Постанова
від 15.07.2010 по справі 2а-1140/10/2770
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

< Копия >

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

15.07.10 Справа №2а-1140/10/2770

09 год. 35 хв.

каб. № 1

Окружний адміністративни й суд міста Севастополя в скл аді< колегії суддів >:

головуючого судді - Гавури О .В.;

< суддів >< < - > > < Суддя >;

при секретарі - Плаксіній О. С.,

з участю:

представника позивача - С арахман Сергій Олександрови ч, Фонд комунального майна Севастопольської міської Ра ди, довіреність б/н від 26.05.2010,

представника відповідача - Летюча Діана Геннадіївна , ДПІ у Ленінському районі м .Севастополя, довіреність №344/ 10-004 від 22.06.2010,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду в м. Севастополі адмі ністративну справу за позово м Фонду комунального майна С евастопольської міської Рад и < Список > < Позивач в особі > д о Державної податкової інсп екції у Ленінському районі м . Севастополя < Список >< Відпов ідач в особі >про визнання про типравними та скасування под аткових повідомлень - рішень ,

ВСТАНОВИВ:

Фонд комунального майна С евастопольської міської Рад и (далі - Фонд комунального м айна СМР) звернувся до суду з а дміністративним позовом до Д ержавної податкової інспекц ії у Ленінському районі м. Сев астополя (далі - ДПІ у Ленінс ькому районі м. Севастополя) п ро визнання протиправними та скасування податкових повід омлень-рішень № 0001560231/0 від 07.12.2009 р. т а № 0001560231/1 від 10.02.2010 р. про нарахуван ня суми податкового зобов' я зання з податку на додану вар тість у розмірі 381 427,00 грн. та зас тосування штрафних (фінансов их) санкцій у розмірі 114 428,10 грн., у загальній сумі 495 855,10 грн.

Позовні вимоги мотивовані порушенням відповідачем вим ог Закону України „Про подат ок на додану вартість” з огля ду на відсутність з боку Фонд у комунального майна СМР гос подарської операції з постав ки товару. Також позивач зазн ачав про неправомірність вис новків податкового органу пр о здійснення операції з відч уження товару, оскільки прав о на відчуження об' єктів ко мунальної власності належит ь виключно власнику - Севас топольській міській Раді.

Представник відповідача а дміністративний позов не виз нав, надав суду письмові запе речення за вих. № 2340/9/10-0 12.05.2010 р., в як их у задоволенні позовних ви мог просив відмовити з підст ав їх невідповідності нормам чинного законодавства (а.с. 24-25 ).

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Севастопо ля від 15 квітня 2010 р. відкрито пр овадження в адміністративні й справі. Призначене поперед нє судове засідання.

Ухвалою від 13 травня 2010 р. з' я совано питання відсутності можливості врегулювання спо ру між сторонами, справу приз начено до розгляду.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення пре дставників позивача та відпо відача, вивчивши інші докази в межах позовних вимог, суд пр ийшов до наступного.

Судом встановлено, що ДПІ у Ленінському районі м. Севаст ополя з 16.11.2009 р. по 20.11.2009 р. проведен о позапланову невиїзну докум ентальну перевірку Фонду ком унального майна Севастополь ської міської Ради щодо відо браження в податковому облік у господарської операції за рішенням Господарського суд у м. Севастополя від 09.06.2009 р. у спр аві № 5020-5/224 по взаємовідносинах з ТОВ „Ріанта” (код 32412790) за пері од: з 01.06.2009 р. по 30.10.2009 р..

За результатами перевірки складено Акт № 118/23-1/25750044 від 23.11.2009 р., у якому зафіксовані порушен ня п.4.1 ст.4, п.п. 7.3.1 п.7.3 ст.7 Закону Ук раїни „Про податок на додану вартість” № 168/97 від 03.04.1997 р., що вир азилося у невключенні до скл аду податкового зобов' язан ня за вересень 2009 р. суми податк у на додану вартість у розмір і 381 427,00 грн. за датою першої поді ї - перереєстрації права вл асності за ТОВ „Ріанта” на об ' єкт нерухомого майна у зв' язку з набранням законної си ли рішення Господарського су ду м.Севастополя від 09.06.2009 р. у сп раві № 5020-5/224.

На підставі акту перевірки керівництвом ДПІ у Ленінськ ому районі м. Севастополя бул о винесене податкове повідом лення-рішення № 0001560231/0 від 07.12.2009 р. п ро визначення Фонду комуналь ного майна СМР податкового з обов' язання з податку на до дану вартість у розмірі 381 427,00 г рн. та застосування штрафних (фінансових) санкцій у розмір і 114 428,10 грн.

Не погодившись з вказаним р ішенням, платник оскаржив йо го в апеляційному порядку до ДПІ у Ленінському районі м. Се вастополя.

За результатами розгляду с карги 10.02.2010 р. рішенням ДПІ у Лен інському районі м. Севастопо ля вимоги платника залишені без задоволення, прийняте по даткове повідомлення-рішенн я № 0001560231/1.

З матеріалів перевірки вба чається, що відповідно до ріш ення Господарського суду м. С евастополя від 09.06.2009 р. у справі № 5020-5/224, яке набуло законної чин ності 26.06.2009 р., (а.с. 8-11) за позовом ТО В „Ріанта” до Фонду комуналь ного майна Севастопольської міської Ради, Комунального п ідприємства „Бюро технічної інвентаризації і державної реєстрації об' єктів нерухо мого майна” СМР, третя особа, я ка не заявляє самостійних ви мог на предмет спору, на сторо ні відповідача - Севастопол ьська міська Рада, про припин ення загальної пайової власн ості на об' єкт нерухомого м айна - вбудовані приміщення , що розташовані за адресою: м. Севастополь, вул. Косарева, 1, з а Товариством з обмеженою ві дповідальністю „Ріанта” виз нано право власності на об' єкт нерухомості - вбудовані приміщення загальною площею 4450,2 кв.м.

Рішенням Господарського с уду м. Севастополя призначен о перерахування з депозитног о рахунку суду вартості част ки у спільному майні в розмір і 2 288 563,00 грн., внесеної платіжни ми дорученнями № 27 від 04.06.2009, № 28 в ід 05.06.2009 ТОВ „Ріанта”, на рахуно к Фонду комунального майна С евастопольської міської Рад и (поточний рахунок № 37188003000416 в ГУ ДК в м.Севастополі, МФО 824509, ОКПО 25750044).

Згідно довідки КП „БТІ і ДРО НІ” від 21.10.2009 р. № 8349 ( а.с.46) право вла сності на будівлю універсаму за адресою : м. Севастополь, ву л. Косарева,1, було перереєстро вано за ТОВ „Ріанта” на підст аві рішення Господарського с уду м. Севастополя від 09.06.2009 р.

Відповідно до ст.ст. 18, 19 Закон у України "Про державну реєст рацію речових прав на нерухо ме майно та їх обтяжень" від 01.07 .2004 р. 1952-IV, державна реєстрація ре чових прав на нерухоме майно здійснюється за заявою прав овласника (правоотримувача) однієї з сторін правочинну, з гідно якого виникло речове п раво на підставі документа, щ о підтверджує відповідне реч ове право. Зокрема, до таких до кументів віднесено рішення с уду про речові права на нерух оме майно, обмеження цих прав , яке набуло законної чинност і.

Згідно Реєстраційному нап ису на правовстановлюючому д окументі - рішенні Господарс ького суду м. Севастополя від 09.06.2009 р. у справі № 5020-5/224 (а.с.67) - вбудо вані приміщення загальною пл ощею 4 450,2 кв.м за вул. Косарева,1 з ареєстровані на праві приват ної власності за Товариством з обмеженою відповідальніст ю „Ріанта”. Перереєстрація п рава власності за обліковими даними КП «БТІ і ДРОНМ» СМР на ТОВ «Ріанта» відбулась 30.09.2009 р.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про бухгалтерський об лік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 N 996-XIV, господар ська операція - це дія або по дія, яка призводить до зміни в структурі активів чи зобов' язань, власному капіталі суб ' єкта господарювання. Згідн о ст.4 основними принципами бу хгалтерського обліку та фіна нсової звітності є, зокрема: о бачність, що має на меті засто сування в бухгалтерському обліку методів оцінки, які по винні запобігати заниженню о цінки зобов'язань та витрат і завищенню оцінки активів і д оходів підприємства; нарахув ання та відповідність доході в і витрат; превалювання сутн ості над формою, який передба чає облік операцій відповідн о до їх сутності, а не лише вих одячи з юридичної форми.

Підпунктом 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про податок на дода ну вартість» від 03.04.1997 № 168/97-ВР зак ріплено, що об'єктом оподатку вання податком є операції пл атників податку з поставки т оварів та послуг, місце надан ня яких знаходиться на митні й території України.

Поставка товарів згідно з п . 1.4 ст. 1 цього Закону - це будь-я кі операції, що здійснюються згідно з договорами купівлі -продажу, міни, поставки та інш ими цивільно-правовими догов орами, які передбачають пере дачу прав власності на такі т овари за компенсацію незалеж но від строків її надання, а та кож операції з безоплатної п оставки товарів (результатів робіт) та операції з передачі майна орендодавцем (лізинго давцем) на баланс орендаря (лі зингоотримувача) згідно з до говорами фінансової оренди ( лізингу) або поставки майна з гідно з будь-якими іншими дог оворами, умови яких передбач ають відстрочення оплати та передачу права власності на таке майно не пізніше дати ос таннього платежу.

Відповідно п.п. 7.3.1 п.7.3. ст.7 Зако ну України “Про податок на до дану вартість” від 03.04.1997 №168/97-ВР д атою виникнення податкових з обов'язань з поставки товарі в (робіт, послуг) вважається да та, яка припадає на податкови й період, протягом якого відб увається будь-яка з подій, що с талася раніше: або дата зарах ування коштів від покупця (за мовника) на банківський раху нок платника податку як опла та товарів (робіт, послуг), що п ідлягають поставці, а у разі п оставки товарів (робіт, послу г) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбуткування в кас і платника податку, а при відс утності такої - дата інкасаці ї готівкових коштів у банків ській установі, що обслугову є платника податку; або дата в ідвантаження товарів, а для р обіт (послуг) - дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) плат ником податку.

Нормами Закону України „Пр о податок на додану вартість ” закріплений вичерпний пере лік операцій, що не є об' єкто м оподаткування податком на додану вартість (п.3.2 ст.3 Закону ), а також операцій, звільнених від оподаткування (ст.5). Даним и пунктами не передбачено зв ільнення від оподаткування о перацій з відчуження майна п латника податку на додану ва ртість, яке здійснюється за р ішенням суду.

Відчуження основних фонді в, зокрема за визначену грошо ву компенсацію, є передачею п рава власності на такі основ ні фонди до набувача. Умова пр оведення даної господарсько ї операції за рішенням суду н е передбачає особливого поря дку відображення відповідни х змін в структурі активів та зобов' язань платника подат ків, податкові зобов'язання п ри відчуженні основних фонді в визначатимуться незалежно від процесу їх реалізації: са мостійний продаж, передача з а рішенням суду добровільно чи реалізація виконавчою слу жбою в рамках виконавчого пр овадження. Тому фактично від бувається здійснення операц ії з поставки товарів та вини кає об'єкт оподаткування под атком на додану вартість.

З огляду на те, що виконання рішення Господарського суду м. Севастополя від 09.06.2009 р. у спра ві № 5020-5/224, яке набуло законної ч инності 26.06.2009 р., мало наслідком перехід права власності до п окупця, відповідна операція є продажем в розумінні Закон у України "Про податок на дода ну вартість" та є об'єктом опод аткування згідно п. 3.1 ст. 3 цьог о Закону. Згідно визначення п . 1.4 ст. 1 Закону України „Про под аток на додану вартість” обо в'язковою ознакою продажу то варів є передача права власн ості на такі товари, що може бу ти здійснено лише власником, тому для цілей оподаткуванн я останній є продавцем, а отже і зобов'язаною особою зі спла ти ПДВ.

Матеріалами справи підтве рджується, що у справі № 5020-5/224 за позовом Товариства з обмеже ною відповідальністю «Ріант а» про припинення загальної пайової власності на об' єкт нерухомого майна відповідач ами виступали: Фонд комуналь ного майна СМР та КП «БТІ і ДРО НМ», третьою особою, яка не зая вляла самостійних вимог на п редмет спору, залучена Севас топольська міська Рада. Грош ові кошти у розмірі 2 288 563,00 грн. - сума вартості частки у спіль ному майні, внесені під час ро згляду спору на депозитний р ахунок суду, після набрання р ішенням законної сили, було п ерераховано безспосередньо на рахунок Фонду комунально го майна Севастопольської мі ської Ради (поточний рахунок № 37188003000416 в ГУДК в м.Севастополі, М ФО 824509, ЗКПО 25750044).

Зазначеними матеріалами с простовується доводи позива ча про відсутність з його бок у поставки внаслідок відсутн ості компетенції з самостійн ого розпорядження майном тер иторіальної громади. Фонд ко мунального майна СМР відпові дно до Положення є єдиним орг аном, створеним Севастопольс ькою міською Радою з метою зд ійснення представництва інт ересів територіальної грома ди м. Севастополя, зокрема зді йснення господарських опера цій з відчуження майна з пров еденням оподаткування згідн о законодавства.

Здійснюючи операції з прод ажу майна, Фонд комунального майна СМР виступає самостій ним платником податку на дод ану вартість (свідоцтво про р еєстрацію платника ПДВ № 39302603 в ід 28.02.2000 р.), тому згідно пп. 7.3.1 ст. 7 З акону України "Про податок на додану вартість" у нього на да ту перереєстрації майнових п рав за ТОВ «Ріанта», виникає п одаткове зобов'язання з пода тку на додану вартість.

Посилання позивача на поми лкове перерахування грошово ї компенсації на рахунок Фон ду та пізніше її повернення н а депозитний рахунок суду не може бути прийнято до уваги, а дже на дату проведення перев ірки ДПІ у Ленінському район і м. Севастополя, винесення по даткових повідомлень-рішень № 0001560231/0 від 07.12.2009 р., № 0001560231/1 від 10.02.2010 р. з азначена сума була отримана саме позивачем в якості комп енсації частки права власнос ті у спільному майні. Грошові кошти були перераховані на д епозитний рахунок суду платі жним дорученням № 637 від 11 червн я 2010 року, вже під час розгляду адміністративної справи.

База оподаткування податк ом на додану вартість операц ій з поставки товарів (послуг ) відповідно до п. 4.1 ст. 4 Закону № 168/97-ВР визначається виходячи з їх договірної (контрактної) в артості, визначеної за вільн ими цінами, але не нижче за зви чайні ціни, з урахуванням акц изного збору, ввізного мита, і нших загальнодержавних пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів), згідно із законами Ук раїни з питань оподаткування (за винятком податку на додан у вартість, а також збору на об ов'язкове державне пенсійне страхування на послуги стіль никового рухомого зв'язку, що включається до ціни товарів (послуг)). До складу договірно ї (контрактної) вартості вклю чаються будь-які суми коштів , вартість матеріальних i нема теріальних активів, що перед аються платнику податку безп осередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості тов арів (послуг).

Оскільки при реалізації ма йна, грошові кошти, отримані в якості компенсації, надійшл и у розпорядження Фонду кому нального майна СМР, на момент такого перерахування ці кош ти належать вказаному власни ку, тому у останнього виникає податкове зобов'язання з под атку на додану вартість з баз ою оподаткування, що дорівню є перерахованій грошовій сум і.

Рішенням Господарського с уду м. Севастополя встановле но, що згідно Висновку експер та про оцінку вартості вбудо ваних приміщень від 26.02.2009 р. рин кова вартість частки територ іальної громади м. Севастопо ля складає 2 288 563,00 грн.. В ході про ведення перевірки податкови м органом було направлено ли ст до платника з проханням на дання документів, підтверджу ючих відображення у податков ій звітності Фонду комунальн ого майна СМР відповідної го сподарської операції, на яки й було надано відповідь від 13. 11.2009 р. вих. № 4838, у якій повідомлял ося про невизначення рішення м суду включення чи невключе ння у вартість відчуженого м айна суми податку на додану в артість, у зв' язку з чим відп овідні документи платником н адані бути не можуть. Оскільк и ринкова вартість вбудовани х приміщень склала 2 288 563,00 грн. т а пунктом 7 резолютивної част ини рішення Господарського с уду м. Севастополя призначен о перерахувати з депозитного рахунку суду на рахунок Фонд у комунального майна СМР сам е цю суму, ДПІ у Ленінському ра йоні м. Севастополя правомір но взяла зазначену суму за ба зу оподаткування для визначе ння позивачу податкового зоб ов'язання з вказаної операці ї поставки.

Згідно наданого позивачем під час розгляду справи Висн овку про оцінку вартості, яки й було складено незалежним о цінником Правдівцевим Т.Г. , ринкова вартість вбудован их нежилих приміщень за вул. К осарева,1, складає 2 288 563 гривні, б ез податку на додану вартіст ь. Взяття податковим органом за базу оподаткування суми з урахуванням податку на дода ну вартість, призвело до зани ження визначення суми податк ового зобов' язання з ПДВ та штрафних санкцій в порівнян ні до суми без податку на дода ну вартість. Правове станови ще позивача у даному випадку не погіршується, права та зак онні інтереси не зачіпаються . Суд не може підміняти функці ї контролюючого органу та зд ійснювати додаткове донарах ування сум податкових зобов' язань, визначати штрафні (фін ансові) санкції. Це належить д о компетенції відповідача, я ку він може реалізувати впро довж строків давності, встан овлених п.15.1 ст.15 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» № 2181-ІІ І від 21.12.2000 р.. Обставина неповід омлення платником про розмір грошової суми, з якої у нього виникли податкові зобов'язан ня (не зазначення про наявніс ть висновку експерту про рин кову вартість без ПДВ) має сут тєве значення для висновку щ одо наявності з його боку пор ушення податкового законода вства при веденні податковог о обліку.

Доводи позивача про невідп овідність закону здійснених податкових нарахувань з огл яду на скасування рішення Го сподарського суду м. Севасто поля від 09.06.2009 р. у справі № 5020-5/224 По становою Вищого господарськ ого суду України від 09.12.2009 року не можуть бути прийняті до ув аги судом виходячи з наступн ого.

Перереєстрацію права влас ності на вбудовані приміщенн я за ТОВ «Ріанта» було здійсн ено 30.09.2009 р. на підставі набуття 26.06.2009 р. законної чинності ріше нням Господарського суду м. С евастополя. Постанову Вищого господарського суду України було винесено поза періодом перевірки : з 01.06.2009 р. по 30.10.2009 р., тоб то факт подальшого скасуванн я рішення був відсутній на да ту проведення перевірки (23.11.2009 р .) та прийняття відповідачем п одаткового повідомлення-ріш ення №0001560231/0 від 07.12.2009 р., перевірка ж законності податкових нар ахувань вимагає встановленн я їх відповідності чинному з аконодавству на дату прийнят тя.

Пунктом 4.5 ст. 4 Закону Україн и "Про податок на додану варті сть" встановлено, що у разі кол и після поставки товарів (роб іт, послуг) здійснюється будь -яка зміна суми компенсації з а поставку товарів (робіт, пос луг), включаючи перерахунок у випадках повернення продани х товарів чи права власності на такі товари продавцю, а так ож у зв'язку з визнанням боргу покупця безнадійним у поряд ку, визначеному законодавств ом України, податок, нарахова ний у зв'язку з такою поставко ю, перераховується відповідн о до змін бази оподаткування . При цьому продавець зменшує суму зобов'язання на суму над мірно нарахованого податку, а покупець відповідно збільш ує суму податковою зобов'яза ння на таку ж суму в період, пр отягом якого була зменшена с ума компенсації продавцю. У з воротному порядку відбуваєт ься перегляд сум податкових зобов'язань при збільшенні с уми компенсації продавцю.

Оскільки фактичним наслід ком перерахунку у випадках п овернення права власності на товари продавцю є відновлен ня продавця в правах власник а на товар, це може бути підста вою для перерахування податк ових зобов'язань продавця і п окупця у відповідному податк овому періоді.

Відповідно до довідок КП «Б ТІ і ДРОНМ» №477 від 28.05.2010 р. (а.с.45) та №6291 від 01.07.2010 р. ( а.с. 60) право власно сті на об' єкт нерухомого ма йна за адресою : вул. Косарева, 1 - приміщення підвалу та перш ого поверху зареєстровані у частці 77/100 за ТОВ «Ріанта» на п ідставі рішення Господарськ ого суду м. Севастополя від 09.06. 2009 року. Тобто повернення прав а власності на товар до перви нного власника не відбувалос я.

За таких обставин, суд вважа є обґрунтованим визначення Ф онду комунального майна СМР податкового зобов' язання з податку на додану вартість т а застосування штрафних (фін ансових) санкцій, у загальном у розмірі 495 855,10 грн. Підстав для визнання протиправними та с касування податкових повідо млень-рішень № 0001560231/0 від 07.12.2009 р. та № 0001560231/1 від 10.02.2010 р. не вбачається.

Частиною другою ст.19 Консти туції України передбачено, щ о органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.

Частиною третьою ст.2 Кодекс у адміністративного судочин ства України встановлено: у с правах щодо оскарження рішен ь, дій чи бездіяльності суб' єктів владних повноважень ад міністративні суди перевіря ють, чи прийняті (вчинені) вони зокрема: на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; з використан ням повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо ( неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням пр инципу рівності перед законо м, запобігаючи несправедливі й дискримінації; пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.

Отже, суд дійшов до висновку , що, приймаючи податкові пові домлення-рішення № 0001560231/0 від 07.12.2 009 р. та № 0001560231/1 від 10.02.2010, ДПІ у Ленін ському районі м. Севастополя діяла відповідно до вимог ді ючого законодавства, у межах наданих їй повноважень, а том у позовні вимоги необґрунтов ані та задоволенню не підляг ають.

Постанова складена та підп исана в порядку ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни 19.07.2010 року.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст.70-72, 158-163, 167 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністрат ивного позову - відмовити.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Севастопольського апеляці йного адміністративного суд у через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний стро к з дня проголошення постано ви заяви про апеляційне оска рження і поданням після цьог о протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Код ексу адміністративного судо чинства України.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана в строк, пос танова набирає законної сили після закінчення цього стро ку.

Суддя < підпис > О.В. Г авура

< Суддя >: < п ідпис > < Суддя >

< З оригіналом згідно >

< Суддя > < підпис > < Суддя >

< Суддя >: < п ідпис > < Суддя >

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення15.07.2010
Оприлюднено16.08.2010
Номер документу10653088
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1140/10/2770

Постанова від 13.09.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Постанова від 15.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Гавура О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні