441/27/22 2/441/290/2022
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26.09.2022 Городоцький районний суд Львівської області в складі:
головуючого, судді - Ференц О.І.,
за участю секретаря судових засідань - Пеленської Х.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Городок за правилами загального позовного провадження цивільну справу за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Городоцької міської ради Львівського району Львівської області, Головного управління Держгеокадастру у Львівській області, ТОВ «Агрокультура Захід» про скасування державної реєстрації земельних ділянок, розірвання договору оренди земельних ділянок,
в с т а н о в и в:
05.01.2022 представник позивачів звернулася до суду із позовом, покликаючись на те, що ІНФОРМАЦІЯ_1 помер батько позивачів ОСОБА_3 , який до дня смерті проживав та був зареєстрований в АДРЕСА_1 . Після його смерті відкрилася спадщина, зокрема і на право на земельну частку (пай), що належало ОСОБА_3 на підставі Сертифікату на право на земельну частку (пай) серії РН № 495999, виданого Городоцькою РДА 12.08.2016 на підставі рішення Городоцької РДА № 589 від 22.07.1996. На час смерті спадкодавця земельні ділянки не були винесені в натуру, кадастрові номери їм не присвоювалися. Згідно Свідоцтв про право на спадщину за законом позивачами успадковано по Ѕ частині права на вказану земельну частку (пай). Рішенням Угрівської сільської ради № 2460 від 24.11.2020 позивачам надано дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради Львівської області, право на яку належить їм по Ѕ частці кожній, а саме: 0.90 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради, 1.70 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради та 1.70 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради. В процесі виготовлення кадастрових номерів було з`ясовано, що щодо земельних ділянок відповідно площами 0.90 та 1.70 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради здійснено державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі відповідно площами 0.8582 га 03.07.2009 із присвоєнням кадастрового номера 4620988000:29:000:0015 та площею 1.6062 га - 17.10.2008 із присвоєнням кадастрового номера 4620988000:29:000:0017. Між тим вказані земельні ділянки не могли бути зареєстровані в Державному земельному кадастрі, оскільки на 2008-2009 вони не були виділені в натурі та право на них посвідчувалося виключно Сертифікатами на право на земельну частку (пай). На даний час реєстрація вказаних земельних ділянок в Державному земельному кадастрі унеможливлює завершення позивачами оформлення права власності на них в порядку спадкування на підставі рішення Угрівської сільської ради Городоцького району Львівської області № 2460 від 24.11.2020.
Вказувала, що позивачі звернулися до начальника відділу управління у Львівському районі ГУ Держгеокадастру у Львівській області із заявою про виключення з Державного земельного кадастру записів про земельні ділянки площею 0.8582 га від 03.07.2009 із присвоєним кадастровим номером 4620988000:29:000:0015 та площею 1.6052 га від 17.10.2008 із присвоєним кадастровим номером 4620988000:29:000:0017, проте листом їм повідомлено, що виключення з Державного земельного кадастру записів про вищевказані земельні ділянки буде здійснюватися після скасування їх державної реєстрації, що відбувається виключно за рішенням суду згідно ч.10 ст.24 Закону України «Про Державний земельний кадастр». З огляду на наведене позивачі змушені звернутися до суду із даним позовом. Просила суд постановити рішення, яким скасувати державну реєстрацію земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею 0.8582 га з кадастровим номером 4620988000:29:000:0015 та площею 1.6062 га з кадастровим номером 4620988000:29:000:0017 із скасуванням записів щодо вказаних земельних ділянок в Поземельній книзі.
28.01.2022 представник позивачів подала заяву про збільшення позовних вимог, в якій просить окрім вищенаведеної позовної вимоги також розірвати договір оренди земельної ділянки, укладений з ТзОВ «Агрокультура Захід», залучивши їх як співвідповідачів у справу, оскільки під час підготовки справи до судового розгляду було з`ясовано, що відносно спірних земельних ділянок зареєстровано речове право договір оренди з ТзОВ «Агрокультура Захід».
12.05.2022 представник позивачів подала заяву про уточнення позовних вимог, в якій просить прохальну частину позовної заяви викласти наступним чином: скасувати державну реєстрацію земельних ділянок площею 0.8582 га, кадастровий номер 4620988000:29:000:0015 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 1.6052 га, кадастровий номер 462098800:29:000:0017 із скасуванням записів щодо вказаних земельних ділянок в Поземельній книзі, розірвати договір оренди земельної ділянки площею 1.6052 га, укладений 08.04.2014 між ТзОВ «Агрокультура Захід» та ОСОБА_4 , розірвати договір оренди земельної ділянки площею 0.8582 га, укладений 20.09.2014 між ТзОВ «Агрокультура Захід» та ОСОБА_3 .
Позивачі у судове засідання не з`явилися, їхній представник - адвокат Мартин В.І. подала до суду заяву про розгляд справи у її відсутності, позовну заяву підтримує та просить задоволити з підстав, заявлених в позові.
Представник відповідача Городоцької міської ради Львівського району Львівської області, в судове засідання не з`явився, у поданих в суд письмових поясненнях від 27.01.2022 позовні вимоги визнав, просив позов задоволити, судові витрати залишити за позивачами, розгляд справи проводити у його відсутності.
Представник відповідача - ГУ Держгеокадастру у Львівській області, в судове засідання не з`явився, 01.02.2022 подав відзив, в якому заперечив позовні вимоги, мотивуючи тим, що ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з припиненням таким рішенням всіх речових прав стосовно спірної земельної ділянки (а.с.52-55).
Представник відповідача - ТзОВ «Агрокультура Захід», в судове засідання не з`явився, про день, час та місце розгляду справи неодноразово повідомлявся належно, в тому числі шляхом розміщення повістки на офіційному сайті суду, причин неявки суду не повідомив, клопотань про відкладення судового засідання від нього не надходило.
Згідно з ч.2 ст.247ЦПК України фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного запису не здійснювалось.
Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому їх дослідженні, вважає, що позов слід задовольнити з наступних підстав.
Судом встановлено, що ОСОБА_3 помер ІНФОРМАЦІЯ_1 в с. Угри Городоцького району Львівської області (а.с.12).
Згідно Свідоцтва про право на спадщину за законом, виданого 29.09.2020 приватним нотаріусом Городоцького районного нотаріального округу Павлишин Х.М. та зареєстрованого в реєстрі за № 933, ОСОБА_2 та ОСОБА_1 успадкували після смерті батька ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , по Ѕ частині спадкового майна, а саме:
права на земельну частку (пай) у землі, яка перебуває у колективній власності ПА «Промінь», що знаходиться в с. Угри Городоцького району Львівської області, розмір земельної частки (паю) становить 0.90 умовних кадастрових гектарів, вартість земельної частки (паю) становить 2919.60 грн., право на земельну частку (пай) належало спадкодавцю на підставі Сертифікату на право на земельну частку (пай) серії РН № 495999, виданого Городоцькою РДА 12.08.2016 на підставі рішення Городоцької РДА від 22.07.1996 № 589;
права на земельну частку (пай) у землі, яка перебуває у колективній власності ССГ «Промінь», що знаходиться в с. Угри Городоцького району Львівської області, що належала ОСОБА_4 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_2 , спадкоємцем якого був ОСОБА_3 , який спадщину прийняв, але не оформив своїх спадкових прав, розмір земельної частки (паю) становить 1.70 умовних кадастрових гектарів, вартість земельної частки (паю) становить 5514.80 грн., право на земельну частку (пай) належало ОСОБА_4 на підставі Сертифіката на право на земельну частку (пай) серії ЛВ № 0092945, виданого Городоцькою РДА 26.02.1998 на підставі рішення Городоцької РДА від 22.07.1996 № 589;
Ѕ частки у праві на земельну частку (пай) у землі, яка перебуває у колективній власності ССГ «Промінь», що знаходиться в с. Угри Городоцького району Львівської області, що належала ОСОБА_5 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_3 , спадкоємцем якої був чоловік ОСОБА_3 , який спадщину прийняв, але не оформив своїх спадкових прав, та Ѕ частки у праві на земельну частку (пай) у землі, яка перебуває у колективній власності ССГ «Промінь», що знаходиться в с. Угри Городоцького району Львівської області, що належала ОСОБА_5 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_3 , спадкоємцем якої був її син - ОСОБА_4 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_2 , спадкоємцем якого був батько - ОСОБА_3 , який спадщину прийняв, але не оформив своїх спадкових прав, розмір земельної частки (паю) становить 1.70 умовних кадастрових гектарів, вартість земельної частки (паю) становить 5514.80 грн., право на земельну частку (пай) належало ОСОБА_5 на підставі Сертифіката на право на земельну частку (пай) серії ЛВ № 0096190, виданого Городоцькою РДА 09.08.2002 на підставі рішення Городоцької РДА від 22.07.1996 № 589 (а.с.13).
Рішенням Угрівської сільської ради № 2460 від 24.11.2020 ОСОБА_1 та ОСОБА_2 надано дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради Львівської області, право на яку належить їм по Ѕ частці кожній, а саме: 0.90 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради, 1.70 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради та 1.70 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради (а.с.22).
Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-4615203262021 від 01.02.2021 у Державний земельний кадастр внесено відомості про земельну ділянку площею 1.6052 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради, кадастровий номер 4620988000:29:000:0017, орендар ТОВ «АГРОКУЛЬТУРА ЗАХІД» (а.с.16). Як вбачається із копії договору оренди землі б/н від 08.04.2014 ОСОБА_4 надав, а ТОВ «Агрокультура захід» прийняло у строкове платне користування та володіння земельну ділянку загальною площею 1.6052 га, що знаходиться на території Угрівської сільської ради Городоцького району Львівської області, кадастровий номер 4620988000:29:000:0017, що належитьорендодавцю напідставі Державногоакту направо приватноївласності наземлю серіїЯА №731479 (а.с.90-91).
Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-4615203372021 від 01.02.2021 у Державний земельний кадастр внесено відомості про земельну ділянку площею 0.8582 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради, кадастровий номер 4620988000:29:000:0015, орендар ТОВ «АГРОКУЛЬТУРА ЗАХІД» (а.с.19). Як вбачається із копії договору оренди землі б/н від 20.09.2014 ОСОБА_3 надав, а ТОВ «Агрокультура захід» прийняв у строкове платне користування та володіння земельну ділянку загальною площею 0.8582 га, що знаходиться на території Угрівської сільської ради Городоцького району Львівської області, кадастровий номер 4620988000:29:000:0015, що належить орендодавцю напідставі Державногоакту направоприватної власностіна землюсерії ЯА№ 731481 (а.с.88-89).
Згідно листа-відповіді Відділу № 1 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Львівській області № 2090/15-22 від 29.08.2022 згідно наявних Книг записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, відомості про реєстрацію правовстановлюючих документів станом на 01.01.2013 на земельні ділянки з кадастровим номером 4620988000:29:000:0015 площею 0.8582 га та 4620988000:29:000:0017 площею 1.6152 га, які розташовані на території Львівської області Городоцького району Угрівської сільської ради у Відділі відсутні.
ОСОБА_1 та ОСОБА_6 02.11.2021 звернулися до в.о. начальника відділу № 3 управління у Львівському районі ГУ Держгеокадастру Львівської області із заявою про виключення з Державного земельного кадастру записів про земельні ділянки відповідно площею 0.8582 га від 03.07.2009 із присвоєним кадастровим номером 4620988000:29:000:0015 та площею 1.6052 га від 17.10.2008 із присвоєним кадстровим номером 4620988000:29:000:0017 (а.с.27).
Листом №31-13-0.21-406/103-21від 03.11.2021Відділ №3Управління уЛьвівському районіГоловного управлінняДержгеокадастру уЛьвівській областіповідомило ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про неможливістьвиключення зДержавного земельногокадастру записівпро земельніділянки відповідноплощами 0.8582га (кадастровийномер 4620988000:29:000:0015)та 1.6052га (4620988000:29:000:0017)інакше якпісля скасуванняїх державноїреєстрації,що згідноч.10ст.24Закону України«Про Державнийземельний кадастр»відбувається зарішенням суду(а.с.25-26).
Таким чином реєстрація вищевказаних земельних ділянок була здійснена без відповідного рішення органу місцевого самоврядування та за життя ОСОБА_3 , однак без його відома та згоди. Спірні земельні ділянки не були винесені в натурі, відтак укладення договору оренди таких на підставі відповідного рішення органу місцевого самоврядування не допускається, що є підставою до розірвання вказаного договору оренди земельної ділянки в судовому порядку.
Згідно ст.13ЦПК України суд розглядає справу в межах заявлених вимог і на підставі доказів поданих учасниками справи.
Відповідно до вимог ст.81ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідност.15ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання, має право безпосередньо звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Відповідно дост.16 ЦК Українивизнання права є одним із способів захисту цивільних прав та інтересів, що підлягають захисту судом.
Згідно ч.1 ст.24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку.
Відповідно до п.49-50 Порядку ведення Державного земельного кадастру, Поземельна книга ведеться під час державної реєстрації земельної ділянки. Дата відкриття Поземельної книги є датою державною реєстрацією земельної ділянки. Номером Поземельної книги є кадастровий номер земельної ділянки.
Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється під час її формування за результатами складення документації із землеустрою після її погодження у встановленому порядку та до прийняття рішення про її затвердження органом державної влади або органом місцевого самоврядування (уразі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню таким органом) шляхом відкриття Поземельної книги на таку земельну ділянку.
Відповідно до законодавства державну реєстрацію земельної ділянки здійснюють державні кадастрові реєстратори територіальних органів земельних ресурсів. Саме вони приймають рішення про державну реєстрацію земельної ділянки або рішення про відмову у такій реєстрації.
Послідовність проведення державної реєстрації земельної ділянки визначається Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 № 1051 і зокрема: першим кроком у процесі проведення реєстрації земельної ділянки є подання державному кадастровому реєстратору заяви про державну реєстрацію земельної ділянки.
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:
особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;
власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;
органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності);
замовника технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (у разі внесення до Державного земельного кадастру за результатами проведення інвентаризації земель масиву земель сільськогосподарського призначення відомостей про земельну ділянку, що входить до такого масиву);
замовника документації із землеустрою, за якою здійснюється формування земельної ділянки державної, комунальної власності, у випадках, коли розроблення такої документації відбувається без дозволу органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування;
власника земельної частки (паю) або його спадкоємця (у разі формування земельної ділянки в порядку виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв);
особи, визначені частиною першою статті 118 Земельного кодексу України, у тому числі власника нерухомого майна (будівлі, споруди), розташованої на земельній ділянці, що надається (передається) із земель державної чи комунальної власності, або його спадкоємця.
До заяви в обов`язковому порядку додаються:
документація із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки та електронний документ;
у разі якщо відповідно до закону поділ, об`єднання земельних ділянок здійснюються за погодженням з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, фізичними чи юридичними особами, до заяви про державну реєстрацію земельної ділянки, сформованої в результаті поділу або об`єднання земельних ділянок, також додаються документи, що належним чином підтверджують таку згоду.
Заява з доданими документами надсилається заявником засобами телекомунікаційного зв`язку.
Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру разом із документацією із землеустрою та документацією з оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, може подаватися за бажанням заявника в паперовій або електронній формі.
Подання Державному кадастровому реєстратору заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру разом із документацією із землеустрою чи документацією із оцінки земель здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою чи оцінки земель.
Державний кадастровий реєстратор у момент надходження до нього заяви про державну реєстрацію земельної ділянки перевіряє:
повноваження особи, що звернулася з такою заявою;
наявність повного пакета документів, необхідних для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру;
придатність електронного документа для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.
У разі відповідності заяви разом з документами вимогам, визначеним законодавством, державний кадастровий реєстратор приймає заяву до розгляду по суті та обліковує її шляхом реєстрації у Державному земельному кадастрі з присвоєнням їй реєстраційного номера та фіксацією дати її реєстрації.
Заява реєструється в день її надходження в порядку черговості.
Дата реєстрації заяви у Державному земельному кадастрі є датою її прийняття.
Законодавством визначено строк проведення державної реєстрації земельної ділянки, який становить 14 календарних днів з дня реєстрації заяви (7 днів у разі здійснення державної реєстрації земельної ділянки за принципом екстериторіальності).
Протягом визначеного строку державний кадастровий реєстратор опрацьовує подані документи і за результатами проведеної роботи здійснює державну реєстрацію земельної ділянки:
за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру присвоює кадастровий номер земельній ділянці;
відкриває Поземельну книгу та вносить відомості до неї (крімвідомостей про затвердження документації із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки, а також про власників, користувачів земельної ділянки);
робить позначку на титульному аркуші документації із землеустрою про проведення перевірки електронного документа та внесення відомостей до Державного земельного кадастру та повертає заявникові таку документацію.
Проставлення державним кадастровим реєстратором зазначеної позначки є підставою для передачі відповідної документації на затвердження органу державної влади або органу місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню відповідним органом).
На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки державний кадастровий реєстратор на безоплатній основі надає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
Державний кадастровий реєстратор може приймати рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки в разі:
невідповідності поданих документів вимогам законодавства;
розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини;
подання заявником документів не в повному обсязі.
У таких випадках державний кадастровий реєстратор не пізніше наступного робочого дня з моменту прийняття рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру видає або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення заявникові таке рішення.
Таким чином, оскільки виготовлення кадастрових номерів і державна реєстрація земельних ділянок площами відповідно 0,90 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради та 1,70 умовних кадастрових гектари для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Угрівської сільської ради Львівського району Львівської області була здійснена без відома та згоди особи, якій належало право на пай на вказані ділянки та без відповідного рішення органу місцевого самоврядування, яке було винесене набагато пізніше, ніж виготовлені кадастрові номери на вказані земельні ділянки, така реєстрації є протиправною та підлягає скасуванню в судовому порядку. Також, враховуючи, що скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з припиненням таким рішенням всіх речових прав стосовно спірної земельної ділянки, суд вважає за необхідне розірвати договори оренди земельних ділянок, укладені з ТзОВ «Агрокультура Захід» та зареєстровані відповідно 11.12.2014 та 15.12.2014.
Відповідно дост.141ЦПК України суд, вирішуючи питання судового збору, з огляду на позицію представника позивачів залишає такий за позивачами.
На підставі ст.ст.328,1217,1218,1261,1268-1269 ЦК України, керуючись ст.ст.4,10,12-13,263-265,273,354 ЦПК України, суд
В И Р І Ш И В :
Скасувати державну реєстрацію земельних ділянок: площею 0,8582 га, кадастровий номер 4620988000:29:000:0015 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та площею 1,6052 га кадастровий номер 462098800:29:000:0017 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із скасуванням записів щодо вказаних земельних ділянок в Поземельній книзі.
Розірвати договір оренди земельної ділянки площею 1.6052 га, кадастровий номер 4620988000:29:000:0017, укладений 08.04.2014 між ОСОБА_4 та ТзОВ «Агрокультура Захід» та зареєстрований в Державному реєстрі речових прав 15 грудня 2014 року.
Розірвати договір оренди земельної ділянки площею 0.8582 га, кадастровий номер 4620988000:29:000:0015, укладений 20.09.2014 між ОСОБА_3 та ТзОВ «Агрокультура Захід» та зареєстрований в Державному реєстрі речових прав 11 грудня 2014 року.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Ференц О.І.
Суд | Городоцький районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2022 |
Оприлюднено | 29.09.2022 |
Номер документу | 106480267 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Касаційний цивільний суд Верховного Суду
Краснощоков Євгеній Віталійович
Цивільне
Касаційний цивільний суд Верховного Суду
Краснощоков Євгеній Віталійович
Цивільне
Городоцький районний суд Львівської області
Ференц О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні