Рішення
від 19.09.2022 по справі 909/463/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19.09.2022 м. Івано-ФранківськСправа № 909/463/22

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Максимів Т. В. , секретар судового засідання Масловський А. Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Обслуговуючого кооперативу "Житловий кооператив Європейський"

до відповідача: Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Івано-Франківськгаз"

про зобов`язання видати технічні умови приєднання до газорозподільної системи та підключити до газорозподільних мереж

за участі:

від позивача: не з"явилися

від відповідача: ОСОБА_1

встановив: до Господарського суду Івано-Франківської області звернувся Обслуговуючий кооператив "Житловий кооператив Європейський" із позовною заявою до Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи Івано-Франківськгаз" про зобов`язання видати технічні умови приєднання до газорозподільної системи та підключити до газорозподільних мереж.

Вирішення судом процесуальних питань.

12.07.2022 суд постановив прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі; здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження та призначити підготовче засідання на 03.08.2022.

26.07.2022 відповідач подав відзив на позов вх.№9306/22, який суд приєднав до матеріалів справи.

29.07.2022 позивач подав заяву про приєднання до матеріалів справи доказів вх.№9632/22, яку суд прийняв до розгляду.

01.08.2022 позивач подав відповідь на позов вх.№9720/22, яку суд прийняв до розгляду.

03.08.2022 суд постановив підготовче провадження у справі закрити; розгляд справи по суті призначити на 22.08.2022, яке відклав на 19.09.2022.

19.09.2022 позивач в судове засідання не з"явився; 03.08.2022 подав клопотання про розгляд справи за відсутності його представника за наявними матеріалами вх.№9929/22.

В судовому засіданні 19.09.2022 суд оголосив вступну та резолютивну частини рішення.

Позиція позивача.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач безпідставно, посилаючись на пункт 9.26. ДБН В.2.5-20:2018 "Газопостачання", відмовив у видачі технічних умов приєднання до газорозподільної системи поквартирного опалення з газовими теплогенераторами із закритою камерою згоряння без влаштування колективних димоходів щодо газопостачання 16-ти поверхового житлового будинку, розташованого в межах вул.Симоненка-Бугая в с.Вовчинець, Івано-Франківської міської ради та підключення до газорозподільних інженерних мереж. В підтвердження позовних вимог подав звіт про науково-дослідну роботу (реферат) ПрАТ "Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню та теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України "УкрНДІінжпроект" (співвиконавець ТОВ "УкрНДІінжпроект-ЄН" за жовтень 2020 року, відповідно до якого як ствердив позивач здійснення газифікації 16-ти поверхового житлового будинку є можливою. Зазначив, що відсутність газопостачання у житлових будинках порушує права та охоронювані законом інтереси позивача, інвесторів будівництва, а також осіб, які набули права власності на приміщення. Просив суд захистити порушене відповідачем право позивача шляхом зобов`язання АТ "Оператор газорозподільної системи "Івано-Франківськгаз" видати технічні умови приєднання до газорозподільної системи та підключити 16-ти поверховий багатоквартирний житловий будинок до газорозподільних інженерних мереж. Позовні вимоги обґрунтовані нормами Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП №2494 від 30.09.2015, Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Закону України "Про засади функціонування ринку природного газу".

Позиція відповідача.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву та просив суд у задоволенні позову відмовити. Зазначив, що наданий позивачем звіт про науково-дослідну роботу (реферат) не може бути підставою для видачі технічних умов приєднання до газорозподільної системи, оскільки не є нормативно-правовим актом, який створює будь-які норми та правила, які є обов"язковими для застосування, а відтак не може змінювати зміст положень ДБН В.2.5-20:2018 "Газопостачання". Вказав, що інших доказів, які б підтвердили звернення позивача щодо погодження відхилень від будівельних норм відповідач не подав, а тому у позивача відсутні правові підстави для підключення 16-ти поверхового багатоквартирного житлового будинку до газорозподільних інженерних мереж.

Обставини справи. Оцінка доказів.

20.06.2022 Обслуговуючий кооператив "Житловий кооператив Європейський" звернувся до АТ "Оператор газорозподільної системи "Івано-Франківськгаз" про прийняття в експлуатацію об"єкта закінченого будівництвом, видачу технічних умов на газопостачання 16-ти поверхового житлового будинку, розташованого в межах вул.Симоненка-Бугая в с.Вовчинець, Івано-Франківської міської ради (лист №20/06).

24.06.2022 АТ "Оператор газорозподільної системи "Івано-Франківськгаз", відповідно до листа №76002.1-Сл-6381-0622 повідомило позивача, що товариство у своїй діяльності керуюється вимогами ДБН В.2.5-20:2018 "Газопостачання", відповідно до п.9.26 яких, встановлення побутових плит, теплогенераторів з закритою камерою згорання з використанням колективних димоходів допускається лише для будинків заввишки до 10 поверхів включно. Також зазначило, що враховуючи фактичну поверховість (16 поверхів) житлового будинку розташованого в межах вул.Симоненка-Бугая в с.Вовчинець, Івано-Франківської міської ради, можливим варіантом опалення приміщень житлового будинку є варіант влаштування окремо-розташованої паливної (котельні), дахової паливної (котельні) або опалення іншими альтернативними джерелами теплопостачання.

В позовній заяві позивач ствердив, що будівництво проведене з дотриманням вимог ДБН В.2.5-20:2018 "Газопостачання", а зазначена відповідачем в листі №76002.1-Сл-6381-0622 від 24.06.2022 відмова є безпідставною та незаконною. У зв"язку з чим позивач звернувся до суду за захистом свого порушеного права з позовом про зобов`язання видати технічні умови приєднання до газорозподільної системи та підключити спірний будинок до газорозподільної системи міста Івано-Франківська.

В підтвердження позовних вимог подав Звіт про науково - дослідну роботу (реферат) ПрАТ "УкрНДІінжинпроект" (співвиконавець ТОВ "УкрНДІінжпроект-ЄН") "Проведення науково-технічного супроводу на стадії проектування внутрішнього газопостачання 16-ти поверхового житлового будинку розташованого в межах вул. Симоненка - Бугая в с. Вовчинець Івано-Франківської міської ради від 20.10.2020.

Відповідно до висновку поданого Звіту газифікація 16-ти поверхового житлового будинку розташованого в межах вул. Симоненка - Бугая в с. Вовчинець Івано-Франківської міської ради може бути рекомендована за умови виконання таких вимог: 1. На стадії проектування та будівництва:

1. Застосування газових плит, що відповідають вимогам ДСТУ ЕN30-1-1:2019.

2. Влаштування датчиків-загазованості та пожежі в приміщеннях кухонь та в межах сходових кліток.

3. Ущільнення різевих з"єднань в приміщенні кухні з термостійкого матеріалу, що забезпечує герметичність на протязі 30 хвилин за температури 650 градусів Цельсія.

4. Влаштування цілодобового моніторингу спрацювання датчиків загазованості та пожежі шляхом виведення сигналів на загальне табло в місце з постійним спостереженням АДС газової експлуатаційної організації або ЦПТС (центр прийняття тривожних сповіщень ДСНС).

5. Влаштування системи автоматичного перекривання подавання газу в газові стояки при спрацюванні датчиків загазованості та пожежі встановлених відповідно до п.2.

6. Пристрої, що забезпечують виявлення пожежі та небезпечних концентрацій газу повинні бути сертифіковані на відповідність рівню повноти безпеки не менше SIL2 згідно стандарту ІЕС61508.

7. Застосування газовикористовуючого обладнання, конструкція якого унеможливлює накопичення незгорілого газу в приміщеннях.

8. Влаштування в приміщеннях кухонь віконних прорізів площею з розрахунку не менше 0,05 м2 на 1 м 3 об"єму приміщення, з елементами кріплення конструкцій рам, розрахованих на розкриття за тиску 3кПа.

9. Рекомендоване влаштування віконних приточних клапанів.

Доказів дотримання вимог ДБН В.2.5-20:2018 "Газопостачання" та вимог зазначених у Звіті про науково - дослідну роботу (реферат) на стадії проектування та будівництва матеріали справи не містять.

Норми права, які застосував суд та мотиви їх застосування.

Відповідно до п. 1-4 ст. 30 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" технічні-умови - це комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об`єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам щодо водопостачання (з урахуванням потреб забезпечення пожежогасіння), тепло-, електро- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікації. Фізична чи юридична особа, яка має намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває в її власності або користуванні, має право на одержання технічних умов згідно із поданою нею заявою. Технічні умови надаються протягом 10 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви. Технічні умови повинні відповідати законодавству, містити достовірну інформацію та обґрунтовані вимоги до об`єктів будівництва, а також відповідати намірам заявника щодо забудови земельної ділянки. У технічних умовах враховується, що місце приєднання інженерних мереж замовника до магістральних чи інших інженерних мереж розташовується на межі земельної ділянки замовника або за його згодою на території такої земельної ділянки.

Згідно з пунктом 4 глави 1 розділу І Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (далі - Кодекс ГРС) технічні умови приєднання - документ, що визначає комплекс умов і вимог до інженерного забезпечення приєднання об`єкта (земельної ділянки) замовника до газорозподільної системи і містить вихідні дані для проектування газових мереж зовнішнього та внутрішнього газопостачання, що створюються для потреб об`єкта замовника.

Відповідно до пункту 1 глави 1 розділу V Кодексу ГРС власники об`єктів будівництва або існуючих об`єктів (земельних ділянок), які фізично не підключені до ГРМ, мають право на приєднання (технічний доступ) цих об`єктів до ГРМ, що на законних підставах перебуває у власності або користуванні (у тому числі в експлуатації) Оператора ГРМ, у порядку, визначеному цим розділом. Оператор ГРМ зобов`язаний розміщувати на своєму веб-сайті інформацію про умови приєднання до ГРМ, що на законних підставах перебуває в його власності або користуванні (у тому числі в експлуатації), та методологію встановлення плати за приєднання до газорозподільної системи, затверджену Регулятором.

Пунктом 4 глави 1 розділу V Кодексу ГРС приєднання об`єктів (земельних ділянок) замовника до ГРМ здійснюється на підставі договору на приєднання, що укладається за формами, наведеними у додатках 11, 12 до цього Кодексу. При цьому невід`ємною частиною договору на приєднання є технічні умови приєднання (додаток 13), які визначають вихідні дані для проектування газових мереж зовнішнього газопостачання від місця забезпечення потужності до точки приєднання, які будуються Оператором ГРМ, та вихідні дані для проектування та будівництва газових мереж внутрішнього газопостачання об`єкта замовника від точки приєднання до газових приладів і пристроїв замовника. Будівництво та введення в експлуатацію газових мереж внутрішнього газопостачання забезпечується замовником.

Згідно з ст. 6 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, органами державного архітектурно-будівельного контролю, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування. Органом державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

За змістом ст. 7 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" управління у сфері містобудівної діяльності та архітектурно-будівельного контролю здійснюється шляхом: розроблення і затвердження будівельних норм, кошторисних норм, нормативів і правил, запровадження одночасної дії застосування будівельних норм, розроблених на основі національних технологічних традицій, та будівельних норм, приведених у відповідність до вимог Європейського Союзу; контролю за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, вимог будівельних норм і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об`єктів містобудування (далі - вихідні дані), проектної документації; надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів (крім анулювання (скасування) документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів).

Відповідно до п. 1.1 ДБН В.2.5-20:2018 "Газопостачання", які затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.11.2018 № 305 та вступили в дію 01.07.2019, норми встановлюють вимоги проектування при новому будівництві, реконструкції, капітальному ремонті та технічному переоснащенні наявних систем газопостачання, що забезпечують споживачів природним газом із надлишковим тиском не більше 1,2 МПа, а також скрапленими вуглеводневими газами (далі - СВГ) із надлишковим тиском не більше 1,6 МПа.

Згідно з п. 9.26 ДБН В.2.5-20:2018 "Газопостачання" при будівництві житлових будинків допускається передбачати встановлення газовикористовуючого обладнання для поквартирного опалення та гарячого водопостачання, а також побутових плит. Встановлення теплогенераторів з відкритою камерою згоряння допускається для гарячого водопостачання багатоквартирних будинків заввишки до п`яти поверхів включно за наявності відокремлених димових каналів для кожного газифікованого приміщення. Встановлення побутових плит, теплогенераторів з закритою камерою згоряння, з використанням колективних димоходів, допускається для будинків заввишки до 10 поверхів включно. Для квартир, розташованих на 10 поверсі, що мають декілька рівнів, допускається газифікація тільки першого рівня.

Відносини у сфері нормування у будівництві, правові та організаційні засади розроблення, погодження, затвердження, реєстрації і застосування будівельних норм регулюються Законом України "Про будівельні норми".

Згідно з ст. 1 Закону України "Про будівельні норми" державні будівельні норми це нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва.

Відповідно до ч. 5 ст. 10 Закону України "Про будівельні норми" порядок розроблення, погодження, затвердження, реєстрації, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Порядок застосування зазначених норм визначається Кабінетом Міністрів України. Обґрунтовані відхилення від будівельних норм, що забезпечують дотримання встановлених вимог безпеки у спосіб, не передбачений будівельними нормами, можуть бути погоджені суб`єктом нормування відповідно до встановленого ним порядку. При наданні погодження обґрунтованих відхилень від будівельних норм в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва зазначається така інформація: 1) кадастровий номер земельної ділянки (для земельних ділянок, право власності чи користування на які виникло до 2004 року, а також земель, що використовуються для будівництва об`єктів на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування відповідно до частини четвертої статті 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та частини першої статті 12-1 Закону України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи", - за його наявності); 2) реєстраційний номер містобудівних умов та обмежень або будівельного паспорта, технічних умов у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва; 3) ідентифікатор об`єкта будівництва або закінченого будівництвом об`єкта (для об`єктів, яким присвоєно ідентифікатор об`єкта будівництва в порядку, встановленому Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" до надання погодження).

Відповідно до ч. 1, 4, 5 ст. 11 Закону України "Про будівельні норми" застосування будівельних норм або їх окремих положень є обов`язковим для всіх суб`єктів містобудування. Будівельні норми, правила іноземних держав застосовуються в Україні відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. У разі якщо у будівельних нормах є посилання на стандарти, то ці стандарти є обов`язковими до застосування. Державний контроль за дотриманням суб`єктами господарювання державних будівельних норм здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю.

Також суд звертає увагу сторін на те, що відповідно до ч. 1 ст. 14 ГПК України, суд розглядає справи не інакше, як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках. Збирання доказів у господарських справах не є обов"язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відтак, сторони звертаючись до суду повинні враховувати те, що визначення та наповнення доказової бази переданого на розгляд суду спору покладаються саме на сторони, а не на суд.

Суд зазначає, що згідно з ч.ч.1-3 ст.13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до статті 73 ГПК України доказами у справі є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Згідно з частинами 1, 3 статті 74 зазначеного Кодексу кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Обов`язок із доказування слід розуміти як закріплену в процесуальному та матеріальному законодавстві міру належної поведінки особи, що бере участь у судовому процесі, зі збирання та надання доказів для підтвердження свого суб`єктивного права, що має за мету усунення невизначеності, яка виникає в правовідносинах у разі неможливості достовірно з`ясувати обставини, які мають значення для справи.

Згідно ст.76 Господарського процесуального кодексу України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ст.77 Господарського процесуального кодексу України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності (ст. 86 ГПК України).

Обов`язком суду при розгляді справи є дотримання вимог щодо всебічності, повноти й об`єктивності з"ясування обставин справи та оцінки доказів. Всебічність та повнота розгляду передбачає з"ясування всіх юридично значущих обставин та наданих доказів, що запобігає однобічності та забезпечує, як наслідок, постановлення законного й обґрунтованого рішення.

У пунктах 1 - 3 частини 1 статті 237 ГПК України передбачено, що при ухваленні рішення суд вирішує, зокрема питання чи мали місце обставини (факти), якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються; чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження; яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин.

Рішення суду про задоволення позову може бути прийнято виключно у тому випадку, коли подані позивачем докази дозволять суду зробити чіткий, конкретний та безумовний висновок про обґрунтованість та законність вимог позивача.

Матеріали справи не містять доказів отримання позивачем відповідно до ч. 5 ст. 10 Закону України "Про будівельні норми" необхідних погоджень на відхилення від будівельних норм. Натомість, як на можливість відхилення від державних будівельних норм позивач посилається на Звіт про науково-дослідну роботу (реферат).

Суд вважає, що зазначений Звіт не може слугувати підставою для видачі технічних умов приєднання до газорозподільчої системи, оскільки носить дослідницький характер. Більше того, у Звіті про науково-дослідну роботу (рефераті) зазначено, що інститут вважає за можливе здійснити газифікацію об`єктів за умови виконання компенсаційних заходів, які перелічені у ньому. Проте позивач не подав суду жодних доказів виконання таких заходів.

Висновок суду.

На підставі викладеного, керуючись вищезазначеними нормами законодавства, враховуючи положення ч.1 ст.74 ГПК України та ч.1. ст.77 ГПК України, беручи до уваги відсутність доказів, які б надавали можливість АТ "Оператор газорозподільної системи "Івано-Франківськгаз" видати технічні умови приєднання, в тому числі і доказів на підтвердження виконання вимог зазначених у Звіті про науково-дослідну роботу (реферат), суд дійшов висновку, що вимоги позивача є безпідставними та недоведеними.

Відтак у задоволенні позову належить відмовити.

Судові витрати.

Згідно з ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

При зверненні з позовом позивач сплатив судовий збір в сумі 2481 грн 00 коп., що підтверджується квитанцією №80 від 24 червня 2022 року.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Суд, враховуючи відмову в позові судовий збір в сумі 2481 грн 00 коп. - покладає на позивача.

Керуючись ст. 2, 86, 129, 236-238, 240, 241, 256 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

в позові Обслуговуючого кооперативу "Житловий кооператив Європейський" до Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Івано-Франківськгаз" про зобов"язання видати технічні умови приєднання до газорозподільної системи поквартирного опалення з газовими теплогенераторами з закритою камерою згоряння без влаштування колективних димоходів щодо газопостачання 16-ти поверхового житлового будинку розташованого в межах вул.Симоненка-Бугая в с.Вовчинець, Івано-Франківської міської ради та підключення до газорозподільних інженерних мереж (до газорозподільної системи міста Івано-Франківськ), в тому числі вчинення дій (врізка в газопровід, пуск газу, опломбування охоронними АТ "Івано-Франківськгаз" пломбами приладів обліку), необхідних для цілодобового доступу вказаного житлового будинку з поквартирним опаленням з газовими теплогенераторами з закритою камерою згоряння без влаштування колективних димоходів до газорозподільної системи міста Івано-Франківська відмовити.

Судові витрати покласти на позивача.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення господарського суду може бути оскаржено до Західного апеляційного господарського суду в порядку та строк, встановлений розділом IV Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено 29.09.2022

Суддя Т.В.Максимів

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення19.09.2022
Оприлюднено03.10.2022
Номер документу106503196
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань спонукання виконати або припинити певні дії

Судовий реєстр по справі —909/463/22

Постанова від 31.01.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 13.12.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 02.12.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 15.11.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 25.10.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Рішення від 19.09.2022

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Рішення від 19.09.2022

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 21.08.2022

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 21.08.2022

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 02.08.2022

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні