Ухвала
від 14.09.2022 по справі 205/5942/22
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

15.09.2022 Єдиний унікальний номер 205/5942/22

Провадження № 2/205/2691/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15.09.2022 року м. Дніпро

Суддя Ленінського районного суду м. Дніпропетровська Курбанова Н.М., перевіривши на відповідність вимогам Цивільного процесуального кодексу України позовну заяву ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , ОСОБА_3 про стягнення заборгованості за договором позики,

ВСТАНОВИВ:

14.09.2022 року позивач ОСОБА_1 звернувся до Ленінського районного суду м. Дніпропетровська з позовом до відповідачів ОСОБА_2 , ОСОБА_3 про стягнення заборгованості за договором позики.

Відповідно до частин 6-8 статті 187 ЦПК України у разі якщо відповідачем у позовній заяві вказана фізична особа, яка не є суб`єктом підприємницької діяльності, суд не пізніше двох днів з дня надходження позовної заяви до суду звертається до відповідного органу реєстрації місця перебування та місця проживання особи щодо надання інформації про зареєстроване місце проживання (перебування) такої фізичної особи. Інформація про місце проживання (перебування) фізичної особи має бути надана протягом п`яти днів з моменту отримання відповідним органом реєстрації місця проживання та перебування особи відповідного звернення суду. Суддя з метою визначення підсудності може також користуватися даними Єдиного державного демографічного реєстру.

Разом з тим, у суду відсутня можливість самостійно отримати відомості з Єдиного державного демографічного реєстру.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачка ОСОБА_2 ймовірно має зареєстроване місце проживання на території України, а саме: АДРЕСА_1 , а відповідач ОСОБА_3 ймовірно має зареєстроване місце проживання на території України, а саме: АДРЕСА_2 .

Відомості про зареєстроване місце проживання відповідачів можуть міститись в Єдиному державному демографічному реєстрі України, відповідальним за забезпечення формування та ведення бази даних якого є Державна міграційна служба України.

Пунктом 1 Порядку ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб`єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2017 року за № 784 передбачено, що цей Порядок визначає механізм формування та ведення Єдиного державного демографічного реєстру (далі - Реєстр), надання інформації з Реєстру, видачі довідки про внесення інформації до Реєстру та про видані документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус (далі - документи), взаємодії між уповноваженими суб`єктами, а також процедуру здійснення ідентифікації та верифікації осіб.

Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб`єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2017 року за № 784 передбачено, що державній міграційній службі як розпоряднику Єдиного державного демографічного реєстру (далі - Реєстр) вжити заходів до забезпечення адміністрування Реєстру, в тому числі технічного і програмно-технологічного супроводження бази даних, обслуговування спеціального обладнання головного та резервного обчислювальних центрів Реєстру, технічної підтримки спеціального програмного забезпечення (обслуговування, розроблення, модернізації (оновлення) програмного забезпечення), інформаційної і технічної підтримки користувачів та інформаційного забезпечення уповноважених суб`єктів Реєстру, шляхом укладення відповідних угод (договорів) з державним підприємством "Документ".

Згідно із п.п. 1 п. 3 положення про Державну міграційну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 р. № 750 передбачено, що одним із основними завданнями ДМС є участь у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики у сфері міграції, громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб.

Положеннями п. 8 Порядку ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб`єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2017 року за № 784 передбачено, що внесення до Реєстру інформації про особу та видані їй документи здійснюється уповноваженими суб`єктами зокрема у разі реєстрації місця проживання чи місця перебування.

Відповідно до ч. 7 ст. 81 ЦПК України суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів, а також інших випадків, передбачених цим Кодексом.

З метою усунення сумнівів щодо вірного зазначення адреси місця реєстрації відповідачів ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , та недопущення порушення їх прав, суд вважає за необхідне зобов`язати ДМС України надати суду відомості з Єдиного державного демографічного реєстру України щодо відповідачів.

Керуючись ст. ст. 81, 187, 260 ЦПК України, суддя

УХВАЛИВ:

Зобов`язати Державну міграційну службу України (sud@dmsu.gov.ua) надати суду не пізніше п`яти днів з дня отримання ухвали суду інформацію з Єдиного державного демографічного реєстру України щодо ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме:

-загальні відомості про особу (прізвище, ім`я, по батькові, громадянство, дата і місце народження, стать);

-відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті або які не є громадянами України);

-дані про останнє зареєстроване місце проживання/перебування особи.

-відомості про смерть особи або визнання її безвісно відсутньою.

З метою пришвидшення обміну інформацією та економією витрат на поштові відправлення, пропоную ДМС України надати витребувану судом інформацію шляхом її надсилання на електронну поштову адресу Ленінського районного суду м. Дніпропетровська http://ln.dp.court.gov.ua/ із відповідним посиланням на номер справи - № 205/5942/22.

Попередити Державну міграційну службу України, що у разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів з причин, названих судом неможливими, суд вправі застосувати до відповідної особи заходи процесуального примусу, передбачені ст. ст. 144-148 ЦПК України.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя: Курбанова Н.М.

.

СудЛенінський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення14.09.2022
Оприлюднено21.09.2022
Номер документу106298371
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них страхування, з них позики, кредиту, банківського вкладу, з них

Судовий реєстр по справі —205/5942/22

Ухвала від 03.08.2023

Цивільне

Ленінський районний суд м.Дніпропетровська

Курбанова Н. М.

Ухвала від 22.03.2023

Цивільне

Ленінський районний суд м.Дніпропетровська

Курбанова Н. М.

Ухвала від 23.02.2023

Цивільне

Ленінський районний суд м.Дніпропетровська

Курбанова Н. М.

Ухвала від 17.10.2022

Цивільне

Ленінський районний суд м.Дніпропетровська

Курбанова Н. М.

Ухвала від 14.09.2022

Цивільне

Ленінський районний суд м.Дніпропетровська

Курбанова Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні