ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№380/5469/22
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 вересня 2022 року м.Львів
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Коморного О.І., розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Фермерського господарства "Колодницька вербина" про визнати протиправними та скасування рішень Головного управління ДПС у Львівській області та зобов`язання Державної податкової служби України вчинити дії.
Обставини справи:
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Фермерського господарства "Колодницька вербина", в якій просить:
1. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДПС України у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:
-№3523909/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523910/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523911/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523913/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523914/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523915/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523916/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523912/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523917/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523918/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523919/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523920/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523921/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523922/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523923/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523924/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523925/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523926/40693835 від 14 грудня 2021 року
-№3523927/40693835 від 14 грудня 2021 року
2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ФГ «Колодницька вербина»: №216 від 01 вересня 2021 року, №224 від 01 вересня 2021 року, №231 від 06 вересня 2021 року, №264 від 01 жовтня 2021 року, №265 від 05 жовтня 2021 року,№ 279 від 06 листопада 2021 року, №283 від 04 листопада 2021 року, №293 від 12 листопада 2021 року, №294 від 13 листопада 2021 року, №295 від 15 листопада 2021 року, №296 від 17 листопада 2021 року, №297 від 17 листопада 2021 року, №298 від 18 листопада 2021 року, №299 від 21 листопада 2021 року, №300 від 25 листопада 2021 року, №301 від 26 листопада 2021 року, №302 від 27 листопада 2021 року, №303 від 29 листопада 2021 року та №304 від 29 листопада 2021 року.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ позивачем складено податкові накладні та направлено для реєстрації в ЄДРПН. Однак реєстрацію спірних податкових накладних зупинено та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Позивач зазначає, що відповідно до п.п. 201.16.2. п. 201.16. ст. 201 ПКУ направив до ДПС України в електронному вигляді повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено. Проте, рішеннями комісії ГУ ДПС у Львівській області - відмовлено у реєстрації спірної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вважає рішення про відмову у реєстрації податкових накладних за своїм характером необґрунтованим як нормативно, так і документально. Просить суд задовольнити позовні вимоги.
Ухвалою суду від 23 березня 2022 року позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою суду від 11 квітня 2022 року продовжено процесуальні строки.
Ухвалою суду від 29 квітня 2022 року відкрито провадження у справі.
Відповідач позов не визнав, долучив до матеріалів справи відзив на позовну заяву в якому зазначив, що оскаржувані рішення прийнято правомірно, оскільки надані платником податку документи не є достатніми для прийняття відповідного рішення про реєстрацію та такі не надавалися при прийнятті рішення.
Вказує, що оскаржуваним рішенням комісії про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових, відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі розрахунків-фактури інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Відповідач вказує, що наданню підлягають первинні документи, передбачені нормами Постанови № 1165, які розкривають увесь ланцюг господарської операції, чого позивачем зроблено не було, з огляду на суть господарської операції та долучені документи, а також те, що з моніторингу даних ЄДПН встановлено взаємодію з ризиковим СГД, що відповідає п.8 критеріїв ризиковості платника, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, не надано документів, які б свідчили про достатню наявність трудових ресурсів та основних засобів, необхідних для виконання робіт як зазначає позивач штатний одиниць лише 6. З аналізу документів, як було долучені до Повідомлення платником не надано документів наявність, яких передбачено договором платником не надано документів, наявність яких передбачено договором та/або законодавством, не підтверджує, що залучена техніка на лежить йому на праві користування/власності. На підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсяг у матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку. Просить суд відмовити в задоволенні позову.
Представник позивач подав відповідь на відзив в якому зокрема зазначив, що комісією відповідача порушено порядок складання оскаржуваного рішення, оскільки в графі про ненадання первинних документі щодо постачання/придбання товарів/послуг в дужках зазначено, що документи, які не подані потрібно підкреслити, проте комісією цього не зроблено.
Ухвалами суду від 12.09.2022 відмовлено в розгляді справи в загальному позовному провадженні та призначенні судового засідання.
Суд всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та
встановив:
ФГ Колодницька вербина" зареєстроване як юридична особа 28.07.2016, є платником ПДВ. Основним видом діяльності за КВЕД є 01.11 - вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (т.1, а.с.18-21)
01 березня 2021 року між фермерським господарством «Колодницька вербина» та товариством з обмеженою відповідальністю «Агро Фонд» укладено договір поставки №01/03/2021, на підставі якого ФГ «Колодницька вербина» зобов`язуються поставити та передати у власність ТзОВ «Агро Фонд» зернові, масличні культури та похідні від них (товар) (т.1, а.с.206-207)
Послуги із перевезення вказаного вище товару надавались перевізниками ФОП ОСОБА_1 (договір транспортного перевезення №36 від 07 червня 2019 року) та ФОП ОСОБА_2 (договір перевезення вантажу №14/04/21 від 14 квітня 2021 року) (т.1, а.с.181-184; 177-178).
Фермерським господарством «Колодницька вербина» виписано відповідні податкові накладні №216 від 01 вересня 2021 року (т.2, а.с.28 зв), №224 від 01 вересня 2021 року (т.2, а.с.30 зв), №231 від 06 вересня 2021 року (т.2, а.с.26 зв), №264 від 01 жовтня 2021 року (т.2, а.с.34 зв), №265 від 05 жовтня 2021 року(т.2, а.с.32 зв), №279 від 06 листопада 2021 року (т.2, а.с.38 зв), №283 від 04 листопада 2021 року (т.2, а.с.36 зв), №293 від 12 листопада 2021 року (т.2, а.с.40 зв), №294 від 13 листопада 2021 року(т.2, а.с.42 зв), №295 від 15 листопада 2021 року (т.2, а.с.44 зв), №296 від 17 листопада 2021 року(т.2, а.с.46 зв), №297 від 17 листопада 2021 року (т.2, а.с.48 зв), №298 від 18 листопада 2021 року (т.2, а.с.58 зв), №299 від 21 листопада 2021 року(т.2, а.с.56 зв), №300 від 25 листопада 2021 року(т.2, а.с.60 зв), №301 від 26 листопада 2021 року(т.2, а.с.62 зв), №302 від 27 листопада 2021 року(т.2, а.с.60 зв), №303 від 29 листопада 2021 року (т.2, а.с.52 зв), та №304 від 29 листопада 2021 року (т.2, а.с.54 зв).
Відповідно до квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1005, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Контролюючим органом запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем подано до контролюючого органу повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо ПН №216 від 01 вересня 2021 року, №224 від 01 вересня 2021 року, №231 від 06 вересня 2021 року, №264 від 01 жовтня 2021 року, №265 від 05 жовтня 2021 року, №279 від 06 листопада 2021 року, №283 від 04 листопада 2021 року, №293 від 12 листопада 2021 року, №294 від 13 листопада 2021 року, №295 від 15 листопада 2021 року, №296 від 17 листопада 2021 року, №297 від 17 листопада 2021 року, №298 від 18 листопада 2021 року, №299 від 21 листопада 2021 року, №300 від 25 листопада 2021 року, №301 від 26 листопада 2021 року, №302 від 27 листопада 2021 року, №303 від 29 листопада 2021 року та №304 від 29 листопада 2021 року з доказами проведених господарських операцій.
За результатами розгляду пояснень та копій підтверджуючих документів Головне управління Державної податкової служби у Львівській області 14 грудня 2021 року прийняло рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: №3523909/40693835, №3523910/40693835, №3523911/40693835, №3523912/40693835, №3523913/40693835, №3523914/40693835, №3523915/40693835, №3523916/40693835, , №3523917/40693835, №3523918/40693835, №3523919/40693835, №3523920/40693835, №3523921/40693835, №3523922/40693835, №3523923/40693835, №3523924/40693835, №3523925/40693835, №3523926/40693835 та №3523927/40693835.
Підставами прийняття оскаржуваних рішень вказано відсутність:
договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них;
первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;
розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Позивач не погоджується з прийнятими рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, вважає його таким, що не відповідає законодавству України та не ґрунтуються на результатах аналізу наданих документів платника податків.
При вирішенні спору суд керувався наступним.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України (далі ПК України).
Згідно підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно із пунктом 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Пунктом 201.7 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Згідно з пунктом 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в ЄРПН забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних в ЄРПН.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165 (набрання чинності, відбулась 01.02.2020), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Так, судом встановлено із квитанцій, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних, слугувало те, що податкова накладна відповідає вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Водночас, на момент формування квитанції, якою зупинено реєстрацію податкової накладної, Критерії ризиковості здійснення операцій визначені додатком 3 до Порядку №1165.
Пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
Однак, відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій. Зокрема, контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначених у податкових накладних/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.
Відтак, квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не відповідає вимогам, що встановлені до неї пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкових накладних в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Крім того, у квитанції не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.
Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №520).
Пунктом 2 Порядку №520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Разом із тим, пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", «Про електронні довірчі послуги" та "Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами", затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку №520).
Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Судом встановлено, що позивачем на підтвердження реальності операцій відповідачу надавалося 17 додатків з повідомленням про надання пояснень.
Суд встановив, що Фермерська господарство «Колодницька Вербина» (код ЄДРПОУ 40693835, дата та номер запису в ЄДР про реєстрацію юридичної особи 1 417 102 0000 002487 від 28.07.2016 року) створене і діє на підставі Статуту, у відповідності Закону України «Про фермерське господарство» згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань (т.1, а.с.18-21).
Згідно статуту підприємства, Фермерське господарство було створене та функціонує з метою здійснення сільськогосподарської, виробничої та іншої діяльності, ефективного використання земельних та матеріальних ресурсів. Предметом діяльності підприємства, серед іншого, є виробництво, заготівля (в тому числі закупівля) сільськогосподарської продукції, її зберігання, переробка і реалізація (оптова і роздрібна) готової продукції (т.1, а.с.13-17).
Штатна чисельність ФГ «Колодницька вербина» становить 6 штатних одиниць, що підтверджується штатним розписом господарства, а також звітами по сплаті ЄСВ (т.1, а.с.22)
Основним видом діяльності ФГ «Колодницька вербина» за КВЕД є 01.11. Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.
Свою діяльність із вирощування зернових культур фермерське господарство здійснює на землях сільськогосподарського призначення, а саме в постійному користуванні ФГ «Колодницька вербина» перебувають земельні ділянки в урочищі по вул. Гасина 228, Стрийського району Львівської області (т.1, а.с.23,68-69)
Також судом встановлено з матеріалів справи, що фермерському господарству «Колодницька вербина» передано в оренду земельні ділянки кадастровий номер 4625381200:03:000:0801 (договір оренди землі від 23.04.2021 p.), кадастровий номер 4625380400:01:004:0023 (договір оренди землі від 05.07.2021 p.), кадастровий номер 4625380400:01:002:0030 - договір оренди землі від 19.07.2021 р.(т.1, а.с.56-66)
Обробка земель (оранка та боронування), посів зерна, а також обробка посівів добривами здійснюється самостійно силами працівників ФГ «Колодницька вербина» із використанням сільськогосподарської техніки, що перебуває у власності господарства, а саме: трактор колісний «Case Magnum 7250», сівалка «Vaderstad Rapid 600С», борона дискова БГРВ 4,2, згідно долучених копій документів на покупку техніки, актів приймання-передачі, платіжних доручень та виписок із поточного рахунку.
Також у 2021 року ФГ «Колодницька вербина» було придбано за договорами лізингу мобільну зерносушарку Mecmar D24/175 Т2, колісний трактор Zetor Proxima Plus ПО та навантажувач телескопічний Manitou МГТ 634 120 TSU (т.1, а.с.24-45).
Поставка пального для роботи техніки проводилась товариством з обмеженою відповідальністю «ЛеРай» на підставі договору купівлі-продажу №16/05/2020/Н (т.1, а.с.126), укладеного із ФГ «Колодницька вербина» 28 травня 2020 року. Поставка палива здійснювалась за видатковими накладними та відповідними товарно-транспортними накладними на відпуск нафтопродуктів, копії яких додаються Оплату за поставлене паливо було здійснено фермерським господарством «Колодницька вербина» в повному обсязі, що підтверджується відповідними платіжними дорученнями та виписками по рахунку підприємства згідно долучених до матеріалів справи видаткових та товарно-транспортних накладних та виписок по рахунку.
Суд встановив, що 15 березня 2019 року між фермерським господарством «Колодницька вербина» та ТОВ «Суффле Агро Україна» укладено договір поставки №1300027864 (т.1, а.с.103-108), на основі якого фермерським господарством «Колодницька вербина» придбавалося насіння зернових культур згідно долучених до матеріалів справи видаткових накладних, платіжних доручень та специфікацій.
Також судом встановлено, що насіння зернових культур було придбано у фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 на підставі договору поставки №250321 від 25 березня 2021 року (т.1, а.с.157) та згідно видаткових накладних, платіжних доручень та специфікацій.
Окрім того, як з`ясовано судом, наявність у ФГ «Колодницька вербина» зернових культур для продажу підтверджується даними оборотно-сальдової відомості по рахунку 201 за липень-грудень 2021 року.
Суд встановив, що збір врожаю здійснювало ТзОВ «Імпорт Агріколь» на підставі договору №0107/ФГКВ-ІА про надання послуг зі збирання врожаю від 01 липня 2021 року (т1,а.с.167). Надання послуг підтверджується відповідними актами надання послуг та оплата наданих послуг в повному обсязі підтверджується платіжними дорученнями та виписками по рахунку ФГ «Колодницька вербина» в установі банку згідно наданих актів наданих послуг, рахунків-фактур та платіжних документів.
Також збір врожаю на підставі договору про надання послуг від 15 вересня 2021 року здійснювало ПП «Батько і син» (т.1, а.с.163). Надання зазначених послуг підтверджується відповідними актами наданих послуг, а оплата наданих послуг - платіжними дорученнями та виписками по рахунку ФГ «Колодницька вербина» в установі банку згідно актів наданих послуг, рахунків-фактур та платіжних документів.
Згідно матеріалів справи встановлено, що весь зібраний урожай зберігається у приміщенні корівника, який розташований за адресою вул. О.Гасина, 104/3 в с. Конюхів Стрийського району Львівської області та належить на праві приватної власності засновнику ФГ «Колодницька вербина» ОСОБА_4 , що підтверджується витягом з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2059821446253 (т.1, а.с.23).
01 березня 2021 року між фермерським господарством Колодницька вербина» та товариством з обмеженою відповідальністю «Агро Фонд» було укладено договір поставки №01/03/2021, на підставі якого ФГ «Колодницька вербина» зобов`язуються поставити та передати у власність ТзОВ «Агро Фонд» зернові, масличні культури та похідні від них (товар). Кількість та найменування товару зазначається у відповідних специфікаціях, а саме: №37 від 01 вересня 2021 року, №40 від 01 вересня 2021 року, №47 від 06 вересня 2021 року, №57 від 01 жовтня 2021 року, №59 від 05 жовтня 2021 року, №60 від 04 листопада 2021 року, №61 від 05 листопада 2021 року, №62 від 06 листопада 2021 року, №63 від 17 листопада 2021 року, №64 від 17 листопада 2021 року, №66 від 17 листопада 2021 року.
Поставка зерна ТзОВ «Агро Фонд» підтверджується видатковими накладними №178 від 01 вересня 2021 року, №200 від 01 вересня 2021 року, №207 від 06 вересня 2021 року, №248 від 01 жовтня 2021 року, №249 від 05 жовтня 2021 року, №264 від 04 листопада 2021 року, №265 від 06 листопада 2021 року, №274 від 12 листопада 2021 року, №275 від 13 листопада 2021 року, №276 від 15 листопада 2021 року, №278 від 17 листопада 2021 року, №280 від 18 листопада 2021 року, №281 від 21 листопада 2021 року, №283 від 25 листопада 2021 року, №285 від 27 листопада 2021 року, №286 від 29 листопада 2021 року, №287 від 30 листопада 2021 року та відповідними товарно-транспортними накладними.
Послуги із перевезення вказаного вище товару надавались перевізниками ФОП ОСОБА_1 (договір транспортного перевезення №36 від 07 червня 2019 року) та ФОП ОСОБА_5 (договір перевезення вантажу №14/04/21 від 14 квітня 2021 року). Підтверджуються надані послуги відповідними актами надання послуг, а також рахунками на оплату, що були в повному обсязі сплачені фермерським господарством «Колодницька вербина», підтвердженням чого є відповідні платіжні доручення та виписки із рахунка підприємства в установі банку.
Весь поставлений фермерським господарством «Колодницька вербина» товар, а саме зернові та масличні культури був в повному обсязі сплачений товариством з обмеженою відповідальністю «Агро Фонд», що підтверджуються виписками по рахунку ФГ «Колодицька вербина» в установі банку за 01 вересня 2021 року, 07 вересня 2021 року, 17 вересня 2021 року, 01 жовтня 2021 року, 15 листопада 2021 року, 18 листопада 2021 року, 19 листопада 2021 року, 29 листопада 2021 року, 30 листопада 2021 року.
Судом встановлено, що фермерським господарством «Колодницька вербина» виписано відповідні податкові накладні №216 від 01 вересня 2021 року, №224 від 01 вересня 2021 року, №231 від 06 вересня 2021 року, №264 від 01 жовтня 2021 року, №265 від 05 жовтня 2021 року, №279 від 06 листопада 2021 року, №283 від 04 листопада 2021 року, №293 від 12 листопада 2021 року, №294 від 13 листопада 2021 року, №295 від 15 листопада 2021 року, №296 від 17 листопада 2021 року, №297 від 17 листопада 2021 року, №298 від 18 листопада 2021 року, №299 від 21 листопада 2021 року, №300 від 25 листопада 2021 року, №301 від 26 листопада 2021 року, №302 від 27 листопада 2021 року, №303 від 29 листопада 2021 року та №3 04 від 29 листопада 2021 року.
Як свідчить зміст оскаржуваних рішень прийнятих відповідачем 14.12.2021 №3523909/40693835, №3523910/40693835, №3523911/40693835, №3523912/40693835, №3523913/40693835, №3523914/40693835, №3523915/40693835, №3523916/40693835, , №3523917/40693835, №3523918/40693835, №3523919/40693835, №3523920/40693835, №3523921/40693835, №3523922/40693835, №3523923/40693835, №3523924/40693835, №3523925/40693835, №3523926/40693835 та №3523927/40693835, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних, підставою для прийняття яких слугувало те, що платником податку до контролюючого органу не надано копій наступних документів:
«договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі розрахунків-фактури інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.»
Разом із тим, надаючи оцінку рішенню відповідача, що оскаржується, суд зазначає, що контролюючим органом визначено загальні підстави прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної та не містить конкретної інформації щодо причин та підстав його прийняття. Водночас, контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, не зазначено яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.
Відтак, на переконання суду, надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних та інших документів повністю відображають зміст господарських операцій позивача із його контрагентом та були достатніми для прийняття податковим органом рішення про реєстрацію податкової накладної.
Суд зазначає, що не є свідченням нереальності господарських операцій відсутність деталізації їх опису в первинних документах. Зокрема в ухвалах від 05.08.2015 у справах №К/800/40727/14 та №К/800/68410/14 Вищим адміністративним судом України вказано на те, що умовою документального підтвердження операції є можливість на підставі наявних документів зробити висновок про те, що витрати фактично понесені та спрямовані на отримання позитивного економічного ефекту, а власне відсутність максимальної деталізації виду виконаних послуг не перешкоджає прийняттю цих документів до обліку та не є свідченням відсутності виконаних господарських операцій.
Окрім того, у постановах від 12 листопада 2019 року у справі №816/2183/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19, від 27 квітня 2020 року у справі №360/1050/19, від 18 червня 2020 року у справі №824/245/19-а та ряду інших суд касаційної інстанції наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Таким чином, за наведених вище обставин суд дійшов висновку, що рішення прийняті 14.12.2021 №3523909/40693835, №3523910/40693835, №3523911/40693835, №3523912/40693835, №3523913/40693835, №3523914/40693835, №3523915/40693835, №3523916/40693835, , №3523917/40693835, №3523918/40693835, №3523919/40693835, №3523920/40693835, №3523921/40693835, №3523922/40693835, №3523923/40693835, №3523924/40693835, №3523925/40693835, №3523926/40693835 та №3523927/40693835, якими позивачеві відмовлено у реєстрації податкових накладних, є протиправними та підлягають скасуванню.
Покликання відповідача на той факт, що позивачем долучено на розгляд контролюючого органу менша кількість документів ніж до матеріалів справи, суд зазначає, що сторони мають право подавати додаткові докази для доведення правомірності своїх дій та даний факт не спростовує протиправність винесення оскаржуваних рішень в даній справі.
З приводу позовної вимоги щодо зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати подані податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, то варто звернути увагу на таке.
Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних №216 від 01 вересня 2021 року, №224 від 01 вересня 2021 року, №231 від 06 вересня 2021 року, №264 від 01 жовтня 2021 року, №265 від 05 жовтня 2021 року, №279 від 06 листопада 2021 року, №283 від 04 листопада 2021 року, №293 від 12 листопада 2021 року, №294 від 13 листопада 2021 року, №295 від 15 листопада 2021 року, №296 від 17 листопада 2021 року, №297 від 17 листопада 2021 року, №298 від 18 листопада 2021 року, №299 від 21 листопада 2021 року, №300 від 25 листопада 2021 року, №301 від 26 листопада 2021 року, №302 від 27 листопада 2021 року, №303 від 29 листопада 2021 року та №304 від 29 листопада 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про протиправність оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації в ЄРПН спірної податкової накладної, ознак щодо порушення позивачем вимог законодавства щодо складення податкових накладних немає, відтак є достатні підстави для прийняття рішення про реєстрацію такої.
Відповідно до частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, позовна вимога про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні №216 від 01 вересня 2021 року, №224 від 01 вересня 2021 року, №231 від 06 вересня 2021 року, №264 від 01 жовтня 2021 року, №265 від 05 жовтня 2021 року, №279 від 06 листопада 2021 року, №283 від 04 листопада 2021 року, №293 від 12 листопада 2021 року, №294 від 13 листопада 2021 року, №295 від 15 листопада 2021 року, №296 від 17 листопада 2021 року, №297 від 17 листопада 2021 року, №298 від 18 листопада 2021 року, №299 від 21 листопада 2021 року, №300 від 25 листопада 2021 року, №301 від 26 листопада 2021 року, №302 від 27 листопада 2021 року, №303 від 29 листопада 2021 року та №304 від 29 листопада 2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, підлягає задоволенню.
Відповідно до частини другої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відтак, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єктів владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд дійшов висновку, що за наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зважає на те, що позивачем при зверненні до суду з адміністративним позовом сплачено судовий збір в сумі 47139,00 гривень, що підтверджується платіжним дорученням №3719 від 20.04.2022.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку задовольнити позовні вимоги повністю, а порушене право позивача протиправними рішеннями Головного управління ДПС у Львівській області, тому на користь позивача слід стягнути сплачений ним при поданні позовної заяви до суду судовий збір у сумі 47139,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області.
Керуючись ст.ст. 72, 73, 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд, -
ухвалив :
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних прийнятих 14.12.2021 №3523909/40693835, №3523910/40693835, №3523911/40693835, №3523912/40693835, №3523913/40693835, №3523914/40693835, №3523915/40693835, №3523916/40693835, №3523917/40693835, №3523918/40693835, №3523919/40693835, №3523920/40693835, №3523921/40693835, №3523922/40693835, №3523923/40693835, №3523924/40693835, №3523925/40693835, №3523926/40693835 та №3523927/40693835.
3. Зобов`язати ДПС України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053; код ЄДРПОУ: 43005393) зареєструвати Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №216 від 01 вересня 2021 року, №224 від 01 вересня 2021 року, №231 від 06 вересня 2021 року, №264 від 01 жовтня 2021 року, №265 від 05 жовтня 2021 року, №279 від 06 листопада 2021 року, №283 від 04 листопада 2021 року, №293 від 12 листопада 2021 року, №294 від 13 листопада 2021 року, №295 від 15 листопада 2021 року, №296 від 17 листопада 2021 року, №297 від 17 листопада 2021 року, №298 від 18 листопада 2021 року, №299 від 21 листопада 2021 року, №300 від 25 листопада 2021 року, №301 від 26 листопада 2021 року, №302 від 27 листопада 2021 року, №303 від 29 листопада 2021 року та №304 від 29 листопада 2021 року.
4. Стягнути на користь Фермерського господарства "Колодницька вербина" (вул. О. Гасина, 228, с. Конюхів, Стрийський район, Львівська область, 82436; код ЄДРПОУ : 40693835) з Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, 35, м.Львів, 79026; код ЄДРПОУ: 43968090) за рахунок бюджетних асигнувань судовий збір в сумі 47139,00 грн (сорок сім тисяч сто тридцять дев`ять гривень, 00 копійок).
Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.
Рішення може бути оскаржене, згідно зі ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили, згідно зі ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складений 09.09.2022.
Суддя Коморний О.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2022 |
Оприлюднено | 14.09.2022 |
Номер документу | 106183192 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні