).
ТОВ «МЕТТАУН» складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №7 від 21.09.2021р.(а.с.123 т.1), податкову накладну №8 від 27.09.2021р.(а.с.152 т.1), податкову накладну №10 від 30.09.2021р.(а.с.176 т.1), податкову накладну №11 від 30.09.2021р.(а.с.201-202 т.1), за результатами обробки яких документ доставлено до ДПС України, реєстрація зупинена із зазначенням підстави відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким надано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На пропозицію відповідача ТОВ «МЕТТАУН» подало до контролюючого органу:
- щодо податкової накладної №7 від 21.09.2021р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №2 від 15.10.2021р.(а.с.125 т.1); пояснення №2 від 15.10.2021р.(а.с.127-128 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна;
- щодо податкової накладної №8 від 27.09.2021р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №3 від 15.10.2021р.(а.с.155т.1); пояснення №3 від 15.10.2021р.(а.с.157-158 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна;
- щодо податкової накладної №10 від 30.09.2021р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №4 від 16.10.2021р.(а.с.178-179 т.1); пояснення №8 від 31.10.2021р.(а.с.180-181 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна;
- щодо податкової накладної №11 від 30.09.2021р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №5 від 16.10.2021р.(а.с.204 т.1); пояснення №11 від 31.10.2021р.(а.с.206-207 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна.
Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві прийнято рішення:
- №3265284/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 17.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-№3262774/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 21.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-№3262773/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 27.09.2021 р.;
№3262772/43908753 від 21.10.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 30.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-№3262771/43908753 від 21.10.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 30.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Разом з тим, за результатами скарг позивача щодо вищевказаних рішень про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, ДПС України прийнято рішення:
-від 05.11.2021 р. №51174/43908753/2;
-від 05.11.2021 р. №51212/43908753/2;
-від 05.11.2021 р.№51213/43908753/2;
-від 05.11.2021 р. №51183/43908753/2;
-від 05.11.2021 р. №51214/43908753/2.
Положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.7 ст. 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.
Згідно п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165.
Згідно із п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520.
Так, п.11 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
В свою чергу п.5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати.
Як вбачається з квитанцій про зупинення реєстрації спірних податкових накладних підставою для їх зупинення стало наступне: відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким надано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
В свою чергу, на пропозицію відповідача ТОВ «МЕТТАУН» подало до контролюючого органу, щодо податкової накладної №6 від 17.09.2021р., повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №1 від 14.10.2021р.(а.с.96 т.1); пояснення №1 від 14.10.2021р.(а.с.99-100 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна.
Також, на пропозицію відповідача ТОВ «МЕТТАУН» подало до контролюючого органу:
- щодо податкової накладної №7 від 21.09.2021р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №2 від 15.10.2021р.(а.с.125 т.1); пояснення №2 від 15.10.2021р.(а.с.127-128 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна;
- щодо податкової накладної №8 від 27.09.2021р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №3 від 15.10.2021р.(а.с.155т.1); пояснення №3 від 15.10.2021р.(а.с.157-158 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна;
- щодо податкової накладної №10 від 30.09.2021р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №4 від 16.10.2021р.(а.с.178-179 т.1); пояснення №8 від 31.10.2021р.(а.с.180-181 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна;
- щодо податкової накладної №11 від 30.09.2021р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №5 від 16.10.2021р.(а.с.204 т.1); пояснення №11 від 31.10.2021р.(а.с.206-207 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір поставки, специфікація, рахунок на оплату, платіжне доручення, видаткова накладна.
Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вживання податковим органом загального посилання на ненадання первинних документів без конкретизації, не може вважатись обґрунтованим.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Разом з тим, суд зазначає, що Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймаючи рішення про відмову у реєстрації податкових накладних з огляду на те, що позивач не надав копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків - фактури інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити), не зазначила (не підкреслила), яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Натомість, товариство на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, надало пояснення та відповідні первинні документи.
Враховуючи викладене та надані на пропозицію комісії позивачем відповідні первинні документи, суд приходить до висновку про необґрунтованість прийняття оскаржених рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3265284/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 17.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; №3262774/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 21.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; №3262773/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 27.09.2021 р.; №3262772/43908753 від 21.10.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 30.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; №3262771/43908753 від 21.10.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 30.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Надані позивачем до суду первинні документи, доводять відсутність підстав для відмови у реєстрації вищевказаних податкових накладних товариства.
У зв`язку з викладеним, суд приходить до висновку про протиправність прийняття ДПС України рішень за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.11.2021 р. №51174/43908753/2; від 05.11.2021 р. №51212/43908753/2; від 05.11.2021 р.№51213/43908753/2; від 05.11.2021 р. №51183/43908753/2; від 05.11.2021 р. №51214/43908753/2 та наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №6 від 17.09.2021р., №7 від 21.09.2021р., №8 від 27.09.2021р., №10 від 30.09.2021р., №11 від 30.09.2021р.
Щодо позовних вимог позивача про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних при Головному управлінні ДПС у м. Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №124949 від 07.10.2021 та №153672 від 13.12.2021р. та виключення з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, судом встановлено наступне.
Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управлінні ДПС у м.Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №124949 від 07.10.2021р. встановлено відповідність ТОВ «МЕТТАУН» критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с. 20 т.1) з підстав, що в ході аналізу баз даних ДПС України отримано податкову інформацію, що підприємство здійснює придбання товару: прокат плоский з вуглецевої сталі, Жерсть біла, лакована, суб`єкта господарювання, який здійснює ризикову діяльність, а саме: ТОВ «КВ СТІЛ УКРАЇНА». Відсутні трудові ресурси необхідні для виконання робіт, послуг. Відсутні орендовані або власні офісні, складські приміщення, об`єкти оподаткування у відповідності до 20-ОПП, додаток АМ. Відсутнє придбання послуг з перевезення або власний транспорт(а.с.20 т.1).
ТОВ «МЕТТАУН» складено та направлено контролюючому органу Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку №1 від 02.12.2021р. разом із 40 додатками, зокрема, рішенням від 11.11.2021р. №9746 про невідповідність ТОВ «КВ СТІЛ Україна» критеріям ризиковості платника податку(а.с.21-22 т.1).
Разом із повідомленням направлено пояснення від 02.12.2021р. №0212/1 з додатками на 191 аркушах: оборотно сальдова відомість, повідомлення №20-ОПП, штатний розпис, договори поставки, рахунки на оплату, банківські виписки, специфікації акти прийому передач, ТТН.
Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управлінні ДПС у м.Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №153672 від 13.12.2021р. встановлено відповідність ТОВ «МЕТТАУН» критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с. 23 т.1) з підстав, що використовуючи бази даних ДПС України, надані пояснення та копії документів, проведено аналіз діяльності товариства, в процесі якого встановлено наявну податкову інформацію, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/ розрахунку коригування.
Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Додатком 1 до Порядку №1165 встановлені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, а саме:
1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4). У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4). Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення. За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до пункту 25 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Комісія центрального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком (пункт 26 Порядку № 1165).
За змістом пункту 40 Порядку № 1165, засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду.
Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (пункт 44 Порядку №1165).
Як встановлено судом, рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управлінні ДПС у м.Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №124949 від 07.10.2021р. встановлено відповідність ТОВ «МЕТТАУН» критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с. 20 т.1) з підстав, що в ході аналізу баз даних ДПС України отримано податкову інформацію, що підприємство здійснює придбання товару: прокат плоский з вуглецевої сталі, Жерсть біла, лакована, суб`єкта господарювання, який здійснює ризикову діяльність, а саме: ТОВ «КВ СТІЛ УКРАЇНА». Відсутні трудові ресурси необхідні для виконання робіт, послуг. Відсутні орендовані або власні офісні, складські приміщення, об`єкти оподаткування у відповідності до 20-ОПП, додаток АМ. Відсутнє придбання послуг з перевезення або власний транспорт(а.с.20 т.1).
При цьому, ТОВ «МЕТТАУН» складено та направлено контролюючому органу Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку №1 від 02.12.2021р. разом із 40 додатками, зокрема, рішенням від 11.11.2021р. №9746 про невідповідність ТОВ «КВ СТІЛ Україна» критеріям ризиковості платника податку(а.с.21-22 т.1).
Разом із повідомленням направлено пояснення від 02.12.2021р. №0212/1 з додатками на 191 аркушах: оборотно сальдова відомість, повідомлення №20-ОПП, штатний розпис договори поставки, рахунки на оплату, банківські виписки, специфікації акти прийому передач, ТТН.
Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управлінні ДПС у м.Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №153672 від 13.12.2021р. встановлено відповідність ТОВ «МЕТТАУН» критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с. 23 т.1) з підстав, що використовуючи бази даних ДПС України, надані пояснення та копії документів, проведено аналіз діяльності товариства, в процесі якого встановлено наявну податкову інформацію, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/ розрахунку коригування.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку (частина друга статті 2 КАС України).
Суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення відповідача не відповідає вимогам статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості.
Так, загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
В свою чергу, в даному випадку рішення, якими позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, не містить ні юридичних, ні фактичних мотивів кваліфікації заявника як ризикового платника податків.
Разом з тим, відповідачем не надано жодних доказів провадження позивачем господарської діяльності, яка б містила ознаки недодержання вимог чинного законодавства України.
При цьому, згідно п.71.1 ст.71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.
Збір податкової інформації та отримання податкової інформації контролюючим органом врегульовано ст.ст.72, 73 ПК України.
Відповідно до ст.74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є державною власністю.
Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, а також контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.2 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, в порядку інформаційної взаємодії відповідно до пункту 41.2 статті 41 цього Кодексу.
Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової політики.
Підпунктом 20.1.45 п.20.1 ст.20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, і необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.
В свою чергу відповідач не надав до суду жодного доказу у підтвердження вказаних у рішеннях тверджень, в тому числі не надав і доказів результату податкового аналізу/наявної податкової інформації щодо позивача та його контрагентів.
Суд вважає, що в даному випадку контролюючим органом не доведено наявності підстав для віднесення підприємства до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості.
З огляду на вказане, суд дійшов висновку про протиправність рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних при Головному управлінні ДПС у м. Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №124949 від 07.10.2021 та №153672 від 13.12.2021р. та наявності підстав для їх скасування.
Враховуючи вищевикладене та те, що суд прийшов до висновку про безпідставність прийняття рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку, суд вважає, що похідні вимоги позивача про Головне управління ДПС у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Згідно ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов позивача підлягає задоволенню.
Частиною 1 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивача та те, що оскільки вимозі про зобов`язання відповідача вчинити певні дії передує вимога про встановлення порушення прав, свобод та інтересів позивача, судовий збір за похідні вимоги позивача не стягувався, суд вважає, що наявні підстави для стягнення солідарно з Головного управління ДПС у м.Києві, Державної податкової служби України на користь позивача 29772,00 грн. сплаченого судового збору.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295,382 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН- задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних при Головному управлінні ДПС у м. Києві про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку Товариства з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН №124949 від 07.10.2021 та №153672 від 13.12.2021р.
Зобов`язати Головне управління ДПС у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №3265284/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 17.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України від 05.11.2021 р. №51174/43908753/2.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 6 від 17.09.2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №3262774/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 21.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України від 05.11.2021 р. №51212/43908753/2.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 21.09.2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №3262773/43908753 від 21.10.2021р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 27.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України від 05.11.2021 р.№51213/43908753/2.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 8 від 27.09 2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №3262772/43908753 від 21.10.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 30.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України від 05.11.2021 р. №51183/43908753/2.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 10 від 30.09.2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №3262771/43908753 від 21.10.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 30.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України від 05.11.2021 р. №51214/43908753/2.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 11 від 30.09.2021 р., поданою Товариством з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН, за датою фактичного подання.
Стягнути з Головного управління ДПС у м.Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011, м.Київ, вул. Шолуденко 33/19) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН (код ЄДРПОУ 43908753, Одеська обл., Одеський р-н., с.Лиманка, вул.Болгарська, ж/м «Совіньйон», 6) судовий збір у розмірі 14 886,00 (чотирнадцять тисяч вісімсот вісімдесят шість гривень).
Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа 9, м. Київ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю МЕТТАУН (код ЄДРПОУ 43908753, Одеська обл., Одеський р-н., с.Лиманка, вул. Болгарська, ж/м «Совіньйон», 6) судовий збір у розмірі 14 886,00 (чотирнадцять тисяч вісімсот вісімдесят шість гривень).
Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя К.О. Танцюра
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2022 |
Оприлюднено | 08.09.2022 |
Номер документу | 106085678 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Танцюра К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні