ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
01 вересня 2022 року м. Київ № 640/6221/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Пащенка К.С., за участю секретаря судового засідання Колодяжного В.Є., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Фермерського господарства «Ванок-4» до:Білоцерківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, Головного управління ДФС у м. Києві, Головного управління ДПС у Київській області, Державної податкової служби Українипровизнання протиправними дій, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії присутні у судовому засіданні представники сторін:позивача - не прибув, відповідача (ГУ ДПС у м. Києві) - Ступак О.І., відповідача (ГУ ДПС у Київській області) - Баладжаєв О.Ф., відповідача (ДПС України) - Шуневич-Христенко В.В.,
ВСТАНОВИВ:
Фермерським господарством «Ванок-4» (далі - позивач або ФГ «Ванок-4») подано на розгляд Окружному адміністративному суду міста Києва позов до Білоцерківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (надалі - відповідач 1 або Білоцерківська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області), Головного управління ДФС у м. Києві (нижче - відповідач 2 або ГУ ДФС у м. Києві), у якому позивач, з урахуванням заяви № 1 від 10.09.2019 «Про збільшення розміру позовних вимог», просив суд:
- визнати протиправними дії відповідача 1 щодо анулювання з 30 серпня 2016 року реєстрації позивача як платника податку на додану вартість;
- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача 1 від 30 серпня 2016 року про анулювання реєстрації позивача як платника податку на додану вартість;
- зобов`язати відповідача 2 направити Державній податковій службі України документи щодо відміни анулювання реєстрації позивача як платника податку на додану вартість, для внесення відповідних змін до Реєстру платників податку на додану вартість та поновлення реєстрації позивача як платника податку на додану вартість з 15 березня 2007 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України відновити реєстрацію позивача як платника податку на додану вартість з моменту реєстрації - 15 березня 2007 року.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 23.04.2019 (суддя Пащенко К.С.) відкрито провадження у справі; призначено справу до судового розгляду у судовому засіданні.
Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.11.2019 позов Фермерського господарства «Ванок-4», з урахуванням заяви № 1 від 10.09.2019 «Про збільшення розміру позовних вимог», задоволено частково:
визнано протиправними дії Білоцерківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області щодо анулювання з 30 серпня 2016 року реєстрації Фермерського господарства «Ванок-4» як платника податку на додану вартість;
зобов`язано Головне управління ДФС у м. Києві (адреса: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) направити Державній податковій службі України (адреса: 04053, м. Київ, Шевченківський район, Львівська площа, будинок 8, ідентифікаційний код 43005393) документи щодо відміни анулювання реєстрації Фермерського господарства «Ванок-4» (адреса: 04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 14, ідентифікаційний код 34660938) як платника податку на додану вартість, для внесення відповідних змін до Реєстру платників податку на додану вартість та поновлення реєстрації Фермерського господарства «Ванок-4» як платника податку на додану вартість з 15 березня 2007 року;
зобов`язано Державну податкову службу України (адреса: 04053, м. Київ, Шевченківський район, Львівська площа, будинок 8, ідентифікаційний код 43005393) відновити реєстрацію Фермерського господарства «Ванок-4» (адреса: 04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 14, ідентифікаційний код 34660938) як платника податку на додану вартість з моменту реєстрації - 15 березня 2007 року.
04 березня 2020 року постановою Шостого апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Головного управління ДФС у м. Києві - залишено без задоволення; апеляційну скаргу Фермерського господарства «ВАНОК-4» - задоволено; рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 листопада 2019 року - скасовано в частині відмовлених позовних вимог та ухвалено в цій частині нове рішення, яким позов задоволено; визнано протиправним та скасовано рішення Білоцерківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області від 30 серпня 2016 року про анулювання реєстрації Фермерського господарства «ВАНОК-4» як платника податку на додану вартість; стягнуто з Головного управління ДПС у Київській області (03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 5-А; ідентифікаційний код: 39393260) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень на користь Фермерського господарства «ВАНОК-4» (04053, м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 14; ідентифікаційний код: 34660938) витрати зі сплати судового збору в розмірі 2 881,50 грн (дві тисячі вісімсот вісімдесят одна гривня 50 коп.).
Ухвалою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 26.05.2020 касаційну скаргу Головного управління ДФС у Київській області на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 листопада 2019 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 04 березня 2020 року у справі № 640/6221/19 повернуто скаржнику.
08.05.2020 Окружним адміністративним судом міста Києва видано виконавчі листи у справі № 640/6221/19.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.06.2020 замінено по справі № 640/6221/19 боржника - Головне управління ДФС у м. Києві (адреса: 04655, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) на Головне управління ДПС у м. Києві (адреса: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 43141267) у виконавчих листах від 08.05.2020, виданих Окружним адміністративним судом міста Києва.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.12.2020 зобов`язано Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Шевченківський район, Львівська площа, будинок 8, ідентифікаційний код - 43005393) подати до суду протягом 20 (двадцяти) днів з дня отримання копії цієї ухвали звіт про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 листопада 2019 року по справі № 640/6221/19.
Згідно постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 08.04.2021 апеляційну скаргу Державної податкової служби України - залишено без задоволення, а ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2020 року - без змін.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.04.2021 призначено до судового розгляду питання про продовження строку на подання звіту про виконання судового рішення у справі № 640/6221/19 та щодо накладення штрафу за неподання звіту про виконання рішення у судове засідання на 29.04.2021.
Ухвалою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 20.05.2021 відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Державної податкової служби України на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2020 року про контроль за виконанням судового рішення на постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 8 квітня 2021 року у справі за адміністративним позовом Фермерського господарства «Ванок-4» до Білоцерківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, Головного управління ДФС у м. Києві, Головного управління ДПС у Київській області, Державної податкової служби України про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язати вчинити певні дії.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10.06.2021 заяву № 12-04/2021-01 від 12.04.2021 «З питань неподання звіту» Фермерського господарства «ВАНОК-4» задоволено частково, встановлено Державній податковій службі України новий строк для надання звіту про виконання судового рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 листопада 2019 року по справі № 640/6221/19, з урахуванням постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 08.04.2021 по справі № 640/6221/19, та зобов`язати Державну податкову службу України (адреса: 04053, м. Київ, Шевченківський район, Львівська площа, будинок 8, ідентифікаційний код - 43005393) подати до суду протягом 20 (двадцяти) днів з дня отримання копії цієї ухвали і набрання нею законної сили звіт про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 листопада 2019 року по справі № 640/6221/19, з урахуванням відповідної постанови апеляційної інстанції.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 25.10.2021 апеляційну скаргу Державної податкової служби України залишено без задоволення, а ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва від 10 червня 2021 року - без змін.
До канцелярії Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла заява представника ДПС України про продовження процесуального строку на подання звіту про виконання судового рішення у справі № 640/6221/19.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08.12.2021 призначено заяву представника ДПС України про продовження процесуального строку на подання звіту до розгляду у судовому засіданні на 21.12.2021.
21.12.2021 у судовому засіданні представником відповідача подано звіт про виконання судового рішення у порядку статті 382 КАС України.
21.12.2021 судом оголошено перерву на 18.01.2022.
У зв`язку з надходженням до Шостого апеляційного адміністративного суду заяви про повернення судового збору матеріали адміністративної справи № 640/6221/19 листом від 24.01.2022 № 640/6221/19/1326/22 передано до суду апеляційної інстанції.
Матеріали адміністративної справи повернуто до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.06.2022 призначено до судового розгляду звіт ДПС України про виконання рішення у адміністративній справі № 640/6221/19 у судовому засіданні на 12.07.2022.
12.07.2022 судом оголошено перерву на 16.08.2022.
16.08.2022 розгляд справи відкладено до 01.09.2022.
У судовому засіданні у вказану дату представники відповідачів були присутні, представник позивача у судове засідання не з`явився, хоча про дату, час та місце проведення судового засідання був належним чином повідомлений.
Судом заслухано пояснення присутніх представників сторін, розглянуто звіт про виконання судового рішення, проголошено вступну та резолютивну частину ухвали.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Зі звіту про виконання судового рішення вбачається, що на виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.11.2019 по справі № 640/6221/19 ДПС України відновлено 29.05.2020 реєстрацію Фермерського господарства «Ванок-4» як платника податку на додану вартість з моменту реєстрації - 15.03.2007.
Разом з тим, під час вжиття ДПС України заходів на виконання рішення суду за обставин неподання ФГ «Ванок-4» податкової звітності відповідачу анульовано реєстрацію як платника податку на додану вартість.
Наведене підтверджується рішенням ГУ ДПС у Київській області № 10700/18 від 15.09.2021 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість щодо ФГ «Ванок-4» з 15.09.2021 (лист ГУ ДПС у Київській області № 34148/6/10-36-18-04 від 20.09.2021).
Враховуючи, що ФГ «Ванок-4» не зареєстровано платником податку на додану вартість, а за умови відсутності реєстрації ФГ «Ванок-4» діючого свідоцтва платника податку на додану вартість, на думку відповідача, вжиття відповідних заходів з метою збільшення ПДВ значення суми податку, на яку ФГ «Ванок-4» має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку 50396944,30 грн, яка була сформована ФГ «Ванок-4», є неможливим, оскільки суперечить нормам чинного законодавства України.
Суд відмічає, що порядок реєстрації особи як платника ПДВ, анулювання такої реєстрації та поновлення у Реєстрі платників ПДВ (далі - Реєстр) регулюється статтями 180 - 184 Податкового кодексу України та регламентується Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за 1456/26233 (нижче - Положення № 1130).
Законодавчі підстави для анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість визначені статтею 184 Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації особи як платника податку, яка проводиться шляхом виключення з Реєстру.
Згідно з пунктом 184.5 статті 184 Податкового кодексу України з моменту анулювання реєстрації особи як платника податку така особа позбавляється права на віднесення сум податку до податкового кредиту, виписку податкових накладних.
Пунктом 184.6 статті 184 ПК України визначено, що у разі анулювання реєстрації особи як платника податку останнім звітним (податковим) періодом є період який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації (пункт 184.6 статті 184 Податкового кодексу України).
При цьому якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов`язаний визначити податкові зобов`язання за такими товарами/послугами. необоротними активами виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника податку внаслідок реорганізації платника податку шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону (пункт 184.7 статті 184 ПК України).
Враховуючи викладене, починаючи з наступного дня після дати виключення особи з Реєстру, зазначеної контролюючим органом у рішенні про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість і до дати відновлення у Реєстрі, у такої особи відсутні обов`язок щодо складання податкових накладних та право на формування податкового кредиту і отримання бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Окрім цього, така особа податкову звітність з податку на додану вартість за цей період не подає.
При цьому, у разі якщо у платника податку на дату виключення його з Реєстру обліковувалися товари/послуги, необоротні активи, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати виключення з Реєстру зобов`язаний був визначити податкові зобов`язання за такими товарами/послугами, необоротними активами, виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів та задекларувати їх у податковій декларації з податку на додану вартість, поданій до контролюючого органу за останній звітний (податковий) період.
У разі відновлення реєстрації особи у Реєстрі (у тому числі за рішенням судового органу, що набрало законної сили), така особа має право відкоригувати суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, що були визначені на підставі пункту 184.7 статті 184 ПК України та задекларовані у податковій декларації з податку на додану вартість за останній звітний (податковий) період, шляхом складання розрахунку коригування до податкової накладної, складеної при визначенні таких податкових зобов`язань, та відображення його у податковій звітності з податку на додану вартість за перший звітний (податковий) період після дати відновлення реєстрації особи в Реєстрі.
Згідно із пунктом 5.10 Положення № 1130 у разі скасування рішення про анулювання реєстрації, якщо інше не визначено судовим рішенням, контролюючий орган вносить до Реєстру запис про реєстрацію платника ПДВ із урахуванням таких особливостей: якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації в особи відсутня наступна (повторна) реєстрація, дата реєстрації платником ПДВ не змінюється; якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації особа зареєстрована платником ПДВ повторно, дата реєстрації платником ПДВ відповідає даті попередньої реєстрації платником ПДВ.
У приписах статті 200 ПК України зазначено, що сума податку, яка підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду (пункт 200.1); при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом (абзац перший пункту 200.2); при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума: а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу - б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (пункт 200.4).
Згідно із пунктом 200-1.1 статті 200-1 ПК України система електронного адміністрування (СЕА) ПДВ забезпечує автоматичний облік суми поповнення та залишку коштів на рахунку в СЕА ПДВ, що обліковуються на ПДВ-рахунку підприємства; суми податку, на яку платники мають право зареєструвати ПН і РК в ЄРПН, тобто розрахункового показника ліміту реєстрації.
Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 200-1.2 статті 200-1 ПК України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Для відкриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 569 затверджений Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, який визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків (надалі - Порядок № 569).
Пунктом 4 Порядку № 569 визначено, що рахунок у системі електронного адміністрування податку - це рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов`язань з податку.
Отже, електронний рахунок в СЕА ПДВ є рахунком, відкритим платнику податків у Казначействі, на який платник перераховує кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для збільшення ліміту реєстрації, щоб зареєструвати ПН і РК в ЄРПН та у сумі, достатній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов`язань з ПДВ, тоді як ліміт реєстрації - це свого роду віртуальний показник, який розраховується автоматично в СЕА за формулою визначеною пунктом 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу України.
Пунктом 200-1.8 статті 200-1 Податкового кодексу України встановлено, що після анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.
У разі внесення за рішенням контролюючого органу або рішенням суду, яке набрало законної сили, до реєстру платників податку на додану вартість змін щодо скасування (відміни) анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, сума ?Накл такого платника підлягає перерахунку за звітний (податковий) період, в якому відбулося анулювання реєстрації платника податку, яке скасоване (відмінене). Такий перерахунок здійснюється контролюючим органом протягом трьох робочих днів, що настають за днем внесення контролюючим органом до реєстру платників податку на додану вартість змін щодо скасування анулювання реєстрації такого платника, крім випадків, коли на момент скасування рішення про анулювання реєстрації особа застосовує спрощену систему оподаткування, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, або повторна реєстрація (наступна за відміненою) платником податку такої особи є анульованою з підстав, передбачених пунктом 184.1 статті 184 цього Кодексу (абзаци двадцять сьомий та двадцять восьмий пункту 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу України).
При цьому, відповідно до п. 7 Порядку № 569 у разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.
Для закриття електронного рахунка ДПС надсилає Казначейству реєстр платників податку, в якому зазначаються найменування або прізвище, ім`я та по батькові платника податку, податковий номер або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), індивідуальний податковий номер платника податку та сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету.
На підставі такого реєстру Казначейство перераховує суми податку до бюджету.
Повідомлення про закриття електронних рахунків Казначейство надсилає ДПС у день закриття такого рахунка.
Згідно з п. 7-1 Порядку № 569 ДПС протягом трьох робочих днів, що настають за днем внесення контролюючим органом до реєстру платників податку змін щодо скасування (відміни) анулювання реєстрації платника податку за рішенням контролюючого органу або рішенням суду, яке набрало законної сили, здійснює перерахунок суми (УНакл) такого платника за звітний (податковий) період, у якому відбулося анулювання реєстрації платника податку, яке скасоване (відмінене).
Такий перерахунок здійснюється ДПС шляхом перерахунку суми (УНакл) окремо за кожним її показником.
При цьому перерахунок суми (УНакл) такого платника не здійснюється контролюючим органом у разі, коли:
на момент скасування рішення про анулювання реєстрації особа застосовує спрощену систему оподаткування, яка не передбачає сплату податку; або
повторна реєстрація (наступна за відміненою) платником податку такої особи є анульованою з підстав, передбачених пунктом 184.1 статті 184 Кодексу.
При цьому, відповідно до п. 8 Порядку № 569, у разі повторної реєстрації особи платником податку йому відкривається новий електронний рахунок.
Отже, коригування суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, безпосередньо пов`язано зі статусом платника податків, а саме з наявністю реєстрації платника податку на додану вартість. Реєстрація платником податку на додану вартість передбачає відкриття спеціального рахунку в Казначействі, здійснення адміністрування податку в електронній системі, проведення у визначеному законом порядку розрахунків з бюджетом.
В свою чергу, анулювання реєстрації відповідно до п. 7 Порядку № 569 призводить до закриття електронного рахунку та, як наслідок, неможливості коригування сум податку (?Накл), на які платник податку може зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування.
На час розгляду звіту судом не встановлено факту повторної реєстрації ФГ «Ванок-4» у реєстрі платників податку на додану вартість або подання останнім відповідної заяви про його реєстрацію. Новий електронний рахунок для ФГ «Ванок-4» не відкривався.
Враховуючи, що питання належного виконання рішення суду у цій справі стосується перерахунку сум податку на додану вартість за звітний (податковий) період, в якому відбулося анулювання реєстрації платника податку, що, як вбачається вище, передбачає дійсність реєстрації платника податків в реєстрі платників податків на додану вартість та наявність відкритого електронного рахунку, суд, за обставин анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ФГ «Ванок-4» з 15.09.2021, прийшов до висновку про обґрунтованість висновків податкового органу про вжиття всіх необхідних заходів, спрямованих на виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.11.2019 у справі № 640/6221/19.
Таким чином, суд вирішив прийняти звіт Державної податкової служби України про виконання судового рішення у порядку статті 382 КАС України.
Керуючись статтями 241-243, 248, 256, 382 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Прийняти звіт Державної податкової служби України про виконання судового рішення у порядку статті 382 КАС України.
Ухвала набирає законної сили відповідно до ст. 256 КАС України та може бути оскаржена за правилами, встановленими ст.ст. 293-297 КАС України.
Повний текст ухвали складено 09.09.2022.
Суддя К.С. Пащенко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2022 |
Оприлюднено | 14.09.2022 |
Номер документу | 106188284 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Пащенко К.С.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Коротких Андрій Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Коротких Андрій Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні