Ухвала
від 28.09.2022 по справі 935/1739/22
КОРОСТИШІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Коростишівський районний суд Житомирської області

Справа № 935/1739/22

Провадження № 1-кс/935/609/22

У Х В А Л А

28 вересня 2022 року м.Коростишів

Слідчий суддя Коростишівського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 зі секретарем ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчої СВ ВП № 2 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

встановив:

Слідча СВ ВП № 2 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді Коростишівського районного суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, в обґрунтування якого вказала, що до Коростишівської окружної прокуратури надійшли матеріали УСБУ в Житомирській області з яких вбачається, що посадові особи ПРАТ ФІРМА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЛТД всупереч наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 № 951 від 09.12.2021 яким зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами незаконно продовжують видобувати корисну копалину габро на території родовища поблизу с. Кам`яний Брід.

Відомості про дане кримінальне правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 240 КК України внесені 22.07.2022 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022062190000078.

У ході досудового розслідування по кримінальному провадженню було встановлено, що посадові особи ПРАТ ФІРМА " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ЛТД з використання спеціальної техніки та гірничого обладнання без наявності відповідного дозволу продовжують видобувати корисні копалини на території родовища габро «0,8 км на північ від с. Кам`яний Брід - 4,5 га», які в подальшому реалізовуються третім особам на підставі підроблених товарно- супровідних документів, без відображення в бухгалтерському та податковому обліках. Так згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що ПРАТ ФІРМА « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЛТД, перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_3 , що за адресою: АДРЕСА_1 .

Тому виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів, а саме копій наступних документів: облікової справи (реєстраційна та звітна частини) ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; повні роздруківки електронних документів зі змінами з ідентифікаційних даних платника (в т.ч. реєстраційні, адресні дані, інформація про місця обліку, відомості про керівників та засновників та їх зміну, дані про відокремлені підрозділи, відомості про об`єкти оподаткування, дані про банківські рахунки, інформація щодо реєстрації в якості платника ПДВ, історія перевірок, податкові повідомлення-рішення; кількість робітників); інформація щодо виплачених доходів за формою 1-ДФ, а також інформація про прізвище, ім`я, по батькові, дату народження, адресу реєстрації осіб, яким виплачувались доходи від ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; інформація щодо кількості робітників, сум виплати заробітної плати, наявності основних фондів та засобів, наявності власних або орендованих земельних ділянок, залишків на складах зберігання, обсягів реалізації згідно декларацій з ПДВ та податку на прибуток підприємства, сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів, в т.ч. суми простроченої податкової заборгованості, недоїмки, відшкодування ПДВ, щомісячно; інформація щодо покупців та постачальників (розширену) з «Системи автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» (в т.ч. звітний період, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, назва стану постачальника/покупця, сума податкових зобов`язань постачальника від покупця за період, грн., сума податкового кредиту покупця від постачальника за період, грн., відхилення (кредит-зобов`язання), грн., тощо); інформація про імпортні/експортні операції (розширена інформація); розширена інформацію щодо виписаних та отриманих податкових накладних з відповідного реєстру (в т.ч. дата виписки, реєстрації, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, номер телефону, назва товару, кількість, обсяг товару, сума до сплати, сума ПДВ; наявна податкова та інша аналітична інформація в ІНФОРМАЦІЯ_3 та підпорядкованих оперативних підрозділів, щодо встановлених ознак ризиковості, фіктивності, нікчемності правочинів, ухилення від сплати податків, аналітичних схем, встановлені схеми роботи щодо виявлених критеріїв ризику, інших порушень податкового законодавства стосовно ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 та їх постачальників з ознаками «сумнівності», виявлення ознак проведення ними транзитних фінансових потоків з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, які не мають реального товарного характеру, підстав та документів щодо їх відпрацювання; наявна податкова звітність, у тому числі Декларації з податку на прибуток та податку на додану вартість з додатками (у т.ч. додаток № 5) та уточнюючими розрахунками; подані ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 звіти за формою №1ДФ; повідомлення про прийняття працівників на роботу (за формою, що передбаченапостановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413), що має важливе значення в даному кримінальному провадженні, та знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_3 , що за адресою: АДРЕСА_1 , з метою встановлення всіх обставин, що підлягають доказуванню в досудовому розслідуванні та проведення експертиз і не можуть бути отриманні іншим чином, як в порядку тимчасового доступу.

Просить розгляд клопотання проводити без участі посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 , оскільки виклик у судове засідання призведе до передчасного розголошення відомостей, які безпосередньо стосуються суті кримінальних правопорушень та процесуальних дій, які заплановано провести.

Слідча в судове засідання не з`явилась подала до суду заяву, в якій просить розгляд справи проводити без її участі, клопотання підтримує та просить задовольнити.

Відповідно до ч. 2.ст. 163 КПК України, розгляд клопотання проведено у відсутності особи, у володінні якої знаходиться інформація.

Згідно з ч.4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалось.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання, дослідивши матеріали справи, дійшов до наступного висновку.

Виходячи зі змісту вимогст.131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.

Документи, які перебувають у вищевказаній установі містять конфіденційну інформацію, в тому числі комерційну та персональні дані осіб, але самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Як вбачається із зміступ.4,8 ч.1 ст.162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься у речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю, та персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних;

Відповідно доч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи та самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного, слідчий суддя дійшов висновку про обґрунтованість клопотання слідчого та наявність підстав для надання тимчасового доступу до вказаних документів, з урахуванням мети отримання доступу до речей і документів.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст.160-166 КПК України,-

постановив:

Клопотання задовольнити.

Надати начальнику СВ ВП №2 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_4 , заступнику начальника СВ ВП №2 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_5 , слідчим СВ ВП №2 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , тимчасовий доступ до документів, відносно ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЛТД ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , місцезнаходження:с. Кам`яний Брід, Житомирської області, Житомирського району, а саме:

облікової справи (реєстраційна та звітна частини) ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ;

повні роздруківки електронних документів зі змінами з ідентифікаційних даних платника (в т.ч. реєстраційні, адресні дані, інформація про місця обліку, відомості про керівників та засновників та їх зміну, дані про відокремлені підрозділи, відомості про об`єкти оподаткування, дані про банківські рахунки, інформація щодо реєстрації в якості платника ПДВ, історія перевірок, податкові повідомлення-рішення; кількість робітників);

інформація щодо виплачених доходів за формою 1-ДФ, а також інформація про прізвище, ім`я, по батькові, дату народження, адресу реєстрації осіб, яким виплачувались доходи від ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ;

інформація щодо кількості робітників, сум виплати заробітної плати, наявності основних фондів та засобів, наявності власних або орендованих земельних ділянок, залишків на складах зберігання, обсягів реалізації згідно декларацій з ПДВ та податку на прибуток підприємства, сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів, в т.ч. суми простроченої податкової заборгованості, недоїмки, відшкодування ПДВ, щомісячно;

інформація щодо покупців та постачальників (розширену) з «Системи автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» (в т.ч. звітний період, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, назва стану постачальника/покупця, сума податкових зобов`язань постачальника від покупця за період, грн., сума податкового кредиту покупця від постачальника за період, грн., відхилення (кредит-зобов`язання), грн., тощо);

інформація про імпортні/експортні операції (розширена інформація); розширена інформацію щодо виписаних та отриманих податкових накладних з відповідного реєстру (в т.ч. дата виписки, реєстрації, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, номер телефону, назва товару, кількість, обсяг товару, сума до сплати, сума ПДВ;

наявна податкова та інша аналітична інформація ІНФОРМАЦІЯ_3 та підпорядкованих оперативних підрозділів, щодо встановлених ознак ризиковості, фіктивності, нікчемності правочинів, ухилення від сплати податків, аналітичних схем, встановлені схеми роботи щодо виявлених критеріїв ризику, інших порушень податкового законодавства стосовно ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 та їх постачальників з ознаками «сумнівності», виявлення ознак проведення ними транзитних фінансових потоків з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, які не мають реального товарного характеру, підстав та документів щодо їх відпрацювання; наявна податкова звітність, у тому числі Декларації з податку на прибуток та податку на додану вартість з додатками (у т.ч. додаток № 5) та уточнюючими розрахунками;

подані ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 звіти за формою №1ДФ;

повідомлення про прийняття працівників на роботу (за формою, що передбаченапостановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413), в період часу з 01.01.2021 по час надання інформації, що знаходиться у ІНФОРМАЦІЯ_3 , що за адресою: АДРЕСА_1 , з правом вилучення копій вказаних документів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали два місяці з дня постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_10

СудКоростишівський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення28.09.2022
Оприлюднено14.05.2024
Номер документу106515072
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —935/1739/22

Ухвала від 23.10.2023

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 23.10.2023

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 08.08.2023

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Янчук В. В.

Ухвала від 26.01.2023

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 27.10.2022

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 26.10.2022

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 27.10.2022

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 26.10.2022

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні