Ухвала
від 20.09.2022 по справі 215/3465/22
ТЕРНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

Справа № 215/3465/22

2-а/215/440/22

УХВАЛА

21 вересня 2022 року суддя Тернівського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області Квятковський Я.А., вирішуючи питання про прийняття до розгляду та відкриття провадження у справі за адміністративною позовною заявою ОСОБА_1 (місце проживання за адресою: АДРЕСА_1 ) до комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня № 7» Криворізької міської ради (місцезнаходження за адресою: 50089, м.Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а) про визнання протиправною бездіяльності -

в с т а н о в и в:

19вересня 2022року ОСОБА_1 звернувся досуду задміністративним позовомдо комунальногонекомерційного підприємства«Криворізька міськалікарня №7»Криворізької міськоїради про:

-встановлення наявностікомпетенції (повноважень),виконуючого обов`язкидиректоракомунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня № 7» КМР Стародубського П.А., у тому числі делегованих повноважень за результатом розгляду заяви від 22.08.22р. вх. 99, звернутися до власника - Криворізької міської ради для прийняття рішення по цій заяві до правового порядку ст. 144 Конституції України і визнати відмову від такої процедури протиправною бездіяльністю та зобов`язати таку процедуру виконати;

-встановлення наявностікомпетенції (повноважень)виконуючого обов`язкидиректоракомунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня № 7» КМР Стародубського П.А., у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень за результатом розгляду заяви від 22.08.22р. вх. 99, видати новий лист непрацездатності з 02.06.2010р. по 18.06.2010р. чим виправити помилку в листі непрацездатності серії АВЛ №520964, який сприяв розслідуванню нещасного випадку на виробництві і визнати таку процедуру протиправною бездіяльністю та зобов`язати видати цей документ;

-встановлення наявностікомпетенції (повноважень),виконуючого обов`язкидиректоракомунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня № 7» КМР Стародубського П.А., у тому числі делегованих повноважень за результатом розгляду заяви від 22.08.22р. вх. 99, звернутися до керівництва Криворізької міської лікарні № 8 для з`ясування початку непрацездатності і встановлення факту його доставки до травмпункту машиною швидкої допомоги і визнати відмову від такої процедури протиправною бездіяльністю та зобов`язати з`ясувати цей факт його доставки до травмпункту.

Вивчивши матеріали даної позовної заяви приходжу до таких висновків.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.

Відповідно до вимог ч.1 ст.20 КАС України передбачено,що місцевимзагальним судамяк адміністративнимсудам підсудні:1)адміністративні справиз приводурішень,дій чибездіяльності суб`єктіввладних повноваженьу справахпро притягненнядо адміністративноївідповідальності; 2)адміністративні справи,пов`язані звиборчим процесомчи процесомреферендуму,щодо: оскарженнярішень,дій чибездіяльності дільничнихвиборчих комісій,дільничних комісійз референдуму,членів цихкомісій; уточненнясписку виборців; оскарженнядій чибездіяльності засобівмасової інформації,інформаційних агентств,підприємств,установ,організацій,їх посадовихта службовихосіб,творчих працівниківзасобів масовоїінформації таінформаційних агентств,що порушуютьзаконодавство провибори тареферендум; оскарженнядій чибездіяльності кандидатау депутатисільської,селищної ради,кандидатів напосаду сільського,селищного голови,їх довіренихосіб; 3)адміністративні справи,пов`язані зперебуванням іноземцівта осіббез громадянствана територіїУкраїни,щодо: примусовогоповернення вкраїну походженняабо третюкраїну іноземцівта осіббез громадянства; примусовоговидворення іноземцівта осіббез громадянстваза межіУкраїни; затриманняіноземців абоосіб безгромадянства зметою їхідентифікації та(або)забезпечення примусовоговидворення замежі територіїУкраїни; продовженнястроку затриманняіноземців абоосіб безгромадянства зметою їхідентифікації та(або)забезпечення примусовоговидворення замежі територіїУкраїни; затриманняіноземців абоосіб безгромадянства довирішення питанняпро визнанняїх біженцямиабо особами,які потребуютьдодаткового захистув Україні; затриманняіноземців абоосіб безгромадянства зметою забезпеченняїх передачівідповідно доміжнародних договорівУкраїни прореадмісію; 4)адміністративні справиз приводурішень,дій чибездіяльності державноговиконавця чиіншої посадовоїособи державноївиконавчої службищодо виконанняними рішеньсудів усправах,визначених пунктами1-3частини першоїцієї статті; 5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставіЗакону України"Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років".

Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

Частиною 2 ст.171 цього Кодексу передбачено відкриття позовного провадження, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі. Згідно з ч. ч. 3-5 ст.171 КАС України, якщо буде встановлено, що відповідач, фізична особа у справі проживає за межами юрисдикції суду, суд надсилає справу за підсудністю в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу.

Із позовної заяви убачається, що ОСОБА_1 звернувся з позовом до некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня № 7» Криворізької міської ради про визнання протиправною бездіяльності та встановлення наявності компетенції (повноважень), за результатом розгляду заяви від 22.08.2022р. вх. 99.

Таким чином, в розумінні ч. 2ст. 20 КАС Україниза змістом спірних правовідносин і за суб`єктним складом вирішення даного спору відноситься до компетенції та підсудності саме окружного адміністративного суду, що виключає можливість його вирішення місцевим загальним судом як адміністративним з визначенням загальної підсудності за місцем реєстрації позивача.

Правила предметної підсудності разом з правилами територіальної та інстанційної підсудності складають алгоритм визначення компетентного суду для розгляду і вирішення окремих категорій адміністративних справ.

Відповідно до визначеногост. 8 Закону України «Про судоустрій та статус суддів»права на повноважний суд, ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в суді, до юрисдикції якого вона віднесена процесуальним законом. Вказана норма кореспондується з положеннями ст. 6 Конвенції про захист прав людини, відповідно до якої в поняття «суд, встановлений законом», входить лише той суд, до підсудності якого віднесений розгляд тієї чи іншої справи.

Відповідно до п. 2 ч.1, ч. 5ст. 29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до підсудності іншого суду.

Отже, оскільки дана адміністративна справа предметно не підсудна Тернівському районному суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, то вона підлягає передачі до окружного адміністративного суду.

Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення порушення права особи на доступ до правосуддя, керуючись ст.ст.7, 19, 20, 29 КАС України, -

п о с т а н о в и в:

Позовну заяву ОСОБА_1 до комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня № 7» Криворізької міської ради про визнання протиправною бездіяльності - передати до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання, але може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Третього апеляційногоадміністративного судупротягом п`ятнадцяти днів з дня її підписання.

Суддя:

Дата ухвалення рішення20.09.2022
Оприлюднено26.09.2022
Номер документу106393403
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —215/3465/22

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 03.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 30.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 18.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 26.10.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

Ухвала від 20.09.2022

Адміністративне

Тернівський районний суд м.Кривого Рогу

Квятковський Я. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні