Ухвала
від 13.09.2022 по справі 760/12012/22
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/12012/22

1-кс/760/3782/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 вересня 2022 року м. Київ

Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області ОСОБА_3 про арешт майна,

в с т а н о в и в:

До Солом`янського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області ОСОБА_3 про арешт майна.

Клопотання обґрунтовується тим, що Слідчим управлінням Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні провадження №22017101110000202, за підозрою громадянки України ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 110-2 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що з 18.09.2001 на території України зареєстроване та діє приватне підприємство «Оазіс» (код ЄДРПОУ 31590973), яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , основним видом діяльності якого є роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах. Підписантом, керівником та бухгалтером зазначеного підприємства є громадянка України ОСОБА_4 .

Крім цього, з 01.03.2012 на території України зареєстроване та діє товариство з обмеженою відповідальністю «Фармалек» (код ЄДРПОУ 37998095), яке зареєстроване за адресою: м. Харків, проспект Московський, буд. 301, основним видом діяльності якого є оптова торгівля фармацевтичними товарами. Засновником зазначеного підприємства є громадянка України ОСОБА_4 .

Будучи громадянкою України, знаючи норми Конституції України та законодавства України, ОСОБА_4 усвідомлювала, що:

- згідно зі ст. 1 Конституції України Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава;

- відповідно до ст. 2 Конституції України суверенітет України поширюється на всю її територію. Україна є унітарною державою. Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною;

- статтею 73 Конституції України встановлено, що виключно всеукраїнським референдумом вирішуються питання про зміну території України.

Також ОСОБА_4 достовірно знала та усвідомлювала, що у квітні 2014 року, за невстановлених обставин, перебуваючи на території Донецької області, де було створено терористичну організацію, що в період з квітня 2014 року по теперішній час, діє на території вказаної області, чим створює небезпеку нормальній життєдіяльності суспільства, дестабілізує економічну та соціально-політичну сферу життя, порушує нормальне функціонування соціальних та економічних інститутів, породжує обстановку незахищеності населення вказаного регіону, тощо. При цьому, у вказаний період часу невстановлені особи погодили між собою єдиний план злочинної діяльності, в якому розподілили функції кожного з них та визначили дії, які кожен мав вчинити для досягнення цього плану.

Кінцевою метою створення та діяльності зазначеної терористичної організації є насильницька зміна та повалення існуючого конституційного ладу, зміна меж території або державного кордону України, шляхом незаконного створення державного утворення в межах Донецької області, терористичної організації «Донецької народної республіки» (далі «ДНР»).

З метою легалізації «ДНР» шляхом проголошення акту про самостійність державного утворення, організації проведення незаконного референдуму з приводу підтримання акту проголошення державної самостійності «ДНР», створення ієрархічної структури органів влади і управління терористичної організації, незаконних збройних формувань та вчинення актів тероризму з метою забезпечення виконання її завдань та мети визначено проведення референдуму.

На виконання злочинного плану 07.04.2014 в будівлі Донецької ОДА проголошено декларацію про суверенітет «ДНР», яка не підпорядковується чинним органам державної влади та оголошено про проведення 10.04.2014 на території Донецької області референдуму з питання підтримання акту державної самостійності самопроголошеної «ДНР».

11.05.2014 всупереч ст. 73 Конституції України та ст.ст. 6, 6-1 Закону України «Про всеукраїнський та місцеві референдуми» проведено вказаний «референдум» щодо підтримання акту про державну самостійність незаконно проголошеної «ДНР».

Упродовж травня-червня 2014 року створені органи управління терористичної організації «Донецька народна республіка»: «глава Донецкой народной республики», «народний совет Донецкой народной республики», «председатель совета министров Донецкой народной республки», «совет министров Донецкой народной республки», які очолили учасники терористичної організації.

При цьому, в політичному блоці «ДНР» постановою №32-3 від 08.09.2014 так званої «Ради міністрів» терористичної організації «ДНР» створено «Міністерство фінансів «ДНР»» та постановою №37-8 від 06.10.2014 «Міністерство доходів та зборів «ДНР»».

Утримання території, яка тимчасово підконтрольна представникам терористичної організації «ДНР», потребує значних коштів, з метою отримання яких створено так звані «податкові та банківські системи «ДНР»».

Так, станом на сьогоднішній день керівництво терористичною організацією «ДНР» здійснюється особами, дії яких спрямовані на насильницьку зміну та повалення існуючого конституційного ладу, зміну меж території або державного кордону України, шляхом незаконного створення державного утворення в межах Донецької області, терористичної організації «ДНР».

Таким чином, починаючи з травня 2014 року по даний час діяльність органів управління терористичної організації «ДНР», незаконно створених на тимчасово окупованій території Донецької області, здійснюється з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України.

17.03.2015 Верховна Рада України своєю постановою №254-VІІІ визнала тимчасово окупованими територіями окремі райони, міста, селища і села Донецької та Луганської областей, в яких відповідно до Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей» запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування, до моменту виведення усіх незаконних збройних формувань, російських окупаційних військ, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України та відновлення повного контролю України за державним кордоном України.

Зверненням Верховної Ради України до Організації Об`єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації (далі РФ) державою-агресором, затверджене постановою Верховної Ради України від 27.01.2015 №129-VIII; Заявою Верховної Ради України «Про визнання Україною юрисдикції Міжнародного кримінального суду щодо скоєння злочинів проти людяності та воєнних злочинів вищими посадовими особами РФ та керівниками терористичних організацій «ДНР» та «ЛНР», які призвели до особливо тяжких наслідків та масового вбивства українських громадян», схвалену постановою Верховної Ради України від 04.02.2015 №145-VIII; Заявою Верховної Ради України «Про відсіч збройної агресії РФ та подолання її наслідків», схваленою постановою Верховної Ради України від 21.04.2015 №337-VIII, «ДНР»/«ЛНР» визнано терористичними організаціями.

Таким чином, усвідомлюючи факт тимчасової окупації окремих районів, міст, селищ та сіл Донецької та Луганської областей та створення на них незаконних органів управління, основним завданням котрих є насильницька зміна меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України, ОСОБА_4 в невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше червня 2015 року, в невстановленому місці, вступила у попередню змову з невстановленими особами, щодо фінансування дій, вчинених з метою зміни меж території та Державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України.

Зокрема, діючи з метою матеріального забезпечення функціонування незаконно створених органів управління «ДНР», ОСОБА_4 та іншими невстановленим досудовим слідством особами, в порушення Тимчасового порядку контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів (товарів) через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, затвердженого Наказом Першого заступника керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей) №415ог від 12.06.2015, згідно Додатку №6, якого у зв`язку з відсутністю можливості здійснення державного контролю на окремих ділянках Державного кордону України з Російською Федерацією, при наявності задокументованих фактів присутності на території Донецької та Луганської областей військової активності іноземних збройних формувань, з метою недопущення виходу терористів та їх пособників з району проведення Антитерористичної операції та проникнення їх у такий район, запобігання вчиненню терористичних актів, інших протиправних діянь, убезпечення громадян та співробітників силових структур від загрози збройних нападів, з метою стабілізації економічного та оборонного сектору держави, переміщення до та з неконтрольованих територій фармацевтичних товарів заборонено, розробили злочинний план незаконного постачання підприємствам, установам та організаціям, зокрема ПП «Оазіс», які розташовані на тимчасово окупованій території Донецької області, фармацевтичних товарів.

Так, до 2014 року на території Донецької області здійснювали свою діяльність ТОВ «Адоніс» (код ЄДРПОУ 30618717), ПП «Інтеграл» (код ЄДРПОУ 30623012), ТОВ «Біла Аптека» (код ЄДРПОУ 37544152), ТОВ «Аптека 497» (код ЄДРПОУ 22037311), ТОВ «Аптека 263» (код ЄДРПОУ 23982684), ТОВ «Соціальна аптека» (код ЄДРПОУ 34282996), ПП «Оазіс» (код ЄДРПОУ 31590973), засновником/директором яких була ОСОБА_4 . Крім цього, на території Харківської області здійснює свою діяльність ТОВ «Фармалек» (код ЄДРПОУ 37998095), основним видом діяльності якого є оптова торгівля фармацевтичними товарами, засновником якого є ОСОБА_4 .

Таким чином на території Донецької області здійснювала свою діяльність мережа аптечних пунктів ПП «Оазіс», яке займалося торгівлею фармацевтичних товарів, керівником якого була ОСОБА_4 .

Після захоплення терористичною організацією «ДНР» частини Донецької області у 2014 році, керівник ПП «Оазіс» (котре залишились працювати на території підконтрольній терористичній організації «ДНР») ОСОБА_4 , умисно, діючи єдиним умислом та за попередньою змовою із невстановленими досудовим розслідуванням особами, спрямованим на фінансування дій, вчинених з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України та, усвідомлюючи факт тимчасової окупації окремих районів, міст селищ та сіл Донецької області та створення на них незаконних органів управління, основним завданням котрих є насильницька зміна меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України, прийнято рішення про офіційну реєстрацію ПП «Оазіс» на захопленій території та об`єднання даною особою всіх аптечних пунктів ПП «Оазіс», які залишились працювати на території підконтрольній терористичній організації «ДНР».

Так, ОСОБА_4 , продовжуючи свій злочинний задум, разом із невстановленими досудовим розслідуванням особами, з метою організації та контролю за діяльністю ПП «Оазіс» на території підконтрольній терористичній організації «ДНР» використовуючи електронні поштові скриньки ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснювали контроль за вказаним підприємством, а саме на вказані електронні поштові скриньки отримували від невстановлених досудовим слідством осіб документи в електронному вигляді (скан-копії), в тому числі вантажно-митні декларації, товаро-транспортні накладні, видаткові накладні, фінансову звітність з приводу будь-яких сплат, податків та зборів, виписок з «Центрального республиканского банка ДНР», проведених ПП « ОСОБА_5 » на території підконтрольній терористичної організації «ДНР», для погодження їх із ОСОБА_4 та проведення вказаних сплат, в тому числі податків та зборів до «Республіканського Банку ДНР».

Крім цього, ОСОБА_4 зареєстровано ряд суб`єктів підприємницької діяльності на підконтрольній території України, зокрема ТОВ «Росьфарм» та ТОВ «Віртус-Фарм». При цьому, остання, використовувала вказані підприємства та ТОВ «Фармалек» з метою переправлення в порушення Тимчасового порядку контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів (товарів) через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, фармацевтичних товарів.

В такий спосіб ОСОБА_4 , діючи єдиним умислом та за попередньою змовою із невстановленими досудовим розслідуванням особами, спрямованим на фінансування дій, вчинених з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України, організувала протиправне фактичне постачання з території України на тимчасово окуповану територію Донецької області, фармацевтичних товарів, з метою фінансування дій осіб, які входять до складу незаконних збройних формувань терористичної організації «ДНР».

Відповідно до інформації, яка міститься на інтернет-сайті «Министерства экономического развития Донецкой Народной Республики» ПП «Оазіс» здійснює реалізацію продукції та входить в рейтинг найкрупніших аптечних пунктів в 1 кварталі 2017 року на тимчасово окупованій території Донецької області.

Відповідно до інформації, яка міститься на інтернет-сайті «Министерства Финансов Донецкой Народной Республики», а саме відповідно до «Единого лицензионного реестра» ПП «Оазіс», починаючи з 20.04.2016 по теперішній час отримала від «Республиканской Служби Лекарственных Средств Министерства Здравоохранения Донецкой Народной Республики» 48 ліцензій на право оптово - роздрібного продажу лікарських засобів для медичного призначення на тимчасово окупованій території Донецької області.

Таким чином, ПП « ОСОБА_5 » під керівництвом ОСОБА_4 , яка за попередньою змовою із іншими невстановленими досудовим розслідуванням особами, усвідомлюючи факт тимчасової окупації окремих районів, міст селищ та сіл Донецької області та створення на них незаконних органів управління, основним завданням котрих є насильницька зміна меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України, здійснювала торгівельну діяльність на території терористичної організації «ДНР» та сплачувала відповідні податки, фінансуючи дії, вчинені з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України.

Починаючи з червня 2015 року директор ПП «Оазіс» ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою з невстановленими слідством особами, реалізовуючи свій злочинний умисел, уклала ряд угод (контрактів) з підприємствами зареєстрованими в Російській Федерації, з метою поставки фармацевтичних товарів до ПП «Оазіс», яке знаходиться на тимчасово окупованій території «ДНР». При цьому, згідно вантажних митних декларацій одержувачем являлось ПП «Оазіс». Крім того, згідно товарно-супровідних документів, покупцем яких являлось ПП «Оазіс» (міжнародних товарно-транспортних накладних (CMR), пакувальних листів), одержувачем вантажу являється ПП «Оазіс», а місцем розвантаження зазначено наступну адресу: «ЧП «Оазис», ДНР, 86700, АДРЕСА_1 ».

В такий спосіб ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою із іншими невстановленими слідством особами, організувала протиправне фактичне постачання з території Російської Федерації на тимчасово окуповану територію Донецької області, фармацевтичних товарів, з метою фінансування дій осіб, які входять до складу незаконних збройних формувань терористичної організації «ДНР», та які ними вчиняються з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України.

Разом з тим, після перетину Державного кордону України та Російської Федерації, через неконтрольовані органами державної влади ділянки Державного кордону України, які контролюються представниками незаконних збройних формувань «ДНР», водії вантажних транспортних засобів, діючи за раніше досягнутою домовленістю з ОСОБА_4 , а також з іншими невстановленими органом досудового розслідування особами, з товарно-матеріальними цінностями, найменування яких зазначено в вантажних митних деклараціях, фактично слідували до адреси одержувача товару, що зазначений в товаросупровідних документах, де здійснювали розмитнення вказаних вище ТМЦ на підставі вантажних митних декларацій та товаросупровідних документів, в які невстановленими органом досудового розслідування особами, вносилися відомості щодо придбання ТМЦ та їх відправника.

Таким чином, ОСОБА_4 , будучи підписантом, керівником та бухгалтером ПП «Оазіс» та, будучи засновником ТОВ «Фармалек», з корисливих мотивів, за попередньою змовою групою осіб, усвідомлюючи при цьому, що «ДНР» є терористичною організацією та має відповідні незаконно створені органи управління, які мають на меті насильницьку зміну меж території та державного кордону України в спосіб, що суперечить порядку, встановленому Конституцією України, а саме шляхом незаконного відокремлення від України території окремих районів та населених пунктів Донецької області, з метою забезпечення економічної складової діяльності вказаних незаконних органів управління терористичної організації «ДНР» та подальшого надходження грошових коштів від такої діяльності, у вигляді податків та зборів до незаконно створених органів даної терористичної організації, а також достовірно знаючи, що на даній окупованій території органи державної влади тимчасово не здійснюють повноваження, передбачені законодавством України, в порушення Тимчасового порядку контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів (товарів) через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, затвердженого Наказом Першого заступника керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей) №415ог від 12.06.2015, а також в порушення Постанови Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» №1035 від 16.12.2015, здійснила фактичне постачання товарно-матеріальних цінностей, які поставлялися на тимчасово окуповану територію Донецької області з метою забезпечення функціонування незаконно створених органів державної влади «ДНР» та потреб осіб, які здійснюють та підтримують вищевказані дії з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України.

Таким чином, ОСОБА_4 , здійснила фінансування дій, вчинених з метою зміни меж території та державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України, з корисливих мотивів, за попередньою змовою групою осіб, тобто вчинила кримінальне правопорушення злочин, передбачений ч. 3 ст. 110-2 КК України.

За вказаним фактом незаконної діяльності 18.12.2018 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 110-2 КК України.

Разом з тим, під час проведення подальшого досудового розслідування встановити місцезнаходження підозрюваної громадянки України ОСОБА_4 не виявилося за можливе оскільки, фактичне мешкання підозрюваної ОСОБА_4 не відоме.

Згідно листа Білоцерківського МРВ Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області, фактичне мешкання та місцезнаходження ОСОБА_4 не відоме. Контактні телефони останньої вимкнені.

18.12.2018 підозрювану ОСОБА_4 оголошено в розшук.

18.12.2018 досудове розслідування зупинене у зв`язку з невстановленим місцезнаходженням підозрюваної громадянки України ОСОБА_4

13.05.2022 досудове розслідування відновлене у зв`язку із необхідністю проведення процесуальних дій.

13.05.2022 досудове розслідування зупинене у зв`язку з оголошенням в розшук підозрюваної громадянки України ОСОБА_4 .

Таким чином у кримінальному провадженні № 22017101110000202 в якому повідомлено про підозру ОСОБА_4 у вчиненні нею кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 110-2 КК України, виникла необхідність у накладені арешту на майно підозрюваної.

Слідчий у судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, його неявка не перешкоджає розгляду клопотання.

З метою забезпечення арешту майна, в порядку ч. 2 ст. 172 КПК України, розгляд клопотання здійснюється без повідомлення підозрюваної.

Дослідивши матеріали, слідчий суддя дійшов до наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 131 КПК України одним із заходів забезпечення кримінального провадження з метою досягнення його дієвості є арешт майна.

Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Частинами 2, 3 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення:

1) збереження речових доказів;

2) спеціальної конфіскації;

3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;

4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 Кодексу.

Частиною 1 ст. 98 КПК України визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Частиною 10 ст. 170 КПК України визначено, що арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Частиною 2 ст. 59 КК України передбачено, що конфіскація майна встановлюється за тяжкі та особливо тяжкі корисливі злочини, а також за злочини проти основ національної безпеки України та громадської безпеки незалежно від ступеня їх тяжкості і може бути призначена лише у випадках, спеціально передбачених в Особливій частині цього Кодексу.

Відповідно до санкції ч. 3 ст. 110-2 КК України за вчинення зазначеного кримінального правопорушення передбачено застосування додаткового покарання у виді конфіскації майна.

Слідчий просить суд накласти арешт на майно, що належить на праві власності підозрюваній ОСОБА_4 .

ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, та у випадку доведеності її вини санкція ч. 3 ст. 110-2 КК України передбачає, додаткове покарання у виді конфіскації майна.

Пунктом 4 ч. 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Обставини можливого вчинення кримінального правопорушення є предметом досудового розслідування, що на даний час ще триває, тому в такому випадку вбачається за можливе накласти арешт на майно, що належить підозрюваній.

Слідчий у клопотанні навів перелік майна, на яке просить накласти арешт.

З огляду на наведене, клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 131, 132, 170-173, 309, 376, 395 КПК України, слідчий суддя,

у х в а л и в:

Клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області ОСОБА_3 про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт на майно підозрюваної ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (РНОКПП НОМЕР_1 ),а саме:

1.земельну ділянку з кадастровим номером 3210300000:03:047:0188;

2.квартиру за адресою: АДРЕСА_2 ;

3.квартиру за адресою: АДРЕСА_3 ;

4.квартиру за адресою: АДРЕСА_4 ;

5.будинок за адресою: АДРЕСА_5 ;

6.квартиру за адресою: АДРЕСА_6 ;

7.квартиру за адресою: АДРЕСА_7 ;

8.будинок за адресою: АДРЕСА_8 ;

9.земельну ділянку з кадастровим номером 3220488002:02:008:0049;

10.земельну ділянку з кадастровим номером 3220488002:02:008:0050;

11.земельну ділянку з кадастровим номером 3220887000:03:002:0333;

12.земельну ділянку з кадастровим номером 3220488002:02:008:0007;

13.земельну ділянку з кадастровим номером 3220488002:02:008:0004;

14.будинок за адресою: АДРЕСА_8 ;

15.квартиру за адресою: АДРЕСА_9 ;

16.нежитлове вбудовано-прибудоване приміщення за адресою: АДРЕСА_10 ;

17. приміщення за адресою: АДРЕСА_11 , приміщення 251;

18. квартири за адресою: АДРЕСА_12 ;

19.нежитлове вбудоване приміщення за адресою: АДРЕСА_13 ;

20.квартиру за адресою: АДРЕСА_14 ;

21.квартиру за адресою: АДРЕСА_15 ;

22.квартиру за адресою: АДРЕСА_16 ;

23.нежитлову будівлю - будівлю аптеки за адресою: Донецька обл., м. Харцизьк, вулиця Краснознаменська, 164"а";

24.нежитлову будівлю за адресою: АДРЕСА_17 ;

25.нежитлову будівлю - будівлю дитячої поліклініки за адресою: АДРЕСА_18 ;

26.квартиру за адресою: АДРЕСА_19 .

Ухвала про накладення арешту виконується негайно в порядку, встановленому для виконання судових рішень.

Оскарження ухвали про накладення арешту не зупиняє її виконання.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 (п`яти) днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Слідчий суддя:

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.09.2022
Оприлюднено14.05.2024
Номер документу106310004
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —760/12012/22

Ухвала від 24.07.2023

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Юрдига Ольга Степанівна

Ухвала від 13.09.2022

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Українець В. В.

Ухвала від 13.09.2022

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Українець В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні